40+ miten saada toinen lapsi..? - Milloin te saitte?

Kuinka kauan teillä on kulunut ennenkuin toisen lapsen olette saaneet? Miten se mahdollistui?

Esikoiseni sain 37-vuotiaana 3,5v sitten. Sitä yhä ihmettelen! Ja iloitsen!!! Sillä toista ei kuulukaan - hedelmöityy, muttei pysy 'sisällä'. ??? En ole käynyt hoidoissa. Kysynkin ihan kokemuksistanne, jos ois jotain 'tavallista'/mistä voisi kiikastaa?
 
Sain ensimmäisen lapsen 31 ja tämän toisen sain 41, eli luonnollisesti
sai jälkimmäinenkin alkunsa, mutta nyt tässä keväällä olinkin raskaana,
joka päättyi keskenmenoon ja silloin lääkäri tokaisi vain, että kuules
se on vain 5% minun ikäisistäni jotka tulevat raskaaksi luonnollisesti.
Että tämän paremmin en pysty jeesaamaan sinua.
 
Sain ensimmäisen lapseni 36-vuotiaana. Tytär on nyt 5v. Toista on yritetty vajaat 2 vuotta ja TÄNÄÄN tein plussan. Aivan uskomatonta, mutta myös hieman "pelottavaa" ja erityisen jännittävää. Täytin helmikuussa 41v, joten tulen olemaan 42 kun lapsi syntyy, jos siis kaikki menee eikä tule keskenmenoja yms. Luonnollisesti tämäkin sai alkunsa, joten kuulun kai myös siihen 5% ihmeelliseen joukkoon.
 
Onnittelut tiia-maaria! ... jännätään kanssasi.

Ehkäpä asia on niin, että jollei 'yritä', silloin voi paremmin onnistua. Kuulin ystävältäni, että tunsi parin, oli yrittänyt 10 v. Sitten lakkasivat odottomasta - ja saivat pikkuisen. Onkohan ajatuksillamme - tunteillamme - nii-iin suuri vaikutus..?
 
Me taidamme mieheni kanssa olla harvinaisen yhteensopivat tosillemme, kun olen tullut raskaaksi lähes joka ainoa kerta, kun olemme seksiä harrastaneet ilman ehkäisyä. "Sisällä pysymisen" kanssa ei sitten aina olekaan ollut yhtä onnekasta. Ykkönen syntyi kahden keskenmenon jälkeen, kun olin 38v. Pikkusiskonsa lähti alkuun heti ekalla yrittämällä ja syntyi nyt keväällä, ja äitinsä täyttää kohtapuoleen 41. Kolmaskin saisi vielä tulla, jos on tullakseen.

Ja mitä tuohon ikään tulee, niin en voi kuin todeta, että luojan kiitos en saanut lapsia ensimmäisen vauvakuumeen aikoihin, vähän päälle parikymppisenä. Olisin todennäköisesti ollut maailman huonoin äiti, kun menojalkaa vipatti, maailma oli vielä näkemättä ja kokematta ja seurustelin aivan väärän ihmisen kanssa, aivan vääristä syistä. Nyt on hyvä, aikuinen mies rinnalla ja kaikki metkut kokeiltu tappiin saakka, ja vaikka niitä voikin sitten joskus kiikkustuolissa hymyillen muistella, niin ei sitä elämää kyllä enää ikäväkään ole!
 
Viimeksi muokattu:
Sain viime kesänä elokuussa pojan,joka oli esikoiseni.Ennen häntä minulla oli keskenmeno 4/08 ja tehtiin imukaavinta..Raskaaksi tulin jälleen 6 kierron kuluttua ja tämä raskaus meni loppuun saakka ja meillä on nyt ihana,suloinen poika.Toista emme tee,mutta halusin kertoa tarinani tässä josko joku tästä saisi voimaa ja uskoa itselleen..Olen nyt jo puolivälissä viittäkymmentä:whistle: Poikamme nyt siis 1 vuotias=)
 
Viimeksi muokattu:
Eka 33, toka 34, kolmas 39. Kun neljäs syntyy, olen ehkä vielä hiukan vajaat 43. Kaikki luomuna. Ei mitenkään hirveästi yritetty. Kaksi viimeistä peräisin yhdestä yhdynnästä kierron aikana. Kaksi keskenmenoakin eli yksi ennen kolmatta ja yksi ennen neljättä.
 

Yhteistyössä