4 henkiset perheet HUOMIO!

olemme suunnitelleet muuttoa kerrostalosta rivitaloon ja sitä myötä vesi maksettaisiin käytön mukaan, paljon teidän 4 henkisen perheen vesilasku on kuukausittain? pesettekö pyykkiä päivittäin tai pyöriikö astianpesukone päivittäin?
kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne =)
 
näin meillä
3 lasta ja minä.noin 30?/kk.suihkussa käydään päivittäin,pyykkiä ehkä joka toinen päivä,astianpesu joka pv.
suihku vie meillä eniten,kun muksut loruuttaa vettä
 
Mä nyt vastaa vaikka meidän perheessä on 5-henkilöä.
Minä,mies, poika 6-vuotta,tyttö 4v7kk ja tyttö 1v7kk.
Asutaan rivitalossa.

Meillä astianpesukone käy 2-kertaa päivässä,pyykinpesukone 1-2kertaa päivässä,suihkussa käydään joka päivä.
Meille tulee vesilasku 3kk välein oman mittarin mukaan.
meillä on kaksi vesimittaria kylmä ja lämmin vesi mittari joiden lukemat otetaan itse 3kk välein.
Laskut on yleensä 190-210e/3kk.
 
Me asutaan okt:ssa ja kaava-alueella. Ja viimevuoden vesilasku kokonaisuudessaan oli 220?. Ja tiskikone käy meillä jokapäivä, ja pyykkiä myös jokapäivä koneellinen-kaksi. Suihkuttelijoitakin löytyy, kun urheilijoita perheessä.
 
Meillä just tuli arviolasku ja siinä määrä 25 kuutiota/3kk
Lasku oli n.72?
Minä lirutan vettä vapain käsin eli en tarkkaile käyttöä.
Pesukone kerran päivässä,tiskikone harvoin,kun tiskaan käsin mielummin(mutta voin tiskata 1-5xpäivässä )
Suihkussa päivittäin ja isäntä pesee autot n.kerran viikossa.
Asutaan ok-talossa.
 
näin meillä
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä nyt vastaa vaikka meidän perheessä on 5-henkilöä.
Minä,mies, poika 6-vuotta,tyttö 4v7kk ja tyttö 1v7kk.
Asutaan rivitalossa.

Meillä astianpesukone käy 2-kertaa päivässä,pyykinpesukone 1-2kertaa päivässä,suihkussa käydään joka päivä.
Meille tulee vesilasku 3kk välein oman mittarin mukaan.
meillä on kaksi vesimittaria kylmä ja lämmin vesi mittari joiden lukemat otetaan itse 3kk välein.
Laskut on yleensä 190-210e/3kk.
meillä vesilasku tulee puolivuosittain eli 2krt/v.ja summa tuon 190-200?.siitä jaoin ja laslin noin 30?/kk
se varmaan riippuu paikkakunnan veden kuutiohinnasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä nyt vastaa vaikka meidän perheessä on 5-henkilöä.
Minä,mies, poika 6-vuotta,tyttö 4v7kk ja tyttö 1v7kk.
Asutaan rivitalossa.

Meillä astianpesukone käy 2-kertaa päivässä,pyykinpesukone 1-2kertaa päivässä,suihkussa käydään joka päivä.
Meille tulee vesilasku 3kk välein oman mittarin mukaan.
meillä on kaksi vesimittaria kylmä ja lämmin vesi mittari joiden lukemat otetaan itse 3kk välein.
Laskut on yleensä 190-210e/3kk.
meillä vesilasku tulee puolivuosittain eli 2krt/v.ja summa tuon 190-200?.siitä jaoin ja laslin noin 30?/kk
se varmaan riippuu paikkakunnan veden kuutiohinnasta.
Me asutaan Raisiossa ja kylmävesi maksaa 3,78/kuutio ja lämminvesi 7,70e/kuutio.

 

Yhteistyössä