40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Morticia Mä voisin myös omalta kohdaltani sanoa, ett niin tappavan tylsä kesä oli, ettei niitä kohokohtia oikein ollut, ei edes yhtään varsinaista tyttöjen saunailtaa tullut vietettyä :(. Niissä sentään on yleensä muistelemista. Reissu Kreikkaan pelasti mun kesäni. Ja sinnekin piti tapellen lähteä :ashamed:.
 
Tsau ihqut:wave:

Kiitos taas *mur-mur*, mä tiesin, jotta suhun voi luottaa kuin raamattuun, kun on naisen elosta kyse:D! Ja Ottis komppas tota tisu-asiaa hyvin; eli voihan pe*se, tästä lähin menee muutama pvä kuukaudesta tisujen kipuiluun, sen lisäksi, että vuotoihin menee se vajaa viikko! Eläköön naisen elo:kieh:

Kastehelmi, sulle on paluupostia:attn:, sikäli mikäli osasin vastailla:whistle:

Voi hyväinen aika sentäs, jos Kastiksen ukko ois menny hammikseen ja nakannu housut nilkkoihin! No ei vainen, kaitpa ny sentäs ois hokannu tulleensa hammikseen, mutta aikas hauska juttu, että niin omiaan kuvitteli kutsukirjeestä, vai onko teillä ollut aatoksia sterilisaatiosta??:confused:..Sorry, jos on menny multa jotakin ohi.. Nyt mulla tuli kans yks hassunhauska? tilanne töistä mieleen jokusen ajan takaa... Tää ei liity ny näköön, vaan kuuloon, ja herkimmät hypätköön tekstin yli;

Meille tuli nais-asiakas, joka halusi tiettyä öljyä..(olen siis ruoka-osastolla töissä, "terve vaan kaikki kollegat":wave:).. Meiltä ei sitä löytynyt, ja kysyinkin sitten asiakkaalta, jotta mihin tilanteeseen/tarpeeseen olisi tulossa, jos voisin suositella jotakin muuta korvikkeeksi,,No, asiakas sanoi vähän nolona, ettei hän itse sitä tarvitse, vaan poikansa, ja VIULUN puhdistukseen, Siinä sitten mun kollega katso mua jotenkin kummallisesti, ja mä aloin sitten asiakkaan kanssa pohtia, että ei ehkä uskalla mitään suositella tilalle, kun kerran on pyydetty tiettyä laatua ja tiettyyn tarkoitukseen.. No, asiakas lähti sitten matkoihinsa, ja sen jälkeen mun kollega kysy multa silmät suurina; Sanoks se ihan totta, että "p*llun "puhdistukseen? Ja voitte arvata, mikä naurunremakka siitä alkoi, kun selvisi, että kollega kuvitteli mun keskustelevan ihan avoimesti ja positiivisesti tommosestakin asiasta:LOL:

Mulla on töitä huomanna ja lauantaina ihan pirskatin paljon, ja ukkoseni lähtee vapaan viikonlopun viettoon harrastuksensa pariin, ukkoporukassa! Ihan mielelläni hänet matkaan päästän, mutta paha mieli, kun lapset joutuvat TAAS kerran olemaan ihan "heitteillä", ilman vanhempia monen monta tuntia:(! No, tän viikon jälkeen helpottaa, ja ainakin seuraavat 3 vkoa, mulla vain 6:n tunnin päiviä, ihanaa!

Kauhian mukavaa torstai-iltaa; torstai on toivoa täynnä:heart:!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Huomenia! :heart:

Olin lähdössä jumppaan aamusta, mutta päätinkin jäädä kotiin siivoamaan ja pesemään auton (ja mennä jumppaan vasta illansuussa)... kuten näkyy, juuri sitä teen nyt :LOL: Siivoamisesta muuten: olin päättänyt siivota talon ihan kunnolla ennen töiden alkua. (Mitään viikkosiivouksia kun en nykyään enää harrasta.... :whistle:) Makkarit yms. siivosinkin jo ennen kuopuksen synttäreitä, mutta yleisistä tiloista vain imuroin pahimmat pölyt ja murut pois ennen juhlia. Mitä järkeä on pestä lattioita ennen juhlia, varsinkin sellaisia joissa mukana lauma lapsia, ja varsinkin kesäaikaan kun ravaavat edestakaisin sisään ulos...? (Varsinkin vielä tänä kesänä, kun siellä ulkona on koko ajan juuri satanut, eli kura lentää...) Tätä olen ajatellut noin kaksikymmentä vuotta, ja nyt ensimmäistä kertaa myös toteutin ajatukseni.... (Olenko hidas, vai...?) Eli kun nyt tänään pesen lattiat, saamme nauttia niistä hieman pidempään kuin yksien juhlien alun :)

Taas kiitos aamunauruista, Lillis :) Tässä kerran kerroin, että olemme päätyneet sterilisaatioon. En halua enää mitään turhia hormoneita syödä, ja toisaalta - vaikka en ehkä enää tulisikaan raskaaksi - en halua enää tarkkailla itseäni vielä monta vuotta ja pohtia, olenko raskaana vai ei.... :confused: ja ihan OMA HENKILÖKOHTAINEN ajatukseni itseni kohdalle on se, että nyt olisi ollut ihan viimeiset ajat vielä saada vauva. Nelivitosena voisin vielä kuvitella olevani vauvan äiti, mutta en enää kun ikä jo kääntyisi viittäkymppiä kohti. :attn: Tällä en tarkoita ketään muuta kuin itseäni, nämä ovat niin henkilökohtaisia juttuja! Eli please ei saa vetää hernettä nenään ;) Omaan tilanteeseeni vaikuttaa tietysti myös se, että kuten jo aiemmin olen sanonut, mitä todennäköisimmin lapsenlapsiakin alkaa tulla pian.

Jaa, vähän eksyin alkuperäisestä ajatuksesta (eihän mulle koskaan niin käy! :LOL:) Siihen "sterilisaatio"-kirjeeseen: mies oli juuri edellisellä viikolla soittanut ja kysellyt, missä aika sterilisaatioon viipyy. Ja kun tuo kirje nyt sitten tuli, ja käsivarren pituus riitti vain sen verran näkemään, että päivämäärä oli syyskuun lopulla, oli aika johdonmukaista luulla sitä kutsuksi sterilisaatioon ;)

Kyllähän tässä surutyötä teen ja olen ristiriitaisten ajatusteni kanssa tehnyt jo pitkäänkin. Ylipäätänsä hassua että halu vauvaan enää edes syttyi viime talvena - olin luullut olevani NIIN valmis oman pesueeni kanssa. Mutta kaipa siihen vaikutti osittain juuri sen tajuaminen, että nyt olisi viimeiset mahdolliset hetket käsillä ja toisaalta koko ajan kytenyt pieni haave siitä, että saisi kokea vauvan tässä uudessa, tasapainoisen onnellisessa liitossa. Jos nyt saisin takuun siitä, että tulen pian raskaaksi ja synnytän terveen vauvan, olisin aivan onnessani. Mutta kun niitä takuita ei elämässä ole.... ja montaa keskenmenoa en kyllä enää jaksaisi.... :'( Enkä toisaalta halua pilata näitä muuten niin onnellisia vuosia haikailemalla sellaista, jonka aika taitaa olla minun osaltani ohi......

No, kaiken tämän jälkeen sanottakoon vielä, että se aika miehen sterilisaatioon EI tosiaan ole vielä tullut, eli joku hetki tässä vielä tjottaillaan :rolleyes: Vähän lapsenomaisesti tässä ajattelen, että jos Jumala on sen yhden vauvan minulle/meille vielä tarkoittanut, se sitten tulee tänä aikana. Ja jos ei, niin on sitten tarkoitettu, ja minun on aika kääntää katseeni eteenpäin.

Ottis ja Morticia, vielä voi kohokohtia tulla tähänkin kesään, eihän tämä nyt voi vielä olla tässä....! Mutta loppujen lopuksi ne parhaat muistot ovat usein jotain tosi pieniä juttuja, hetkiä jolloin on yksinkertaisesti hyvä olo ja on sovussa sekä itsensä että ympäröivän mualiman kanssa -ainakin hetken ;)

Niitä pieniä "parhaita" hetkiä meillä kaikille toivoen,

Kastis
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kp 14/28 ovis bongattu (testillä ja ilman) ja mies kellistetty :) juuri ennen kuin ehti lähteä viikonloppureissuun.

Kuin ollakaan isäntä on harrastuksissaan, kun vietetään kahden päivän lastenjuhlia 4v-synttäreiden merkeissä...

Kaipa se on sitten suunnistettava kohti kauppoja kera lapsosten juhlahankintoja varten. Siivous saa kyllä meilläkin jäädä hyvin pintapuoliseksi, siivotaan sitten, kun vieraat ovat käyneet.

Listalla on sellainen suurensuuri virhe, että mulla ei ole ikää suinkaan 42, ei lähellekään, vaan vasta 41 :LOL:
 
Masentaa. Lämmöt laskeneet 36,2 - 36,4. Ei kuvota eikä rintoja särje. Ei väsytä. Tässäkö se sitten taas oli? Miten nuo lämmöt menee, jossain oli että laskee kun istukka alkaa toimimaan, mutta nyt vasta 5+2 - 5+4. Kai niiden sinne 7 -9 viikoille pitäisi korkealla pysyä. Paska.

Vahvat viivat ja tekstit olleet digeissä, myös aamulla oli vahva plussa. Mutta niin se oli tuulimunassakin 11 + 5 :(

Itkettää ja ahdistaa.
 
Anteeksi, kun tungen tänne palstalle. Mutta WP: toivon, että kaikki olisi hyvin. Ehkä olisi parempi, jos et mittailisi lämpöjä, kun niistä saa vaan mahdollisesti turhaa ahdistusta. Oletko varannut ajan alkuraskauden ultraan? Jos et, varaa ihmeessä. Oireettomuushan ei ole välttämättä mikään merkki mistään. Voimia piinaaviin viikkoihin sinulle! Voi kunpa pystyisit nauttia raskaudestasi, joka voi ihan hyvin kestää tuonne kevätpuolelle asti :) Se viime vuotinen km aiheuttaa sinulle pelkoa, joka on toivottavasti aivan turhaa sellaista. <3
 
Ottis
WP Hali :hug: multa sulle ahdistavissa ajatuksissasi :'(. En osaa muuta tuohon tilanteeseen sanoa kuin, että toivotaan, toivotaan..

AnnaPauliina Toivottavasti parin viikon päästä tulee testiin kaksi viivaa :heart:! Onnekasta RKTT-aikaa :kiss:.

Kastehelmi Eivät ole nuo sun ajatukset outoja varmaan useimmalle meistä. Kyllä sitä haaveesta luopumista harkitsee, vaan eipä osaa siltikään päästää irti, vaikka järki toista sanois. Peukutellaan, että ennen miehen sterilisaatiota pieni suuri ihme saisi alkunsa :heart:!

Fiksua jättää enimmät siivoamiset juhlien jälkeen =). Sanon minä, joka siivoan ja puunaan hullun lailla ennen juhannusta ja joulua ;). Vaikka eihän meillä sotkua silleen tule. Eilen siivosin kotona kunnolla eka kerran sitten juhannussiivojen. Onhan sitä tullut usein aikansa kuluksi luutun kanssa heiluttua ja pyyhittyä pölyjä ja melkein viikoittain imuroitua kaikki läpi, mutta meillä varsinkin apukeittiö on sellainen, ett sen matto on pitänyt nakata ulos joka päivä ja ottaa vähintäänkin harjalla enimmät roskat pois. Vinkkinä voisin lisätä ainakin aikuistalouksiin, ett kannattaa laittaa joko terassille tai eteiseen valkoinen puhdas matto. Se jotenkin kummasti tekee sen, ett ihmiset jättää kengät jalasta jo terassille. Toimii siis kuivaan aikaan. Muuten olen ko. maton nostanut eteisen puolelle oven eteen ja sillä on sisäpuolella sama vaikutus eli niin ukko kuin muutkin vierailevat lähdet riisuvat kengät suosiolla jalasta ja apukeittiön säännöllinen puunaaminen on pitänyt talon muuten suht siistinä :).
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
Onpa hissua vaihteeks :(. Onko kaikki viettämässä lomanlopettajaisia vai mitä tää on =)? No oli miten oli, mutt mulla on tisut ja alamasu niin kipeät, että jos en paremmin tietäisi, voisin kuvitella olevani raskaana. Ja mä oonkin jo kehitellyt sille kaksi teoriaa :LOL:. Ne menkat reissun päällä eivät olleetkaan oikeat menkat (vaikka varmasti olivat ku klimppeiki lirui lattialle ku olin alapääpesulla) tai sitten sen lauantain pupustelun simppaset jaksoivat lillua kohdun limakalvolla munista ootellen viikon verran ja mulla olikin ovis viime lauantaina, sen jälkeen ei nimittäin enää ollut ovislimoja tai niitten puuttuminen oli psyykkistä =), tai sit en nyt vain muista niitä. Tai sitten vaihtoehto c) mulla on kropassa jotain totaalista häikkää :(. Tänään olisin r-testin dipannut, jos vain olisin pystynyt päivällä pidättelemään pisua tunninkaan verran, mutt puolen tunnin välein oli hypättävä pisulla. Se johtuu varmaan siitä ku otin aamulla ruusunjuurikapselin ja sehän antaa energiaa yms. ja varmaankin laukaisi hurjan virtsanerityksen. Raskautta puoltavia tosiasioita ei siis ole yhden yhtäkään ihan oikeasti, mutt saahan sitä kuvitella :). Ai niin juu ja sit tuli mieleen vaihtoehto d, ett jos mulla olikin ovis kp4 elikkä just silloin lauantaina ku pupusteltiin, niin sittenhän mä voisin olla raskaana, mutt tuo teoria on aika kaukaa haettu, eikös vaan :)?
 
Ekaksikin kaikille plussanneille hirmuisesti onnea :heart:
ja tervetuloa uusille haaveilijoille :wave:

Ottiksella on mielenkiintoisia ajatuksia ja monta vaihtoehtoa, voi kun joku olisikin totta. Tuo on kyllä hassu juttu että kuinka ihmismieli voi ajatella vaikka mitä oireita vaikka kaiken järjen mukaan raskaus ei olisi mahdollista.
Mutta ihmeitäkin tapahtuu ja toivotaan että meillekkin sellainen ihme tapahtuisi, oltaiskin raskaana vaikka sitä vähiten osasimme odottaa.

Toivon että Kastehelmi myös saisi ihmeen tuntea ennenkuin mies menee hammashoitolaan :LOL:

WP, voimia sulle, yritä ajatella että ei ne oireet koko ajan ole, sillä monellahan todellakin niin on, että ei se raskaus koko ajan muistuta itsestään ja silti kaikki on siellä masussa hyvin-toivon että sinullakin on juuri näin :hug:

Niistä kesän kohokohdista, oli niitä ollut tai ei niin arjen tavallisetkin asiat ovat monesti tosiaan niitä elämän kohokohtia, kun vain niistä osattaisiin nauttia. Pienet ja isot yhteiset asiat joko perheen, ystävien kanssa tai yksin nauttien elämästä.

Kaikille näitä arjen iloja toivottelen :heart:
 
WP Voimahali:hug: nyt ei ajatella muutako että vaavi on ja pysyy mukana loppuun asti:kiss:
Saatiin matot tänään pestyä ja nyt hyvä mieli :)
Ovistestissä vahva plussa päivällä että peitot pöllyytystä tiedossa..kiva,kiva oli sitten ovis tai ei:whistle:
Kastehelmi tiedän tuon tunteen kun halua oisi vielä haaveilla mutta järki kuitenkin sanoo tai huutaa välillä että haaveilu on lopultakin joskus lopettettava :(
Tosi raastavaa henkistä taistelua itsensä kanssa mutta minkäs teet jos Luoja on päättänyt et lapsi lukumäärä on tässä niin sillois se sitten on..MUTTA eihän me vielä kuitenkaan luovuteta..eihän;) minä ainaki hetken pienen vielä haaveilen ja sinäkin kastehelmi varmaankin peesaat miuta :)

Nyt telkkua katsastamaan ja oottamaan muksujen sippaamista:LOL:
Muksua iltaa ja nati,nati huomiseen:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Kastehelmi..nuo aatokseis niin tuttuja miullehin:hug:

Kirjoittelit:
Tässä kerran kerroin, että olemme päätyneet sterilisaatioon. En halua enää mitään turhia hormoneita syödä, ja toisaalta - vaikka en ehkä enää tulisikaan raskaaksi - en halua enää tarkkailla itseäni vielä monta vuotta ja pohtia, olenko raskaana vai en..
..ja..
..nyt olisi ollut ihan viimeiset ajat vielä saada vauva. Nelivitosena voisin vielä kuvitella olevani vauvan äiti, mutta en enää kun ikä jo kääntyisi viittäkymppiä.. kohti

Noin miekin ajattelin(ajattelen vieläkin)
Jos ei ittellein sitä sterilisaatioita, niin miehelle sitten(hälle se helpompaahin)
..ratkaisu, puoleen tai toiseen on pian tehtävä.

Lähinnä siksi, että jos vahingossa (ihmeen kaupalla) raskautuisinhin kun jo olisin luopumisen kanssa sinut (nythän en ihan vielä ole..)..en jaksais sitä pelkoa enää, en millään:'(..

Takarajana pidin myöskin alkujaan tuota: 45v. ja vaavi sylissä - ei yhtään pidempään yrittää..
Nyt ikää 47v ja aika meni, hups vain..jotahin ylläri pylläriä vielä haikailen:ashamed:..riskejä jo niin paljon kuitenhin miun kohdilla.

Surullisiahan nämä asiat todeta ja varsinhin ittelleen m y ö n t ä ä..mutta ei muuten elossa etipäin pääsee..en halua jäädä junnaamaan tähän haaveiluuni/toiveiluuni enää niin kiihkeästi.

Nämä siis ihan miun henk koht tuumailuja.

WP - tiedätkö..kovasti siun puolestais toivon, että: "loppu hyvin, kaikki hyvin":heart::kiss:

..nati nati ihunat&plussatuulosia:heart::heart::heart:..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Iltaa ihanaiset :heart:

Kiiruinen päivä illassa: ensi parisuhdekoulutusta ja sitten vielä rippijuhlat. Antoisa oli tuo parisuhdepäivä! On kyllä ihanaa kun mies on yhtä motivoitunut hoitamaan avioliittoamme kuin itsekin olen :)

On kyllä hassua miten nämä tunteet tulevat ja menevät. Siis ei pelkästään vauva-asian suhteen, vaan muutenkin. Eikös tässä pitäisi jo olla alkamassa se seesteinen keski-ikä...? :p Juuri nyt on niin hassun riippuvainen olotila miehestä että itseäkin ihmetyttää... mies on huomenna lähdössä omaan harrastukseen toiselle paikkakunnalle yksin - ihan kokonaiseksi PÄIVÄKSI :LOL: - ja on jo nyt ikävä.... Totta kai haluan että hän saa mennä ja on hyvä että on omia juttuja, niin minullakin on. Mutta joskus tulee näitä ihme hetkiä kun haluaisi olla kuin paita ja peppu.............. kun ei ihan nahan alle pääse ;)

Että semmoista täällä ;) Jospa nyt suuntaisin katseen pois omasta navasta ja kommentoisin teidän muiden juttuja :)

AnnaPauliina, 40+-vauvakuumeisena on toki ihan oleellinen ero siinä, onko 41 vai 42 :) Toivottavasti miehenkaato tuotti tulosta, ja on nelikakkosena jo se uusi nyytti jo sylissä!

Whisky Peat, mikä on olo nyt? Joku jo varhaisultraa ehdottikin. Kannattaa vähän maksaa siitä, josko saisi sitten mielenrauhan :) Tarrasukkia matkaan! :)

Euphonia, tsemppiä remonttihommiin - ja plussapuhureita alkaneeseen kiertoon! :)

Ottis, kuulostaa hyvältä idealta tuo valkoinen matto. Ei välttämättä toimi lasten kanssa mutta aikuisten kanssa kyllä. Minä en tosiaan enää ole mikään himosiivoaja, mutta kieltämättä kivaa nyt kun on koti niin siistinä, että voisi rauhassa vaikka kurkistella huonekalujen alle - vaikka miksipä niin tekisi ;) fiilis on kiva joka tapauksessa. - Toivon plussaihmettä myös sinulle - jospa ensi kierrossa natsaisi ajoitus ja kaikki muukin! Tai vaikka jo tässä, voisihan vaihtoehdot a ja b olla mahdollisia! :hug:

sarialeksandra, juuri niin, kun olisikin raskaana juuri silloin kun vähiten sitä osaisi odottaa :) saman tien kun sellaista ihmettä toivoo, voikin toivoa ihmeen saman tien kaikilla herkuilla: miten olisi helppo raskaus ilman pahoinvointia, väsymystä, liitoskipuja yms yms, ja 9 kk raskaudesta nautiskelun jälkeen terve, hyväuninen vauva syliin vuosituhannen helpoimman synnytyksen jälkeen.... =)

tattinen, kiva kun saitte matot pestyä. Meiltä jäi väliin tänä kesänä - mutta eivätpä nuo kyllä vielä likaisia olekaan. Takana ne ajat jolloin pesisin mitään vain tavan vuoksi ;) Kivaa peiton pöllytystä teille, jospa kaikki natsaisi nyt kun ovisplussakin niin vahva! :) Ja kyllä, minäkin hetken pienen vielä ihan pikkuisen haaveilen :) mutta valmiina jo haaveesta luopumaankin.

mur-mur, voi kun sen ylläripyllärin sinullekin vielä soisin. Mutta jos niin ei ole tarkoitettu, niin sitten on varmasti jotain muuta ihanaa hyvää tiedossa. Eräs ystäväni tuli taannoin isoäidiksi, ja hehkuttaa sen olevan aivan ihanaa!!!! Saa nauttia vauvasta ilman varjopuolia (= kokonaisvastuuta, yövalvomisia jne). Ja jos ei ole vauvaa - eikä surutyön jälkeen enää turhaa haaveiluakaan - on enemmän aikaa ja voimia satsata niin parisuhteeseen kuin omiin harrastuksiinkin.

Kaikessa on puolensa ja puolensa, ja onneksi me ihmiset olemme muutosvastarinnan ja kipuilun jälkeen yleensä taipuvaisia näkemään hyvät puolet siinä tilanteessa, jossa olemme. Jos vauvan saisi, katseen kiinnittäisi sen tuomaan iloon ja merkitykseen - jos sitä ei saa, voi nauttia siitä, ettei myöskään ole vauvan mukana tuomia huolia...

Iida-Karoliina, no voi harmi, minähän jo luulin että raskaana olisit tukevasti. Mutta hyvä että noin valoisasti jo suunnitelmat selvillä! Onnea hoitoihin! :)

Ihanaa, ihanaa, kohta pääsen oman kullan kainaloon :heart: kunhan tuo malttaa tulla sisälle tuolta halkoja hakkaamasta... hauska katsoa miten toinen nauttii HALKOJEN HAKKAAMISESTA! Ihan kiva juttu, kun minä en ole niitä naisia jotka välttämättä haluaisivat polttopuita tehdä ;)

Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille! :heart:
 
Kastehelmi - upeaa tuo parisuhteenne hoitaminen, sitä pitäishin jokaisen harrastaa.:heart:

..mie täällä vaan kuumeilen sitä toista koiravaavia:rolleyes:..on jo tuo "pikkinen" 1v.=)
Jospa tuo mieshin osaisi pikku hiljaksiin nähdä ne hyväthin puolet kahdessa karvakorvasessa.:)

Miehän alkujaan ennen koiraa, aloin hälle puhelemaan, että: "kun ei sitä ihmisvaavia, niin koira edes tähän kaipuuseen"
..eikä se ollut hetken mielijohde olleskaan ja kokemustahan miulla on vuosienhin takaa usiammasta koirasesta.

Me ollaan muutenhin vähemmän matkusteleva pesue, joten ei ole sitäkään ongelmaa, että minne koiraset hoitoon jos ei voi mukaan ottaa.
...t o s i n..nyt kesällähän miun kohdalta meni mönkään se Särkänniemi reissu.
Ei sillä ollut kyllä niin väliäkään - päivän reissu, autossa istuksimista monta tuntia ja en olisi voinut missään laitteissakaan käydä kun pahaa jo ajatushin teki.:x..ainut olisi ollunna se Delfinaario, mikä olisi ollunna kyllä kiva kokea.

Miun esikko voi suunnitellusti koiria katsoa päivän, parin tänne tulemalla.
..minähän hänen kisuaan olen hoidellut tarvittaessa.

Myöskin Koirahoitola tässä meidän lähellä jos niin tiukka paikka tulee, ettei muualta hoitajaa löytyis.=)
Kesämökkireissuilla koirat kulkee sitten mainioisti mukana.

Ensi kesälle suunnitellaan auton vaihtoa farkkumalliseksi;)..eli koirillehin olisi sitten oma, turvallinen paikka siellä takana matkustaa - nyt Salli ollut takapenkillä valjaissa&turvavyössä.
 
Viimeksi muokattu:
ON...dippailin noita viimosia O-testejä..ja yllätys - tänään, Kp10 melkeinpä tasavhvat viivaset testissä.
..huomenna uskon tasavahvojen sitten olevan.
(ja tänään toinen limailu pvä - kolmas aina se ovis)

Mies jo haikailee minua saman peiton alle kun onhan siitä jo?..oho!..melkein 1kk kun vimeiks oltiin ihokain.:rolleyes:

Päätin, että annan itelleni luvan vielä tämän kierron verran haaveilla&dippailla..sitten ei testejä tässä mökissä näy kuin jos täti kovinkin alkaa viipyilemään(ja sitähän on jo pikku hiljaksiin luvassa)

..mie sitä koiranpentua jään tulevina kuukausina kuumeilemaan, antaa kuumeen kasvaa vaan.

Oikein ihunaa päivää itte kullekin&pylläreitä useita!:kiss::heart:
..täällä ollunna nätti keli ja lämmintä(aurinko nyt tosin pilvessä)

Ps. Päivittelen listaa vielä tälle päivää, mikäli ei laiskamato iske!;)
 
Viimeksi muokattu:
Heissan!

Mur-mur: Peukutuksia!!

on: No niin, pientä vuotoa ilmaantunut tänään!! :)

Nyt kuulkaas kysymys kuuluukin, että onko kyseessä täti vaiko kiinnittymisvuoto?? Lämmöt 37,3 (vanhan ajan mittarilla) ja ovis tasavahvasta 6 päivää.

Onko kenelläkään kokemusta/tietoa kiinnittymisvuodosta? Mur-mur??
 
Rominas - miulla kokemusta -09 raskaudesta..mie käyn kurkkasemassa, millä dpo päivillä se tuli..et ööökonplit!:D

Do diin..sen olin bongannut dpo8 ja muistaakseni 8-10 sitä vaal.punaista oli..sitten dpo12 se kunnon, kerta holahdus(n. 2rkl pöksyyn)

..en ihan tätiin usko jos oviksen bongasit 6vrk sitten?

Laitanpa vielä koko tärppi kierron..
=)
*12.12 Oletettu Ovis+(ei testailtu)järkyt kivut&limat
*13.12Ovis( Viimeiset pupustelut tälle kiertoa)
*15.12 dpo2 Lämmöt nousi päivällä.
*17.12 dpo4 ärtymys, kuumotus, alavattaa juilii
*18.12 dpo5 Lämmöt illasta 37.4C
*19.12 dpo6 KN roikuskelee alhaalla
*20.12( dpo7) Rinnanpäät arat, R-testi yöllä nega!"..jaahas ja miekö en testaile muka aikaiseen
*21.12 dpo8 Punertavaa peppusta pyyhkiessä papruun, jomotusta "siellä" ja alavattalla, lämmöt 37.2C
*22.12 dpo9 Lämmöt 36.8C, KN:aa kokeillessa sormelle punertavaa Huom!! Tuoksu makea-EI rautainen(niin kuin veri)olo kuumotteleva, hikoileva, ärtynyt, hermostunut, alavattaa juilii Huom!! Kova repäisykipu aamupäivästä hävyn kohdalla säikäytti todella - kiinnittyminen(kö?)!!!:eek: lämmöt illasta 37.12C
*23.12 dpo10 Kipuilua, jos äkkinäisiä liikkeitä, KN:ta punertavaa sormelle, KN alhaalla, puolikova ja hieman avoin-Yllättävä väsy iski!!
*24.12 dpo11 Jomotus alavatalla jatkuu, lämmöt 37.4C
*25.12 dpo12 Tässäpä vähän pidempi litania..suoraan kopsattu

Oireina ei oikeastaan mitään..rinnan päät vaihtelevasti arat(enämpi illasta)pikasen repii jalkoja, peppua, selkää, jotain tuntemuksia munasarjojen kohdilla..juu ja se "kuumotus" ..iskee oikkein aaltoina välistä..pikkasen on illastakin vilu, ei pahasti. KN ei iso, sellainen aika pieni kokoinen, hieman avoin..pikkasen vaal.punaista, makealle tuoksuvaa valkkaria saan sormelle kun sitä koetan..valkkaria juoksevaa siis jonkin verran, ei paljoa sitäkään. Lämmöt pompsahti tosi ylös, ovat olleet välillä 36.8C-37.4C..ihan aamulla herättyä 36.4C(norm. jopa alle 36C)..että tämmöttii.. .ei ole pahaa oloa, väsymystä kyllä..vaan näitä oireita kun on yleensä ennen kuukautisia ja niitä en välttämäti r-oireeksi lue..ainoa on tuo lämpö, mikä on ollut tällä kertaa korkea-nousi aivan yllättäin siitä ovis+ noususta vielä lisää n. 0.03-0.05C..
Nyt lämpö esim. on 37.1C

*25.12 dpo12 Verta lorahti pöksyyn kunnon holaus-toiveet hävisi aivan totaalisesti..
*26.12(dpo13) Ylläri pylläri plussa!!!
:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä