40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Siiri Rouvalle!! :D :flower: :flower:

Mekin oltiin eilen mukavissa pienehköissä häissä. Ihana ilma sattui ja juhlat oli tosi kivassa paikassa...ja hyvä tunnelma. Hyvin selvisin minäkin vaikka oli vähän raskas reissu. Onneks on kelit viilentynyt huomattavasti niin olo senkun kohenee.

Onneksi Happiksen uni oli tosiaankin unta vain. Mutta todentuntuisen unen jälkeen on kyllä ihan pöllämystynyt olo. Minäkin näin muistaakseni noilla viikolla ihan järkyn keskenmenounen. Mun vauva kans vaan plumpsahti ulos :eek:

Oivikki...onko paha olosi yhtään helpottanut??

Pinkkis 34+6
 
Happihyppy, mä oo kans nähnyt tollaisen hyvin vastaavanlaisen unen. Siinä itse vedin lasta haarojen välistä ulos :eek: Noi tuollaiset unet kait tarkoittaa aina päinvastaista, näin oon ymmärtänyt.
Onnea Siiri Sisilisko!!!
Mukava on lukea teidän jos synnyttäneiden juttuja täällä. Mä oon ihan pihalla niistä, kun ei lapsia vielä ole :ashamed:

ihanan viileää viikkoa kaikille...... Olen ainakin itse odottanut kuin kuuta nousevaa superhelteiden loppumista!
 
Ai Siiristä on tullut Rouva, tuhannesti onnea!!!! :flower:

Jääris; mulla on käynnistys aloitettu noin viikkoa ennen laskettua aikaa.Toki kohdunsuun tilannetta seurataan tarkoin viimeiset viikot ja heti kun se hieman aukesi niin käynnistys aloitettiin. Syöksysynnytys on hyvä peruste käynnistykseen. Mulla on kaikki lapset menneet pari päivää yli lasketun ajan, myös tämä käynnistetty. Näköjään vauva syntyy silloin kun hän on siihen itse valmis (koska viimeksikään ei heti käynnistys tehonnut).

miina70
 
Onnea Siiri Rouvalle

Mulla kyllä masu pumpsahtaa heti alkumetreillä esille, niin on ollut joka kerta... nyt ei viel' voi puhua kunnon vauvamasusta, mutta tänäänkin töissä olin huomaavinani vatsaan kohdistettuja katseita.... osa tietysti vähän odotteleekin että lisäännymmekö vai miten käy, iästä huolimatta, koska tuntevat mieheni ja tietävät että vauva olisi meille ihana ylläri :) Silti, alavatsaa kyllä kivasti pingottaa ja jos tietää, tietää myös ettei se ole pelkkää kesämakkaraa :D

Yllättynyt olen pahoinvoinnin vähyydestä, pari päivää on mennyt jo niin ettei tunnu oikein miltään... ellei tonnin painoisia , arkoja tissejä oteta lukuun. aiemmissa raskauksissa olen oksentanut puoliväliin ja loppuaika mennyt enempi ja vähempi supistellessa. Mitähän nyt onkaan edessä.
Toivon Oivikki että pahoinvointisi hellittää pian.

Pulleita päiviä "Siskot" :hug:

t. AinoEmppu & Onni 7+5
 
:heart: :heart: :flower: :flower: Tuhannesti Onnea Siiri-rouvalle :flower: :flower: :heart: :heart:

Tuosta masun pumpsahtamisesta minulla kai on ollut siinä suhteessa onni että vasta siinä rv:15 jälkeen voi sanoa että vaavimasu näkyisi. Kaksosissakin olin aika pitkällä ennen kuin todella huomasi. Saa nähdä kuinka tämän kuudennen vaavin ja masun kanssa menee vaikka raskaushan on jo vaikka kuinka mones mutta lapsi kuudes.

Mrs Bree 6+1 enää 7pvää ultraan :heart: =)
 
Huomenta-päivää!

Mulla alkoi tänään äippäloma :D Onneksi ei tosiaankaan tarvinnut olla tänne asti töissä vaan johan tässä on kuukausi vietetty kesälomaa. Nostan kyllä hattua niille, jotka pystyvät ahkeroimaan loppuun asti!

Tänään poksuu myös 35 rv. Jokunen viikko siis vielä kärvisteltävää. Kova hinku ois saada jo vauva syliin, mutta järki voittaa kuitenkin. Ja tiedän et pikkuisen tarttis vielä kasvaa :xmas: Samalla kuitenkin päässä älytön pelko et mitä jos tän vauvan vielä kuitenkin menetän. Mitä jos mun kohdalleni tulee sellainen kauhukertomus :ashamed: Mutta kai nääkin on luonnollisia pelkoja...

Kasvatellaan ahkerasti vauvamassuja!

Pinkkis rv 35 POKS!
 
Terveiset rakenneultrasta.

Lääkärin tekemässä ultrassa lapsen kaikki rakenteet kunnossa, virtaukset kohdillaan (minulla kun niitä mittaillaan tämän verenpaineen takia hieman tarkempaan), pää-peppu-mitta 15 cm ja painoarvio 330 g ja vastasi täysin menkoista laskettuja viikkoja eli tasan 20. Seuraavan kerran ultraillaan neljän viikon päästä. Neutraaleissa väreissä vielä mennään, lapsosella oli jalat tiukasti ristissä :) mutta katsotaan seuraavan kerran sitten neljän viikon päästä...

Eli kaikki ihan kohdallaan.

- Siiri S, 20+0
 
:flower:Onnea Rva SS:wave::flower:

Onnittelut myöskin hyvistä ultra kuulumisista :heart:

Kaikille masunkasvattajille muikeita oloisia&oikkein hyvää mieltä!!!!=):heart:

..eipä ollut vielä miun vuoro tällä kierrolla raskautua..ehkä seuraava..tai siitä seuraava, kenpä tietäis sen:ashamed:..
..tätiä EI voi huijata ei, tulee aina ajallansa - ainahin tänne tulee keskviikkona..*huoks*
 
Pitipä tulla tänne lurkkiin tuolta naapuri pinkasta :D

Onnea rouva Siiri Sisiliskolle :flower: :flower: :heart: Olipas ihania ultrakuulumisia ja onnittelut niistäkin ihan erityisesti. Pitihän sitä kovin jännittää sunki ultrakäyntiä :)

On täällä muitakin tuttuja nikkejä menneiltä vuosilta, joten onnea ihan jokaiselle odotukseen :heart: Oma masunvaltaaja voi hienosti ja kasvaa niin miten pitääkin. Jospa tällä kertaa saatais pikkuinen kotiin asti. Pikkuinen on hyvin vilkas, tyttöä lupailtiin :heart:

Lumi-Marja ja Nuppunen 23+0
 
Lumi-Marja...kiva kun tulit kylään. Olen minä sinun kuulumisiasi erityisen tiukasti vaklaillut teidän pinosta :D Olen NIIN onnellinen ettette luovuttaneet kaikkien vaikeuksien jälkeen ja nyt sen vauvan sitten saatte :heart: :heart: Hyviä vointeja ja massun kasvatusta :hug:

Mur-Mur ..olisipa tämä ollut vihdoinkin se kierto. Jaksuja ja voimia yritykseen :hug:

Pinkkis
 
Pinkki ja Aino-Emppu minulla on pahaolo hiukan helpottunut toissa vkon sairaalareissun jälkeen, mutta tämä päivä alkoi taas oksulla.

Siiri onnea hyvistä ultra kuulumisista!

Lumi-Marja
hvyää odotusta sinulle myös.

Minulla siis tänään oli ensimmäinen työpäivä, rankalta tuntui, sillä voimat ovat laihtumisen ja pahanolon myötä vähissä. Katsotaan miten menee jatkossa.
 



Nimimerkki............monesko..........LA

Sukulaku ................2 lapsi...............27.7.2010, Naistenklinikka
Kaislakerttu (43).....3 lapsi...............9.8.2010
Nirzu (42)................8 lapsi...............1.9.2010
Pinkki69 (40)...........1 lapsi...............6.9.2010 Naistenklinikka
Miina70 (39)............4 lapsi...............6.9.2010, LKS
Emily67 (42)...-........1 yhteinen........xx.xx.xxxx
Roosamaria69 (40).3 lapsi...............17.9.2010, Naistenklinikka
vauvatoive10 (43)..3 lapsi...............28.9.2010 Kätilöopisto
tete-a-tete (41)......5 lapsi...............20.9.2010
miita1969 (40)........3 lapsi...............23.9.2010 Tyks
Discovery (40++)....6 lapsi...............10.10.2010
Unna68 (41)...........3 lapsi...............18.10.2010
Rinja (40)................x lapsi...............15.11.2010
Tirlittan1968 (42)....2 lapsi...............15.11.2010 Jorvi
Jannika (39)............1 lapsi...............28.11.2010 Kätilöopisto
Jääräpää (xx)..........3 lapsi...............2.12.2010
Siiri S (39)................1.lapsi..............20.12.2010, TAYS
minnihiiri68(41)........2.lapsi..............22.12.2010, PS
Surina70(40v.).........x lapsi..............23.12.2010 PS
Ninni-70 (40)............2 lapsi.............25.12.2010 Naistenklinikka
DolceVita (41)...........5 lapsi.............29.12.2010
Maikki (43)................2 lapsi..............01/2011
Teekuppi (40)...........4 lapsi..............25.1.2011
Oivikki (42)................1 lapsi.............22.1.2011
sela (41)...................4 lapsi........-.....29.1.2011
happihyppy (39).......3 lapsi..............1.2.2011 OYS
Naappuli (44)............3 lapsi..............xx.xx.xxxx
Padmashree (40)......1 (kaksoset)....xx.xx.xxxx
Little Bear (38).........1 lapsi...............4.3.2011
AinoEmilia (45)..........4 lapsi...............xx.xx.xxxx
MrsBree...(40)...........x lapsi...............27.3.2011


Syntyneet:..............................LA..................Syntynyt
Tirulii (41)................1 yht........24.1.10...........22.1.2010 tyttö :flower:
Äiti murmeli (42).....4 lapsi.......27.1 2010.......1.2.2010, tyttö :flower:
Johanna68 (41)......4 lapsi.......24.4.2010.......28.2.2010 poika :flower:
Päikki (41)..............2 lapsi.......3.7.2010.........17.6.2010 poika :flower:
Star (43).................3 lapsi.......2.7.2010.........24.6.2010 tyttö :flower:
Jadette (40)............3 lapsi.......6.7.2010 ........2.7.2010 poika :flower:
Hepuli71 (39)..........2 lapsi.......1.7.2010.........8.7.2010 poika :flower:
Minni (46)...............2 lapsi.......12.7.2010........12.7.2010 poika :flower:
Kääkkänä (34)........5 lapsi.......27.7.2010........15.7.2010 poika :flower:


Kadonneet lampaat
Metsämamma.(43)..xx lapsi..................LA.21.12.2009

Taustajännäilijät:
Annekristiina
Uudi
Mur-mur
Riikkaliisa

Vanha ketju:
40+ *odottajat*.. + YES, WE CAN!!! ,-)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1550525

 
Onnea naimisiin menneille. SS ja Mrs Bree.

Hyviä ultrakuulumisia on ollut , myöskin kaikille onnittelut niistä. :flower:

Oivikki voima :hug: voimia sinulle ja toivotaan kovasti, että paha olo hellittää. :hug:

Vauvatoive :hug: sinulle myös voimia.

Kaikille ihanaa syksyä ja hyviä masunkasvattelupäiviä. tv Uudi :flower:
 
Tällainen ylläri pylläri tänään synttärilahjaksi 45v mur-murille tuli - uskomatonta!!:heart:

..saattekohan selvää?..siellä aikas vasemmassa reunassa vaaleanpunainen(poikanenhin sanoi viivaa vaalean punaiseksi ;) )haamulainen kurkkii:heart:

Mie niin jännään huomista miten käy - vahvistuuko viivanen..pidätehän peukkuja :wave: niin mieluusti tänne takaisin tulisin kyllä..mutta matkaa on vielä, odotellaan hetki!! =)
 
mur-mur minulla valuu ihan kyyneleet täällä :heart: selvä viivahan tuo on :) Meinasin jo eilen sinulle kirjoittaa, että äläs nyt vielä niitä menkkoja povaa keskiviikolle =) Onnea, toivon enkeleitä pienen turvaksi :hug:

Kävin tänään neuvolassa...sf-mitta oli jo 31! Katsoin tyttöjen neuvolakorteista että noin korkealla on ollut viikolla 35 heitä odottaessa..Jestas! Pissassa oli taas valkuaista, onneksi vain yhdellä plussalla, verenpaine jotain 110/80 (huh, ei ainakaan myrkytyslukema!) paino ei ollut noussut yhtään (onneksi), mutta hb ei ole noussut edes kahdella Obsidanilla, oli vain 109, joten nyt kokeillaan tätä ennätyskallista Maltoferia.
Lääkäriin menen torstaina, neuvolatäti antoi ajan, saan tälle saikulleni jatkoa. Supistelee vaan kovasti edelleen, vaikka en mitään tekisikään. Vauvan pää on todella matalalla, on vaikea kumarrella ja touhuilla oikeastaan yhtään mitään. Pakko vaan sokrujenkin takia vähän edes yrittää...ne kun on ihan kuummalliset, yöllä matalat ja päivällä korkeat..ei oikein tiedä mikä olis hyvä lääke-yhdistelmä! No, eteenpäin mennään ja Toivolla kaikki hyvin, se on pääasia!

Onnea Rva Siirille :flower:

T. Unna ja Toivo 28+4
 
Voi ihanaa Mur-Mur!!! :D Saitpas aikas mukavan synttärilahjan :flower: Täälläkin on sormet ja varpaat ristissä et tuo viivanen vahvistuisi ja keväällä pullahtaisi vauvelina ulos!!

Unnalle jaksuja...on sulla aikamoinen massu jo =) Mulla kans kumartelut vaikeita ja kömpelyys haittaa ja ärsyttää. Hitsit kun ei saa suunnilleen enää housuja jalkaan (sukkia ei oo tänä kesänä onneks tarvinnutkaan) kun maha on niin tiellä :LOL: Joo ja supistelee kaikki liikkuminen, muttei kipeästi eli varmaan vaan harjoitussuppareita. Hitaasti lyllertäen etenen...

Pinkkis 35+1
 
Kiitos kaunis edelleen onnitteluistanne ja tsempeistä =):flower:

Kyllä tämä on ihmeellinen asia ja osaan olla onnellinen, niiiiin onnellinen!!!!
..liikuttunut olen miekin kyllä..pelkään vaan alkaa tässä vaiheessa odottelemaan liikoja :/

Kunpa pieniäinen vaan jaksaisi nyt tarrata lujaa kiinni..
..mikäli kaikki menisi Ok, olisi La sitten 14.4 2011:heart:

Usiampi teistä jo loppumetreillä - paljon, paljon onnea loppu odotukseen!!:wave::heart:
 
Mur-Mur hyvää syntymäpäivää ja onnea onnea +:sta. Paaaljon vauvaliimaa, tarraa ja teippiä sinne pikana.

Uudi kiitos, sinne hyvää kesän jatkoa.

Unna onneksi toivo voi hyvin ja sinäkin saat edelleen olla kotona. On se aika moista sinulla noiden supistusten ja sokerin seuraamisen kanssa, tesmppiä.

Pinkki sitten vain hitaasti kiiruhtaen enteenpäin.

Minä jouduin tänään sairaslomalle tämän pahoinvointini kanssa ensivkolla uusi aika sairaalaan, jos pahenee niin sitten päivystykseen ja tipalle.
 

Yhteistyössä