40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Hyvä, että kattelit arvoja netistä, koska sulla on nyt taas perusteita uskoa, että kaikki on sittenkin hyvin :hug:. Maanantaihin on tästä pitkä matka. Minäkin olen huomannut, ett jotain asiaa jännätesä tai stressatessa sitä käy paljon useammin tupskulla kuin muuten. Jätät sauhut pois sitten pikkuhiljaksiin, ettei siitä kuitenkaan tule valtavaa stressiä sulle eikä pikkiriikkisellekään.
 
mun on pakko kommentoida, vaikka en kuulu tänne pinoon ollenkaan.. mur-mur sä kun jaksat kannustaa kaikkia muita täällä vauvakuume palstalla, nyt on sinun vuoro; -pää pystyyn ja koita vaan luottaa ja uskoa siihen että vauva itteänsä jo odotuttaa.. :heart: turha ajatella liikoja ikäviä asioita, nyt otat vaan hetki hetkessä.. mä luulen kyllä että maanantaina on iloisia uutisia sinulla kerrottavana.. :heart: hyvää viikonloppua, muillekkin kuumeilioille.. :wave:
 
äizikkä kiitos siulle kauniista sanoistasi:)
Voi kun mie koetan ajatella, että "kyllä siellä vaavi kasvaa ja voi hyvin"!!
..vaan miksi se ei onnistu??
..jotenkin niiiiiin paljon helpompi muita tsempata ja tukea, kuin omaa ittiään!!:|

Hetkittäin mielessä käy lämmin ailahdus ja että kaikki hywin..masussa kuitenhin on ISO möykky kun minnuu peloittaa niin kovin..
Otin äskettäin pikku unoset ja sitten - tyhmä kun olin:headwall: menin yhden R-testin dippaamaan..ja kyllä se viiva on haaleampi kuin eilinen:'(..ei siitä pääse mihinkään.

..toki pisun koostumus voi olla erillaista pitkin päivää..jne..jne..

Mutta isona ihmeenä maanantaina pitäisin tuplaantunutta hcg arvoa.

Kiitos ihan todella paljon kaikille tsemppaamisesta..olette ihanaisia kyllä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-murin tuloksia tulin katsomaan. Hcg-arvojen taulukko niiiiin laaja, että kyllähän arvo noihin mahtuu. Mutta ymmärrän kyllä toki, että nyt on pitkät tunnit ja päivät edessä. Oletko jo miehellesi kertonut? On varmasti vaikeaa olla niin kuin ei mitään, jos hän ei vielä tiedä. Jaksuja!!!!
 
Kiitti Terri kyllä mies jo tietää=)..ja niinhän se noiden arvojen haitari on suuri.

Ei vain taida miehelläkään oikein usko riittää, että hyvin tämä loppuun asti menisi.
..kovin ei olla asiasta juteltu ja hän tietää kyllä, että maanantain arvo kertoo sitten enämpi tilanteesta.

Enämpi ittekseni ja teille ihanaiset mieleni päältä tätä huolta nyt puran:)

..jotenhin tuo dippailemani R-testi, veti mieleni niin saakutin matalaksi..

..Vaan..jos suklaata vähän mutustaisi, auttaisikos se hieman?..:p

Illan köllykkätä kaikille!!:wave:
 
Hyvä, että olet saanut sanotuksi miehelle, mur-mur, vaikkei ne miesten kommentit aina kovin kannustavia ole. Varmasti hänkin suojelee itseään valmistautumalla "pahimpaan", niin kuin sinäkin teet, kun et anna riemun täysillä pongahtaa pintaan. Mutta sitähän raskaus on lähes loppumetreille saakka. Aina tähyillään seuraava etappia, ultraa, potkuja, neuvolaa jne. Voi miten mä toivonkaan, että teille käy nyt hyvin!
 
Ottis
Hiljaista näyttää olleen. Tulin kurkkaamaan olisko mur-mur aamusta testaillut. Mokoma ku iltapisusta dippasit ja nyt ollut huolta syli täynnä :hug:.

ON Lähettiin miehen kanssa mökille. Ensin olin vihaa ja raivoa täynnä miks hän tänne nyt haluaa eikä 3 viikkoa sitten. Tahtojen taiston kävin, etten rumasti sanonut. Illalla juttelin systereitten kanssa melkein 2 tuntia ja kelattiin paljon menneitä suruja. Saunassa itkin silmäni puhki, mutt lopulta rauhaannuin kattomaan koneelta romanttista hömppää kera punkkupullon. Aamusta kömmin miehen viereen nukkumaan. Elämä saattaa voittaa..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Mahdotontako (45).......kp4/29.............yk4....................1.yht.
sarppav (39)................kp5/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp5/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp9/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp9/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp15/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp15/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp17/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp17/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp21/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp23/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp26/28-36.........y2v...................3.
wiiwi67 (42).................kp32/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp33/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp34/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
taavi166 (39)..............kp35/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp40/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp65/23-29........yk?...................3


mur-mur (45) .................dpo18:heart:(dpo12)
Ottis (43)........................dpo5
taavi166 (39)..................dpo4
Tirlittan1968 (42).............dpo2

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Ottis:heart: kyllä se elämä voittaa!!:heart:
Mukava, jotta sait purkaa huolia&suruja sydämen päältä läheisellesi, sisarellesi.:)

Kyllähän minä dippasi aamupisusta..ittensä kiusaamista ja rääkkämistä tämä kyllä on..
Viiva oli miusta aa-vis-tuk-sen(kait) vahvempi, kuin torstainen - vaikea ihan arvioida kun tämä uusi kostea ja torstainen jo kuivunut(silloin viiva näyttää hailummalta yleensä..)

Yksi testi vielä jäi huomisaamulle..vaikka kyllä mie taidan jo tietää tuloksen:'(
..selkää ja alamasua repii siihen malliin..Kn on myös nyt avoin..eli vuoto alkaa näinä päivinä..voi että mie olisin halunut tämän menevän niin toisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|O

..anteeksi omanapainen kirjoitus..ei jaksa nyt muuta..

:heart:mur-mur
 
Ottis
Voi mur-mur Halauksia :hug::hug:. Kurjaakin kurjempaa on jos tuntemuksesi enteilevät vuodon alkamista. Saisi todellakin mennä tämä raskaus toisin.. Älä vielä kokonaan toivosta luovu, jos testiviiva vahvemmalta näyttää kuin toissa-aamuna, sillä sehän tietää sitä, ett hCG on nousemassa. Kunpa voisin jotenkin auttaa.
 
Kiitti liiza, Rominas:)

Anteeksi, mutta en jaksa tuolla surkialla kameralla alkaa näpsimään kuvia: /
..on mielikin niin alamaissa, ettei senkään takia..ymmärräthän..

Testi on vielä selkeästi kostea ja siksi viiva näyttää hieman vahvemmalta.
Selkää ja masua juilii koko ajan, aivan kuin vuoto alkasi minä hetkenä hyvänsä!:O

..ja minkä huomasin myöskin - lämmöt lähteneet laskuun reilusti..se juuri enteilee miulla vuoto:'(

Minnuu ittiänikin suututtaa kun en jaksa uskoa enempää:mad:..kai miulla raja tuli nyt sitten vastaan.

vaan..ihana on kun tsempaatte minnuu, kyllä auttaa jaksamaan!!!:kiss:
 
..jospa vähän söisi kalakeittoa=)..ei oikkein ruoka ole maistunut, vaan pakko olisi jotain syödä.

Eilen menin mammimaan jo ennen klo. 23.00!!..ja nukuin tuonne klo. 10.30 saakka - uni auttaa unohtamaan hetkeksi..:ashamed:
 
Keittelinhin kaffet ja söin pari porkkana piirasta-Nam:p

Vaan tiedättekös..

Mie kovasti teitä kaikkia ihanaisia tsemppaan ja laitan plussatuulahduksia tulemaan!!!!!
..olette tärkeitä!!!



mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Muistan oikein hyvin taannoisesta raskaudestani, että ekat päivät, kun vuodon olisi jo pitänyt alkaa, oli koko ajan sellainen olo, ett just täti tulee kylään, mutt ei se tullutkaan. Minä ainakin toivon sun puolestas, jos et itse jaksa. Voimahali :hug:.

ON Mies käväisi kotona syömässä ja jonkin aikaa huilimassa ja lähti yksin mökille. Tässä nyt käyn Jaakobin painia itseni kanssa lähdenkö perään vai en. Kisulin eläessä en näitä asioita edes miettinyt, ku oli selviö, että jos mies lähtee yksin, saa hän myös yksin olla ja mä olen kotona kissapojan kanssa. Vaan kun nyt ei ole kisulia, tekis jo mieli kirmata perään, mutt ajattelin silti vähän itseäni testailla tuonne hämärän rajamaille, että osaanko minä täällä ihan yksin olla. Koko päivän on ollut pala kurkussa ja itku ihan tyrkyllä.
 
Mie kun noita testejä täällä "joutessani" tutkailen, huomasinhin, että eka R-testi dippauksen viiva oli hävinnyt!!

..mie vähän luulen, että miulla saattoi olla se ovis+ ehkä kuiteshin 12.10 - ei 11.10
tuossa vielä kuvaa silloisesta O-testistä Kp15(11.10)..

..tasavahvaa viivasta en saanut ja testithän miulta loppui, joten enempää en dippailut tällä kiertoa..

Näi ollen, eka plussa(joka nyt siis hävinnyt testistä) dpo11.

Eilinen labratulos 48 saattoi olla siis dpo16..kenties dpo15 JOS ovis olluthin myöhemmin..lämmöt nousi vasta perjantaina 15.10
Viimeisin tallettelu miulla oli 11.10

Olisiko simppaset siis selvinneet/elelleet JOPA 3vrk?..hmmmm..:confused:

..mie kattokaas takerrun pikkasiinhin oljenkorsiin..:saint:
..pakko on!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Mie kun noita testejä täällä "joutessani" tutkailen, huomasinhin, että eka R-testi dippauksen viiva oli hävinnyt!!

..mie vähän luulen, että miulla saattoi olla se ovis+ ehkä kuiteshin 12.10 - ei 11.10
tuossa vielä kuvaa silloisesta O-testistä Kp15(11.10)..

..tasavahvaa viivasta en saanut ja testithän miulta loppui, joten enempää en dippailut tällä kiertoa..

Näi ollen, eka plussa(joka nyt siis hävinnyt testistä) dpo11.

Eilinen labratulos 48 saattoi olla siis dpo16..kenties dpo15 JOS ovis olluthin myöhemmin..lämmöt nousi vasta perjantaina 15.10
Viimeisin tallettelu miulla oli 11.10

Olisiko simppaset siis selvinneet/elelleet JOPA 3vrk?..hmmmm..:confused:

..mie kattokaas takerrun pikkasiinhin oljenkorsiin..:saint:
..pakko on!!:)
voi mur-mur sun takia tulin kirjautuun ihan tän asian takia sanoakseni,että miulle juur lääkäri kertoi että simppaset säilyy kevyesti 5vrk..parhaimmillaan jopa 7 vrk :O
Tiijän,että olet siellä epätoivoissas,mutta koeta jaksaa:hug: Eikö sulla ois mahdollisuutta siihen apteekin testiin? Itse en aio enää ikuna tilata noita #taavetteja# :(
Jaksuja hirmusti sulle tohon maanantaihin...sit siä jaksatkii ihan ilosin mielin uotella kesää ;)

Ottikselle myös täältä halejaaa.. Itte oon myös lemmikkejä menettänyt joten tiedän miltä se tuntuu.Toisille läpihuuto juttu,MULLE EI todellakaan.Kaikki sympatiat puolellasi :heart:

Kaikille muksaa lauantaita!!
 
tirulii mie olen vain jotenhin sillä tapaa "hölmö"..tai mikä lie:whistle::D
..että ajattelen: "jos ei NÄILLÄ testiellä kuiteshin viiva jonkin verran vahvistu - ei sitten millään muullakaan".
..voihan se olla, että testit EI ole niin toimivia kuin muun merkkiset, mutta näyttävät kuitenhin alkaneen raskauden.

..ja kyllähän miulla on se labratulos nyt tiedossa..ja toinen sitten maanantaina - siitä on hyvä tehdä vertailua, kertoo enämpi, kuin tuhat R-testiä!!
..ja jos miulla ei olisi ollut jemmassa testejä, en olisi dippailut olleskaan!!

Juu, kyllähän ne hyvissä olosuhteissa voivat siimahäntäiset elellä pitkäänhin - yleisesti kuitenkin sen 2-3vrk.

Kyllä jos maanantaina arvo ON selkeästi noussut, huokaisen hetkeksi flikat!!=)
 
Ottis
mur-mur Hyvä hyvä! Saa sitä tarttua oljenkorsiinkin, kun on näin isosta asiasta kysymys :hug:. Miehelle yritin soittaa noin puoli tuntia siitä, kun hän oli kotoa lähtenyt eikä vastannut, joten koitanpa nyt sitten vain kärvistellä kotona yksikseni.

tirulii Kiitos haleista! Miten tiesitkään, ett just sellaista tarvitsin? Netissä olen lueskellut kissajuttuja ja välillä nauranutkin hauskoille kuvauksille kissojen tempauksista. Kissat on tosiepeleitä ja varsinaisia Luonteita kaikki. Joku aika sitten ovikello soi ja mun kaksosveli tuli lankonsa (vai mikä se vaimon mies nyt onkaan?) kanssa ja ihan mulla oli itku päästä ku tämä 'lankomiesmikälie' ojensi minulle kassin ja kiitteli kissan ruoista. Kassista löytyi just sitä mitä kissaa kaipaava tarvitsee eli kynttilöitä ja paketti Fazerin sinistä. Heidän Siviälleen vietätin ison pussillisen meidän kisulilta jääneitä ruokia. Yhden kynttilän sytytin jo ja laitoin sen apukeittiön pöydälle kisulin kuvan viereen.

ON Mun alamasuun sattuu, nippailee niin maanperusteellisesti, ettei totta ollenkaan :confused:. Oonkohan mä niin helposti höynäytettävissä, ett nyt tunnen nippailua ku tuota tickeriäni katsoin ja huomasin tän päivän r-oireen useilla olleen nimenomaan nippailun?
 
ON Mun alamasuun sattuu, nippailee niin maanperusteellisesti, ettei totta ollenkaan :confused:. Oonkohan mä niin helposti höynäytettävissä, ett nyt tunnen nippailua ku tuota tickeriäni katsoin ja huomasin tän päivän r-oireen useilla olleen nimenomaan nippailun?
Ottis ET ole olleskaan helposti höynäytettävissä - monella R-oireet alkaa noin!:heart:(miulla repi ja viilteli jalkoja, masua ja nivusia)
 
Mie kun niin malttamaton, dippailin sen viimeiseihin testin - eipä jää huomiselle enään vaivaamaan.
Tässäpä 2 kuvasta ja OLI se viiva VAHVISTUNUT aamuisesta selkeästi!!!!!!!:)


Kuva vain huono, kun sähkö/keinovalossa tuolla kameralla ei tahdo valmista tulla..

Koetan vielä myöhemmin parempaa kuvaa ottaa, patterit nyt latauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä