40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Jopo kuva olis kiva!

Esikoinen yskii tänään siihen malliin, että en tiedä onko tiistaina päiväkoti kunnossa, joten saattaa olla, että joudun siirtämään sitä ultraa. Toisaalta olo on rauhaisa sen suhteen tai ylipäätään. Josko en ultraa tarvitsekaan.... (Pötyä, menen heti kun pääsen!!)

Tyydeli ja sintti 7+2
 
Katotaan, saisinko kännyllä lisättyä kuvan pötsistä :)

Mulla oli tossa aamupäivällä hyvin minä-pystyvä olo, mutta kun rupesin "siivoamaan" (lue: viikkasin pari paitaa), rupes oksettamaan ja nyt makaan sohvalla viltin alla...
 
No ihan selvät raskausmahat Jopo ja Tyydeli. Musta ette kyllä mahakuvaa saa. Viimeekskään niitä ei otettu kun muutama, eikä yhtään julkiseen jakeluun. Vaikka just oon laihduttanut 20 kg, niin läsöä vielä jäi tohon mahan kohdalle. Ja joo, sohvalla vietän minäkin nykyisin paljon aikaani. Kyllä on taas tänäänki ollu ihan kuvottava ja vetämätön olo. Ja jääkaapilla pitää melkein kahden tunnin välein pyörähtää. Kohta mä paisun kun pullataikina taas jos tää paha olo ei helppaa muutaman viikon sisään. Viimeeks tais kestää johonkin puoleen väliin asti....
 
Mulla kesti öklötys myös viime kerralla noin rv 20 asti. Tosin alkoi jo rv 4+ joten siinä mielessä tää raskaus on alkanut "paremmin", koska olo ei oo ollut kauhean huono...no...ennen tätä viikonloppua!

Hankalaa kun oikein mitään ei tee mieli. Mitä te muut syötte?
 
Mulla kuvotus on ollut muutaman päivän jopa parempi. Eikä se varsinaisesti ole vaikuttanut ruokahaluuni. Eipä tietenkään. Viimeksikin otin +18kg, mutta silloin intohimojani olivat pikkumunkit, appelsiinit ja jäätelötuutit...

Nyt ehkä enempi vetää suolaisen puolelle. Irtokarkkimussutus on tiessään!!
Eilen kurkku-porkkana-kukkakaali lohkot ja kermaviili sippi sweet chili sai hulluksi. Siis todella hyvää. Viinirypäleet, banaani,melooni maistuu myös. Murot. Ja jäde. Ja wienerleike, kun mies sen tekee. Niin, siis ei ole vaikuttanut ruokahaluuni. :)
 
Mulla myös on enempi suolaisia mielistekoja kuin ekalla kerralla...mutta mikään mainitsemistasi ei kuulostanut houkuttelevalta. Huoh.

No. Oon just laittamassa uuniin lämpimiä voileipiä aurajuustolla höystettynä...nam!
 
Heh, tuskin olin vakuuttava, jos sanoin, että tekee mieli suolaista jos samalla luettelin kaikkea makeaa ja hedelmiä...

Ja syödä saa kyllä aika paljon. Koko ajan nälkä. Nytkin pitää syödä vielä iltapala II, että saa yön nukuttua, eikä yöllä herätessä kärsi nälästä.
 
Tyttö voi nenä vuotaen hyvin, eli vien huomenna päiväkotiin. Ja pääsen ultraan. Nyt vaan olen alkanut jännittää, että jos se huominen pilaakin kaiken... Kun tähän mennessä fiilis on ollut vahvasti raskaana ja kaikki on ollut hyvin, niin en haluakkaan mennä riskeeraamaan sitä... Tietysti sieltä voisi kuulla hyviäkin uutisia, mutta valitettavasti kokemukseni kahdesta edellisestä varhaisultrasta ovat olleet huonoja... Niin nyt jännittää kyllä. Voi olla että huomenna olo lähentelee paniikkia... Yötä tuskin häiritsee, sillä tänään olen ollut ihan kuoleman väsynyt ja nukahdellut sohvalle, kun tyttö katsoi piirrettyjä.

Tyydeli 7+3
 
Voi että, uskon ymmärtäväni! Toivotaan ja uskotaan, että ultrassa kaikki on hyvin! Ultraaminenhan ei tosiasioita muuta ja huonotkin uutiset on varmasti parempi saada ennemmin kuin myöhemmin, mutta hei...oikeasti...kaikki on varmasti hyvin!

Tuut sitten huomenna heti kertomaan, kuinka monta sulla löytyi! Hehehehe...
 
Höh, taas pääsi itku... Syke löytyi ja alkio oikeassa paikassa, mutta ei se seniili saanut sitä mitatuksi kuin 4,7mm joka vastaa 6+4.ää. Ja niin myöhäinen hedelmöittyminen ei oo mahdollista. Se 7+4 kun on aika tarkka. Mä en kestä jos tää taas menee kesken!! Mä luulen, että on meidän viimeinen yritys.

Mutta tällä kertaa en myöskään aio odottaa np-ultraan asti saadakseni tietää, vaan täytyy sitte mennä viikon tai kahden päästä uudestaan jonnekin. Mutta en tonne femedaan, kun saan sieltä vain huonoja uutisia.
 
Ääh, onpa tylsää! Mulla oli ekassa raskaudessa vähän turhan pieni alkio varhaisultrassa...mutta gyne lohdutti, ettei tuolloin saa vielä tarkkaa mittaa kun sintti on niin pieni :(

Mutta on kyllä rasittava tilanne! Syke kuitenkin...voi että..
 
Varasin jo uuden ultran ens ke, jolloin on puolilta päivin neuvolakin. Kun musta olisi niin pöljää mennä neuvolaan keskustelemaan, jos puoli oletusta on, että kesken menee...
Enkä aio odottaa np-ultraan asti, niin kuin viimeksi "teeskennellen" että kaikki on hyvin. Oireet loppuivat silloin täysin, jo hyvissä ajoin. Ja jälkikäteen oli olo, että 3-4viikkoa olisi "voittanut" ajassa, jos olisi mennyt uudestaan ultraan ja tyhjennykseen ajoissa.

Hitsin vitsi, mä olin niin varma että nyt on kaikki hyvin, kun on ollut niin "hyvät" oireetkin. Ja en kyllä millään kestäis kolmatta keskenmenoa 9kk sisällä. :( Epäreilua mielestäni...

Tyydeli murjottaa...
 
No on TODELLAKIN hanurista!!!!! Mä olen superpahoillani, että joudut murehtimaan moista. Toivotaan, että mittaaja oli "käsi" ja viikon päästä saadaan tarkempi mitta!!

Näkyikö sulla ruskuaispussi? Mun gyne nimittäin ei ekalla kerralla laittanut suurtakaan arvoa mitalle, mutta sanoi, että kun näkyy ruskuaispussi ja syke, se yleensä tietää hyvää raskauden jatkumiselle.
 

Yhteistyössä