40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mahdotontako Ens viikolla VASTA! Sä oot sissi :)! Mä en tosta oviksen ja menkkojen välisestä ajasta oo enää selvillä, varsikin nyt on kaik ihan sekaisin näiden Lugejen ja muiden hortmonien takia. Mut mur-murilla oli (jälleen kerran:)) hyvä neuvo. Plussaa suhallan pulle.. ei kun siis puhallan sulle :)
 
mur-mur jos ja kun se meidän tätsy pian tulee, niin voitaisko jo valmiiks keksiä jotain kostoksi tädille siitä että tulee? Olikos se wiiwi67 (missähän muuten luuraa hän?), joka kostoksi negalle osteli pari paria tosi epäkäytännöllisiä, mutta kuulemma älyttömän mageita korkokenkiä :LOL:. Mitäs kostotoimenpiteitä me mur-mur keksittäis:kieh:?
 
Ai kostotoimenpiteitä..hmmmmm..:confused:

Mie taidan vetästä KUNNON LÄRVEISET!!!!!!!!!!!!!! :whistle::LOL:
..olen kuuleppa ihan sitä vailla!!:D

..ja tuleehan se halvemmaksi kuin kenkästen shoppailu;)..vaan ihan oikiasti - mie tartten sellaista relaamaista..
..ja mietinhin, että jos poikanen ensi kuun ekana viikonloppuna mummulaan vietäisiin yöksi ja sitten me miehen kanssa oltais ihan REEEEENTOISIAAAAA!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Hyvä idea! Sattuupa vielä niin sopivasti, että ystävätär tulee mun luokse viikon päästä viikonlopuks. Silloin on mun täti jo käynyt, joten voin humaltua hyvässä seurassa ja parantaa maailmaa oikein urakalla ja viinin voimalla! Ok, se olkoon meitin kosto :kieh:!
 
mur-mur. Hahaa, se on tekemäni "Lentävä Säästölehmä" =)! Sisällä on kaljatölkki, sen päälle muotoilin savesta lehmän, jolle laitoin siivet. Selässä on kolikon mentävä aukko, ja utareet on shampanjapullon korkki, jonka saa pois, jotta säästetyt kolikot saa ulos. Siitä tuli aika hieno vaikka ite sanonkin:whistle:, annoin sen lahjaks viime kesänä. Jos osaisin, voisin laittaa siitä suuremman kuvan näytille, mut en ossoo. Ton avattatrenkin laitto oli oma shownsa, heh :)
 
Päiviä että pätkähti!

Ottis: Hauskaa, että aloit Hysterialle sukkia kutoon!!=)
Täällä on yksi kutomistaidoton, jolla ei puikot pysy sormissa millään...

on: Soitin suoraan aluesairaalaan äippäpolille ja lääkäri oli siellä kirjoittanut viime kerran papereihin, että voin ottaa yhteyttä suoraan, ilman lähetettä, jos jotain mielen päällä!! Joten sain ultran huomisaamulle 9.45 ilman oman tk:n lähetettä. :D
 
Ottis
Rominas Hienoa, ett pääset jo huomenna ultraan. Jees! Siellä hommat pelaa niinkuin pitääkin :).

BB Onnea huomisen testaukseen :heart:! Täällä takuulla jännätään sun myötä =).

mahdotontako Ei voi kuin ihailla tuota sun sitkeyttä.

Hysteria ja mur-mur Teidän kostotoimenpiteet tädille kuulostavat hyviltä :). Taidan liittyä joukkoon hurjaan, vaikkei tässä täti ole ihan heti tuloillaankaan, mutt kuitenkin.

Hysteria Onko ton sun lentävän säästölehmän nimi Jos? Ku olen kuullut puhuttavan, että jos lehmätkin lentäis..

Sarppav Plussapuhureita :heart:!

Mä taidan ottaa päikkärit ja miettiä vasta sitten mitä tekisinkään. Alunperin suunnittelin, ett jos ei sada, siivoaisin, mutt tästä taitaa tulla taas sellainen lunki päivä, ku ei oikein voi tehdä mitään. Musta tuntuu, ett Hystiksen eka sukka valmistuu tänään :).
 
Ottis Ota lungisti juu, hyvältä kuulostaa päikkärit :). Mä sen sijaan päätin vihdoin saada itsestäni irti nurtsin leikkuusen. Lehmän nimi on Marketta(mies antoi sen nimen), koska sen lempiruokaa on ne Marketta-kukat :LOL:. Mutta toinen nimi voiskin olla Jos. Eli Marketta Jos. Hihii. Nyt nurmikolleikkuuseen.
 
Ottis
Hih Hysteria! Siellä ei ilmeisestikään sada. Täällä sataa tihkuttaa ja uskokaa tai älkää myös ukkonen jyrisee. Sopiva hetki mennä päikkäreille. Lupaan, että teen sukkaa siihen tahtiin kuin se tuntuu kivalta ja hyvältä. Nou stressiä siis :).
 
.......tästä tuli hyvä päivä.....tähän asti......en halua tuoda tän enempää tietoa itsestäni tänne tietyistä syistä.Kp;t kin voi ottaa pois juuri siitä samasta syystä.Palaan kyllä tiedottamaan vaikka yksärillä jokaiselle erikseen.Syyn olen kertonut jo aiemmin täällä,joten siittä enää enempää kommentoimatta
 
Ottis
Hysteria Sun eka sukka on valmis =). En malttanutkaan mennä päikkäreille ku kävin sitä sukantekelettä kattomassa. Pakkohan se oli valmiiksi saada. Lupaan, ett tänään en enää kudo. Tai no... katotaan ;).

Terri Jokos olet uusia testejä hommannut ja dippaillut? Kiinnostais hirmusesti tietää mikä on tilanne.

Nillanilla Joko sut saa yrjöklubiin laittaa? Tänäänhän on sun virallinen testipäivä, eikös juu?

Taavi166 Oletkos ihan hukkunut bittitaivaaseen, kun ei susta kuulu ei näy :'(?
 
Niin..missä onkaan meidän "kadonneet lampahat"??:wave:


Terri dipalitkos sie tänään testiä?..

onlydreamillahin kierron viimeinen päivä..:)..eihän täti ole tullut?..toivottavasti kurjake pysyy ja kauuuuuukaaaana!!!!!:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Moikkelis vaan! Ihan kauhen kiirus on ollut töissä, etten oo ehtinyt täällä edes pyörähtämään. Toki jos ratkiriemukkaita uutisia olisi kerrottavana, olisin varannut hetken palstailuun vaikkapa mistä. Mutta
eilen aamulla vielä tuli haaaaaaalea viiva ehkä jopa viivanpaikka testiin ja tänään sitten ihan blanckoa. Eli tosi sitkeässä oli tällä kertaa irroituspiikki. Nyt on jo dpo11 /KP 23/24-32, joten en usko viivaa enää ilmaantuvan testiin. Tällä runsaalla testauksella valmistan itseäni taas kerran tädin tuloon. Eipä sitten enää sunnuntaina(?) mitenkään yllätä, kun alkaa lugemaisesti tuhrutella.

Jaksuja ja tsemppejä kaikille. Meinaa olla vieläkin kiirus, ettei ehdi nyt kommentoimaan. Kiitos kuitenkin tsemppauksesta. Palaillaan...
 
Tulimpa kurkkaamaan, mutta ei uusia plussauutisia, toivottavasti pian kuitenkin tulee!=)

Millainen olo on Nillanillalla? Onko jo roireita saapunut? Onnea odotukseesi!:heart:

Rominas: Millainen olo sinulla?:heart:


Niin piti sanomani jo pvllä, minä myös kova kutomaan tällä hetkellä tyttären tulevalle vauvalle.:heart:

Täytynee tulla aamulla lukemaan jonkun plussauutisia, toivottavasti niitä tulee!


Mahdotontako:heart:
 
Nonni! Voi v***u! Menkkajuilinnat alkoi pikkuhiljakseen tulla aamusella ja nyt ne on vähän yltyneet. Ei mitenkään pahasti vielä, mutta tätiä se tietää, se on vissi ja varma (Ottisken oiva ilmaus:), vaikka nyt ei nauratakaan)! :mad: :headwall:
 
Jep, minut saa siirtää yrjöklubiin :) virallinen testipäivä näytti kaksi tasavahvuista viivaa! soitin klinikalle ja jatkan Lugesteronejen käyttöä ekaan ultraan asti. En vielä tilannut klinikalle ultra aikaa vaan mietin että soitanko neuvolaan ja sitä kautta sitten pääsisin ultraan, heh, milloin sinne voi soittaa? heh, en edes sitä tiedä... Mun olo on ihan hyvä, paineen tunnetta on mahassa vielä mutta se on ehkä hivenen tasaantunut, kp 34 menossa eikä mitään menkkamaista jomotusta enään. Rinnat ovat tulleet raskaammiksi ja hivenen aroiksi. Väsyttää vain kamalasti pitää mennä ajoissa nukkumaan.

Tuosta lääkkeiden buustauksesta vielä, kannattaa kokeilla kun se saattaa olla just se tärkeä tekijä tässä vauvautumisessa kun meidän kropat ei niin nuoria enään ole..

Kaikille mukavaa viikonloppua, itse lähden pikku reissuun ja luge pallerot pitää muistaa ottaa mukaan.

Paljon voimia kaikille omiin tilanteisiin. Villasukat ovat mainio keksintö, nytkin mulla yhdet liilat sukat jalassa...ai niin ja minähän olen -67 vuosikertaa :D

KIITOS KAIKILLE ONNENTOIVOTUKSISTA, joskus mietin ettei tämä mun kohdalle koskaan tule, vakavasti jo mietin sitä alkionadoptiotakin...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur :heart: Tänään on kumminkin vasta kp24 ja normikierto on 26, joten ei se täty tänään tuu, veikkaan la-su (ellei noi pervelin Luget sit sotke systeemejä). Söin vähän yli tunti sitten kanaa ja raejuustoa ja ny on ihan pikuisen huono olo, kuumeinen ja väsyttää sikana. On se kumma miten mieli tekee tepposiaan, niin ku nytteki tää muka huono olo, muka väsymys ja muka kuumeinen olo. Samaan aikaan aivot pauhaa: "Lopeta huijaamasta itteäs, normaaleja menkkaoireita ne on - hullu!" :'(

Mites sulla mur-mur? Tätyli-oireita, vai jotain toiveoireita, mihin vois tarrata? Sun kättä päälle-testipäivä ainaki on tiistai 28.9. (laitoin seinäkalenteriin :))! Mut millon sun tätsy tulee jos tulee?

Tän kirjoittamisen aikana se ihan pikkuisen muka huono olokin meni pois. Väsyttää kyl viel, se ei sentään ehtiny sekunnissa kadota |O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä