<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Hiulu: Kyllä noi lapsen tapaturmat aina säikäyttää!! Hyvä merkki kuitenkin, että toipui pikaisesti! Itse olen monta kertaa ihmetellyt miten noi pienet on niin kestäviä kun tuntuu, että aikuinen olisi koko vartalo kipsissä samojen kommellusten jälkeen =) Toivottavasti tuosta ei seurannut kuhmua kummempaa :hug: Niin ja siihen testiin ++++++

Amante: Ikävää, ettet saanut selkeitä ohjeita! Varmasti hämmentävää itse joutua pohtimaan aloittaako clomit vai ei :headwall: Itse miettisin varmaan paljon sitä, kuinka kova kuumeeni on ja haluaisinko vielä kokeilla luomuna vaikka raskautuminen saattaa kestää kropan käynnistyessä ja sitten toisaalta sitä olisinko valmis ottamaan vastaan mahdolliset kaksoset? Toivottavasti löydät itsellesi sopivan ratkaisun :hug:

Pauki: En tuntenut kiinnittymistä, mutta olenkin huono kuuntelemaan kroppaani. Kuitenkin noin viikon päästä peittojen heiluttamisesta jotenkin tunsin olevani raskaana:heart:

Täällä edelleen ovista odotellaan saapuvaksi, ajankohtainen ehkä viikonloppuna.. TOIVOTTAVASTI, sillä mies reissussa ensi viikon :popcorn:
Täällä taisi muutkin odotella ovista ainakin Nöhvi, Salliina ja Amante: natinatinati
 
Nöhvi
Pauki: kiinnittymisestä... kuvittelisin että tunsin. Muutama päivä ennen plussaa tuli semmoinen jännä kipu/vihlaisu, mitenköhän sitä kuvailisi? Ihan erilainen kipu kuin koskaan aiemmin. Kuvittelisin että se oli sitä? Ja nyt tietty odotan aina että tuntisin saman kivun loppukierrosta..

hiulu: voi, nuo kaatumiset on ikäviä :( Mutta niitä vaan sattuu... Onneksi tosiaankin nämä pikkaiset on aika kestäviä. Itse tosiaankin olisi kokovartalokipsissä jos lentelisi samalla lailla :D Onneksi taisitte päästä säikähdyksellä!

amante: harmi että jäi noin ristiriitaiset tunteet gynestä :/ Kuinkahan iso riski kaksosiin siinä on? Tsemppiä mitä ikinä päätätkin!! Ja sovitaan että se ovis on neljän päivän päästä :) Koska olet lopettanut imetyksen? Kauanko siinä voi mennä että se vaikuttaa? Mä lopetin marraskuun lopussa, eli on siitä jo aikaa. Ja sitä ennen syksy mentiin ihan kerralla parilla päivässä. Ei kai se enää voi vaikuttaa?

Kulkuriina: onnea oviksen metsästykseen :) Ja Salliina: ovulaation täyteistä loppuviikkoa ;)

mammaa: oho, olitkin postannut plussauutisia :D Onnea onnea :heart:

on: ovista odotellaan edelleen! Kroppa lähettelee aika voimakasta viestiä että tuloilla on, testi ei kerro vielä samaa. No useesti se plussa pärähtää silleen yllättäen että kun aamulla on vielä ollut ihan hailura niin illalla saattaa olla jo kunnon viiva. Toivottavasti nyt tulisi pian ettei kunto lopu kesken ;) Jos tässä kierrossa ei tule plussaa, niin sitten varaan ajan tutkimuksiin...
 
mammaa: onnea plussasta! :D

Nöhvi: imetin vaan ekat 4kk:tta, eli onhan siitä jo se reilu 1,5v. ;) mutta kuten gyne sanoi, se saattaa vaan jäädä päälle. en tosiaan oikein tiedä mitä tuntea... toisaalta uskoisin, että asia korjaantuu ajan kanssa, mutta kuinka pitkä se aika sitten on...? ja nyt kun kerran reseptin sain, niin miksipä ei kokeilis...? toisaalta taas olen ihan varma, että luomunakin se tulis jossain vaiheessa, vaikkapa tosin enpä tätä nyt minään lapsettomusshoitona vielä pidä. noh, kuten tästä huomaa, hyvin sekavat fiilikset. onneks on vielä pari viikkoo aikaa miettiä mitä sen reseptin kanssa tekis. paljon riippuu myös siitä, mitä se clomifen maksaa, kun ei oo mitään hajua!

kulkuriina: taas mennään aika samoilla kp:llä. =) päästään yhdessä jännäämään! :D vaikka mitäpä jännäämistä mulla toisaalta on, jos en kerta kunnolla ovuloi. : / toivotaan, että sulla ovis on ennen kun mies lähtee reissuun!! ;)
 
Nöhvi
amante: ymmärrettävää että on vähän sekavat fiilikset! Yliopiston apteekin sivuilla oli Clomifen 50mg 20kpl, n.66€. Onko ne noita? Paljonko niitä menisi kierrossa? Aika jännä tuo imetyshommeli... eli päätteli ihan siitä että munarakkula on hieman pieni? Siis vaan hieman, oliko jotain muita merkkejä mistä päätteli että oltaisiin käynnistysvaiheessa? Miksiköhän mulla ei silloin helmikuussa mitättu tuota arvoa? Jotain se mainitsi kyllä kierron pituudesta ja että siitä päätellen joku hormoni olisi kunnossa... no kai se pitää ottaa kaikki testit ens kuussa.
 
Jospa sitä taas aktivoituisi hieman palstailemaan!

Salliina85: Sielläkin innokas neuloja! Saatko työt aina valmiiksi asti? Mulla tahtoo aina jäädä puolitiehen, aina innoissani aloittelen jotain uutta ja kivaa, mutta maltti ei riitä tehdä loppuun kun löytyy jotain taas uutta ja vielä kivempaa :p No lasten neuleet tulee aina tehtyä loppuun, niitä on kiva tehdä, mutta aikuisten sitten eri juttu. Ja tuosta yrittämisestä vielä, kunpa sitä tosiaan osaisi ottaa yhtä rennosti kuin miehet. Mutta kun ei :/ Se ois kyllä hyvä antaa mennä vaan miten nyt sattuu menemään, senku osais. Harrastais seksiä sillon ku huvittaa, oviksen tienoilla mulla ainaki ees vähän halut nousee. Mutta multa se ei ainakaan onnistu :(

NiQ: Samoilla päivillä siis taasen! Ei muutaku yhdessä sitten testailemaan :) Esikoisesta mulla oli ovis kp 23 tienoilla, nyt on kierto vähän lyhentynyt (mutta hyvin vaihteleva edelleen). Tikkuja en viitsisi millään ottaa käyttöön. Mulla on ainakin joskus oviksen tienoilla tullut pikkutuhrua, jospa se kp 15 tuhru tarkoitti kuitenkin aikaista ovista? :) Ken tietää!

Nöhvi: Tsemppejä oviskauteen! Niin toivon, että bongaat oviksen ja ehditte sen hyödyntämään, teillekin sen plussan niin jo soisin! Aivan, nyt operaatio ketju tyhjäksi, voi oispa mahtavaa :D

mammaaa: Aivan miljoonasti ONNEA!! Plussapuhuri pyyhkäs sinutkin, mahtavaa!

kiia81: Mahtavaa, onnea sinnekin plussasta! Pääset mammaan seuraksi :)

NNÄ: Oireita, oireita. Kuulostaa kyllä jo todella lupaavalta! Voi kuinka minäkin niin teille soisin jo plussan <3

Joelle: Huhhuh, aivan miljoonasti sinnekin onnea ja tarratossuja!

Pauki: Millos ajattelit testailla?

mama07: Sielläkin PLUSSA, uskomatonta! Onnea <3 Silloin kai se tulee, kun sitä vähiten osaa odottaa.

Nannamamma: Imetyksen lopettaminen on kyllä haikeeta. Tulispa menkat nyt sitten pian, harvemmin tätä tulee kenellekään toivotettua! :D

amante: Onpa kyllä vähän ristiriitainen tilanne sulla niiden Clomien suhteen. Hmm, mitäköhän siinä kannattaisi tehdä, vaikea sanoa. Kerro kun olet päätynyt johonkin ratkaisuun.. En usko, että ne clomit hirveästi maksaa, mutta ei kyllä tosiaankaan ole mitään tietoa asiasta? Ootko jo kuukkelista kattonu? Ai, Nöhvi taiskin jo hieman valaista asiaa :)

haave2: Sinne myös toivotaan menkkoja, toivottavasti ne tulee pian. Ja mukava kuulla, että makkaritouhuissakin on intohimoa, se kun ei ole aina ihan taattua... Paitsi meitä on ainakin pistänyt tämä kesä hieman innokkaammaksi sen suhteen :)

alley: Voi että, kurja kuulla tuollaisesta kiinnostuksen puutteesta :(

Kulkuriina: Kai se täti on nyt jo vihdoin häipynyt nurkista? Toivotaan! Ja tsempit niihin hetekan natisutteluihin jo etukäteen! ;) Mekin ollaan oltu tässä kierrossa jopa niin aktiivisia, että aloitettiin jo kp 10. Mutta loppua kohden hiipuu, eli enpä tiedä jos ovis on myöhään niin se oli sitte siinä.

Hjannah: Tsempit sinnekin oviksen bongailuun ja puuhasteluihin! :) Musta tuntuu, että meillä on kans useempi kerta mennyt että S on osunut vääriin aikoihin. Joku kierto oli tosi lyhyt niin hommailtiin liian myöhään ja yhtäkkiä kierto olikin pitkä niin hommailtiin liian aikaisin :/ Mutta kun niihin tikkuihin oon luvannut olla sortumatta, niiin... :)

hiulu: Hui, inhottavia tuollaiset onnettomuudet, mutta hyvä jos ns. selvisitte säikähdyksellä!

Alkion kiinnittymisestä: En muistaakseni tuntenut, mutta kiinnittymisvuotoa tai enivei jotain vuotoa tuli noin viikko oviksesta päivän pari verran.

ON: Kp 20 jotain, oisko 25, eli kohta pääsee testailemaan. Noh, kyllä ainakin viikon verran odotan testailun aloittamista :) Ei mitään oireita, en tuntenut ovista enkä tiiä tapahtuiko sitä edes (vai onko se vasta tulossa?), mutta peittoja on heiluteltu kp 10-19 välillä aika tiheesti. Mutta jos ovis oli vasta kp 20 jälkeen, niin sitten vähän huonompi homma. Mutta katotaan!

Niin ja tervetuloa uusille! Ja jos jotakuta plussannutta unohdin onnitella, niin miljoonat onnittelut vielä! :)
 
Nöhvi
**********Torstai 5.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp10/24-27...............yk3
amante.........................................kp12/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp13/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp15/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp15/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp18/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp20/31.....................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp24/28-32...............yk18
NiQ..........................07/11............ kp25/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp26/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp27/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp27/33-34...............yk1
haave2..............poika 03/11..............kp29/28...................yk
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp30/25-27...............yk5
hiulu...............poika 09/11...............kp32/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp42/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp46/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp53/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp64/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp69/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Heippa! Onpas melkoisen plussarikas pino :) Onnea kaikille!

amante ikäviä uutisia gyneltä. Mutta onhan se parempi, että kirjoitti reseptin heti jos katsoi tarpeelliseksi. Eikös noi clomit ole nimenomaan siihen luteaalivaiheen pidentämiseen? Ajattele asiaa vaikka silleen, että jos siinä on häikkää, niin ei se kiinnittyminen onnistu, vaikka hedelmöittyminen tapahtuisikin. Ja jos siihen saa apua, miksei sitä käyttäisi? Itsekin hölvään estrogeenia reisiin joka ilta, kun arvot on matalat :) Ja noista huonoista fiiliksistä toisten plussista ei kannata kantaa huonoa omatuntoa. Mulla meni juuri tuon takia niin pitkään ennen kuin tällä kertaa edes aloin palstailla.

Nyt on ihan oikeassakin elämässä taas tullu vauvauutisia ja kyllähän ne koville ottaa. En haluaisi olla kateellinen, mutta olen silti. Ja pahimmalle tuntuu se, että kaikkein eniten tuntuu pahalle ne vauvauutiset, joissa tärppää heti. Nyt ehkä on vähän helpompaa, kun sallin itseni tuntea niitä negatiivisia tunteita. Ei tarvi yrittää piilotella niitä itseltään.

Miehistä sitten. Olen ajatellut, että syy miesten rennompaan asenteeseen yrittämisessä on se, että niiden ei tarvi miettiä. Ei ainakaan samalla tavalla kuin naisten. Meillä on 24h aikaa per kierto. Niillä on aikaa koko ajan. Niiden ei tarvi miettiä ajoituksia eikä oireita. Mun mies aina sanoo, että keskity johonkin muuhun. No yritän kyllä, mutta silti sitä kuuntelee kroppaansa koko ajan. Nyt se on valittanut akillesjännettään ja sanoi eilen, että tää on kamalaa, kun tietää sen katkeamisen ennakkomerkit ja ne kaikki löytyy, niin koko ajan kuulostelee, että koskeeko ja mihin koskee. Sanoin sille, että tuolta minusta tuntuu joka kuukausi ovulaatiosta menkkoihin. Meni hiljaiseksi. Miehillä se vaan ei ole niin kokonaisvaltaista.

Tämä kierto on jo sen paremmalla puolella. Jtp-taktiikasta tulikin jkp ja ovis oli lauantaina. Lauantaina päivällä testasin, kun ihmettelin, ettei mitään oireita ole ja plussa tuli. Illalla olikin jo ihan tosi kipeä maha ja aivan turvoksissa. Juoksemassa kävin ja sekin sattui. Seksi oli tosi epämiellyttävää ja kyllä kävi mielessä, että saisi jo tärppi käydä, kun tämä tällaista on. Nyt sitten vaan odotellaan.

Ai niin se täti muuten tulee englannin kielisestä ilmauksesta aunt flow, joka siis tarkoittaa menkkoja. Esikoista yrittäessä ihan huvitti tämä palstaslangi, mutta niin se vaan tarttuu :)

Jaksamista kaikille, joilla on kurja mieli. Välillä ei voi olla ihmettelemättä, miten näin luonnollinen asia voikin olla niin vaikeaa. Yritin saada tähän vielä halaushymiön, niin meni tilttiin koko palsta. Joten halaus täältä ilman hymiötä!
 
Oih, jo neljä plussaa tälle kuulle! Onnea Joelle, mama07, Kiia81 ja mammaa!

Täällä edelleen eletään mukavan pitkää kiertoa.:( Ei tää voi olla normaalia. Jos tällainen samanlainen vielä tulee eteen, niin menen kyllä gynelle tsekkaukseen.

Amantella ja Salliinalla samantapaisia ajatuksia kuin minulla. Vaikka mulla noi yk:t ei ole korkeat, niin yritysaika on melko pitkä kun mulla nää kierrot venyy. Sais tuo plussa-aalto ulottua meidän kämpälle asti!

Ja Alley siis voi luoja tätä miesten ajatusmaailmaa! :D Hauki vie voiton muulta puuhastelulta, höh.

Neiti näpsän äiti kiva kun oot bäk! :)

Haini mä luulen kans, et miehet ei ota vauvahommista stressiä just siks, kun ne on valmiudessa biologiansa puolesta 365 päivää vuodessa. Meilläkin mies on ihan zen, kyllä se kakkonen sieltä tulee kun on tullakseen. Yritän parhaani mukaan omaksua samaa asennetta...

Alkion kiinnittymistä en tuntenut esikoisen kohdalla. Mä olen muutenkin huono "tulkitsemaan" kroppaani. Haluaisin tietää, että ovuloinko mä ylipäätään useammin kuin kerran vuodessa, joten ensi kierrossa ajattelin mittailla lämpöjä.

Tsemppiä kaikille jännääjille ja muillekin, nautitaan näistä helteistä kun niitä riittää.:)
 
mammaaa Onnittelut! :heart:

amante Harmi että gynekäynnistä jäi tuollainen olo. :hug:

Aura08 Ajattelin testata noin viikon päästä, jollei menkat sitten jo ala.

Nöhvi Jaksaa jaksaa! ;)

Ei tällä erää sen kummempia. :)
 
Ei tuolle pojalle sitten kuinkaan käynyt. Otsaan jäi vain viivasuora mustelma, mutta naurusta päätellen kaikki ok.

Tätiä ei näy (tosin viimeksi hän saapui myöhässä), illalla suihkuun mennessä sen sijaan kohtasin vieraan, jota ei 4 kuukauteen ole näkynyt: maitoa! Heti sitten tietysti testaamaan myös raskaustesti, mutta negaahan se näytti. Yritä tästä nyt sitten ottaa selvää, hormoonit vähän sekaisin?? vai oisko täälläkin sitten "imetys jäänyt päälle" - mutta tuleehan ne jotkut raskaaksi imettäessäkin, sitähän sanotaan, ettei imetyksen ehkäsytehoon pitäisi luottaa...että kaipa se on sittne yksilöllistä, miten kehenkin vaikuttaa. Tätiä odotellessa.


alkion kiinnittymistä en tuntunet esikoisesta, ainoa oire oli se, että tuntui siltä, etteivät menkat ole alkamassa vielä hetkeen, vaikka laskujen mukaan pitäisi. Plussasinkin suht myöhään...

Onnea plussanneille! :)
 
hiulu Hyvä et ei käyny pahemmin, nuo pikkuset on yllättävän kestäviä kyllä. :)

Millonkas niitä raskausoireita pitäis tulla jos on tullakseen? :ashamed: Tyhmä kysymys, kysyin kuitenki... :ashamed: Tietysti se on kaikilla erilailla. En nyt enää kunnolla muista tuosta ekasta raskaudesta miten siinä oli, vanhuus vaivaa.. :whistle: Sen tiedän, että varmaan menee vielä tovi jos on oireet tullakseenkaan. :)
 
Onnittelut mammaalle :flower:

Jeee jeee, täällä alko uusi kierto tänään, kp 1/28, eli tästä alkaa yritys kerta 1 :) :) Taas tuli karu totuus vastaan, nimittäin jumalattomat menkkakivut :stick: oon aina kärsinyt menkkakivuista, mut synnytyksen jälkeen ne on vaan entistä pahemmat!! Säteilee reisiin ja selkään, kuten supistukset.. Mitähän ne on sitten, jos toisen lapsen saan???

Tsempit kaikille odotusta odottaville!! :hug: Toivotaan todella kovasti että tämä kesä tois ihmeitä jokasen masuun :)

haave2
 
Moiks vaan!
Oon lomaillut niin ahkerasti etten oo kerinnyt täällä hirveesti kommentoimaan.
Mulla menossa nyt dpo 10 tai 11, oireita olis muka vaikka millä mitalla mutta testiin tuli dpo 9 ja 10 negat.
Ootellaan vaan niitä menkkoja alkaviks niin pääsee uuteen yritykseen. Kiertokin päässyt venymään jo pitkäks, en jaksa uskoa että oisin raskaana. :(
No mutta tsempit muille ja paljon plussia heinäkuulle!! :heart:
 
mammaa Onnea!!! :flower:

Kiitos onnitteluista!!! :heart:
Omat fiilikset ovat lähinnä hirmuisen jännittyneet, se tuskin häviää ennenkuin tulee varmuus että joku tuolla hengissä on (keskenmenoja kokeneena). Testiin kyllä piirtyi eilen tuplasti vahvempi viiva kuin maanantaina, eli kovaa yritystä siellä on. :heart: Yritän nyt nauttia joka sekunnista, tämä kun mitä todennäköisimmin tulee olemaan viimeinen raskauteni (mikäli loppuun asti päästään).

Toivon teille jokaiselle pikaista plussaamista ja leppoisaa kesää! Notkun täällä taustalle, vielä en uskalla "jengiä" vaihtaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pauki, tsempit meille, ettei vie sorsat ja hirvet voittoa syksyllä meistä, hoi! :LOL: Alkion kiinnittymisestä, en kyllä tuntenut mitään. En ainakaan muista.

hiulu, hienoa, ettei esikoiselle käynyt mitään! Kyllä noi säikäyttää! Meidänkin poika putosi meidän sängyltä noin 6kk vanhana, ei tullut edes mustelmaa, mutta kyllä mä vaan säikähdin ja sätin itteäni vaikka kuinka pitkään...

Hjannah, tosiaan, sama kävi meillä! Onneksi vauvojen luut ovat vielä joustavia!

amante, no mutta pääasia että kaikki oli kuitenkin sellain ok! Ymmärrän kyllä, että ahdistaa, että aloittaako clomit vai ei... Musta alkaa tuntua nyt, että mulla on kanssa varmaan vielä hormonitoiminta käynnistymättä :( Missä kävit muuten gynellä? Yksityisellä vai missä?

Kolmikymppinen, hauskaa taustailua :)

Kulkuriina, onko ovista bongattu? :)

mammaaa, Onnea vielä!! :hug:

Nöhvi, joko on ovisplussa pärähtänyt tikkuun? :)

Aura08, toivotaan että on tärpännyt! No, mulla on yleensä noin viisi keskeneräistä työtä, joita teen sitten vuorotellen. Mutta siis mulla yleensä on itelleni se sääntö, että jos haluan aloittaa uutta, niin joku pitää vanhoista saada valmiiksi. Ja näin se sitten toimii, ettei jää tuota viittä enempää nurkkiin roikkumaan. Aikuisten neuleita teen harvoin, ovat niin suuritöisiä. Tosin nyt olen tekemässä miehelle Jussi-paitaa metsälle, puolet puuttuu. Että ei ehkä ensi syksyksi, mutta jos sitä seuraavaksi ;)

Haini, hienoa, että tallettelut osui! Nyt vain tsempit loppukiertoon :)

Pikku-Saara, toivottavasti sun kierrot normaalisoitus, tai sitten tosiaan kannattaa mennä tsekattavaksi. Jaksamisia! Varmasti inhottavaa, kun ei mitään hajua, mihin kierto venyy : /

haave2, no niin! Sitten ei kun tositoimiin :D

Lilleri82, jospa ne menkat ei alkaiskaan, vaan siellä olis kyytiläinen :) Tsemppiä!

kiia81, onnea vielä tuplaviivasta :heart: On se vaan niin ihanaa!!

ON: Kp15 näyttää olevan ja ovisoireet loistaa poissaolollaan. Huoh :( Mutta jospa ne sieltä tulis viikonloppuna? En jaksa silti ajatella edes sitä vaihtoehtoa, etten ovuloikaan vielä... Eilen tuli talleteltua, mutta enpä edes ajatellut, että ovis on lähestymässä. Jälkikäteen huomasin vaan, että oli kyllä halut pilvissä, että kaipa se ovis kolkuttelee. Tikkuja kun ei ole, niin ei mitään hajua missä mennään tuon oviksen kanssa. Toivottavasti se löytäisi tänne tässä kierrossa ja sitten menis vielä kaikki muukin putkeen. Saa nyt nähdä. Ei muuta kuin dekkari kouraan nyt ja unohtamaan nämä ajatukset - esikoinen vetää nyt unta, niin mullakin on päivän vapaahetki!
 
Nöhvi
**********Perjantai 6.7.2012*********






Mukana:


haave2.................poika 03/11..........kp2/28.....................yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp11/24-27...............yk3
amante.........................................kp13/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp14/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp16/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp16/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp19/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp21/31.....................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp25/28-32...............yk18
NiQ..........................07/11............ kp26/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp27/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp28/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp28/33-34...............yk1
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp31/25-27...............yk5
hiulu...............poika 09/11...............kp33/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp43/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp47/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp54/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp65/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp70/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Pauki raskausoireiden alkamisajankohtaa mietin täällä itsekin. Tai siis lähinnä yritän muistaa, millaisia oireita oli esikoisesta ja missä vaiheessa. Yksilöllistähän se on ja aika paljon on samaa kuin menkkaoireissakin.

Mulla aiemmin aina oli rintojen kipeys ja turvotus ennakko-oire menkoista ja usean kuukauden vyöhyketerapian jälkeen se hävisi. Raskausoireena se oli taas erittäin selkeä ja harmittaa, kun en muista, missä vaiheessa se alkoi. Kuitenkin useamman päivän ennen plussaa. Ja sitäkään en muista, missä kohtaa tein testin. Että oliko menkat myöhässä kuinka paljon. Lähinnä tässä mietin sitä, että ärsyttää, kun noita oireita kyttää ja odottaa, vaikkei menkkojen pitäisi alkaa vielä viikkoon.

Vatsan pistelyä ja menkkajuilintaa on, mutta niin on ollu kaikissa muissakin kierroissa. Eli täällä ei mitään normaalista poikkeavaa. Raskausunia olen nähny jonkin verran :)

Muistatteko te muut, millaisia alkuoireita teillä oli ekassa raskaudessa? Siis ennen plussaa.
 
Haini, musta tuntuu ettei mulla ollu esikoisesta mitään oireita (muutakuin varma siitä ettei tärppi käynyt) ennen kuin testasin. Olot ja paha maku suussa alkoi vasta rv 8. Ja rv 6 tuli viikon verran tiputtelua.
 
Nöhvi
Hellurei :wave:

haini: tuo on ihan totta... siis että kun miehet on aina hedelmöittämiskykyisiä niin ne ei silleen stressaa. Naisella kun on vaan se pikku hetki "ovet avoinna"..

Pikku-Saara: no onpas kyllä tylsän pitkä kierto :( Toivotaan ettei tuommoiset toistu! Mulla oli yk2 49 päivää pitkä, mutta sen jälkeen ollaan pysytty kohtuullisissa mitoissa. Toivottavasti sullakin jää megakierrot tuohon!

Pauki: no kohta ei kyllä enää jaksa, puuuh ;) Raskausoireista ekassa: no mäkin olen niin vanha että alkaa unohtua :D No ainaskin muistan että olin varma menkkojen alkamisesta, eli taisi olla normaalia menkkajuilintaa. Erilaisena se ihme kipu.

hiulu: oho kuulostaa jännältä :popcorn: ehkäpä se olisi sitä itseään :)

haave: heh, kerrankin noin iloinen tädistä :D Jei :D

Lilleri: dpo9 ja 10 on vielä aika aikaisin testata.... mutta joo tiedän tunteen, negan jälkeen on aina ihan luovuttajaolo :hug: Pidetään vielä peukkuja että uutta kiertoa ei tarvittaisi!

Salliina: tuo halujen lisääntyminenhän on mitä mainioin oviksen oire :) Ainakin mulla! ja ei oo vielä ovisplussaa saatu kiinni. Höh, tulis jo!

Mikäs ikäisiä te muutes olette? Osan iän voi päätellä tietty nimimerkistä... Täällä huidellaan muutaman vuoden päälle kolmenkympin :whistle:

Aika jännä mitä tälle pinolle on käynyt??? haave on ainut nyt joka on kp:issa alle kympissä :O Loppupäästä on siirrytty vaan odottajien pinoon... hurrrrrjaaa.

NNÄ: missä siellä mennään? dpot alkaa olla jo ihan hyvissä lukemissa vissiin....

on: ovisplussaa ei siis ole vielä saatu, mutta veikkaisin sen olevan hyyyyyvin lähellä. Pakko se on myöntää itselle että nykyisin se tulee vaan vähän myöhemmin. Kerran on tullut kp12, mutta muuten on mennyt sinne kp(15)16/17 melkein (ja ne pari vielä myöhäisempää). Josko sitä alkaisi tikutukset vähän myöhempään... toisaalta tuo yksi aikainen plussa saa aina aloittamaan turhan aikaisin. Nooooo vielä pitäisi siis jaksaa...
 
NiQ
Reissusta palauduttu, ihanan monta plussaa taas tullut!! :flower: Onnea kaikille tasapuolisesti! :hug:

Iästä oli puhetta, täällä sitä löytyy 26 vuotta :) Ja enempää en ajatellut sitten enää täyttääkään :D

ekat raskausoireet oli muistaakseni oviksen jälkeenkin jäänyt tissiarkuus, ja ne paljon puhutut lämmöt oli ihan normaalit 36'c ja sitten tuli sellasia jänniä hetkellisiä huimausoloja, ennen plussaa siis.

Nöhvi pilkunnussuttelija päivää! haave2 on listalla kahdesti :)

Hassua, mä tosiaan tikuttelin sitä ovista sinne kp21 asti joka päivä, ihan haalea viivanen siitä joka päivä tuli. Aloitin sitten terot silloin kp21, ja reissussa en testaillut. Tänään sitten huvin ja urheilun vuoksi testasin kun tulin kotiin, ja sehän pamahti melkein ovisplussan puolelle! :confused: Ei siis ollut kontrollia vahvempi, mutta tosi paljon kirkkaampi mitä kaikki muut ennen. Nyt oon tässä kierrossa ehtinyt napsimaan 5 päivää teroja, ja mieskin palautuu huomenna työreissusta :p oiskohan se ovis ollut menossa tai vasta tulossa vai voikohan noi Terolutit aiheutella jotain viivasia ovistestiin?? Hätähousuna tietty tein sitten r-testiinkin negan samalla :D
 
Pitkästä aikaan.. Ensimmäiseksi onnittelut kaikille plussanneille! :) Ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Ollaan tehty kesäreissuja niin ei ole ehtinyt kirjoittamaan, lueskellut olen! Kuumeilukin on jäänyt vähän taka-alalle tässä kaiken kiireen ohella.

Oireista oli ollut puhetta, mulla kipeyty tissit ja sellainen jatkuva painon tunne virtsarakossa, ihan kuin virtsatietulehdus, piti ravata vessassa 30min välein. Näitä oireita sitten tietenkin kuulostelen koko ajan itsessäni mutta eipä kuulu, varmuudeksi testasin täysin puhtaan negatiivisen aamulla. Joten menkkoja odotellessa..

Täällä on ollut niin ahkeraa keskustelua etten osaa kommentoida nyt kaikkeen, ehkä sitten ensi kierrosta kun kiireet hellittää ja voi alkaa keskittymään taas jännäilyyn. ;) Täällä on kyllä näköjään sellainen plussapuhuri että ehkä päästäänkin suoraan odottajiin kaikki!

Muoks, ikäkyselyyn vielä vastailen eli 25v löytyy ikää täältä.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
NiQ: hups =) Mää olen todellakin loman tarpeessa ;) Ja siis mäkin täytän joka vuosi sen 25v ;) En osaa sanoa vaikuttaako terot ovistesteihin, ei kai? Tai siis en mä kyllä yhtään tiiä? No mies vaan kumoon huomenna ;)

Unno: vou sä olet oikeasti 25v :D
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ

Yhteistyössä