35-40viikoilla syntyneet. Kauanko olitte sairaalassa?

  • Viestiketjun aloittaja lumihiutale leijailee
  • Ensimmäinen viesti
lumihiutale leijailee
Ja jos vauvat vielä painoivat yli 2½kg
Semmonen tilanne olis täällä ja mietin, kauankohan sairaalassa joudun oleen.

(Tietenkin voi tulla muitakin syitä, mutta jos kaikki on kunnossa muuten)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:
Ja jos vauvat vielä painoivat yli 2½kg
Semmonen tilanne olis täällä ja mietin, kauankohan sairaalassa joudun oleen.

(Tietenkin voi tulla muitakin syitä, mutta jos kaikki on kunnossa muuten)
No meillä molemmat olleet alle tuon 2.5kg mutta mitään ihmeellistä syytä tai ongelmaa ei ollut.Esikoinen syntyi viikoilla 38+0 ja kakkonen 39+2.Ja ekasta olin sen 3 päivää sairaalassa ja tokasta kaksi päivää.
 
meillä tuplat synty 34+6 ja pe syntyivät,ite kotiuduin jo su mut vauvat jäi sairaalaan 2,5 viikoksi.A paino 1750g ja B 2150g. kotiin pääsyn kriteerinä oli 2kg painoraja ja että jaksavat syyä itekseen.
vaikka A:lla oli jo paino kohillaan mut halusivat kotiuttaa molemmat yhtaikaa ja itekki halusin niin.
B:llä ei ollu riittävästi painoa mut jakso syyä hyvin ja A:lla taas oli päinvastoin.
en tiiä tuliko mulla vastausta kysymykseesi mut vastasinpa ny kuitenki! :)
 
lumihiutale leijailee
Olen nyt ilman nettiä, eli en pääse enää vastailemaan/kyselemään. :'(
Nyt on 36 viikkoo täynnä ja odotellaan synnytystä. Jotain käynnistämisestäkin oli 37 viikolle puhetta ja seuraavan ajan sairaalaan piti saada 10 päivän päähän (ensi viikolle )
Tuun taas ilmoittelemaan, kun pääsen jossain koneelle.Ehkä vasta synnytyksen jälkeen.
Son moro! :wave:
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:
Ja jos vauvat vielä painoivat yli 2½kg
Semmonen tilanne olis täällä ja mietin, kauankohan sairaalassa joudun oleen.

(Tietenkin voi tulla muitakin syitä, mutta jos kaikki on kunnossa muuten)
Ite olin sit 4 päivää ja vauvat olivat noin kolme kilosii.
 
Pojat syntyi 39+2 ja viikko oltiin sairaalassa. Pojat vierihoidossa kokoajan, paino ei vaan alkanut nousemaan pojilla joten siksi ei päästetty kotiin aiemmin.
Rintaa annoin muttei sieltä mitään tullut joten kun alkoivat antamaan "korviketta" sairaalassa niin painokin alkoi nousemaan :)
 
Meillä lapset syntyivät 36+2 ja lapset oli sairaalassa 2vko ja minä olin viikon. A oli 2300g ja B 2500. Lapsilla oli keltaisuutta ja syöminen ei onnistunut. Saatiin lapset tuon 2vko:n jälkeen koti hoitoon nenämaha letkujen kanssa, mutta niitä ei kotona tarvittu kun lapset sai syödä silloin kun halusivat eikä ollut tarkkoja (3h välein) syöttöjä.
 
Me oltiin neljä päivää. Isoveikka oli kaksi päivää keskolassa, infektioriskin ja synnytyssalissa ilmenneiden hengitysvaikeuksien vuoksi. Olisin varmasti lähtenyt jo aiemmin, mutta kun tuo sektiohaava oli hippasen verran kipeä, niin odottelin sen kuntoutumista, :LOL: no joo, edes kohtuulliseen kulkemiseen pystymistä. Rv 38+2 pojat syntyivät, A 3300 g ja B 3485 g.
 

Yhteistyössä