40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti


löysin myös 13 pv hedelmöittymisestä (eli pp11)

muoks* eli miten se ny tulleepi kun oli punktio,niin lasketaanko se dpo 0 vai 1??
Kahden päivän ikäiset solut laitettiin,eli 12pv oli siis hedelmöittymisestä kun testin tein..sää oot viisaampi näissä hommissa eli olisko sit ollu dpo 12??
APUA..meen sekaste näissä laskuissa...
 
Viimeksi muokattu:
punktio oli 3.5
siirto oli 5.5
ja testin tein 15.5 iltapäivästä...
anteeksi jos oon sekava näissä,mutta kun ei oo nuita dpo päiviä joutunu laskeen nii en tiijä :ashamed:
hedelmöityshän on täytynyt tapahtua 3-4.5 pv koska ne yleensä ovat jo toisena päivänä 2-soluisia..ja jos normaalia tahtia hedelmöittyneet niin silloin ne ovat hedelmöittyneet punktiopäivänä eli 3.5,koska solumäärät olivat normaalia minulla.

eli silloin siis oliski 13 pvää...


ÄÄÄÄHHHHH!! Nyt en enää sekota tätä pakkaa enempää:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Ok tirulii
vielä jauhan..tarkoittaako mielestäsi: päivät hedelmöittymisestä SAMAA, kuin päivät ovulaation jälkeen??:confused:

..miulla siis se eka dippaus dpo12-->12pvä:ää hedelmöittymisestä..
(12-24.10)
 
Viimeksi muokattu:
Eksyin minäkin mur-murin ja tiruliin vanavedessä tuonne plussatestikuva-ketjuun. Olihan ihania kuvia. Ja parasta antia oli ne aikaiset haamut ja niiden vahvistuminen... huoh! Sikasataälyinnokkaana odotan mur-mur sinun tulosta, mutta kait sitä pitäis tänään jotain syödäkin.

 
Itse asiassa, mietinkin..tadan käydä Apteekissa tänään se Apteekin oman hakemassa.=)
..on vähän mihin verrata..vaikka nämä puikot ovat herkkyydeltään samanlaisia.

Miulla on vielä 4 testiä ja dippaankin myöhemmin vielä iltap. pisuun..jos vaikka tulisi viiiiiielä vahvempi viivanen;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä