40+ odottajat Vol 3.

Pitkästä aikaa moikka !

Viikot vierii ja joka päivä olen lukenut tämän palstan kuulumisia mutta kirjoittamaan en vaan ole ehtinyt tai jos oisin niin silmiä olisi ollut ympärillä ihan liikaa...me emme edelleenkään ole kertoneet muksuille tulevasta iltatähdestä,,nuorimmat odottaisivat niin innolla että mä kyllästyisin koko aikaisen kyselyyn että koska koska ja kahden vanhemmat reaktiot voivat olla jotain ihan muuta enkä jaksa nyt ainakaan vielä ottaa iloisesta asiasta sellaista määrää vihaa vastaan kun esim kakkoselta ( kohta 15-v) on odotettavissa, esikko voi jotain kanssa sanoa mutta on paljon kesympi verrattuna siskoonsa..

Perjantaina kävin neuvolassa ja siellä oli kaikki ok ja nyt pienen etsinnän jälkeen kuuluivat sydänäänetkin tosi vahvoina ja hevosenlaukasta päätellen masussa olisi poika mutta rakenneultrassahan se sitten kesäkuun puolivälissä selviää..vaikka mulla on tyttö-olo ollutkin niin kummasti muuttui poika-oloksi sydänäänet kuultuani..miten ne sykkeet menee pojalla matalammat ja tytöllä korkeammat vai ja mitkä ne arvot noin on ?? tällä oli syke 142
 
Pe.. mitä tämä kone itsestään tekee :kieh:

Vapaapäivää olen viettänyt kun viikonloppu meni töiden merkeissä ja ihan lepäilyn merkeissä on mennyt.
Huomenna taas töihin ja illalla kuopuksen tarhassa juhlat ja sinne pitää mennä vaikka täytyy sanoa ettei ihan kauheesti jaksais|O

nyt pyykkien kimppuun että vuori edes vähän pienenisi

Kummeista joku kyseli, vähän ollaan jo asiaa mietitty mutta mitään varmaan ei olla päätetty paras olisi jos meidän kummipoika joka pääsi viime kesänä ripille suostuisi kummiksi :)

Isotikru + Santtu rv 16+3
 
Isotikru, onpas ikävää jos tuollaisia reaktioita on isommilta lapsilta odottettavissa. :( Mä olin ainakin vain ja ainoastaan iloinen kun äiti mun ollessa 14v. ilmoitti että saan vielä yhden pikkusisaruksen.

Kävin aamulla äippäneuvolassa ja tsekattiin samalla paastosokerit kun oli se arvo hieman pystyssä sokerirasituksessa. Kaikki oli tällä kertaa hienosti:

- RR 128/82
- pissa prot + muuten ok (tod. näköisesti johtuu runsaasta valkkarista)
- paino -156g/vko, mistä olen erittäin iloinen
- paastosokeri 4.8 :)
- vauvan sydänäänet vahvat, p.134

Seuraavat käynnit on 8.6. terkkari ja 22.6. lääkäri. Ehdin onneksi käydä tuossa omalla ta:lla ennen kuin se menee kesäksi kiinni. Loput käynnit pitääkin sitten käydä Malmin terveysasemalla ja jollakulla muulla kun omalla terkkarilla sillä hän jää kesälomalle ja on yli mun lasketun ajan. :(
 
Kaunista tiistai-aamupäivää kaikille. Sadepäivien jälkeen aamu valkeni aurinkoisena ja toistaiseksi poutaisena.
Toivottavasti isotikrun vanhemmat lapset lämpenevät nopeasti vauvauutiseen. Todella kurjaa,jos eivät innolla odota tulevaa siskoa/veljeä. Meillä isot pojat suhtautuivat neutraalisti,ei mitään riemunkiljahduksia,mutta ei pahojakaan kommentteja. Näyttävät odottavan vauvan syntymää ja auttavatkin saunapuiden ja raskaimpien kantamusten kanssa...ja se tuntuu kivalta;)
Suosituksen sana kaikille odottajille: kannattaa jäädä suosiolla saikulle,jos alkaa töissä olemaan liian rankkaa. Kyllähän se itselläkin otti koville jäädä lomalle ennen äippälomaa, mutta ei kannata vetää itseään liian tiukille. Kyllä töitä sitten ehtii myöhemmin tehdä.
Joku kyseli äänistä,että kummalla kiivaammat...tytöllä vai pojalla. Eiköhän se sanonta kuulunut niin että tytöllä korkeammat kuin pojalla. Mutta ei aina pidä kuitenkaan paikkansa. Mulla ainakin poikalupaus ja sykkeet koko ajan menneet 155-160. Tosin eihän vauva ole vielä syntynyt eikä voi varmuudella sanoa että se tosiaan on poika. Just mietittiinkin, että olisi se aikamoinen JYTKY jos sieltä tyttö tulisikin, kun poikaa odotetaan. Täytyisi sitten vaatteet tuunata,että olisi vähän pinkkiä joukossa;)
Neuvola oli eilen ja kaikki ok. Mortician painonlisäys kuullostaa pieneltä oman 550g/viikko. Eli painoa on tullut nyt aika reipasta tahtia. Kaikenkaikkiaan nyt tullut 7kg lisää.
Täällä ollaan kanssa kiekkohuumassa. En ole aikasestaan kiekkofani,mutta mm pelit oli pakko katsoa. Ja ei voinut eilistä kultajuhlaa katsella ilman pillitystä, kyllä se vain niin tunteisiin vetoavaa oli!!
Eipä täällä valtakunnassa ihmeempiä. Pitäisi pikkuhiljaa alkaa suunnata ajatuksen tulevien ylioppilasjuhlien valmisteluihin. Mutta onneksi on sukulaisia jotka auttavat järjestelyissä.

Kummiasiaa ollaan täällä kans mietitty. Aika vaikea paikka,kun kaikki sukulaiset ovat jo monien lasten kummeja. Ollaan kyllä mietitty meidän poikia kummeiksi.Se olisi aika erikoista varmaan,mutta jotenkin tuntuu hyvältä ratkaisulta. Lapsille tulee muutenkin iso ikäero ja se voisi osaltaan lähentää heidän välejä. Täytyy kuitenkin miettiä vielä.

tupuna71 rv 32 ( TUPPAA NÄISSÄ VIIKOISSA JO VÄLILLÄ MENEVÄN SEKAISIN,MUTTA EIKÖHÄN TUO OLE SE OIKEA )
 
Kontrolliultrassa oli melkein kaikki hyvin. Kohdunkaulan tilanne on hyvä. Sen pituus ultran mukaan vielä yli 5 cm, eikä näkyvissä tunneloitumista. Toivoa on täysiaikaisesta lapsesta. Tyttölupaus vahvistui kirkkaasti eli naisvalta kasvaa meidän perheessä :)

Ainoa huolenpoikanen on se, että lapsi on kaksi viikkoa suurempi kuin raskausviikot edellyttäisivät. Jos kasvu jatkuu samaa tahtia, on odotettavissa 4,6-kiloinen tyttö! Huh, huh, mitenköhän siitä selviää. Vähän päälle kaksikiloisen keskosen synnyttäminen on ollut helppo homma, eikä minua ole tätä ennen synnyttäminen mietityttänyt. Nyt kyllä hirvittää, enkä enää ole ihan varma toivonko aivan täysiaikaista vauvaa. Toisaalta lääkäri sanoi, että lapsi on jo voinut aloittaa kasvuspurtin, joka sitten tasoittuu myöhemmin. Joka tapauksessa kuuden viikon päästä on toinen mittaus.

Kittyblue kyseli vauvavakuutuksesta – Me olemme hakeneet ja saimme se juuri tällä viikolla. Vakuutusyhtiöön piti toimittaa kopio äitiyskortista ja kaikista ultrista. Otimme vakuutuksen Pohjolasta, jossa meillä on muutkin vakuutukset. Bonukset ja keskittäminen alensivat maksua mukavasti, vaikka silti se tuntuu korkealta. Kyllä julkisellekin puolelle pääsee lääkäriin, mutta joskus melkoisella jonottamisella. Vakuutuksella ostamme helppoutta ja vaivattomuutta lääkärissä käyntiin.

t. Sara72 (rv 27+0)
 
Hei,

Täältä taustalta taas kommentoin..Lumi täyttää jo kuun lopussa 2v, reipas ihana, itseppäinen ja pikkuvanha neitokainen. H&M Hello Kitty hajuvettä piti ostaa neidille, itse valitsee aamulla kengät, laukun ja mekon tarhaan, minulle myös kengiksi kelpaavat korkkarit:).
Korvat putkitettiin, valvominen loppui siihen, kyllä oli sairaalan reippain tyttö, eivät aluksi uskoneet, että antaa pistää kanyylit sun muut, kymmenen korvatulehdusta, itkutta, rokotukset ottaa ilmekkään värähtämättä, kuin keskimmäinen judokapoikani. Kolmen pojan jälkeen kyllä on ihanaa ostella tytölle kaikkea ihanaa. Poikien sykkeet olleet aina 130 luokkaa, Lumin 140-150. Pojista kaksi sanottiin olevan poikia, keskimmäisen tyttö, olinkin todella ihmeissäni, synnytettyä pojan:). Olivat häpyhuulet olleet turvonneet, kuulemma tyttö näkyy selvästi, herne alapäässä, poikaveikkaus voi mennä hutiin..näin mulle aina sanottu, tiedä sitten, yhtä rakkaita kaikki neljä. 25, 20, 15, ja neiti 2v. Luopumisen tuskaa, keskimmäinenkin muutti intin käytyään kotoa pois, inttiaika auttoi, että muutti ihanan tytön kanssa yhteen. Vanhimmallahan jo perhe, poika 3v, sekä minun ikäinen vaimo, jolla kolme lasta entuudestaan. Yksi jo kaksi lastakin saanut. Erilaisia elämiä, kuka mitenkin onnellisuutensa löytää. Itse elän ehkä onnellisinta aikaani. Ihana aviomies ja isä, terveet lapset, ja tämä yhteinen häämatkatuliainen yllärinä:). Keskenmeno oli siis 007, yritystä liki vuosi perään, häämatkan aioin olla stressaamatta, tuli jopa punaviiniä juotua sekä muutakin, normaalistihan en edes alkoholia käytä. Rentoa lomaa Kreikan Haniassa, elokuussa 2008, lokakuussa ihmettelin minne menkat jääneet, testi osoitti ihanan yllärin:)

Kaikkea hyvää masuasukin omistajille, nauttikaa elämästä, tämä on niin ainutlaatuista!

Annekristiina
 
Hei vaan!

Täällä sitä taas oltaisiin, sillä ihmeellinen lahja olisi tulossa meidän perheeseen. Saimme viiden vuoden yrittämisen ja monen monen keskenmenon jälkeen syyskuussa -10 pojan, ja nyt meidät yllätti plussa testissä ja la olisi 15.1. Ei oikein meinaa uskoa tätä ihmettä! Tämä olisi toinen meidän yhteinen, minulla on 15 ja 14 -vuotiaat tyttäret edellisestä liitosta...eli heilläkin pieni ikäero.
Jotenkin ei osaa vielä hirveästi iloita, ei oikein uskallakaan niiden keskenmenojen takia. Tämä raskaus kyllä tuntuu samanlaiselta kuin pojasta oli, että saas nähdä...ehdin juuri viime maanantaina sopimaan että menen töihin elokuun alussa, täytyy varmaan kertoa pomolle pikapuoliin tästä raskaudesta ennen kuin kuulee muualta. Toivottavasti ehdin edes vähän aikaa töissä olemaan, viimeksi jäin heinäkuussa jo sairaslomalle. Laskettu aika oli vasta 22.10., mutta poikapa päätti tulla maailmaan viikoilla 36+3. Ja ihan passeli olikin, painoa silloin jo 3610 g! Mulla oli raskausdiabetes, joten se tässä nyt sitten jännitää jo etukäteen...oli tosi hankala se mun rd, loppuaikana pistelin 8 kertaa päivässä ja mulle annettiin vielä tablettihoito päälle. Toivottavasti osaan nyt vähän paremmin sen kanssa sumplia! Töissäolo oli sokereidenkin takia välillä hankalaa, enkä tehnyt yövuoroa (olen siis hoitoalalla) kuin ihan alkuraskaudessa, sokerit laski valvoessa tosi alas.
Katsotaan nyt miten tässä käy, onneksi meillä on nuo isommat lapset innolla mukana. He arvas kyllä melko pian, minulla kun on hajut ottaneet tosi vahvasti nenään jo pari viikkoa :)
mur-mur täällä ainakin on "vanha tuttu", jaksat ihanasti piristää toisia :heart:

terveisin Unna ja Lahja 5+3
 
Heips taas ;)
Oikein paljon onnea Saralle tyttölupauksesta!
Annekristiina, sinulla onkin mielenkiintoinen tilanne kun teillä on aika samanikäiset lapset poikasi kanssa;)
Unna,tervetuloa masunkasvattajien joukkoon ja onnea tulokkaasta!Toivon sinulle hyviä vointeja alkuraskauteen!
Sainpas kokea eilen taas karvaasti,että rauhallisesti pitää ottaa. Oli niin ihana ilma ja päätin sitten leikata nurmikon..mukavaa puuhaa,mutta aiheutti tietenkin sen,että koko illan ja yön supisteli ihan hirveesti.Täytyy siis jatkossa jättää leikkuu suosiolla pois kuvioista!Sitä tuntee itsensä vain niin laiskaksi ja saamattomaksi kun mitään ei oikein voi tehdä!!
Tulin just kirppikseltä ja ostin sellaisen tri cotti kantoliinan,onko jollain kokemuksia sellaisesta?Sitä voi käyttää ihan vastasyntyneelle ja näytti helppokäyttöiseltä.Nyt vain odottamaan sitä vaavia,että pääsee kokeilemaan.Katsoin netistä niiden hintaa uutena,liikkuu siinä 50€ lähellä,edullisesti sen ainakin sain kun maksoin vain 8€.
Olen saanut tsempattua itseni hyvälle mielelle, parisuhdeongelmista huolimatta!!Olo ja mieli on hyvä.Keskityn nyt vain omaan hyvinvointiin ja annan miehen touhuilla omiaan.Enhän mä voi toista ihmistä muuttaa,ainoastaan omaa asennettani.Suositelen sitä muillekkin joilla on sillä saralla vaikeaa.Ehkä se mies herää ja tulee perässä tai sitten ei...jaahas, tuli taas omaa napaa;)
Hyviä päivänjatkoja ja iloista mieltä.

tupuna71
 
Tervetuloa Unna68 ja onnea ylläriplussasta. :) Kerro jos / kun haluat että lisään tietosi etusivun listaan.

Kiva että mieliala on vähän valoisampi, Tupuna. Ja otahan rauhassa niiden pihahommien kanssa siellä. Itsekin tosin innostun aina välillä kun tuon 2v. esikoisen kanssa on niin mukava puuhata pihalla ja se kyllä sitten kostautuu selkäkipuna ja suppareina illalla ja yöllä. Tekemistä olis niin paljon ja nyt kun on energiaa niin olis kiva saada piha nätiksi että siellä olis mukavampi oleskella.
 
Meillä oli eilen se synnytystapasuunnittelu tai mikä ikinä onkaan nimeltään :D
Normaali alatiesynnytys on ilmeisesti tulossa, lantiossa riittää tilaa ja häntäluukin antoi myöten. Tuntui kyllä melko inhottavalta kun lääkäri paineli häntäluuta sisäkautta...
Paikat oli vielä kiinni vaikkakin paljon pehmentyneet (oikeesti en käsitä noista jutuista mitään, mut toistaiseksi tenava ei ilmeisesti ole ulos tulossa)
Paino-arvio on. 2500g, voipi neiti syntyä alle kolme kiloisena. Itse olen ollu yliaikainen ja painanut n. 2800g joten suht samoissa mennään.
Yhdistelmävaunut on tilattu, hinta jäi alle kolmen sadan. Värin valinta oli hirmu hankalaa, mies ilmoitti heti alkuunsa, ettei työntele mitään pinkkejä/ punaisia. Otettiin sitten musta-hopeat punaisilla tereillä. Aika neutraalit siis.
Äitiysvapaa on vielä mennyt kaikenlaisten asioiden hoidossa, ens viikolla ajattelin rauhoittua ja järjestellä kaappeihin vauvan tavarat ja vaatteet.
Eipä tässä muuta, tämmöstä omanapaista vaan =)
Kirjoitelkaahan kuulumisia!
Sinivatukka 35+5
 
Mukavan pikkuinen pieni teille olis tulossa. Mua hirvittää jos tää tämänkertainen onkin kovin iso. Vaikka ei lääkäri ennustanut kun 3-3,5kg painoista. Olishan se silti reilusti isompi kun esikoinen.

Teille tulee sitten aika samanväriset yhdistelmät kun meillä oli nuo esikoisen, ovat musta-hopeat Emmaljunhat. Mies ei onneksi pane pahakseen näitä uusiakaan, ovat punamustat.

Mies ilmoitti muutama päivä sitten että on keskustellut pomonsa kanssa isyysvapaasta. Voi kuulemma jäädä heti vapaalle kun vauva syntyy ja sen jälkeen alkaa tehdä kolmipäiväistä viikkoa niin pitkään kun tuntee tarvetta / halua siihen. Vähän kyllä hirvittää, eilen oli mies etäpäivällä kotona ja multa meinas palaa käämit kun se pyöri koko päivän jaloissa. :D Ehkä on vähän eri juttu sitten kun itsellä on kädet täynnä vauvan kanssa ja mies joutuu hoitamaan esikoista / omaa tytärtään ja tekemään myös kotitöitä. Nythän sen kotonaolo on sitä että se tosiaan vaan on.

Jokohan se Myy on lähtenyt tositoimiin kun ei näy ei kuulu.....

Jaksamista kaikille masunkasvattajille ja kovasti peukkua kaikille jotka tänne puolelle kovasti toivovat pääsevänsä.
 
Heissan,vielä oon yhtenä kappaleena mut huomenna on aamulla klo.10.00 aika KYSin äitipolille ja käynnistysellä sitten mennään.En uskalla kauheesti asiaa vielä ajatella,saattaa vaikka paniikki iskeä.Viimeset 3 viikkoa on ollu yhtä tuskaa rajujen supistusten ja muiden kipujen kanssa mutta jospa se huomenna sit helpottas.Palailen tänne sitten uusien kuulumisien kanssa :)
Ihania odotus hetkiä kaikille masunkasvattajille :)
 
Heissan!
Täällä sairaslomalainen - yrittää kotoa käsin saada projektit hiljenemään... Noh onhan tämä kuitenkin näin helpompaa, kun kotona voi pötkähtää tuohon sohvalle säännnöllisesti jos siltä tuntuu. Turvotuskin lähti onneksi laskemaan, viime viikon lopulla oli jo normaalimpi olo. Vieläkin tosin jos istuu muutaman tunnin putkeen saa aikaan sekä supistukset että sukankuvat nilkkoihin. Pihalla stressaa noi rikkaruohot, jotka alkavat nostaa päätään, mutta kun niitäkään ei kovin paljon kerrallaan voi kyykkiä pois..

Tänään onkin sitten neuvolapäivä. Ai niin ja ihanaa, perjantaina jalkahoito. En oikein enää jaksa itse raspailla/joitaa ja ajattelin näin vähän hemmotella itseäni.

Tervetuloa Unna ja PikkuMyylle peukkuja käynnistykseen! Toivottavasti kaikki sujuu mukavasti. Kaikille tasapuolisesti mukavia masunkasvatuspäiviä!

Leia 33+2
 
Tervetuloa Marja-Leena! Jos haluat tuohon etusivun listalle niin laitahan LA kun sen saat tietää. :) Niin ja oikein paljon onnea!

Meillä piti olla tänään mammapiknikki Falkullassa mutta eipä tuolla mikään ulkonaolokeli ole. :( Shoppailemaankaan ei voi lähteä kun ensinnäkään ei oo rahaa ja toiseksi tulee niin kipeäksi tuo alakerta jos vähänkään pitempään on jalkoillaan. No, jos sitä vaikka kirjastossa kävis.....
 
Oi Unna, mikä i h u n a ylläri - Onnea hirmuisen paljon&tarrasukkasta pikkiselle:heart::flower:


Voi että - PikkuMyy(llä) siellä jo saattaapi olla pikkinen nyytti kainaloisessa:heart:

Marjaleena(hin) tänne pinoon uskaltautui - Tervetuloa:flower: ja ihunaista masunkasvattelua:kiss:


ON..ei tärppiä mur-murille taaskaan..nyt jäänhin "yrittämisestä" ihan kesälomalle - ansaitulle sellaiselle.


Auringonpaistetta kaikille masukoille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Marja-Leena!

Minulle voisi päivittää etusivulle iäksi 42 vuotta, kun se äitienpäivänä tuli täyteen :)

Omassa navassa ei mitään erikoista, hyvin voidaan edelleen. Huomenna neuvolalääkäri, kun vakuutusyhtiöön pitää toimittaa
lääkärintodistus raskaudenaikaisesta terveydentilastani. Jos multa kysytään, niin hyvähän se on. Lähinnä varmaan haluavat lääkärin arvion mun verenpainetautini tilasta tällähetkellä. Saas nähdä irtoaako vakuutus ...

Kittyblue 21+3 :heart:
 
Kyllä juurikin se vauvavakuutus on kyseessä, ennen syntymää haettava. Vaikka jo tämän ikäisiä ollaan niin mun vanhemmat sen haluaa ottaa meille. Ovat siirtämässä kaikki vakuutuksensa kyseiseen vakuutusyhtiöön, jos se vakuutus mulle myönnetään, joten vakuutusyhtiö sitä harkitsee. Mulla henkivakuutus jo onkin samasta yhtiöstä ja se on alunperin myönnetty verenpainetautitaustalla. Mutta jos ei myönnetä niin otetaan vakuutus sitten lapsen syntymän jälkeen...
 
Tulinpa katsomaan josko olisi vauvauutisia jo,mutta eipä ole vielä ;)

Ja tervetuloa minunkin puolesta uusille masunkasvattajille!
Morticia - kiva kuulla,että jollakin toisella on myös alapää turtana kun vähän pihalla kyykii.Onneksi pihahommat on jollakin mallilla,ei tarvi muuta kuin nurmikkoa leikata enää ja sen delegoin muille. Kasvimaat on laitettu jo ja vähän uusia perennoja istuteltu.Niitten hommien jäljiltä olinkin sitten aivan kipeänä,supistelu lisääntyi ja nivuset ja selkä kipeä monta päivää.Mutta nyt saa sitten jo ottaa ihan rauhallisesti;)

Voi kun olisin tiennyt,että olisi voinut koittaa hakea tuota vakuutusta jo ennen syntymää.Olen kanssa ajatellut että kun on 40v kun vauva syntyy ei ole mahdollista saada sitä enää.Mutta otan sitten kun vauva on syntynyt.Isommille lapsille kaikille otettiin ennen syntymää ja tuli kyllä tarpeeseen.

Mulle voi myös päivittää iäksi 40v,kun oli 13pvä synttärit.lahjan saan sitten heinäkuussa kun vaavi syntyy;)

Omaa napaa...nyt taitaa minun osalta alkaa valvomiset kun uni ei tahdo tulla millään.Hyvän asennon löytäminen on vaikeaa ja vaavi mujaa yöllä paljon...ja ne supparit lisäksi.Mutta ei tässä enää montaa viikkoa ole.Joten koitan nauttia tästä ihanasta vatsasta ja ihanista muljahduksista!

Havahduin tänään,että kylläpä masu on kasvanut hurjiin mittoihin.Sovittelin vaatteita ylioppilasjuhlia varten ja aika massiivinen tuo keskivartalo on.Ihan tuli olo,että olen minä aikamoinen valas :0

Mutta jospa nyt koitan jos nukkumatti saapuisi.Öitä:)

tupuna71
 
Jokohan kurina ja Daria ovat poksuneet? Ja PikkuMyy siellä tositoimissa... toivottavasti kaikki menee hyvin ja Nyytti olisi jo sylissä.

Tylsää jos nyt jo alkaa huonot yöt, Tupuna. Täälläkin vauva pitää melkoista melskettä öisin. Toivottavasti ei tarkoita sitä että synnyttyäänkin hilluu valveilla kaiket yöt. Esikko kun nukkuu melko hyvin jo yöt mutta välttämättä ei enää päikkäreitä joka päivä. Saattaa äiti olla vähän väsynyt ekat kuukaudet jos näin on.

ON ei erikoista. Vauva tosiaan pitää hirveää melskettä ja potkii milloin minnekin. Ei siis vielä ole kääntynyt pää alaspäin mutta onhan tässä aikaa se pari kuukautta.

Morticia 32+0
 
Toivottavasti pikkumyyllä jo käärö sylissä ja kaikki hyvin.Täällä odotellaan kärsimättömänä kuulumisia...

Taidan olla aika hullu.Just puhelin,että pihahommat kunnossa ja just tulin kirppikseltä,tuliaisena kolme pussillista perennoja.Mä vain olen kukkaihmisiä ja kun halvalla sain...vaan kuka laittaa ne maahan :0
Eihän tässä kiire ole,istuttaa pikkuhiljaa,ei ne huonoiksi mene kun huolehtii kastelusta;)
Mä olen myös miettinyt,että kuinkahan kauan vaavin unirytmi säilyy syntymän jälkeen samanlaisena kuin kohdussa.Se kun on öisin aika pirteä.Täytyy vain toivoa,että saisi sitten itse nukuttua vaikka päikkärit niin jaksaa.Tai voihan olla,että se nukkuu nyttenkin öisin,mutta nukkuu levottomasti ja kun tilaa ei ole enää paljoaa niin kaikki asennon siirrot tuntuu. Täällä ollaan jo pää alaspäin,eikä varmaan enää mahdu ympäri pyörähtämään.

Innolla odotan seuraavaa lääkärikäyntiä ja vauvan kokoarviota.

Mur-murille piti jo aikaisemmin lähettää vauvatuulia, toivotaan että tärppi kävisi pian ;)

tupuna71
 
tupuna - kiitos:):heart:

Nyt vain onkin se täti hupakko karussa:vampire:..on tämä kanssa hommaa:headwall:..
..no, jospa ne sieltä viikonlopuksi..yleensä aika tarkka tuo kiertoni, pikkasen Luget varmaan vaikutti..maanantai iltana kuitenhin viimosen otin ja yleensä vuoto alkanut kun viimosen palleron laitosta 3vrk..
Dpo13 tuijotti nega testissä - nyt dpo15/Kp28/24 enkä ole enää jaksanut testailla - oireeton kun olen..en usko kohdillani mihinkään, oirettomaan "salaraskauteen"..;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä