40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rominas Voi pahus kun vielä tulehduksenkin pukkasi :hug:. Kyllä sua nyt koetellaan :(.

mur-mur Jos illalla sen toisenkin testin teit, niin ei ihme jos vain pik-ka-sen viiva vahvistunut. Kyllä se aamupisu on aina hCG:n kohdilta tujumpaa. Ymmärrän kuitenkin varsin hyvin, ett haluaahan sitä tilanteen mahdollisimman pian tietää.

taavi166 Hienoa, että dpo-arvaukseni osui sun kohdalla oikeaan. Ihan varmana siellä on simpat viikonlopulta eiliseen jaksaneet munista odotella. Sä olet nyt ihan oikeasti RKTT :heart:. Päästään yhdessä jännäämään.

Sangah Mites sun niitten tuntemustesi kanssa kävit? Sitten toisekseen, jos haluat mukaan kp-listalle, niin kerrothan mikä kiertopäivä sulla on, mahdollisesti myös dpo:n, kierron normaalin pituuden ja yrityskerran, niin joku päivittävistä sut sitten kirjaa listalle..

ON Sain tänään postissa eilen tilaamani erittäin herkät r-testit ja kyllähän ne jo vähän polttelee. Toisaalta en taas tiedä mitä edes toivon. Tietty olis ihkua olla raskaana, mutt toisaalta sitten taas ne pelot ja kaikki mahdolliset kauhukuvat, kestääkö mun nuppini niitä ku sydän jo muutenkin riekaleina :ashamed:??
 
Ottis
Pitihän mun testata osaanko luoda enää tickeriäkään. Tuntuu kuin todellisesta kuumeilusta olisi kulunut jo ikuisuus. Edelliset menkatkin olivat jääneet kalenteriin merkkaamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Juuu Ottis niin kait se aamupisuli olisi tujumpaa..

Sain vain elokuussa herkällä testillä aamupisuun harmaan viivasen..
..kun taas samana päivänä päiväpisuun 25mIU/ml testillä sen haaamuplussan..

Huomenna olen jo viisahampi kun testejä tulee lisää.
Koko masua kovistelee/supistaa to-del-la kovasti koko ajan, vasemmalle myös toisella tapaa..vaikea kuvailla..

On tämä yhtä hel**ttiä taas..en saa mitään aikaiseksi, märehdin vain asiaa mielessäni koko ajan!!

Onneksi oli pakkasessa valmista evästä, keitin vain perunaiset lisäksi..ei paljoa jaksa keskittyä ruoan laittoonkaan..lapselle ja miehelle laitan, itselle ei maistu..: /

Vaan Ottis..kiva, jotta sie kovasti jo taas kuumeilet kanssamme:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Märehtimättä ei voi olla, kun asia on niin ISO, sen me kaikki tiedämme ihan varmasti. Voimia sinulle :hug:. Muistatkos sen jonkin linkin, jossa kerrottiinkin, ett mm. päivän toinen pisu voi olla hCG- tujumpaa kuin eka pisu? Se varmasti vaihtelee.

ON Mä olen taas ihan tööt. Tuntuu, etten koskaan pääse pojun ikävästä yli. Yritän ajatella, ett näin oli määrä käydä ja silti jossittelen. Jossittelen jossittelemasta päästyäni. Mies sanoi eilen, ettei olla mökilläkään käyty ja sekös mua nyt ahdistaa, kun pelkään, ett sinne pitää mennä, sillä siellähän ikävä taas iskee uudella voimalla kimppuun.

Pelkoja päin pitäisi käydä, tiedän sen. Ja mitä voimakkaammin antaa surun sisintään jäytää, sitä paremmin siitä ehkä joskus selviääkin. Herra yksin tietää, että minulla on elämässä suruja ollut ennenkin, joten luulisi jo, että olisin keksinyt strategian selvitä niistä ja selittää asiat parhain päin, mutta täytyypä tunnustaa myös se, etten ole aikuisiälläni antanut kenenkään varastaakaan sydäntäni niinkuin kissaherra teki. Eli pitäiskö sanoa, että sitä saa mitä tilaa?

Nyt pitäisi siis mur-mur mun saada todella se piinailu päälle ja vauhtiin, ett katse suuntautuisi tulevaan, enkä vain surisi mennyttä, joka ei koskaan palaa.
 
:flower:Heippaus nopsaan!!

Mur-mur: Pidän peukkuja , että viivat vahvistuu ja vauveli syntyy kesällä!:heart:

Kaikille plussatuulia toivottelen ja kaikkea muutakin hyvää!:wave:

Oma napa: Syy kuumeiluun on löytynyt ja alkaa rankat hoidot....ja tänään kp 1, joten voin olla listalla, jos päivittäjä jaksaa minut siellä pitää, mutta tämä kierto menee ihan tyhjäkäynnillä, ilman mitään avusteita jne

Lokakuun kirpeitä päiviä toivotellen

mahdotontako:heart:
 
Rominas, sinua nyt koetellaan oikein olan takaa. Hurjan kuurin oot saanut, oliko se 6 tablettia päivässä. Huh. Sisu sinulla kasvakoon.

Ottis, minusta tuntuu kuin oisin ekaa kertaa ihan tosissaan tuolla rktt-listalla. Ei kyllä olin kerran aiemminkin, mutta kait sitä on niin täpinöissään ovisplussasta ja pupuiluista, että kaiken kokee isosti, kuin ekaan kertaan. Pöh. Sattuu kun korkeelta putoo. Sinulla ottaa kovaa kissan menetys. Voi kun siihen oliskin jotain neuvoa ja ohjeita, kantaisin niitä satakiloa noin aluksi, mutta kun ei niin ei. Surun suo pitää jokaisen yksin tarpoa. Oikotietä ei ole. Voimia.

mur-mur, sinulla on niin tuoreessa muistissa nuo edelliset menetykset, että märehtiminen on ymmärrettävää. Eikä joka päivä tartte olla tehokas, iloinen ja innokas. Johan olisit kaamea, jos sellainen täydellisyys olisit. Toivottavasti illan ja yön tunnit menee nopeaan ja testit huomenna vahvenee. Mitään et voi enää sille asialle tehdä, tulee mitä tulee. Rutistus.

Mahdotontako, en edes uskalla ajatella mitä tarkoitat rankoilla hoidoilla. Toivottavasti kuulemme sinusta kuitenkin.
 
Oliko se muuten niin, että greippimehulla on jotakin suotuisia vaikutuksia ovikseen?

Mur-mur; kauheasti voimia sinne piinailuun. Toivon todella, että tulee hyviä tuloksia. Ei ajatella vielä muuta! :hug:

Mahdotontako; En tohdi edes ajatella, mitä tuo sinun lauseesi tarkoitti :( Voimia sinulle, oli sitten mitä vaan. Ja jaat asiat meidän kanssa tai et, niin mielessäni olet siitä huolimatta :hug:

Itse täällä lasken päiviä, koska voisin aloittaa o-dippailut. Ajattelin aloittaa jo kp 8-9, niin ei menisi ohi sitten, jos on tullakseen...

Hyviä öitä leidit!
 
Tyynetuulia Rominas Oivikki KIITOS! Toivotuksista ja kiva että jaksatte jännätä mukana.

Rominas :hug: Kyllä sinua nyt koetellaan. Kovasti jaksamista..

Murmur Halaus myös sinne, maltti on valttia eikä vielä kannata luovuttaa, odottele rauhassa ja jospa viiva siitä vain nyt vahvistuu..testaat siis nyt huomen aamulla..tule sitten kertoilemaan heti miten.

Oivikki Maanantaina meillä siis se siirto. Silloin vasta saadaan varmaan tietää miten soluja on saatu ja kuinka ovat lähteneet hedelmöittymään ja jakautumaan..toivon että saataisiin pakastimeenkin jotain, tulevaisuutta varten jos nyt ei tästä siirrosta pieni lähde kasvamaan.
Huomenna aamulla saan laittaa ekat Luget..
 
Viimeksi muokattu:
Juuuh..I-K:n sanoen "maltti on valttia"..=)
..näinhän se menee..miulla vaan ei taida kauheasti olla sitä malttia..kauuuuuhean kärsimätön olen ihmisenä:D

Muuta ei voi nyt kuin odotella - yön yli ainaskin ekaksi.
Aamupisut otan jemmaan ja päivällä Posti Paten käynnin jälkeen dippalen.

Nukkukaatte hywin jokainen ihnainen:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Mahdotontako (45).......kp2/29.............yk4....................1.yht.
sarppav (39)................kp3/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp3/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp7/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp7/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp13/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp13/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp15/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp15/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp19/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp21/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp24/28-36.........y2v...................3.
wiiwi67 (42).................kp30/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp31/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp32/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
taavi166 (39)..............kp33/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp38/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp64/23-29........yk?...................3


mur-mur (45) .................dpo16:heart:(dpo12)
Ottis (43)........................dpo3
taavi166 (39)..................dpo2
Tirlittan1968 (42).............dpo0



ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä aikas harmaa päivänen..ei mieltä ylennä..

Mie odottelen sitä Posti Patea jo kärsimättömänä..taitaa tulla vasta klo 12-13.00 välillä..huoks


Toivottelen kelin harmaudesta huolimati, kaikille ihanaisille mukavan muikeaa päivästä!!
 
Viimeksi muokattu:
mur-murin testitulosta tulin kurkkimaan, mutta listaa olitkin päivitellyt, kiitos siitä. Ja oliko se niin, että postista täytyy ensin varrota testit? Jännää tämä touhu.

Olitkin samaan aikaa linjalla... joo, tortaisin tulee niin kovasti postia, että jakajatkin selkeästi myöhemmin reiteillään. Koita pysyä nahoissas. =)
 
Viimeksi muokattu:
Juu taavi, näin se meni - postia odottelen:)..en malta edes pötkölleni mennä, vaikka väsy painaa ihan hurjana..

Koetan jotenkin ittiäni valmistella isoon pettymykseen..sellainen vain olo nyt..
..mutta ihana olisi yllätys jos toisin käy..:rolleyes:
 
Utelen (= ei tartte vastata jos ei huvita), onko sulla oireita minkälaisia. Aluksi oli ainakin lupaaviakin, ovatko ne hävinneet vai mistä tuo pettymystunne johtuu?
samalla asialla kuin taavi166 eli kyttimässä mur-muria.. ja myös samaa ajattelin just kuin ^^yllä oleva kysymys.Tiedän itse niin monta kertaa pettyneenä,että sitä ei tahdo uskaltaa iloita,mutta just et onko oireissa tapahtunu muutoksia? Ne häviävän pienet oireet joita itse olen tuntenut ovat aina iltaa kohti ilmoitelleet itsestään,mutta aamulla olleet hukkateillä.Ja monesti meni päiviä,etten untenut mitään ja sit taas tuntui jotai..
 
Hei flikat, saapi udella:)..

Alkuunhan miulla repi jalkoja/nivusia, kuumotteli, palelsi ja tisun päät toooosi kipiät, turvonneetkin..
..nyt ei oikein mitään..ja tuo mitä tirulii mainitsit, että iltaa kohden "oireet" lisi tai tuntui enempi..hmmm..TOTTA!

Illasta tisut on hieman arat, aamulla/päivällä ei olleskaan!!
Eilen supisteli koko vatsaa todella in-hot-ta-vas-ti, sellainen jännittynyt masu koko ajan..:x..tänään ei sitäkään.

Eilen ilasta tuli huono olo kun syömisestä oli aikaa(ei maistunut ruoka)..kädet aivan tärisi kun hampparia mutustin:p
Lämmöt aamusta 36.7 ja iltap/ilta 37.2..
KN oli ainahin eilen, puolivälissä ja aika napakka - hieman avoin..juu ja valkovuotoa on pikkasen, ei mitenkään runsaasti..tässähän näitä..

Jotenkin vain ON sellainen "tyhjä" olo..vaikea kuvailla..

tiruliille olisi kysymys:
Eilen kävin kattelemassa noita plussakuvasia ja sieltä siunkin löysin:heart:..kysymys kuuluuhin..
Milloin/mikä dpo pvä. sen dippailit??..=)

((muoks))..äskettäin veskireissulla kopaisin Kn:aa..sijaitsi puolessa välissä, sellainen aika pehmyt ja kohdunsuu kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä