<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Onko teillä ollut jo jotain oireita?

Esikoisen raskaudessa mulla oli tosi voimakasta pahoinvointia niin et neljä kuukautta mikään ei pysyny sisällä ja makoilin vaan vuoteessa. Hampaiden pesu sai hengästymään ja piti pitää taukoa välillä kun kunto laski niin alas. Sit vähän helpotti mut loppui vasta synnytyksen jälkeen. Ja tosiaan alkoi se oksentelu heti plussatestistä.
 
Voi ei! Onks sulla nyt ollu vielä oireita, pahoinvointia? mulla ollu välillä samanlaisia tuntemuksia kun menkkojen aikaan mut ei muuta. pitää toivoa ettei pahoinvointi kestäis kauaa :/ toisilla se n niin rajua ja toisilla lievää...
 
Soittelin tänään nevolaan ja sain ajan lokakuun alkuun..

Itellä ei oo vielä ollu väsymystä ja pientä ajoittaista huimausta kummempia oireita.. Aiempi raskaus meni onneks pienellä etovalla ololla et oksennella ei onneks tarvinnut...

Ei tätä taas jotenkaan tajua vielä..
 
Voi kumpa säästyis oksentelulta.... Mulla kans se fiilis ettei oikeen tajua vielä, varsinkin kun ensimmäistä odottaa. Kaippa neuvolas sit asia tulee realistisemmaksi. Voi kun tekis jo mieli hiplailla kaikkia vauvanvaatteita :D ompas muuten lastenvaatteetkin kalliita, pikkusia vaatekappaleita :) mitä äitiyspakkaus nykyisellään sisältää?
 
Äitiyspakkauksessa on ulkovaatteita, makuupussi, petivaatteet, vaatteita, hius- ja hammasharja yms.. Aika paljon kaikkee siis, pakkauksen sisällön näkee kelan sivuilta jos haluu tarkemmin tutkia.. Vaatteet on kyllä kalliita uutena ja käyvät pieniksi suht nopeeta.. Jos facebookkia käytät ni suosittelen liittymään erinäisiin lastenvaatekirppisryhmiin, ite ainakin tehny hyviä löytöjä sitä kautta..

Itelle ekan kohalla eka neuvolakäynti oli jotenkin pettymys kun plärättiin vaan papereita ja otettiin mittoja ja varattiin aikoja.. Enemmän sit ekan ultran jälkeen oikeestaan alko tuntua todellisemmalta koko juttu..

Mutta tänään huomasin että musta on jo nyt tullu kauhee hormonihirviö, kaikki ärsyttää jne..
 
Joo täälläkin vielä aika epätodelliselta tuntuu. Varsinkin kun tuo esikoinen pitää vauhdissa ja suosittelen kanssa kirppareita käymään läpi. Voi saada muutamalla eurolla ihan uusiakin vaatteita. Itse olen esikoiselle löytänyt lähes kaikki kirpparilta ja tosi hyvä kuntoisena vielä ja halvalla. Facebook kirppikset on kanssa hyviä.
 
Hei! Mä liityn kanssa joukkoon: LA on 4.6 :) Mulla on jo ennestään 2 tyttöä: 3 ja 6 vuotiaat, ikää mulla on 30-v. Hiukan on epätodellinen fiilis, kun on takana 2-vuotta yritystä. Ainoa raskausoire on kipeät tissit ja omituinen olo(kuin olisi pienessä hiprakassa kokoajan), ja huimausta on ajoittain.
 
Hei kaikki :)

mieki voisin liittyä mukaan. LA 2.6. Oon 21v ja ennestään tyttö 2v joka syntyi myöskin kesäkuussa. Oireina mulla on rasvoittuva tukka ja naamassa finnejä :mad: kuvottavaa oloa ja väsymystä. Esikoisesta oksensin joka päivä monta kertaa päivässä ja pahoinvointi loppu ku seinään nt ultran jälkeen. Yksityiselle aattelin mennä ultraan viikoilla 7-8.
 
Tervetuloa uusille! :)

Tosiaan ois kiva saada listaa meistä.. Jos joku osaa ja viitsii niin olisin kiitollinen, ite en kerkee päiväsaikaan ainakaan koneelle istumaan kun esikoinen opettelee kävelemään tiedot laitan varuilta tummalla jos joku kerkeää..

Murmelii 33v/ 2.lapsi / la 1.6
 
Mie voin illemmalla tehä, mut sit tekis mieluummin kokonaan uuden ketjun että saa sen listan ensimmäiseksi, siitä sit helpompi päivittää.

Tänään tein cb digin. Tulos: raskaana 1-2. Tänään siis 3+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä