40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur Kuulosti niin herkulliselta tuo sinun piiraasi että laitoin lohkoperunoita uuniin ja niiden kanssa broilerinuggettia, namskis :) Mies soitti että oli päässyt onnellisesti perille, oli kuulemma todella hyvä ajosää.
Jännittää se huominen ultra, eihän siellä välttämättä mitää selviä mutta kun tuo maha on kipeä ja tuntuu että se vaan kipeytyy koko ajan entisestään ...
Mietin tässä josko minäkin tilaisin noita ovistikkuja mutta on sanottava että ei tehnyt mieli pupustella nytkään kun tuon mahakivun takia :( mutta ehkäpä se tästä alkaa taas sujumaan...
Ottis Ihana systeri sinulla :) lähtisin minäkin mielelläni hemmottelulomalle, aaah!
Joku täällä kertoi että hänellä on parikuukautinen vauva kotona (vauvan tuoksua ei voita mikään) ihanaaa, onnea sinne kovasti!
En muuten varmasti minäkään nukkuisi hetkeäkään jos olisi vauva sängyssä, nakottaisin varmaankin sängyn vieressä koko ajan valvomassa ettei mitään pahaa pääsisi sattumaan...
Täytyy mennä nauttimaan ruoasta ja sitten koiran kanssa pienelle lenkille kun on jalkakin vielä kipeä; potkaisin viime pyhänä miehen luona pölynimuria sillä seurauksella että taisi hieman murtua ... sen siitä saa kun ryhtyy siivoomaan :)
Haleja kaikille, täällä paistaa ihana aurinko niin on paras mennä ulos niin kauan kun tuo tuolla taivaalla vielä möllöttää! :flower:
 
Mafinka jep, täällä juuri piirasta maistelen kaffen kera - hywää on:p
..siunhin eväs hyvältä kuulostaapi, meillä oli päiväruokana ihan tavan lihmakaroonilaatikkoa;)

Perjantaina muuten ostin kokeilumielessä Rainbowin BBQ maustettuja verkkoperunoita - ihanan rapasakoita olivat, vaihtelua ranskiksille..aika maustettuja kyllä ja suolaakin:whistle:..
Rainbow BBQ ristikkoperunat 600 g :: Tuotepankki - INEX

Toivottavasti sieltä ultrareissulta ei mitää kovin ikävää selviä, ainakaan kohdunulkoista.
Kystat esim. ovat kyllä kovinkin kivuliaita puhjetessaan:x
..niiin, se siun jalkais..äkäpäissäsikö imuria potkit?!..:D

Täällähin aurinkoinen paisteli kaunihisti ja pakkasta päälle -7C
..onkin kiristymään päin, nyt -10C
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei!
Tääl olis kp2, lauantai aamuna alko vuoto, ihan hyvä ettei tarvinnu vartoilla, vähän lyhyempi kierto tuli, mutta hällä väliä:) Joku tauti iski tännekkin, keuhkoputkentulehdusta epäilen, kun niin ahistaa ja särkee, ettei henki meinaa kulkea.Äänikin kadoksissa oli koko aamun, nyt taas mörinää kuuluu, mut mielummin on puhumati kun kurkku kipeeeeee....
Mur-murille haleja myös täältä, ikäviä noi riitatilanteet varmasti, mutta toivon, että saisit ukkokultaa vähän vieteltyä, kun oviskin ovella....:p
Huomenis tarttis taas 0-ultraa soitella ja piikitykset aloitella alkuviikosta, jospa se fiilis tästä nousis taasen, nyt kaikille rauhallista sunnuntain jatkoa ja alkavaa viikkoa:wave:
 
mur-mur Eikös sen kystan olisi pitänyt näkyä joulukuussa ultrassa jos mulla sellainen olisi?
Luulen kyllä että taitaa sittenkin olla jotain suolistossa, en saa aamulla mennä pissalle 4:ään tuntiin enkä syödä tai juoda 8:aan tuntiin... Ultraavat nyt siis suoliston ja virtsarakon? Sen tiedän että sillä puolella mulla on kyllä tyräntapainen kun joskus noustessni nopeasti ylös joudun painamaan vatsaa niin lakkaa se kipu, huomenna ollaan viisaampia...
No saitkos ukkokultaasi lepyteltyä piiraalla :) Kun luin tuossa Teidän kahnauksestanne niin toisaalta tuli mieleeni että hyvähän se on kun saa itseään joskus purkaa ja vähän vaikka huutaakin, ei ole hyvä pitää mölyjä mahassa joten ehkäpä se vaan teki hyvää saada paineita pihalle; vaikkakin siitä tietysti epäilemättä tuleekin paha mieli. Sovitteleminen saattaakin olla sitten paljon paljon parempaa vaikka sitten puputtelumielessä. Miehet kuulemma pitää tällaiset asiat erillään toisistaan: seksin ja riitelyn ja naiset kuulemma haluavat "pihdata" ja sotkea asiat keskenään :D
Mami41 Mulla oli joulun alla 4 viikon mittainen flunssa ja aina kun luulin paranevani niin iski taas päälle oikein rajusti. Kurkku oli todella kipeä, valvotti öisin eikä auttanut pastillit eikä kuuman kittaaminen. Toivotaan että saat pikaisesti sairastettua sen; A-virustahan nyt odotellaan kuulemma tulevaksi. Lämmintä sisälle ja peiton alle :)
Koska tuskin ehdin saamaan postitse noita ovistikkuja niin taidan ostaa ekat apteekista kun ensi pyhäksi odottelisin ovisaikoja ja lähden reissuun niin olis kiva tikutella...
 
Moiksis vaan! Lukemassa olen käynyt säännöllisesti mutta kirjottelu on vaan jotenkin jäänyt. Aina iltasin on muka niin väsynyt töistä tullessa ettei sitä ole jaksanut. Ihan kauhea polte olis testata ja varmaan huomenna teenkin :whistle: Se olis dpo 11 tai sitte 10. En taaskaan ovista tikuttanut ja pyrittiin vaan touhuilemaan pävittäin =) Oirehia on ne samat kun joka kuukausi (oli plussakierto tai negakierto) mutta nyt muuttu heti ovislimojen jälkeen valkovuodolle ja sitä ei kyllä ole ollut näissä negakierroissa. Mutta en uskalla nyt ajatella suuntaan tai toiseen. Testailen ensin ja katellaan sitte...
 
Mur-murille halaus :hug: ja toivon, että miehen kanssa kuitenkin alkaisi taas sujua, tavalla tai toisella. Toivottavasti uskallat lähelle päästä, etkä tule torjutuksi. Tiedän kyllä, että se tuntuu pahalta, vaikka oma ukkokultani onkin vain yöllä joskus unissaan vahingossa kääntänyt selkänsä kun olen lähelle mennyt.... siltikään se ei ole mukava tunne... ja mieli pahoittuu.

Tetu68, testaileppa pian, ja tule kertomaan tulokset. Tosin ennen dpo 12-13 ei välttämättä mitään näykään...

Mulla nyt dpo 9. Ei juurikaan mitään oireita, h i e m a n painon tunnetta alavatsalla, jos vatsallaan nukkuu, ja pari repäisykipua on tuntunut. Kuumottelee kyllä ja lämpö on yli 37. Se mikä on ollut erilaista, on että melkein on hiiva alkanut vaivata, muttei ihan kuitenkaan... vähän kutitellut ja tuntunut epämukavalta... mutta sekin meni ohitse sitten. Siinä mielessä toiveikastakin tämä pienioireisuus, että mun kunnollisin plussakierto marraskuussa oli myös vähempioireinen kuin nämä nega- tai haamunkaima-kierrot. Saas nyt sitten nähdä.... tunnustan, että dippasin tänä aamuna davidin herkän testin - ja nyt illalla siinä näkyy roskishaamun kaiman käly :D
 
Viimeksi muokattu:
putunen miusta nuo David testit EI anna herkästi roskishaamusia!
..eli, kovat peukutukset d=)b huomiselle!!!:heart:


tetu
siulle myöskin hurrrrrjat :heart:plussatuuloset:heart: huomiseen testiin!!!:wave:

Täällä odottelen, että poikanen nukahtais kunnolla, jotta päässen "itse asiaan"..:D
..pitäkää peukkuja!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Heih, mä jäin täältä veke joskus syksyllä, kun suhdettakin haittasi vauvakuumeeni, se etten vaan ikinä ollut raskaana! Kuukautiset tulivat kuin juna...
NYT 25. päivä oli perjantaina. Samana iltana pukeuduimme uudelleen kihlasormuksiin, mies tosin painotti että meillä on muitakin syitä pysyä yhdessä kuin mahdollinen raskaus. En ollut itsekään uskoa nyt ilmenneitä oireita: huimaus, aamupahoinvointi nimenomaan hajuille herkistyttyä...Ja vaikka su-aamuyön testiliuska oli nega, eipä kuumautisiakaan kuulu.
On tosin vasta su-ilta...jännää, sanoi sulhoni erotessa. Ollako vai eikö olla, SIINÄ kysymys!!!!:p
 
Hei, pahoinvointiko merkki siitä, että asiat on kunnossa? Mä en ole plussannut, mutta kuukautisetkin myöhässä vasta kolmatta päivää...ja aamulla oli niin klassinen hajuilleherkistys kuin olla ja voi...mä kun en yleensä nenällä reagoi mihinkään. Melkein piti luennolta poistua kesken,mutta nieleskelin kummissani. Illalla oli ollut huimausta sulhon luona, samaa oiretta nyt kirjoitellessa.
Olen siis ehdottomasti ekakertalainen, ennen en ikinä uneksinutkaan raskaudesta. Nyt miehen kiinni saatua vaikka erillään asummekin, ollaan "yritetty" puoli vuotta molemmat 45-vuotiaina tyyliin "lapsi tulee jos on tullakseen". Olisiko nyt tulollaan?!
 
Mami-41 iso pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:
..vaan, nenu kohti uutta koitosta, eiköstä vaan!!:wave::heart:

Ok putunen, tiistaille sitten ne pyör-re-myrs-ky-mäi-set plussa peukutukset d=)b:heart:..ja plussasäteet vielä päälle!

Mother Mary?, jospa siellä hyvinkin pikkinen on aloitellut masussa pesän rakennusta!!:heart:
..kiva, että sormukset sujautitte takaisin sormihin ja uudestaa yhteiseloa alatte rakentamaan!:)


Omaa napasta.. oltiin miehen kera iho, ihoa vasten ja oli ihanaa olla toista NIIN lähellä

..itkukin siinä salaa miulta pääsi, niin ollut paha mieli pitkään..:ashamed:..jäi kuitenhin hywäinen mieli:heart:

..ja kuulkaapas sitten..
Miulla oli sellainen jännä oloinen ja dippasinpa O-testin(vaikka kello jo mitä..)..tasavahvat viivaset tuli!:O
..voikohan se näin myöhään dipattuna näyttää väärin??..ei kait..:confused:

Huomenna dippaan viimeisen testin ja jos hailua näyttää, ovis+ oli tänään.
Laittelen itteni jo tuonne RKTT-listalle..jospa huomenna vielä tykättäisiin kans - miehellä kun tiistai se vapaapäivä&synttäritkin.:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun mukavaa mur-mur, että pääsitte lähemmäs toisianne, ja että mielesikin tuli hyväksi. Ja sopivaan aikaankinhan tuo nyt oli, ja jospa vielä tykkäämistä olisi jatkossakin =) - toivottavasti siis ongelmiannekin saisitte ratkottua ja yhteiselo sujuisi mukavammin, eikä tykkäämisiin tulisi katkoja, ei fyysisiin eikä henkisiin :heart:.

Hyvää yötä mur-mur ja hyvää yötä kaikille muillekin!
 
Mafinka kystasta..voihan olla, että se on nyt vähään aikaan kasvanut suureksi?
..huomenna se onneksi selviää.=)

..Nati nati putunen(ja muuthin)..mie otin Melatoniini pillerin, pitäis rauhoittua nyt mammimaan - huomisiin!
 
Hei mur-mur, ihana juttu kun saitte läheisyyden! :heart:

Mafinka Toivottavasti ultrassa selviää kipusten syy ja hoito siihen. Halaus.

Ottis Ihana juttu, varmaan tulee teille systerin kanssa kivaa. Mikäs kierronkohta sulla on silloin? Voikun olis rv6 tai jotain… :heart: !

Putunen ja pikkutirri flowereja teille ihan vaan muuten vaan :flower:

Muillekin kaikille flowereita :flower: :).

Mother Mary? Onnea kihloista.

ON Mun täti tuli lauantaina, joten kierto jäi vain 24 päivän mittaiseksi. (Eikös se niin mene, jos se täti-lauantai oli kp25?). Tänään, kun ollaan jo maanantain puolella, on siis kp3/24-29. :)attn:päivittäjälle tiedoksi, jos mitenkään viittii ja jaksaa ...kiitos :heart: :flower:). Onpa muuten kierto muuttunut: nyt on noin iso vaihteluväli, kun ennen vauvakuumeilua oli tasan 27 päivää, (laskutavasta riippuen 28, mutta aina sama)

O-plussaa kaikille Oilia odottaville ja R-plussaa kaikille RKTT-listalaisille plus halausplussa teille jokaiselle ihanaiselle riippumatta mitä ootatte. Toivon että kaikki saatte (ja mä myös) kaiken mitä ikinä toivotte :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
Varhaista aamua kaikille!

mur-mur:
Piirakkasi kuuulosti hyvältä... ja varmasti maistuikin!! Nam! Ja ihan selvästi auttoikkin!! :heart:

Putunen: Hiiiiiiiirmusti peukutuksia sinulle!! Puuh-puuh!! :heart:

Tetu: Plussatuulia kovasti sinulle myöskin!!:heart: Puuh-puuh!!

Jahas, kello valitettavasti näyttää jo tuollasta, joten Broom-broom..

Ihanaa viikkoa Ihanaisille!!

ps. Mulle on ilmestynyt FINNI... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa alkanutta viikkoa palstasisaret! Mulla viikko alkaa suruisesti, varmistin just negan, nyt vaan odottelen menkkoja. :( Onneksi viikko päättyy lohtumatkaan, ollaan viikonloppu Berliinissä.

Mur-mur :kiss:

Hysteria, toivon teille paljon onnea matkaan, tähän hoitokiertoon :heart: Mulla kroppa kränää (ei liity vauvakuumeiluun), tilasin just lääkäriajan, toivon, että ei tarvitse siirtää helmikuun hoitoyritystä.

Kukapa testaa seuraavaksi? Ainakin Putusella on jännät ajat, helmikuun plussaa peukutan teille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos plussapeukutuksista! :flower:

Hirmusti onnea sinulle Hysteria hoitokiertoon :heart:

Pahoittelut Sointu2010 negan varmistumisesta :(, mutta hyvää lohtumatkaa toivottelen =). Minullekin on tulossa viikonlopuksi yksi pieni reissu, niin otan sen lohtureissuksi sitten, jos ei plussaa ala kuulumaan...

Tänään en dippaillut. Lämmötkin oli kummasti tosi alhaalla illalla, en tiedä miksi. Nyt taas kuumottelee vähäsen, silviisiin normaalisti tähän kiertovaiheeseen nähden. Jos ne mun aiempien kiertojen oireilut on ollutkin tavallisia pms-oireita, niin nyt kun olen sitä macaa syönyt, niin voihan olla, että pms-oireet tasoittuvat (kun sen aineen piti tasoittaa hormonitoimintaa). Mukavaa se kylläkin on, koska ne aiempien kiertojen nippailut ja "raskausolot" oli aika raskaita. Nyt ei siis ole sellaisia. Mutten usko että plussaakaan tulee. On NIIN NORMAALI olo. Ihan kuin ei olisi hormonitoimintaa olemassakaan :) Ja eilisen testin roskishaamulainenkin on jo haihtunut näkymättömiin. Mutta taidan silti dipata huomenna, noin mielenkiinnosta.... :D
 
Mä en ole vielä listoilla, joten tässä tietoja: ikä 45, kierron normaali pituus 25 päivää, nyt 3pvää siitä kun ei kuukautiset alkaneet. Olen ensimmäistä ja ainoaa lasta tekemässä jos ja kun. Puoli vuotta ehkäisyttä, ei muita konsteja kuin ahkeraa lempimistä...
Plussatestitulosta kyttään parhaillaan, ja jos sellaisen saa, siitähän se jännäys vasta alkaakin, olen ymmärtävinäni...Kiitos rohkaisusta,siskot! :flower:
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp3/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp3/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp7/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp8/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp8/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp10/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp11/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp11/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp13/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp15/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp15/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp16/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp18/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp20/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp21/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)...............kp21/25-26.....yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp25/27..........yk10..................3/1.yht.
Mother Mary? (45)........kp28/25..........yk6kk....................1
Sointu2010 (41)...........kp29/23-29......yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp32/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero





mur-mur (45).................dpo0
sarppav (40)..................dpo1
Mahdotontako (46).........dpo2
Rominas (41)..................dpo6
putunen (41)..................dpo10
*Justiina* (38)...............dpo14
Sointu2010 (41).............dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Sointu..voihan surku, olen pahoillani negasta:'(
Lämmin halitus täältä mur-murilta:hug:

Siullehin sinne ystävän:kiss: toivon, että kroppasikin suostuu kohta yhteistyöhön, ei tartteis siirreellä hoitoja!:heart:

putunen onpa kiva jos Maca tehnyt tehtävänsä jo:)miullahin lievensi noita PMS oirehia.
Huomiselle siulle suurista suurin :heart:plussa:heart: puhu PUUUUUH:whistle:

Hystis
korjailin Kp:t listaan. Mie lasken sen kierron--> vuodon eka päivä-vuodon eka päivä..mikä on se virallinen ja oikia?..monet(täällä suurin osa)laskee: vuodon eka päivä-vuodon viimeinen päivä!

Mother Mary?
tämä pinohan on se "kuumeilu" pino..sitten kun raskaudut, voit halutessasi siirtyä vaikkapa tuonne..:)
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1778229-40-odottajat-vol-2-a/


Kylläpä se ovi+ oli sitten myöhään eilen(onneksi dippasin)..tänään siis odotteleisin ovista.
Dippasin O-testin ja haaleampi oli jo viivanen.

Mukavaista alkanutta viikkoa kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur :LOL: = tulee "hyvästä piirakasta"
Kävin sitten ultrassa eikä löytynyt kerrassaan mitään ja lääkäri teki mielestäni todella huolellista työtä, kävi läpi kaikki sisäelimet kun arveli että voisi jopa olla kyse munuaiskivistä mutta ei ...
Nyt sitten ajattelin aloittaa suoliston rauhoittelukuurin (kävin tosin jo grillillä kun oli niin näläkä ja join äsken 2 kuppia kahvia) mutta nyt aloitan siis itsetutkiskelun josko vika olisi ärtyneessä suolessa kun ei tässä oikein muukaan auta... mutta täytyyhän sitä toisaalta olla iloinen ettei mitään löytynyt, vai mitä!?
Mother Mary:lle tosiaankin onnittelut kihlautumisesta ja rakkauden uudelleen löytymisestä :) niin ja jos vielä sattuisi olemaan plussauksen paikka niin mikäs elämästä mahtavampaa tekisi :heart:
Täällä näyttäisi olevan jännät paikat muutamalla joten peukutuksia kovasti ja Sointu2010 iso lohtuhali sinne.
Mutta kuullaan toivottavasti hyviä uutisia tällä viikolla muiltakin :D (putunen ja tetu varsinkin, hih)
:kiss: Sitten saadaankin pian ruveta jännäämään mm. mur-muria ;) mutta palaillaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka..juuuh, aika hupa juttu tuo mur-murin "piirakka"..:D

Tulipas vielä mieleeni siun masukipuisita..
Onko kipu tuntunut enempi vasemmalla puolen?..onko ollut "ison hädän" kanssa ongelmia?(masu kovana/ei säännöllistä ulostamista)
..jos vastaat KYLLÄ, on vika varmaakin siellä paksusuolessa.
Elikkäs, sinne jäänyt jotain jumiin ja se oireileepi - näin mie arvelesin.

Laitanpa vielä linkin..
Tunnista yllättävä vatsakipu - Terveys - HyväTerveys
ja..
Äkillinen vatsakipu – TherapiaFennica

Kävitkö sie muuten labrakokeissa?.onko kipua edelleeen?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä