35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

Jos tulisin varovaisesti tännekkin pinoon , kun näkyy ennestään "tuttuja" odottajia.
Eli varovaisesti vielä mennään eteenpäin , tein haamun raskaustestiin kp24 ja punaisen värin sain kontrolliviivan viereen olevaan viivaan eilen illalla eli kp 26, huomisaamuna teen vielä kontrollitestin. :heart: .

Ihanaa odotusta kaikille ja paljon tarrasukkia pienille mukaan! :heart: :hug:


Rakkaudella -Rouva Pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti -:heart:
 
onnea ja tervetulloo tännekkin vihdoin!!! :heart: :flower: :heart:
Tarrasukkia lisää heittelen sulle että pikkuinen pysyy mukana !

Kävin torstaina siellä neuvolassa ja ihan hyvin oli asiat. lähtöpainoonki on tullut jo melkein kaksi kiloa lisää...hui! pitää kattoa mitä syö....Kohtua vaa kopisteli enemmän kun oli sen verran isompi ku pitäis,että sano etä on pidemmällä tai kaksoset tulossa ( vaikka onki ennenki kaksosia povannu miulle ) :LOL: no sen näkee sit perjantain...Ei kyllä löytäny ainakaan kaksia eri sydänääniä.. :whistle:

tv. amati ja nasukki rv11+2
 
Varmistustestin jälkeen uskallan hengittää paremmin, niin on jännää ollut! :heart:

Kiitos amatille onnitteluista ja tarrasukat laitan heti käyttöön!, Kiitos! :heart: :wave:

Huomisaamuun siis! :flower:

rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Tein kontrollitestin apteekin Predictorilla nyt aamulla ja se todisti, että pienen pieni Tiuhti-Viuhtimmeon masussani! :heart:

Eli laskettu aika on 11-12.-08,mutta pidän tuon 11.8.-08, synnytyspaikka tulee olemaan Tyks. :heart:

Olemme uusioperhe,olleet yhdessä 6,5 vuotta,molemmilla lapsia ennestään,mutta tämä on meidän ensimmäinen yhteisemme! :heart: Menimme naimisiin viime perjantaina eli 23.11.-07, aika ihanan häälahjan tulemme saamaan, toivottavasti kaikki vaan menee hyvin! :heart:

Vauvaa aloimme suunnittelemaan 25.7.-07 alkaen kierukan poiston jälkeen!(hormonikierukka)

Kaikki lapsemme ovat koko ajan tienneet "projektistamme"että meille saattaa tulla vauva ja ovat olleet mielissään mukana jännittämässä! :heart:

Nykyiset lapsemme ovat:minulla -83, -86, ja -91 syntyneet lapset ja miehellä : -88 ja -93. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
On tyttöjä sekä poikia molemmilla! :heart: En ole vielä kuitenkaan mummi , vaikka lasten iän puolesta voisinkin olla! :heart:

Itse olen juuri viettänyt 43 vuotissynttärini, alle kuukausi sitten :heart: , mies täyttää helmikuussa 42v :heart:

Kaikille toivon Onnea odotukseenne, samoin tietenkin myös itselle! :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy jaTiuhti-Viuhtimme :heart:


 
Heissan mammat pitkästä aikaa !
Onnittelut minunkin puolesta uusille tulioille.onko kukaan päivittänyt meidän listaa? Herran jestas kun aika hurataa ollaan jo joulukuussa.Itse olen ollut vähän laiskalla tuulella etten ole kirjoitellut,mutta olen kyllä lukenut silloin tällöin.Minulla on raskaus mennyt hyvin vauva potkii ja liikuu kovasti.jonkin verran on ollut pieniä supistuksia ja näräsyksiä iltaisin.Yöt menee jostain syystä joskus valvomiseksi ilman mitään syytä.sokerirasitus koe tehtiin ja luojan kiitos tulos oli hyvä.Ainut mitä neuvolassa sanoivat vauva on pienen kokoinen mutta muuten terve kun äitinsäkin =)
HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA KAIKILLE :xmas: !

Äippä70 ja Vili-Iita 31+2 :wave: Palataan !
 
Tervetuloa pikkumyy tänne :hug: :heart: ihanaa saada lisää tuttuja tähän pinoon. Paljon onnea odotukseen :heart:

Huomenna eka neuvola. Väsymys on aivan hirveä. Muut oireet ei niinkään vaivaa. Illalla on etovaa oloa, mutta sekään ei vedä vertoja tälle pystyyn nukkumiselle. Ruokaa pitäis mennä laittaan, mutta teksi mieli delegoida se jollekkin toiselle. Mies on töis, joten syö varmaan jossain grillillä. Niin ainakin luulen. Mut lapsille pitäis jotain keksiä. Itellä ei ole todellakaan nälkä, mut jos ei syö, niin varmasti tuloo huono olo.

Ei jeh, pakko sitä on keittiöön raahautua.

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 5+5
 
Inkkäri



Heippa,

Mä en hoksannutkaan, että teillä oli täälä lista, mutta tuoltahan se löytyi sivulta neljä käsittääkseni viimmeisin päivitetty...lisäsin siis itseni myös listaan.

Muuten ei kuulu ihmeempiä, öklöä oloa vieläkin ajoittain. Mukavaa viikkoa kaikille!

Inkkäri 10+6


Marraskuu -07

*Viivin..........1.11.......2. lapsi..LUS
*Pömppöli ... 7.11..... 4. lapsi. LuAS.
*Apassin kyynel...19.11...3.muksu. TAYS

Joulukuu -07

*Meirami.......2.12.......2. lapsi..KYS

Tammikuu -08

*Minneli........27.1........3.lapsi..KYS

Helmikuu -08

*Äippä70......1.2........ 1.lapsi..KSKS
*Mielikki.......21.2.........5.lapsi.TAYS
*Viipukka.... 23.2........ 2.lapsi. KYS
*Mai68..........28.2.......1.lapsi..Falun sairaala...Ruotsi

Maaliskuu -08

*Hexodus.......5.3. (Enkelipoika 03/07)..1.lapsi...KOS
*Strömsö...... 5.3.......1.lapsi..K-HKS
*Eulis........... 21.3.......3.lapsi..NKL
*Vaaka-70.....29.3......1.lapsi..KSKS

Huhtikuu -08

*Bettina........10.4......3. ja 4.lapsi..Englanti
*Tanja72.......11.4......7.lapsi..Nkl
*Puella..........22.4......4.lapsi..OYS


Toukokuu -08

*vappuvauvan äiti..5.5....2.lapsi...TAYS
*Ronya Royce....15.05.....2.lapsi...QCCH London

Kesäkuu -08

*Inkkäri...22.6....2.lapsi...OYS
 
Inkkäri
muokkaukset jäi...


Marraskuu -07

*Viivin..........1.11.......2. lapsi..LUS
*Pömppöli ... 7.11..... 4. lapsi. LuAS.
*Apassin kyynel...19.11...3.muksu. TAYS

Joulukuu -07

*Meirami.......2.12.......2. lapsi..KYS

Tammikuu -08

*Minneli........27.1........3.lapsi..KYS

Helmikuu -08

*Äippä70......1.2........ 1.lapsi..KSKS
*Mielikki.......21.2.........5.lapsi.TAYS
*Viipukka.... 23.2........ 2.lapsi. KYS
*Mai68..........28.2.......1.lapsi..Falun sairaala...Ruotsi

Maaliskuu -08

*Hexodus.......5.3. (Enkelipoika 03/07)..1.lapsi...KOS
*Strömsö...... 5.3.......1.lapsi..K-HKS
*Eulis........... 21.3.......3.lapsi..NKL
*Vaaka-70.....29.3......1.lapsi..KSKS

Huhtikuu -08

*Bettina........10.4......3. ja 4.lapsi..Englanti
*Tanja72.......11.4......7.lapsi..Nkl
*Puella..........22.4......4.lapsi..OYS


Toukokuu -08

*vappuvauvan äiti..5.5....2.lapsi...TAYS
*Ronya Royce....15.05.....2.lapsi...QCCH London

Kesäkuu -08

*Inkkäri...22.6....2.lapsi...OYS
 
Eka nauvola takana ja kaikki ok. Ääniä yritti kuunnella, mutta ei mitään merkittävää saanut esille. jotain kummallista suhinaa kehui istukkavirtaukseski, mutta mun korvissa se kuulosti lähinnä "käheältä" sykkeeltä.

Tuohon listaan voisi kyllä heinäkuun ja elokuun lisätä :) Onhan meitä sinnekkin asti jo. Mun laskuni ei nähtävästi pitäny paikkaansa ja LA on 28.7.2008 ja nyt viikkoja kasassa 6+0. No, päivä sinne tai tänne, ultra muuttaa todennäköisesti tälläkin kertaa päiviä ja voipi olla, että elokuulle siityy koko LA. Viimeksikin meni viikolla eteenpäin. Saapi muuttaa päivän listaan kuka sitä päivittääkin.

rv 6+0

Karpalo-67, tervetuloa mukaan :wave:
 
Kiitos Lumi-Marja !

Minä menen suoraan lapsivesipunktioon (uudenvuodenaattona), nyt rv 12+1 joten odottelua vielä hetken, uh. Josko tämä olo tästä jo helpottaisi, olen ollut voinut tosi huonosti tämän alun. Ihan on kuin ekaa odottaisi, kaikki on niin uutta ...( tosin melkein se niin onkin kun pojat jo 19 & 23)

Joulunodotusta kaikille !
 
Sydämmellisesti tervetuloa uusille plussaajille ja rutkasti vauvaliimaa mukaan :hug: :flower:
ja Inkkärille kiiiiiitos listan päivityksestä!! :D Sinne vois varmaan laittaa syntyneet vaavit ekaks..?? Viivin ja Pömppöli ainakin on saaneet palleronsa kunnialla maailmaan :heart:

Mua on laiskottanu taas.. (ylläripylläri) ei vaan, kun meillähän oli just muutto, niin se osa vapaa-ajasta, minkä jaksaa touhuu jotain, on pakko hyödyntää ja laitella kotia kuntoon!!! Aika hyvin saatukin laitettua, toki paljon on vielä järkättävääkin... eikä meillä ole vielä vaavillekaan mitään hankittuna, hyllyt on valmiiks katottu ja nyt ootellaan äitiyspakkausta ihan ensimmäisenä. Sitten varmaan vuoden alusta aletaan hommailee muita juttuja. Pakkohan se on jossain vaiheessa uskaltaa luottaa, että kaikki menee hyvin!!!

Vielä kerran paljon Onnea kaikille mammoille :attn: ja mukavaa alkuviikkoa!

Hexodus ja masumöyrijä 26+5
(viikot vierii ihan käsittämättömän nopeeta vauhtia!!!!!!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkäri:
Heippa,

Mä en hoksannutkaan, että teillä oli täälä lista, mutta tuoltahan se löytyi sivulta neljä käsittääkseni viimmeisin päivitetty...lisäsin siis itseni myös listaan.

Muuten ei kuulu ihmeempiä, öklöä oloa vieläkin ajoittain. Mukavaa viikkoa kaikille!

Inkkäri 10+6


Marraskuu -07

*Viivin..........1.11.......2. lapsi..LUS
*Pömppöli ... 7.11..... 4. lapsi. LuAS.
*Apassin kyynel...19.11...3.muksu. TAYS

Joulukuu -07

*Meirami.......2.12.......2. lapsi..KYS

Tammikuu -08

*Minneli........27.1........3.lapsi..KYS

Helmikuu -08

*Äippä70......1.2........ 1.lapsi..KSKS
*Mielikki.......21.2.........5.lapsi.TAYS
*Viipukka.... 23.2........ 2.lapsi. KYS
*Mai68..........28.2.......1.lapsi..Falun sairaala...Ruotsi

Maaliskuu -08

*Hexodus.......5.3. (Enkelipoika 03/07)..1.lapsi...KOS
*Strömsö...... 5.3.......1.lapsi..K-HKS
*Eulis........... 21.3.......3.lapsi..NKL
*Vaaka-70.....29.3......1.lapsi..KSKS

Huhtikuu -08

*Bettina........10.4......3. ja 4.lapsi..Englanti
*Tanja72.......11.4......7.lapsi..Nkl
*Puella..........22.4......4.lapsi..OYS


Toukokuu -08

*vappuvauvan äiti..5.5....2.lapsi...TAYS
*Ronya Royce....15.05.....2.lapsi...QCCH London

Kesäkuu -08

*Inkkäri...22.6....2.lapsi...OYS

Heinäkuu -08

Elokuu -08
*rouva pikkumyy...11.08...ensimmäinen yhteinen..TYKS
 
Kiitos tervetulotoivotuksistanne! :heart:
Laitoin gynelleni aamulla sähköpostia, jatkanko Lugesteronejen laittoa edelleen iltaisin ja vastaus voin laittaa vielä. Käyttääkö täällä joku muu lugesteronia?

Ja varhaisultran sanoi kannattavan tilata 7vkoa viimeisistä menkoista, joten olisi jouluaattona, mutta siis muutama pv sen jälkeen otan ajan ja menemme yhdessä sykettä ja pienen pientä sikiötä katsomaan. :heart:

Milloin teillä on alkanut pahoinvointi, millä rv:lla? Vielä ei ainakaan pahemmin tunnu olevan, muuta kuin palelua;=))

Neuvolan tilaan keskiviikkoona kun alkaa loma, tiistaina vasta menen töihin. Olen siis hoitoalalla.

Kiitokset tarrasukista ja liimoista! :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkäri:
Heippa,

Mä en hoksannutkaan, että teillä oli täälä lista, mutta tuoltahan se löytyi sivulta neljä käsittääkseni viimmeisin päivitetty...lisäsin siis itseni myös listaan.

Muuten ei kuulu ihmeempiä, öklöä oloa vieläkin ajoittain. Mukavaa viikkoa kaikille!

Inkkäri 10+6


Marraskuu -07

*Viivin..........1.11.......2. lapsi..LUS
*Pömppöli ... 7.11..... 4. lapsi. LuAS.
*Apassin kyynel...19.11...3.muksu. TAYS

Joulukuu -07

*Meirami.......2.12.......2. lapsi..KYS

Tammikuu -08

*Minneli........27.1........3.lapsi..KYS

Helmikuu -08

*Äippä70......1.2........ 1.lapsi..KSKS
*Mielikki.......21.2.........5.lapsi.TAYS
*Viipukka.... 23.2........ 2.lapsi. KYS
*Mai68..........28.2.......1.lapsi..Falun sairaala...Ruotsi

Maaliskuu -08

*Hexodus.......5.3. (Enkelipoika 03/07)..1.lapsi...KOS
*Strömsö...... 5.3.......1.lapsi..K-HKS
*Eulis........... 21.3.......3.lapsi..NKL
*Vaaka-70.....29.3......1.lapsi..KSKS

Huhtikuu -08

*Bettina........10.4......3. ja 4.lapsi..Englanti
*Tanja72.......11.4......7.lapsi..Nkl
*Puella..........22.4......4.lapsi..OYS


Toukokuu -08

*vappuvauvan äiti..5.5....2.lapsi...TAYS
*Ronya Royce....15.05.....2.lapsi...QCCH London

Kesäkuu -08

*Inkkäri...22.6....2.lapsi...OYS

Heinäkuu -08
*Lumi-Marja......28.7.2008...6.lapsi, toinen yhteinen...SeKs

Elokuu -08
*rouva pikkumyy...11.08...ensimmäinen yhteinen..TYKS
Lisäsin itteni listaan....kuinkahan moni vielä puuttuu?

 
*Kriisi...31.5....5.lapsi...Jorvi

tosin np. ultran mukaan laskettu aika olisi hieman aiemmin eivät vielä kuitenkaan muuttaneet. Mä vaan lurkin täällä, kun tuo huono olo ei tunnu helpottavan, on vaan muuttanut muotoaan. Jatkuvan etomisen ja tuskan hien tilalle on tullut jatkuvaa fyysinen ylirasitustila, niskasäryt ja pääkipu (voi johtua tuosta viikon kestäneestä hirmuflunssastakin).
 
Inkkäri
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkäri:
Marraskuu -07

*Viivin..........1.11.......2. lapsi..LUS___7.11.-07 tyttö
*Pömppöli ... 7.11..... 4. lapsi. LuAS___22.10.-07 poika
*Apassin kyynel...19.11...3.muksu. TAYS

Joulukuu -07

*Meirami.......2.12.......2. lapsi..KYS

Tammikuu -08

*Minneli........27.1........3.lapsi..KYS

Helmikuu -08

*Äippä70......1.2........ 1.lapsi..KSKS
*Mielikki.......21.2.........5.lapsi.TAYS
*Viipukka.... 23.2........ 2.lapsi. KYS
*Mai68..........28.2.......1.lapsi..Falun sairaala...Ruotsi

Maaliskuu -08

*Hexodus.......5.3. (Enkelipoika 03/07)..1.lapsi...KOS
*Strömsö...... 5.3.......1.lapsi..K-HKS
*Eulis........... 21.3.......3.lapsi..NKL
*Vaaka-70.....29.3......1.lapsi..KSKS

Huhtikuu -08

*Bettina........10.4......3. ja 4.lapsi..Englanti
*Tanja72.......11.4......7.lapsi..Nkl
*Puella..........22.4......4.lapsi..OYS

Toukokuu -08

*vappuvauvan äiti..5.5....2.lapsi...TAYS
*Ronya Royce....15.05.....2.lapsi...QCCH London
*Kriisi...31.5....5.lapsi...Jorvi

Kesäkuu -08

*Karpalo -67...16.06....3.lapsi...SATKS
*Inkkäri...22.6....2.lapsi...OYS

Heinäkuu -08
*Lumi-Marja......28.7.2008...6.lapsi, toinen yhteinen...SeKs

Elokuu -08
*rouva pikkumyy...11.08...ensimmäinen yhteinen..TYKS
 
Inkkäri
Hei,

Lisäsin ainakin Kriisin ja Karpalon listalle..kertokaa jos joku puuttuu, niin lisätään.

Mulla oli oikein kauhujen aamu tänään, kun esikko onnistui jotenkin keinuttelemaan itsensä kaukalon kanssa keittiön lattialle. Toiselle puolelle otsaa nousi mojova kuhmu, kun päänsä tietysti kumautti lattiaan. Ilmeisesti kuitenkin ONNEKSI kaukalon reuna on vissiin osunut ensin lattiaan ja sitten pää. Pitihän sitä sitten tietenkin mennä lääkärissä käymään, mutta ilmeisesti luojan kiitos selvittiin kaikki melkoisella säikähdyksellä, kun poika on ollut ihan normaali (ei siis mitään oksentelua tai uneliaisuutta, jotka liittyy aivotärähdykseen)...mutta tarkkaillaan tässä nyt sitten kotosalla, ettei mitään oireita ala ilmenemään...

Kaikille paljon turvallisempaa päivänjatkoa ja pieni hiljainen kiitos yläilmoihin, jos poika selvisi pelkällä "sarvella" otsikossa...

Inkkäri 11+0
 

Yhteistyössä