<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

:headwall: Kierto totaalisen sekasi. Eli eipä tarvinnu enää jännitellä, kun kierto jäi vaan 24 päiväseks :eek: Vitja että ottaa päähän :headwall:

Mulle saapi siis päivittää torstaille kp 4/28-29, yk 4

SnowFlakes Ite oon yleensä alkanu tikutteleen siinä kp 13 tienoilla. Se riippuu nii kierron pituudesta millon kannattaa alkaa ja niiden tikkujen mukana on tullu ihan hyvät ohjeet tosta tikuuttelusta. Ainaki noissa OneStep testeissä on minusta hyvät ohjeet :)

Onnea plussasta pupup ja Anna-79 :)

Peukut pystyssä jännäilijöille :)

Mullaki alkaa aika loppua jos meinaa tämän vuoden vauvan saada eli tästä kierrosta olis pakko niiku raskautua ;) Joopa joo, turha toivo sanonpaha vaa :)
 
********* Torstai 7.3.2013*********



pupup.....................poika 12/11...............kp 25/30-31............yk1
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 23/30-31...........yk1
Susimieli.................poika 12/11..................kp 18/26-27...........yk1
Penni79.....................tyttö 7/12.................kp 7/25-26............yk3
annis81....................poika 1/11...................kp 16/30..............yk3
yöperhonen............poika 12/12....................kp 19/30..............yk2
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 20/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 34/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 52/30-35............yk2
Nyytti88..................poika 09......................kp 57/32..............yk9
äiti -07....................tyttö 01/07...................kp 17/28-30........yk15
Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 4/28-30............yk4
Venla84...................tyttö 04/12..................kp 5/...................yk1
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50........... yk6
Sofia_..........................?/08.......................kp ??/26.....................yk1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11....................kp 27/26....................yk 1
Bubunen...............tyttö 08/10...............kp 78/?......................yk 1
Wuf…………………. Tyttö 02/09………………...kp 10/29………………yk 1

RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 17
SnowFlakes dpo 7


TAUSTAILIJAT
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Wuf
Shaitanja

PLUSSANNEET
Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Onnea Pupup ja onnea Anna =)
En vielä siirtänyt kumpaakaan mihkään. Ilmoitelkaa kun haluatte siirtyä plussanneisiin tai rktt! =)

Tervetuloa Uusille!!

yöperhonen Mulla tuntuu kans oviskivut todella selvästi tai niiksi niitä olen luullut :)

susimieli mä niin tiedän tuon tunteen! Tää on todellakin piinaviikot =)
Toivottavasti sun oireilut on merkki masuasukista:)

Kolibrinkukka:hug: pahoittelut tädistä...
Mulla oli sie gynella se folli kp 8 jo niin iso niin alan varmaan tikuttaan sit jo aikasemmin. Mistä olet ovistestit ostanut?

Omassa navassa ei uutta.. Mun kroppa varmaan v*tt*ilee mulle! Luultavasti ovis ois ollu viime ti-to akselilla.. Mut tässä kierrossa ei ollu limoissa mitään erikoista.. ÄLLÖ VAROITUS!! Mutta tänäänpä sit luulin "löytäneeni" ovislimat.. ja nyt kp jo 19.. ei tajua!

Raskausmaisia oloja ja oireitakin jo löytyy.. Tissit kipeet alamahassa sellanen tunne.. repäsy kipuja.. väsyttää ja kiukuttaa.. Luulosairautta siis!:LOL:

Ihan törkeen monta päivää vie et kannattaa testiä tuhlata.. :headwall:

Mut nyt maate! |O
 
netistä saa tilattua ilman toimituskuluja Clearblue ovistestejä paljon halvemmalla kun apteekista. Oisko ollu 25,50 ku just tilasin ja 2 pvää niin oli postilaatikossa. Apteekissa jotain lähemmäs 35-40e. Oisko ollut halpatesti.fi tai jotain. Näitä voi siis käyttää halpistestien rinnallakin, eli kun halpis näyttää jonkin sortin viivaa niin alkaa testaan digitaalisella. Mulla on paketti riittänyt kahden tai jopa kolmen kierron testeihin (7 testiä/paketti).
 
Snowflakes Kiitos! Testasin tänään pregcheckin liuskalla selvän plussan, mutta koska kp vasta 26 (3+4) niin en vielä uskalla iloita kauheasti... :) Tosin viiva on kyllä vahvistunut toissapäiväisestä ja eilisestä hurjasti, vaikka kaks ekaa olivatkin Mammaksin puikkoja ja nyt tosiaan se PC-liuska.
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Onnea Anna-79 :)

Penni79 oli se vaan niiiiiiin ihana :heart: ja tuntu niin pieneltä, vaikkei toi omakaan pikkunen kovin iso vielä oo :D

äiti yhdelle ennen kun tulin raskaaksi, kokeilin monia erimerkkisiä ovistestejä ja mun mielestä sofin liuskatestit oli kaikista parhaita ja selkeimpiä noista halvoista! Mä siis suosittelen niitä.

SnowFlakes jos sulla ois toinen ovis?? Oon kuullu et sellanenkin on mahollista, mut en oo perehtyny siihen sen enempää...

Sitte omaa napaa: mulla tuntu eilen tuolla oikeella jossain munasarjojen kohalla sellasta elohiirimäistä nipistelyä... En kyllä vaan jaksa uskoo että tästä kierrosta raskautuisin.. Luultavasti jos seuraavaan kiertoon lähetään, tilaan ovistestejä.
Poitsun kummit antoivat juuri pikkukakkoselle luvan tulla ja heillekin tulee nyt o-testit käyttöön, helpottamaan tärppipäivien bongaamista :) oispa kyllä ihana jos voitais hyvän ystävän kans oottaa samaan aikaan niinku esikoistakin odotin samaan aikaan tän mamman kans, jonka vauvaa käytiin ihastelemassa :) mut eipä mennä asioiden edelle... :D
 
********* Perjantai 8.3.2013*********



Äiti yhdelle..............tyttö 11/11.................kp 24/30-31...........yk1
Susimieli.................poika 12/11..................kp 19/26-27...........yk1
Penni79.....................tyttö 7/12.................kp 8/25-26............yk3
annis81....................poika 1/11...................kp 17/30..............yk3
yöperhonen............poika 12/12....................kp 20/30..............yk2
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 21/28.............yk 1
Anna-79..................poika 6/11..................kp 35/30...............yk 6
muumi90...............poika 03/12..................kp 53/30-35............yk2
Nyytti88..................poika 09......................kp 58/32..............yk9
äiti -07....................tyttö 01/07...................kp 18/28-30........yk15
Kolibrinkukka...........poika 03/10.................kp 5/28-30............yk4
Venla84...................tyttö 04/12..................kp 6/...................yk1
Matti Katikainen.............tyttö 04.................kp ?/30-50........... yk6
Sofia_..........................?/08.......................kp ??/26.....................yk1
Chiara.....................poika 4/11.................kp ??/28.................yk 1
Gigetzu....................?/11....................kp 28/26....................yk 1
Bubunen...............tyttö 08/10...............kp ??/?......................yk 1
Wuf…………………. Tyttö 02/09………………...kp 3/29………………yk 1

RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 18
SnowFlakes dpo 8


TAUSTAILIJAT
Mary Jane
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Shaitanja

PLUSSANNEET
Maaliskuu 2013
pupup (yk 1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
yöperhonen en mä tiedä olisko ihan toinen ovis.. Huomasin meinaan kalenteristani (kaks kiertoo taakse päin) tekemiäni merkintöjä niin samoilla kp:llä oli sillonkin jotain masu kipuja.. :| Et on luultavasti samoja mut mitä kipuja niin sitä en kyl tiedä :(

pupup Selvä plussahan tuo sun testi tuolla plussatesteistäkuvia ketjussa on:) Onnea!:heart:

omaannapaan... Kovasti koskee alamasuun ja on joenkin turvonnut olo.. Töissä housut puristi ja haaveilin vain sukeltavani one piece haalariini joka ei purista:LOL:
Tissitkin taas hieman kipuilevat.. Esikoisesta olivat toooodella kipeet=) Ainakin sen muistan et päivää ennen kun tein plussa testin valitin äidille kun oli rinnat niin kipeet et ei meinannut saada liivejä pois päältä :)

Huomenna kp 21 ja dpo 8 Koskahan uskaltais testata!?
 
Kp 18/26-27 eli menkkoihin pitäisi olla vielä viikko. Koko iltapäivän ja illan jomotellut menkkamaisesti ja farkut olevinaan painoi kurjasti mahaa. Joko mulla alkaa menkat aivan liian aikaisin tai sitten menkkoihin liittyvät olot on tosi pitkät tällä kertaa tai sitten... Että sentäs. Sunnuntaina tai maanantaina testaan, silloin on dpo 9 tai 10 mun laskujen mukaan.
 
Hei!
Täällä uusi 24 vuotias ja toista lasta kuumeillaan. Esikoinen täyttää parin päivän päästä 10kk ja tässä kierrossa jätettiin ehkäisy pois :) Hirveesti ei kyllä panostettu tähän kiertoon ja tais tuo ovis keretä jo menee ohi ennen kuin mitään asian eteen tehtiin. Mutta ens kierrosta sitten täysillä mukana :) Minun tiedot olis tyttö 05/12, kp 18/28 ja yk1.
 
Viimeksi muokattu:
pupup Selvääkin selvempi plussa :) Onnea onnea!! :flower::heart:

Siirränkö teidät pupup ja anna-79 plussanneisiin?

Täällä tyttönen kipeänä:( Raukalla todella korkea kuume.. Nyt taas nukkuu vaikka herättiinkin vasta kymmeneltä..
Itellä kans jotain flunssan poikasta pukkaa kun aivastuttaa: / Haettiin tytölle lääkettä apteekista niin tarttu mukaan sit kaks apteekin omaa r.testiäkin :p
En tiedä koska uskallan testata, ehkä sunnuntaina:)

Osaako joku kertoa tuosta kohdunnapukasta jotain? Kun mulla se elää näköjään ihan omaa elämää :) Eilen oli alhaalla ja pehmeä nyt ylhäällä ja kova? Olihan noilla "kokeiluilla" kellon ajassa eroa mut en mä käsitä.. Pitää tänään kokeilla vielä samaan aikaan kun eilen..

Susimieli Samoja tuntemuksia mahalla täälläkin:) Tsemppiä jännäpäiviin! Siirränkö sun jännäilijöihin?
 
SnowFlakes siirrä vaan! Ja toivottavasti toipilas paranee pian!


Omaa napaa, täällä on mieli herkillä, aamu oli yhtä sähellystä ja kommellusta ja perunamuusi kattila kun putosi vanhempieni luona keittiön matolle, löysi mies minut itkemästä ja siivoamasta muusia. Totisesti toivon että tää oli raskausoire, että mieskin ymmärtäisi :D
 
Iltapäivää naiset ja naistenpäivää! :wave:

Nyt on kyllä niin kaikkensa antanut olo, että oksat pois! Työpäivä vei mehut iha totaalisesti ja salille menokin saapi nyt jäädä, kun ei vaan jaksa. Tekis kyllä terää, että sais tätä painoaan vähän tiputettua ja vois tärppikin käydä paremmin. Tosin painan nyt saman verran, kun poikaa aloin odottaa ettei pitäs siitä olla kiinni ;) Tosin eipä nyt muutenkaan tee pahaa tätä ylipainoo saada pois.

SnowFlakes Ite oon ovistestit tilannu kotitesti.fi -sivustolta. Onhan noita muitaki sivuja, mutta tosiaan itelle oon kokenu noi testit hyviksi, joten jatkossakin käytän enkä ala pelaileen muun merkkisillä testeillä. Hiljattain jopa rekisteröidyin sinne, kun siellä on rekisteröityneille aina jotain tarjouksia mitä muille ei.

Nyt aattelin oikeesti panostaa tohon digitaaliseen ovistestiin ja kokeilla josko tärppäis sillä tavalla. Viime kierrossa ei minusta mulla ovista tullu tai ainaki niin ne tikkuni tulkitsin, mutta ken tietää. Nyt sit katotaan onko tosta digitaalisestakaan minun kohalla mihinkään :LOL:

Joop, eiköhä tässä tän päiväset. Surffailen nyt tilaileen sen ovistestin jos vaikka ehtis tälle kierrolle tulla mukaan ;)
 
Vielä tosta aamun episodista, itkuherkkyys ja helposti kiukustuvaisuus kuuluu mulla monesti loppukiertoon mutta ei mua ihan tälläiset asiat yleensä itketä :D mahassa on edelleen hassuja oloja, ei niinkään menkkajomotuksia enää mutta välillä outo olo. Iik. Menis nyt pari päivää nopsaan että pääsis alkuviikosta testaan. Jännityksestä huolimatta olo ei oo kauheen optimistinen olo. Ei uskalla toivoa.
 

Yhteistyössä