35+ Lapsettomat

Seinäkukkanen, kiitos kysymästä, eilen alkoivat ja tosi kivuliaasti. Kuukautiskivut on mulla aika harvinaiset, ja nyt tuntui, että munasarjat räjähtävät. Auts! Tänäänkin vielä kipeät.

Toivottavasti sullakin alkaa pian! Nämä hoidot varmaan osaltaan sekoittavat kiertoja, itsellä ne ovat tulleet melko epäsäännöllisiksi. Onneksi ei ole vielä jäänyt yhtään välistä pois.

Muistutettiinhan sua, että meidän lääkäri on ensi viikon lomalla. Mä käyn siellä perjantaina. Ai niin, yksi kysymys mulla olisi sulle: miten monta Clomia otat per päivä? Mullahan on ihan jättiannos, 4 pilleriä päivässä. Ekaa kertaa, kun hain Clomeja, niin farmaseutti intti, että annostus on väärä, ihan liian suuri. Oli myöhäinen ilta, mutta soitti lääkärille ja tarkisti reseptin. Oli oikein.

Pekku, kiva kuulla, että oli mukava käynti :) Pallerot maistuvat vähän mämmille. En tosin ole uskaltanut syödä niitä nyt yhtäaikaa lääkkeiden kanssa.

Meillä on vähän samanlaiset stimuloinnin tulokset. Nytpä onkin jännää, että heräileekö sun toinen munasarjasi akupunktiosta. Toivotaan näin! Eli onkohan akupunktiosta apua. Siinäpä meillä arvoitus.
 
Kylläpä tää tökkii!

Voivoi, negaputki vaan näyttää jatkuvan, myötätuntokohtalontoverihalaukset ekavekaralle ja Sharlinille.

Mulla menkkaoireet alkaneet, huomenna varmaan kp1, mikä onkin hyvä ajoitus niitten verikokeiden kannalta -- ei tarvi sitten myöhästyä töistä sen takia. Ei kiinnostais pomolle näitä juttuja alkaa selitteleen, kun nytkin se on ihmetellyt, kun olen joutunut rukkaamaan työvuoroja lääkärikäyntien takia -- en oo ikinä sairas, ja se on jo ollu huolissaan, että oonko kunnossa... No, oonhan mä tavallaan ihan kunnossa..: /

Voisko joku kertoa mulle miten pitkään siis julkisella puolella ylipäätään hoidetaan? Mähän olen ihan alkutaipaleella, kun vasta eka inssi takana, mutta kiva olis tietää varmuuden vuoksi. Kattelin tässä jo, että mitäs inssi maksais yksityisellä, jos ei vaikka julkisella pian pääse uusintayritykselle, mutta auts! 470-650 egee verrattuna siihen 2 x 26 euroon -- ei nyt NIIN kiire kuitenkaan oo...

Miisamarille peukutuksia ja kaikille ehkä-mahdollisesti-testaamista-kohta-harkitseville myös!!
 
Hui täällähän on remontoitu muutaman päivän poissaolon aikana, tehokasta porukkaa :)

ekavekara: Hiukset alkoi lähteä jo hoidon loppupuolella ja sulkasato jatkui vielä hoidon lopettamisen jälkeen. En tiedä onko toivoa paksujen hiusten palautumisesta koska hiukseni kasvaa sen verran hitaasti. Olen yrittänyt etsiä uusia alkuja mutta huonolta näyttää...

Kiitos Sharlin allergialääke-vinkistä. Pujon kukinta alkaa vedellä viimeisiään joten yritän jättää toivottavasti lähiaikoina lääkkeen kokonaan pois.

Solakka Silakka: Olen tosiaan käyttänyt Synarelaa eli siinäköhän olisi syy hiustenlähtöön... Tuo vehnänalkioöljy kuulostaa tosi hyvältä vinkiltä koska vaikka siitä ei olisikaan apua niin öljyllä on monia muita hyviä vaikutuksia. Taidankin ostaa heti huomenna purkin.

Olin tänä aamuna punktiossa ja koska en ensikertalaisena osannut jännittää mitenkään ylipaljon niin sinnittelin ilman esilääkitystä. Toimenpide oli nopea ja kivuton. En ole sen jälkeenkään tarvinnut yhtään kipulääkettä. Nyt illemmalla kun mömmöt on haihtuneet verestä niin vatsassa on samantapainen olo kuin kuukautisten aikaan. Olin todella helpottunut kun selvisin noin helpolla. Vuotoa ei ole toistaiseksi ollut mutta jos jotain erikoista olen huomannut niin minua närästää ensimmäistä kertaa elämässä ja nännit on sairaan arat :)

Follikkeleita oli 13 kpl ja munasoluja 6 (toivottavasti termit meni oikein). Mikäli kaikki menee hyvin niin alkionsiirto on torstaina. Toivon kovasti että sieltä kasvaisi jotain siirrettävää enkä saisi huomenna tai ylihuomenna ikävää puhelua klinikalta. Siihen asti olen hengessä mukana ja jännitän teidän kaikkien mukana!
 
Sointu kiitos vinkistä, en tiennyt lääkärimme lomasta, joten sitten ainakin yritän varata ajan vielä tälle viikolle. Hienoa, että pääsit alkuun. Minä en taida tässä kierrossa päästä siihen Clomifenin syömiseen kun joudun varmaan vaan käynnistelemään näitä menkkoja, mutta minulle siis määrättiin vain kaksi tablettia päivässä. Olisiko sillä rakkulamäärällä jotain tekemistä tuon tablettimäärän kanssa? Minulle hän sanoi vain, että täällä on "rypäs" niitä. Nyt kun on mennyt niin kauan aikaa herättelyistä niin ei taida olla enää mitään:|
 
HEI KAIKKI, ilmoittautuisin joukon jatkoksi.:wave:
Meillä 2 kertaa menty pitkällä kaavalla ja nyt 1 kerran lyhyellä. Soluja tullut aina ihan mukavasti, tosin epäkypsiä myös. Hedelmöittyminenkin (ivf/icsi) vielä suht ok, mutta sitten alkaa karsiutuminen ja lopulta kaikilla kerroilla nippanappa on ollut se yksi siirrettävä. Pakkanen kumisee tyhjyyttä.

Ongelmana meillä aluksi oli miehen hiukan heikko sperman laatu, mutta sittemmin tutkimuksissa onkin löytynyt minulta ns. APC-resistenssi (hyytymistekijäonglema) sekä GAD-vasta-aineita. Lääkityksinä viime kerralla: Metformin, Orgalutran, Puregon, Prednison, Klexane...

Veritesti on aina ollut hyvin alhainen (< 3 yksikköä), joten mitään ei ole tapahtunut. Karsiutuu ilmeisesti se viimeinenkin aina sittenkin.

Kovia on vaan pettymykset. Ei tee hyvää omille hermoille, avioliitolle eikä millekään muullekaan.

No lääkäri sanoi tänään, että toivoa vielä on. Siihen kai on luotettava.
 
Sointu, kiva kun menkat alkoivat (tai kiva ja kiva - ikäviähän tuollaiset kivut ovat...) Nyt vaan hoitoa putkeen!

Seinäkukkanen, kunpa herättelyt olisivat vielä voimassa... Toivottavasti saat ajan tälle viikolle. Siellä klinikalla on toinenkin hyvä lääkäri, joten ehkä hätätilassa hänkin kävisi.

Libbylle onnittelut noin monesta muniksesta =) Nyt käpälät ristissä, että niistä tulisi oikein hyviä alkioita!

Tervetuloa, Arielle!

ON: Minä uskaltauduin sitten testaamaan tänään, kun on jo pp13, ja kun mulla on sopivasti vapaapäivä - ajattelin, että saan sitten masentua rauhassa... Manasin just eilen illalla, että oireita ei ole oikein nimeksikään. Tissit hieman kipeät, muttei ollenkaan samaa luokkaa kuin heti punktion jälkeen, kun Pregnyl vielä jylläsi... Hieman huimasi eilen ja toissapäivänä, mutta siitäkään ei oikein saanut hyvää oiretta aikaseksi. Itsepäisin oire oli ihan alavatsassa sijaitseva kummajainen, joka alkoi pian punktion jälkeen repäisyinä sivuilla, siirtyi sitten keskelle ja aiheutti siellä ihmeellistä lievää painontunnetta ja kipuilua. Olin 99% varma, että nega tulee noilla aineksilla - mutta sainkin suureksi shokikseni plussan... Testi oli early prediction test, ja viivat melkein yhtä voimakkaat...

Täytyy vielä testailla tulevina päivinä, kun en oikein usko plussan pysyvyyteen. Muutenkin tämä tuntuu liian ihmeelliseltä ollakseen totta. Ihka ensimmäinen IVF meni inssiksi kun ei saatu lääkkeille mitään vastetta. Toisesta tuli vain yksi oikea solu, joka ei sitten hedelmöittynyt eli ei päästy edes siirtoon. Nyt kun vaihdoin klinikkaa, niin tuli herättelypistosten ja uuden lääkkeen (Pergoveris) voimalla kolme solua, jotka kaikki hedelmöittyivät (tämä on se top-alkio, ja kaksi vielä pakkasessa). Eli todella rimaa hipoen (tai se alittaen!) ollaan koko ajan menty, ja yksi lääkäri jo kehotti siirtymään insseihin, kun ovat edes halvempia...

Päällimmäinen tunne on nyt epäusko, kun en ole koskaan vielä plussannut eläessäni - ja paniikki tulevasta: taitaa olla KM-prosenttikin muuten aika korkea tässä iässä :| Olo on myös surullinen neganneiden puolesta... Mutta saatiinpahan nyt sitten ainakin yksi plussa elokuullekin!
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Wabisabi , paljon onnea multakin. Todella hienoa, että saatiin se kesän ensimmäinen plussakin tänne pinoon! Vähän aurinkoa risupesään ja paljon tarrasukkia pikkuruiselle! Toisaalta pessimisti minussa ajattelee tässä sitten, että huoh, seuraavia plussia saakin sitten taas odottaa ja o-d-o-t-t-a-a.

Lämpimät lohtuhalit Sharlinille ja Ekavekaralle.:hug::hug:
Mitenköhän Armin olotila tänään?

Tervetuloa Arielle joukkoon tummaan! :wave:

ON. Liittyisin mielelläni siihen "I hate Luges" -kerhoon. V*tuttaa tällainen valuminen. Ei muuta piinisoireita kuin pinkeät tissit. Viimeksikin sama vaiva ja menkkoihin johti. Olis jo piina ohi, niin ei tarttis elätellä mitään toivon pilkahduksia. :headwall:
 
Frangipani, milloin olet ajatellut testailla? Mietin just, ettei crinonetkaan ole ihan niin ihania kuin aluksi luulin. Luget valuvat, mutta ainakin mulla crinone jää sisälle ja paakkuuntuu sitten sinne... Siinä on sellainen putki, joka työnnetään sisään, ja aloin jossakin vaiheessa ihmetellä, kun se ei tahdo mennäkään sisään. Otin liukkarin käyttöön, ja sitten se suostui hivuttautumaan hirveän narinan kanssa (kirjaimellisesti kuin ruosteinen ovi!). Tajusin, että paakut aiheuttavat narinan! (sori tämä ällö kuvaus!). Muilta osin olo ei oo ollut ihan yhtä paskamainen kuin Lugejen kanssa, mutta mä tarvitsen varmaankin sisäpesun paineimurin kanssa ennen kuin saan nämä mömmöt lopulta pois sisältäni...
 
Mahtavaa Wabisabi! Hurjasti onnea. :flower:

Sharlin; mä tässä mietin noita testipäiviä... En oikein tiedä miten luotettava tuollainen 4 päivää ennen -testi on. Jos nimittäin luteealivaihe olis vaikka 14 päivää ja kiinnittyminen tapahtuisi pp 12 niin eihän testissä tietenkään voi näkyä mitään pp 10. Hyvä jos edes päivänä 13. Toki sitten eri asia jos kiinnittyminen tapahtuisi aikaisin. Eli toivoa on...

Mä olen ihan kaistapäinen täällä tän kropan vahtaamisen kanssa. Mittaan aamulämpöjä ja ne on nyt korkeammalla kuin koskaan. Mutta kaikki, ihan kaikki voi johtua pelkästään lugeista. Tämä on eka kierto niiden kanssa joten en voi yhtään arvioida mikä johtuu lääkkeistä ja mikä ei.
Toisaalta en haluais odottaa lauantaihin ja toisaalta en halua testata lauantainakaan. Pelottaa mikä on psyykkinen tila sen jälkeen kun selviää. En osaa yhtään uskoa tähän.
 
Seinäkukkanen, taitaa olla juuri tuo rakkuloiden määrä. Mä munin niin huonosti, että saan jättiannokset Clomeja.

Arielle, onpa teidät tutkittu tarkkaan. Auttaa varmaan täsmähoitamaan. En ole aiemmin kuullutkaan tuosta GAD-vasta-aineesta. On se kumma vaikka reilun vuoden on näiden asioiden kanssa pähkäillyt, lähes päivittäin, niin vielä vaan tulee ihan uusia asioita. Ja aina vaan ihan hirveä määrä uusia kysymyksiä. Onnea hoitoihin!
 
Upea juttu wabisabi !!! Plussasi antaa toivoa meille muillekin kovin vähän muniville!

Chloe, uskomattoman hieno saalis teillä! Mahtipeukut piinailuun! Erilaisia hoitokaavoja ja elämäntapamuutoksia kannattaa näköjään kokeilla.

Voi harmien harmi Ekavekara, Armi ja Sharlin.

Seinäkukkanen, kun minä pistin herättelypistokset ensimmäistä kertaa kierto venyi yli 40 pv. Alkoi kuitenkin lopulta ihan omin neuvoin, ilman lääkitystä. Hermot meinasi mennä.

Miisamarin punktiosaldoa ja -kokemuksia jännäilen.

Libby, olet melkoinen sissi kun ilman lääkitystä kestit punktion. Ei onnistuisi minulta. Hyvä saalis tuli! Toivottavasti laatukin on kohdallaan.

Tervetuloa Arielle! :wave:

Meillä piikittely jatkuu vielä, tänään illalla ultra. Punktio on pe tai ma. Rakkuloita vain 1-3. :headwall:
 
wabisabi jiihaa toit plussan! Onneksi olkoon! :flower: Tottakai kuuluu asiaan, että jännittää pysyykö se, mutta ainakin vahva viiva tikussa lupaa hyvää! Ja muista että mitään asialle et voi itse tehdä. Koita kuitenkin nauttia ja nyt kohti seuraavaa etappia! =) Muistan kun jokunen päivä sitten kerroit niistä alamahaoireista, niin ajattelin vaan mielessäni, että tuo plussaa ;)

Anja alkion siirroissa kiinnittyminen tapahtuu aiemmin kuin luomuissa, joskus pp3-4 kai viimeistään pp6 tienoilla. Johtuu siitä, että solut on jo valmiiksi hedelmöittyneet ja alkio ehtinyt jakautuakin 2 tai 3 päivää, kun se kohtuun siirretään.

Olen samaa mieltä, että noi luget sekoittaa oireita. Pitäiskin käyttää joku hoidoton kierto lugeja koemielessä, niin tietäisi mitkä on niistä johtuvia oireita.

Libby onnittelut hyvin menneestä punktiosta. Nyt jännätään ja toivotaan, että muutama tai edes yksikin hyväkuntoinen alkio selviytyy, niin pääset mukaan piinailemaan ;)

ON täällä pp7 ja päätin kirjoittaa oireita ylös seuravaa hoitoa varten. Tissioireet hävinneet yhessä yössä lähes kokonaan. Eilen tuli kuluneeksi 10 päivää synarelan pistosta, että johtuisko siitä sitten. Muutenkin oireet lähes nollissa, muttei ihan normaalikaan. Kestoväsymys jatkuu.
 
Armillekin pahoittelut negasta, negaksiko se sitten jäi, voi itku.

Wabisabille vielä, nyt älä mieti km-prosentteja! Totta tosiaan, vahva viiva voi tietää hyvää :) Ymmärrän toki epävarmuuden, mutta nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin, jokaisesta päivästä kiitollisena.
 
Nyt ei jaksa enempää kommentoida kuin että Wabisabi todella loistavaa! Miljoona halausta ja paljon onnea. Jotenkin oli koko ajan sellainen kutina että nyt sulla tärppäs. Ja tosiaan vielä noin "rimaa alittavilla" alkuasetelmilla. Kyllä on mahtijuttu! Älä vielä kuitenkaan katoa ketjusta vaan tule kertoilemaan miten etenee.
Millainen se tunne oli vatsalla? Kipua? Viiltoa? Pystyykö sitä vertaamaan mihinkään?

Meikäläisellä seuraavaksi PASsin kokeilu. Ei ole mitään uskoa enää onnistumiseen kun tämäkin oli hyvä alkio eikä mitään yritystäkään kiinnittymiseen. Niin miksi se PASsi siitä onnistuisi. Kaiken lisäksi pitää odottaa taas yksi välikierros ennenkuin niitä pääsee yrittämään.:headwall:
 
ekavekara Elähän murehdi! Mulle lääkäri kyllä sanoi että jos alkio kestää pakastuksen ja vielä sulatuksen, on se sitkeää lajia! Kuulemma joskus käynyt niinkin että jollain on otettu useampi alkio sulatukseen, kun siinä vaiheessa yleensä joku alkioista nuukahtaa pois. Niin kaikki onkin selvinneet ja siirtoon tarvittu vähemmän, jolloin se kertaalleen sulatettu on uudelleen pakastettu, kun ei oo heitetty poiskaan. Sitten tämä samainen alkio on myöhemmin otettu uutta siirtoa varten taas sulamaan ja se selvisi. Niin sitkeä oli, että oli tullut plussakin. :heart:
 
Wabisabi Onnea!!:eek: Tosi mahtavaa, ettei ihan masennuta täällä.
Ekavekara mulla on Zumenon lääkitys, mikä siis estää oman ovulaation ja munarakkuloiden kasvun ja kasvattaa limakalvoa. Mulle lääkäri sanoi, että voi seuraavaan kiertoon jo tehdä PAS:n, en tiedä onko siksi ettei tehty stimulaatiota. Aion pitää siitä kiinni, koska en jaksa odottaa enempää. Ehkä me ei sitten plussattu, kun siirto oli se perjantai 13.pv..
Pitää vielä varmuudeks testata tulevana pe, koska mulla ei varmaankaan ala menkat lääkityksestä johtuen, enkä voi aiemmin soittaa klinikalle..
Niin ja Armille :hug: myös..
 
Kiitos teille kaikille kultaiselle onnitteluista - olette niin ihania :heart:

Ja kiitos pajon, Sointu, kun kehotit olemaan miettimättä KM-prosentteja (olinkin juuri sukeltamassa synkkiin tilastoihin!). On fiksuinta tosiaan ottaa päivä kerrallaan.... Meni tämä raskaus syteen taikka saveen, niin tiedetäänpähän nyt sekin, että täysin ruputilanteestakin voi näköjään ponnistaa plussaan asti. Itsellä on ainakin ollut tähän asti sellainen tunne, että kokeillaan nyt näitä hoitoja, mutta ne on kuitenkin nuoria vetreitä monimunaisia yksilöitä jotka lopulta plussaavat...

Anja ja Solakka Silakka, voimia piinailuun... Kuulostaa kyllä lupaavilta nuo väsymys- ja lämmönnousuoireet! Anja, sun ajatukset kuulostaa todella tutuilta: olin itse eilen illalla kuin kissa pistoksissa, vaikken halunnutkaan varsinaisesti testata. Tuli yhtäkkiä sellainen tunne, että tämä mieliala ei tästä enää pahemmaksi muutu - joten aivan samantekevää, vaikka testaan aamulla sen negan pois. Onpahan sitten elämässä muitakin tunteita kuin pekkää piinaa. Voimia sulle - ja tartu testiin heti kun alkaa tuntua siltä!

Ekavekara, en katoa ketjusta mihinkään, vaan roikun täällä edelleen riesana =) Se kipu oli (taikka on) todella omituinen. Aluksi se oli räjähtävää voimakasta kipua (kesti ihan sekunnin) - varmaan tuntui samalta kuin supistus, mutta oli niin alhaalla (melkein nivuksissa) että repäisykipu on ehkä osuvampi termi. Yleensä ilmaantui kun vaihdoin yhtäkkiä asentoa (esim illalla sängyssä). Nyt se on hiljakseen jomottavaa painontunnetta ja lievää kipuilua (vähän kuin olisi poskiontelontulehdus!!) reilusti navan alapuolella. Kuitenkin niin selvä ja outo tunne, että menisin normaaliolissa varmaankin parin viikon jälkeen lääkäriin ihmettelemään asiaa... Mitä tulee PAS:eihin, niin Silakka puhuu muuten painavia! Sullahan oli niitä huuru-ukkoja useampia ja olivat vielä laadukkaitakin. Ja kyllä PAS:seistakin plussataan - muutenhan niitä ei tehtäisi! Joten uusia kujeita kohti vaan heti kun onnistuu - sama juttu Sharlinilla!
 
Oi mahtavaa, onnea wabisabi!! Peukutan, että kaikki menis nyt hyvin sulla.

Libby, kuulostipa miellyttävältä tuo sun punktio. Itse en varmaan osais olla kovin rentona.. Toivotaan, että jatkohoidot sujuvat yhtä näppärästi ja tuovat tulosta. :)

Kiitos kaikille lohdutushaleista. Menkat alkoi tänään, ylihuomenna verikokeisiin ja soitto klinikalle, että mitä seuraavaksi. Kunpa pääsis jo tässä kierrossa seuraavaan inssiin, kun mies olis sopivasti kotona niihin aikoihin (normaalisti viikot toisella paikkakunnalla, eli joutuisi ottamaan "sairaslomaa" inssiä varten).

Lisäplussia odotellessa? Anybody? :)
 
Jihaa! Mahtavaa wabisabi! Ihan mielettömästi onnea :flower:

Josko tästä nyt lähtis se aalto liikkeelle...

Sharlin kyllä pas:it voi tehdä peräkkäisiin kiertoihin, mulle myös on sanottu niin. Ja oli myös zumet käytössä. Punktion jälkeen ne suositti yhtä välikiertoa.

Arielle tervetuloa mukaan!

Ääh, mä en nyt enää ennätä enempää istuun tässä. Palaillaan myöhemmin paremmalla aikaa.
 
Wabisabi hurjasti onnea minultakin:flower: Tosi upea juttu!

Pottu olipa lohduttavaa kuulla, että jollain muullakin on herättelyiden jälkeen kierto venynyt. Pääsitkö kuitenkin etenemään hoidossa vai oliko herättelyrakkulat jo kuukahtaneet? Minulla on huomenna lääkäri, onneksi. On jo ihan hermostunut olo.
 
Hei saanko liitya seuraan?

Me ollaan selittamattomia, just 35v, 5 vuotta yritysta takana ; jolloin 6 kiekkaa clomeja, 4 inssia ja nyt eka IVF/ICSI ; josta plussasin 4+3 jolloin oli HCG arvo 450 ja lekuri povasi jo kaksosia... mutta varhaisultrassa eilen 6+4 todettiin etta kohtu on tyhja :'( Eli siis joko varhainen KM tai sitten KU jota sitten tarkistellaan huomenna verikokeella. Toisen munasarjan paalla oli joku uusi klontti joka voisi viitata KU:seen. Voi itku jos tassa viela joudutaan silvottavaksi...

Mulla olikin viikko sitten aivan todella kipea alavatsa, sellasta kovaa menkkakipua muutama tunti ja sitten pari paivaa sen jalkeen tunne etta kaikki ei ole kohdallaan. Vuoto ei kuitenkaan alkanut, niin sitten tyhma vakuutin itseni etta kaikki on OK ja annoin itseni "unelmoida" ja jopa katsella vauvatarvikkeita... Kaikki vauvaosastot olen aina kiertanyt kaukaa, se on jotenkin mun tapani yrittaa kestaa tata lapsettomuutta...

Noh, alas tultiin ja kovaa - mutta olimme mieheni kanssa molemmat onnellisia tasta 2 vkoa kestaneesta pikku unelmasta :ashamed:

Ehdin jo vahan kayda kurkkimassa tuolla odotusajan puolella (vaikken uskaltanutkaan sinne "ilmottautua") ja tuli ihan sellanen tunne, etta olen jo ikaloppu enka ainokaistakaan saanut aikaan. Siella parikymppiset odottaa viidetta, kuudetta jne... No kyllahan te tiedatte.

Yritan kovasti olla positiivinen, etta jos ekan IVFn tuoresiirrossa saadaan aikaan plussa, niin ehka tasta viela joskus tulee jotain... EHKA EHKA EHKA.

Anteeksi, olipas tympea esittely itsestani.

Kiitos tasta ketjusta, olenkin tallaista omanlaista etsinyt :flower:
 
Seinäkukkanen, meidän hoito jatkui herättelyiden jälkeen normaalisti, vaikka kierto venyi. Tulos olisi tuskin ollut yhtään parempi vaikka kierto olisi ollut lyhyempi, vertaan seuraaviin kertoihin. Toivottavasti lääkäri saa huolet poistettua mielestäsi. Tsemppiä. :wave:
 

Yhteistyössä