<3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

mä nyt edelleen tulen vain valitamaan kohtaloani tänne, sori. Mut oon niiiiin kurkkua myöten täynnä jo tätä!! Juts kaveri laittoi viestiä et sille oli syntynyt vauva, 2 viikkoa etukäteen. Ja mä edelleen oottelen et tapahtuis nyt jotain. Mut kun MITÄÄN!!! Vaika mitä teet, ei oo auttanut tähänkään mennessä, edes 3ässää. Ja mulle toisaan tulossa jättiläinen, n.4 kg oli arvio perjantaina.. että kiva kiva, en kohta synnytä tätä ollenkaan. Olis sellainen peruutus nappula ni painaisin sitä heti! :kieh:
 
Onnea vauvautuneille

Täällä on mennyt päivät ihan vaan sekasorron vallassa.
Poika on ominut todella vaativia tapoja ja niinpä me miehen kanssa vuoron perään saadaan toteuttaa hänen oikkujaan ja päivä menee poikaa pyöritellessä.
Tyttö on onneksi helpompi tapaus, joskin omii päivä päivältä enemmän vaikutteita pojalta.

En ole tuota kerho hommaakaan ennättänyt katsoa lainkaan.

Hipkukka Meinaatko että pitäis vielä täälläkin (tai siis tuolla oikeassa porukassa) avoimen osionkin? Minä voin väsätä vaikka sen sitten sinne jos sinne haluaa porukkaa tulla???

Enie ja vaativa Nörtti sekä kiltimpi Hissu
 
Moikka kaikille pitkästä aikaan

En ole ehtinyt lukemaan teidän juttuja saati kirjoittelemaan. Meillä on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista ja nyt ollaan pojan kanssa sairaalassa. Teholta hän pääsi tänään normaalille osastolle. Eli eiköhän tämä tästä. Väsymys on ollut välillä aika valtavaa. Häviättekö te kaikki johonkin kerhoon vai mihin? Tulen kyllä perässä, kun ehdin.

Onnea kaikille vauvautuneille :heart:

Zaara ja pienet kullat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enie:
Hipkukka Meinaatko että pitäis vielä täälläkin (tai siis tuolla oikeassa porukassa) avoimen osionkin? Minä voin väsätä vaikka sen sitten sinne jos sinne haluaa porukkaa tulla???
Minusta olisi mukavaa, jos jatkettaisiin myös tuolla vauvapuolella tälläin avoimessa. Mie olen kamalan laiska aukaisemaan kerhoa (juu, muutama klikkaus enempi) :ashamed: Nyt olen kyllä siellä silloin tällöin katsastanut tekstit, mutta en niin usein kuin täältä avoimelta palstalta.
Onko muita, jotka tälläin avoimestikin haluaisivat jatkaa? Toki kerho voi olla siinä rinnalla. Jos ei kovin montaa jää avoimelle, niin kannattaneeko sitten ketjua laittaa?

Zaara :hug: Kuulostaa hurjalta. Tulehan sitten kertoilemaan, kun ehdit, jos jotain tarkemmin haluat kertoa.
 
Onnea kaikille vauvaantuneille :heart:

JA vielä viimeisille tsemppiä :hug:

Zaara :hug:

Kyllä minäkin olisin kiinnostunut kirjoittamaan avoimella, tuolla kerhossakin olen, mutta varmaan enemmän tulis avoimelle kirjotettua. En kuitenkaan tuolla kerhonkaan puolella tulis kertomaan kovin syvällisiä, enkä taida ihan tahdissa pysyä mukana, kun en joka ´päivä kerkeä kirjottelemaan.

Me käytiin tossa viikolla 1 kk neuvolassa ja mitat oli 54.5 cm ja 4.5 kg. Hyvin kasvaa ja kehittyy, tarkkaavainen poika on =) 2 vuotias oli mitoiltaan 15 kg ja 93.5 cm :heart:
Seuraavaksi on sit lääkäri ja mun jälkitarkastus 23 pv.

Meillä vaatteet on nyt 56 ja 62 cm, että noi 56 cm varmaan väistyy viikon parin sisällä ja 62 täysin käyttöön.

Ristiäiset lähenee ja valmisteluja on alettu miettimään, nimi on valittu. Pöytä on suunniteltu, ja tarjottavat mietitty. Nimi paljastetaan kasteen jälkeen, en tosin tiedä kerronko sitä täällä, kun en esikoisenkaan ole kertonut, vaikka ei sunka se niin kummallinen tieto olisi.

Tänään ohjelmassa kirpparilla käynti ja löhöilyä, vähän siivousta, ja pullatarvikkeiden haku. Ens viikolla tulee taas vieraita vauvaa katsomaan =)

-c-
 
Zin
Zin ilmoittautuu yhtenä kappaleena. Ei ainuttakaan supistusta eikä mitään.

Suviliinilla kuulostais olevan lähtö lähellä. Tsemppiä!

Zaaralle jaksamista ja toivottavasti vauvat tervehtyvät pian.

Zin + Fredi 41+1
 
Mäkin jatkaisin avoimellakin jos sellainen tulee. kerhossakin käyn lukemassa mutta en läheskään joka päivä.

Täällä vauva- arki on lähtenyt hyvin sujumaan. Vauva on tosi rauhallinen ja nukkuu yöt hyvin. Ei paljon itkeskele turhia, masua aina välillä vähän mutta ei muuten.

Synnytyskertomusta en ole vielä teille kirjoitellut kun oli sen verran kauhea kokemus, että pitää ensin itse saada se sulateltua pois ja aivoihin järjestäytymään. Kirjoittelen sitä jossain vaiheessa sitten.

Onnittelut vauvan saaneille ja tsemppiä vielä odottaville.

Kertokaahan sitten mihin se avoin keskustelu tulee niin löydän.

Vauva-10 ja vauva 11vrk
 
Minäkin avoimelle voin kirjottaa myös yleisiä juttuja :)

Pauliina se kerho on täällä http://kaksplus.fi/kerhot/ :)
Pyydä ensin pinkgreeniltä salasana Tammivauvat2010- kerhoon ja sit voit anoa hältä myös jäsenyyttä, jonka hyväksyy ja sit pääset sinne :)

Mimonmami ja Itikka 1kk 7pv
 
Edelleen ilmottaudun yhdessä kasassa olijaksi...Huomenna mennään yliaikakontrollii,saapi nähdä mitä ne miulle huomenna siellä sanoo..Sillon painokontrollissa kun käytiin(rv40+0) ni paikat ei ollu ollenkaan pehmentyn saatikka auki..Nyt on tullu kylläkin valvoskeltuu supistusten takia,näinköhän ne on mitään saanu aikasekseksi..Huomenna siis olen viisaampi :LOL:
Mullekkin sopii tuo avoimella puolella kirjoittelu..Kunhan tässä jakaudutaan ja pääsee teijen juttuihin kiinni..
Odottelen et pyykkikone lopettelee,levitän pyykit kuivuu ja jos sais nukuttua muutaman tunnin ni olis ihan mukava juttu :D Heti aamusta esikon hoitoon vienti ja sit sunnataan sinne äippäpolille..Illan jatkoja kaikille kärvistelijöille ja tietty kaikille muillekkin..
mude08+pikku2 41+2
 
zaaralle suuren suuret halit

Meillä mennään aivan samalla lailla ku zaarallakin,tosin syy ei varmasti ole sama ,mutta lastenklinikalla ollaan oltu tiistaista asti ja tehon kautta on meitäkin viety,mut nyt ainakin näyttää valoisammalle ja toiveissa olis jo ens viikolla päästä lähemmäs kotia,mut kerhoon sit joskus tulee lisää tietoa kunhan jaksan kirjotella.

Piiuli ja "Emmi" neiti 3vk1pv
 
Tsemppiä viimeisille kärvistelijöille!! :hug:

Meillä on vauva-arki lähtenyt mukavasti käyntiin. Tyttö syö ja nukkuu hyvin, rintamaidolla mennään ja sitä tuntuu riittävän yli äyräiden. Välillä on pientä masuvaivaa mutta Rela-tipat tuntuu auttavan aika hyvin. Synnytyskertomusta voisin kanssa joskus laitella, kunhan on hetki aikaa ilman että esikoinen kiipeää pöydälle ymymymym! :LOL:

Miten teillä muilla joilla on pienellä ikäerolla lapset on esikoinen suhtautunut vauvaan?? Meillä suht hyvin (ikäeroa 1.5v), mustasukkaisuutta tuntuu kuitenkin olevan ilmassa. Kiukuttelua ja kiusantekoa riittää. :|

Mä olisin kans kiinnostunut kirjoittelemaan avoimelle puolelle! :wave: Kerhossa olen käynyt lähinnä lueskelemassa toisten juttuja.

pikkuakka ja tytteli 11pv :heart:
 
Meillä on esikko ollut vesirokossa. Nyt pelätään sitten tarttuuko/tarttuiko junioriin. Äidin vasta-aineiden pitäis suojata, mutta sisar-altistus on sen verran kova, että voipi tulla siitä huolimatta. No ohjeet on lekurilta saatu, että milloin lääkäriin, jos pieneen tarttuu. 1-1,5vk saa vielä jännätä, kun itämisaika on n.2viikkoa.

Keskiviikkona on 1kk neuvola.

Ja täytyy täällä hehkuttaa, että esikko kakkas tänään pottaan (tehnyt sen viimeksi n. vuosi sitten). Ikää nyt 2v 3kk. Ehkä tää tästä.

Ristiäiskutsut lähtee tänään postiin, toivottavasti ei jouduta siirtämään vesirokon takia. Hitsit että pelottaa. Ei niinkään ristiäisten puolesta, vaan tuon pienen ihmisen. Onks kellään kokemusta siitä, että vauva sairastaa jotakin alle 3kk iässä? Meillä kun esikko oli ekaa kertaa kipeänä 4kk iässä ja silloin saa jo kuumettakin tulla...
 

Yhteistyössä