40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos vinkistä, Solakka Silakka.
Mulla ei oo vielä lähelläkään lähelläkään lääkekattoa kustannukset, joten ei tässä mitään kiirettä. Toivotaan, että sulla sujuu asioinnit hyvin tänään KELAssa.

Nyt mua ihmetyttää. Lämmöt on nimittäin nyt jo laskenut: 36,4. Mites ne nyt jo? No eihän tää oo mikään tieteellinen lämpökäyrä, mutta olisin silti toivonut tulosta 37 pintaan. Vähän mietityttää, että jatkanko tällä lääkearsenalilla ensikierrossa. Mitään pahoja oireita tms. ei ole, mutta silti nappien napsiminen ja pistäminen mietityttää. Mutta kait mä sen kolme kertaa yritän, vissiin.

No pitipä tulla vielä lisäämään tähän viestiin, että uusintamittaus tuotti tuloksen 36,97. Nyt mä lopetan mittaamisen ja tän palstahäiriköinnin. Muuten on pino pullollaan mun olemattomia oireitani.
 
Heippa kaikille!! Ajattelin käydä teitä moikkaamassa, kun täällä sairaslomapäivää viettelen ja muuten en ole ehtinyt juttuja paljon lueskella enkä kirjoitella. Teidän RKTT-lista on aivan mahtava ja kohta on jännät paikat käsillä!!! =) :flower: Onnea ihan kaikille!! :heart:

Eilen illalla mua paleli aivan vietävästi ja oli huono olo, joka jatkuu edelleen....mikään vaate ei ole tarpeeksi....en tiedä johtuuko jostain pöpöstä vai ihan tilanteestani mutta tämä päivä menee lepäilyn piikkiin. Tarkoitus olis yrittää saada varattua sitä ultraa jollekin päivälle mutta on ollut niin paljon kiireitä etten ole saanut aikaiseksi.

Jaksamisia teille kaikille ja **** B A B Y D U S T* * * :heart:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (41)..............kp1/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp1/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp6/24-28.......yk19........1.
haave2010 (43)............kp8/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp8/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp9/23-28........yk8........1.
Rominas 40................kp11/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp11/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp12/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp13/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp14/23-26.........yk10.......5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp14/23-24..........y.n.3v.............1.
happihyppy (39).........kp15/28...........yk5(26).....3./1.yht.
mur-mur (44)...............kp16/27-29........yk10.....3./2.yht.
onlydream (37)...........kp16/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp17/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp18/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp18/28............yk1...........6/2.yht
Terri (45).....................kp19/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp23/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp25/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp26/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp27/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp28/23-27.......yk9...........1.
AinoEmilia (45)............kp38/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp38/28................yk22........1.
taavi166 (38)................kp39/28-42..........yk10............3.
Sariella09 (43).............kp42/40............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp47/20-50..........y?.............4.

Kadonneet lampaat:
Äiti7 (41)......................kp49/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Haave3 (43)..................dpo13
Mahdotontako (45)........dpo12
nillanilla (42).................pp9
oivikki (41)....................pp7
Terri (45).....................dpo4
Minnihiiri68 (41)..........dpo1
mur-mur.......................dpo1
happihyppy (39)..........dpo1
Inia (43).......................pp1
Iida-Karoliina (45)........dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Ämy,nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]


 
Terri, lähetä vaan se hakemus, riippumatta siitä mitä ne mahdollisesti kelasta sanoo. Kun niillä tuntuu olevan asiat kiinni myös käsittelijästä, ei aina mee pykälien mukaan...

SS, mitä lääkkeitä sulla oikein on, kun ovat noin kalliita??? Hyvin oli sulla muniksia kasvamassa, just sopivan oloinen määrä! Mä toivon että seuraavassa (ja viimeisessä ) hoidossa pyritään vähempään määrään, toivottavasti ois sitten laatu parempaa.

oivikki, hyvä jos usko on palautunut! Kyllähän se on masentavaa, jos mitään normaalista poikkeavaa ei havaitse, tosin sun päivillä ois aikaistakin. Ja sitten tuo, että kun hoitoja ei voi jatkaa niin kauan kuin haluaa, siksi että rahat loppuu. Mullakin tavoitteena vielä /enää yksi hoito.
 
Ottis, Rominas..tuo väsy on to-taa-li-nen heikentäjä näissä vaavintyöstö hommissa :( ..minun miehellä kun roikkuu naama&silmäpussit polvissa, on turha haaveilla lemmekkäistä leikeistä:/ ..ehkä jos mie OIKEIN näen vaivaa, saapi mies simpat puristettua ja mie ne kerättyä talteen..aika vaikiaa vaan on ja miun täytyy se ottaa huomioon-en siis saa omaa tydytystä, muutoin sitähin haluan!! Nyt lomapäivien(3) ansiosta ja "puutteessa olemisesta":D johtuen, kävi tämä hyvä tsäänsi! ;)

Meillä muutoinkin ollut parisuhteen osalta aika vaikiaa ja olen huomannut tämän..kun mies saapi "pussukkansa" tyhjennettyä säännöllisesti, ehkä 1-2 krt/vko niin hyvin pyyhkii :wave: ..vaikka se miulle tekee tiukkaa välistä ja aina ei onnistukkaan :( ..tällä vain takaisin sen elon rauhan ja siimahäntäisten saanti sujuisi ilman draamaa sitten Oilin vierailun lähetessä.:saint:

Mies kun va-li-tet-ta-vas-ti on enimmäkseen suorituskeskeinen epeli ja siinä sattaa naiselle jäädä äkkiseltään aika tyhjä olo kun ei itse kerkeä mukaan lystinpitoon-on "leikit" ohi ennen kuin alkoikaan :eek: ..siis henkisestikkin myös näin :ashamed:..nainen kun janoaa sitä hellyyttähin:heart: ..siksipä aika ajoittain- silloin kun sellainen "fiilari", haluan myös itse saada tyydytyksen ja mies sen miulle kyllä suo, hyvin mielellään :p ..mutta EI onnistu silloin kun ukko kulta väsy!!

..ja senhin olen huomannut: Meillä ei pare kauheasti jutella että "nyt olis ovis ja pitäis saada"..paremmin toimii, kun vaan alan miestä vokottelemaan/lämmittelemään..ja siittä se sitten lähtee, JUUUH :whistle:.. kyllä se pikkasen virittää aina siihen hiillokseen hehkua ja arkikin sujuu mutkattomammin, vaikka ei niin SUURIA tunteita pelissä olisikaan :)

..näin siis tällä viisiin kirjoitettuna, aina ei tosiaan toimi meilläkään..se on kait vaan hyväksyttävä :/ ..se on suuri surku jos ovis jääpi hyödyntämättä, siihen kun nainen kuitenkin kovasti panostaa ja sitä odottaa, tikuttaa..*huoks*..meillä kun pikkasen kiirusta jo pukkaa tämän lisääntymisen kanssa..

:attn:Koetetaan silti flikat tsempata kovasti, vaikka hampahat irvessä välistä sitten:kieh:.. :wave:


Siittä ja muistahin elämän "murheen kryyneistä" huolimati..

HURJASTI PLUSSASÄTEHIÄ :heart:O&R:heart: TESTEIHIN!!!!
 
..minuu muuten alkoi jännittämään..se kolposkopia, on parin pvä:n päästä jo..olispa kaikki hyvin tuolla miun kohdunnapukassani:heart:..pitkästä aikaa sitä seurailin tuossa parin päivän aikana ja sieltä se nyt nousi jo ylemmä-oviksesta johtuen luulen ma, on silleen pehmyt ja avoin..

..vaan nyt mie tilailen testejä jemmaan ;) ja sitten evästä uunihin paistumaan, seiti-perunalaatikkoa =)
 
Kiitos Terri =) :flower:

Toisinaa vähän "liiankin" avoimesti ehkäpä kirjoittelen..ja sitten tulee niittä voimasanojahin kun oikein pimpittää.. :D.."sellaista elämä on"..niin, miustakin on kiva lueskella siun juttujasi Terri ja muistat useita meistä henk.koht. moikata..mie en :| ..vaikka silti ootta kaikki NIIN mielessä:heart:
 
Näin tänään ruokakaupassa ihanan vauvamahan... Oli kauhee halu tuijottaa ja oikein hävetti. Utelias olin ja ihaileva mut samalla kateellinen kaihomieli :| . Ajattelin että voi kun minä olisin tuo. aina salaa katse kiinnittyi tuohon pyöreään mahaan ja toivottavasti ei huomannut. :attn:
 
Tänne saapui tänään täti. Elikkä yk 10 alkoi.

Aloinkin nyt oikeastaan odottaa jo tädin tuloa kun näytti niin selvältä ettei ole raskautunut. Ei ois ollu kiva jos kierto ois lähteny venymään pidemmäksi kuin 35pv, minkä se tänään teki. Mikähän juttu tämä sitten on, kun kierto oli vajaan vuoden ajan 29 pv ja nyt toinen peräkkäinen 35 päivän kierto. Mulla on on ollu säännöliset kuukautiset oikeestaan aina.

Panotiheydestä: me luotetaan tuohon joka toinen päivä juttuun. Ja nyt luin jostain senkin että ympäri kuukauden olis hyvä olla noin 3 kertaa viikossa yhdyntöjä. täytyy tunnustaa että meillä ei kyllä niin aktiivista oo vaan on painottunu tuohon ovulaation aikoihin. mutta olis kuulemma siitiöiden ladulle hyväksi että ne purkautuisi suht usein muutenkin.

Ehkä tarviisin niitä murmurin oppeja, meillä menee aika lailla samaan tyyliin kuin ottiksella nuo touhut. mun miehellä kanssa sairaus joka vaikuttaa petipuuhiin.

mur mur, et mun mielestä kirjoita liian avoimesti, vaan juttujasi on mukava lukea :)
 
jääris miekin niitä ihaillen kattelen, tekisi melkeinpä mieli koskettaa ihan!!!
:heart:

ninni-70 harmitus tädin tulosta:hug:..uutta yritystä vain sitten kun täti kurvaa muuanne =) ..tuo kierto saattaa hiljaksiin iän kartuessa muuttua-normaalia siis. Muutoinhin vuodenajat vaikuttaapi myöskin..miulla aina syksy/talviakaan saattaa kierto pidetä vaikka päivällä, vasitenhin oviksessa on suurempi liukuma kp12-16

..kuuntelen tässä samalla radiota ja iski yllättäin oikea "himo" karaokea lähteä laulamaan ;) Tralalaaaa!!!!:D ..jospa miehen talvilomalla(1-9.3)siten kävisi laulaa luikauttelemassa..

..taidankin laulella koneelta hieman-Morjes!!:wave:..
 
Ottis
Rominas Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower:! Ja sinähän nyt sitten myös RKTT-listalle pongahdat samantien. Toivotaan sun miehen olevan iskussa tänään.

Minäkin toivon löytäväni sopivan sauman, jolloin voisin ajan kanssa ja ajatuksella miehen kanssa jutustella tästä touhusta. Huomenna gynen aika ja aikalailla turhauttavalta tuntus lähteä sinne yksin menemään jos ei tiedä ollaanko tässä enää tosissaan asialla vaiko ei.

ON Ovistesti tehty ekalla hymynaama-digillä. Tylsä on naama kun siihen ei piirry muuta kuin pyöreä pollukka kertomaan ei-huipusta. Saas nähdä tuleeko ovista tässä kierrossa ollenkaan. Senkin suhteen olen huomenna vissiin just näihin aikoihin viisaampi.
 
Ottis
Terri Höpsistöpsis! Et lopeta palstahäiriköintiä ku sehän tämän jutun idea just on, ett saa niitä olemattomiakin oireita luvallisesti oirehtia :).

mur-mur Kiva oli juttuasi lueskella. Minä jaksoin tuolla lemmenviritys touhulla oviksesta puhumatta miestä viekotella sinne ekaan plussaan asti, mutt km:n jälkeen on touhu ollutkin totisempaa ja tietoisempaa. Se ei todellakaan ole välttämättä miehelle hyvä. Meillä ukon lääkitystä kolmisen viikkoa sitten vähennettiin maksa-arvojen kohoamisen vuoksi ja siksi tähän kiertoon entistä enemmän laitoin latausta, kun toivoin, ett simppaset olisivat nyt olleet vähän vireämpiä, kun miehellä myrkkyäkin vähemmän verenkierrossa. Vaan nyt on hänellä sitten masuoireet pahempia ja sekin varmaan väsyttää ja muutenkin tekee olon niin kurjaksi, ett tuskin siinä jaksaa seksiä ajatella. Mutt silti olen sitä mieltä, että jos lasta yhdessä yritetään pitäisi sitä yritystä myös olla tuntui miltä tuntui. Eihän se mustakaan kivalta tunnu olla alvariinsa vonkaamassa. Meillä kun tuntuu, ettei tuo mies tee koskaan aloitetta, oli sitten o-aika tai ei :(.

 
Ottis
Ninni-70 Pahoittelut tädin tulosta :hug:! Pitkäksi venyi sinulla kierto nyt. Vaan jospa kevätauringon myötä taas palautuisi. Ikähän näihin juttuihin alkaa itsekullakin pikkuhiljaa vaikuttaa, vaikka tietty me toivottaisiin, ett kaikki säilytettäs se nuoruuden hehkeys mahdollisimman pitkään.
 
Ottis
AinoEmilia, Siiri Sisilisko, Sariella09 ja ikiemo, huhuuuuuuuuuuu!! Mitäpä kuuluu?? :wave:!

Emily Pikaista paranemista sinulle :flower:! Ihailtavan tyynesti olet alkuraskauden ottanut. Muistahan meillekin sitten kertoa mitä sieltä ultrasta kuuluu + :heart:.

Täytynee alkaa tupaa lämmittelemään. Kaupassa ja kirjastossakin pitäisi malttaa käydä. Mulle tulee kuuden maissa kasvohoitaja kotiin. Tekee myös ihoanalyysin aparaatilla. Ei ole ehkä paras ilta miehen kannalta keskittyä itsensä hemmotteluun, mutt pitää minunkin jotain saada :saint:.
 
Kyllä nää meidän miehet on kyllä :headwall: :headwall: Tuo Rominaksenkin miehen kuorsauskonsertti!
Joo, ei meilläkään tämä mitään hääviä ole, mutta parempia aikoja odotellessa menee näinkin....
Niin, mä en tiedä mun oviksesta yhtikäs mitään. Ehkä tänään olisi huippu ollut, koska viiva vahveni. Tänään vihloi alavatsasta oudosti... minä tietysti heti haaveilemaan, että siellä se hedelmöitys tapahtui... =)
Muuten on kyllä niin vanhan naisen olo, että. Liukastusvoide olisi kova sana joo.
Kaukana ovat ne ajat, kun kostuin pelkästä miehen kanssa juttelusta =)
Tästähän tulee kohta netin pahin seksipalsta. :LOL: Eli ei tästä sen enempää. :whistle:
 

Yhteistyössä