40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippaus pitkästä aikaa!

Ottis, onnea synttäreiden johdosta. Kiva, kun on synttärit näin kesällä. Miehet ne on..hmmm. Exä/nyxä/mikälie ei aikanaan muistanut mun 40-kymppisiä, vaikka vasta oltiin tutustuttu ja edellisenä vklna puhuttu asiasta. Oisko sillon jo pitänyt ymmärtää... Mutta, mutta toivotan OIKEIN rentouttavaa lomaa!

Lilleriina, voin vain kuvitella tuota eka yritystä Lintsille - huh. Bussi oli varmaan ihan hyvä ratkaisu. Sinnikäs olet kyllä, kun jaksoit vielä uudestaan lähteä. Ja Onnittelut jo etukäteen synttäreiden johdosta!

Iippikselle lohtuhali. Sun tunnelmiin voin hyvin samasitua, sama kun kävi mullekin. Eli nyt on kp4, yk edelleen sama, koska yritystä ei ollut ollenkaan. Harmittaa kyllä, että tuli clomitkin syötyä ihan turhaan.

Tattinen toi sun urheiluharrastus kuulostaa hyvältä. Oletko kauan jaksanut liikkua? Minä aloitin kaks viikkoa sitten ja tuntuu, ettei mitään ole tapahtunut. Tai no, eka vkn jälkeen oli, mutta tämä toinen viikko - ei mitään.

Kastehelmi ja mur-mur, täällä myös samat kanavat. Ja vaikka tuleee uusintoina jotkut synnäriohjelmat, niin silti tulee katseltua.

Piinistelijöille plussarikkaita päiviä ja kaikille mukavaa kesämieltä. Nyt tämä tyttö pistää lopulta kimpsut ja kamsput kasaan ja suuntaa kohti lomapäiviä luonnonhelmassa.
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Fiialiia (40+)............kp4/27-30.........yk3............1.
lippis (43)................kp5/25-28.........yk4(4/2012)......1
anjamarita (43)........kp9/28-35.........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp12/31-34........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp12/25-26.......yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp14/23-26.......yk3.....4.
annekristiina (47).....kp15/26............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp18/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp19/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp21/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp24/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp25/28............yk5...........3/1.yht.
sarialeksandra(41)...kp33/32-35........yk yli 1v...2.
Morticia (43)............kp37/28-35........yk3........3.
Iida-Karoliina (48)....kp40/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp43/?..............yk?..........9.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi





*mur-mur*(47).....dpo0
WhiskyPeat...........dpo6
Ottis (44)..............dpo9/10
Sussu-72..............dpo15



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottikselle oikein rentoista reissua toivoopi *mur-mur*:kiss:


Taisi miulla se ovis puolen yön seutuvilla olla, kipuili niin pe** reiästä saakka:x
..lämmöt ei vielä nousseet, mutta laittelin itteni kumminhin tuonne piinalistalle..pääseehän sieltä sitten pois jos näyttää, ettei Oili käynynnäkään.

Me lähdetään käymäsiltään kaverin mökille, täyttää tänään vuosia - on jo hänkin "aikuinen nainen";)

Mukavaista päivää ihunat!:heart:
 
Ottis
Fiialiia ja mur-mur-kultaset, kiitos :heart:!

mur-mur Mä huomasin tänään, ett mulla oli lämmöt nousseet. Makasin vuoteella lukemassa ku tuli vilunväristyksiä, vaikka kisuli makoili jalkoja lämmittämässä. Siitäpä sit kipasin ottamaan mittaria kainaloon ja lämmöt oli 37,2. Alamasulla tuntemuksiakin vaikka mitä..

Mutt saattoivat tuntemukset johtua siitäkin, että olin sydärin partaalla ja lähellä saada itkupotkuraivarin, sillä tavoilleen uskollisena mies alkoi lähdön hetkellä kiukutella ja lopulta kävi niin, ett mä roudasin laukkuni autosta ja purin kaiken ja kiikutin matkalaukunkin jemmaan. Sitä siivitti itkunsekainen vuodatus miehelle, etten jaksa, ett aina pitää lähteä reissuun tapellen, vaikka kuinka yritän järjestää kaiken, ett asiat sujuis parhainpäin. En jaksa nyt koko stooria selittää, mutt aikataulussa siis olin sen mukaan mitä oli illalla sovittu, mutta kun ilmoitin miehelle, ett pitäis lähteä, alkoi tämä sanoa, ett eihän enää minnekään ennätä jne. Ja vetosi sit mun ensimmäiseen ehdotukseen, ett lähdettäs silleen, ett oltais hotellilla kuuden aikaan, ett ehdittäis käydä kaupungilla yms. ja sanoi, ett ehditään vaikka lähdetään yhdeltä.

Minähän v*ttuunnuin, kun ajattelin, että TAAS MINÄ ODOTAN PARI TUNTIA, KUN MIES TEKEE JUST NIINKUIN TAHTOO. Ja siksi laukkuni purin. Mies lähti kotikylälleen ja tuli reilun parin tunnin päästä ja alkoi laskea minuutteja lähtöön. Mitään vaikutusta ei ollut sillä, ett tullessaan yllätti mut itkemästä silmiä päästäni, niin pettynyt olin ajatuksesta, ett koko kesän haaveilemani matka nousee puihin. Annoin miehen ajastaa ja join kahveja rauhassa terassilla, kun tämä menee autoon, käynnistää sen, odottaa.. tyytyttää.. odottaa ja seitsemän minsan päästä tulee ulos ja sanoo, että nyt lähdetään. Minä sanoin, etten lähde minnekään, ett sinähän näit kuinka purin laukkuni. Mies menee takas autoon, odottaa vähän aikaa ja sit perävalo jo vilahtikin, kun hän lähti ajamaan kohti Helsinkiä yksin.

Puolisen tuntia ihmettelin, ett voiko tämä olla totta. Tekstasin systereille ja mun kakkoselle. Kakkonen sai mut järkiini ja sanoi, ett parempi ett alat pakata laukkua, ett "se" = mun mies tulee kuitenkin takaisin. Ei tullut. Nakkasin hänelle tekstarin, jossa toivotin turvallista matkaa ja toivoin myös ett tulis ehjänä takaisin. Mies soittaa välittömästi takas ja sanoo, ett "Pääsethän sinä vielä bussilla tai junalla kentälle ajoissa". Huom! Lähdöstään ei ollut kulunut kuin puoli tuntia eikä olis viihtinyt palata mun vuokseni takaisin. Tsekkasin juna-aikataulut ja soitin miehelle, ett kalliiks tulis. Sanoi, ett hänellä on rahaa. En sanonut varmaksi ett lähtisin, vaan lupasin harkita asiaa.

Tilanne on tällä hetkellä se, ett mies ei tiedä mun olevan lähdössä matkaan. Mun veljenpoika heittää mut lähimmälle rautatieasemalle ja menen junalla, kuinka muutenkaan =)? Yöstä en tiedä menenkö hotellille (jonka olen itse maksanut) vaiko siskolle tai veljelle vai norunko yön kentällä. Jokatapauksessa miehellä on mun passi ja matkaliput eli kai mun pitää hänet jossain vaiheessa saada kiinni. Jos anteeksipyyntöä ei kuulu nöyrimmän kaavan kautta, saatan palata seuraavalla tai aamujunalla kotiin. Tai jos lähdenkin Santorinille, voin mennä eri hotelliin. Joka tapauksessa tiedän, ett jos multa jää tämä matka miehen vuoksi tekemättä, on tän kesän saldo liian katkera ja sitä mä en kestä. Mä haluan reissuun ja just Santorinille ja sama vaikka joutuisin vähän junailla olojani siellä. Pannaan VISA vinkumaan tai mies maksamaan, hänellähän sitä rahaa on.

Toisaalta tässä on plussaa se, ett mun ei tarvi kattoa matkalla miehen äkästä naamaa, vaan voin matkusta reloimmalla mahdollisella tavalla :). Siitä taitaakin olla jo 20 vuotta, kun olen matkustanut junalla viimeksi ja pääsen oikein toiseen kerrokseen istumaan, hih! Siitä mä olen haaveillut monta vuotta. Haaveet siis toteutuu, vaikkakin joskus rankimman kautta.

Nyt, siskot, mä lähden. Kyydin pitäis periaatteessa olla jo kohta ovella. Kivat teille niinkus tiedätte :heart::kiss:!!
 
Huh-huh Ottis, johan oli matkaanlähtö teillä! Positiivisesti voisi ajatella, että tuosta ei asiat voi enää kuin PARANTUA eli jospa itse reissu olisikin aivan ihana! Lämpöä ja ihania maisemia tulee ainakin piisaamaan, ja kuten itse sanoit, löytyyhän sieltä muitakin hotelleja jos yhteiselo käy sietämättömäksi.

Mutta, mutta.... jos asiat eivät parane, olisikohan aika alkaa miettimään, kannattaako tämän miehen kanssa enää reissata......... Täytyy myöntää, että minä en enää tuollaista jaksaisi, en sitten millään. Kun on itse niin hyvässä parisuhteessa, soisi sen saman muillekin :heart:

Joka tapauksessa: toivottavasti nautit reissusta täysin sydämin! :heart:
 
Moikat!:wave:

Fiialiia ja Ottis, kauniit kiitokset syntsäonnitteluista, näin etukäteen, vaikka kaitpa se pitäs jo vaan "ottaa osaa", sillä mähän oon Ottista vuoden vanhempi.. Parasta ennen-päiväys meni jo, ja taitaa parhaat kilometritkin olla jo takana:saint:! Ei vainen, mulla on kyllä aina mieli niin nuori, että nolottaa toisinaan! En millään voi tajuta, että herramajee, mähän oon jo lähes 5-kymppinen, ja toinen jalka haudassa ja toinen siinä reunalla:(! Ihan kaameeta, jos mä aina vaan kuvittelen olevani nätti ja nuori, ja muut onkin hokannut jo aikaa sitten, että kaamee kampela:x!

Kastehelmi kiitos, tänkin päivän Lintsireissu oli tosi kiva! Mentiin jo ennen yhtätoista, jolloin vasta aukeaa, ja saatiin soppelisti parkkis ihan läheltä, ja sitten kipitettiin lähi-Alepaan ostamaan vähän mansikoita ja muuta herkkua evääksi..Tänään oltiin vain 3ja puoli tuntia reissussa, mutta se riitti, sillä niin sujuvasti pääsivät lapset kulkemaan laitteesta toiseen..Senkus menivät ja taas seuraavaan..Mä istuksin kassi-almana penkillä ja ihmettelin ihmisiä:)! Musta on tosi kiva kattella erilaisia ihmisiä/perheitä/pariskuntia.. Ihmiset vaan on niin mielenkiintosia!

Ottis !!! Ei voi olla totta! Kuinka hirviän ikävästi piti kaiken taas kääntyä, vaikka alkujaan näyttikin jo, että menis ainakin matkan alku ihan lepposasti.. Mä oon kyllä nyt päättynyt siihen tulokseen, että sun mies on NARSISTI!:attn:. Mä en tunne yhtään kait omassa lähipiirissäni, mutta sen mitä olen aiheeseen lehdissä törmännyt, niin aikas selvät merkit tuolta sun örkiltä löytyy:mad:! Kaikesta huolimati, jaksan uskoa ja toivoa, että tällä teidän reissulla tule olemaan jotakin suurempaa merkitystä..Jotakin merkittävää tapahtuu, ja sen on pakko olla vain postiviista SULLE! Iso, ISO, ISOMPI hali ja jaksuja:kiss:! Santorinia et jätä kokematta, se on selvä!Ja kotiudut taas monta kokemusta rikkaampana ja toivoisin, että onnellisempana ihmisenä..(siis toki tiedät, etten luule sun olevan yleisesti onneton, mutta näiden jutskien takia sulla varmasti on paljon "arpia" sydämessäs...)

Hitsinpimpulat sentäs; Mun ukkosein aikoo pitää ensi viikon lomaa, ja kuulkaas miten luxusta mulle onkaan tulossa; Hän lähtee möksälle KOIRAN ja kersojen kera jo maanantaina niin, että kotiin jäämme vain tyttösemme ja "armeija-poika"..Sitten keskiviikkona lähdetään tytön kanssa mökille, kun hälle kuuluu kesätöissä 2 palkallista vapaata, jotka pitää ensi viikolla..Mä saan siis olla lähes 2 vrk;tta ilman koiran pissitystä, meiän lasten ruokkimista ja seuranpitoa yms.!! On ihanaa, että mä saan aikasti pitkälle vain nauttia olostani, ja just aattelinkin, jotta käydään vaikka ulkona syömässä tytön kanssa ja vähän kaupoissa pyörimässä:)! Voi vitsi, se on mulle niin harvinaista herkkua, että talo tyhjenee ja mä oon kotona:popcorn:!

Helakan hempeetä lauantai-iltaa kaikille:heart:

Lilleriina:wave:
 
Ompas OTTIksella ollut raastava reissuun lähtö. Toivon mukavaa lomaa kuitenkin Santorinille sitten kun pääset.
Täällä tätiä odotellaan yhä. Tänään jo myöhässä kohta 2vk. Nyt kuitenkin juimii alamasua kun tätä kirjoitan et jospa viimeistään huomenna tulee. En jaksa tehdä testiä vaan odottelen rauhassa. Tämä ikä kun jo tyekee tätä et heittelee ja pitenee noi kierrot.
Juups, kyl se alkaa sitä olla.
Meillä taas ollu puheena se vihon viimeinen hoitokerta Riiassa. Ja taidan ensviikolla ilmottaa klinikalle että tulos ollaan.
Reissu menis syyskuun loppupuolelle varmaankin. Kaikkine jarruineen ja limiksen kasvatteluineen sekä myös Luovuttajan kasaan pitää tasmätä kierrot samoihin.
Varmaankin meidän on lähdettävä reissuun Tampereelta kun meitiltä ei oikein lennot tunnu kulkevan niin kuin aiemmin. Air Baldigin lentoja ei täältä enään kulje, ja ne kun on olleet kukkarolle mukavia aiemmin.
Finair maksaa halvimmillaan n. 500 e, yli puolta enempi siis.
 
Voi Ottis ihuna ystäväin:hug:
..nyt se mieheis vasta tempun teki, jumankauta!!!:kieh:

Toivon loppumatkan olevan siulle rentoisempi&mukavainen siellä Santorinissa..
..t o d e l l a h i n.:kiss:

Lillis
- sie varmasti osaat ottaa ilon irti noista "loma" pävistä:kiss:
..niin miekin teen kun saan omaa aikaa aina välistä, poikasen&miehen lähteissä esim. mummolaan.=)
(huomenna, vaikka eivät yökylään jääkkään)


I-K - niinhän se tuo täti pakkaa viipyilemään jo tällä ikää..kurjaa:(

Vaan, kovasti toivon ihunaa tulosta teidän viimosesta hoidosta..voi onnistuispa!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Eihän sitä tätiä niinkään kaipaa, jos ei olis vauvahaaveilija. Sit kun iltatähti on/olis sylissä niin vois täti jättää meillä käynnit.
Hirmusti vaan yököttää, on yököttänyt jo reilun viikon verran ja se ei ole mukava olotila lainkaan. Siks jo toivois kans et menkat alkais et yökötys loppuis.
 
Voi luoja, tota Ottiksen miestä!!! Toivotaan todellakin, että reissusta tulee alun ongelmista huolimatta ikimuistoisen ihana.:heart:


lippis - mie olen pitkään harkinnut jostahin: Espanjasta, Virosta tms. koiran hankintaa..on vain iso päätös ja täytyisi olla täysin valmiina niihin ongelmiinhin..

Oliko siun koirasilla minkälaisia(vai oliko olleskaan)ongelmia/sopeutumisvaikeuksia?
QUOTE]

Tuo lainaus ei näköjään ihan onnistunut...
Eka koiruus kotiutui saman tien ja mun nyt jo edesmenneet kotimaiset koirani ottivat sen avosylin lauman jatkoksi, eikä näinä lähes viitenä vuotena ole ollut sen kanssa mitään ongelmia. Toinen espanjooli tuli sitten reilut puoli vuotta tuon ekan jälkeen ja samalla tavoin sujahti laumaan. Tää tyyppi on vähän topakampi typy ja taisi ottaa laumanjohtajuuden aika pian, kuitenkin ilman mitään verisiä yhteenottoja.
Nää kaksi ekaa on semmosia "normaaleja" reippaita kavereita, varmastikin niitä on kohdeltu edellisessä elämässäänkin suht hyvin, mutta kolmas onkin vähän reppanampi. Tiedettiin jo sitä varatessa, että sen kanssa tulisi olemaan enempi haasteita. Se oli nimittäin hirmuisen arka nuori koira, joka on joutunut kokemaan kovia. Sillä on paljon arpia ja sitä on varmastikin lyöty ja väisti kättä. Ikinä se ei kuitenkaan ole yrittänytkään purra. Tosi nopeasti se kaikesta huolimatta alkoi luottaa meihin ja muut koiratkin ottivat sen hyvin vastaan. Yksi mieleenpainuvista tilanteista oli, kun se ensimmäisen kerran, muutaman viikon meillä oltuaan, uskalsi rentoutua niin, että nukkui täydessä unessa sohvalla selällään. Se oli aikamoinen luottamuksen osoitus. :heart:
Sillä on pohjaton ruokahalu ja tämän koiran kanssa sanonta "tie miehen sydämeen vie vatsan kautta", pitää täsmälleen paikkansa. Se on helposti lahjottavissa. Nyt se on ollut meillä jo reilut kaksi vuotta ja on kotioloissa, oman perheen kesken, ihan normaali, välillä tosi villikin, kaveri. Vieraita ihmisiä se edelleen aristaa, mutta aikaisemman pakoreaktion tilalle on tullut uteliaisuus. Se aikansa seurailee vierasta tyyppiä etäämmältä ja pikku hiljaa lähestyy niin, että usein antaa loppujen lopuksi silittää itseään. Ja namit on tietty näissäkin tilanteissa avuksi. :)
Nuo kaikki kolme on kyllä semmosia mamman mussukoita, etten ole katunut päivääkään niiden ottamista. Terveyden kanssakaan ei ole ollut mitään ihmeempiä ylläreitä.

Kertyipäs tätä koiramaista juttua... Me lähdetäänkin tästä iltalenkille.

Ihanaa kesäiltaa teille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ottis. Todellakin miehesi on jonkinsortin narsisti. Ja sinä olet ollut NIIIN täynnä häntä ja hänen tempauksiaan koko sen ajan, kun olen täällä kirjoitellut. Eli n. 1v 4kk. Tilanne ei tuosta selvästikään muutu parempaan, ja vaikka onkin helppo sanoa ulkopuolisena.. MIKSI siedät tuota?? Ukkosi on täynnä itseään ja ukottaa sinua ihan 6-0?? Tuntuu, että hän saa sinutkin mukaan lapselliseen kädenvääntöön ja tahtojen taisteluun, mitä ei normi parisuhteessa kuuluisi olla. Koko ajan toinen toiselle kuittailua ja nokittelua, kuka teki väärin ja kuka oikein, ja kenen pitäisi pyytää anteeksi.

En sano tätä pahalla, mutta oikeastaan mitään hyvää en suhteestanne ole täältä lukenut. Toivon, että oli ratkaisusi mikä tahansa, saat viimeinkin olla rakastettu ja onnellinen :heart: Kaiken lukemani jälkeen olet mielestäni kuitenkin todella fiksu ja älykäs nainen, joten älä anna kenenkään alistaa ja määrittää itseäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
lippis - kiitos kaunis kun kertoilit "koiramaisia" juttuja noista Espanjan hauveleista.:)
..on varmasti kiinni paljon siitä koiran historiasta, millainen on luonteeltaan ja miten käyttäytyy - huonosti kohdellulla on varmasti jonkin asteisia traumoja.

Kyllä minähin Ottiksen miehestä ajatellen kaikkea muuta, kuin hyvää:vampire:..en voi mitään..:(
Kaikkea hyvää - rakkautta, lämpöä ja läheisyyttä kun Ottikselle kuitenhin kovin toivosin:kiss:
..ei niitä rippehiä vain, mitä miun mielestäin olet saanut mieheltäis..hällä aina tuo mielikin/käyttäytyminen muttuu kuin tuuliviirillä - yx kax.:O


Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voihan hitsi, Ottis, tuota miestäsi! Iso halaus sinulle :hug:
Muista, että et ole mikään epäonnistuja vaikka ison radikaalin muutoksen elämääsi
tekisitkin.

Minä vaan taustailen nykyään laiskasti näillä palstoilla, seuraan ahkerasti, mutta en
itse jaksa oikein kommentoida. Vatsa kasvaa vähän liiankin kovaa vauhtia :ashamed:
mutta kasvakoon kun nyt tähän asti on päästy.

Mukavaa kesäsunnuntaita kaikille :heart:

Lumeton ja Pikkarainen rv 16+4
 
Kastehelmi Perinteisiste kyllä näin uskois. vaan monta testiä kun aiemmin on turhaan tehnyt niin nyt ajattelin vaan katsella ja ootella ihan rauhassa. Saapuu se tässky sit kuitenkin. Jotain hormooneja kuitenkin mussa varmaan vielä jyllää kun tuo yökötys tässä vaiheessa kiertoa kuitenkin on.
Ensi viikon lopulla lähdetään lomareissulle miehen kera ja sitä ennen testaan kai, kun kivempi tietää ja varautua kaikkeen kuitenkin.
Täti ei tänääs siis ole antanut merkkejä itsestään.
Vessaan eilen ryntäsin kun ajattelin et nyt saapui, löräys valkovuotoa vain olikin..?
Juu, vois luulla et olis ihme kuitenkin tapahtunut..
Mut eipä nyt ruveta intoilemaan. Suunnitelmat kuitenkin on et hoidot jatkuu syyskuulla. Ja Kurssit myös alkaa tuota sijaisperhe projektia varten.
 
Lumettomalle paljon onnea uudesta vaavista joka siellä masua kasvattaa. Kurkkasinkin tuolta toiselta puolelta aiemmin sinun kuulumisia vaan en silloin muistnut onnitella.
Nykyisin myös minä vain useimmiten luen, vaan en niin jaksa kommentoida. Ajatuksissa olette kuitenkin kaikki ja iloinen olen kun saa lukea hyviä uutisia. Ja pahoillani kaikista pettymyksistämme myös.
 
Unohdinhin Fiialiia siulle oikein ihunaa&aurinkoista lomaa toivottaa!!!:heart::flower:

I-K aivan ihuna tuo runo - lyhyt mutta kertoo niin paljon.:heart:
..sydänhän se kuiskailee aina jaksaa jatkamaan kun toivottomuus tällä matkalla iskee.:)


Toivottelen ihunaista päivää, täällä meillä aurinkoinen nyt hellii lämmöllään vallan ihmeellisesti!:heart:
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Fiialiia (40+)............kp5/27-30..........yk3............1.
lippis (43)................kp6/25-28.........yk4(4/2012)......1
anjamarita (43)........kp10/28-35.........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp13/31-34........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp13/25-26.......yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp15/23-26.......yk3.....4.
annekristiina (47).....kp16/26............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp19/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp20/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp22/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp25/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp26/28............yk5...........3/1.yht.
sarialeksandra(41)...kp34/32-35........yk yli 1v...2.
Morticia (43)............kp38/28-35........yk3........3.
Iida-Karoliina (48)....kp41/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp44/?..............yk?..........9.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi





*mur-mur*(47).....dpo2
WhiskyPeat...........dpo7
Ottis (44)..............dpo10/11
Sussu-72..............dpo16



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis tota sun miestä :( Vois varmaan kohta..pikapuolin sanoa sille että ADIOS AMIGO ja nostaa kytkintä. Voimia:hug:
Fiialiia minä olla jo jotain 2kk kävelly about ja huomaa pikku hiljaa että tulosta tulloo=) Läskit pehmentyneet massusta ja muutenkin paikat jonkun verran kutistuneet.Vielä on sulatettavaa ja jos näyttää ettei sula niin so wat.. itsehän nämä läskinsä kantaa:LOL: hitsin hyvä olo vaan tulee kun käypi joka päivä "ulkona" ja jaksaa lapsosiakin paremmin=)
Tässä jänskään tätejä ovatko tulossa vai ei :whistle: Hieman munissa juilintaa,pakotusta ja nyt dpo7 menossa että ens viikolla pitäs hanat aueta jos aukeaa.
Varsin itseni kiusaksi tein perjantaina ovistestillä tikutusta ja oikeen haalea viivanen ja tänään leikin lisää niin viivanen oli huomattavasti vahvempi että tämmöistä härnäämis leikkiä itseni kanssa leikin :LOL:
Pitäs lopettaa ajoissa leikki ettei taas kävis kipeää kun menkat alkaa..
No se siittä. Paskan kylmä ilma TAAS ettei huvita mikään :( Muka Heinäkuu ja kesä pitäs olla parhaimmillaan mutta ei siltä näytä. Lähetä se alffa mur-mur tännekkin päin edes pieneksi hetkeksi :)
Jos alkas katsoon formuloita töllöstä ja keittäs kaffit.
Ihkua päivää kaikille ja puhureita tietenkin:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
tattinen - olkoon jomotukset muniksissa SITÄ!:heart:
..noinhan miekin noilla O-testeilä olen leikiskellyt..ittesä piinamista vallan, vaan minkäs teet kun malttamaton on miel;)

..koetanpa sen alffan sinnehin suunalle..
(täällä ON todella kuuma nyt - varjossahin 25C!)
 
Viimeksi muokattu:
Meillä vaan 18C!, varjossa. Pari kunnon sadekuuroakin on heittänyt, niin se vaihtelee paikoittain.
Puol väkisellään yritän kuopuksen huonetta etsiä pölyn alta esiin. On lomareissussa ja nyt oli hyvä sitä tonkia, vaan kun ei huvittais yhtään. Mut kai se lopussa kiitos seisoo ja sit kiva kun kaikki saan paikoilleen takas, huonekalut verhot ja matot. Eikä sit tarvii kun jouluna vasta isommin siivota, näin meillä.
 

Yhteistyössä