40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Onpas täällä jännät paikat! Ihan tässä itsekin innostuu kun ajattelee, että jospa tuo mur-murin plussa tuossa vahvistuu...... jotain pientä minäkin siinä jo näen, vaikken näissä testausasioissa mikään konkari olekaan ;)

Harmitus negasta, Morticia. :hug: Juuri tuota tyhmää fiilistä haluaisin itse välttää, niinpä en sitä testiä vielä tee, VAIKKA kylläkin piti käydä valmiiksi ostamassa tänään testi. Mutta unohtui mokoma, kun oli tuota muutakin ostettavaa riittämiin....

Oli aamupäivällä niin apea olo, että päätin suoda itselleni vähän shoppailuterapiaa. Ihan toimivaa toisinaan, sanoisin :) tälläkin kerralla mieliala nousi ihan kummasti. Rahaakaan ei paljon mennyt, joten ei tarvitse mitään jälkimorkkistakaan tulla :LOL:

tattinen, jospa oliskin ollut kiinnittymisvuotelua! Jänskäilyä siis silläkin rintamalla :) Hyvää reissua teille!

Olen ollut kaupoilta tultua ahkerana ja sulattanut yhden pakastimen, pessyt pyykkiä ja vähän muutakin touhunnut. Mustikkaan tekisi mieli mutta sää ei kyllä kovin lupaavalta näytä....

Hyvää mieltä kaikille! :)
 
Kastehelmi - voi kun olethin ollunna reipas tyttö!=)

Mulla vain tämä yksi ajatus pyörii päässä..Juuuuh:rolleyes:
..en saa mitään aikaiseksi:ashamed:..tulis huominen ja saisi ne Wondfon testit kokeiluun.

Olen pannut merkille..että tärppi tosiaan on miulla käynynnä juuri siinä oviksen kantturoilla talletetuista siimahäntäisistä..ja nytkin tällä kierrolla edellisenä iltana lemmittiin.:heart:

Kunnon kipuisia/tuntemuksia on tuntunut niissä kerroissa siinä dpo9 jälkeen(n. dpo10-13)
..jänskättää kyllä kun nyt alkoivathin JO dpo5 jälkeen ja olokin taas alamasulla kipuileva ja turvonnut..mutta muuten olo hyvin..sanoisinko rauhallinen - ei kuumottele, ei hiotuta, ei vi**ta..:LOL:

Morticia..voihan kurja jos joku hormonaalinen: /..miulta:hug:
..pitäisko siun ensi viikolla tilailla aikaa lääkärille jos vuotoa ei nyt sitten kuulu?..
 
Tänään myös iltapäiviällä testasin apteekin omalla ja pikku haamu vain. Eli nega.
Jäivät siis menkat vaan tulematta tällä kiertoa, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Eikä kai kumma juttu tällä ikää ollenkaan.
murmurJospa sinun viiva vahvistuisi, toivon sitä kovin..:heart:
 
Heipsut Ihanaiset:wave:

Mä ihan salaa ja pikaseen isännän läppärillä tulin teitä moikkaamaan,kun ootte niin ihania:)

Me oomme täällä mökillä järven ääressä, ja pyh ja pah, ilmat on aika "sieltä"! Eilen kun tultiin tyttösen kanssa, niin oli mahtava vastaanotto; meiän miehet oli lämmittäneet saunan, tehnet ihanan ruoan ja leiponeet täytekakun:heart:

Lapset oli ostaneet mulle ihanat lahjat; Teleksin ihanan levyn, rantaleningin ja 6-v ihanat kukkakoristeiset aurinkolasit omilla rahoillaan:kiss:

AnnaPauliina:lämpöisesti tervetuloa tänne hienoon porukkaan:)

Mä en muuten osaa nyt(kään) tummentaa tai alleviivata ketään, näköjään:snotty:!!

Kastehelmi; ootko sä mä vai mä sä??? Sulla on niin pelottavasti samanlainen ajatuksenjuoksu(järjenjuoksusta en puhu mitään...itseni suhteen;),mun kanssa! Toi on niin tuttua ja totta, että jos se + tikkuun pärähtäs, niin ensin itkisi ja panikoisi, ja sitten vasta hetken pitkän päästä tajuaisi sen hienouden! Kaikesta pelosta ja paniikista huolimatta, ++++, sä oot sen väärti, ja teille se räpsähtää, niinkuin kaikille muillekin, jotka sitä osaa ihanasti arvostaa:heart:!
Ja PS: Hurjasti Onnea hääpäivänne johdosta!!

Mä kuulin muuten nyt ekaa kertaan niin ihanan biisin mun uudelta levyltä, kuin "Sinne ja takaisin", Teleksin siis, ja ihan itkettää ja taitaa pitää pyytää miestäni hitaille vielä saunan päälle:)

*mur-mu*; sullahan on kyllä niin jänskät paikat, etä APUVA!!! Sormet, varpaat ja nenäkin pystyssä sun puolesta!!!

tattinen; Hauskaa lomaa, tuli sitten tätiä tai toivottavasti ei!! Loma on kivaa kuiteskin, vaikka täällä mäkin häröilen rätti pöksyissä, ja illalla meinaan sen narun varassa mennä järveenkin lillumaan, vaikkei kovin lämmintä olekaan..

Ps. AnjaMaritan Saralle? myöhästyneet syntsäonnittelut!! Hällä tais olla yhtä hyvä syntsäpvä kuin allekirjoittaneellakin;)!

Rakkautta, riemua ja rentoa oloa jokaikiselle:D!

Ukkoseni kone jo niin kuuman tuntunen, että paree lopettaa tältä erää:wave:(sis tää läppäri;))

Lillis
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Heipsut Ihanaiset:wave:

Mä ihan salaa ja pikaseen isännän läppärillä tulin teitä moikkaamaan,kun ootte niin ihania:)

Me oomme täällä mökillä järven ääressä, ja pyh ja pah, ilmat on aika "sieltä"! Eilen kun tultiin tyttösen kanssa, niin oli mahtava vastaanotto; meiän miehet oli lämmittäneet saunan, tehnet ihanan ruoan ja leiponeet täytekakun:heart:

Lapset oli ostaneet mulle ihanat lahjat; Teleksin ihanan levyn, rantaleningin ja 6-v ihanat kukkakoristeiset aurinkolasit omilla rahoillaan:kiss:

AnnaPauliina:lämpöisesti tervetuloa tänne hienoon porukkaan:)

Mä en muuten osaa nyt(kään) tummentaa tai alleviivata ketään, näköjään:snotty:!!

Kastehelmi; ootko sä mä vai mä sä??? Sulla on niin pelottavasti samanlainen ajatuksenjuoksu(järjenjuoksusta en puhu mitään...itseni suhteen;),mun kanssa! Toi on niin tuttua ja totta, että jos se + tikkuun pärähtäs, niin ensin itkisi ja panikoisi, ja sitten vasta hetken pitkän päästä tajuaisi sen hienouden! Kaikesta pelosta ja paniikista huolimatta, ++++, sä oot sen väärti, ja teille se räpsähtää, niinkuin kaikille muillekin, jotka sitä osaa ihanasti arvostaa:heart:!
Ja PS: Hurjasti Onnea hääpäivänne johdosta!!

Mä kuulin muuten nyt ekaa kertaan niin ihanan biisin mun uudelta levyltä, kuin "Sinne ja takaisin", Teleksin siis, ja ihan itkettää ja taitaa pitää pyytää miestäni hitaille vielä saunan päälle:)

*mur-mu*; sullahan on kyllä niin jänskät paikat, etä APUVA!!! Sormet, varpaat ja nenäkin pystyssä sun puolesta!!!

tattinen; Hauskaa lomaa, tuli sitten tätiä tai toivottavasti ei!! Loma on kivaa kuiteskin, vaikka täällä mäkin häröilen rätti pöksyissä, ja illalla meinaan sen narun varassa mennä järveenkin lillumaan, vaikkei kovin lämmintä olekaan..

Ps. AnjaMaritan Saralle? myöhästyneet syntsäonnittelut!! Hällä tais olla yhtä hyvä syntsäpvä kuin allekirjoittaneellakin;)!

Rakkautta, riemua ja rentoa oloa jokaikiselle:D!

Ukkoseni kone jo niin kuuman tuntunen, että paree lopettaa tältä erää:wave:(sis tää läppäri;))

Lillis - sie oot sitte ihunainen nainen kerrassansa!:LOL:..:kiss:

Lillis
.
 


Yritän sen saada tähän.
Ei tuossa mitään kunnollista kyllä näy.
Joten eikö selvä nega ole.

Aika pessimisti olen. Mut joku haamun poikanen tossa kai kuitenkin on.
Jotain paljon selvempää kuitenkin pitäisi olla eikö?
 
Viimeksi muokattu:
I-K - mie näen samantyppistä viivasta, kuin miunhin testeissä.
..oletko kuvanut tuon testin sen max. 10 min. sisään dippaamisesta?

Punertaako viiva omasta mielestäsi?..juuri jää tumman varjon alle tuo testikohta, en kunnolla saa selvää.: /
 
Minähin vielä illan "ratoksi" kerran dippasin..ja nyt tuli vain selkeä viivanpaikka kun testi oli kostea..

..kuivana se oli jo melkein häipynyt..: /

Ennen saunaa, oli oikein kovat tuntemukset alamasulla ja rinnoissa:x..nyt ne yht äkkiä hävisi:(..tässäkö se nyt oli?..ehkä jäi taas vain yritykseksi..*huoks*
 
Viimeksi muokattu:
I-K - mie kuvaan aina ilman salamaa noita dippauksiani - ei onnistu salamalla..käytän makrokuvausta, miun kamerassa on sellainen kukan kuva ja sen laitan päälle kun kuvaan.

Pyörittelein tuota siun laittamaasi kuvaa vaikka miten päin..ja en valitettavasti saanut sitä viivaa nyt kunnolla näkymään.:|
 
Viimeksi muokattu:
Saahan sitä, ja kun kuitenkin toivoo että jospa ..:)

Taisin tykästyä nyt näihin sydämmiin.:D
Taitaa nyt mennä vallan haaveiluksi koko elo, huomenna aikainen aamu herätys vielä ja sitten loma kutsuu. Kokonainen viikko ihan olisi tiedossa.
Pyykitkin vielä laittamati kuivumaan..Hyv yöt
 
Viimeksi muokattu:
Tuollaiseksi se viivapaikka nyt muuttunut..

..ja kait miulla on ne plussalasit silmillä..kun näen punertavaa tuossa testiviivan reunoilla..:rolleyes:
(testiviiva on tuon pregnancy sanan alapuolella, E-kirjaimen kohdilla)


Hyv Yöt I-K ja muuthin ihunat, nukkuukatte makoisat unukat:kiss:..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :) Matka kuume sen kun kasvaa..kääk ikuinen jännittäjä tämä:p
Lillis Oot huippu:LOL: saapi nähdä tuleeko täti miun kaa lomaileen.
Mur-mur voi ihunuus:heart: onhan siinä testissä jo ihan selvästi punaista väriä. Nyt ootellaan sen vahvistumista:kiss:
I-K peukutan satasella myös sinulle viivasen vahvistumista:kiss:

ON: Täti vielä poissa ja vihloo masua aikalailla ja kohtuun pistää mutta en testaa kun jotenkin olen varma että kohta olen rätti perseessä taas :( En osaa muuta ajatella kun niiiiiin monta negaa tehnyt ja aina peffa kipeenä kun putoo ja lujaa tähän todellisuuteen.
Reissu tehdään ja jos täti pysyy pois niin ens viikolla testaillaan.
Alffa paistaa ja hymyilyttää..alan pakkaileen ja ryystän kaffia lisää.
Pitäkää itsestänne huolta ja palataan ens viikolla asiaa:kiss::heart:
 
Kiittis kiittis! Ja tuosta iästä, nuorekshan mä itseni vielä tunnenkin! :D

Nyt iski pieni paniikki, meitin kun pitää noiden kumien kanssa pelleillä ennenkuin päästään sitä vauvaa yrittämään, niin huonostihan siinä kävi, kun ei ole tarvinnut vuoskymmeniin moisten kanssa vekslata... Nyt sitten pohdiskelen, että jos vaikka tästä tärppääkin, niin millaiset riskit on; kohdun ulkopuolinen raskaus vai mitä kauheeta kamalaa?!! :O Epätodennäköistähän se kai on, että tuosta vaan napsahtais, mutta menkkojen alkupäivästä on nyt 13 vrk, joten ei varmaan täysin mahdotontakaan...
 
Piti tulla katsomaan, mikä kp mulla tänään olis. Minähän sain siihen digiin ovisplussan silloin kp 11 illalla, joten ovis ollut kai kp12 tai kp13. Nyt mietityttää, että oliko se niin kuitenkaan. Ollaan reissussa, ja eilen illalla kylkeä kääntäessä repäisi tuolla "jossain" oikealla, ja rintoja pisteli hetken aikaa. Aamulla oli maha sekaisin ja jotenkin semmoinen huippaus olo. Kävin kaupoilla ja palasin vielä kassalta takaisin hakemaan testiä, kun vihloi niin kovin tuota oikeaa puolta. Tänään siis kp 24, ja päiväpissasta testiin toinen, v.punainen viiva :O

Että mitähän se tämä nyt on? Onko mulla nyt ovis ja reagoiko raskaustesti ovikseen?? Just. Kuvaa laitan myöhemmin kun saan kameran.
 
Voihan kai raskaustestikin haalealla viivalla joskus reagoida ovikseen (ellen väärin ole ymmärtänyt), mutta eikö tuo nyt puhu jo kyytiläisen mukana olosta...? :)
No, niin sitä äkkiä luulisi, mutta... En oikein tiedä, mitä ajatella, todennäköisesti seuraava testi on blanco ja olen nähnyt omiani. Seksiäkin meillä on ollut NIIIN ruhtinaallisesti, tasan yhden kerran. Eli samana iltana, kun tuon ovis+ sain digiin. Ja tosiaan edellinen viiva, minkäänmoinen, on ollut raskaustestissä kesäkuussa 2011, mikä sitten päättyi tm-kaavintaan elokuussa.

Mutta katsellaan ja odotellaan.
 
Tässä One Step..siihen tuli melkeinpä heti kostuttuaan, tuo harmaa viivanen..

Tässä Wondfo:n testi reilusti tulkitsemisjan jälkeen..

..eipä siinä mitään näy..

Nyt taas ei ole y h t ä ä n raskautunut oloinen..plääääh!:headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä