35+ vauvan odottajat

Heippa kaikille :) Tänne kuuluu ihan hyvää. Edelleen huono olo päivittäin, varsinkin iltaisin, mutta odotan niin rv 12, jos vaikka helpottais. Viime raskaudessa ainakin helpotti kuin seinään rv 12 jälkeen. Ihana kun sitten ehkä alkaa ruokakin maistumaan paremmin, ja taaperon kanssa jaksaa paremmin touhuta jne. Just tein uunilohta, ja nyt en oo ihan varma et maistuuko mulle kuitenkaan se, tuo haju on aika ällö :D Usein on kyllä niin et kun vaan väkisin vähän syö, niin olo paranee ja maistuukin sitten.
Me lähdetään joulureissuun jo ens vkl, ja palaamme kotiin vasta vuoden alussa, niin ultran varasin sitten vasta 5.1. Joulun jälkeen oisin päässyt muuten jo. Täytyy jaksaa odottaa! Tämä nyt on vissiin se np- ultra.

Tuosta työnimestä sen verran, että sitä oikein mietittiin miehen kanssa et mikähän voisi olla hyvä, sitten mä sanoin että no hän on ihmeluomu, ja mies sitten tokas et ilu siis :D Eli ilu hän sitten on. Saattaa muuttuakin matkan varrella :D

Anis ja Ilu 9+0
 
ODOTTAJAT

NIISKUNEITI2020 16.2.2021
SAAGA79 41v la 18.2.2021
SHIBALI 40v la 22.3.2021
FORESTER 42v la 11.4.2021
DISCO VOLANTE 37v la 7.5.2021
LATILA 39v la 12.5.2021
SARIAANA82 38v la 4.6.2021
OLIIVI3 35v la 28.6.2021
MUSTALILJA la 7.7.2021
ANITZ81 39v la 12.7.2021
BRUNET82 38v la 10.8.2021




SYNTYNEET

Hypsy 37v poika 27.11.2020❤
 
Moikka kaikki! Täällä just alkoi viikko 25+0. Hurjaa ajatella, että kolmen viikon päästä alkaa jo viimeinen kolmannes :eek: Huomenna ois sokerirasitus, se kyllä jännittää. Pelkään kauheesti, että saan radituomion. Mulla on kummiskin sukurasitetta... Jotenkin en yhtään jaksais sitä kaikkea säätöö mikä siihen sitten kuuluu, ja lisäis muutenkin stressiä tähän raskauteen, kun muutenkin stressaan millon mistäkin... Mutta katotaan miten käy. :eek:

Me käytiin viime viikolla 4D-ultrassakin. Kaikki oli poitsulla hyvin, hän oli kasvanut oikein mallikkaasti. :love:Ja ilmeisesti niin paljon, että jos kasvu jatkuu samaan tahtiin, niin saattaa olla noin 4-kiloinen laskettuna aikana kuulemma... Poitsu oli vaan niin ujo että ei saatu hänestä kyllä mitään hyviä 3D-kuvia, hän majaili alhaalla mun lantiossa pää alaspäin ja vielä kädet pään edessä melkein koko ajan. Että enemmän tuo oli nyt sit vaan rakenneultra osa 2, kun 4D, mutta ei voi mitään. Pääasia toki, että hällä edelleen kaikki kunnossa. <3 Me varattiin nyt sit edullisempaan paikkaan vielä toinen 4D 19.12., jos sit poitsu ois paremmassa asennossa. :D Saa nähdä...
Mulla oli tossa monta viikkoo normaali ruokahalu, mut nyt taas viikon verran ollu ihan jäätävä nälkä koko ajan ja tullu uudelleen se, ettei oikein tee mieli mitään makeeta.:sneaky: Tosin alkuraskaudessa en pystynyt syömään makeeta yhtään, nyt sentään vähän. Mutta tosi nopeesti alkaa ällöttää jos yhtään enempää jotain makeeta syö... Ja hajuaisti edelleen herkkä, ja mm. mies joutuu käyttään hajusteetonta dödöä, kun en yhtään kestä normidödän hajua (vaikka ennen raskautta se mun mielestä haisi hyvältä...).:D

Ai niin, työnimestä, me kutsutaan häntä Sikiöksi. Mä yritin ehdottaa jotain muuta työnimee aiemmin, mut ei sit keksitty oikein mitään hyvää, ja kun mies rupes iltaisin puhuu poitsulle tyyliin, että "hyvä Sikiö, hyvin sä vedät!" tai että "hyvää yötä Sikiö", niin se on nyt jäänyt meillä sit kutsumanimeks. :D

Shibali ja Sikiö 25+0
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: An1z81 ja Oliivi3
Heip! Saako liittyä seuraan, kesäkuisten ryhmä on kovin hiljainen, kaikki varmaan jo facessa... :)

Olen 34v (samoin mies) ja odotamme ensimmäistä lasta. LA on muistaakseni 22.6. ja viikkoja nyt 12.


Tänään ajeltiin kaupunkiin ekaan ultraan, kaikki oli nappulalla hyvin ja vastasi viikkoja. Oli todella ihana nähdä, että sydän löi ja siellä sitä rymyttiin :love:
Olen ollut melko oireeton kokoajan, joten välillä epäilytti, että liekö siellä matkassa elämää. Rinnat on kasvaneet ja aristaa, siinäpä minun oireet. Muutama vko sitten oli kova väsymys mutta sekin mennyt ohi.
 
Toi Sikiö on hyvä @Shibali :ROFLMAO: Mie arvelin ensin luistaa tuosta sokerirasituksesta mutta Raimon koko oli r-ultrassa reilu niin viisainta kuiteskin käydä.. Tyhmää on tuo makeaällötys kun tekis mieli napostella kaikkee epäterveellistä vähän väliä mut ei pysty. Ja mahalaukku on kohta varmaan jo niin littanaksi puristunut että vielä vähemmän pystyy syömään yhtään mitään..
Tervetuloa @Sofirosd ja onnea matkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja Shibali
Hei kaikille!
En olekaan aiemmin mihinkään ryhmään juuri kirjoitellut, mutta nyt tilanne niin vaatii

Olen RV 7+4 (la 22.7.2021) tai jotain sinne suuntaan. Ennestään kaksi lasta (20v. ja 13v.). Tämä raskaus tuli vähän yllättäen (söin pillereitä) ja mahdollisen tulevan lapsen isä päätti sitten olla haluamatta lasta ja siinä sivussa minua, koska en pysty raskautta keskeyttämään.... Kaikki siis hyvin alussa, eikä todellakaan tiedä miten tässä käy.

Olen samalla hämmentynyt, peloissani ja toiveikas. Itse ajattelen että lapsi (lapset) saa tulla jos niin kovasti tähän maailmaan haluaa.

Neuvolaan kirjaavat virallisesti keskiviikkona, mutta ultrassa olen ikäni? johdosta jo käynyt ja kohdussa näkyi mahdollisesti kaksi sikiöpussia joista toisessa oli selvästi elämää.

Olen kasvattanut kaksi ensimmäistäkin lastani yksin, isä britti eikä ole juuri positiivisella tavalla osallistunut lastensa elämään, joten tiedän että pärjään kyllä. Surettaa toki se, että miesvalintani eivät ole olleet minua tukevaa sorttia kun tämä elämäni rakkaus sitten suhtautuu niin jyrkästi tähän nykytilaani. Ollaan tunnettu muutama vuosi, joten luulin hänen tietävän miten suhtaudun "vahinkoon". No luulo ei ole tiedon väärtti....ja tämän asian minä haluan itsekkäästi itse päättää. Mutta olikos täällä muita yli 40 ikään ehtineitä ja heitä jotka kesävauvaa odottaa?
 
Hei kaikille!
En olekaan aiemmin mihinkään ryhmään juuri kirjoitellut, mutta nyt tilanne niin vaatii

Olen RV 7+4 (la 22.7.2021) tai jotain sinne suuntaan. Ennestään kaksi lasta (20v. ja 13v.). Tämä raskaus tuli vähän yllättäen (söin pillereitä) ja mahdollisen tulevan lapsen isä päätti sitten olla haluamatta lasta ja siinä sivussa minua, koska en pysty raskautta keskeyttämään.... Kaikki siis hyvin alussa, eikä todellakaan tiedä miten tässä käy.

Olen samalla hämmentynyt, peloissani ja toiveikas. Itse ajattelen että lapsi (lapset) saa tulla jos niin kovasti tähän maailmaan haluaa.

Neuvolaan kirjaavat virallisesti keskiviikkona, mutta ultrassa olen ikäni? johdosta jo käynyt ja kohdussa näkyi mahdollisesti kaksi sikiöpussia joista toisessa oli selvästi elämää.

Olen kasvattanut kaksi ensimmäistäkin lastani yksin, isä britti eikä ole juuri positiivisella tavalla osallistunut lastensa elämään, joten tiedän että pärjään kyllä. Surettaa toki se, että miesvalintani eivät ole olleet minua tukevaa sorttia kun tämä elämäni rakkaus sitten suhtautuu niin jyrkästi tähän nykytilaani. Ollaan tunnettu muutama vuosi, joten luulin hänen tietävän miten suhtaudun "vahinkoon". No luulo ei ole tiedon väärtti....ja tämän asian minä haluan itsekkäästi itse päättää. Mutta olikos täällä muita yli 40 ikään ehtineitä ja heitä jotka kesävauvaa odottaa?
Tsemppiä tilanteeseen, hyvin pärjäät niinkuin itsekin totesit! Kurjaa kun ei teillä intressit kohtaa tässä hirmu isossa asiassa mutta lapsia syntyy monenlaisiin elämäntilanteisiin. Onnea ja iloa odotukseen!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tinski
Taidan tulla muös mukaan tänne kun ikääkin jo 36v :) Plussasin lauantaina ekan kerran, tänään olisi 4+0 eli elokuun 17.pv menisi laskettu aika. Seitsemäs lapsi olisi tulossa, isommat lapset on 11kk, 3v, 5v, 6v, 8v ja 9v.

Yritän olla rennoin mielin vaikka keskenmeno pelottaa kovasti. Vaan eihän se auta kuin mennä päivä kerrallaan ja toivoa parasta. :) En kyllä vieläkään meinaa uskoa että testit plussaa näyttää, käyn aina vessassa niitä katselemassa :LOL:
 
Hei vaan kaikille. Mä kauhean varovasti liityn ryhmään, koko juttua kun ei vaan usko ennen kuin näkee. Ikää 39, kaksi tyttöä ennestään (9 Ja 11). Uusperhe ollaan, miehelläkin jo ennestään kaksi lasta (7 ja 9). Lapsihaaveista luovuttiin jo kolmisen vuotta sitten ja kierrot veivanneet vuoden. Ajattelin varhaisiksi vaihdevuosiksi ja hoidin Primolutilla, joka sitten ilmeisesti tämän raskauden mahdollisti.
Viikkoja nyt suunnilleen se 5+5. Laskettuaika sijoittunee 6.8. tienoille.
Olipa helpottavaa lukea etten ole ainoa jota keskenmeno pelottaa. Mäkin mietin, ett olen liian vanha pelkäämään.
 
Hei kaikille!
En olekaan aiemmin mihinkään ryhmään juuri kirjoitellut, mutta nyt tilanne niin vaatii

Olen RV 7+4 (la 22.7.2021) tai jotain sinne suuntaan. Ennestään kaksi lasta (20v. ja 13v.). Tämä raskaus tuli vähän yllättäen (söin pillereitä) ja mahdollisen tulevan lapsen isä päätti sitten olla haluamatta lasta ja siinä sivussa minua, koska en pysty raskautta keskeyttämään.... Kaikki siis hyvin alussa, eikä todellakaan tiedä miten tässä käy.

Olen samalla hämmentynyt, peloissani ja toiveikas. Itse ajattelen että lapsi (lapset) saa tulla jos niin kovasti tähän maailmaan haluaa.

Neuvolaan kirjaavat virallisesti keskiviikkona, mutta ultrassa olen ikäni? johdosta jo käynyt ja kohdussa näkyi mahdollisesti kaksi sikiöpussia joista toisessa oli selvästi elämää.

Olen kasvattanut kaksi ensimmäistäkin lastani yksin, isä britti eikä ole juuri positiivisella tavalla osallistunut lastensa elämään, joten tiedän että pärjään kyllä. Surettaa toki se, että miesvalintani eivät ole olleet minua tukevaa sorttia kun tämä elämäni rakkaus sitten suhtautuu niin jyrkästi tähän nykytilaani. Ollaan tunnettu muutama vuosi, joten luulin hänen tietävän miten suhtaudun "vahinkoon". No luulo ei ole tiedon väärtti....ja tämän asian minä haluan itsekkäästi itse päättää. Mutta olikos täällä muita yli 40 ikään ehtineitä ja heitä jotka kesävauvaa odottaa?
Tinski hyvin ne asiat järjestyy ja pärjäät kyllä. Jos kaksi lasta tulee niin liity monikkoperheyhdistykseen, niistä saa monenlaista apua. Itse tein lähihoitajana viimeisen harjoittelun monikkoperheessä ja koska olin kokenut lastenhoitaja, oli minusta oikeesti jo apuakin siellä. En osaa noita sydämiä ja muita lisätä tähän näemmä, mutta monta sydäntä sinulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinski
Tinski hyvin ne asiat järjestyy ja pärjäät kyllä. Jos kaksi lasta tulee niin liity monikkoperheyhdistykseen, niistä saa monenlaista apua. Itse tein lähihoitajana viimeisen harjoittelun monikkoperheessä ja koska olin kokenut lastenhoitaja, oli minusta oikeesti jo apuakin siellä. En osaa noita sydämiä ja muita lisätä tähän näemmä, mutta monta sydäntä sinulle.
Kiitos!
Tällä hetkellä kaikki näyttää sujuvan hyvin ja tosiaan ke ultrassa näkyi kaksi terveellä sykkeellä kellottelevaa vauvan aihiota

Jänskättää kyllä kovasti, mutta ehkäpä sitten 2 tai 3 viikolle ajoittuvassa NT ultrassa näkyy tarkemmin tyyppien tila. Varovaisen toiveikkaasti tässä mennään. Eilen kyllä jo kovasti teki mieli ostaa parit täppöset!

La tarkentuu sitten myös, nyt 18.7. No jos juhannukseen saakka pääsis, niin ois tosi hyvä. Monikkoperheyhdistyksen sivuilla oon käynyt ja varmaan liityn, mutta vähän myöhemmin. Työkaverilla on kaksoset, joten hänen kanssaan olen jo ajatuksia vaihtanut. Vaikkei lasten isä edelleenkään ole sinut asiasta, niin ihanasti on ne muutamat ystävät ja työkaverit mukana tukemassa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
vierailija
Kiitos!
Tällä hetkellä kaikki näyttää sujuvan hyvin ja tosiaan ke ultrassa näkyi kaksi terveellä sykkeellä kellottelevaa vauvan aihiota

Jänskättää kyllä kovasti, mutta ehkäpä sitten 2 tai 3 viikolle ajoittuvassa NT ultrassa näkyy tarkemmin tyyppien tila. Varovaisen toiveikkaasti tässä mennään. Eilen kyllä jo kovasti teki mieli ostaa parit täppöset!

La tarkentuu sitten myös, nyt 18.7. No jos juhannukseen saakka pääsis, niin ois tosi hyvä. Monikkoperheyhdistyksen sivuilla oon käynyt ja varmaan liityn, mutta vähän myöhemmin. Työkaverilla on kaksoset, joten hänen kanssaan olen jo ajatuksia vaihtanut. Vaikkei lasten isä edelleenkään ole sinut asiasta, niin ihanasti on ne muutamat ystävät ja työkaverit mukana tukemassa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Onnea valtavasti! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tinski
Heipparallaa.

Onnea Tinski❤

Mulla sokerit hälytti ja olen nyt 6pv ollut Verensokerin kotiseurannassa. Lähete lähtee tänään Tayssiin koska paastoarvot koholla. Tämä oli tiedossa koska kaikissa aikaisemmissakin raskauksissa hälytellyt.
Nyt ollaan syynissä koko loppu raskauden ajan Nyt rv 15+3. Muuten ollut olot jo hyvät.
Meillä muutto tällä viikolla ja kaikki hujan hajan. Onneksi muuttofirma hoitaa homman☺

Mukavaa viikkoa kaikille❤
 
Täällä menossa rv18+5. Rakenne ultraan vielä reilu 2 viikkoa. Tekisi mieli mennä yksityiselle ennen joulua, mutta ehkä mä kestän sinne parin viikon päähän. :LOL:Liikkeitä tuntuu jo päivittäin ja maha sen kuin pyöristyy. Kovasti tuo rakenneultra jännittää onko kaikki hyvin. Kyllä tää ikä vain teettää jännitystä vain enemmän kuin aiemmin.
 
Mukavaa viikonalkua! Onkohan kellään vinkkiä (muu kuin synnytys) olon helpottamiseen, tää paineen tunne pallean tienoilla alkaa olla pahimmillaan kuin alkuraskauden pahoinvointia. Syöminen pahentaa ja illat on aika tuskaa. Liikkuminen helpottaa hetkisen. Neuvolatäti vinkkasi vichyä muttei sekään kunnolla auta. Närästyslääkettä en ole vielä kokeillut, ei mulla mitään mielestäni ruokatorveen nouse :sick:.
Raimo hilluu ja kasvaa, sf-mitta oli yläkäyrän kohdalla :sneaky:, tänään jo 23+1!
 
Tänään oli nt-ultra. Kaikki siltä osin hyvin ❤ Ja siis kaikki muutenkin toki. Pieni imi peukkua siellä ja oli, mahdollisimman hankala.. Piti miun nousta jalottelee ja hyppii et ois saatu pientä hereille. Mut pienen uniaika oli. Loppua kohti virkistyi ja mitat saatiin kuin saatiinkin. Melkein tunti meni ultratessa. Mut pääasia et kaikki hyvin. Masu kasvaa, tuottaa hankaluuksia piilotella. Ei olis jouluun montaa päivää kun kerrotaan raskaudesta ❤ sit voi huokaista eikä tartte salailla enää...
Meillä työnimi on tuo Oliivi :ROFLMAO:
Ihanaa joulun odotusta kaikille ❤


Oliivi 12+0 (ultrassa 12+3)
 
Meillä tänään pikaultra kunnan hänellä ett nähtiin onko raskaus oikeassa paikassa kun kovat vatsakivut vaan jatkuneet. Olihan se pieni siellä, koko 7+5. Lasketuksi ajaksi tuli siis 5.8. Kyllä vaan mieli huojentui! Vaikka voihan tässä vielä sattua vaikka ja mitä, mutta jostain syystä mieli kuitenkin kovin luottavainen. Viime viikkoina vielä kovasti stressiä ollut kun isä ollut huonossa kunnossa (verenmyrkytys, amputaatio, ym.) Ja kun ei edes katsomaan pääse. Nyt tilanne tasaantunut onneksi niiltäkin osin niin ihana viettää hyvin omannäköinen joulu tosin, koska en ole jaksanut ihan hirveesti panostaa. Olin vielä yövuoroissa niin täytyy huomenna sitten tsempata kokolailla kaikki. Onneks isä osallistuu ja auttaa, kaikilla ei sitä onnea ole vaikka yhdessä asuisi.

Hyvää joulua meille kaikille! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: An1z81 ja Shibali
Täältä muuton keskeltä kirjoittelen kuulumisia. Kovasti ollaan yritetty saada tavaroita paikoilleen, mutta tässä sen huomaa että meillä on ihan liikaa tavaraa.. osan oon heittänyt julmasti roskiin. Mä oon parempi heittämään tavaraa pois kun mies taas hamstraisi kaiken
Neuvolassa käyty ja metformiini aloitettu että sokerit pysyisivät tasapainossa.
rv 16+5, ajoittain tunnen pieniä liikkeitä mutta kun on niin paljon tekemistä 1,5 ja 3v tässä hoidettavana niin ei paljon ehdi kuulostelemaan.
Uusi koti on ihana ja saatiin kuusi sisälle ja olen yrittänyt parhaani mukaan saada tänne joulun tunnelmaa mutta kun tavaraa ja pahvilaatikoita pursuaa joka paikasta.

Ihanaa rauhaisaa joulua kaikille, nyt lähdetään siivoilemaan vanhaa asuntoa..
 
Moi! Täällä 42-vuotias yllätysvauvan odottaja liittyy joukkoon Kaksi lasta ennestään, ovat jo 10 ja 12 v. Tämä raskaus on todellinen yllätys ja ihme sillä molemmat lapsemme ovat saaneet alkunsa ICSI-hedelmöityksellä ja tämä uusi masuasukas on siis ehtaa luomua La on 21.8.21 ja eka ultra vasta tulossa. Ihana nähdä että meitä on täällä muitakin yli 35-vuotiaita
 
Tervetuloa kaikille uusille! :)
Ihania ultrakuulumisia monella, onnea niistä:love:
Täällä lähti eilen käyntiin viimeinen kolmannes, nyt siis 28+1. Hurjaa ja ihanaa ja uskomatonta.:eek::love: Oon viime aikoina ollut todella kiitollinen siitä, että meille tää luomuihme suotiin, vaikka ehdin jo ajatella, että saanko koskaan olla äiti, ja onnistuuko ivf:kään jos siihen päädytään... :love:Maha on aikas iso, ja vaikea taipua esim. sukkia laittamaan. Kengännauhojen solmimisen oon jo ulkoistanut miehelle :D

Kurjempaa on nyt se, että radituomio napsahti myöhemmässä sokerirasituksessa. Paastoarvo 0,1 liikaa.:sneaky: Muut arvot kunnossa. Nyt sitten aloitin kotimittailut ja katsotaan saako pelkällä ruokavaliolla kuntoon. Toivon todella, että sais eikä tarviis lääkitykseen lähteä. Eilen oli eka radineuvontakäynti ja täytyy sanoa, että oli kyllä ahdistava käynti ja lisäs mun stressiä hurjasti...:( Kun ei kuulemma mm. paino sais yhtään nousta ja muutenkin nyt mielessä kaikki riskit mitä vauvalle voi tulla jos ei näitä arvoja kuntoon saa... Mä oon tähän asti nauttinut raskaudesta paljon vaikka joitain vaivoja onkin, ja painonnousu ei oo yhtään ahdistanut, vaan oon aatellut että kuuluu raskauteen ja rakastan mun mahaa joka siitä on seurauksena ollut. Mut nyt sit totakin pitää alkaa stressata... Ei kyllä oikein synkannut sen hoitajan kanssa, tai sitten niiden tarkoitus on oikeesti pelotella ihmisiä... Varmasti auttais, jos sais ees nukuttua kunnolla, mutta unettomuus tosiaan vaivannut koko raskauden, niin sekin varmasti verottaa jaksamista näiden ylimäärästen stressien suhteen...

No mutta, aion nyt kuitenkin nauttia tästä meidän pienestä ihmeestä ja raskaudesta ja yrittää rentoutua, koska tiedän tekeväni parhaani joka tapauksessa tuon radinkin suhteen, ja sen on riitettävä...

Ihanaa ja onnellista Uutta vuotta kaikille, kohta on se vuosi, jolloin meidän pienet ihmeet syntyy :love:
 
vierailija
Tervetuloa kaikille uusille!
Ihania ultrakuulumisia monella, onnea niistä
Täällä lähti eilen käyntiin viimeinen kolmannes, nyt siis 28+1. Hurjaa ja ihanaa ja uskomatonta. Oon viime aikoina ollut todella kiitollinen siitä, että meille tää luomuihme suotiin, vaikka ehdin jo ajatella, että saanko koskaan olla äiti, ja onnistuuko ivf:kään jos siihen päädytään... Maha on aikas iso, ja vaikea taipua esim. sukkia laittamaan. Kengännauhojen solmimisen oon jo ulkoistanut miehelle

Kurjempaa on nyt se, että radituomio napsahti myöhemmässä sokerirasituksessa. Paastoarvo 0,1 liikaa. Muut arvot kunnossa. Nyt sitten aloitin kotimittailut ja katsotaan saako pelkällä ruokavaliolla kuntoon. Toivon todella, että sais eikä tarviis lääkitykseen lähteä. Eilen oli eka radineuvontakäynti ja täytyy sanoa, että oli kyllä ahdistava käynti ja lisäs mun stressiä hurjasti... Kun ei kuulemma mm. paino sais yhtään nousta ja muutenkin nyt mielessä kaikki riskit mitä vauvalle voi tulla jos ei näitä arvoja kuntoon saa... Mä oon tähän asti nauttinut raskaudesta paljon vaikka joitain vaivoja onkin, ja painonnousu ei oo yhtään ahdistanut, vaan oon aatellut että kuuluu raskauteen ja rakastan mun mahaa joka siitä on seurauksena ollut. Mut nyt sit totakin pitää alkaa stressata... Ei kyllä oikein synkannut sen hoitajan kanssa, tai sitten niiden tarkoitus on oikeesti pelotella ihmisiä... Varmasti auttais, jos sais ees nukuttua kunnolla, mutta unettomuus tosiaan vaivannut koko raskauden, niin sekin varmasti verottaa jaksamista näiden ylimäärästen stressien suhteen...

No mutta, aion nyt kuitenkin nauttia tästä meidän pienestä ihmeestä ja raskaudesta ja yrittää rentoutua, koska tiedän tekeväni parhaani joka tapauksessa tuon radinkin suhteen, ja sen on riitettävä...

Ihanaa ja onnellista Uutta vuotta kaikille, kohta on se vuosi, jolloin meidän pienet ihmeet syntyy
Saaga79 täällä hei...
Mä sain radituomion jo ekassa rasituksessa, paasto kans just 0,1 yli. Ei minkäänlaista erillistä diabeteshoitajaa/neuvontaa. Oma terkkari antoi mittarin ja opetti käytön, ruokavaliosta sen verran että käski jättää valkoisen sokerin pois.
Ja mulla kun pn jo lähtökohtaisesti liikaa painoa, niin siihen ei olla neuvolassa puututtu millään lailla. Ite painelin paniikkinappulaa siellä kun kävin puntarilla ni terkkari sabo että siitä et ressaa, sitä tulee se mikä on tullakseen... Ja joulun suhteen sain ohjeet että yks joulu ei maailmaa kaada vaikka herkkuja söiski.

Että älä ressaa sinäkään :)
 
Pitkästä aikaa kuulumisia. Tavarat alkaa olemaan uudessa kodissa jo aika kohdillaan. Kaupunkiin hurauttaa tästä meillä 10 min. Aivan ihana alue, paljon lapsiperheitä.
Neuvolassa kävin viikko sitten, kaikki oli hyvin ja sydämen sykkeet kuulin. En ole ennättänyt edes kotona kuuntelemaan niin kova kiire kokoajan.
Huomenna sitten vuosi vaihtuu.
toivotan kaikille oikein hyvää Uutta vuotta 2021.
Kirjoittelen paremmalla aikaa enemmän.
 
ODOTTAJAT

NIISKUNEITI2020 16.2.2021
SAAGA79 41v la 18.2.2021
SHIBALI 40v la 22.3.2021
FORESTER 42v la 11.4.2021
DISCO VOLANTE 37v la 7.5.2021
LATILA 39v la 12.5.2021
SARIAANA82 38v la 4.6.2021
OLIIVI3 35v la 28.6.2021
MUSTALILJA la 7.7.2021
ANITZ81 39v la 12.7.2021
BRUNET82 38v la 10.8.2021




SYNTYNEET

Hypsy 37v poika 27.11.2020
Minut voisi joku lisätä listalle. Eli ikää 39v, 3:s lapsi ja la 5.8.2021
 

Yhteistyössä