40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Hysterialle ultraan =)

Mukava että ottis sinulla menee nyt kuitenkin miehen kanssa mukavammin ja läheisyyttä on löytynyt :kiss:

Onnea oviksen löytäjille kuten ainakin Ämylle ja toivottavasti myös mur-murille!

Sain kuin sainkin haalean viivan ovistestiin :). Se on mun eka edes haalea viiva tuollaisessa testissä, kun nyt ekaa kertaa testailen. Äsken kyllä oli jo mun "normaalit ovisoireet" eli tietynlainen nippailu munasarjoissa ja löytyihän tuota oikeanlaista limaakin äsken... Kumma vaan että silti vain haalea viiva testissä. Mistähän johtuu, vai olisiko ovis sitten vasta ylihuomenna ehkäpä? Täytyypä jatkaa testailua, ja pakko kai on vielä varmistella ja noita häntäveikkosia käydä hakemassa talteen vielä jonain päivänä.

Toivotan hyvää ensi viikkoa kaikille Teille!! :flower:

putunen
 
Putunen niin miullahin nippailee ja limoja löytyy mutta viiva on vasta n. puolet vahvuudeltaan kontrolliviivasta.
Huomiselle tai viim. tiistaille ovis+ odottelen!

Viivan vahvistumisia siullehin!!:wave:

Ps. miunhin piti perskules talletteluja tehdä, vaan mies oli niiiiiin väsy, että klo. 21.30 meni ja painui mammimaan..mie jäin kuin nalli kalliolle vain että:OTÄH!!??..taitaa tuo juhlinta miehen vetää nykyisin ihan ventiksi..vaikka päivällä kyllä olisi hyvinkin lemmiskelyt hälle maistunut - ei vain ollut tilaisuutta muuten: /
..no, huomenissa vielä ehtinee..;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos Putunen ja mur-mur :hug:. Itkenythän minä olen tämän aamun ja töihin lähden tutisten ja täristen naama turvoksissa kuin pahinkin narkkari. Mutt ei voi auttaa. Tänä aamuna miehen lähdettyä töihin oivalsin, että en saisi itkeä kissapojun kuolemaa, vaikka se pahalta tuntuukin, vaan olla kiitollinen, että meillä hänet oli senkään aikaan. Niin paljon rakkautta niin pienessä paketissa. Sitten suostuttelin itseni kuvittelemaan, ett poju nukkuu mun peppuani vasten niinkuin aina, vaikka ei sitä näykään ja niin nukahdin ehkä hetkeksi.
 
Tirlittan1968
Huomenta taas pitkästä aikaa kaikille. Olen kyllä ollut tosi laiska kirjoittelija ja yritänkin nyt ryhdistäytyä ja olla foorumilla aktiivisemmin. Minulla olisi dpo 10 menossa ja voi laittaa hetkeksi rktt- listalle. Ei ole tässä kierrossa odotukset korkealla mutta perjantaina pitäisi menkkojen alkaa ja sitten vaan uutta yritystä kohti. Alan nyt lukemaan teidän kuulumisia ja kirjoittelen myöhemmin lisää.
Oikein mukavaa maanantaita kaikille
 
Ottis
liiza Kiitos osanotosta. Pahoittelut sulle tädin tulosta :hug:. Mokomakin, kun ei koskaan osaa pysytellä poissa. Onneksi sun miehes murtui kuin murtuikin ja osasi pyytää anteeksi.

Musta tuntuu kuin olisi valtavassa vihan usvassa tai sumussa kulkenut herra yksin tietää kuinka kauan. Mieheen latasin kaiken negatiivisen ja kissaan positiivisen. On kuitenkin hyvä, ett jo ennen kissan kuolemaa jonkinlainen yhteys löydettiin, ja ne oli just sellasia kivoja iltahetkiä, kun mies meni nukkumaa, mä vein kissan perässä ja jäin hetkeksi siihen makaamaan odotellen, ett kissa ainakin nukahtaa. Sehän kuitenkin jossain välissä nousi vielä mun kanssani seurustelemaan, mutt tuli lopulta meidän väliin nukkumaan. Niitä hetkiä on hyvä muistella.
 
Ottis
mur-mur Kun tänään RKTT-listalle hyppäät, niin mä odottelen, ett osaatko päivittää sen. Osaat varmasti. Mutt jos ei onnaa, niin päivitän sitten. Onnellista RKTT-aikaa!!

Tirlittan1968 Sulla on jännäpäivät vähissä. Toivottavasti plussa tulee testiin nyt :heart:!
 
Ottis :hug: surettaa paljon teidän puolestanne, kissanpennun menetyksestä :'( Kauhea tunnustaa etten itse ole kovinkaan eläinrakas, mutta kissat ovat poikkeus, niitä rakastan yli kaiken ja ellen olisi niin kovin allerginen kissoille, niin meillä olisi niitä monta, monta. Tuosta eläinrakkaudesta, olen siis maatalosta kotoisin ja meillä oli kaikenmaailman eläimiä ja pidin niistä kovasti, mutta en haluaisi itselleni mitään muuta eläintä kuin kissan :ashamed:

Solakka Silakka meikäläistä huhuili. Miten teillä menee, joko sun selkä on parempi?
Meillä ei tämä vika hoito tuottanut tulosta, mutta en oikein muuta odottanutkaan. Nyt on menossa uudet kujeet, mutta palailen niihin myöhemmin. Nyt ollaan kamalassa lenssussa koko perhe, mullakin silmätulehdus molemmissa silmissä eikä ole koskaan ennen ollut, puh :snotty:

Terkkuja ja tsemppiä kaikille :heart:
 
Tippa linssissä luen Ottiksen surusta. Itse olen täysillä kissaihminen ja vuosikymmentenkin jälkeen muistelen omaa kissaani, joka jouduttiin nukuttamaan 12 vuotiaana. Vieläkin joskus herään yöllä siihen, että luulen sen nukkuvan jalkojeni päällä. Olen kuitenkin allerginen kissoille, joten en voi enää ottaa kissaa ja se surettaa tosi paljon. Mutta hyvä, että tämä asia on lähentänyt teitä miehen kanssa ja aukaissut lukkoja. Hienosti olet osannut hakea positiivisia asioita näinkin surullisesta asiasta.

Hysterian ultratuloksia jännään mukana. Yksi vai kaksi...

Ovisplussan vahvistuminen on kyllä mukavaa, kuten ainakin mur-mur on nyt todennut. Minullakin on ovis hukassa vaikka mennään jo KP 13:a. Mutta jostain syystä se ei nyt kovinkaan sureta. Luopumisprosessi on ilmeisesti edennyt ainakin yhden askeleen pidemmälle.

Terveisiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vahvistui kuin vahvistuikin tuo ovistestin tulos =), ja nyt viivat melkein tasavahvat. Pitäisiköhän tänään vielä illemmalla testata vai vasta huomenna. Huomenna näen miehen tällä viikolla ainukaisen kerran (eilisen lisäksi) ennen perjantaita, mutta toivottavasti se riittäisi...??? siis saamaan edes jonkinmoiset mahdollisuudet tai jännittämisen aiheen loppukiertoon :rolleyes:

Toivottavasti mur-murinkin viivat vahvistuu :)

Kiva kun harvemminkin kirjoittavat löytävät palstalle :wave:

putunen
 



Heippaus kaikille!:flower:

Ämy: Ihanaa, että ovis löytyi , Onnea nyt kovasti, että seuraisi plussaa toiseenkin testiin kahden viikon päähän!!:flower:..tervetuloa mukaan RKKT listalle!!=)
Omat km: t menneet näin raskaus 2007 marraskuussa, uusi raskaus elokuussa 2008 ja viimeinen lokakuussa 2008, eli ekan km:n jälkeen meni pitkään ennen uutta.

Mur-mur: Onnea kovasti oviksen hyödyntämiseen myös sinulle!!:heart:

Putunen: Minulla kipuili munasarjat kp 7 alaken ja plussa tuli kp 11 iltapvllä ja vielä seuraavana aamunakin. Eli plussaan päin olet menossa!!:heart:..voi olla, että jos kipuja paljon kannattaa tikuttaa 2 kertaa pvssä, ettei mene ohitse!

Lumeton: Pahoittelut, ettei onnistunut, toiv myöhemmin onnistuu tai muita iloisia suunnitelmia??=)

Solakkasilakka, olen lukenutkin, että selkäsi pahassa kunnossa, minähän olen paljon myös lapsettomien puolella vaikken sinne mitään kirjoittelekkaan!!;)..toivottaavsti seuraava hoito tuo ihanan tuloksen!!:heart:

Terri: Kiva nähdä sinuakin!!=)..minullakin ihan hyvä olo, olen niin onnellinen tuosta lapsenlapsestamme ja tulevasta myös..eli maa ei kaadu, vaikken koskaan plussaisikaan!!:whistle:..joku on sanonut, että hyvä , kun hankkii lapset nuorena, toisaalta se on totta, mutta kyllä mä haikailen pienien lasten perään kun samanikäsillä on pienet lapset vielä, mutta elää on eletty näin, nyt täytyy nauttia aikuisista lapsista , miehestä ja lapsenlapsista ;=)):heart:

Tirlittan: Oletko testannut??Onnea kovasti, että plussa kuitenkin tulisi!!:heart:

Liiza: Pahoittelut menkoista!!:hug:, Onneksi miehesi osasi pyytää käytöstään anteeksi, miehille anteeksi pyytäminen ilm vaikeaa??, mutta kiva kun kuitenkin huomaavat sen kun jotain saattaa olla menettämässä, emmehän me naiset itsestäänselvyyksiä ole, vaikka joskus saattaa tuntua siltä?;)..Onnea uuteen kiertoosi!!:heart:

Unari: Mukavaa syksyn jatkoa sinullekkin!!:wave:

Oivikille : Ihanaa raskausaikaa edelleenkin!!:heart:

Ottis: Ihan tuli tippa silmän kun luin tekstiäsi!..mutta todella hyvä, että puheyhteys on löytynyt välillenne ja läheisyys myös!!:heart:

Hysteria: Minäkin jännitän täällä onko 1 tai 2 :heart:, siellä sykkimässä!!

Mukavaa syyspäivää ihan jokaiselle tasapuolisesti!! Ja PlussailuOnnea kaikille!:cool:

mahdotontako:heart:

Putunen: saisiko kuvaa testistä?? Ei sinulla ole ilm digitestiä käytössä, mutta jos katsot millaiset minun ovistestini olivat saat vähän osviittaa, milloin on ovisplussa, koska minulla oli myös ovisplussa samaan aikaan digissä, eli minun ohjeeni gyneltäni on , että plussan saatua samana päivänä ja seuraavana päivänä(lapsettomuuslääkäri), ennekin tietenkin hyvä jos talletuksia tehty, riippuu miehen siittiöiden laadusta kuinka kauan elävät..Onnittelut nyt vain töihin, sinäkin varmaan yllätyit, kuinka nopsaan ovisplussa pärähtää!!
 
Viimeksi muokattu:
Putunen , Nyt vasta luin tekstisi tarkemmin, huomenna riittää hyvin ja tyyny peppun alle touhuilun jälkeen ja ei saa nousta heti sängystä, edes pesulle!!...kannattaa testata illalla vielä, niin näet miten kehittyy ne viivat niitä mukava katsoa!!:D
 
Ottis Voimia Sulle erityisen hirveän paljon :heart:!!!

Mur-mur Kiitos säteistä. Ei tämä sinun kiertosi varmaan ole poikkeus, vaan balanssi saavutettu ja sen myötä alkaa sun plussa-jakso! Näin on päätetty :heart:!

Mahdotontako No onneks sait simpat talteen :). Nyt hurjasti peukutan sulle +++! Niin, ja kiitos :heart:.

Unari, kiitos sullekin :flower:.

Ämylle plussatuulia:wave:.

Putunen, kiittis kiittis onnilähetyksestäsi :flower:. Sulle toivottelen hurjaa, hauskaa ja hedelmällistä simonmetsästystä. Kyllä ne siellä sinun sisäällä säilyy... =).

Kiitos liiza :). Myrskyn jälkeen tulee tyyni. Uskon ja toivon että kaikki järjestyy parhain päin ja mies tajuaa sydänjuuriaan myöten minkä timantti sillä on :heart:!!!

Tirlittan1968 Kivaa että olet RKKT-listale. Mahdottomasti onnea :flower:.

Lumettomalle pikaista paranemista ja uusien kujeiden myötä plussaonnea +++:whistle:.

Kiitoksia sullekin Terri :heart:. Vaikka et ovista bongannut, niin eihän sitä ikinä voi tietää.. Mulla on peukut pystyssä anyway d:)b!!

Mahdotontako povasi mulle kahta sykettä. No, yks 3,3mm (niin pieni!) juttu siellä selvästi sykki (mäkin näin sen sykkeen). Se toinen alkio oli alun alkaenkin niin rubunen, että solubiologi oli heittämässä sitä roskiin, mutta musta se tuntui niin haaskaukselta ja julmalta, joten se rubu pääsi mun sisälle käymään - ja avittamaan sisarustaan :). Sain siitä sykkivästi 3millin jutusta kuvan mukaani, jota voin aina välillä katella, kun ihmettelen täydellistä oireettomuutta (paitsi rintaliivit on jääneet pieniks). Nyt voin taas hetkeks (ehkä pari päivää...:whistle:) rauhoittua =). Kiitos kaikille myötäjännäyksestä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Terri ja lumeton Kiitos kauniista sanoistanne :hug:. Yllättävän rauhallisena olen nyt ollut, mitä olen ehtinyt kotona olla, mutt se johtuukin varmaan siitä, että meidän kissaherra nukkui aina tähän aikaan eikä suostunut nousemaan kuin kolmen aikaan syömään. Perjantaina taisi tehdä poikkeuksen, kun ennen kahta tömisteli alakertaan. Tämäkin osa elämää on vain elettävä. Aika on ainoa lääke. Se antaa ikävän hälvetä ja jäljelle jäävät kauniit muistot. Sen kuitenkin tiedän, että edessä on pitkä ja raskas tie.
 
Ottis sie jo kerkesithin päivittelemään, mie kun odottelin O-testin tekoa ja tulosta..

Kyllä viiva mukavasti vahvistui taas..mutta EI AIVAN yhtä vahva, kuin kontrolliviiva..ja testit nyt sitten loppuivat..

Vaan tällä mennään ja oirehien perusteella(rinnan päät tuli tosi kipöiksi:$)miun ovis on tänään myöhään illasta tai aamutuimaan huomenna!!

HUOM!.. dpo -1 voipi mur-murille sinne RKTT listaan laitella:)
..jos Ottis sen vain jaksaisit tehdä?.. ei tartteisi uutta listaa laitella pinoa rasittamaan..
Kiitos jo edeltä:flower:


Hystis Hystis..Voi miten IHANAA!!!!!!!:kiss:..pikkinen sydän siellä pompsutellut:heart:
Paljon Onnea molemmaisille, tarrasukasia&SUPER vaaviliimaa rahtikoneellinen!!!!:wave::heart:

putunen olipas tosi kiva ylläri, jotta siullahin viivanen O-testissä vahveni - Onnekasta plussan mettästystä..ja sitä toistahin plussaa aikanaan sitten!!:):heart:


Ps. Ottis mie sen pupuisen taisin löytää - vaan eikö olekkii söpöinen koikka loikkija!!
On samaa sarjaa tuon ison pupu kuvasen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
liizan täti kurjake taas löysi..halitus täältä:hug::heart:

lumeton voihan rähmä(kirjaimellisesti!)mikä tauti pöpöinen siun silmiisi iskenyt:(
Pikaista paranemista!:heart:

Tirlittan Plussia..plussia..plussia!!!:):heart:

Kaikille yhteisesti :heart:plussatuulahduksia:heart: ja oikein hywää tätä päivää!!!
:wave:
 
Viimeksi muokattu:




Ihanaa, Hysteria, sinulla pieni ihmistaimi siellä kohdussa kasvaa, laitahhan kuvaa ultrakuvasta, ne on niin ihania!!=):heart:..Paljon onnea nyt koko raskauden ajaksi sinulle!!:flower:

Ottis : Tosiaan Mur-mur sen pupun sinne on laittanut, kun hänen tekstiään päivittäessäni kopion..Eli Mur-murille kuuluu kiitokset!!:flower:
Minulla tänään dpo4 jos viitsit korjata, kiitos!:heart:

Mur-mur ihanaa, ovisviiva vahvistuu, kuvia kiitos!!Toivottavasti et loukkaantunut, kun päivitin eilen!!:confused:..nyt vaan oviksen hyödyntämishetkiä!:heart:..kiva, että saan seuraa RKKT listalle!=)

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kuiteskin joudutaan poikanen viemään sinne lääkärille uudemman kerran, ei tauti meinaa talttua millään - yskä&nuha vain jatkuu edelleen.
Näytti jo, että hellittää..vaan ei..: /

Terveystalosta varailin klo. 17.15 ajan lastenlääkärille, jospa syy tuohon pitkittyneeseen yskään löytyisi..
..nyt lähdenhin valmistautumaan ja poikasellehin vaattehia ettimään - yökki pyökki päällä ollut koko päivän kun eskarissa ei ollut..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset mur-mur ja mahdotontako ovisohjeista, testiohjeista ja hyödyntämisohjeista :D

Onnittelut mur-murille hyödyntämiseen.

Minulla nyt samanlainen testitulos kuin mur-murilla, joten ehkäpä huomenna sitten tasavahvuiset tai jo tänään illemmalla... Hyödyntämään en pääse tänään, eilen pääsin ja huomenna iltasella taas. Ehkä häntäveikollekin hyvä vahvistua ja kasvaa yksi välipäivä :cool: ?

Hauskaa että edes johonkin tulee viivoja, kun ei raskaustestiin ole millään suostunut tulemaan =)

Plussaonnea kaikille, tirlittanillahan se voi olla lähelläkin! entäs tetu68, mitä kuuluu?

t. iloinen putunen
 
lumeton no voi surku, että ei onnannut siirto! Onnea nyt tulevaan, uusiin tuuliin!
Itsellä tosiaan kroppa meni jostain syystä huonoon kuntoon. Kolmen viikon päästä olis seuraava pas suunnitteilla, katotaan nyt siirretäänkö vielä joulukuulle.

Hysteria kovasti onnea sykkeestä :flower: En osaa kuvitella miten ihana näky se voi olla, mutta toivottavasti joskus pääsen itsekin näkemään :heart:
 
OTTIKSELLE hali kissanpojan poismenosta.

HYSTRIA mukava nähdä sydämmen liikkuminen, vai mitä?

LUMETON onnea seuraavaan yritykseen mikä se lieneekin

KAIKILLE tsempit omiin hetkiin oli kyseessä oviksen metsästys tai rt testin tekeminen

Olin tänään ultrassa, siellä se pikkuinen oli käpertyneenä kuin katkarapu 10,3mm Sydän löi nopeesti :heart: ja kaikki hyvin. Ei mitään vuotoja. Hivenen lievää pahoinvointia mutta se menee ohi kun jotain syö vaikka hedelmän puolikkaan.. Kahvia en voi juoda kun se maistuu pahalta. Laskettuaika ois 30.5.2011 :heart:

Tuli tässä vain mieleen semmonen asia että kun täällä käy varmaankin harvakseltaan joitakin lukijoita niin voisiko tuohon päivityslistaan kirjoittaa virkkeen että ekalla sivulla näkyy raskautuneet kun kaikki kävijät ei varmaan hoksaa käydä katsomassa ekaa sivua jos harvakseltaan käy kun tieto ei leviä silloin.

Mukavaa syysviikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä