40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta! Onpas tänne tullut kuvia =) . Voihan olympialaiset sentään :headwall: :headwall: miten kaikissa lajeissa voi epäonnistua, plaah! Mulla tätä tyhjäkäyntiä täällä :kieh: eli ei mitään raportoitavaa :ashamed: .

Onnentuulia kaikille!
 
Voi Emily, kuinka kurjaa että sinullekin nyt piti käydä noin. Jaksamisia ja haleja sinne sinulle kovasti :hug: Saman kohtalon olen kokenut itsekin ja valitettavan moni muukin täällä :( Itsestä tässä alkaa tuntua siltä että saa luopua siitä haaveesta että me miun rakkaan kanssa yhteistä lasta koskaan saataisiin, huoh... vaan eipä sitä siltikään osaa vielä luovuttaa, ei.

Ja mulla KP13 jo menossa, menkat alko ennenaikojaan ihan yllättäen, ilman mitään normaaleja tissi- tai vatsakipuja. Niin omituista, lieneekö lopun alkua :(

Noh näistä "maailmanlopun" tunnelmista toivottelen kuitenkin kaikille teille ihanille immeisille täällä paljon plussatuulia ja mukavaa loppuviikkoa!!! Mur-muria ihmettelen ja ihailen, kun jaksat nyt jo täällä tsempitellä ja kannustaa muita :heart:

No mutta tämä oli ihan tälläinen pikainen viesti töiden keskeltä, ja vaikka olisi niin ihanaa kommentoida jotain jokaiselle, niin en ole oikein kärryillä kaikesta mitä täällä on tapahtunut. Tsemppiä kaikille kuitenkin =)
 
oivikki, tarkistin sen verikokeen hinnan, olikin vain 30 euroa. Ehtisithän sä sen varmaan ennen passia jo tulevassakin kierrossa ottaa? Ellet halua huilia vähän... Tosi surku, kun ei sullekaan sitä plussaa nyt tullut! :hug:

nilla, kiitos myös asperiini-tiedoista! Pidetään sut vaan listalla, se on helpompaa kuin kaivaa sitten tietoja kun tulet uudestaan. Sitt vaan kerrot päivittäjälle että alkaa uusi yk, kun se alkaa.

Ottis, musta sä olet aivan liian kiltti! Sietääkin räyhätä miehelle, jos et kerran kotonasi voi olla niin kuin haluat!
 
Laitoin nyt tuonne uuden alun... Käykääpä kurkkaamassa! Kokeilin, jos laittais nuo raskautuneet etusivulle, eikä kuljettaisi koko aikaa mukana - mitä ootte mieltä? Yrityksenä siis "keventää" tuota päivittäistä listaa, jotta enempi jää tilaa kirjoituksille. Entä sitten taustailijat? Etusivulle, vai kuljetetaanko mukana päivittäisessä listassa?
 
Ottis
I-K Aivan mahtava kuva :). Kannatti opetella.

Rominas ja Rinja Aivan oikeassa oletta. Mies on käsittämätön tyyppi. Itse pitää valtavaa melsketta viikonloppuisin ja varsinkin humalassa ja mun pitäis arkisin olla kusi sukassa koko ajan. Ihan tosissani eilen olin, kun sanoin, että saa muuttaa pois luotani, jos ei mun aiheuttamia ääniä voi sietää. Eikä ne ole vain äänet, tuoksut myös häntä ärsyttää. Jalkanikin mun pitäis rasvata silloin kun hän ei ole kotona, kun sen haju ärsyttää häntä yms. Ihan jo ärsyttää, että loma on alkamassa ja pitäis sitä ton idiootin kanssa viettää :headwall:.
 
Voi miksi tosiaan Emilyllekkin näin kävi..surullista on,lohtuhalit ja jaksamista :hug: .

Omaa napaa,Kävin kilpparikokeissa ja Tsh oli 2,48 ja t4v 13,3 mitkä olivat hoitajan mukaan viitearvoissa.Googletin tuossa arvoja niin tsh pitäisi jonkun mukaan olla 1-2 raskautta toivovalle..eli siis..hmm..Täytynee ottaa puheeksi vielä kun ensikuussa menen lääkärille.
 
Ottis
Haave3 T4v näyttäis olevan mun mielestä kans ihan ok. En nyt ulkoa muista viitearvoja, mutt kuitenkin. TSH:kin ok, kun on alle kolme, mutt silti viittais vähän siihen, ett alitoimintaa olis ku noin yrittää TSH puskea arvoa ylös. Pitääpä kotona tarkistaa omat arvot. Mulla vaan niin sekot noi arvot ku kilppari joditettu, ett nyt on km:sta lähtien yritetty saada tolkkua mihin arvoon voi luottaa. Viimeksi otettiin vain t3 ja ensi kuussa otetaan kaikki arvot.

Inia Kiitos symppauksesta :flower:. Tuohon osasinkin luottaa, ett 8-voluumin meille loisit, kun tämä alkaa pian jumittaa. Hyvä idea keventää päivitystä laittamalla yrjöklubilaiset alkuun (vaikken ole viel kattonutkaan ;)) Mutt nyt, työt kutsuu. Palaillaan :wave:!
 
Emilylle lämmin halaus ja jaksamisia. Miten surullista.

Haave3, mun gyne sanoi, että vauvaa haaveillessa TSH:n pitäisi olla alle 2,5. Joskus kun asiaa googletin, niin usein tulee suositukseksi vauvahaaveissa alle 2. Sisätautilääkäri taas ei kiinnitä tällaisiin arvoihin, vaan silloin katsotaan viitearvoja. Oma arvoni oli 3,0 ja sain lääkityksen lapsettomuusgyneltä, mutta jos vauva joskus syntyisi tai kun vauvahaaveet kuopataan, varmaan lääkitys lopetettaan.

MamaStellalle mukavaa reissua!

Paljon on tekstejä tullut muutenkin, mutten nyt ehdi tutustumaan. Jännittävää TOTT-päivää toivottelen jo etukäteen. Toivottavasti huomenna ropisee plussia. Mulle sitä ei tule, sillä lupaavat oireet on hävinneet ja menkat pysyy poissa vain lugejen ansiosta. Rupesin jo katselemaan kalenteria uuteen ponnistukseen ja jos täti tulee niin kuin kuvittelen, osuu pistokset ja ultrausajat sopivasti viikolle. Jos siis vain saan lääkäriltä ajan.
 

Yhteistyössä