40+ so what!!! (vol. 8)

Mitenhän ne nuo yk:t nyt tuon km:n jälkeen?..jääris olit sen ajatellut että alkaisi alusta-eli yk1 sitten:) ..
..miten te muut km:n kokeneet olette ajatelleet sitten tuon uuden yrityksen-alustako, vaiko jatkuu siittä mihin jäi ennen plussaa?

..tämmöisiä täällä saunan jälkeen fundeeraan-olo niiiin rentoinen, jotta järrrrrki seisoopi :p
 
Solkka silakka kyllä se haaleakin viiva on +. Toivottavasti pysyy ja vahvistuu. Osta lisäksi vaikka ma aamua varten sellainen testi mihin tulee RASKAANA :heart:

I-K oletko jo r-testit tilannut. Pianhan se aika sieltä lähestyy.

OD tsemppiä PMS oireiden kanssa. Jospa olisikin kuitenkin r-oiretia.

Vauvatoive mahtavat uutiset.Onnea! Mukavaa, jotta oli noin kiva kätilökin. Uskomatonta, kuinkia noin pienellä voidaan nähdä jo kaikkia yksityiskohtia!Minäkin niin toivon pääseväni niitä joskus näkemään. :heart:

Mur-Mur onnea uuteen kierotoon.

Leena mikä on tilanne?

ON o-testi tuli tänään luukusta ja ekstrana r-testi kaupanpäälle. Laitoin sen odotelemaan aikaa parempaa. Macana aloitin eilen ja nyt jo selvästi enemmän on energiaa =) . Ihanaa vkon loppu kaikille.
 
Oho, mur-mur, unohtui poistaa rktt:sta. Tämmöttistä tää on kun kiiruulla söhlää.

Ottis, mietit niitten ultrassa näkyneiden follien kohtaloa. Mä oon kuvitellut (huom. taas sitä mutua), että ensin samassa kierrossa useampi folli aktivoituu ja sitten löytyy johtofolli. Sitten kun ovis on ohi, niin kaikki aktivoituneet "kuivuu" pois ja seuraavassa kierrossa taas uudet follit aktivoituvat. Eli jos ultrataan oviksen jälkeen, niin ei näy enää niitä aktivoituneita, vaan vasta uuden kierron alettua jossain vaiheessa. Kiitollisena otan taas tieto vastaan, jos oon ihan väärin ymmärtänyt tän jutun.

Oivikki, se että kaksi siittiötä hedelmöittää muniksen on tosi harvinaista luomussa. Sitä en osaa sanoa, mitä tapahtuu labrassa, onko siellä yleisempää. Onneksi siellä huomataan tällainen juttu, eikä pääse mola jylläämään kohtuun.

Mutta nyt nukkumaan, että jaksaa taas aamulla ennen heräämistä nousta.
 
Iltaa!!!
Tää sivusto tökkii minulla ihan hirveästi. :kieh:
Tuttava yritti myös kirjautua aamupäivällä tänne koneeltani ja hänellä myös sivusto tökki koko ajan.

Verenvuotoa on edelleen enempi tai vähempi.
Raskaana ollaan edelleen, jotain siellä kyllä näkyi. :heart: =)

MS & Taisto rv:5+5
 
Iltaa! asettelee kukat uudestaan :flower:

Vauvatoive voi kuinka hienoja uutiasia ultrasta! Nyt voit huokaista helpotuksesta ja NAUTI raskaana olosta! :heart:

Ottis ja terri joo ne follit, jos ei raskaudu niin muuttuu olikos ne nyt keltarauhasiksi tai joksikin ja kutistuu pois. Seuraavaan kiertoon kypsyy uus satsi.

Ja murmurilla alkoi vihdoin ne menkat! hyva niin, siita on hyva jatkaa seuraavaan Toivoon :)
 
No niin simot taas tältä illalta talletettu. Tuli mieleeni että toivottavasti se ovis olis nyt sitten siellä vasemmalla puolella eikä oikealla kun tuntuu että oikealta puolelta ei koskaan oo onnistunut...mulla siis sitä pco-tyyppisyyttä vielä vähän oikealla puolella, välillä oli molemmilla puolilla.
 
Hitto, katos tekstit ja ponkas mut ulos taalta sivulta!! :eek:

Mitas ma kirjottelinkaan..

niin Murmur ma en paivita noita kiertoja km jalkeen, tosiasiahan on etta kolmatta vuotta tata pungerretaan.

Paivittaja hokasin etta mulla lukee 3 v yrityskierrossa, ehka 2v ois oikeempi, tama on nyt kolmas vuosi.

mamastella. Hyva etta kaikki hyvin! Noin aikasessa vaiheessahan ei paljon varmaan nay, mutta hyva jos on kaikki ok. Osasko ne sanoa mista vuoto johtuu?

Mina se taalla punkkua lipitan, josko se auttais kiinnittymiseen...hehheeee =)
 
MamaStella hyvä sinulla myös hyviä uutisa. Hyviä vointeja sinulle ja taistolle. Ikävää, jos sivut sinulla tökkii. Minulla on toiminut ihan hyvin. ( koputan puuta )

Folleista olen samaamieltä, joka kerralle tulee uusi joukko, josta yksi tai useampi kypsyy sitten valmiikis ovikseen mennessä.

Ovis tikuissa, jotka tänään sain luki ohjeessa ovis on 24 - 48 tunita testi +. Olin luullut, että menee max. 36, vaiheleekohan tämä testien herkkyyden mukaan? Tietääkö kukkaan? No ei niin väliä milloin juuri irtoaa, kun vain omaksi iloksi tällä taukokierrolla tikuttelen.
 
murmur saattaapi olla etta sulla nama ekat km:n jalkeen (eiks niin?) voi olla aika niukat ja arsyttavat. Mulla ainakin paata sarki koko ajan vahasen ja olo oli sellanen "piukea" niiden ensimmaisten menkkojen aikaan.

Oivikki voipi riippua testeista, mullakin oli nimittain sellanen mielikuva etta 24-48 tuntia mutta sit jossain luki etta 24-36...taitaa vaihdella merkin mukaan.
 
Oivikki no eipa oo kehumista, aika vetista, tuulista ja viileaa. Mutta kylla se sielta tuleepi, hitaasti mutta varmasti :)

Poskia pistaa kuumottamaan kummasti tuo aine trallallaaaaaaa :xmas:

Oon muuten mittaillu tassa naita lampoja taman kierron aikana ja ton oviksen jalkeen pomppas tonne 36.8-37 Toivotaan etta pysyvat siella kans!
 
Hyviä öitä taasen toivottelen!!! Menen syömään jotain ja sitten nukkumaan :p !Isäntä lähteekin huomenaamusta aikaseen reissuun ja oon vannottanut häntä tulemaan ajoissa illalla kotiin kun olis edelleen "hommia" tiedossa varmistelujen merkeissä :LOL: .
 
Ottis
Oivikki 24-36 h se oviksen irtoamisaika on lh-huipusta. Joltain fertilityn sivulta tänään luin, että 32 h olis se paras aika simppojen hankintaan ;), mutt siellä oli niin paljon eri aikoja eri mielipiteiden mukaan, ett ihan sekaisin menin ja lopetin lukemisen.

MS Kiva, että ultrassa jotain näkyi ja kaikki hyvin. Harmillisia noi kiukuttelevat linjat.

LB Kivaa kiinnitysapupunkuttelua sulle :p.

Terri ja Oivikki Kiitos folli-infosta :flower:!

ON Täällä ukko kiukuttelee koko viikon edestä. Taas kävi laittamassa ulkovalon palamaan, kun olin saunassa. En halua, ett se palaa, kun vilvoittelen. Lähin talo näköyhteydessä ja koska se on asuntola, on siinä nuoria pihalla iltaisin. Sit alko naputtaa, kun en saunasta hoppuillut katsomaan 'Koska olen tyttö'-konserttia. Minähän kuulin sen koko ajan. Kaiken huipuksi mykisti nukkumaan lähtiessään töllön niin, etten vois sitä kattoa. Ei reppana ymmärrä, ett olen tekniikan ihmelapsi ;). Näkymään sen sain, mutt sammutin ja tulin koneelle. Koko illan se on nalkuttanut ku pahainen akka. Väitti kaiken kukkuraksi, että varmasti nukun joka päivä 3-4 h ennenkuin hän tulee töistä :LOL:. Tietäspä mitä tänäänkin olen tehnyt :snotty:.

 
Ottis
Mur-mur Meillä myös TJOT-yritystä takana pian 4 vuotta eli koko aika mitä ollaan yhdessä oltu, on pupuiltu ehkäisyttä ja ajateltu, ett vauva saa tulla jos on tullakseen, mutt uusi ajanlasku alkoi ainakin mulla keskenmenosta, mutt kukin ajattelee nämä jutut omalla tavallaan ja toimii sen mukaan. Kyllä mä välillä ehdin niin raskaana olla, ettei tarvinnut ajatella raskautumista, kun sitä tosissaan uskoi sillä kertaa onnistuvansa.
 
Ottis..niin, kait jokainen kattoopi omalla tavallaan tuon raskautumis YK:n km:n jälkeeen..mie sen nyt noin ajattelin, että jatkukoon siittä mihin silloin jäin...eli kun raskauduin yk9 jatkukoon nyt yk10:nä sitten =)


Juuh nuo miehet luulee, ettei me ymmärretä tekniikasta mittään..hah, haa..mie kun aikani räplään ja funderaan, johan löytyy ratkaisu monastikkin!! :D ..mies jo luovuttaisi helpommin..vaan, riippuu paljon mikä on se asia mitä tarttee korjailla?..jos jotain minun "omaa" jutskaa", kovin laiskasti mies autteleepi..vaan jos jotain häntä kiinnostavaa, silloin korjaileepi mielellään sitten..


Miulla on toisiaan olluna muutaman päivän sellainen olo, kuin liikaa kirityllä vielunkielellääääää!!!|O ..karseeta ihan :eek: ..ja ei tunnu jelppaavan oloinen, vaikka vuoto alkoikin..päätä särkee, kolottaa, huonoa oloista-Pläääh :$

..pitänee mennä pötkolleen varmaan, vaikka telkkua kattelemaan..



:heart:Kaunihia unia kaikille pino kamuilleni!!!:heart::wave:
 
Huomenta! Tuolla se ihanainen tytteli vielä nukkuu ja äitl on täällä koneella. Ensi viikonloppuna on yhden lapsenlapsemme juhlat ja näemme kaikki muutkin. Vaikka usein on ollut vaikeaa, nyt alkaa aika olla kirkasta ja selkeää. Jos haluat vanha äiti jutella, niin laita viestiä, jotenkin ei täällä saa yhteyttä näihin "toooosi" vanhoihin äiteihin.
 
Huomenia! Mukavaa viikonloppua tulin vain toivottelemaan.
Kohta pitää kömpiä ulos lapsukaisen kanssa, kun on niin ihanan aurinkoinen ilma.

Eeva-Leenalla on ihanasti asiat, kun lapsi nukkuu "myöhään" aamulla. Meillä kävi herätys klo 06.10. Olis se joskus kiva nukkua vaikkapa ruhtinaallisesti klo 8 asti. Mutta kymmenen vuoden päästä sitten. Jos täss vielä toisesta vauvasta haaveileen, tulee olla valmiuksia aamuheräämisen lisäksi myös yövalvomisiin. Uskomattomiin suorituksiin sitä vauvahormonihuuruissa pystyykin. Tuntui välillä ettei ole nukkunut ollenkaan ja silti jaksoi päivällä ainakin jotenkin selviytyä lapsenhoidosta. Mutta te keillä on nyt mahdollisuus nukkua, nukkukaa. Näin mullekin aikanaan sanottiin ja ajattelin vaan, että onpas yliarvostettua tuo nukkuminen. Nyt en enää ajattele niin :)
 

Yhteistyössä