<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Laala :hug: Toivotaan että negasta tulisikin plussa.

amante Harmi että verikokeiden tulokset olivat tuollaiset. Niin kuin täällä joku muukin kysyi niin voiko sille imetyshormoonille sitten tehdä jotain?

Carriina Omaa aikaa on terveellistä ottaa välillä, se tekee hyvää! :)

Nöhvi Pitäisköhän lopettaa palstailu kun te tulette mun uniin. :LOL: Näin viime yönä untä, että olit plussannut. :) Toivotaan, että se oli enne uni. :heart:

ON: Luulen, että perjantaina oli ovis. Maha oli ihan hirveen kipeä. Tai toisaalta mietin, että eikai se voinu tulla noista Teroista, mutta kun toisisaan otin sen ekan sillon perjantaina niin olisko voinu heti ekasta tulla noin kovia kipuja. :confused: Ihan siis samanlaisia kun oviksen aikaan. Peiton heilitukset osu niiltä osin nappiin jos se oli ovis.
 
Nöhvi
**********Maanantai 30.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp7/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp7/32-33.................yk4
amante.........................................kp11/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp12/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp15/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp16/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp16/24......................yk3
Haini..............................................kp17/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp18/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp19/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp19/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp19/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp21/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp21/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp22/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp23/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp26/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp27/31-64.................yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp78/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Laala dpo13, alley dpo4

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Pauki: toivottavasti oli enneuni :LOL: Ja ei tosiaankaan pidä lopettaa palstailua, pitää nähdä lisää noin ihania unia :D Ei kai noin nopsaa tule teroista oreita (?), joten kyllä mä kallistuisin siihen oviksen kannalle!

Onpas täällä ollut hiljainen päivä.... kaikki nautiskelee ihanasta helteestä :)
 
Joo, hiljaista on pinossa :) Minäkin vaan käyn lukemassa, mutta ei juuri mitään kommentoitavaa.

Minäkin toivon, että Paukilla ois ollu enneuni :D Näätkö yleensä enneunia, toisillahan on sellainen kyky. Mä nään aina välillä, tai kun se eka kävi toteen niin en aina uskalla puhua unistani, kun en tiedä meinaako ne mitään.

Mulla alkoi loma tosiaan perjantaina ja koko viikonloppu on ollu tekemistä täynnä. Tänään on kyllä ollu niin helle keli, ja painostava ilma että välillä oli todella tukala olla. Ja vielä ois pitäny pystyä tekemään jotakin. Käytiin sitten miehen isän veneellä järvellä ajelemassa. Tyttö tykkäs todella paljon :) Sitten saatiin vielä 10 rapua kotiin ja nyt ne likoo keitettynä liemessään ja oottaa huomista, että ne voi syödä. Omassa olossa ei oo mitään kommentoitavaa, edelleen ootellaan päivien kulumista :D
 
Helloy! Saako liittyä seuraan :wave:
Täällä kuumeilee pian 30 täyttävä neitonen. Kotoa löytyy jo 4v tyttönen ja haaveissa ois toinen pieni.
Mulla ei oo pariin vuoteen ollu mitään ehkäsyä, keskeytetyllä ollaan menty ja hyvin on toiminut. Esikoisen tärppiin meni 10kk, toivottavasti tällä kertaa päästäs helpommalla.

Mutta tulee jos on tullakseen meiningillä alotellaan, tai ainakin mies niin luulee, mä panikoin ja jännitän sit yksinäni täällä :LOL:

Tällä hetkellä mulla on menossa taas ylipitkä kierto, viime vuonna kävi samallailla, lomailu ei kannata näemmä :LOL: Mutta heti kun menkat ilmestyy niin voidaan aloittaa uudet laskut :) nyt on siis menossa jo kp 59, mutta oviksen tunsin 16.päivä, eli eiköhän ne menkat sieltä pian tuu. Ja tosiaan negan testin tein eilen.

Mutta mun tiedoiksi vois täyttää:

Thea..............tyttö 06/08...........kp ?/34...............yk1
 
imetyshormonista piti vielä tulla sanomaan sen verran, että ei mitään hajua, voiko siihen itse vaikuttaa. tiistaina meen clomien vuoksi kontrolliultraan, siellä sitten puimme hormoniasioitakin varmasti enemmän.

Thea: tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja jännäilemään!! :wave:

lisää ihania enneunia!!! :heart:
 
Huomenta pinoon! Muutto on vihdoin hoidettu ja tavarat alkaa löytää paikkansa. On mennyt aika rattoisasti töissä ja muuttohommissa, niin ei ole ollut enää energiaa kirjoitella.

Ihan ensiksi onnea plussista! Toivottavasti elokuu olisi vähän plussarikkaampi :)

Nöhvi: toivottavasti teillä käy kuten meillä esikoisen aikaan, että siinä kierrossa, missä alkoi tutkimukset tuli plussa. Itse olin kerennyt käydä verikokeissa ja kun tuloksia soiteltiin ja jatkoaikoja, niin sain kertoa olevani raskaana. Mies ei kerennyt näytettä edes antaa, kun plussasin kaksi päivä ennen hänen aikaansa. Toisaalta olisi kiva jos olis kerennyt, niin tietäis hänenkin tilanteen. Välillä kuitenkin käy mielessä, että onko simpoissa jotain häikkää, kun kestää ja kestää.

Ja tiedän niin tuon tuskan siitä, ettei yksikään kierto saa mennä hukkaan. Se tästä tekeekin välillä niin raskasta. Välillä tuntuu, että tekis varmaan hyvää pitää yksi välikierto, mutta ei vaan malta. Nyt jätin kyllä tikut kaappiin ( tai no muuttolaatikkoon) ja jtp-taktiikka on ollu käytössä. Voin kertoa, ettei paljon romantiikka kuki, kun väsyneenä painaa, vaikkei nappaa kumpaakaan. Onneksi tilanne on ollut välillä niin absurdi, että voi vaan nauraa koko asialle seksin jälkeen.

amante: mun yhdellä kaverilla oli toi imetyshormoni koholla, vaikkei hänellä ollut lasta. Lapsettomuustutkimuksissa huomattiin. Muistin tuossa alkukierrosta, että silloin kun itse kävin ne ekat verikokeet antamassa kolme vuotta sitten, niin hoitaja ohjeisti, ettei mies (tai itse) saa kovin paljon hipeltää/pyöritellä nännejä, koska se voi lisätä sitä imetyshormonia. Nyt olen laittanut nännit pannaan taas :) Ja mullahan tulee edelleen ajoittain maitoa. Pitäis vissiin itsekin pyytää otattamaan noi arvot.

Oma kierto alkaa olla jo puolenvälin yli. Ovis on varmasti jo ollu. Katsotaan kuin käy :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Nöhvi Juu mulla ei ole kun aikaa iltasin roikkua täällä, joten hyvin voin päivitellä :D Meillä mies tekee iltapainotteisesti duunia, joten kun oon saanut ipanan yöunille, niin mulla on siinä pari tuntia omaa aikaa ennen kun mies tulee kotiin.. :) Ja mä en todellakaan nauti näistä helteistä :headwall: :/ Mua vaan ahdistaa..

Paukille tsemppiä työpäivään!! :)

Thea Tervetuloa! :wave:

).( Väsyttä ja etoo edelleen... Varmaan johtuu myös näistä helteistä.. Eli en tiedä mitä oloja voi laittaa minkäkin asian piikkiin.. :kieh:
 
Helou!

Tulin tänne vähän etukäteen kurkkimaan ja fiilistelemään. Täällä kans haaveillaan pikkukakkosesta ja ens kierrosta jää ehkäisy pois. *jännittää* :D

Esikoistytär täytti nyt kesän aikana 2v, joten ensi vuodelle olis pikkusisarus oikeen tervetullut.

Esikoisesta tärppi kävi 6kk jälkeen, mut sillon oli ehkäsynä pillerit, joiden lopetus laitto kierrot ihan mullin mallin. Nyt hormonaalista ehkäsyä ei oo ollu käytössä pariin vuoteen ja kierrot säännölliset, oviksenkin tunnen todella selkeästi. Joten toivo elää pikaisen tärpin puolesta! :)

-Papunen-
 
*********Tiistai 31.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp8/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp8/32-33.................yk4
amante.........................................kp12/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp13/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp16/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp17/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp17/24......................yk3
Haini..............................................kp18/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp19/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp20/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp20/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp20/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp22/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp22/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp23/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp24/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp27/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp28/31-64.................yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp79/29...................yk3
Thea.................tyttö06/08...............kp?/34......................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Laala dpo14, alley dpo5

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Fidel ja Hjannah, miljoonasti onnea vielä :heart:

alley, ihanaa lomaa! :) Ja Paukille taas tsemppiä töihinpaluuseen!

LeGu, mulla alko kuumeilu samaan aikaan. Siis poika oli pieni vielä. Toivottavasti teillä tärppää nopeammin - meillä menossa siis jo yk4 ja kuumeiltu on pidempäänkin.

NNÄ, en yhtään ihmettele jos on voimat hukassa. Mullekin tekee hurjan tukalan olon tää keli, enkä edes oo töissä kuten sä! Poikakin kiukkuaa, kun sillä on kuuma.

amante, ikävä juttu toi imetyshormoni : / Toivottavasti se siitä laskis tai ei ainakaan vaikuttas raskautumiseen... Joo, eipä mua paljon menkat pidättele makuuhuoneen puolella, eikä se onneks miestäkään haittaa :LOL:

Nöhvi, päätitkö mitä niiden lugejen kanssa? Ja toivon tosiaan, että täällä olis enneunia ilmassa ;)

Laala, pahoittelut negasta :hug: Uutta testiä tosin täällä jo odottelen, plussatuulia :whistle:

diiselikissa, :wave:

Carriina, ymmärrän sua tuon korvikejutun kanssa. Mutta eipä tuo meidän poikakaan oo siitä sairastunut, vaikka on kolme kertaa saanukin korviketta viimesen puolen vuoden aikana ;) Viimeksi viime lauantaina oli klo.17-00 hoidossa mummolassa, kun oltiin miehen kanssa kaverien kanssa syömässä ja terassillakin pyörähdettiin. Siis sullakin lokakuun lopun lapsi? Samaan aikaan sitten siirrytään lehmänmaitoon ja sitten plussataan!!! :D

Nannamamma, tosiaan kiva, että päivittelet Nöhvin avuksi. Mäkin yritän, mutta nyt taas ollut liesussa, niin en ole ehtinyt ;)

Thea ja Papunen84, tervetuloa! :wave:

Haini, tsemppiä loppukiertoon! Joko tavarat alkaa löytää paikoille? Meilläkin on muutto edessä 3 kk päästä - kauhulla odotan, kun muuttomatkaa on "vaivaiset" 450km :O

ON: Anteeksi ensiksi, jos meni jonkun jutut ohi, enkä ole kommentoinut! Kovasti yritin ottaa teidät kiinni, kun olin poissa linjoilta vähän aikaa (tai siis luin kyllä, mutta en ehtinyt kirjoitella).

Täälläpä menkat loppuneet ja odotellaan ovista. Tai en edelleenkään varmaan ovuloi, joten enpä tiedä mitä odottelis :LOL: Onneksi on tässä paljon hommaa muutenkin kotona, tulee vielä vieraita ylihuomenna ja ensi viikolla ite taas reissuun ja ja ja... Koko elokuu meneekin varmasti ihan hujauksessa. Pahalta muuten näyttää, ettei tässä nyt raskauduta ennen metsästyskautta :D

Käytiin tänään miehen kanssa ulkona syömässä. Se yllätti mut - oli salaa hommannut lapsenvahdin ja kaikki. Oli muuten hyvää ruokaa - katotaan tuleeko jälkkäriä illalla ;) Ainakin on skumppa jääkaapissa!! :D (meillä on vuosipäivä).
 
Nöhvi
Pauki: miten töissä meni?

Alley: ihanaa sulla loma vasta aluillaan :) Mulla vetelee viimeisiään, snif. Ihanaa lomaa! Hyvin kuulosti alkaneen.

Tervetuloa Thea :wave:

Amante: on kyllä jännä homma tuo hormoni :O

Haini: apua muutto, työt ja ”vauvantekoprojekti” on aika tiukka yhdistelmä :O Nyt pitäs kyllä palkita tuommoisesta urhoollisuudesta sillä plussalla. Työt jo melkein yksinään tekee hommasta rankan… Plussa ennen tutkimuksia olisi kyllä maailman ihanin yllätys… Säästyisi pitkä penni ja omat hermot. Ja miehen, se vähän tuntuu jännittävän sitä omaa osuutta. Urhoollisesti kuitenkin menossa tutkimuksiin ja juuri tänään sitä vielä puhui, että on se hyvä että varattiin aika. Olitteko yksityisellä tutkimuksissa? Ja tosiaankin ihan mahdoton ajatus pitää mitään yrityksetöntä kiertoa :O Nyt ollaan vuoden ajan onnistuttu olemaan aina tärppiaikana samassa paikassa (välillä vaatinut vähän säätämistä). Jotenkin se on ihan mahdoton ajatus että kierto menisi haaskuuseen. Kaverin mies on usein työmatkoilla (viikon putkeen) ja mietin kuinka turhautunut olisin itse tuossa tilanteessa – no eipä se heillä haitannut kun plussasivat parisen viikkoa sitten :)

Nannamamma: kiva :) Mitä enemmän porukkaa päivittelemässä sen parempi!

Tervetuloa Papunen :wave:

Moikka Salliina :wave: Vau mikä yllätys mieheltäsi :O Hyvää vuosipäivää! Toivottavasti oli jälkkärit varattuna ;) Meillä ei kyllä mies pahemmin järjestä ylläreitä, mutta on se silti niin ihuna <3 En tiedä vielä lugeista??? Periaatteessa olisi hyvä kokeilla josko se oma luteaalivaihe olisi vähän pidentynyt. Ja kyllä esikkokin saatiin ihan luomuna aikaan. Toisaalta taas…. Hmm. Emmä tiiä?

ON: ovista odotellessa…
 
alley: No en nyt hirveesti nää enneunia mutta toivotaan et tuo olis nyt ollu sellanen. :)

Salliina85: Ompa sulla ihana mies! :heart: Melkonen muuttomatka teillä edessä, huh.

Nöhvi: Tosi hienosti meni kaks ekaa työpäivää, oli jopa mukavaa olla töissä. :D Saa nähä kauanko se mukava jatkuu. Onneks mulla on mukava työpaikka ja tykkään ihan olla siellä niin oli kivaa mennä sinne pitkästä aikaa. :)

:wave: Heippa kaikille uusille!

ON: Teroista ei vielä ainakaan oo tullu mitään sivuvaikutuksia. Välivuotoakaan ei tällä hetkellä oo, jeee! :D Muuten en oo pahemmin ehtiny kuumeilua miettiä kun tosiaan palasin töihin. Nyt en enää ees pysy laskuissa et mikä kp on menossa, täytyy täältä tarkistaa. ;)

Plussatuulia puhaltelen :whistle: +++++++++++++
 
JesJes menkat alko! Olihan ne melkein kuukauden myöhässä :kieh: ei siinä mitään, menkattomuus on ihan kivaa, mutta ei TÄSSÄ vaiheessa!
Mutta nyt siis kp1 :)

Mä palasin kans eilen loman jälkeen töihin ja olo on aika töttöröö :snotty: meen siis kuuteen töihin ja ylös pitää nousta siis puol viis (rytmit vielä aika persiillään). Näin kesäsin se on ihanaa kun aamutkin on vielä lämpimiä ja valosia. Mutta nää helteet ei oo yhtään mun juttu |O

Mua vähän jänskättää, että kuinka monta ovista meillä menee ohi miehen töitten takia tai kun se on jossain omilla menoillaan :/ Iltavuorosta se pääsee vasta kymmeneltä ja mä luonnollisesti vetelen jo hirsiä siinä vaiheessa jne...

mutta nyt laittaan pyykkejä kuivumaan ja muksu untenmaille, taidan painua itekkin :wave:
 
Nöhvi: Olen samaa mieltä, että pitäis jo ahkeruus palkita :D Silloin aikoinaan sain työterveyslääkäriltä lähetteen gynenpolille, josta mulle määrättiin verikokeet. Miehen olisi pitänyt käydä antamassa näyte toisessa kaupungissa, josta yksityiseltä ostopalveluna paikallinen sairaanhoitopiiri ostaa siemennestetutkimukset. Ja jos jotain hoitoja olisi tavinnu, niin en edes tiedä miten pitkälle täällä meillä pääsisi. Mitään kovia hoitoja ei ainakaan tehdä. Meilläkään ei ole mennyt yhtään kiertoa ohi, mut siinä esikoisen tärppikierrossa olin kyllä heittänyt hanskat jo tiskiin. Ajattelin, että hoitakoot lääkärit sitten homman, kun luonto ei hoida. Bileitä oli ihan joka viikonloppu enkä todellakaan miettinyt, että voiko juoda tai polttaa jos vaikka oliskin raskaana. Kyllä sillä varmasti oli vaikutusta, ettei enää jaksanu miettiä koko asiaa.
 
*********Keskivikko 1.8.2012*********






Mukana:


Thea.................tyttö06/08...............kp2/34......................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp9/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp9/32-33.................yk4
amante.........................................kp13/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp14/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp17/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp18/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp18/24......................yk3
Haini..............................................kp19/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp20/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp21/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp21/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp21/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp23/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp23/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp24/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp25/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp28/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp29/31-64.................yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp80/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Laala dpo15, alley dpo6

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Thea päivitin sulle nyt huomiseksi kp 2 ja vaihdoin ton yk:nkin 2 :)

).( En malttanut olla testaamatta, kun tosiaan en ole ihan varma ovis ajankohdasta.. (seuraavan oon kopionut suoraan yhdestä keskustelusta tänään toisaalla) mun oli nyt ihan pakko tehdä listaa mun oloista... Eli nää kaikki on ollut viime torstaista lähtien jolloin mulla on OLETETTU ovis ollut... Toki voi olla että on ollut aikasemmin, kun viikkoa aikasemmin alko panettaa aivan sairaasti... :D ja kierron pituudesta ei siis hajua..

- menkkamaiset kivut päivittäin torstain jälkeen
- paha olo päivittäin kellon tarkasti iltapäivisin
- ruokahaluttomuus
- väsymys (oon nukkunut nyt joka päivä päikkärit, jota en yleensä tee)
- tänään lämmöt 36.8 (muina päivinä en ole mitannut, eilen illalla alko saunan jälkeen paleltaa.)..

Ja siis testiinhän tuli VIIVANPAIKKA näkyviin.. Mulla ei ole koskaan ennen negassa tullut :O
 
Nannamamma: Sun täytyy testailla sit myöhemmin uudestaan, parin päivän päästä :) toivotaan että tulee viivakin näkyviin ja vahvistuu oikein kunnolla. Vitsi aika jännää. Mä yritän kovasti olla testaamatta, tosin vielä ei näkyis kuitenkaan mitää. Viikko pitäis vielä piinailla :D
 
Haavat nuoltu ja palaillaan palstoille :wave:

Salliina85 Samoilla kp:llä tosiaan mennään ja ehken päästään yhdessä jännäämäänkin vaikki sinulla vielä kroppa käynnistelee itseään imetyksen takia? Ja ihanan yllärin oli sun mies järjestänyt!!:heart:

Pauki: Toivottavasti Tero tuo toivotun tuloksen ja sivuvaikutukset pysyy poissa!

Aura, Pauki, Haini ja alley: Toivotaan, että tärppi on käynyt :popcorn:

Nöhvi: Minä uskon ihan täysin akupunktion tehoon, moni tuttu avun saanut siitä!

Fidel ja Hjannah: Onnea :heart::flower:

NNÄ::wave:

amante: Harmi kun sait ei-toivottuja tuloksia verikokeistasi, ihme juttu toi imetyshormoni?

Thea: Tervetuloa! Ja Papunen tervetuloa fiilistelemään ja kohta sitten kuumeilemaankin ;)

Haini: Onnea uuteen kotiin!

Nannamamma: Hyvältä kuulostaisi oireet! Toivottavasti viivanpaikka enteilee sitä itseänsä!!

Päikkäreistä: Meidän tyttö on kohta kolme ja saattaa edelleen viikonloppuina ja näin lomina ottaa kahdet päikkärit. Se on sellainen unikeko, että saattaa nukahtaa kesken leikin aamupäivästä :LOL: ja nukkuu sitten 15-30min ja uudestaan puolen päivän jälkeen noin tunnin päikkärit. Arkisin päiväkodissa nukkuu sitten vain yhdet 2 tunnin unet päivälla.

Carriinan korvikefiilikset ymmärrän ihan täysin! Itse melkein itkin kun jouduin antamaan tytölle korviketta eka kerran :LOL: Jotenkin koin,että tähän yhteen kertaan kaatui koko imetys! Noh, tytsy sai korviketta pari kertaa lisää isänsä hoitaessa ja imetyskin sujui entiseen tahtiin :heart:

(.) Nega ja menkkapettymykset pyyhitty mielestä ja nyt kropan vahtausta ovista bongailessa!
Täälläkin mies oli järkännyt toisiksi viimeisen lomaviikon kunniaksi yllärin ja vuokrannut meille mökin! Siellä sitten vajaa viikko lilluttuun järvessä satoi tai paistoi :cool: Tällä viikolla sitten palaillaan pikkuhiljaa arkeen ja valmistellaan päiväkotiin,kouluuun ja töihin paluuta :headwall:
 
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, mulle saa päivittää kp1 yk5.

Tuntuu jotenkin ihan surkealta. :( Vaikka jossain mielessä me on vasta kaks kiertoa yritetty (=clomeilla), niin sitä ennen oli kaks clomitonta kiertoa, ja niitä ennen me lopetettiin jo vuos sitten ehkäisy. Tai siis mentiin vuosi enemmän ja vähemmän keskeytetyllä, joten mähän oon siis jo vuoden ennen varsinaista "yritystä" haaveillu "vahingosta".

Päh. :/
 
onpas täällä hurjan hiljaista..ja minäkin vaan kännykkäpäivityksiä.. :( muutamilla on jännäpäivät meneillään, plussatuulia!!! Kulkuriinalle piti sanoa, että samasta suosta on tehty nousua tässä parin viikon ajan..kyllä se päivä viela paistaa joskus tähän meidän risuakasaankin! :hug: ON: folliultrassa käyty. Tai clomi-kontrolli, miten vaan. Kp 12 munarakkulan koko oli n. 16-17mm. Sanoi että ihan ok, mutta pari päivää sais kasvaa vielä. Tänään cb:n digiovistesti oli blanco. Mutta nää kivut nyt illalla..aivan sietämätöntä!!! :kieh: en ymmärrä miten testi oli vielä nega...no huomenna taas ovistestiä sitten. Niin ja niistä hormoneista: keltarauhashormoniin auttaa clomi ja imetyshormoniin sain jotain lääkettä, tosi pientä annostusta kun ei niin kauheesti ollu koholla mutta kuulemma riittävästi että saattais häiritä raskautumista. Se alotetaan sitten seuraavien menkkojen ekana päivänä... Että sellasta tähän myöhäisiltaan. Sori kirj.virheet, en jaksa nyt oikolukea! :p
 

Yhteistyössä