4-vuotis neuvola

mamitsu
Neljävuotis neuvolassa meillä viimevuonna allaolevat asiat
-rokote
-pituus+paino
-piirrustustehtäviä (mm ihminen - raajat)
-hahmotustehtäviä ( meillä oli ainakin kuvat X H -- ja lapsen piti piirtää mallin mukaiset kuvat alapuolelle)
-näkö
-kuulo
-yleistä jutustelua

Nämä piirrustus/hahmotustehtävät lapsi teki ilman minua ja odotin käytävässä. "tutkimukset" mm näkö ja kuulo, olin läsnä.
 
Täti
Kiinnostaa, että miksi kysytte??? Itsellä 3 ja puol vee. 3vee neuvolassa osasi annetut tehtävät minusta hämmästyttävän hyvin ja kesällä 4 vee neuvolassa nähdään kuinka ne sujuu. En todellakaan mieti asiaa enempää enkä tietenkään harjoituta lastani neuvolaa varten. Jos pulmia jossain kehityksen alueella todetaan, niin sitten mennään niillä eteenpäin ja tarpeen mukaan käydään lisätukea kehitykseen saamassa puhe-, toiminta- tai fysioterapiassa.
 
vieras
Onko sinusta mahdoton ajatus, että jollain voisi olla esimerkiksi niin ujo lapsi, että jos hänelle ei etukäteen kerro vähän mitä tulee tapahtumaan, niin hommasta ei taatusti tule mitään. Tuskin kukaan lastaan harjoituttaa sen takia että haluaa kuulla kehuja siitä kuinka hyvin on lapsensa kasvattanut...
 
Joo ei todellakaan ole tarkoitus mitään harjoitella, joten täti on vähän hakoteillä :LOL:
Olin kuullut etukäteen sen, että lapsi jää hetkeksi ilman minua niin minusta on oikeus ja kohtuus kertoa lapselle etukäteen mitä tapahtuu miten tuossa jo mainittiinkin.
 

Yhteistyössä