40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos lumeton ja muutkin:)
Minä nyt päätin sitten järkevästi käyttää mieheni kanssa kondomia syyskuun loppuun asti, kunnes saamme kaikki tutkimustulokset valmiiksi.
Tilasin myös ajan Brunolle ensviikoksi, joka katsoo tuon kohdun tilanteen, sen kestävyyden ja kaikki mahdolliset ja tekee mulle osaltaan selväksi, onko mitään järkeä lähteä vielä iltatähteä hankkimaan. Sit mie ootan ne hyytymistekijävastaukset mitkä otetaan syyskuussa ja sen laajan verenkuvan tulokset. JOS mitään hälyyttävää ei löydy, niin alan kuumeilemaan tosissani viimestään lokakuun alussa ja haaveissa on iltatähti 43-44vuotiaana<3 Jos taasen katsotaan, että nyt on aika mamman siirtyä muihin puuhasteluihin kun vauvanteko hommiin aj jättää se nuoremmille, niin siinä vaiheessa sanon heipat:D Ei se haittaa, oikeesti:) Periaattessa kumpikin käy, sen evrran oon tullut joustavaksi ja ymmärrän tilanteen, mikä se oikeasti voi olla. Hengelläni en lähe leikkimään, se on varma! Nyt mulla on hyvä fiilis, kun tiedän, että en ala hötkyilee vaan nyt tutkitaan, eikä hutkita:)
 
Lumettomalle oikein paljon onnea alkaneeseen raskauteen :)

Kastehelmi ja Iippis, olen pahoillani :hug:. Teillä on ollut rankka kokemus ja suru siitä on ihan paikallaan.

Ulpunen, ymmärrän hyvin huolesi. Minäkin syön tuota gelee royalia sekä macaa + gojimarjoja ja paljon muuta. Nyt päätin käydä ihan luontaistuotekaupassa hankkimassa noita marjoja, kun luin jostain, että etenkin kiinalaisissa saattaa olla jotain hämminkiä (säteilytystä yms.). Luin myös mur-murin linkin ja päädyin jälleen keran aloittamaan uuden elämän. Tosin olen kyllä yrittänyt sitä jo jonkin aikaa. Kyllähän minä syön ihan hyviä ruokia, mutta valitettavasti menee myös paljon muuta... Olen kokeillut myös akupunktiota hoitojen aikana eikä siitä ainakaan mitään haittaa ollut. Tarttee kuitenkin varmaankin käydä useammasti.

Ottis, jospa se finni kertoisi totuuden...

ON Täällä on sitten kp2. Tuli päivän liian aikaisin eli oviksen ja kierron alkuun jäi päivä vähemmä kuin aiemmissa 3 kierrossa :( No, kävin apteekista clomit klinkan kesätauon ajaksi, vaikka luomumahdollisuus on jotain 0,000001%. Viimeksi - olen yhden kerran kokeillut - ne aiheuttivat toooosi poukkoilevan mielialan.

Tänään vuoden pisin päivä - nautitaan!
 
Viimeksi muokattu:
Olipa hyvä huvipuistoretki, oli nimittäin Lilleriina sellainen että vain saattelin pojat portille ja sitten itse lähdin naisporukassa kaupungille shoppailemaan :) yksi meistä (en minä :)) etsi häähörhelöitä morsiuspuvun alle ja vihkisormusta, olipa kiva päivä! Ja pojillakin oli ollut erittäin kiva päivä: kaikki laitteet koluttu moneen kertaan, ja lounasrahaksi annettu 20 eur/nuppi kulutettuna seuraavasti: 5 metrilakua, hattara, ranskalaiset, pirtelö ja limsa. :LOL: 12 vee.... eipä voinut edes moittia, pojilla oli ollut täydellinen päivä ja se näkyi ja kuului!!!!!

Ihanata juhannusta itse kullekin, teille jokaiselle ihanalle naiselle! Me lähdemme mökkeilemään muutamaksi päiväksi, nettiyhteyksien ulottumattomiin.

Juhannushali ihquille! :hug: Jospa tänä juhannuksena tärppäis mahdollisimman monella! +++++ -tuulia! Ja ennen kaikkea ettei tulisi sen enempää sairauksia, kipuja kuin riitaakaan juhannusmieltä pilaamaan! :)
 
Kiitos kaille tervetulotoivotuksista ja osanotoista!
Niin kuin Kastehelmi sanoit, se pikku papunen jätti todella suuren tyhjiön… Vaikka olikin vasta niin alussa, niin olihan se jo lupaus uudesta elämästä ja kun se papu sitten kopsahti pönttöön, oli se jotenkin niiiiin karua… :(
Mutta, ei auta jäädä märehtimään, vaan uutta yritystä peliin. =)

Ottis, tutulta tosiaan kuulostaa sinunkin kertomuksesi. Tsempityksiä, että s-elämänne virkistyisi ja sen myötä lykästäisi.

mur-mur, voit lisätä minutkin listalle, kiitos!

Kesäflunssa alkaa olla nujerrettu, joten lähdenpä pihahommiin.

Aurinkoista juhannusta kaikille!
 
Ottis
Huomenia! Vaikuttaa siltä, ett on itsekukin lähdössä kesälaitumille, kun on jussintoivotuksia tullut roppakaupalla =). Minäkin omasta puolestasi toivottelen jo kaikille olkkarissa pyrähteleville ihanaa ja rentouttavaa juhannusta. Toivottavasti valoisat yöt tuovat tänne paljon plussia :heart:!

ON Minä malttamaton dippasin TOTT-päivän kunniaksi r-testin, vaikka tietäähän sen, ettei vielä voiskaan näkyä mitään. Viivanpaikan palkakseni sain :LOL:.

Pitänee lähteä vuodetta juhannuskuntoon laittamaan, sillä nakkasin petivaatteet koneeseen pyörimään ja loput ulos tuulettumaan. Aion nimittäin nukkua ensi yön oikein sängyssä :LOL:. Ihan oikeastikaan en ole sängyssä nukkunut koko yötä montaa kertaa pian puoleen vuoteen, sillä tämä yskä on niin riipivä, etten ukon unta viiti ollenkaan mennä viereensä häiritsemään, tai jos olenkin mennyt, niin hipsin yskän yllättäessa olohuoneeseen nukkumaan. Viime päivinä mokoma pahentunut, sillä olenhan välillä saattanut nukkua öitä yskään heräämättä.

Kivaa tätä päivää kaikille :flower:!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
lippis (43).................kp?/?..............yk?(/2012)......1
Tintti-Tiivari (42).......kp?.................yk?.........?
Fiialiia (40+).............kp2/27-30........yk3............1.
Euphonia (40)...........kp5/25-26........yk24......................1.
Kastehelmi (44)........kp5/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp7/28.............yk2.........3.
Crissy-72 (40)..........kp7/?...............yk2.....4.
anjamarita (43)........kp10/28-35.......yk8...................2./1.yht.
annekristiina (47).....kp10/26............yk7....(2007) 5./2.yht.
Iida-Karoliina (48)....kp10/26-31.......yk5.......5/1.yht.
ulpunen (42)............kp11/31-34.......yk3..............2.
Onni-71(41).............kp12/?.............yk1...........?
bugsy (42)...............kp15/?.............yk?..........9.
tattinen (42)............kp15/22-28.......yk21(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp17/28-30.......yk19(6&8/2011)4/2yht.
Hanhimamma (42)...kp25/27............yk4...........3/1.yht.
sarialeksandra(41)...kp37/32-35.......yk.yli 1v......................2.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72





pikkutirri (41).....dpo4
Ottis (44)...........dpo4




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kastehelmi - ihunaa, jotta siulla&lapsillahin mukava päivä ollunna.=)

Fiialiia - voi miten kurja:(täti hyökkäsi kummiskin, pahoitteluni:hug:

Ottikselle kesälaitumille:wave::heart:


..ja kaikille ihunille yhteisesti..

OIKEIN IHUNAA SUOMEN KESÄÄ ..
JUHANNUSTA!
 
Viimeksi muokattu:
ON..Kp26(miulla kierrot nyt olleet tuon pituisia tai lyhyempiähin)ja tätiä ei näy..hmmmm..:confused:..masu turvoksissa, mutta EI yhtään täti oloinen enään..O-testinkin dippasin ja aika vahva viivanen tuli..

Miulla saattoi olla eilen viivästynyt ovis..näin sen olen rätnännyt kun kävin hieman kuukkeloimassa=)..raskauteen en oikein jaksa uskoa(vaikka pikkasen toivonhin..)koska lämmöt sahaa välillä 35.9-37.1..

Testejä tilaisin(kuitenhin)ja ne saapuvat maanantaina..Metkun laskurin:Perhesuunnittelun kotisivut(kolmen kierron perusteella)täti saapuis vasta 24.6..tuliskin sitten 29vrk:n kierto.

Mutta tällä iällähän nuo kierrot jo heitteleehin - välistä lyhyt, sitten pitkä.
 
Viimeksi muokattu:
Heips murut! :)

Tänäaamuna en enää malttanut, pitihän sitä r-testitikkuun pissiä (kp 25/28)... Ja komeen viivanpaikan sain, niinkun Ottiskin. Luulin ja toivoin siinä sinisen häivähdyksen näkeväni, mutta kyllä se kuivuttuaan taitaa ihan vaan se surullisenkuuluisa viivanpaikka olla. :headwall: Hitto!! Testinä Clearblue, eikös se niitä viivanpaikkoja oo muillekkin antanut?

No, ei muutakun rinta rottingille ja Juhannusta juhlimaan... No ei meillä suuria juhlia ole, aattoiltana ehkä pistäydytään kokolla ja juhannuspäivänä olis tarkotus sit mennä Särkänniemeen. Miehellä loppuu yötyöt aattoaamuun, joten saadaan olla juhannus yhdessä, + mun 2 lasta (9v ja 11v).

Hyvää Juhannusta kaikille!! Ja muistakaa käydä puskapissalla, veneen laidan yli pissiminen ei oo kovin suotavaa ;)

:hug: <---- Juhannushalit kaikille!!

Hanhimamma
 
Ei näyttänyt tämäkään kierto tuovan tulosta. Tosin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan jonkinlaisia oireita saattoi olla dpo 7 asti. Ehdin jo innostua, mutta sitten oireet loppuivat. Nyt lämmöt alhaalla ja koska ei oireitakaan, ei huvita testailla. Tietäisin kyllä tuntemuksista jos olisin raskaana. nyt täti tänään tai viimeistään huomenna. Pikkasen alakuloinen olo tämän kuumeilun suhteen. Oltiin lomamatkalla lasten kanssa ja näkyi tosi paljon raskaana oleviajoka puolella. Ikää tuli 42v täyteen. Eihän tässä vielä ikäloppu oo kuitenkaan :)

Ehkä pitäisi mennä käymään vyöhyketerapiassa, epäilen että siitä oli hyötyä kuopuksen alkuunsaattamisessa.

Plussapuhureita!
Hyvää juhannusta kaikille Ihanaisille!
 
Hanhimamma..Ja muistakaa käydä puskapissalla, veneen laidan yli pissiminen ei oo kovin suotavaa..

Juu, saattaa muuten ISO mOlskahdus käydä!:D


Me vietellään myöskin Jussia tyypilliseen tapaan kotosalla.
..ei edes sukulaisten mökeille päästä kuokkimaan, itse pitäis vuokrailla ja ovat sika hinnoissa Juhannuksen seutuun:O
Lähdetään 1.7 sitten ja ollaan 6vrk - ihunaa, mie niiiiin ootan sitä!:rolleyes:

Pizzaa ajattelin itse tehdä huomenissa ja grillaillaan vaikka makkaraa illasta, kivaa ilmaahan nuo lupailivat: +17
Juhannus juomaakin kyllä nautin 4 siidukan verran=)(koska en usko tärppiin)
..voi olla, että käväistään kokkoakin kattomassa Rauhalahden rannassa..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ninni-70 Metka juttu toi, että kun vauvahaaveilee, näkee niitä isoja masuja kaikkialla. Olen kokenut saman. Toivottavasti sun mieli nousee toisenlaisiin sfääreihin jussin juhlinnassa :kiss:.

Hanhimamma Oliko sulla sellanen + testi Cb:ltä? Mulle se ei ainakaan ole herkästi antanut viivan paikkaa. Tiedä vaikka sulla olis siellä masussa pieni ylläri kytemässä =) :heart:.

mur-mur Kiitos :kiss:. Mä taidan jäädä 'kotsaan' sun kanssa. Ainakin just nyt on sellanen olo. Mies leikkasi eilen kotona nurtsin ja tänään sit töistätultuaan äkäillen lähti heti kotipaikalleen nurmikkoa leikkaamaan ja kun menin autolle perään kyselemään, ett mitä meinaa, sanoi, että "Minulla on töitä. Kyllähän sulla täällä aika kuluu, kun et tee muuta ko istut." Voi herran pieksut ja kun en ole viikkoon muuta tehnytkään kuin puunannut siellä ja täällä ja sisällä ja ulkona :mad:. Eilen illalla istuskelin, kun olin oikeasti niin finaalissa, etten olis jaksanut mitään. Silti ajattelin, ett kyllähän mä tänään olisin kotona jaksanut nurtsin leikata, mutt annoin miehen tehdä sen, kun kuvittelin, ett hän tekee sen mielellään ja kotihommiin osallistuakseen. No, väärässä olin :(.

Tänään oli kuitenkin päivällä hirmu hyvä mieli, kun en ole tuon ukon kanssa eläessäni saanut kotona koskaan siivottua näin hyvin ja huolella juhannukseksi ja nytkin vain koska hän oli viime perjantaina kavereittensa kanssa risteilemässä. Kun olin saanut makkariin puhtaat petivaatteet ja vuoteen sijannut, puhdasta tuoksua ihaillessa ajattelin, että jos mies joskus edes huomais, ett on siivottu tai ett tuoksuu puhtaalle :saint:. Turhia haaveilin. Tänään sit tein kotona ns. viikkosiivouksen ja luppoaikaakin jäi.. Olisin ehtinyt ja jaksanutkin herraa auttamaan kotipaikalleen, jos vain olisi asiasta puhunut etukäteen eikä olettanut, ett mä olen valmis kuin lukkari sotaan sama milloin pitäis kanssaan jonnekin sännätä. Mökille lähdin sit laittamaan kukkia terassille ja tulin sieltä kotiin vakaana aikomuksena, ett täältä en huomenna lähde kuin ruumisautossa tai kilon palasina, sen verran ottaa päähän.

Eikä mua ota päähän vain mies, vaan sai mun kaksosvelikin kuulla tänään kunniansa. Onnessani nimittäin leikoin pihalta kukkia ja vein niitä hautausmaalle ja isän ja äidin haudalle kävellessä ihastelin kuinka onkaan kauniita kukkia, mutt olin jysärin saada, kun tulin omieni haudalle. Kaikki ruusut, mitkä olin äitienpäiväksi vienyt, olivat kuivuneet ja joku älypää oli istuttanut sinne orvokkeja ruukuissa eli ne oli tietty lepahtaneet myös ja sit toiset älypäät viel tökkineet leikkoruusuja suoraan multaan :stick:. Ts. kauppareissulla kun olin, kipasin kaupan ja kukka-automaatin kautta ja vein haudalle uudet kukat. Kun sieltä pääsin kotiin, soitin veljelle ja annoin tulla, ett olis voinut edes ilmoittaa kukkien pilaantuneen, kun kuitenkin melkein joka päivä hautojen ohi kulkee :(.

Huomasinpa miehenkin käyneen kotona (toinen kissa oli päästetty ulos, leivänmuruja pöydällä ja veitsi ja pikkuhaarukka kans ;)), mutt oli ilmeisesti vain tullut kaupoilla käymään. On varmaan olettanut, ett lähtisin kanssaan, niinkuin minäkin aikani odottelin häntä, mutt lähdin yksin, kun en enää viittinyt venyä. Luotan siihen, ett ukko on jääkaappiin ensin kattonut ja sit vasta lähtenyt kauppaan, muuten meillä on tavallisimmat jutut tuplaten :LOL:. Paitsi ett mähän en ole menossa mökille... ainakaan huomenna, sen olen päättänyt.

Saa mies nyt kärvistellä ja miettiä paljonko mulle kannattaa vittuilla. Yleensä lepyn tai alan sääliä, mutt annan kuitenkin periksi, mutt juhannus on mulle eri juttu. Viime vuonnahan lähdin mökille vain veljensä vuoksi, mutt nyt hänkään ei ole sinne tulossa, joten muakaan ei tarvita emännöimään ja voin siis jäädä istuksimaan kotiin =), Tällaista mun juhannukseeni.

Lihaksia kivistää, mutt ne vertyy varmaan saunassa. Otinpa tossa lasillisen kuplivaakin :). Kivaa aattoyötä itsekullekin :kiss:!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Huomenia! Ukko lähti mökille ja mä vaan pesen pyykkiä =). Kävin tänä aamuna puntarissa ja mun siivousdieetti näyttää taas purreen eli loman alusta on paino pudonnut nyt 2,7 kg :). Eilen vähän ihmettelinkin, kun tuntui housuissa väljyyttä :LOL:.

tattinen Näin olis tarkoitus :).

mur-mur Kiitos :kiss:.
 
Ihan vain omaa napaa heti..

Ei tätiä(Kp27)ja lämmöt tosi alhaiset - 36.4..
O-testissä melkein tasavahvat viivaset..tämmöttii..maanantaina nähdään sitten, mistä kana k**ee kun saan R-testit näppeihini..:D
(ja tätihän se ennen sitä porhaltaa, tiedänhän mie sen..)


Ihunaista JUssia teille kaikille!:heart:
(täällä aurinko paistaa, mutta on pohjoisen puoleinen tuuliainen, hyyyrrrr!)

Ps. Jokohan sitä kohta vois..korkata siidukan?:cool:
..juuri nautin vasta aamupalan..;)
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää juhannusta kaikille!

Kotosalla tässä ollaan. Alkuviikosta oli vieraita. Tyttösen rytmit sekaisin nukkunut vain 1½ tuntia päiväunia ja nyt vielä päälle tulee hampaita tai on tulossa kipeäksi. Panadolin voimalla tuossa pysytyssä. Kokolle menokin jää välistä, yritän saada pienen nukkumaan ajoissa.

Tervetuloa Iippis ja Tintti-Tiivari.

Lumeton ihanaa, kun sinulla ont jo noin hyvät rv:t, toivottavasti sujuu odotus hyvin edelleen. Olinkin jo huommannut tilanteesi tuolta toisesta pinosta ja kovasti jännittänyt puolestasi, jotta kaikki menisi nyt nappiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Jussia kaikille ihanille naisille!

Me ollaan ihan vain kotosalla lasten kanssa. Juhannusgrillailut tältä päivältä grillattu anopin ja appiukon kanssa, pihalla touhuttu.... Mies ja esikoinen meni just saunaan, minä ja Viivi-vaavi mennään kohta perässä. Mukavan leppoisa olo. Maanantaina alkais taas oviksen tikuttelu, lepposisissa merkeissä sekin. Tänään pitää ehkä jo vähän harjoitella että osaa sitten oviksen ilmestyessä.... ;)
 
Aivan ihuna keli täällä..täydeltä taivaalta aurinkoinen paisteleepi


Kylläpä se miulla oli sitten myöhäinen ovis. Kauheiden kipujen saattelemana kahteen eri otteeseen tuntemuksia - aamuyöllä(04.00)koski saat***ti|O
..limat loppui heti kohta siitä..lämmöt vielä alhaalla, kattotaan nouseeko päivän, parin sisään..siitä sitten tietäisin Oilin käyneen.

Pitäisköhän koettaa illasta hyödyntää?(jos tuntuu siltä)..mies ainahin olis hanakkana.:p
..ei vaan taida tälle kiertoa enää keritä?..mutta jos ihan huvin vuoksi ja urheilun kannalta sitten.:D

Ai niin..O-testissä vahva viiva tänään aamupisusta..oli sen verta myöhään nuo kipuiset, että testi näytti noin vahvaa viivasta vielä(eilen oli hilkkua vaille)

Mukavaista päivää kaikille - nauttikaa lämmöstä!:)

:heart:*mur-mur*/Kp28
Se täti nyt sitten viipyilee tuonne 5.7 saakka..
e l i - mökillä EI sitten ovista..vaan TÄTI!:kieh:
..harmi:(.

..rupes kyllä nyt niin vi*****maan, että avasin karpalolonkeron - ISON;)(eilen join vain 1.5 siideriä kun toivoilin taas, että jos se pien sit-ten-hin..
 
Viimeksi muokattu:
.. ja täällä satelee vettä...
Vaan eipä tuo haitanne, kun flunssa pukkas päälle uudelleen ja eilisestä asti on tullut maattua punkan pohjalla. Eiköhän se viikonlopun aikana tainnu, niin oon taas reippaana töissä, kun arki koittaa... :mad: Onneksi ei mitään kummosia suunnitelmia ollutkaan, mutta kivempi se olis ollut naatiskella jussista oman kullan kainalossa kuin köhiä peiton alla.... - aina ei voi voittaa... :(

oliivitar: ihana biisi :heart:

mur-mur: onpas sulla tosiaan myöhänen ovis tässä kierrossa. Onko näin useinkin? Ja täti oottelee siinä tapauksessa kiltisti 14 vrk??

Listatietoihin voi mulle laittaa: kp5/25-28, yk3, km 4/2012

Kivaa jussin jatkoa!!
 
lippis - ei ole ikinä näin myöhään ollut..se ikä, se ikä jo tekee tepposiaan tuohon kiertoonhin.: /
..juu ja uskon tädin kurvaavan vasta 14vrk:n päästä sitten.

Kunhan jaksan päivitellä listaa, laittelen tietosi ajan tasalle!:wave:
 
Tässä taas pähkäilyä ja kun olen googlettanut itselleni mahdolliset kaikki taudit, niin yksi sieltä löytyi ylitse muiden:D Kyllä minusta tuntuu, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. oireet on niin selvät ja ne alkoi noin vuosi sitten, kun mulla oli se keskenmeno rv 12 ja alkio siinä 8 viikon ikäinen. Oireita on ajatusten hitaus, hajuasitin muutos, muistihäiriöt, palelu, puhehäiriö, ruokahaluttomuus, sydämen hidas syke, hengästyminen, tuntohäiriöt, ja varsinkin äänen käheys, verenpaine alhainen ja mun lapella on tuo kilpirauhaen vajaatoiminta. Nuo oireet ei tietenkään ole mitään kauhen näkyviä, mutta tunnen ne itsessäni jollakin tapaa, vaikka varmaan joku muu sanoisi, että höh ja hah, sinäkö muka noita oireilet:D Mutta jotenkin on alkanut tuntumaan siltä, että jos tästä löytyisikin se SYY! tietysti tuohon verenvuotoon täytyy tehdä vielä selvyys ja moneen muuhunkin juttuun, mutta olen hyvin toiveikas, että kun kaikki tutkimukset tehdään, niin pääsisin pian kuumeilemaan. uskon niin, mutta voihan olla, että tipun penkiltä, kun totuudet lauotaankin päin naamaa ja tutkimuksista löytyykin kenetis jotain häikkää. Mutta tämmösiä mietin tässä.
 
TT - minulla juurikin oli noita samoja oirehia ja liuta lisää(mm hiusten lähtö, kuin hiekkaa silmissä jne.) ja sain tingatua itselleni koelääkityksen - Thyroxiiniä kohta 2v sitten..lääke jäi pysyväisesti käyttöön.

Tavan kokeissa arvot siinä "rajoilla" ja TK-lääkärin mielestä en olisi tarvinnut lääkitystä:vampire:
..kovasti t i n k a s i n ja lääkkeet sain - olokin parani.

Elokuussa 2010 aloitettu lääkitys, arvot:
TSH 2.72(maaliskuu/2012 arvot: 1.92)
T4V 11.9(maaliskuu/2012 arvot: 15.2)
T3V 3.5
S-TYGL-AB 1.5
S-T-BOAb 0.3

TSH laski ja vastaavasti T4V nousi - miulle hyvä.=)


Esikoisellani todettiin myöskin vajaatoimintaa 1v sitten ja siihen lääkitys.
..ja aivan yllättäin muiden kokeiden ohessa.

Vajiksen oireet voivat myöskin muistuttaa osaltaa liikatoiminnan oirehia!:headwall:
..vaikiaa on välistä(alkuun)tulkitseminen.

..JA kypsemmällä naisella vajis/liikatoiminnan oirehet, saatetaan tulkita premenopaussin/menopaussin oirehiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä