40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ RAKKAAT KANSSASISARET JA KUUMEILIJAT :hug: :heart:
En opettele nyt noita ihania kuvia laittelemaan,joten toivon, että näinkin ajatukseni teidät saavuttavat!
Oviksia täällä moni bongailee, kuten minäkin. Viiva oli hieman vahvistunut, mutta ei voi vielä oiliksi kutsua :ashamed: Mutta silti aion tänään taas miehen kellistää ystävänpäivän kunniaksi ja varmuuden vuoksi. Ovis varmaan tulee joskus tiistaina...no, täytyy mies kellistää monena päivänä. Ei muu auta :LOL:
Kävin zumbaamassa. Aion jatkaa, mutta ei se niin ihmeellistä ollut, kun suosion perusteella kuvittelin. Mutta se siinä oli kiva, että sai hytkyä rennosti pelkäämättä, että muut ehtivät tuijottelemaan :LOL: Eli eiköhän tästä taas ensi sunnuntaina lähdetä zumbaamaan. Vähän lähtee kaloreita, vaikka aika tehokkaasti niitä tuleekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinja:
Viiva oli hieman vahvistunut, mutta ei voi vielä oiliksi kutsua :ashamed: Mutta silti aion tänään taas miehen kellistää ystävänpäivän kunniaksi ja varmuuden vuoksi. Ovis varmaan tulee joskus tiistaina...no, täytyy mies kellistää monena päivänä. Ei muu auta :LOL: .


=) Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta rinja
 
Huippu little bear tuo eilen illalla viestissäsi ollut pupu :LOL: Muillakin hienoja kuvia =)

Vielä pieni toivonkipinä täällä, vaikka onkin tunne ja pelko että täti kaartaa punaisen autonsa pihaan huomenna tai lähipäivinä. Jos tulee niin tulis pian, en halua että kierto taas normaalia pidempi :/
 
Testattu on ja haaleaa viivaa pukkaa. Ei tarvinnut edes suurennuslasilla katsoa.... :LOL: Pitäisköhän varmuuden varalta jo tänään houkutella miestä saunan jälkeen... ? Vai olisko se huomenna varmempi?? Kamala tenkkapoo..auttakee...!

Mittasin lämmön hetki sitte ja 36,7 näytti. Siis ihan normaalia.

 
oilin pongaukset myös täällä menossa, ja tänään sekä eilen ihan hailua viivaa näyttää. Joko oili pyyhkäisi ohi tai vasta tulollaan joka mulle ois erikoisempaa kun olen näitä lyhyen kierron immeisiä. oudosti vaan alaselkää juimii ja muniksia jomottaa.. niin kun olis vasta tulossa ja nämä muniksen kasvatus kipuja vielä. Kattelen uudelleen tilannetta huomenissa. Lämpöä en ole mittaillutkaan nyt..
Meillä perinteinen laskiais rokka päivä ollut, laitoin eilen iltamissa herneet likoamaan ja kinkun jämät oli pakastimessa odottamassa. Laskiais pullia tehtiin myös, mutta vielä on maistamatta, täytyy laittaa kahvia tulemaan, tai jos tuo Nallu laittais..
Simpojen talletuksen kannalta olis ehkä tuo parempi että oili olis vasta tulossa kun työitä ollut liikaa ja väsy painanut.
 
Iltaa vielä ja terveiset zumbasta :heart: kalorikulutus oli tunnissa 645kcal, eli varmaan ihan tehokasta.
En osaa sanoa Ottis minkä näköinen olit unessa, et näkynyt ihmisenä vaan tiesin vaan että se olit sinä, onpa hassua selostusta, mutta unista ei ota selvää! :D

Mahdotontako :heart:
 
Ottis
Rominas Suosittelen miehen kellistämistä jo tänään :). Mun ukkeli on oksennellut koko päivän ja on nyt viluinen. Sairaalta vaikuttaa, vaikka krapulana alkoikin. Saas nähdä miten käy meillä. Minäkin digitestin päivällä tein eikä huippua näyttänyt, mutt tikussa oli väriä eilistäkin enemmän. Outo juttu. Nyt ei tunnu sen kummemmin, ett oili olisi just tulollaan. Mökillä käytiin saunomassa ja nyt niin laiska olo, ettei viihtis tehdä mitään. Joten taidanpa alkaa töllötellä. Kivaa ehtoota kaikille! Palaan viel illemmalla kurkkaamaan onko tullut päivitettävää.

Mahdotontako Ymmärrän hyvin ton hahmottomuuden. Niin mullakin oli tossa väriunessa :).

Näyttää olevan niin vilkasta oviksen bongailua itsekullakin, ett RKTT-lista takuulla kasvaa lähipäivinä :saint:.
 
Hyvää ystävänpäivän iltaa :heart: :heart:

Pikaisesti vaan,oilia ei näy vieläkään mutta kiusakseni sain hiivan :snotty: ja jos se oili vaikka huomenissa kurvaakin paikalle niin jää se hyödyntämättä on sen verat tuo alakerta polttavan tuntuinen ettei sinne tee mieli mitään sisään laittaa ja eikä se taida olla suositeltavaakaan eli harakoille menee tämä kierto :headwall: :headwall:
 
Ottis
Onlydream Harmi, että se hiiva just nyt hyökkäs paikalle :headwall:. Ei varmaan kannata paikkoja kovin ärystellä jos limikset nyt jo kovilla :(. Mene aamusta heti apteekkiin lääkettä hakemaan ja toivotaan Oilin nyt sitten vähän matkalla vitkuttelevan, ett ehtisit parantua.
 
Siis outoa, miten erilailla tuo digi- ja puikkotestit näyttävät vai liuskoja käytit, Ottis. No, mulla kun on vain nuo puikot, niin pakko luottaa niihin. Lämpöjä en oo ehtinyt mittaileen. Limoja ei hirveesti oo, mutta vähän..no, jos nyt ottaisi varman päälle.
Nyt katellaan kisoja.
Plussatuulia :heart:
Voi harmitus onlydream, jos kierto menee hukkaan.
 
Kovasti tosiaan Oilia moni täällä odottelee&bongailee!! =)

Rominas, miepä autan sinuu: Kellistä se ukkois nyt vaan jo tänään..ja huomennahin myös!!!:D..siis, "varmuuden vuoksi"..vai olikos se, "varmuuden välttämiseks".. ;)
 
Miulla alkuun näytti että O-liuskatestillä EI vielä + mutta sitten digillä jo oli. :/ ..jossain vaiheessa kuitenkin esim. Kotitestin liuska&CB:n digi näytti molemmaiset plussaa..

..vaan ihan uteliasuuttani kokeilin Raskauskeijun herkkiä 10mIU/ml liuskatestejä ja ne toimi miulla hyvin!!..ainahin toivon näin olevan että oikein oviksen tulon näyttäneet..yleisemminhän nuo ovistestit ovat herkyydeltään 20mIU/ml..
 
Ottis voi harmitus miehesi "heikko" kunto..jos hän kuiteskin jaksaisi temput tehdä:whistle: ja sie saisit sitten ne kullanarvoiset simppaset taltehen!!!:wave::heart:
..miullakin sellaiset aatokset olisi, saunahin lämpiää ja poikanen kohta mammii.. ;)
 
Ottis ja mur-mur: Otan neuvostanne vaarin... ;)
Mutta voin sanoa, että kyllä tiukkaa tekee, kun mies jo pari kertaa melkein saanut mut vetään herneen palkoineen nenään ( olen koko ajan yrittänyt silti olla kiukustumasta ääneen) ja ite se muutamaan otteeseen keuhkonu tuossa ihan turhista... Fcking miehet.. Noh, nyt ei passaa kiukutella...vasta vkon päästä.. hehehehh!
 
Tänään mulla näytti o-testi kahta viivaa ja se testiviivakin oli aika vahva muttei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli (mulla ei koskaan ookaan nuo kotitestin liuskat kahta yhtä vahvaa näyttäneet vaikka digitesti on näyttänyt täyttä sarvea). Tuntuu että joka toinen päivä näyttää nuo halpisliuskat eri tavalla joten ota nyt sitten noista selvää. Mutta kun olen säästänyt vertailua varten nuo edellisten päivien liuskat niin tämän päivän liuska oli ylivoimaisesti vahvin testiviivan kannalta. voiskohan ovis lähestyä jo :whistle: kaavinnasta 10 päivää. Tosin päivää ennen kaavintaa raskaustesti näytti enää haaleaa plussaa erittäin herkällä liuskatestillä että hcg oli lähtenyt jo aiemmin alamäkeen. Toiveajattelua että jos nyt kohta ovis niin kahden viikon pääsgtä alkais SE yrityskierto jolloin saa jo toimia.
 
Täältä taustalta toivottelen kaikille vielä hyvää ystävänpäivän iltaa :flower: !
Elämä on todellakin mennyt ilman kuumeilua :eek: ... Eilen, tänään olen kärsinyt pms-oireista. Tällä kertaa ei ole pitkää oirelistaa, vaan ennenkaikkea mahdottoman lyhyt ärsytyskynnys :| . Puoliso- ja lapsiraukat saavat kuulla kunniansa ihan turhan pienestä :( . Mulla on mielessä, että mur-mur kerroit käyttäneesi jotain luontaistuotelääkettä, jolla sinun pms-oireesi vähenivät. Olisin kiitollinen, jos vielä voisit sen tänne kirjoittaa :wave: .

On kuitenkin kiinnostavaa lukea myötä- ja vastoinkäymisistännekin, vaikka taustalla olenkin. Vaan pulinaa on kyllä niin paljon, ettei kärryillä meinaa pysyä =) .

Onnea plussailuun kaikille :heart: !
 
Ottis: Yritä nyt saada se sun mies jotenki seisokille.... heheh, "bussin" tulo ei koskaan ole varmaa... ne simpat pitää hyödyntää...Varmuuden varalta tai kuten mur-mur :)in mies) sanoisi: "Varmuuden välttämiseksi"...

Nyt täytyy jotenkin yrittää tsempata ittensä tästä koneesta irti ja pitää tuo kolmijalkaisen irti myöskin aparaatista.... Kerron ehkä myöhemmin miksi täällä kihistään... :headwall: :attn:
 
Mukavaa ystävänpäivän iltaa vain kaikille :heart:

Hauska kuulla, että täällä onkin O-jahti käynnissä :LOL: Täällä O bongattu myöhään eilisiltana digitestillä, ja sitten vaan raa´asti kaatamaan miestä, joka on flunssainen ja räkäinen :eek: O-viivat tuli ovistestiin vielä tänä aamuna, joten suunnitelmissa on toistaa kaato tänään. Olen jo vähän käynyt vihjailemassa, mutta sohvamakaaja ei vaikuta halukkaalta :kieh: Tämä onkin koko prosessin työläin vaihe :snotty:

Ovisjengiläisille nyt ihan erityispaljon tsemppiä ukonkaatoon! :saint:
 

Yhteistyössä