<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Aura08,NiQ sekä Neiti Näpsän äiti, isot halaukset teille :hug:

Tänne ei mitään kertomisen arvoista. Viikonloppuna juhlitaan miehen synttäreitä :), ihan oman perheen kesken tällä kertaa.
Kerron tuosta mun synnytyksestä toiste, nyt täytyy mennä nukkumaan. Meidän nuori herra on taas alkanut heräämään klo 6-7.
 
Johan on täti taas riehunut täällä !Aura08 ,NiQ, NNÄ :hug: ja Nannamammaa: :D

Teillä oli hurjia tarinoita synnytyksistä! Ja kuitenkin olette täällä toista kuumeilemassa urheat naiset! (Itse olisin varmaan saanut moisista elinikäiset traumat!!) Niin se rakkaus sitä pientä nyyttiä kohtaan vain voittaa:heart:
Oma synnytykseni oli mielestäni helppo ja tylsä?!! :LOL: Vedet meni yöllä ja pienet, säännölliset supparit alkoi heti joten kun soitin synnärille niin pyysivät sinne. Siellä sitten odoteltiin isompia supistuksia vaikkaikin kohdunsuun tilanne edistyikin tasaisesti. Aloin olla ihan kypsä koko "synnyttämiseen" kun talsin siinä pienessä huoneessa ja katsoin tv:stä synnytysohjelmia. Iltapäivästä sain oksitosiinitipan ja supparit koveni hieman, laitettiin epiduraali. Yhtäkkiä olinkin täysin auki ja tyllerö maailmassa 10 minuutin ponnistamisen jälkeen :heart: Meilläkin oli napanuora kaulana ja kainalon ympärillä, mutta sä:t pysyi hyvänä koko ajan. En vuotanut nimeksikään ja kaksi tikkiä ommeltiin nirhaumiin. Eli miulla oli tällainen helppo synnytystarina verrattuna moniin teistä..

(.) Eipä täällä ole taas oloja niin minkäänlaisia |O Odotellaan, odotellaan...

Olen muuten tässä kaiholla seurannut kun yksi ystäväni odottaa ensimmäistään ja kuinka kaikki raskaudessa ja vauvassa on niin uutta ja jännittävää! Vähän harmittaa, että luultavasti jos raskaudun niin en enää saa kokea osaa tuosta ihanasta kutkutuksesta ja uutuuden viehätyksestä, joita vauvan tavarat yms. aiheutti tyttöä odottaessa :attn: Nyt sitä varmaan miettii kokemuksen tuomalla järjellä, että mitä oikeasti tarvitsee jne. No saisi nyt edes ne kakis punaista viirua se kyllä kutkuttais mieltä edelleen!!

Terv. Tänään omanapainen Kulkuriina
 
Olipas jänniä synnytystarinoita! Ite menin vaan tylsästi käynnistykseen rv 42+0 ja 7h kalvojen puhkaisusta tyttö oli maailmassa, 56cm ja 4130 oli mitat. ;) Ens kerralla toivon, että ei tarttis mennä käynnistykseen, en oikeen tykänny siitä miten välittömästi supparit alkoi "tappavina" (en usko että ne olis niin ikäviä ollu heti alkuun jos olis itestään alkanu). Mutta siis helppo synnytys, pari tikkiä tavan vuoksi ja tyttö oli heti virkeä ja kannatti päätään... Tuossa se nyt nukkuu isinsä kainalossa, kolmevuotiaani. :heart:

Täällä on todellinen yrityskierto käynnissä, tulee nyt näköjään kp11 ja toivon, että ovis olis tässä kierrossa (clomiannos tuplattiin, kun ei riittäny edellisessä kierrossa tuottaa ovista), ja että osattais oikeaan aikaan sit "hyödyntää" sitä. ;)

Niin juu ja tulin kuudetta kertaa jo tädiksikin keskiviikkona. :) Harmi vaan, kun sisko asuu ulkomailla, en päässy katsomaan vauvaa livenä, näin tänään vain skypen välityksellä söpöliinin. :heart:
 
Aura08, NiQ ja NNÄ Pahoittelut tädistä. :hug: Mä veikkaan, että perässä tullaan.

Ja :hug: muillekin tädin vierailusta jos joku on unohtunut.

Laala Onnittelut tädiksi tulosta, se on kivaa! :heart: Itse olen myös kuusinkertainen täti. :)

En tehny aamulla vielä testiä, ihan menkka olo. Välillä kovat menkkatuntemukset mahassa ja sit ne menee ohi. Vessassa juoksen koko ajan tarkistamassa millon ne alkaa. Ihme kun ei oo alkanu, yleensä vuoto tulee heti kun kivutkin. :confused: Teen huomenna aamulla testin jos ne ei tänään ala. Tympäsee niin ne negat. :stick:
 
huomentapäivää! :wave:

pahoittelut tädin kohdanneille!!!!! :hug: :kieh:

Laala: onnittelut tädiksi tulosta!!!! :heart: sulla siis clomit käytössä? mulle annettiin resepti, ja saan nyt ihan ite päättää haenko ja otanko seuraavassa kierrossa... ainoo vaan, kun oon täällä netissä selaillut clomien käytöstä, niin aika monella raskaus päätynyt keskenmenoon, niin onko sulle puhuttu sellasesta riskistä? ja kaksosten riski on myös...
siis saattaa olla ihan sattumaa ne keskenmenot + clomit, mutta tietty alkoi pyörimään mielessä, että onko niillä joku yhteys. nyt on tietysti niinl, että sä et ole ajatellutkaan asiaa tai selaillut nettiä (joka on aina oikeassa) ja mä syötän sulle turhaan tällasia ajatuksia. :ashamed:

Haini: heh, tuosta kirjoitustyylistä... :D en osaa selittää mitä tarkoitan. tykkään monen muunkin tyylistä, sellaisesta realistisesta, jalat maassa-tyylistä. ;) puhutaan asioista niinkun ne on, ei pilvilinnojen rakentamista tai turhaa värikynien käyttöä. =)
Mä olen muuten kanssa tässä viime aikoina jäänyt vaan katselemaan tuota ihanaa vipeltäjää... :heart: yrittänyt ajatella, että olen maailman onnellisin kun mulla on edes tuo yksi, ja miten ihana ja ainutlaatuinen hän onkaan! se ajattelu toimii ajoittain...ajoittain taas tulee tyhjä olo ja kaipuu, kun haluaisi tälle esikoiselle seuraa ja katsella mitä sisaruksista oikein tulee kun kasvavat yhdessä. vaikea selittää sitä tunteiden vuoristorataa mitä tässä aina tuntee... :p
meillä on tulevana viikonloppuna esikoisen synttärit. :heart: jokos teillä on juhlittu?? sulla alkaa olla tosi jännät ajat meneillään!! olikos niin, että et testaile etukäteen...? oot kyllä kylmähermoinen! :D

Pauki: kyllä nostan sullekin hattua, kun maltoit tänään jättää testaamatta!!! huomista odotellessa, heti tänne päivittämään sitten! ;)

nannamamma: paljon onnea menkoista! tiedän tuon tunteen. mäkin tulin tänne juhlistamaan asiaa, kun ekat menkat tuli pillereiden lopettamisen jälkeen. olin ihan varma, että synnytys ja sen jälkeen pillereiden syönti olis sekottanu hormonitoiminnan pahemmin, mutta ei. tai no...mistäs sitä tietää koska se on sellasessa kunnossa, että raskaus on mahdollista...

salliina: :kiss: mullakin siideri jääkaapissa! :D mä hetkellisesti masennuin gynekäynnin jälkeen, mutta nyt oon myös aika rauhallisin mielin. jotenkin sellanen älytön kuumeilu ja odottaminen on jäänyt (lomakin on auttanut asiaa), kun on jonkinlaista tietoo, että hommassa nyt vaan kestää... nyt sitä ei kai jotenkin piinaa itteensä odottamalla jokaikinen kerta. mä oon nyt ajatellu, että jos tässä puolen vuoden sisään tulee plussa - ns. odottamatta - niin en heitä kirvestä kaivoon. jouluun asti oon (yritän olla) suht rauhallisin mielin. halusin vaan niin paljon kevätvauvaa! :heart:
mites ne ovistestit, vieläkö jätät testaamatta ja luotat omiin tuntemuksiin? ja hei, kyllä mäkin tulen tänne taas roikkumaan enemmän, kun loma loppuu! :LOL:

synnytyksestä: en oikeen voi kertoa tarinaa, koska se on niin one-of-a-kind, niin siitä kyllä tunnistetaan heti... :( mielelläni olisin halunnut kertoa, koska se on tosiaan kertomisen arvoinen. kävin sitä perhetyöntekijän kanssa puoli vuotta läpi, ettei se jää kummittelemaan mahdollisen toisen lapsen kohdalla. phuuh..enpä oikeestaan haluu ajatella sitä enempää. mietitään sitä sitten, jos joskus toinen raskaus alkaa.

ON: käyn täältä aina tarkistamassa millä kp:llä mennään. loma on onnistunut tekemään tehtävänsä! :D ovista siis hyödynnettiin, vaikka en edes tiedä ovuloinko (oikeesti). se selviää niistä verikokeista, joissa eilen kävin. kysyin myös seurantaultrasta, jos aloitan clomit... 3 käyntiä maksaa kelakorvauksen jälkeen noin 60e, eli ehkäpä mulla nyt siihen on varaa, joten oon tässä vähän kallistunut siihen, että aloitan clomit seur. kierrossa. menkkojen pitäis alkaa viim. tasan viikon päästä. taas on vahva tunne, että tämä ei ollut meidän kierto. ehkäpä clomeista on meille sit jotain hyötyä. laskeskelin tässä ensimmäisen raskauden alkua, odotin testaamista dpo17 päivälle asti!!! :LOL: tais sillon olla kyllä pidempi kierto muutenkin....mutta sillon vaan oli muuten niin varma olo. huoh, mä haluun sen saman olon!!! :'(
 
Uusi yritys. Kirjoitin jo aikaisemmin päivällä, mutta kun yritin mustata nikit, niin hävisi kaikki teksti taivaan tuuliin. En siis nyt edes yritä.

amante: tiedä tuosta kylmähermoisuudesta. Kyllähän se polttelis testata (ei tosin ole yhtään testiä olemassa), mutta mielummin petyn alkavista menkoista kuin negatestistä. Tuskaista kyllä on :) Ei ole edes mitään tiputtelua, mitä normaalisti on, mutta se voi johtua siitä, että olen ottanut sitä lisäestrogeenia. Synnytyksen jälkeen noin puoli vuotta ei ollu mitään ja sitten pikkuhiljaa taas alkoi. Vissiin hormonitasot alkoi silloin laskea. Tiputtelun pois jäänti on kyllä ehdottoman positiivinen asia, koska sitä on ollu paljon ja se voi kertoa keltarauhashormonin vähyydestä, mikä taas hankaloittaa kiinnittymistä. Ainakin jotain hyvää siis, vaikka tätiliini saapuisikin :)

Meillä juhlitaan synttäreitä jo kesäkuussa, kun K otti silloin aikoinaan varaslähdön :). Muistelinkin, että teillä oli ollut jotain häikkää synnytyksessä. Silloin taisit pintapuolisesti kertoa, ettei kaikki menny ihan kuin oppikirjoissa.

Ja tiedän tuon tunteen, kun on ajatuksissaan miettinyt, miten haluisi asioiden menevän ja sitten ei menekään. Mä olisin halunnut, että laste ikäero olisi lähempänä kahta kuin kolmea vuotta. Jotenkin sekin on varmaan helpottanut tätä kuumeilua kun siitä ajatuksesta piti luopua. Ei tavallaan ole enää päässä mielikuvaa, jota yrittää toteuttaa. Sitäpaitsi eihän se kevätvauva ole sulla ollenkaan poissuljettu mahdollisuus :)

Pauki: pahoittelut menkoista! Fiilis on, että huomenissa aloitan itsekin uuden kierron.
 
Amante, mulle ainakin on clomit määrätty pcos:n takia ja yleisesti on kai tiedossa, että pcos lisää keskenmenoriskiä, en usko että clomeilla on vaikutusta siihen.
Ensimmäisen lapsen sain aikoinaan ekasta clomikierrosta, joten toistaiseksi olen ihan hyvillä mielin tästä. :) Uskon että paremmat mahikset on saada se pikkukakkonen niillä clomeilla kuin ilman. :)

niin ja ps. mä olen todella todella paha netintutkija. Tiedän kaikki riskit ja todennäköisyydet, kauhutarinat ja worst case scenariot. Lisäksi harrastan kaikenlaista nettisalapoliisiutta (kuten nyt oon lukenu varmaan kaiken mm. Enkeli-Elisasta), joten ei mulle mikään yllätyksenä tule. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Ei voi olla totta, miten se täti joka paikkaan ehtii :( Tsemppihaleja ainakin NNÄ, Pauki ja Haini.

Kulkuriina: Mäkin mietin monesti (innolla vauvakuumehouruissani :D ) millainen olisi toisen odotus tai synnytys, tarvis vain ensin sen plussan :/

Laala: Onnittelut tätskälle! Ja tsempit oviksenmetsästykseen :)

amante: Huiih, sun synnytys kuulostaa jo tuon perusteella todella hurjalta, mutta mahtavaa ettei se estä toisen lapsen yrityshaluja kuitenkaan. Ja on muuten hyvä merkki että täältä tarkistelet kpeitä, ehkä se nyt yllättäiskin kun sitä vähiten odottaa?! :)

ON: Rouva Täti lähti juuri lätkimään, mutta ai kuinka valtavan ihanaa: herra Mah A. Tauti, tervetuloa. Sinua niin lämmöllä jo odotinkin pitkästä aikaa.
 
heipparallaa!!

pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :hug:

Laala onnittelut tädiksi tulosta! :)

amante sulla on varmaan ollut sitten aika hurja kokemus tuo esikoisen syntymä.. ja kyllähän sä vieläkin voit sen kevätvauvan saada ;) huhtikuuhan olisi mitä hienoin kuu saada vauva.. (oon ite syntynyt huhtikuussa) :p

Aura08 auts! pikaista paranemista mahataudista.. :hug:

).( huh.. onneksi oon näistä ekoista menkoista synnytyksen jälkeen selvinnyt kivuttomasti.. mulla oli ennen ihan saiiiiraan kivuliaat.. mutta tää syöminen..... pahempaa kun raskausaikana.. :/ Tänään ei ensin maistunut ruoka ollenkaan sitten vedin iltapalaksi kanaa ja pussillisen karkkia sen kaverina... :headwall:
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 15.7.2012*********






Mukana:


Haini..............................................kp2/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp3/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp4/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp4/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp4/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp6/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp6/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp7/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp8/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp11/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp13/31-64.................yk4
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp20/24-27...............yk3
amante.........................................kp22/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp23/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp25/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp25/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp28/24......................yk2
Ruttunaama......poika 06/04..............kp52/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp63/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp74/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp79/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Nöhvi dpo8, Kulkuriina dpo8, Salliina85 dpo7, amante dpo7

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Jos sitä uskaltautuisi itsekin mukaan :) Esikko täytti juuri vuoden ja nyt päätettiin, että olisi toisen aika. Saas nähdä kauanko saa jännäillä ennen kuin tärppää. Ns aktiivisesti ei yritetä vaan tulee jos tulee. Tosin mies kokemuksesta arveli, että jo pelkkä ajatus riittää. Olisi ilmeisesti tyytyväinen siihen että "harjoitteluaikaakin" jäisi. ;)
 
Nöhvi
Moikka! Oho, nyt onkin hankalampi kommentoida kun ei ole moneen päivään kirjoitellut :O

Isot pahoittelut tädin yllättämille :hug: Ainakin NNÄ, Lilleri, hiulu, Pauki, äiti-07, Aura, NiQ. Melkoinen lista :( *Lohtuhalit* täältäkin!

Nannamamma: onnea menkoista :O Tosi outoa sanoa noin ;D

amante: mun piti kaivaa helmikuisista viesteistä nuo "omat mitat" ja mulla oli kp12 johtofollikkeli 12mm ja (ovisplussan sain viimein kp21, MUTTA olin korkeassa kuumeessa oikeaan ovisaikaan mikä mulla on ennenkin hidastaneet oviksen saapumista). Siis yleisimmin on ilman kuumeita yms. häiriötekijöitä ovisplussa ollut siinä kp15-17 haarukassa. Eli aika samankuuloisia lukuja... Kotitohtorina sanoisin että ihan kepoisesti se follikkeli ehtisi tuossa sun casessa kasvaa ihan riittävästi :D Ja mulla ei tohtori puhunut mitään että olisi liian pieni tai mitään, veikkaili ovista kp17 pintaan..Tsemppiä piinailuun! Ja ihanaa lomailua :D Se on niiiiiiin parasta!

alley: pahoittelut negasta :(

Hjannah: mullakin on ehkä enemmän toisen lapsen kaipuu. Tai no kyllä pienen pienet vauvat on aivan ihania, mutta en ehkä ole luontevin ihminen ihan minien kanssa :D

Synnytyksestä: mulla ei ihan noin hurjaa tarinaa ole kuin esim. Salliinalla ja muilla. Mulla käynnistettiin yliaikaisena ja synnytys lähti aika rajuna käyntiin. Avautumisvaihe oli ihan naurettavan lyhyt ja epiduraalin saatuani huomattiin että ollaan jo 9cm:ssä. Ponnistusvaihe oli sopivat 7min ja epiduraali vaikutti vielä mukavasti. Vauvalla oli napanuora kaulan ympärillä, minkä takia luulen että kätilö teki epparin niin pikaseen(?). Olisi kiva kokea itsekseen käynnistynyt synnytys... tai no käy mulle se käynnistettykin ;)

haave: kiva että mies on noin innokkaana projektissa :D

Salliina: namii siideriä ja lonkeroa :p Täytyy myöntää että mäkin sain maistella viiniä reissussa :p

Salliina ja Haini: joo tiedän tuon ihanan tunteen kun katsoo omaa lastaan :heart: On tuo vaan niin ihana pieni taapero :)

Kulkuriina: mitäs piinakamu? Onko "oloja"?

Laala: onnea tädiksi tulosta :heart:

Aura: Voi yök, mahatauti :( Se on kyllä ahterista, toivottavasti on jo hellittänyt!

Tervetuloa lempo: :wave:

on: reissusta kotiuduttu ja oli kyllä huippua :) Pari päivää "omilla teillä" ja sitten pari päivää täysihoidossa mun vanhemmilla :LOL: Ei tullut mietittyä dpo:ita, vauvakuume kyllä vaivasi... niitä vauvoja kun tuntuu näkyvän kaikkialla :confused: Oireita on vaikka mitä, kuten joka kierto.. nää luget aiheuttaa ties mitä nippailuja. Pitäisköhän sitä yrittää ottaa nyt semmoinen positiivinen draivi tähän loppukiertoon, kun olen jo aika monta kiertoa ollut pessimisti-pena... Ensi viikolla menee paljon energiaa neidin synttäreiden järjestämiseen, joten ajatuksia saa välillä edes johonkin muuhun :)
 
Heipat kaikille! :)

Pahoittelut ilkeelle tädille joka vieraille monilla :heart:

Mä en nyt sit tietenkään malttanut olla kokeilematta niitä ovistestejä.... ihan mielenkiinnosta halusin kokeilla... ja te viisaammmat, kertokaas nyt tyhmälle.. mulla on kierto säännöllinen 28päivää, nyt kp 11.. eilen kp10 testasin davidin ovistikkua ja tuli aika vahva haalee viiva, ja tänään kp11 tumma, yhtä vahva viiva ku kontrolliviiva.. niin milloinkohan mun ovis sit mahtais olla?? ku kaikkien laskureiden mukaan ne olis noin kp14-16.. mä vasta vähän harjoittelen näiden tikkujen käyyttöä.. Mut hyödynnetään kaikki viivaset, ja olla liikkeellä jtp-taktiikalla.. :D :D

Olis ollu parempi olla testaamatta, ne tikut vaan sekottaa mun pään ...:LOL:

Ja huomenna taas uus viikko..

haave2
 
Haave2: Kun saat tikkuun 2 tasavahvaa viivaa niin ovis on 24-48h päästä. Eli nyt pitäis sit olla parhaat ajat.

Mä käytän paljon tätä sen jälkeen kun Ompuf sen mainitsi.
Perhesuunnittelun kotisivut

Osaa aika hyvin ennustaa mun oviksen ainakin. Tai noi pahimmat oireet on aina silloin ku tuo väittää parhaimmat päivät olevan.
 
haave2: kun ekaa kertaa testailet, niin jos tästä kierrosta ei tärppää, niin kannattaa alottaa testaaminen vähän aikasemmin, niin todella huomaat koska viivat tummuu kunnolla. toisilla saattaa koko kierron antaa jonkinlaista viivaa, kuten mulla.

Nöhvi: hyvä että on ollut onnistunutta breikkiä! :D luulin että lomalla ajattelisin vaan vauvaprojektia (kun on aikaa), kun töissä sitä joutuu väkisinkin ajattelemaan kaikkea muuta...mutta hyvin on kyllä mennyt, aina sillon tällön vaan putkahtaa mieleen. joo, en yhtään tiedä mitä ajatella tuosta ovuloimattomuudestani... : / ja jotenkin odotin että olis mullekin määrännyt ennemmin noi luget, kun kuitenkin joka kuukausi oon saanut ovisplussan, mutta luteaalivaihe vaan on jäänyt lyhyeksi. mutta eipä sitten niin.
ja joo, toi synttäreiden järjestäminen on kovaa puuhaa!!! :whistle:

alley: pahoittelut menkoista! hyvällä asenteella eteenpäin! =)

Laala: jaaha, siellä toinen nettitutkija! :wave: :LOL: joo, vaikka se on usein niin että tieto lisää tuskaa, mutta mä olen jotenkin niin tiedonhaluinen! :D ja kiitos, huojensit mieltäni. olen ollut kahden vaiheilla, että mitä mieltä olen noista clomien aloittamisesta, mutta kaipa sitä tässä rohkaistuu. ainakin kun täti viipottaa kylään, niin sillon viimeistään on valmis käyttämään kaikki mahdolliset keinot, mitä olemassa on... ;)

ON: olin (ja olen edelleen) ihan varma, että tämä ei ollut meidän kierto, mutta taas kun tässä tarpeeks tutkailee itteensä, niin onhan sitä tänään löytänyt kaikenmaailman alavatsanippailuja ym. pelottaa vaan se, että se enteilee menkkoja, vaikka niiden ei pitäisi alkaa ainakaan kolmeen päivään, joten ei olis hyvä jos ne nyt alkaa! :headwall:

ai niin, btw, lomakelejä pidelly... ;)
 
Nöhvi
**********Maanantai 16.7.2012*********






Mukana:


alley..............tyttö10/09.................kp2/24......................yk3
Haini..............................................kp3/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp4/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp5/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp5/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp5/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp7/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp7/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp8/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp9/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp12/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp14/31-64.................yk4
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp21/24-27...............yk3
amante.........................................kp23/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp24/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp26/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp26/32....................yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp53/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp64/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp75/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp80/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Nöhvi dpo9, Kulkuriina dpo9, Salliina85 dpo8, amante dpo8

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
lempo

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Amante Toivottavasti ei alakkaan :)

Paukille ja Alleylle
tsempit uuteen kiertoon, mutta :hug: menkoista!

ON: Eipä mitään ihmeellistä. Ja kun kierto on ollut sen verran epäsäännöllinen, ettei oikein ees tiedä koska menkkojen pitäis alkaa eikä mitään varmaa tietoa oviksestakaan niin vähän heikoilla eväillä ollaan. Alanpa tässä keskittyä tulevan viikonlopun 1-vee synttäreihin :) Niissä kuitenkin puuhaa riittää! Testaan sitten joskus JOS syytä on :)
 
Nöhvi
alley: pahoittelut tädistä :hug: Tsempitykset uuteen kiertoon!

haave: sulle tulikin jo vastauksia ovistestikysymykseen... eli kannattaa ehkä aloittaa aiemmin ja nettilaskurit on suuntaa antavia :D Mulla tuntuu ovis tulevan aika nopsaan plussan jälkeen..

amante: loma tekee ihmeitä :) Mullekin luget kirjoitti varmaan kun itse niistä kyselin. Tai jotenkin jäi vähän semmoinen fiilis, sanoi vielä jotenkin hassusti että ei raskaus välttämättä näiden takia ala. Mulla on vähän nettisalapoliisin vikaa kanssa ja nyt kun olen surffaillut hoito/lapsettomuusjuttuja niin sain semmoisen kuvan clomeista että niitä määrättäisiin usein vaikka ovuloisikin, ikään kuin "tukemaan" sitä ovulaatiota. Mäkin melkein haluaisin clomit, kun ne tuntuu olevan niin ihme ainetta :O Pidetään sormet ja varpaat ristissä että menkat ei ala ja ne nippailut jostuu jostain mukavammasta :)

lempo: jos tahdot listoille, niin laita tietoja tulemaan :)

ON: dpo8 ja sekopäinen mielialojen vaihtelu on alkanut - tadaa. Välillä on toiveikas olo ja hetkessä se muuttuu epätoivoiseksi ei-tästä-tuu-ikinä-yhtään-mitään-asenteeksi. Se on pienestä kiinni... eilen kun selailin niitä mun gynetietoja helmikuulta, niin masennuin kun suunnilleen kaikki nimimerkit siitä on jo odottajien pinossa. No jos nyt yrittäisin päästä siihen positiiviseen vaihteeseen... mahakipuja: on. Jälleen erilaisia, hmmm. joka kierrossa uudet oireet :confused:
 
Viimeksi muokattu:
voi nöhvi, on todellakin sun vuoro plussata!! Turha edes sanoa että tiedän miltä tuntuu kun en tiedä. Toivotaan että nippailut on vaan merkki jostain paremmasta! :heart: pikapäivityksiä kännykällä taas...tosi kovia menkkakipuja, eilisillasta lähtien ja jatkuu nyt aamulla. Ennen synnytystä oli tosi kovat menkkakivut, pillereiden kanssa siedettävät. Ehkä nää kivut kertois sitä että kroppa alkaa toimimaan, mutta että taas näillä kp:llä?!?! Mulla olis oikeesti yks kp vähemmän kun aloin laskemaan liian aikasin, eli ei ne menkat vielä saa alkaa, 2-3 pvän päästä vasta! Mielellään ei tietty ollenkaan mutta kyllä nyt tuntuis siltä... :(
 
Täältä pikapäivitys - en ehdi/pysty kommentoimaan kaikkia, kun on ollut palstataukoa pari päivää. Meillä oli vieraita ja huomenna tulee toiset vieraat, jotka lähtevät vasta loppuviikosta. Siinä mielessä kiva tilanne, ettei ehdi vauvakuumeita ajattelemaan :) Tsemppihalit kuitenkin niille, joilla on menkat alkaneet :hug: Ja mä kyllä lueskelen teidän kuulumisia, mutta en ehdi kirjoitella ennen kuin loppuviikosta vasta!
 

Yhteistyössä