40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-Mur olin siis vuosilomalla. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei haittaa fyysinen työ, mutta en osannut varmaan tarpeeksi selvästi kertoa, että mielestäni vuotoa tulee enemmän, jos teen jotain fyysitä (kannan kauppakasseja, kävelen nopeasti yms. ) vaikka olen nyt tosi rauhallisesti ottanut. Ajattelin mennä töihin kokeilemaan, jos vuoto lisääntyy niin lähden kotiin ja soitan neuvolaa tai sairaalaan ( riippuu vuodon määrästä ) .
 
Olen taustaillut tätä ketjua koska olen kakkosesta haaveileva ja 45-v. Esikoiseni on kaksivuotias. Sanon yhden kommentin ja palaan taustailemaan. Tarkoitus ei ole loukata ketään. Mutta: Mulla on hämästyttäviä omakohtaisia kokemuksia ihan oikeiden Tarotkorttien toiminnasta. Olen saanut niistä paljon tukea elämääni. Netin kautta en ole niitä kokeillutkaan. Mutta miksi eivät voisi toimiakin? Tämä viestini on Ottikselle. Kun Ottis kirjoitit että kortit kehoittavat sinua aina selvittämään ajatuksiasi tuon lapsiasian suhteen, niin täällä kirjoittamasi perusteella parisuhteesi vaikuttaa kyllä todella sellaiselta, että sinun olisi hyvä selvittää ajatuksiasi ja suhdettasi ennen kuin saat lasta tuohon suhteeseen. Anteeksi jos loukkaan, mutta lapsen saaminen toimimattomaan suhteeseen on aika radikaali päätös. Tarkoitukseni on hyvä. Poistun taustailemaan.
 
oivikki meidän karvaturrit voi kaikki hyvin ja nauttivat kesän tulosta ja luonnon äänistä :flower: Yksi kana alkoi hautomaan reilu pari viikkoa sitten, laskettu aika tipuille on 2.6. eli ensi viikolla, sitten nähdään montako munaa seitsemästä kuoriutuu.. ne on kaikki eri aikaan munittuja eikä tiedetä, onko hedelmöittyneitä, ihan onnea kokeillaan tuleeko niistä mitään. Hautoja ainakin on ottanut homman tosissaan, ei tee mitään muuta kuin makaa pannumyssynä munien päällä..
 
Lauantaita!
Paljon on kirjoituksia, en taida jaksaa kaikkea lukea.
Omia kuuluimisia kertoilen. Saimme Tampereen klinikalta yhteyden oton, liityen lahjamunasoluhoitoon. Sinne pääsisi heti nyt kesäkuussa. Silloin olisi mahdollisuus saada eka aika.
Hoidot siis Riikassa, eikä sinne ole jonoakaan, sekä luovuttaja löytyisi myös nopeaan.
Taidamme pohdinnan jälkeen aloittaa tämän hoidon vasta elokuussa. vaikkakin aikaa menee taas tämä kesä hukkaan.
Maru-maru kiva tietää että taustailet siellä, ja haaveilet/kuumeilet kakkosesta!
Tarot kortit ovat mielestäni ihan ok juttu. Olen sellaiset omistanut, Kaikki mystinen kun kiinnostaa Tottakai Skorpparia =)
Ja hyviä vastauksia olen saanut myös..
 
Hei wautsiwau! OIVIKKI! Olipas miellyttäviä uutisia, kun pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tänne! Onneksi olkoon! Ja onneksi olkoon kaikille muillekin raskautuneille.
Lueskelin vähän taaksepäin teidän juttujanne ja olen samaa mieltä, että OIVIKKI hae lisää vaan saikkua jos saat. Mulla lähti oma keskenmeno liikkeelle juuri siitä, että nostelin painavia tavaroita. Arvatkaa syytinkö itseäni siitä pitkään, vaikkakin lohdutettiin, ettei siellä välttämättä ollut kaikki muutenkaan kunnossa.

Onnellisia raskautumistarinoita ja Kaunista kesänalkua kaikille!
 
Jääris Anteeksi, ei tuo voi olla noin vaikeaa. Ikävää toki tuo pistely on, toivottavasti arvot pysyy hyvinä ja ei tuota sinun enään tarvitse jatkaa. Sinä et ole onnistunut saamaan ruokavaliolla ja liikunnallla sokereja hyvinä..kannattaa nämä ottaa tosissaan se auttaa usein.
Voit vähän laittaa kättä nyrkkiin napakasti useaan kertaan että saat nupattua reian siihen. aivan sormen päätä ei saa lypsää..kudosnestettä kertyy silloin näytteeseen.
Toivon Semppiä pistelyyn..
 


Uskon greippimehun voimaan ja litkin sitä noin lasin päivässä. Se vaan närästää kovin eikä sisuskalut kestä enempää juoda.
Nyt en ole ottanut Macaa koska sitä ei suositella silloin kun on hormooneita popsinut ja nythän otin ne Femarit.
Lämpö oli hissautunut ylös päin että ovisteltu on vaan empä tiedä tarkkaan että milloin tuo tapahtui. Vaan luulempa että nyt olisi 5 dpo.
 
Ottis
Mahdotontako Kiva nähdä sua edes vilaukselta :). Sen Onnen teillekin soisin :heart:.

Oivikki Saahan sitä nyt jo maanantaita surra jos surettaa. Täällä on sana vapaa, älä orjaile yhtään kertoa pahaa oloas ja ota saikkua jos epäilyttää, ett vuoto lisääntyy, kun palaat töihin.

Jääris Näyttää mieliä olevan kuin miehiäkin eli laita vaan se pienempi luku jos se tuntuu hyvältä. Sitä verta pitää tosiaankin tulla ihan kunnolla siihen tikkuun.

SS Ihanaa, tipusia tulossa :).

Maru-maru Toivottavasti se onnenkantamoinen sinne teillekin yltää :heart:. En loukkaannu ku asiaahan sinä kirjoittelit. En ihan vakavasti puhuen usko Tarot-korttien toimivan tietsikan kautta. Ehkä toimii, ehkä ei, mutt sellanen fiilis mulla on, ett ne on ihan leikkiä. Mun yksi työkaveri on luvannut oikeasti povata meille joskus Tarot-korteilla. Pitäiski pyytää tulkintaa :).

I-K Nopeastihan sinne munasolunluovutushoitoon pääsee. Hurjaa hommaa! Onhan tuota asiaa hyvä vielä hetki kypsytellä, ettei ryntää päätä pahkaa tuntemattomaan. Haluatko RKTT-listalle??

Wiara Kiva ku piipahdit :flower:!

Kävin sit mökillä, tai oikeastaan olinkin. Miestä siellä ei näkynyt, mutt pyyhin siitepölyt terassilta ja touhusin kaikenlaista yleishyödyllistä. Takassakin poltin puita pesällisen ja sit ku lukiessa alkoi väsyttää, lähdin ajelemaan kotiin ja ukkohan oli täällä :). Oli laittanut ruoan ja oikein pessyt kattilat ja kaikki kokkaamisessa tarvitsemansa. Vähän se kiukkunen oli mulle, mutt oma oli syynsä etten alkanut ruokaa laittaa ku herra itse ensin kieltäytyi lähtemästä kauppaan ja sanoi menevänsä mökille. Veikkaan sen käyneen äitiään kattomassa ja on sit tullut kotiin olettaen, ett mä olen täällä laittanut ruoan ja sitten ärsytti juu.. Nyt hän lähti sitten varmaankin ihan oikeasti mökille ku otti puhtaat pikkarit ja sukat mukaan. Vaikeata on, ei voi kieltää. Olis pitänyt se hyvällä tahdolla keitetty raparperisoppa jättää keittämättä :headwall:.
 
Piti munkin vielä kommentoida OTTIKSELLE... Mulla on myös itsellä melkoisen haastava parisuhde, mutta koska itselläni ei vielä lapsia ole, eikä tässä ole aikaa iän vuoksi arpoa kestääkö parisuhde vai ei, niin en sillä kuitenkaan päätäni kauheasti vaivaa koska lapsia haluan. Että kuumeile vaan! Olet varmaan miettinytkin jo sitä vaihtoehtoa, jos sattuisit jäämään lapsen kanssa kahdestaan, että mitä sitten. Ainakin itse olen, eikä se asia vauvahaavetta kauheasti hetkauta. Tietysti jos ei halua lapsia, mutta se ei varmaan ole syy miksi näillä kuumeilusivuilla hengaillaan =)
Meillä tällä hetkellä kuumeilu on jäässä ja nautitaan vain seksistä ja elämästä. Kuitenkin sillä ajatuksella, että lapsi on enemmän kuin tervetullut. Ja ehkä aloitan kuumeilun vielä uudemman kerran kun ei tässä iässä ole liiemmin aikaa hukattavissa.
Mutta toivotan sulle OTTIS ihanaa kuumeiluaikaa ja sitä tärppiä tietysti!
 
ottis Eipä haittaa jos rktt listalle laitat. Lasken noita päiviä kuitenkin.
Pyydä sitä Tarot tulkintaa, on ihan harmitonta huvia. =)
Minä hupsu olen esittänyt silloin kauan sitten kysymyksen korteille, että menenkö vielä joskus vihille..miehestä ei ollut tietoakaan silloin. sain vastauksen että menen mutta en vielä ihan kohta vaan siihen menee aikaa.. Ja menikin vaan nyt tulee heinäkuussa 2v täyteen tätä avioliittoa..
Ja ennustuksista vielä, tälläisenkin olen saanut että ylitän jotain vettä toistuvasti ja se liittyy johonkin mieheen, mieheen jota en ollut silloin edes tavannut..mahtaakohan tuo toteutua..Tulipa vaan mieleen kun nyt ollaan sinne riikaan suunniteltu lähtevämme =)

Noista hoidoista: Mietityttää kun minulla on nuo toimivat munasarjat, ja hormooneilla ne saatetaan lepotilaan ja sitten limis kasvatetaan hormooneilla..Aika rankkaa ja sitten ei omilla muniksilla voi edes luomuilla..Vähän ristiriitaista on..vaan nythän on joku päätös tehtävä..
 
:wave: tirulii, Solakka Silakka, Mahdotontako ja Wiara! Kiva kuulla teistä!

SS, tervetuloa sitten taas kuumeilemaan elokuussa! Tahtoo kans tipukuvia :)

oivikki, jaksuja sulle, kyllä se on kamalaa sitten kun se raskaus alkaa eikä siitä pääse ihan täysillä nauttimaan... :'(

Ottis, komppaan Wiaraa... ei tässä iässä ehdi enää uutta miestä etsiä, eli jos mahdollisesti yksinkin olet valmis lapsen kasvattamaan, niin siitä vaan! Ja kyllä niitä lapsia on ennenkin vähempi täydellisiin suhteisiin tullut...

Laskin tossa, että 27 raskautta on tässä pinossa hyvin alkanut mun yritysaikana. Ja 24 sinä aikana kun olen tässä pinossa kirjoitellut. Hieno tulos! Vaan ei voi mitään että alkaa pikkuhiljaa masentamaan, että mä vaan täällä ikuisuuden roikun, ilman että ees haamua saan aikaiseksi... :'( Miksi just meille ei sitä lasta suoda?????? En taas jaksa uskoa, että nämä hoidotkaan auttaisi. Voi kunpa sais aikaa taaksepäin! Sitten voisi edes adoptoida, jos ei omaa saisikaan...
 
Ottis
Wiara Kiitos kaunis lohduttavista sanoistasi. Tässä olen taas yksikseni istuskellut ja väistämättä mietin, ett kauanko tämä suhde kestää jne., mutt totuus on, että me molemmat, sekä minä että mun mies lasta halutaan. Kurjalta tuntui jo taas, kun tulee sellainen olo, että jos ei suhde toimi kunnolla, en saisi lasta halutakaan. Toisinaan ajattelen, etten lasta halua yksin, mutt totuushan on, että jos suhde lapsen myötä karahtaisi kokonaan kiville, on mulla kaikki mahdollisuudet kasvattaa lapsi yksin. Ja senkin tiedän, ett jos näin kävisi, niin en siltikään lapsen kanssa olisi aivan yksin, vaan mies haluaisi pitää hänet osana elämäänsä. Sen puoleen ei siis vauvahaaveilu huoleta ollenkaan, enemmänkin se, ett saankos siipan taas soppeliin aikaan lakanoiden väliin vai en :).

Ihan oli kyyneleet silmiin tulla kun luin viestisi toistamiseen. Hienoa jos voitte vain nauttia seksistä ja elämästä. Sama oli ajatus mulla, kun yritin kuumeilua vähän haudata, ett pakkoseksi jäisi pois ja sen myötä palautuisi myös ihan normaalit 'halut' ja seksielämäkin. Luulen, ett se helpottaisi tilannetta muutenkin. Kiitos :hug:!!

I-K Ymmärrän hyvi ristiriitaiset tunteesi noiden hoitojen suhteen. Aina se askarruttaa kun elimistön omaa toimintaa lamautetaan ja se korvataan lääkkeillä. Mieti asiaa rauhassa ja muista, että on myös lupa perääntyä jos oikein ahdistaa. Tsemppiä!

Teki muuten jo mieli soittaa astron sivuilla näkyvään nroon, jossa Tarot-tulkitsijat näyttävät päivystävän vuorollaan :). Mutt mä oon vähän huono näissä hommissa :ashamed:.
 
INIA, sulle unohdin lähettää extrahalin =) En lopeta kurkkimista näillä sivuilta ennekuin sulla on se viiva siinä tikussa! Ja vaikka päättäisitkin luovuttaa ja siirtyä adoptiohommiin, niin jotenkin mulla on sellainen tunne että tulet vielä itse raskaaksi... Terveisin yks ennustajaeukko =)
 
I-K, samahan se on lääkkeellisissä passeissa, jos omillakin soluilla mennään. Ja eihän siinä ole kuin se yksi kierto, jolloin ei omaa ovista tule - sen sijaan saa takuuvarmasti alkion kyytiin! Mutta mutta, toivonpa että teille plussa vielä kesällä ennättäisi...

Ottis, olitkin kirjoitellut samaan aikaan kuin mä äsken... noin juuri arvelinkin, että yksinkin lapsi menisi ja miehesi olisi kuitenkin lapselle isä... siis jos sukset ristiin menisi.
 
Wiara, ei me voida adoptoida kun mä olen liian vanha! Muuten kyllä kiljuen haluaisin, mieluiten jonkun intialaisen... =) Kiitos haleista! Ja sä etkös sitten lupautunut lapsenvahdiksi? ;) Toivon teillekin sitä ylläriä kovasti!
 
Suomessahan tuo ikäraja on tiukempi. Miten ulkomailla sitten, en tämän hetkistä tietoa tiedä..Eikö kuitenkin ole korkeampi..?
Adobtio asiaa ollaan myös me mietitty mutta kun suomesta en voi, kun ikää on liikaa.
Ikärasismi on tosi asia tässäkin..
 
Ottis
Inia Kiitos tsemppauksesta :flower:! Olette te sitten ihania ihmisiä kaikki! Sua just tänään ajattelin ja hiljaa mielessäni toivoin, että kun sen plussan ja vauvankin vielä perään saisit. On kurjaa kun alkaa toivoa hiipua ja todellakin adoptiomahdollisuudetkin ovat jo menneen talven lumia. Tiedän tunteen tasan tarkalleen :hug:.

Wiara Adoptioissa on muistaakseni joku 40v. ikäeroraja tai jotain. Vai oliko se 44 v? Joka tapauksessa jotenkin, ett lapsen ja esim. isän ikäero ei saa olla yli 40 vuotta. Korjatkaa jos olet ihan hakoteillä. Siis ihan pikkusta en pääsisi minäkään adoptoimaan mutt vanhemman lapsen kyllä. Ulkomailla ehkä eri säännöt. Mun mies ei ole kuitenkaanadoption ajatukselle lämmennyt, vaan tahtoo ja toivoo lapsen olevan omaa lihaa ja verta.
 
Ottis Minä olen halunnut ja saanut kolme nuorinta lasta suhteessa, joka pääsääntöisesti ei toiminut lainkaan, suurena syynä se kolmas osapuoli, Kuningas Alkoholi. Kyllä mullekin silloin ulkopuoliset -etunenässä oma äitini- huomauttelivat, että miksi ihmeessä haluan lapsia tähän...Mutta mielestäni se on jokaisen oma asia, haaveilla ja haluta lapsia, kun vain on itselleen selvittänyt mitä se mahdollinen lapsen syntyminen merkitsisi. Ja kuten olenkin kertonut, meidän tarinamme kakkososa on jatkunut varsin onnistuneesti =) ja taisi tämä kuumeilu alkaa miehellä ennen minua: "vielä me se yksi tehdään" :D
 
IniaNiinhän se tosiaan on passissakin. silloin vaan sisään laitetaan omia soluja. ei jonkun muun ja omat ei ole pelissä mukanna..juu, ristiriitaista.
mutta vauvan haluamme ja jos omat ei toimi niin ei ole muuta mahdollisuutta kun yrittää lahjasoluilla ja toivoa että toisi vauvan meille.
ottis Ajattelin kanssa kuopusta odottaessa että jos ei miehen kanssa taival jatku niin pärjään yksin, ja olen pärjännyt ja ihanaa kun on tuo kuopus..
Monet myös tietoisesti haluavat lapsen vaikka yksin jos ei sopivaa kumppania ole..ja siihenkin on minusta oikeus.
 

Yhteistyössä