40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi kökkö minkä mokan nyt tein


Harmittaa ihan sikana...aloitin siis terot eilen ja illalla kävin niin kuumana ukkokultaani, et oisin voinut syödä sen (se oli hieman kummissaan, vaik kiihkeä yleensä oonkin :whistle: ). Ajattelin sit jo eilen ennen nukkumaanmenoa ettei kai vaan ovis tee mulle temppujaan....no aamulla sit herään..palelee sikana..aamulämmöt 35,8 (paljon alemmat kuin yleensä) ja oviskivut alkaa sekä rinnat (etenkin nännit) todella arat...no teen ovistestin ja kirkuvan punainen viiva pamahtaa siihen alta aikayksikön :headwall: voi prkl, etten pitänyt omaa päätäni, kuten aiemmin suunnittelin, kun tiesin et mun ovis voi aivan hyvin tulla vast kp 19, kuten niin monta kertaa aiemminkin ja olisin aloittanut terot vasta sitten, jos edes silloinkaan
No, turhaa täs on enää itkee, ku paskat on jo housuissa, kuten mummot sanoo...mut harmittaa silti...
Anteeksi omanapaisuuteni :ashamed:

Justis
 
*Justis* Aloitetaanko Terot VASTA kun ovis ohi?..vai miten..
..olikos siitä nyt iso haitta kun kerkesit ne eilen aloittaa..harmi jos niin


Onkos meillä tälle päivää dippailijoita??..Mahdotontako ainaskin, vai miten..:wave:
..toivottavasti täti on tajunnut pysytellä poissa!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Jep, terot pitäis aloittaa vasta oviksen jälkeen ja mä en niitä siis tarvi silloin kun ovuloin. Kävin siis seurantaultrassa kp 14 ja silloin oli oikeella puolella folli, mutta gynen mielestä liian olematon ja käski mun aloittaa terot kp 15...no en tuota tietty totellut vaan jatkoin ovistikuttelua, mutta kun eilenkään ei minkäänlaista muutosta tikuissa ollut nähtävissä niin aloitin terot :kieh: Nyt vaan mietin, et voiskohan ne lopettaa kun en kerennyt niitä ottaa kun eilen ja nyt aamulla :whistle: No, ehkä on parempi et nappaan ne nyt vaan huiviin enkä sekoita kroppaani nyt enempää itsetohtoroinnilla... |O


Isooo plussapuhuri täältä kaikille


Justis
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarppav (40)...............kp2/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (40)..............kp4/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp6/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp6/23-29.....yk19...................5./1.yht.
putunen (41)................kp7/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp11/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp13/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp13/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp15/23-29.....yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp18/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Ottis (43).....................kp21/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp23/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp24/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp23/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp27/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp28/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp28/28-36......yk2v...................3.
Mahdotontako (46)......kp29/29...........yk6....................1. yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Sointu2010 (41).............dpo0
Mami41 (41)..................dpo2
Mafinka (49)..................dpo7
muumimamma-71 (38)..dpo8
pikkutirri (41)................dpo9
Pikku-Äiti (37)...............dpo14:)heart:/dpo10)
Mahdotontako (46)........dpo15


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ok *Justis*..jos nyt tämän oviksen hyödynnätte ja kenties se tuokin tulosta - ihuna olis!!:heart:
..eli..sie voit sitten vaikka ovuloida vielä uudemmankin kerran noiden Terojen vaikutuksesta(ko?)..kyseleepi mur-mur jolla ei oikkein ole asiasta tietoa:)
 
Mukavaa alkanutta viikkoa!

Mur-mur, on ok! Kiitos.

Putunen, mullakin taitaa alkaa jumittaa, ei saa, ei vielä...no, kyllä nämä pari kiloa varmaan vielä tsemppaavat.

Justiina, kannattaisiko soittaa lääkärille (vaikka et totellutkaan häntä)? Vai jatkaisitko Teroja parin päivän päästä, ovis voisi turvallisesti tulla. Iso määrä progea kai estää ovulaation, toisaalta sulla prosessi on jo käynnistynyt, jos testi jo tunnisti lh-huipun.

Mulla ei oo mitään ovistuntemuksia :confused: Ihan pienen pientä, just ja just huomasi, nippailua eilen illalla.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Ei terot saa mulle toista ovista enää, ne tuo vaan tätsyn 10 pvän kuurin jälkeen parin päivän kuluttua :stick:

Sointu Mietinkin, että teen viel ovistestin nyt päivällä (oon tääl jo kupla otsassa vaik viel pari tuntia pitäis kestää) ja jos vahvaa viivaa edelleen pukkaa niin laitan terot vaan kylmästi tauolle kun en niitä nyt kerennyt kuin eilisestä ottaa...gynelle en viitti oikein soittaa kun varmaan en pysty peittelemään sitä mitenkään etten 100% luota hänen tietoonsa kierroistani :whistle: Mä oon niin kurja asiakas aina, kun (muka) tiedän kaikki itsestäni paremmin kuin itse tohtorit ;)
 
Tervehdys täältä taustalta. Elämä kelaa normaalisti eteenpäin ja teitin juttujanne aina käyn katselemassa ja toivomassa, että uusia plussia olisi tullut.

Tuohon Terolut-keskusteluun sen verran, että olenko ihan hakoteillä, kun kuvittelen, ettei Terolution aloittaminen ole ihan niin päivän päälle. Lugesteronin, joka on luontaista keltarauhasta, on eri juttu. Se pitää ehdottomasti aloittaa oviksen jälkeen. Yleensä noin dpo 2, mutta Teroille usein määrätään etukäteen kiertopäivä, jolloin aloitetaan, vaikkei ole tarkkaa tietoa milloin ovis tulee. Sitä en osaa selittää, miksi kemiallinen keltarauhanen toimii eri tavalla kuin luonnollinen, mutta näin olen antanut itseni ymmärtää. Ja sorit heti, jos vain hämmennän soppaa turhaan.

Kaikille oikein plussarikasta alkanutta vuotta!
 
Ottis Jättivoimahalaus sinulle. Sinulla on ollut rankkaa. Toivottavasti pikkukisulit saa sinusta hyvän emännän. Kirjoitin sillä, kun etsiskelit loma-asuntoa Leviltä ja hirmu kalliita olit löytänyt.
Tori fi:ssä tulee melkein päivittäin mökkejä vuokralle ja kovasti edullisia noihin sinun hintoihin nähden.
Myös voi Googlettaa vuokramökit ja valita sitten joltain tarjoajalta Lapin kohdalta, niin löytyy eri vuokraajilta mökkejä. Vaikka olet sinä ehkä näitäkin jo kokeillut.
Tsemppiä muutenkin kovasti.:hug:

Mur-mur voimia myös sinne. Niin toivoisin sitä tärppiä sinullekin jo. Täällä taustalla teitä seurailen. :wave:

Hystis oikein jättivoimahali sinullekin. Ja onnen säteitä elämääsi.:kiss:

Onnea plussanneille kovasti ja itsekullekin omaan tilanteeseen. Käyn aina teitä täällä "vakoilemassa" :flower:
 
Kilpparikokeiden vastaukset tuli ja pikkasen oli T4V&T3V alarajoilla..Pöh: /
TSH:kin 1.66 - noussut tuosta viimekontrollin 1.54:stä sekin..

Eli:
TSH 1.61(edellinen kontr. 1.59)
T4V 12.9(edellinen kontr. 12.9)
T3V 4.1(edellinen kontr. 4)
..No, eipä noissa ollutkaan juuri muutosta..olisin vain toivonut tuon T4V:n hieman nousseen: /

Mutta mikä kiva: Mie sain, kuin sainhin sen Luge reseptin kolmelle kierrolle-Yeees!!=)
..nähtäväksi jää, onko mitään apuja.

Kyllä väänsin ja käänsin lääkärin kanssa ja s u o r a a n en sanonut sitä halajavani keltksen mahdollisen vajaatoimintaan..vaan..PMS oireiden helpotukseen ja tuhrutteluun;)(niihinkin sitä määrätään)
..ja miullahan ON vahvat PMS oireet ja tuhruja pikkasen 2-4vrk ennen vuotoa.

..jatkan kuitenkin aemmin määrättyä lääkitystäni noihin PMS oireisiin.

Seuraavalle kiertoa miekin sitten tungen alakertaani noita Lugeja.

Kertoilkaas, millä annoksella teille muille sitä on Keltarauhasen vajaatoimintaan määrätty?
..lääkäri saattoi nimittäin niitä suun kautta otettaviksi määrätä:whistle:
Keltiksen vajaatoimintaan suositellaan kai ennemin vaginaalista lääkitystä..vai miten KERTOILKAAPAS IHANAISET!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, kiva että sait lugeja. Ei tarvitse miettiä, että olisivatko auttaneet vai eivät, kun on kokeiltu. Ehkä nyt tärppää.

Mulla viimeinen "kunnon" plussa on ollut vuoden takana tammikuussa, kun ekaa kertaa oli Luget käytössä. Tosin se ei kestänyt montaa päivää, mutta olihan se plussakin kiva nähdä.

Mä laitoin aina 2 x 200 mg iltaisin. Ja Felicitaksen gyne tosiaan tarkkaan laski aina sen, milloin ovis on ohi, ennen kuin eka laitetaan. Jotkut laittavat aamuin ja illoin, mutta hän oli sitä mieltä, että iltaisin riittää hyvin. Minulla ei kuitenkaan mitään todettua keltarauhasen vajaatoimintaa ollut, menkat alkavat aina 12 päivää oviksesta. (Nyt tosian mennään jo dpo 13:a, mutta ovis oli vain tuntemuksiin perustuva, joten olen ehkä väärässä.)
 
Mukavata alkanutta viikkoa naisille!

Täällä ovikset tuli ja meni ja nyt taas vaan odotellaan kärsimättömänä tuottaako tuloksia lempiminen=)
Yksi iso folli siel oli vasemmalla, kun ultrassa viime viikolla kävin, jotta jotain ainakin.....
Tänään alotan luget tai siis aloitin, 3 kertaa päivässä pitäs tuupata toosaan pilsu, se on taas sotkuista hommaa, tuntuu että suurin osa mönjästä valuu pois...anteeksi kuvaus:rolleyes:

Mur-mur kiva, että sait sen reseptin, jospa jotain apuja olis lugeista.
Mulla siis toi 3 päivässä, kun mulla keltarauhas arvo oli 20 ja se on aika alhainen kiinnittymistä ajatellen tiemmä. Testejäkin tilailin muutaman, mutta eipä kannata testailla ainakaan viikkoon, kun toi pregnyl piikin vaikutus näkyy jotain 10 päivää testeissä, mälsää mälsää:headwall:

Hauskaa päivänjatkoa kullekkin:wave:
 
Terri kiitos siulle oikein paljon, mie varmaan kopaisen tuolla siun tavallasi - iltaisin.:wave:
..mukavampi ehkä niin, kun nehän pakkaavat kait hieman tuhruttamaan pöksyyn:x..ja miulla kun on tapanani hiimailla ilman pöksyjä iltaisin:D(aamutakki päällä)

Terri, mie siulle sitäihmettä toivon myöskin tapahtuvaksi, niin kovasti:kiss:

Ps. Mie tuolla masunkasvattajien puolella Oivikkia huhuillut olen..ei vastausta:|..viimeiks hän kirjoitteli aaton aattona-2010
..olispa nyt kaikki hällä ja "pikku Suomalla" hyvin:heart:
..ihan huolestuin jo tässä..
 
Viimeksi muokattu:
Vai hiimailet sä, mur-mur :) Parasta olisi jos voisi laittaa luget juuri ennen kuin menee nukkumaan, mutta mulle tää oli vähän ylivoimaista, kun koskaan en tiennyt milloin nukahdan :) Tai siis nukahtaminen tapahtuu telkkarin ääreen ja sieltä, kun lähtee könyämään sänkyyn, ei aina tule luget mieleen. Taisi joku ilta jäädä välistäkin, kun olin niin unenpöpperössäni.

TÄYSILLÄ PEUKUTETAAN MUR-MURIN JA MUITTEN PLUSSALLE!
 
Minäkin olen ihan huolissani Oivikin puolesta, toivottavasti kaikki on hyvin. Hän on ollut niin innokas ja säännöllinen kirjoittaja ja nyt ei ole joulun jälkeen näkynyt. Tietysti jos on joutunut loppuajaksi sairaalaan makuulle, eikä ole läppäriä tai kännykkää käytössä, niin eihän se kirjoittelu oikein onnistu.
 
Mami41 siulla nyt ainahin se kymmenen päivää sitten kärvistelyä, ennen kuin voi alkaa dipata:whistle:
Kovasti jaksuja&plussatuulia!!!:wave::heart:

Laittelenkos siut tuonne RKTT-listalle "piinailemaan"?
..milloin se siun ovis olikaan?
 
Terri, juu..Oivikki huolettaa..ettei vain mitää ikävää olis..
..niin miekin ajattelin, että jos ei läppäriä hällä, mikäli sairaalassa ihan vuodelevossa olisi..Parasta toivon hälle ja pientä Suomaa sylihin:kiss:

Miulle käy samoiten - nukahda telkun ääreen;)..eli, Luget on laiteltava mahdollisimman myöhään..ja miehän poukkoilen milloin minnekkin(konehelle, jääkaapille..)vielä sieltä soffan kätköistäkin..vasitenhin jääkaapille:p
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur ovis oli lauantaina, vahvat viivat oli kyllä jo pe iltana, mutta kivut ja tuntemukset ol lauantaina selkeet. Pitihän mun tänään kokeilla ovistestiä dipata, että millasen viivan antaa ja tosi tumma pärähti heti kun kastu, kiva tehdä tieteellisiä kokeita huvikseen....:whistle:

Laita vaan mut RKTT-listalle, kiitos sinulle päivityksistä myös, en ole m
uistanut kiitellä:flower:


ps. jihuu osasin tummentaa:)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taasen Teitille ja terveisiä ihanalta Hotelliviikonlopulta. Mentiin siis lauantaina reissuun, käytiin syömässä hyvin ja otettiin muutama drinkki. Sunnuntaina aamulla nautittiin koko sydämmen kyllyydestä toisistamme ja päätettiin jäädä vielä maanantaihin, joten vasta tulin reissusta :heart:
Vaan kuinkas sitten kävi ... tulin kotiin ja pääsin sähköpostiin niin gyneltä tuli huonoja uutisia: papa oli ok lk1, prolaktiini 384, lh 6.7, TSH 2.51 eli näiden pitäis olla ok mutta mutta ... FSH 17,8 :'( lisäksi sain kuulla että vaikka mulla raskaus saataisiinkin alkuun niin kesken menon mahdollisuus olisi 50 % :'( :'( Ja olisi kuulemma ihme jos raskautuisin normaalisti :'( Tekisi mieleni huutaa ja kiljua ja jos se auttaisi niin varmasti sen tekisin, mieli on niin maassa että :(
Ja kun kaiken lisäksi oli tuntemuksia kiinnittymisestä ja niitä punaisia viiruja verta liman joukossa niin en oikein tiedä mitä ajattelen .... harmittaa niin vietävästi ....
 
Mami41 siulla kunnon LH piikki nyt sitten, kun vielähin näyttää vahvaa O-testi!

..elikkäs..nyt olisi sitten dpo2

Mafinka:hug: olen pahoillani huonoista uutisista..ja niin mukavan ja ihanan loman päätteeksi vielä:ashamed:
..ja kyllähän se niin on, että tuo keskenmenoprosentti on jopa niinkin suuri kuin 99% meidän ikaisillä..niin ikävää kuultavaa se vain on..ja suruistahin:'(
Itke, potki ja raivoa ihan rauhassa, kyllä se on sallittua:kiss:
 
Mur-mur se onpi tuon pregnyl piikin vaikutusta, hcg:tä siinä 5000ui tai jotain, ni näyttää että raskaana olis, tulis varma plussa kun nyt tekis testin:LOL: Kokeilin edellisessä pregnyl kierrossa tikutella kuinka kauan se näkyy ja about 10 päivää näkyi ja sitten vahveni oikeaksi plussaksi joka meni kesken sitten taase

Justiina tervetuloa minunkin puolesta, täällä on mukavaa porukkaa, itsekkin vasta vähän aikaa kirjotellu, taustalla kuikuillu kyllä aika tovin=)

Nytpä jatkan hommailuja, konekkin pätkiin mokoma, heippa hei:wave:
 
Ottis
Justiina Tervetuloa joukkoon hurjaan :heart:!

Sointu2010 Ymmärsinkö oikein, että sait eilen aamuna digin o-testiin hymynaaman =)? Onnittelut oviksen bongaamisesta :heart:. Toivotaan plussaa testiin parin viikon päähän.

Lähetänpä nyt tämän ja kurkkaan seuraavalle sivulle. Töissä tänään yritin vähän juttuja lukea, mutt eihän siitä tullut yhtään mitään. Illalla 'kuumeilu' niin laiskotti, etten viitsinyt sivuille kivuta, vaikka kuulumisennen mua kutkuttelivatkin.
 

Yhteistyössä