40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oireista täällä ei juuri voi puhua. Sitä pikku lämpöä ja välillä olen tuntevinani paineen tunnetta. Ja äsken sain kauhian kuumottelukohtauksen . Ei kai vaihdevuodet... :eek:
No, mulla niitä oireita on riittänyt aiemmissa kierroissa vaikka muille jakaa ja nega tai siis täti on pyrähtänyt paikalle. Joten ootellaan ja katellaan.
 
Lugeista taitaa nämä vähät oireet tosiaan mulla olla, pientä öklöoloa (tosin joskus ennenkin ollut) ettei tästä nyt välttämättä. Mutta tissit on kipeät ja mulla ei yleensä ole ja en tiedä oisko toi valkovuoto mistä johtuvaa. Mutta hiukka menkkamaista tunnetta on myös tänään ollut, ei näin aikaisin yleensä mulla ole sitä.
Munisten kohdalla voi olla kivun tunnetta oviksen jälkeen kun useampi munarakkula puhkeaa..Sitähän on Punktion jälkeenkin..Ottisko sitä mietti?

Vielä lisään kun muistin että tosi kovaa palelin illasta tänään, kahden peiton alla torkut otin ja ihan jäässä olin..Ainahan mulla näitä oireita jotain on ettei näistä nyt voi mitään päätellä.
Lugeista tosiaan tuo tissi kipu on ennestään tuttu oire.
Femareista kovat ovis kasvukivut ,ei muuta oireita tulut.

Nyt nukkumaan,, hyvät yöt.

Jännätään samoissa päivissä Rinja siis sun kanssa, toivon sulle +++
ja muillekkin jännääjille kanssa paljon :whistle: :whistle: plus pölyä.
 
Ottis Ymmärsinkö nyt oikein? Laskit lasin, ja kuului ääni? Ja siitä suututaan? Ihan oikeesti, kait nyt kotonaan saa ääniä päästellä... kuuluu ne sitte astioista tai kehosta!!
Teillä ei ilmeisesti ainakaan kovin montaa lemmikkieläintä taida olla?
Miehesi taitaisi tulla hulluksi meillä kun 2 koiraa ääniä pitämässä... Minä kyllä pidän hiljaisuudesta, mikä nykyään on aika harvinainen herkku, mutta en nyt sentään kilareita saa jos mies erehtyy lasin lattialle laittaan ... Hei haloo!
Mun mielestä myöskin teit aivan oikein kun annoit palaa!! Sullahan yhtälainen oikeus kiukutteluun ja suuttumukseen kuin hänelläkin... Jospa avautumisesi saisi hänet ajattelemaan käyttäytymistään!!!
 
Voi emily67, olen hyvin hyvin pahoillani, lämmin :hug:..en voi sitä sanoin oikein kuvatakkaan..tiedän mitä nyt tunnet, vaikkakin osasit jo sitä hieman odottaakin :'( ..

Voimia&jaksamisia sinulle kovasti..anna itkun tulla jos itkettää, se helpottaa aina pikkasen..jospa sen uuden yrityksen aikakin vielä tulisi..myöhemmin:heart:

Kevät talven auringon säteitä laitan tulemaan!!
 
I-K Menet vaikka tuonne ekana..

http://www.glitter-graphics.com/graphics/338740

..sitten napautat hiiren vasurilla minkä kuvan haluat..seuraavaksi tuon tekstin alta-->

To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code:

..hiiren vasemmalla(tummenee)..sitten oikealla ja sieltä "kopio"..sen sitten liität tänne..( hiiren oikea ja "liitä" ).. ..Onnistumisia!! :wave:
 
..miulla kone tökkinyt koko illan-Plääh :eek:

..ja meni miullahin alussa pitkä tovi, ennen kuin "vanha" tajusi.. ;)

Kiva jotta onnistuitte =) ..vaan nyt..Nukkukaatte hyvin, miekin koetan!!:heart:..tuli nimittäin miehen kanssa illasta aikas riitanen(yllätys yllätys) :( ..sillä mie vielä konehella olen istuksinuthin..mutta nyt se on suljettava tai aamulla ei "kunnian kukko laula".. :D Nati nati!!
 

Yhteistyössä