40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm... hirveä himo iski tänään paprikaan ja punaviiniin ... saunaan ei tee mieli ollenkaan tosin en kyllä hetkeen ole muutenkaan käynyt... pian nukkumaan, väsyttää niin kovasti ... halauksia Teille kaikille, niin ja niitä plussauutisia odottelen :heart:
En voi välillä olla nauramatta lukiessani näitä juttuja, tänäänkin Ottiksen "miehenpiinan" tarinaa jne, haaah! Kyllä vaan olette ihania naisia! :kiss:
Anoppi tänään hiema parempi mutta ... lämpimiä ajatuksia hänelle ja perheelle :hug:
 
Täällä on ekat Luget työnnetty. Mur-mur, mulle on kolme eri lapsettomuuslääkäriä kirjoittanut Lugeja, ja aina alapäähän. Olen jostain lukenut, että olisivat tehokkaampia alakautta, en ole kyllä tästä tiedosta varma. Olen yleensä aloittanut ne illalla, pari päivää oviksesta. Nyt tungen niitä 3 illalla ja 3 aamulla.

Nyt väsyttää niin, että toivottelen teille, palstasiskoille, kauniita unia :heart:
 
on: täälä täti poistui tänään. Elämä siis siltä osin näyttäs normaalilta. Nyt sitä ovista sitten aletaan jahtaan... jeeeeeee! Ekan testin pissin tänään ja ei paljon mitään nähtävää tikussa.

Noh, muuten menee sitten sairastellessa... en minä mutta poikanen ja mies...
Poikasen kanssa mentiin tiistaina yksityiselle ja ens vkolla kitarisat lähtee ja putket korviin. Kahdessa kuukaudessa neljä antibioottikuuria suun kautta, Oysissa antiootit reisiin ja nyt laaja-alainen kuuri ens vkon leikkaukseen asti... Poikasen antibioottikierre alkoi 11.11 ja välissä vain pvä kaksi kuumetonta pvää. Ja sama nuhan kanssa.
 
Rominas Nauti nyt normiolosta niin kauan kuin sitä iloa kestää. Paranemissäteitä Rominas, kera lämpimän halauksen :hug:.

Aloitatteko te oviksen testailun jo heti kun menkat loppuu? Ottis, eikös sulla ollu plussakierrolla ovis vasta kp19? Mun ovis näyttää kadonneen, ehkä oon jo menopaussissa.. :(
 
mur-mur Mullekin Luget on määrätty alapäähän (3 aamulla, 3 illalla), heti alkionsiirtopäivästä lähtien testiin asti.

Miks sauna ei tehny sulle hyvää? Kummat lämmöt sulla... vaikka oot aina niin osannu ennustaa oman kroppas toiminnan. Jospa vaikka tällä kerralla oliski pahat ennustukset menneet puihin ja olisitkin sekaisin plussasta, jonka pian testaat :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan ihunaiset kaikki! Valtavasti on tekstiä tänne tullu sitten eilisen illan...vai enkös mä eilenkin täällä ollu??..olin varmaan=) Kaikki tässä illan aikana luin läpi, mitä nyt saunassa välillä käyden ja Taivaan tulet katsoen(loistava sarja kakkosella)mut mitään en nyt enää muka muista:confused:...toisen ikkunan avasin ja jotain koitan tähän saada...pää vaan lyö niin tyhjää ja on vaan niiiiin paha mieli:(:'(..useampaan kertaan oon kyyneliä tänään vierittäny ja äsken miehen olkaa vasten oikeen kunnolla...ihana mies minulla..tuntee myötätuntoa mun surussa, vaikka itse mielessään arvatenkin ajattelee että hyvä vaan...nimittäin siellä gynellä kun tänään olin, niin hän ultralla katsoi että kohdun limakalvon pitäisi tässä kierron vaiheessa olla jo jotakuinkin 8mm, vaan mulla se on n.3mm...miksi se ei ole sen paksumpi???Eihän siihen voi edes mitään kiinnittyä???? Kertokaa nyt viisaammat mitä toi tarkottaa...muuten kaikki näytti lääkärin mielestä alakerrasta nähtynä ok...sovittiin että alkukierrosta meen johonkin S-FSH Follikkelia stimuloiva h verikokeeseen ja loppukierrosta S-PROG Progesteroni verikokeeseen ja niiden tulosten tultua sitten hänelle uutta aikaa, ja teroluttia ei jatketa vaan nuo testit "puhtaasta" kierrosta...ja teroahan mä oon nyt tässä kierrossa syöny ja kuuri loppu eilen ja sekään ei ollu siis sitä limakalvoa paksuntanu:(...muistilappunen mulla oli mukana vaan en mä muistanu sitä edes kaivella esiin...siitä lääkäristä mulla tuli kumminkin sellanen olo että nyt mä oon hoidossa ja jos mä vaan raskaudun niin oon hyvässä hoidossa senkin jälkeen...mähän nimenomaan varasin tälle lääkärille ajan siksi kun tätä on kehuttu ja tuolla lähi kaupungissa(Lahdessa) on yksityinen äitiysneuvola ja aattelin että jos raskaudun haluan käydä siellä ja tää lääkäri siis myös siellä...hyvin kertoi mahdollisista hoidoista raskausmyrkytyksen(ja niitten istukan blokkien) suhteen...mutta kyllähän mä näin sen lääkärin ilmeestä että syy raskausmyrkytykseen on meissä, siis mussa ja mun rakkaassa...heti Liljan syntymän jälkeen lääkäri siellä sairaalassa selitti että meijen "kemiat" ei välttämättä ihan loksahda kohdalleen...kun mulla takana kumminkin eri miehen kanssa(eli exän) ne 2 ihan normaaliraskautta...kyllä vaan tuntuu niiiiiin väärältä että mies joka musta tuntu väärältä ja kohteli mua narsistisesti onkin se "kemiallisesti" oikea ja mun elämän mies jota mä rakastan enemmän kun ketään miestä koskaan onkin sitten se "kemiat ei osu kohdalleen"...ihankun tää koko meijen rakkaus ois väärää ja väärin tuolta ylemmältä taholta:'(ja tää mulle rangaistus että kehtasinkin erota siitä exästä...kylläpä nyt taas tuli omaa napaa ja PALJON...koittakaa kestää ystävät täällä olohuoneessa ja eihän näitä löpinöitä oo pakko jaksaa lukea vaan voi loikkia yli...kuulostaa varmaan kauhian sekavalle...pakko on vaan taas tästä ryhdistäytyä ja luottaa että se lääkäri löytäis keinot kasvattaa sitä limakalvoa ja muutenkin että ois ees mahdollista raskautua...vaikka...oonko mä ihan pimee, että mä haluisin vielä sen pienen vauvan vaikka mahollista ois sen raskausmyrkytyksen uusiutua???ei se lääkäri sitä ääneen sanonut mutta mä näin sen sen ilmeestä..oikeesti..mä näin kun se kysyi että oliko isä sama tällä pienimmäisellä kun niillä teineillä ja olisiko isä nyt sama kun tällä pienellä:'(
Hystis, sen verran mä muistan noita teijen välisiä keskusteluja(Ottiksen kanssa)et vaikka mä tietoisesti halusin ja luojatietää yritin sitä exää rakastaa, niin ei se kyllä tahdonvoimallakaan onnistunut...jos toista kohtaan tuntee ei yhtään mitään, tai negatiivisia vaan, niin en mä ainakaan enää rakastanu..en vaikka kuinka yritin ja olisin halunut...halaus sinulle:hug:ja totisesti sitä plussaa toivon sinulle..luomusti tai sillee toisin(mä en taaskaan muista mikä se olikaan se hoidon nimi..:ashamed:)
Mur-mur hyvä et sait ne luget..mullekin se lääkäri jotain niistä jutteli...voi kun ois sulla apuja siitä ja toivon sinullekin sitä isoa plussaa!!!
Ja niinku meille kaikille sitä plussaa toivon!!!:)
Mä muuten huomasin tänään harrastavani suruun shoppaamista...jos joku syö suruun ni mä ostan ja lahjon sillä tavalla itteäni..mukaan lähti tuostanoin ohimennen vaan sellanen CupCaken takki ja housut ja erittän käytännöllisen vaaleanpunaisena:whistle: jotenkin mä aattelen että jos meille ei toista pientä suoda, niin mä tuhlaan tähän pieneen ihan kuinpaljon vaan ja ostan mitä vaan jos siltä tuntuu...fiksua...mut tulipahan jostain hyvämieli tänään...=)
Hyviä öitä kaikille ja ootte ihania jokaikinen ja tervetuloa Velmuliina!!!
 
Voi pikkutirri, sinä ihana kultainen pikkuinen tirri :hug: :hug: ja vielä lujempi :hug:! Sulla näyttää toi syyllisyys olevan niin syvälle sieluusi porautunut, että nyt näet jo lääkätin ilmeestäkin, että se ajattelee sen myrkytyksen sun syyksi. Voi pikkutirriliini, ei se ole niin!! Ja mikä hemmetin synnytyslääkäri menee semmoista kemiajuttua satuilemaan. Eihän lääkäri OIKEESTI voi sanoa, että teidän kemiat ei toimi kunnolla ja siksi tuli raskausmyrkytys. Mitenkäs sitten sellaiset tapaukset, joissa sama pariskunta, useita raskauksia ja kaikki erilaisia? Kemiodenko vika? Voi kiesus. Mikä hitto sen konitohtorin nimi on, niin meen kalauttamaan sitä sorsalla nenään! Ja ihan oikein teit kun erosit väärästä miehestä, olen ihan varma että Yläkerran Herra on samaa mieltä! Ilmeisesti joku (se sun narsisti-äxä) vaan on saanut taottua suhun syyllisyyden, joka ei lähe kirveelläkään. Antakaa mulle kirves, ni koitan kaivaa sen sinusta pois, hellävaroen ja mitään särkemättä. Lämmin :hug: ja :kiss: pikkutirri pieni. Ja iso kiitos tsempistä :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Hysteria:':)hug:Halaan sua kans...sä ansaitsisit niin sellasen oman rakkaan jota sä voisit rakastaa koko sydämestä..mut eka sä tarvisit sen vauvan!!! joten pidä tästä spermapankista kiinni ja saakaa se vauva ni ehkäpä sieltä alta löytyy se unelmien prinssi ja tosirakkaus!!! hyi että!!Olimpa mä tuhma kun sanoin sun miestä noin..:ashamed:anteeksi..:kiss:sinulle
 
Rominas Uusia tuulia kierrolle ja ++++ puuskutuksia :)
pikkutirri Iso halimus sinulle :hug: Kyllä mielestäni tuolle limakalvon paksuudelle voidaan ihan lääkkeiden avulla saada vahvuutta, ironista että minulla limakalvot ok mutta FSH liian korkea! Aatteleppa jos voitais jotenkin yhdistää nämä kaksi ominaisuutta eli sun hyvät munasolut ja mun limakalvo niin oltais molemmat pian raskaana :) No anteeksi tämä oli typerää etenkin kun näen että sinulla on paha olla ... Eikös mm juuri greippimehulla pitäisi olla ainakin kiinnittymisen kannalta suotuisa vaikutus, itse haluaisin luonnonmukaisilla menetelmillä raskautua. En siis usko olevani raskaana oireista huolimatta, olen lukenut sen lääkärini "diagnoosin" taas niin niin moneen kertaan tänä iltana että kyynel on taas silmänurkassa. Kirjoitin jopa Tampereen AVA -klinikalle meilin jossa tiedustelin voisivatko auttaa. Täällä meillä kun ei minun ikäiselleni enää suostuta tekemään hoitoja vaikka itse maksaisin omasta kukkarostani, ilmeisesti pitäisi lähteä ulkomaille :(
Hysteria Suuri hali sinullekin :hug: Toivoisin niin myös sinulle omaa vauvaa, itsekin olen vielä ilman ja pelkään että ilman jään. Onneksi miehelläni sentään on kaksi ihanaa poikaa 16 ja 20 v , hän on kuitenkin sanonut haluavansa kanssani yhteisen lapsen ja lähtevän mukaani jos jostain hoitoa voitaisiin saada, ihana mies! Itse asiassa hän se tämän asian muutenkin nosti pöydälle, siis vauvan hankinnan ... mutta ellei onnistu niin tulen kuitenkin nauttimaan yhteisestä tulevaisuudesta hänen kanssaan :heart:
Te kaikki olette niin kultaisia ihmisiä että ... :kiss: Hyvää yötä, meinasin kirjoittaa että huomisiin mutta täytynee kirjoittaa että "tänäisiin", heh, sekaisinko olen ;)
 
Huomenta ihanaiset! :flower:

Onpas täällä ollut yöllä taas hyvää ja syvällistä keskustelua :heart: Ihania ihmisiä tällä palstalla kaikki!

Toivon hurjan kovasti yöllisille keskustelijoille Hystikselle, pikkutirrille ja Mafinkalle onnistumista vauvahaaveessa :heart:

Rominas, sinulle hyvää oviksen metsästystä ja Sointu2010:lle plussapuhurit!

Oviksen bongailun aloitusajasta kyseltiin: itse aloittelen yleensä kp 8-9 paikkeilla. Eilen tosiaan hämmästyin, kun alkoi olla selviä ovisoireita jo kp 9 (tässä kierrossa en dippaile), mutta yleensä mun ovis on kp 11-12 kohdalla. Toivottavasti nytkin, koska simppasia en saa mitenkään ennen iltaa talleteltua :( Mutta elän toivossa, että ovis olisi vasta edessäpäin :)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikapikaa kännyl töistä naputtelen. Ennen kaikkea Hyvää TOTT-päivää kaikille. En testannut aamulla ku sellaset fiilikset ett mitään ei ole tapahtunut eikä tapahdu. Säästelen testejä ja testaan jos täti kunnolla myöhässä.
 
Hyvää huomenta ihanaiset :) Sain nukkua aamulla pitkään, tuntuupa hyvältä. Vedin unta kellon ympäri, jokohan Luget jyllää.

Hysteria, meillä oli nyt vaan Clomit, 2 per päivä, ja Luget. Ensi kierrossa ehkä ICSI-yritys luomukiertoon tai pieneen Clomi-tukeen. Teilläkin on helmikuussa hoitokierto, eikö vaan? Miten voit? Toivottavasti saat voimia ja toivoa tähän hoitoon! Niin tai sitten plussaat jo tästä kierrosta, toivon niin. Lähetän piristykseksi :flower:

Putunen, kiitos puhureista :) Sinä taisit kysyä limoista, olen lukenut jostain, että joskus sitä voi alkaa erittyä näkyvästi jo 6 päivää ennen ovista. Jos sulla on ovis aina kp 11 tai 12 - niin mullakin muuten - niin en usko, että se olis nyt jo kp 9. Olin marraskuussa hyvin huolissani liian aikaisesta oviksesta ja kyselin lääkäriltäni, että voiko onnistua jos ovis jo kp 9? Sanoi, että voi, jos vaan kohdun limakalvo ehtii mukaan, eli kasvaa riittävän paksuksi. Sanoi, että jossain tutkimuksessa oli onnistuttu ihan samanlailla, jos ovis oli kp 9 - 18. Itsellä ovis oli sitten loppujen lopuksi oli kp 11.

Pikkutirri, kovasti ihmettelen minäkin tuota lääkärin kemia-tokaisua.

RKTT-listalle puhallan vahvat plussapuhurit piinailijoille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaista TOTT päivää!!:heart:

pikkutirri ystäväiseni:kiss:..niin kuin Hystis jo kirjoittelihin, sie tunnut niin kovin itteäsi syyttelevän teidän lapsosen ennenaikassuudesta/raskausmyrkytyksestä.
Älä kiusaa sillä itteäsi:hug:..joohan:)

Lueppas tuosta:

Raskausmyrkytykselle ei ole nykytietämyksen valossa löydetty aukotonta lääketieteellistä selitystä, vaan perimmäinen syy sen kehittymiseen on vielä epäselvä.

Todennäköisesti raskausmyrkytys saa alkunsa jo alkuraskaudessa istukan verisuoniston rakentuessa, vaikka oireet puhkeavatkin vasta myöhemmin. Varsinaisessa raskausmyrkytyksessä istukan toiminta heikkenee ja sekä äidin että lapsen yleisvointi huononee. Raskausmyrkytykseen voi liittyä häiriöitä istukan verenkierrossa sekä sikiön kasvussa. Tällöin istukassa tai napanuorassa on yleensä infarkteja tai blokkeja, jotka hidastavat sikiön ravinnon ja hapen saantia.

Ennustettavuus
Raskausmyrkytyksen tulemista on melko vaikea ennustaa, koska se vaihtelee yksilöllisesti eikä tehokkaita estäviä toimenpiteitä tunneta. Joitakin riskitekijöitä on kuitenkin selvitetty. Niitä ovat huomattava ylipaino, diabetes, yli 40 vuoden ikä, kohonnut verenpaine, kaksosraskaus, perinnöllinen taipumus, runsas sokerin käyttö, aikaisempi raskausmyrkytys, oman äidin raskausmyrkytys, pitkä raskauksien väli sekä antifosfolipidi vasta-aineet. Ensimmäisessä raskaudessa riski on myös suurempi. Toisinaan näistä raskausmyrkytyksen saaneella ei entuudestaan ole mitään näistä riskeistä.

(miulla rikitekijöistä oli: runsas ylipaino ja pitkä raskauksien väli/17v)

Ennaltaehkäisy seuraavissa raskauksissa

Mikäli raskausmyrkytys on tullut varhain tai erittäin rajuna, pyritään syitä ja riskitekijöitä tutkimaan. Yleensä istukka lähtee patologille tutkittavaksi ja äidille tehdään kattavat tutkimukset verikokeilla. Mikäli kyseessä on ollut kouristuskohtaus tarkistetaan myös munuaiset, keuhkot, kohtu, maksa, perna sekä munasarjat.

Seuraavaan raskauteen on yleensä hoitona verta ohentava lääkitys (Klexane tai muu hepariinivalmiste), jota äidin tulisi piikittää itseensä päivittäin heti positiivisestä raskaustestistä alkaen. Toisena lääkityksenä tämän lisäksi käytetään pientä annosta asetyylisalisyylihappoa päivittäin. Näiden pitäisi ehkäistä infarktien ja tukoksien syntymistä ja täten myös itse raskausmyrkytyksen puhkeamista.
 
Miulla kovasti aamusta selkää ja masua jomotellut(supistellut)ja taasen aavistus haalea vaal.punaista. pyyhkiessä veskireissulla.
Lämmöt laski kuiteshin myöhään illasta ja ovat enään 36.5
..eli, kyllä se täti tulee, jahka kerkeää..

Saattoihan siellä masussa jotain yritystä olla kun niin oirehin..ei tietää voi varmaksi.

Eikö TÄNÄÄNKÄÄN kukaan dippaile R-testiä??..jokuuuuuuu!!!!????:D
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Velmuliina74 (36)........kp2/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp4/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp4/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp5/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (40)..............kp7/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp9/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp9/23-29.....yk19...................5./1.yht.
putunen (41)................kp10/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp14/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp16/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp16/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp18/23-29.....yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp21/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Ottis (43).....................kp24/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp26/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp27/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp26/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp30/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
Nuuttimus (41)............kp31/28-36......yk2v...................3.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4






*Justiina* (38)..............dpo3
Sointu2010 (41).............dpo3
Mami41 (41)..................dpo5
Mafinka (49)..................dpo10
muumimamma-71 (38)..dpo11
Pikku-Äiti (37)...............dpo17:)heart:/dpo10)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka tuo greippimehu ei auta siinä alkion kiinnittymisessä mitenkään.
Lähinnä hyvä alakerran PH:lle/limoille, lisää niitä..eli siittiölle suotuisat elinolot.

Laitanpa siulle vielä linkin Viron Nova Vita klinikalle:
Lapsettomuuden hoito | Nova Vita
Voisit laitella sinne s.postia ja kysellä hieman!:wave:
..lähinnä itse mietin kohdallasi tuota luovutusmunasolujen käyttämistä..tietääkseni vielä 49v niitä tekevät.
Täällä Riiassa AvaClinikalla myös ikäraja max. sen 49v
Pricelist :: AVA - Clinic

Onnistuu varmasti Suomessakin yksityisellä klinikalla.
Jonojen pituudesta ja hinnoista en tiedä, mutta VARMASTI ainahin kalliimpia, mitä Virossa!
Tässä esim. Fertinovan hinnasto:
Hedelmöityshoito hinnat - Hinnasto - Fertinova
..ja vielä Avaclinikan:
avaclinic.com - Tampereen hinnasto
..sekä Ovumian:
Hinnasto | Ovumia

Iida-Karoliina
millä klinikalla te käytte..saako udella?:)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ystävät tuesta!! Mafinka, ei tarvitse anteeksi mitään pyydellä..mut en mä tiedä onko mun munasolutkaan kunnossa, kun niitä kokeita nyt vasta ens kierrosta otellaan...toivotaan parasta ja pelkään pahinta...mutta mulla on kumminkin 3 lasta ja pienin niistä tuollainen ihana 3 vuotias prinsessä joten onnellinen oon ja niistä mun pitää nauttia!!
Mur-mur, kiitos jälleen tietoiskusta, mulla noita riski juttuja ei tässä edellisessä raskaudessa ollut mitään paitsi pitkä väli edelliseen synnytykseen(12v). Ja juuh...syyllisyys painaa edelleen ja pelko...en tiedä miten siitä pääsee vai pääseekö ikinä..kerran oon siitä blogissanikin "puhunut" ja voisinkin sen linkittää tähän (jos osaan) siellä olen myöskin nimimerkillä ja myös lapsistani puhun heiden toisilla nimillään, siellä en vaan halua mitään näistä vauva haaveista puhua..lukeehan myös äitini ja muukin suku sitä ja tututut ja tuntemattomat...
Ylläri pylläriä toivon sinulle mur-mur ja Mafinka ja Ottis ja Putuselle ovistärppiä!!! Ja Soinnulle ja Justikselle ja Mamille ja Muumimammalle plussa PUUUHHHkutus... Iloisempaa tätä päivää itselle ja aurinkoa muillekin=)
 
Heips leidit :wave:

Pikaisesti tulin vaan lukasemaan nyt, oisko dippailijoita??

FF näytti nyt sit tänään mulle tosiaan sen dpo 3:n , pupuiltu ollaan sen mielestä hyvin :whistle: ja tosiaan siis korjaus edellisiin teksteihini, niin aloitin ne terot siis päivää ennen ovista :headwall: joten en vaan jaksa uskoa...mut enää en tohtoreita tottele noiden lisähormonien suhteen, varsinkin nyt kun clomien hevoskuuri alkaa seuraavasta kiekasta, niih :kieh:

Hystis ja muutkin..anteeks eilinen vuodatukseni tosta IVF:stä :ashamed: mut pidin vaan ihan törkeen huonona tota prossaani, kun ajattelin, et jos sata ois täydet, niin meillehän siis neljäs hoitokerta tois plussan...en tiedä mitä ajattelin, anteeksi. Eilen oli muutenkin mulla joku känkkispäivä, joka jatkuu vielä tällekkin päivällä näköjään....kuuluisko teroille kiitos vai...huoh, en vaan joskus jaksa tätä shittiä, munhan pitäis olla neljän lapsen äiti, niinhän me suunniteltiin, mies halus viisi, kun halusi olla broidiinsa parempi :O Muistan silti olla kiitollinen aina noista kahdesta murusta, mutta en ois voinu kuvitella että tää sekundäärinen lapsettomuus ottaa välillä helvetin paljon kovemmalle kuin silloin....varmaan siksi, että oli nuorena naivi ja uskoi sataprossasesti raskautuvansa...no, nyt on Usko kyllä jättänyt ja Toivokin uskoton...ei nyt on taas skarpattava...lähen siivoomaan, palaan illemmalla asiaan...anteeks tää purkaus, ketuttaa vaan pirusti just nyt..

Justis
 
Hei pikkutirri, ei sinun mielestäni tarvitsisi kokea yhtään mitään syyllisyyttä. Ethän ole mitenkään voinut itse vaikuttaa siihen, miten edellisessä raskaudessasi kävi. Lämmin halaus ja voimia sinulle :hug:! Kiitos tärppitoivotuksista :flower:

Justiina, toivottavasti sinua vielä onnistaa :heart: Minäkään en nuorempana juuri ajatellut, etten lapsia saisi, vaan jotenkin sitä piti itsestään selvänä. Nyt on ajatukset jo ihan erit...

Hyvää viikonloppua kaikille :flower:! Minä olen seuraavaksi paikalla vasta maanantai-iltana taikka tiistaina, joten sitten taitaakin olla paljon taas lukemista. Oviksesta olen nyt toiveikas, että se on tuntemusten perusteella aikaisintaan tänään, joten ehdin vielä talletella :whistle: Ma-ti -kohdalla, kun palailen tänne, onkin jo sitten dpo 3 taikka 4 =)

Plussapuhurit ja tärppionnea jokaiselle!!! :wave:
 

Yhteistyössä