40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Hei pitkästä aikaa!

Päivittäjälle mulle vois huomenna laittaa kp 4. Taustailen kyllä aika paljon, mutta listalla voisin olla mukana vielä pari kuukautta.

Mur-mur ehdin sinun kirjoituksesi lukea ja voin vaan kuvitella, miten ikävät fiilikset sulla on. Suuret halaukset sulle ja jaksamisia kovasti. +uutisesi oli niin ihana, mutta että näin piti käydä, tuntuu niin väärältä. :hug:

Pinkki plussannut sen jälkeen, kun olen täällä käynyt. :flower: Onnittelut sulle.

ON elämä ja yritykset jatkuvat entisellään eli epävarmalla pohjalla epävarmassa suhteessa. Tältä vuodelta toivon ja odotan rohkeutta tehdä isoja päätöksiä.

Kaikille plussatuulia ja voimia niille, joilla ei ole tärpännyt.
 
Minäkin toivotan onnea Inialle ensi viikon siirtoon!

Olen jotenkin niin alakuloinen mur-murin takia ja samalla pelottaa oma kohtalo että miten tässä käy! Varasin varmuudeksi ens viikon tiistaille TAAS ultran. Multakin oireet aikalailla hävinneet :whistle: . Soitin eilen jo neuvolaankin ja ihmettelin! no aika näyttää missä mennään tässä raskaudessa ja rv nyt 8+3.
 
Mitä ihmettä :/ kp 7 ja ovis testiin piirtyy jo punainen viiva,on kontrolli viivaa hitusen vaaleampi sillä rupesin jo tikuttamaan eilen kun on kummasti nippaillut alhaalta useamman päivän,niin sain siis jo eilenkin viivan ovis testiin.
 
Leena, kiva kuulla sinusta. Onko tuo yk7 oikea luku vai pitäisikö sekin päivittää seuraavaan?

Erkalle lämpimiä ajatuksia. Kaikenlaiset inhottavat ajatukset sitä raskaanaolevaa aina vaivaavat. Onneksi on olemassa ultrat. Itse mietin sitä kotidoppleria, jolla olisi saanut lapsen sydänäänet kuulumaan kotona, muttei tullut hankituksi. En kyllä tiedä, mistä viikosta alkaen, sillä voisi kuunnella ääniä. Sitten vasta helpottaa, kun potkut alkavat ja kun niissä on taukoa, mielikuvitus ehtii tekemään vaikka mitä kauhukuvia.

Minnihiirellä oviksen odotus meneillään. Haaveilu on jatkuvaa odottelemista.
 
Ottis
Minnihiiri68 Sama juttu täällä, täti pakkailee kamojaan ja täytyy myöntää, ett tässä jo alkaa vähän tuntua siltä, ett pitää ainakin tätä suhdetta alkaa lämmitellä, ett saa myös niitä simppoja ajallaan.

Tuossa aikani kuluksi luin Graviditaksen sivuja ja siel oli, ett simppojen laatu heikkenee jos pupuilussa yli 5 päivää väliä. Herre Gud! Meillä ei siis mitään toivoa jos ensinnäkin oviksen jälkeen itse pihtailee, ettei vain alkion kävisi hassusti ja sit alkaa vuoto, jolloin ei todellakaan tee mieli ja sit mies onkin jo niin jäissä kun ovis on käsillä, ettei sitä meinaa sit niin mitään saada lämpenemään lemmiskelyyn :|. Kaiken järjen mukaan tässä pitäis siis kovastikin saada miestä pukille viimeistään sunnuntaina ja aloittaa siitä jtp-meininkin, ett edes toivoa olisi. Pitääpä tänään miehelle asia esittää :saint:.
 
mur mur :hug: :hug: :hug:

On niin väärin , niin väärin.

Itsellä täti on yltynyt oikeen. On kyllä niin ei vieraskorea vieras tämä täti aina !
Onnea inialle siirtoon minultakin. Ja plussanneille.
onlydream onpa sulla aikainen ovis..? Jos se noin heittelee, pitäisköhän munkin siirtyä tikkuihin. Kun luotan tuohon laskuriin....?
Enpä tässä muuta nyt osaa kirjoitella. Tuo mur mur niin pysähdytti. Voimia sinulle kovasti!
 
Mur-mur Hiljaiseksi vetää eikä osaa oikein mitään kirjoittaa. Ei tämä ole oikein että toivottu vauva nyt jo otetaan pois..niin väärin. :hug: :hug: Olet ajatuksissa kovasti kovasti teidän perheelle jaksamista.

Muuta ei nyt jaksa tällä erää, myöhemmin sitten.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Heti kun reissusta toivuin, ryntäsin koneelle lukemaan mitä MURMURILLE kuuluu ja ilmeisesti ei kovin hyvää tällä hetkellä :'( :hug: Täällä sulla on kuitenkin keskenmenon kokenutta vertaistukea, jos se yhtään helpottaa!!!

PINKILLÄ ja ROOSAMARIALLA tullut plussaa sillä aikaa ja se on hieno asia!!! Onnittelut teille!!!

Me tuumittiin reissussa miehen kanssa, josko lopetettaisiin tämä kuumeilu, heittäisin tikut roskiin ja alettaisiin vaan nauttia elämästä ja näin aionkin tehdä.
Eli PÄIVITTÄJÄ, minut voi poistaa tuolta kiertopäivälistalta ja laittaa taustailijoihin. Jos joskus sellainen onni kävisi, että tulisin raskaaksi, niin tietysti tulisin siitä teille kertomaan :) Mutta näin on parempi. Ja mullahan oli se SUNNUNTAI PÄIVITYSVUORO, joten senkin jättäisin jollekulle.

Toivon totisesti kaikille teille ihanille naisille hyvää jatkoa ja niille vieraileville siittiöille herkullisen pulleita munasoluja.

HIENOA, ETTÄ OLEN SAANUT JAKAA AJATUKSIA TÄÄLLÄ TEIDÄN KANSSA! Ja käyn täällä kyllä lukemassa teidän kuulumisia, onnittelemassa raskautuneita ja kommentoimassa teidän juttujanne.

HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE :wave:
 
Iso lämmin halaus :hug: :hug: :hug: mur-mur ja kovasti jaksamisia sinulle!! :heart:

Liiza Pahoittelut tädin tulosta! :hug:

Wiara Rentoa taustailua (sielläpä minäkin) & jospa se raskaus sieltä itsekseen, omia aikojaan alkaa, kun unohtaa tikuttelut, mittailut yms. Kaikkea hyvää!!! :heart:
 
Ottis
Wiara Päätöksesi "kuulostaa" järkevältä ja suorastaan ihailtavalta. Jospa itse joskus kykenisi samaan. Onnea kaikkeen mitä sitten teetkin :hug:! Hyvää taustailua sulle!

Onlydream Mulla vähän samanlaista ongelmaa eli menkat vasta loppumassa ja verisen vuodon seassa jo tuntuu kuin olisi ovislimoja. On tän tytön kroppa aivan sekaisin jos jo nyt alkaa ovista touhuta :headwall:.
 
Ottis
Liiza Pahoittelut todellakin tädin tulosta! Jotenkin toi mur-murin kohtalo sokaisi ajatukset, etten edellisestä viestistäsi lukenut aiemmin kuin alun :headwall:. Parempaa onnea tähän uuteen kiertoon :heart:.
 
Ikäviä kuulumisia täällä...mur-mur olen kovasti pahoillani :hug: Tuo on niin kauhean väärin. On väärin, että annetaan toivo, ja sitten otetaan se pois :'( Kovasti voimia tuon koettelemuksen kanssa elämiseen! :/

Muok. kiitos, päivittäjälle :flower:
 
Mahdotontako kyllä olen saannut noihin viivanpaikkoja eli sellaisa missä ei ole väriä mukana.

Terry ehdottomasti otan kaksi, jos lääkäri on sitä mieltä.

Inia peukutus tiistaille, pääset taas tosi toimiin, ihanaa.

Liiza no nyt sitten tuli selvyys tilanteeseen, pahoittelut kivuliaasta tädistä, mutta onnea uuteen kiertoon.

Leena toivotaa, että alkanut vuosi tuo tullessaan hvyää sinulle.

Wiara tervetuloa lomalta! Olen iloinen , että olet ollut täällä kuumielemassa meidän kanssa. Mukavaa. että taustalta käyt meitä seuraamassa ja kertomassa kuulumiasi.
 
mur-mur Voimahaleja ja kaikkea hyvää sinulle! Elämässä näyttää olevan näitä vastoinkäymisiä enemmän ja vähemmän... Nyt on niitä ollut minun elämässäni niin korkeisiin stressipisteisiin asti, että koko raskautuminen taitaa jäädä ihan oikeaksi haaveeksi tätä menoa. :'( Mutta kaikella on varmasti tarkoituksensa, eikä lopeteta silti haaveilemasta :heart:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).......................kp3/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp4/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp4/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp4/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp5/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp5/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp5/28..............yk2..........2.
Siiri Sisilisko (39).......kp6/28................yk22........1.
onlydream (36)...........kp8/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp10/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp11/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp13/26-30........yk17.....1.
ikiemo (45)..................kp17/20-50..........y?............4.
Räystäspääsky (43)....kp20/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp20/27-32.........y.2,5v.......2.
Mahdotontako (45)......kp21/29.............yk3...........1.yht.
haave3 (41).................kp21/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp22/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40)......................kp23/25-28..........yk5..........4.
nillanilla (42)...............kp24/28-33...........yk7...........1.
vauvatoive10 (42)......kp25/28-31...........yk2.........3./1. yht.
Solakka Silakka (40)...kp28/24-27..........yk17........1.
mimmimamma (47)......kp37/28..............?............4./1. yht.
Sariella09 (43).............kp50/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp72/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp87/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp103/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Mahdotontako (45)......dpo10
vauvatoive10 (42)......dpo5
Terry64 (45)................dpo5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Huomenta kaikille =)

Mahdotontako miten on. onko viivanpaikaan tullut väriä? Toivottavasti!

Ämy ja Solkka Silakka onko r- tuntemuksia?

RKTT lista on tällä hetkellä aikas lyhyt. Teille kuitenkin +++ lähetyksen pistän tulemaan :wave:

Tässä päivittäessä listaa pistää silmään tuo kp 5 suora, hauskasti monta samalla kp:llä.

Onlydream pärähtikö tänään jo ovis viiva tikkuun?

Oletteko huomanneet, että aika monella on tässä vuoden pimeinpänä aikan ollut jotenkin normaanlista poikkeava/via kiertoja?

ON täällä on ihmeen virkeänä vaikka en ole nukkunut pitkään ja vielä parina yönnä olen heräilly välillä aamuyöstä. Olisiko sumujen sivuvaikutusta, toki, jouduin nousemaan ylös ottamaan sen aamulla ja en sitten enään mennytkään nukkumaan takaisin niinkuin olin ajatellu. Tämä pino on ollut tärkeä minulle, sillä täällä voi teidän kanssa jakaa tätä kuumeilua ja täällä on ollut hyvä henki ( katto tuntuu olevan korkealla ja seinät leveällä ) .Täällä myös on voinnut kirjoittaa sekä iloista että suruista ja kaikiesta siltä väliltä. Olen lukenut myös tuolta lapesttomuus puolelta pinoja, mutta en ole löytänyt vielä "omalta tuntutuvaa" pinoa sieltä.
 
Huomenia!

oivikki en ole vielä tänään kerennyt pissimään tikkuun mutta tein eilen illalla kolmannen testin ja se myös viivallinen,tämä öllö olo ihmetyttää ja tuo alavatsan kipuilu,onkohan tämä kana munimassa kunnon satsit muniksia :LOL: kun näin voimakkaita nämä oireet.

 
Ihanaa olla taas kotona remonttievakon jälkeen.
täällä on nyt vähän apea mieliala, ei oikein tiedä mitä kirjoittaisi, tuntuu että ei ole sanoja.
Itselläni kierron päivä 25, normaalisti odottelisin menkkoja mutta kun on vasta dpo 5 !
Taitaa olla reilusti yli 30 päivän kierto, olen aloittelija noiden ovistikkujen kanssa, mutta nyt ainakin tiedän että ne haaleat viivat eivät minulla ainakaan vielä merkkaa ovista, vaan kun se kunnon ovis oli tuntemustenkin mukaan niin tikkuun piirtyi heti saman tien tumma viiva josta ei ollut epäilystäkään ja taisi olla kierron päivänä 19 :)
Meillä vatsatauti ja evakko sotki sekstailua, joku kivasti sanoikin että ehkä on tyttö tulossa kun sain siementä sisään vain silloin ovisplussa päivänä ja sen jälkeen miehestä ei ollut näihin puuhiin kun oli niin kipeänä.
Mulle olisi ihan sama saisinko tytön tai pojan, mullahan on siis kaksi isoa poikaa, tyttö olisi ihana, mutta tiedän että mies toivoo poikaa, on ihan sanonutkin sen.
Miehet on jotenkin niin lapsellisia, poika se olla pitää, itse aikanaan melkein ajattelin että oli helpompi olla äiti pojille kuin tytölle, itsekin olen ollut vähän poikamainen aina, joten sujui melkein poikien touhut paremmin. Nyt olen vanhempi ja voisin olla kypsä tytönkin äidiksi.
Onko teillä muilla kovasti toiveita sukupuolen suhteen?
 

Yhteistyössä