40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis, täältäkin laitan jyystötsemit ;) Laitan vielä toisen silmäniskun ;) Kuulostaa kyllä kurjalta, mutta mitä jos et miettisi tai analysoisi sitä nyt vauvahaaveilun aikana?

Pikkutirrille toivoin otollista aikaa ihotteluun.

Mur-murin ilo hymyilyttää =)

Justiina, niin niin tuttua, mä olin aika hormonihirviö liikenteessä viime kesänä - ja vielä fillarilla, kontakti "vastapuoleen" vähän henk.kohtaisempi. Hermoilin ihan kaikesta, muut eivät sitten millään osanneet käyttäytyä liikenteessä, heh. Ajettiin monasti pyörillä peräjälkeen puolisoni kanssa, minä edellä ja marmatin, usein rimputin kelloa muutaman sata metriä, klingklingklingkling, pois alta, p:le! alussa mieheni ajoi hämmentyneenä (kai noloissaankin) mun perässä, loppukesästä sieltä perästä kuului tirskuntaa. Kun oon Clomeissa, jäi sanonta: on taas Klinkling-päivät. Jos tänä kesänä ei oo enää Clomeja, niin meillä on varmaan paljon rennommat fillariretket =) Tsemiä sulle!

Täällä on pohdittu kuumeilun vakavuusasteita. Oon huojentunut ja iloinen, että enää ei ola pakkomieltä, paniikkia ja valtavaa stressiä, ehkä tuolta loppusyksystä oon osannut ottaa tämänkin, elämäni tärkeimmän haaveen, rennommin. Hyväksynyt, että ehkä tässä kävi näin, vaikeaa se on ollut, koville on ottanut, huh. Ehkä tämän kevään täällä vielä kuumeilen.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Sointu2010 Kiitos jyystötsemeistä :). Lähden tästä käymään kaupassa ja ostan sitä greippimehua, ett saisin edes limoja aikaiseksi. Pitänee miehelle ilmoittaa, että "oikeastaan tänään pitäisi taas 'jörniä tai sit huomenna tai perjantaina..." ja jättää silleen pallo hänen haltuunsa.

Mulla ei Clomit ole vaikuttaneet mielialaan oikeastaan mitenkään. Teroluteista huomasin, ett niiden aikaan jäi ne vähäisetkin pms-oireet pois. Hyvä vaiko paha??
 
Uuuuups, paljon olikin tullut taasen tekstiä, se kiva!!:wave:

Kiitos pikkutirri, Sointu, Mami - kuin teille myöskin täältä:kiss:

Ottis kovasti miettinyt syntyjä syviä..
Mie niin kovasti teille toivon sitä sopuisaa ja suht harmoonista rinnakkaiseloa
..ja tietenhin tunteen palolla sitä välillä maustettuna;)

Viimeisimpänä, mutta EI olleskaan v ä h ä i s i m p ä n ä - pienen pientä ihmettä eloonne rikkautta&rakkautta:heart: tuomaan


..ja näin tietenhin kaikille teille muillehin ihanaisille!!



Lämmöllä mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
Mami41, kiva että sulla hyvät fiilarit kieron suhteen ja hyvä että se anoppikin jo parempi..tsemppiä sinne vierailu reissuun ja toivottavasti kaikki sujuisi hyvin oli kumpi operaatio kyseessä tahansa...ja kiitos halista!
Ottis..niin mukavasti ja elävästi tarinoit ja vaikka välistä vaikeitakin parisuhde asioita, niin ihan ilolla tekstiäsi lukee...toivon että niitä perhosia sinne vattanpohjalle löytyisi..oishan se/tää kaikki sitten paljon helpompaa...mut niinku mä oon hystiksellekin monesti sanonu niin monesti ne tunteet ei oo järjen ohjattavissa...vaan teillä ollu kumminkin historiassa ihan hyvääkin ja nykyäänkin silloin kun on tasasta...mikähän se on että nimen omaan seksiin se nega vaikuttaa??? Mulla tässä nykyisessä rakkaus suhteessa on seksi toiminut aina ihan loistavasti..paremmin kun ikinä koskaan kenenkään muun kanssa, vaikka tää elämä välillä asettaakin pitkiä taukoja sen harrastamiseen..ja mikä kummallisinta, mä sytyn miehestäni aina ja nopeesti..ja exän kanssa mulla taas oli just kuvailemiasi ongelmia...ja yhdessä oltiin kuitenkin jotakuinkin 15vuotta...näin jälkeenpäin kun aikaa ajattelee se tuntuu aika piinaavalta ja ahdistavalta(toinen halusi "kokoajan"..siis jokatoinen päivä tai max 2 väliä..ja iten ois pitän aina olla valmiina eikä muuta elämää..kirjanlukua, telkkaria tms.)...ja vaikka me nykyisen kumppanini kanssa harrastetaan seksiä varmaan keskimääräistä harvemmin niin kyllä musta tuntuu että laatu korvaa sitä määrää...
 
Mur-mur on näemmä tosi positiivisella fiiliksellä liikenteessä.. sitä se lämpö ja läheisyys teettää =) Ja simotkin tuli talteen siinä ihan sivussa ajallaan. Ihan loistavaa!

Täällä tilanne ennallaan. Koskee niin vietävästi alavatsaa ja nivusia. Pyyhkiessä tuleepi sellanen häivähdys ruskeaa väriä mutta siteeseen ei sitten vielä mitään. Entuudesta tiedän, että tässä mitään testailuja kannata enää toimittaa. Kyllä se täti sieltä tulee kun ehtii. Tää on ihan normaali tapa millä minun menkat alkaapi. Kerran on menneisyydessä tosin käyny niin, että luulin tädin kurvanneen paikalle kun sellasta ruskeaa vuotoa ihan siteeseen asti tuli yhtenä päivänä mutta sitten ei mitään. Ja tukevasti oltiin raskaana. Mutta tässä 9 kuukauden aikana olen todennut, että yleensä se tuhru on justiin sitä mitä se on. Vuodon alkusoittoa :headwall:

Vielä siitä puolison pettymyksestä. Meillä tuo puolisko :heart: tietää tarkkaan aina missä kohdin kiertoa ollaan (kirjanpitäjän vikaa kai :LOL: ) ja mun on aina pakko kertoa sille jos oon negan testannut koska muuten se aina juttelee ääneen "että jos tälläkertaa nyt sitten onnistu etc .." välillä siinä ihan sydäntä särkee kuunnella.. paree kertoa, ettei liian pitkään toivetta elättele ja sitte se tädin tulo ei ole sillekkään niin paha yllätys.

Putunen sitä tais kysellä: Tässä mitään laihtunut ole. Koko ajan ajatuksissa, että pitäs pitäs kun mieskin alko tuossa rantalomasta puhumaan(tosin vasta syyskuulle) ja toi "rantakunto" on tosiaan kaukana meikäläisestä :LOL: En mie ihan hirveän iso ole mutta yks kymmenen kiloa pois olis ihan asiaa..
 
pikutirri, miekin yhdyn ihan lauseeseen: "laatu korvaa määrän":heart:

Voihan itkuinen Tetu jos se tädin tulon alkusoittoa on tuo tuhruilu:( voima halitus täältä:hug:
..laitan kuitenhin vielä lähetyksen plussaista sädettä..

Jep, täällä paremmat tunnelmat ja tosiaan siinä sivussa(sovinnonteossa), tuli siimahännäthin talleteltua sitten.:p

Mies tuolla keittiössä lämmittelee pannulla porkkanalettusia ja kaffe porisee=)..miulla muuten ne lämmöthin nousi,(36.6-->37.1) taisi se ovis sitten kait olla..tisuthin kipiät.
Nyt jos nousevat pikkasen vielä tästä muutaman päivän päästä, voisin jo elätellä toiveita:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Voi tännehän on tullut paljon asiaa sitten kun viimeksi kirjoittelin :) Ihanaa mur-mur että Teillä välit lämmenneet ja olet saanut jopa simppasia oikiaan aikaan :D
Pikkutirrikö se ompelumestari on? Niin ja Ottis on kova kutomaan? Itsekin ompelin ennen vanhaan kaikki vaatteeni itse, sain jopa mieheltäni aikoinaan saumurin jolla sitten ahkerasti hällekin vaatteita, lähinnä paitoja ompelin. Kaikki vaan on jäänyt ajan puutteen takia. Olisikin niin ihana alkaa taas tekemään vaatteita :)
Massukipu alkaa hellittämään; olen ollut maanantaista lähtien (lukuunottamatta chilihampurilaista kun tulin ultrasta) Nutrilett kuurilla kun ajattelin rauhoittaa tuota vatsaani. Luulenkin että minulla on kuitenkin ärtynyt suoli joka nyt alkaa rauhoittumaan... Odottelen minäkin ovista tulevaksi (toivottavasti) viikonloppuna kun lähden taas miehen luo, ihmehän se olisi jos olisin alkanut yhtäkkiä ovuloimaan mutta olen tuostakin ihmeestä lukenut että kun on pillereitä syöty hetkisen niin niiden poisjäännin jälkeen elimistö on ikäänkuin herännyt uudestaan, toivotaan että näin olisi myös minun kohdallani käynyt. Halaukset Teille ihanuuksille; jään odottamaan TOTT dippailuja ja positiivisia uutisia :D Öitä jos ei kuulla :wave:
 
Mafinka, mie toivon siulle sen oviksen passelisti tulevan kun Romeosi tapaat jälleen kerran!!
Toivon myöskin, että se masuis siitä rauhoittuisi pikku hiljaksiin

Putuselle ja
Rominakselle huomisiin dippailuihin..


Kauniita unia ja oman kullan kuvia!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Testi testattu ja negahan se siellä. :(

Mutta ei hätää, päiviä jäljellä! :)

Nyt pitää raahautua kiiruusti suihkuun ja mars matkaan... Vähän meinaa jänskättää, kun ekaa kertaa joudun kassat avaan ja muut aamutoimet tekeen yksin... Osia hommia en ole edes kertaakaan itse tehnyt aikaisemmin... huh!
 
mur-mur Kiitos, sinä sitten aina jaksat kannustaa :)
Sinulle, kuten kaikille muille ja minulle :D, toivon plussaonnea joka johtaisi siihen yhteen ihanaan asiaan :heart:
Rominas Niinpä, päiviä jäljellä joten :stick: :LOL: Oikein hyvää työpäivää sinulle :) kuten kaikille muille antoisaa päivää TOTT :flower:
Mutta nyt neidin kanssa lenkille ja suihkuun, työt eivät odota!
 
Rominas - hurrrrjat plussapeukutukset parin päivän päähän !! :heart:

Mafinka - toivottavasti oviksesi tosiaan osuu viikonloppuun, peukutukset sille ! :heart: Ja mukavia hetkiä Teille kahdelle :)!!

Minäkin olen taas mieheni kanssa viikonlopun ja käymme pienellä reissulla ystävien kanssa. Nytpä sitten voin nautiskella kuohuviiniäkin, kun tänään tupsahti täti kylään kaksi päivää etuajassa :O. Sitä vähän uumoilinkin, että ovis oli yllättävän aikaisin, eikä me tosiaan taidettu sitä ehtiä oikein hyödyntämään. Ovis siis ehti luikahtaa vähän aiemmin ohi ennen kuin sain miehen kellistetyksi, vaikka vikkelä olin minäkin :D Hyvä, että aavistin tämän tärpittömyyden, niin nyt on vähiten harmitus -olo, kuin koko yritysaikana. Tänään siis kp1 ja yk 13 jo alkoi |O
Seuraavan oviksen osalta olenkin tarkkana sitten - en halua näitä haaskata enää yhtään, joten tilailin taas o-testejä varastoon. Tosin seuraava ovis on lähes varmasti 10-12 päivän kuluttua, jolloin on sopivasti viikonlopun aika taas ja mieskin lähellä :p

Kaikille ihanaisille hirmu isot peukutukset +++++++++!!!!, että saadaan vihdoin tämän vuoden Plussa -tili avatuksi :heart::heart::heart: Ei vaan olihan se Pikku-Äiti jo tilin avannut tammikuussa, mutta saldo on vielä tosi vähäinen. Jospa joka kuukausi saataisiin vaikka 2 plussaa tilille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!!=)

Rominas dont worry, vielä toisaan plussalla aikaa näkyä!!:heart:

putunen Pläääh, miten käv!i:O..lämmin:hug:
Sinä kuitenhin hienosti jaksat negakiertoonkin suhtautua ja ittiäs jo tsemppaat tulevaan tormakasti - Hywäinen juttu!!!:kiss:

Mafinka, mukavaa työpäivää siulle!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hyviä huomenia minunkin puolesta kaikille ihanaisille=)!!! Mafinka kiva kuulla sinusta ja toivotaan että se ovis hyvään aikaan olisi kun te viikonloppuna taas näette:flower:..ja minäpä se juu ompelen..vaik en mikään mestari ookkaan=)
Rominas..peukuttelen vieläkin!!!
Putunen..voi harmi kun se täti tulla tupsahti...mutta ihanasti osaat suhtautua ja nyt tosiaan vaan uutta kiertoa kohti ja oviksen bongailua=)
Mur-mur moikkeliskoikkelis:wave:..kiva kun oot jo linjoilla...
ON: eilen(yöllä 24) siihen ovistestiin tuli lähes tasavahvat viivat ja sen johdosta äskettäin(päivällä 12) tein taas uutta testiä ja ihan samanlaista näytti...mutta pääasiaan....JUHUUUUUU!!!!MÄ SAIN SIMPASIA VIIMEYÖNÄ!!!!!=)=)=) Illalla puolen yön aikois meinaan vielä testailla ja saa nähä onko sit tasavahvaa vai haaleempaa jo...
Hyvää päivän jatkoa kaikille:kiss:
 
Onnittelut pikkutirri oviksesta ja simojahdin onnistumisesta!!!! =) Sulla taisi olla joku hyvä taktiikka kun sait kuin saitkin miehen suostutelluksi ;) :rolleyes: Niin se ovisviiva saattaa yhtäkkiä vahvistuakin, vaikka ensin ei näy paljon mitään. Hieno juttu!

Kiitos halauksesta mur-mur :flower:! Ja mukavaa päivää =)
 
Putunen..mun taktiikka??? Eilen mun ei itseasiassa tarvinut tehdä mitään!!! Mies teki alotteen:O(taisin mä 11 aikaan vihjasta että isommatkin ovat jo nukkumassa;))..mutta siis kyllähän tästä asiasta on keskusteltu jo viime viikollakin, kun hän niin kovasti on vastaan sitä pupustelua silloin kun nuo isommat on kotona...kokee sen "ahdistavana" silloin ja kyllä mä sen ymmärrän, kun me ollaan asuttu jo 4v yhdessä ja aina rakasteltu vaan silloin kun isommat on isällään..ihan paria kertaa lukuunottamatta...ja kyllä mä nyt kerroin avoimesti jo silloin viime viikolla että mahdollinen ovis ois nyt loppuviikosta ja hän on kyllä ollu nyt kokoajan tietoinen miksi mä oon niin kovasti nyt ollu halukas:D...mä ajattelen että hän rakastaa mua niin paljon että "tekee niinkun mä toivon" vaikka on kokoajan sanonukin että hälle tuo yksi yhteinen riittäisi...ja toisaalta mä ihan oikeesti uskon että hänellä myös jääny pelkoja siitä Liljan ennenaikaisuudesta, pienuudesta ja sairaala ajasta että sitä ei haluaisi kokea uudelleen...
 
Wauuu!!! Täällähän alkaa olemaan jännät paikat; saas nähdä vaikka meille tulis ne kaksi ellei kolmekin +++++++++ tämän kuun aikana (tai parin viikon päästä) täällä kun on Simppajahti osunut niin hyvin kohdilleen että :D
Ihanaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Pikkutirri, mukavaa että mies on aiempaa paremmin hyväksynyt sun vauvahaaveen ja on siinä mukanakin =) Joistain sun aiemmista teksteistä tuli mieleen, että hän haluaa pitää koko jutun korkeintaan vain "tulee jos on tullakseen" -juttuna, mutta hyvä näin. Oonkin miettinyt sitä, että varmaan miehillä saattaa tulla hyvinkin kovasti huoli vaimosta ja lapsesta ja selviytymisestä (varsinkin kun on hankalia ja ehkä pelottaviakin kokemuksia), niin siksi miehesi on halunnut olla varovainen asiassa. Voi kunpa tärppi kävisi ja saisit sen plussan pian :heart:

Joo Mafinka, saisi tulla tähän helmikuuhun useampikin plussa, ja toivotaan parasta, myös sinun osalta :heart:
 
pikkutirri Noilla O-testeillä olisi se ihanteellinen(ohjeiden mukaan)dippailuaika klo. 10-20.00 välillä.
Itse sain yl-lät-täin ovisplussan klo. 23.30..oli niin sellainen oloinen..normisti en siis tuohon aikaan enään dippaile.

Varsinkaan aamulla heti eka virtsasta ei suositella heti dipattavaksi - vasta siitä toisesta sitten.
Myös virtsan koostumus vaikuttaa PALJON: Jos olet nesteitä nauttinut reippaasti ja virtsa rakossa vain 1-2h ei testi saata näyttää Ovisplussaa, vaikka LH huippu olsikin jo!

Tuo illasta myöhemmin dippailu, ei ehkä niin virheellistä ole, mutta aamusta kovin aikaiseen ei LH:ta saata olla virtsaan vielä eritynyt tarpeeksi - päivällä vasta.

Nyt siulle antaisin vinkin: Dippaile vaan jo myöhemmin iltapäivästä/alkuillasta..
..uskon testin silloin näyttävän tasavahvoja viivasia!
..TAI..saattaapi olla, että Ovis+ tuli ja meni nopsaan ja seuraavassa dippauksessa viivanen jo hieman haaleampi - näin miulla.

Ihana, kun sait simoja - Yeeeees!!!

..jospa se mies pikku hiljaksiin uskaltautuisi pieniin pika sellaisiin sessioihin jos ovis sattuu viikolle!?;)..silleen - hipi hissuksiin, ettei nuoriso herää


Ps. Jos sitä miestäsi kaunihisti ja lemmekkästi houkutteleisit läheisempään kontaktiin vielä tällehin yötä?..
..ihan millä tavalla se paras olisi..:D
 
Viimeksi muokattu:
Laskeskelin tuosta kalenterista, että mun lyhyehköjen kiertojen ansiosta mäkin ehtisin vielä helmikuun plussaajiin, ihan sinne kuukauden viimeisille päiville =)

Laitetaan nyt käyntiin helmikuun plussalaiva, jossa kapteeneina voisivat toimia vaikkapa tetu68 ja Rominas!! Ja laivassa on paljon tyhjiä hyttejä
 
putunen - mainio idea, näin tehdään!!


Mie heti varauksen yhteen hyttiin teen!!:wave:
(La satuis sitten tuonne 26.10 2011:rolleyes:)

Nämä molemmat lapsoseni ovat saaneetkin alkunsa maalis-huhtikuussa..jos miulla tärppähin onnistuneesti vain kevättalvella?:)

Miulla tämä tautipöpöinen ei meinaa vain talttua:headwall:..sitä kestänyt nyt 10vrk:snotty:
Päätäkin alkanut pikkasen särkemään ja olo vain kovin tukkoinen, suu kuiva kuin hiekkapaperi..ettei vain se poskiontelon tulehdus nyt sitten?..
Kurkku ei enään niin kipiä.

Kyseleinkös jo aiemmin: Olikos kellekkään tullut Lugeista mitään oirehia??
..tänään ekan laittelin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Helou naiset! Ennen kommentointia omaa napasta tälleen:

Ovistestin tein töistä tultuani ja niin vahvaa testiviivaa pukkas välittömästi, ett ihan piti eilinen testi ottaa rinnalle ja varmistaa kumpi onkaan kontrolliviiva :confused:. Ovisplussa siis bongattu ja tänään pitäisi simppasia saada talleteltua. Mies ollut niin tyrkyllä iholle koko viikon, ettei luulisi simppojen saannin olevan vaikeata.

mur-mur Mutt vois siis heivata RKTT-listalle ja laittaa tälle päivälle dpo-1. Huomenna varmaan testaan ihan varuulta vielä, mutt en usko, että se voi ton vahvemmaksi tulla. Testi on muuten Davidin testejä eli herkkyys varmaan 20mIU/ml. Poistellaan mut sitten jos en simppasia saa. Toiveet on kyllä korkealla =).
 
Viimeksi muokattu:
Hieno juttu Ottis - lisäilen siut RKTT-listalle!!!!

Onnekasta simojen mettästystä!!;)

Tuo viiva kyllä puhuu selvää kieltään: Ovis+ juuri nyt!!:heart:

Oliko testit Raskauskeijun?..silloin herkkyys 10mIU/ml..Verkkoapteekin ja Mammaksinkin, ovat 25mIU/ml
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Harmitus negasta :( :hug:, mutt kuten sanoit, päiviä on vielä jäljellä ja se voi hyvinkin vielä plussaksi muuttua.

tetu68 Kurja jos näyttää siltä, että täti sittenkin tulee :hug:. Peukutuksia kuitenkin, sillä toivoa on aina niin kauan, kun täti vain poissa pysyttelee.

mur-mur ja pikkutirri Kiitos kaunis tsemppauksesta. Välillä vaan vähän mietityttää mihin sitä onkaan päänsä työntänyt :). Mutt kuten täällä jo aiemminkin on todettu. Laatu korvaa määrän ja siihen hyvään laatuun seksissä tulisi pyrkiäkin.

Pikkutirri Onnittelut oviksen bongaamisesta ja myös sen onnekkaasta hyödyntämisestä :heart:. Olet saanut asiasta miehelle rautalangasta totuuksia vääntää, mutt kiva, ett alkaa sanoma mennä perille :).

Voi Putunen, minkäs se täti teki, mutt toisaalta ihan hyvä, että pääset nyt sitten naatiskelemaan huoleti elämän iloista. Niitä ei ole koskaan liikaa. Kiitos plussalaiva ideasta. Varaan hytin heti :heart:.

ON Mulla on varmaankin oikealta puolelta munis irtoamassa, koska aamusta siellä totisesti tuntui kipua ja pinkeyttä. Nyt pitää vaan alkaa juonia miehen simppasten saamiseksi :).
 

Yhteistyössä