40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mukava, jotta Ottis ja putunen voivathin hoidella kanssani listan päivitystä edelleen!

Enhän miekään teitä jätä:kiss:..varmaanhin päivittäin käyn lukemassa kuulumisia ja kirjoittelenhin - en osaa oikein poiskaan olla ihunaisesta "olkkaristamme"..mukava turista ja vaihtaa ajatuksia kanssanne

Laittelen vain tuon vimmatun kierron seuraamisen&dippailun nyt hyllylle ainahin hetkeksi, ettei mene aivan överiksi.:whistle:
..ja jos saisi ittensä viriteltyä lempimispuuhiin muulloinhin, kuin oviksen tietämillä..saas nähdä - mies ainahin yllättyis mukavaisesti;)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä muuten ne lämmöt nyt laskussa(37.3-->36.9) ja menkkajuilinnat päällänsä..huomenna taitaa tätsy pyyhältää, niin kuin uumoilinhin.

On ihan pöpperöinen oloinen kun simmahin 1.5h uneen poikasen ollessa eskarissa..vaan, nytpä laitan kaffetta tippumaan ja istuksin partsulle sitä sit nauttimaan
 
Ottis
mur-mur Kiitos linkistä. Noita samoja jo töissä kattelinkin, mutt nyt oli paremmin aikaa lukea. Kai tämä sinänsä ihan tavallista on, mutt ei kivaa ollenkaan. Meinaan, ett menkoissakin on ihan tarpeeksi sietämistä. Ja tämä kipu on kuin menkkojen aikaan konsaan. Illalla otin Panadolin ennen nukkumaan menoa. Ja tänään väsyttää, vaikka yön nukuin hyvin. Saattaapi olla, ett tänään pidän sittenkin laiskan illan enkä tee mitään erikoista. Ulkona voin jotain pientä puuhailla, mutt isoihin urakoihin en lähde.

Posti toi tänään verkkoapteekista tilaamani testit. Nyt on arsenaalia =). Vinkkinä vaan, ett verkkoapteekin testit ovat todella halpoja moniin muihin nettifirmoihin verrattuna. Nyt tilasin jotain Davidin kasettitestejä ku olivat alle euron kappale. Kiva testailla välillä ihan oudoillakin testeillä. Ja sit oli pakkaus joitakin testejä, joita en ole koskaan ennen edes nähnyt. Se vaan harmittaa, ett kovin herkkiä testejä en ollutkaan tilannut tai en nyt muista eikä pakkauksista saa tolkkua kuin Davidien osalta.

Pitänee Apteekissa kipasta ja sitten keittelen kahvit mur-murin seuraksi, vaikka sinä varmaan olet ne jo juonutkin =). Terassilla tavataan :wave:.
 
Ottis - taitaa olla nuo kaikki Verkkoapteekin testit herkkyydeltään 25mIU/ml - paitti First Singal-kasettitesti.
..mitäpä muita, kuin David-testejä tilailit?=)

..Juu, mie jo kaffet hörppäsin;) sitten alkoihin satelemaan - oli kuuroinen vain..aurinko vaan jäi nyt joinnehin?
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille! Kiva lukea muidenkin kokemuksia parisuhteen muuttumisesta vauvan tulon myötä. Olin jonkinasteisesti sellaisessa kuvitelmassa, että kenelläkään muulla ei vauva juurikaan suhdetta muuta. Että se on vaan me, kun tuntuu, että homma karkaa välillä käsistä. Ja sitten tunsin huonoa omaatuntoa, kun aloin väsymään eikä oikeastaan voinut valittaa kenellekään asiasta, kun 'vauvastahan pitää olla onnellinen eikä valittaa'. Sehän se suuri ristiriita onkin, että on onnellinen pikkuihmisestä, mutta silti väsyttää ja tuntuu, että arjen pyörittäminen vie kaikki mehut. Mutta me naiset ollaan vahvaa tekoa ja jaksetaan. Pienistä onnenhetkistä saa taas energiaa. Kun taapero kikattaa hullunlailla äidin hassutteluille tai haluaa tulla syliin vaan halimaan. :heart::heart:


Olen pahoillani, mur-mur, puolestasi tädin ilmeisesti nyt tullessa paikalle. Tosiaan yritystaukoilu voi tehdä terää ja varmaan mukava lemmiskellä ihan vain huvikseen ilman mitään odotuksia. =) Koskaanhan sitä ei voi sitten tietää, jospa se tärppi sitten tulisikin... :heart:

Kiva, että Ottis ja Putunen jaksatte päivitellä listaa sekä tietysti mur-mur mukana!

Putuselle vielä terkkuja ja jaksamista! Kiva, että olet pirteällä mielellä ja suunnittelet jo valoisaa tulevaisuutta. Sinullekin sitä tärppiä ilman stressiä toivon!! Kiitos plussapuhkutuksista! Toivossa on hyvä elää! :D Yritän olla kauheasti stressaamatta tässä haaveilussa. Tärppi tulee jos on tullakseen -periaatetta olen yrittänyt ylläpitää. Kyllähän se tietysti aina jännittää, kun alkaa jännäpäivä lähestyä, että alkaako ne menkat vai ei. Mutta että pidetään se hauskuuskin siinä lapsenteossa mielessä... ;)


Kaikille muillekin kovasti aurinkoisia kesäpäiviä toivottelen!
 
Heipsis!
Hyviä uutisia en saanut tulla kertomaan. Meillä ei pienet jaksaneet pysyä matkassa.
Nyt en vielä tiedä milloin jatkamme tällä saralla joten minut saa laittaa taustalle.
Kaksi pakkas ukkoa meillä vielä olisi, vaan en tiedä kestääkö proppa että otetaako matkaan nyt seuraavaan kiertoon joka ei ole vielä alkanut. Vaan antaako tasaantua loppukesään tilanteen.
Hyvää kesän jatkoa kaikille palstalaisille!
 
Voi Iida-Karoliina - olen todella pahoillani, jaksuja siulle
..pettymys ollut suuren suuri:ashamed:voin vain kuvitella..

Toivon, että pakkasessa olevat huurunenut olisivat sitkiää sorttia ja kauan kaivatun saisit syliin saakka:heart:
 
Ottis
Iida-Karoliina Olen niin sanattoman pahoillani :hug:. Jos tuntuu, ettette jaksa heti lähteä uuteen yritykseen, niin antakaa ajatuksen hetken muhia ja sitten myöhemmin, jos uusi siirto hyvältä tuntuu, pakkasukot vaan kyytiin. Voimia :kiss:.

mur-mur Minä jo sen uuden ja oudon testin nimenkin kerran tsekkasin, mutt taisin sit unohtaa sen tänne kirjoitella, se oli Find out (2 kpl). Tilasin myös Davidin puikkotestejä, niitä tuli heti 5 kpl ku niitä kasettitestejä tilasin kaksi. Ja sit RFSUn sen ei niin herkän testin (x2). Ja senkin muuten ihan sillä, että tykkään siitä pakkauksesta =). Kun mulla on ton arsenaalin jälkeen vielä One steppejä kaksi puikkotestiä ja kaksi liuskatestiä, niin luulisi, ettei testit heti lopu. Ts. saisin testailla vaikka joka päivä tän kierron loppuun :LOL:. No joo, yritän kuitenkin hillitä himoni ja hallita haluni :).

Salme71 Onhan se selvä, ett pikkuisen kanssa jaksaminen 24/7 ei ole helppoa ja siinä väsyy jokainen. Minä en nykyään ole edes kovin innokas lapsenlikka, vaan jos vaan mitenkään mahdollista, laistan niistä velvollisuuksista. Taitaa olla kulunut pian kaksi vuotta siitä ku nuorinta kummilastani jouduin silloin tällöin hoidella. Ihan pienet vauvat menee nykyäänkin helpommin kuin vuoden molemmin puolin olevat jääräpäät, jotka ei kuitenkaan ymmärrä puhetta :LOL:. Tai heille ei voi selittää kuin aikuisella, että tämä on nyt näin ja näin se täytyy tehdä :D.

ON Hilluin taas pihalla sellaisen kaks ja puoli tuntia, mutt sainpa yhden kukkapenkin taas kuntoon. Ihan toivoton tää meidän piha. Nyt kun en ole muutamaan vuoteen laittanut penkkejä uuteen uskoon, tuntuu, ettei tekeminen lopu koskaan. Selkä nyt kuitenkin alkoi kiukutella siihen malliin, ett ymmärsin lopettaa. Loppuhommat kävi polvien päälle ku ei kärsinyt enää kumartua.

Mies soitteli, että jos hyvin käy, hän tulee huomenna kotiin =). Iik ja ku musta olis niin hauskaa saada olla ihan itsekseni. Oonkohan mä aito vanhapiika tai jotain, sillä tänäänkin, kun olin ukon kanssa puhelimessa puhellut, huomasin, ett se oli hyvin tavallinen ja arkinen puhelu, ei mitään hirmuisia tunteita mukana, ei ikävää ainakaan??
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Mur-Murille ja Iida-Karoliinalle:kiss: ja voimia!

Onhan se romantiikka vähän hakusalla, ainakin joskus.
Vaikka rakkautta omasta mielestäni kuitenkin on se, että mies yöllä siivoilee tarvittaessa oksennukset ja muut "yllätykset" lasten sängyistä. Tosin ne pyykit jäävät minulle, liekö aikaisemmat pyykkäyskokemukset saaneet tämän aikaan.:ashamed:

Meillä on mies alusta saakka heräillyt öisinkin ja kanniskellut, jos on ollut tarvetta ja vaikka olisi pitänyt töihinkin mennä. Nyt heräilen minä tämän kuopuksen kanssa, koska ensinnäkään hän ei heräile öisin , siis vauva, vaan nukkuu ihailtavasti, on siis tullut sukuun.

Olen tässä aikojen saatossa huomannut senkin, minkä monet muutkin varmaan, että mies ei oikein osaa ottaa osaa alkuvaiheessa vauvan hoitoon, koska äiti on se jolta vauva saa ruokansa. Ainakin jos imettää täysin. Tottakai isäkin osallistuu, mutta ainakin meillä on niin, että sitten vanhempana isä on enemmänkin lasten kanssa. Ottaa mukaan omiin harrastuksiinsa ja käy pyöräilemässä jne.. ja minä jään kotiin yksin viettämään laatuaikaa itseni kanssa. Tämä ei tietenkään tapahdu joka päivä ja nyt on eri tilanne kun on pieni vauva, mutta sekin on luksusta kun on vain yksi tuhisija ja sekin nukkuu.

Eli miehet varmaan eivät kaikki osaa olla osallisina siinä alkuhuumassa, jolloin meillä naisilla taas on niin hormoonihöyryt päällä, että sehän sumentaa kaiken järjen äänen. Joku kirjoittikin tuosta, että ei kannata erota ennenkuin lapsi on yli 3 vuotias ja tuo pitää taatusti paikkansa. Vaikkakaan enää tässä vaiheessa tuo vauvan mukanaan tuoma kasvunpaikka pariskunnalle ei olekaan niin järisyttävä.

Ja monesti ollaan yhdessä kauan, mutta sitten kun mennään naimisiin tai tulee lapsi niin erotaan. Ja sanotaan/huomataan ettei enää tunne toista kun on niin muuttunut. Varmaan kuitenkin molemmat muuttuvat ja tilanne on molemmille niin uusi eikä ole kokemuksia eikä toimintamalleja kummallakaan.

Meillä oli aikoinaan oikeastaan ihan ihannetilanne, että olimme tunteneet toisemme kokonaisen yhden kuukauden kun aloin odottamaan heti ensimmäistämme (juuri täytettyäni 17 vuotta). Meillä ei ollut mitään kokemusta mistään, puhumattakaan jostain parisuhteesta, mutta niin sitä vain pakattiin kimpsut ja kampsut ja muutettiin sitten muutaman kuukauden ikäisen kanssa 500 kilometrin päähän jonnekin nimeltä mainitsemattomaan peräkylään. Siitä alkoi kasvun paikka ja ollaan melkoiset mrskyt läpikäyneitä. Hirvittäisi päästää omaa lastaan tekemään samaa, mutta toisaalta siinä aikuistui molemmat, niin minä kuin mieskin ja opimme luottamaan toisiimme, kun ei muita lähimmäisiä ollut, saati kännyköitäkään.

Nyt on jokunen vuosi sitten palailtu takaisin kotipaikalle ja hyvä niin.

Aikaisemmin meillä kului tuota alkoholia elämässä liikaa, mutta elämänmuutoksen myötä joskus 90-luvun ihan alussa loppui molempien alkoholin käyttö kokonaan. Nyt olemme tässä ja 24 vuotta takana,naimisissa 23 vuotta, joista aika tasan 20 vuotta täysin absolutisteina. Se oli meille paras ratkaisu myös muiden elämänarvojen muutosten myötä.

Joskus kyllä tulee nyt sitten sellainen ajatus, että mites sitten kun mökki tyhjenee ja hiljenee, niin mitenkä sitten taas opitaan sopeutumaan siihenkin asiaan. Mutta kai meille sitten kiikutetaan jo lastenlapsia, joten tuskin ihan hiljaista tulee olemaan, toivon mukaan ainakaan.

Turha kai sitä on huomista murehtia vaan oppia elämään jokainen päivä kuin se olisi viimeinen, helpommin sanottu kuin tehty. Itse yritän opetella, että en säästäisi mitään enää tulevaisuuteen, vaan yritän nauttia mahdollisimman paljon tästä nyt käsillä olevasta. Mutta täytyy tunnustaa, että monesti sitä huomaan miten päivä lipui käsistä turhasta mököttäen ja murehtien. Pitäisi armahtaa muita, mutta ennen kaikkea itseään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nöpsö
Mulla näkyy aina tulevan romaaneja noista kirjoituksista. Johtuu ehkä siitä, että ilmaisen itseäni paremmin kirjoittamalla kuin puhumalla. Mies taas rakastaa puhumista ja on vähän hätäinen lukemaan. No, me olemme aikalailla vastakohtia kaikessa, paitsi elämänarvoista. Kai ne vastakohdat täydentävät toisiaan, en ainakaan muuta selitystä keksi.:D
 
Ottis
Bugsy Noita sun tarinoitasi on ihana lukea, ne on niin elämänmakuisia :kiss:. Anna palaa vain äläkä välitä, vaikka niistä romaaneja tulisikin.

ON Meinasin langeta paistamaan pannulla juustotaskuja ku teki mieli jotain suolaista, mutt katoin, ett tänään parasta ennen päiväys enkä viiti pakkausta avata ku en kuitenkaan kaikkia söis. Saadaan nekin kummasti huomenna kulumaan kerralla jos mies tulee kotiin.

Hitsi ja aina vain tekis mieli jotain jamia :p.
 
Hei, sain just pojan nukahtamaan. Yleensä mies aina nukahtaa, mutta oli kuulemma viime yönä poika herännyt monta kertaa ja hän oli hyssytellyt tunnin välein. Yleensä ei koskaan herää öisin. No, minä en herännyt lainkaan ja nukuin makoisat lähes 11 tuntia. Olin niiiin pirteä : )

Perjantaina olisi tosiaan se alkion siirto. Olen käynyt juoksemassa nyt monena ilta peräkkäin, että kunto kasvaisi. Sitten se loppuukin pitkäksi aikaa. Ainakin alkuvaiheessa aion olla aika varovainen. En tiedä vaikuttaako, mutta uskoisin että pikkuinen pysyisi kelkassa.

Noi bugsyn ja muidenkin kirjoitukset on ihania. Mua niin nauratti kommentti "pituusjärjestyksessä oleva lapsirivistö", just näin itsekin ajattelin : ))

Hyviä öitä!
 
Ottis
mur-mur Mä laitoin leipäjuuston päälle reilusti suolaa ja lämmitin sen mikrossa. Sillä sain suolaisen himon katoamaan :).

Tringa Toivotaan perjantaina kyytiin saatavan pikkuisen myös matkassa pysyvän :heart:. Kuntoilu tekee aina hyvää, vaikka minä henk.koht. en juokse kuin ainoastaan pakoon ja niitäkään tilanteita ei ole tullut pian vuosikymmeniin.

Kauniita unia kaikille! t. ottis
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
Ninni69 (41)...............Kp7/23-30........yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp8/28.............yk6........4./2yht.

Tringa
(40).................kp14/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp16/24-30.......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp20/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp22/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp22/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp23/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp25/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp27/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp27/24...........yk26(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp?/27-30.........yk3 ( 05/09)7.
Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Ottis (43)..................dpo3
Salme-71 (39)...........dpo10


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Hello Naiset :wave:

Ensinnäkin putunen lämmin hali sinulle:hug:

Tringa peukutukset siirtoon

mur-murille en vielä anna haleja,koska "peli" ei ole vielä vissiin kokonaan menetetty..

Ottis minullahan oli juuri nyt oviksen aikaan nestettä kohdussa ja lääkäri sanoi sen joillakin valuvan tuhruna tai pienenä vuotona poies ja ei kuulemma missään nimessä haittaa raskautumista.Ovis on kuulemma silloin voinut olla "mehevä" kun vuoteluita sen aikana.

Uusia oli tullut mukaan joten teretulemast munki puolesta..ja pitkistä kirjoituksista tykkään koska niihin tavallaan "uppoaa" ja ympärillä oleva maailma poistuu,joten lisää vaan :)

ON; en edes tiedä mikä pp minulla pitäisi olla?? Ehkä pp6,mutta kun alkio oli jo ties kuin moni päiväinen,mutta HIDAS,niin en nyt tiedä mitä kaavaa käyttäisin??
Imettimet on aivan juuttaan kipeät,mutta niinhän miulla on normikierrossakin.Ja pregnyl vaikuttaa asiaan.Kn oli aamulla karannut jonnekkin,MUTTA en pidä näitä juttuja minään,koska normikierrossa nämä oireet aina.Ennenhän minulla on tehty lääkkelisesti pas-siirrot.
Ainut mitkä ihmetyttää on unen loppuminen varhain aamulla :/ .Jo klo 05 jälkeen uni häippäsee..tai sitten olen masentunut :O
Joissakin tärpeissä on meinaan toi aikainen heräily ollut the oire

Mutta huomenissa ajattelin tikkuja uittaa nesteessä..vaikkakin turhaahan se on mut jännitystä kuitenki.

Hauskaa päivää kaikille!
nöpsö

unohdin taas puolelle kommentoida,mutta :wave: kuitenki kaikille :p:p
 
Suuret pahoittelut ja lämmin halaus Iida-Karoliinalle :( :hug:

Nöpsö - mulla ainakin on AINA tärppikierroissa ollut tuo aamuheräily oireena - yksi selkeimmistä oireista, joten peukuttelen kovasti!! Jospa nyt olisi tärpännyt :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: nöpsö
Iida-Karoliinalle pahoittelut kokemastasi pettymyksestä! :( :hug:

Nöpsölle hirmuisesti onnea! Toivotaan, että oireet olisivat nyt sitä ihteään!! :) Tsemppiä huomiselle testien rapistelulle! =)

Putuselle taas kiitokset päivityksestä!! :flower:

Kiva lukea, Bugsy, juttujasi! Jatka vain kirjoittelua! On mukava lukea muidenkin perheiden arjesta ja huomata, ettei yksin vain kamppaile näiden arjen haasteiden kanssa. :)

Tringalle tsemppiä alkion siirtoon huomenna!! Varmasti aika jännä päivä sinulla edessä!!

Mur-murille terkkuja ja jaksamista! =)

Ottikselle kivaa päivää! Toivottavasti selkäsi ei enempää vihoitellut kukkapenkin möyrisestä! =)

ON: Ei mitään. Eli tuntemuksia ei suuntaan tahi toiseen. Luulen, että eipä ole tärpännyt. Mutta katsotaan nyt tämän viikonlopun yli, joskos ne menkat sieltä tulisivat. : / Tänään siis minulla dpo10.

Kaikille muillekin palstalaisille tasapuolisesti mukavaa, aurinkoista päivää!
 
  • Tykkää
Reactions: nöpsö
Hei Siskot :wave:

Täällä on ollut paljon porinaa ja ihanaa jutustelua. Olen lueskellut, mutta olen ollut suruinen viimenpäivinä, joten kommentointi jäi ja nautin vain kirjoituksistanne. Ihunata kun tullut uusia kirjoittajia.
Puran hieman mieltäni, jookosta? Siskoni sai veritulpan aivoihin vuoden vaihteessa, mutta selvisi siitä yllättävän hyvin. Hän on nuori, vain 42-vuotis. Hänen jälkimainingeissa totesin elämän olevan lyhyt ja se on elettävä päivä kerrallaan, tätä päivää ja tavoiteltava sitä mikä tekee onnelliseksi. Silloin päätinkin lähteä vielä mukaan tähän kuumeiluun. Minulle selvinnyt vuosien varrella, että unelmani on suurperhe, paljon viliseviä jalkoja, pörröpäisiä lapsia ja nuhasia neniä. Siskoni voinnissa tapahtuikin nyt käänne huonompaan ja täytyi käsitellä asioita, mitä ei haluaisi: Hänen toiveitaan testamentista, lapsista, hautauksesta. Mutta mikä ihaninta, Siskoni näyttää voittavan jälleen ja porskuttaa hyvällä karjalaisella meiningillä eteenpäin. Tässä kaiken keskellä minun oman kehon "pettäminen" kasvoi kärpäsestä härkäseksi... Naisen mieli taitaa lietsomisen keinot!
Suruinen olen myös Mur-murin negasta :hug: ja siitä kun kesä tulee ja taustailijoiden joukko vain kasvaa... mutta onneksi hanskoja ei ole heitetty vielä tiskiin! Toivon, että varsinkin stressittömyys saa aikaan valtaisan Simojen ja Oilien lavatanssit

Aivan pakko kommentoida paria juttua =)
Bugsy
Mutta joka kerta kun olen kotiutunut vauvojen kans, niin miksi mulla on mennyt hermot heti? Varmaan joku stressinpurkutoiminto päällä.
Olen huomannut sen saman! Laitoksella aika menee kuin siivillä, saa tutustua uuteen tulokkaaseen ja laskeskella varpaita ja sormia ja tuoksuttaa vauvannukkaa, mutta HERRAJEE kun kotiin pääsee! Se on mustapilvi pään päällä. Mies saa huutia kun wc:tä ei ole siivottu ja huuto kuuluu "Kuinkas kehtasit käyttää veljentyttöjäsi siivousapuna!!!" Luulen, että se alkukantainen suojeluvaisto herää meissä naisissa. Tiikerinkynnet nousee esille ja ne on valmiina silpoamaan kaiken mikä uhkaa nykynaisen perheen "turvallisuutta" :LOL:
 
Ja tämä on niin totta:
Noi bugsyn ja muidenkin kirjoitukset on ihania. Mua niin nauratti kommentti "pituusjärjestyksessä oleva lapsirivistö", just näin itsekin ajattelin : ))
Myös minulla on mielikuva sama, jos jolloin on liuta lapsia: "Viivotinrivistöstä" :LOL: Minulla se komia rivi onkin! Vanhin on 11 vuotias ja nuorin 11kk :heart:
 
Tänään tuli käytyä siellä TK:ssa ja lääkäri oli harmissaan, kun oli jäänyt ottamatta HCG verestä. Alunperinen suunnitelmahan se oli. Nyt se kuitenkin otettiin, kun täti ei ole vielä tullut ja alavatsalla juilii edelleen epämiellyttävästi. Tulokset menevät kuitenkin maanantaille. Meidän kunta on pienoinen, joten testi lähetetään keskussairaalaan ja sehän tietää piiiiiitkiäää päiviä
 
Voi Oliivitar! Ajattelenkin tässä ykspäivä, että missähän sinä olet, kun ei ole toviin mitään kuulunut. Jaksamista arjessa! Ja ihanaa, että olet jaksanut oman perheen pyörityksen lisäksi olla sisaresi tukena. :heart: Ja tosi hienoa, että siskosi voi nyt jo paremmin. Nuo ovat aina vakavia juttuja, mutta onneksi hoitokeinoja löytyy. Olet niin oikeassa siinä, että elämä on lyhyt ja täytyy nauttia siitä, mitä on ja olla onnellinen pienistäkin asioista. Jaksetaan kaikesta huolimatta olla positiivisia!! :):heart::heart:
 

Yhteistyössä