40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Räystis..onhan niitä - ylläreitä..ihuna, että joskus edes:heart:

pikkutirri kirjoitti:
..voi kumpa teille tulisi pieni yllätys:heart:..

..on meille tulossahin..pienen pieni tyttö koiravaavi, kohta 8vkoa..mie olen niin onnellinen!
Mies tajusi v i h d o i n, miun koiran kaipuuni - se nyt varsinhin niin pinnalla kun näitä keskeytyneitähin ollut..
On siinä ihan mettäkaveria miehellehin, sellainen seropi -kahden rodun sekoitus(toinen harvinaisempi rotu)
Aikuisena säkä n. 30-35cm/paino n. 15-20kg..ja iiiiihuna kuin mikä:rolleyes:

Toivotaan kovin, että miehen allergia(ei ole testattu kokein)oireet pahene..uskon kyllä, että hyvin menee..aiemminhan mie koiran valitsin/otin oikiastaan mieheltä salaa..ja s i i t ä h ä n meinasi vallan pesäero tulla..:ashamed:

Mies mukamas oireili koirasta - näin sen nyt olen ymmärtänyt, hän ei alusta lähtienkään koiraan jotenhin tykästynyt.
..nyt a i v a n toinen tilanne - tajusin itse asiassa, että mieshin koiraa jo odottaa kovasti;)

Hyv yöt ihunaiset:kiss:

T. Onnellinen mur-mur:)..
..ei tullunna miulle s i t ä vaavia, josta haaveilin:|..korvikehan se tavallaan, tuo koiravaavi on..mutta v a r m a s t i kovin tykätty&hellitty uusi perheenjäsen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Ihana kuulla mur-mur koiravaavistanne:heart:, ja onnea teille sen johdosta! Hyvin varmasti menee kun miehesi myötämielinen...munkin miehellä oli aluksi oireita koirista, eli "siedätys hoitokin" voi auttaa(ja se ettei koirat nuku samassa sängyssä:LOL:... kyllähän se sellanen ihana "vaavan korvike" on tää meijenkin Pikku..ollu vähän niinku alusta asti...vaikkakin nyt jo ikää yli 7v.

Hyvät yöt kaikille:kiss:

Hei!!!! Mä just Mahdottomanko innostamana ovistestin testailin kun noita tuolla kaapissa on....ja yleinsä mulla ei tässä vaiheessa näytä mitään!!!! nyt näyttää jonkunmoista viivasta!!! JEEE!!! Peukuttaa saa että ovis oiskin tällä viikolla!!!!=) JES!!!JIPPIII!!!=):DOISPA!!! On niin paljon helpompi saada mies mukaan ku teinit isällään...
 
Onnea mur-mur koiravaavista!! Toivottavasti koko perheenne tykästyy siihen, eikä miehesi oireile tällä kertaa :D. Laitatko sitten kuvan tänne kun saatte sen? Kiitoksia päivityksistä ! :flower:

Toivottavasti pikkutirri sun ovikses on hetikohta pian, peukutuksia sille, että saatte hyödynnetyksi!! :heart:

Onnea Mahdotontakon ovisaikaan!! Lavatanssit on mukavia !

En nyt kaikkia muista mitä on kirjoitettu tänne kun pikaisesti vaan lueskelin, mutta onnea kaikille RKTT-listalaisille sekä muille + plussatuulia kaikille !! :heart:

ON: mun oireet lopahti eikä plussaa ole tullut testiin - eikä tulekaan tällä erää. Katse kohti seuraavaa kiertoa sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

PerNilla (41)..............kp5/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp5/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp7/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp9/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp11/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp12/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp17/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp20/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp21/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp23/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.
AinoEmilia (46)..........kp?/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, Salme71, mur-mur





Minttu (43)................dpo4
Ottis (44)..................dpo9


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet kaikille!:heart:

Tänään testissä ei enää hymynaamaa, joten dpo 0 tänään varmaan:) HYödynnetty on monta kertaa:):heart:

Mur-mur: Ihanaa, otatte koiranpennun, siinä koko perheelle hellittävää!!:heart:

Pikkutirri: Minullakin jo kp 7 tuntui vähän tuntemuksia, jotka nopeasti vomistuivat, joten nopeasti tuli plussa testiin :), toivon sinulle samaa!!=)..Niin juu taidan olla aika urheilullisen näköinen, kiitos mielikuvistasi!! :)

Tetulle: Onnekasta rkkt aikaa!!:heart:

Putunen: Pahoittelut negoista!:hug: Lavatanssit ihania!:heart:

Mukavaa päivää kaikille, viimeinen lomaviikko menossa :)

mahdotontako
 
Hei Kaikille!:wave:

Täällä olisi tälläinen vauvakuumeinen 41- vuotias, 12-vuotiaan tyttären Äiti.
Tyttären Isästä erottuani tapasin seuraavan avomieheni ollessani 34 v. Yritimme kovasti vauvaa ja vuosi, puolitoista yritettyämme hakeuduimme hoitoihin. Minut todettiin perusterveeksi, hieman laiskoine toimintoineen, miehellä normaalia laiskemmat simpat. Vuonna 2008 meille tehtiin koeputkihedelmöitys, joka epäonnistui. Seuraavana vuonna myös liitto päättyi.

Tänä kesän alussa tapasin puuttuvan palaseni ja sanoin alussa jo, etten ehkä saa enää vauvoja ja takana on todella raskas hedelmättömyyshoito pettymyksineen ja hormonihoitoineen. Miehelle kun tämä olisi ensimmäinen ja puhuimme, että antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Sekös antoi kipinän uudelleen haaveilulle ja olisinpa maailman onnellisin nainen, jos saisin vielä kokea tämän onnen. Ikäni puolesta on turha vitkutella, mieheni on minua 6 vuotta nuorempi ja hänen taustaltaan löytyy yli 10 v sitten tehty silloisen tyttöystävän raskaudenkeskeytys.

Joten täällä ollaan kanssanne!

PerNilla, 41 v, yrityskertoja 1, 1. yhteinen
Kaikille ihanaa viikonalkua....:heart:
 
Pernilla: Tervetuloa ja Onnea Yrityksen alkamiseen uuden Onnen myötä!! :heart:
Jos haluat kertoa kiertopäiväsi, niin päivittäjä laittaa sinut listoille:)


Tässä tämän kierron testaukset, aloitin siis jo kp 7 koska viime kierto oli niin lyhyt ja nopeasti se sitten plussaksi jo muuttuikin :)



Mahdotontako:heart:
 
:wave:Hei ja tervetuloa PerNilla! Päivitin sinut listoille. Kiva saada uusia mukaan!! =) Toivottavasti saatte vielä sen yhteisen - sitä mekin yritämme.

Tällä "kesälomakoneella" on ihan mahdoton päivittää tai laittaa mitään hymiöitä, kun nämä lihavoinnit ja värit ja hymiöt heittelevät minne tahansa eikä ikinä sinne, jonne haluaa, joten käykö Mahdotontako, että sinut laitetaan vasta huomenna Rktt-listalle, jos sinne haluat?
 
Heippa kaikille tasapuolisesti.

Tervetuloa PerNillalle

WB suuret pahoittelut tuulimunasta.:( :hug:

Itse olen sellainen, että jos on pienikin mahdollisuus raskautumiseen, niin suunnittelen kaiken jo laitokselle asti ja sen jälkeen jo mahdollisen pojan armeijaan menoon.....ja mitäs sitten kun mitään ei tapahdukaan...tullaan kolinalla alas...

Aivan kuten nytkin. Minulla siis ensimmäiset kuukautiset olivat synnytyksen jälkeen 18.6 ja sen jälkeen ei ole kuulunut ei näkynyt. Raskaustestejä on tehty kasoittain...ei mitään.....ja aina olleet säännölliset.....

Kummallinen on naisen mieli. Ensin ei tullut edes mieleen, että voisin haaveilla jo heti uudesta vauvasta, ja siihen kun lisää puuttuvat kuukautiset, niin johan on soppa valmis.

Mutta kun ei olla raskaana, niin ei olla. Eli ehdin minäkin jo haaveilla, miten olisi kaksosten vaunuilla käyttöä ja kun lasten syntymien välissä olisi vain vuosi aikaa. Ja mietin jo kaikki kotihoidontuet ja kaikki valmiiksi. Ajatelkaa nyt miten se meikäläisen järki juoksee.

Nyt sitten ei tiedä, mitä haaveilisi. Raskautta vai ei. Olen vähän liian järkeilevä, eli haluan tietää kaiken mahdollisimman pitkälle ja suunnitella valmiiksi. Eli olen ns. suorittaja ilmeisesti. Ärsyttää, että en osaa antaa asioiden mennä niin kuin ne menevät.

En edes ala tikuttamaan ovista, itselläni on ollut aina aikaisemmin selkeät ovisoireet. Kipuineen ja limoineen. Mutta en haluaisi alkaa väen väkisin lasta tekemällä tekemään. Silloin se menee stressin puolelle. Ja sitä paitsi pitäisi saada tyota läskiä pois, mutta kun on koko kesä ollut juhlia toisen perään, niin aina vähän siirtyy. Oma vikahan se on, että on mässyttäjätyyppi.

On niin ihanaa olla raskaana, kun se on jotenkin niiiiiiiin iiihaaanaaaa kantaa pientä salaisuutta. Mutta muistan kyllä sen raskaamman puolenkin muutaman keskenmenon kokeneena. Ja vielä muut murehtimiset seuloineen kaikkineen. Mitä tunteiden vuoristorataa.

Mutta Oliivittarelle kiitokset kaipailusta ja ihania masunkasvatuksia sinne. Jospa jossain välissä uskaltautuisi yrittämään perässä tuloa.......

P.s. mua vähän nauratti kun jokin aikaa sitten täällä oli aika kovakin ukkonen, niin muistui mieleen, että siellä se Ottis on vauvan teossa.:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Heipsan... Aamulla menin leikkausosastolle klo 7.30, ja nukkumaija saapui unettamaan minua klo 8.15. Mukavia olivat hoitajat ja lääkärit, kaikki naisia ja siksi kai niin empaattisia. Operaation tekevä lääkäri sanoi kirjoittavansa saikkua koko loppuviikon, kun ylilääkäri eilen (mies, joskin mukava sellainen) myönsi tämän ja "vielä" huomisen päivän. Tämähän olisi lomaviikkoni, joten mukavaa että saan tämän edes pelastettua syksymmäksi.

Seuraavaksi hyppäsin sängyssä yläpystyä ja tuijotin kelloa, 9.00!!! Ajatuksena "voi paska, oon nukkunut pommiin!". Sitten tajusin, etten olekaan kotona, vaan operaatio on jo takana päin ja heräämössä oltiin. Monet kuulema luulevat olevansa kotona, ja säikähtävät kun vieras ihminen=hoitaja kiiruhtaa lähelle :)

Operaatio oli mennyt hyvin, kohdunsuu oli ollut tiukka ja "saaliina" oli normaalia raskausmateriaalia. Vuotoa tuli heräämössä aina kylkeä kääntäessä ja yskiessä, muutoin suht vähällä olen selvinnyt. Kahvin jälkeen pääsi eka itku, se vaan tuli kun tajusin että tässä sitä ollaan... Surullisena siitä, että vauvahaaveet tällä erää lorisevat housuun, ja toisaalta onnellisena siitä, että olin selvinnyt ja herännyt.

Sen verran pitivät minua siellä, että näkivät kipujen olevan hallinnassa ja mamman suunnilleen tolkuissaan. Toisen kerran itku pääsi, kun lääkäri tuli käymään operaatiota kanssani läpi ja suunnittelemaan jatkoa. Sanoi tämän olleen huonoa tuuria, mitä useampi raskaus, niin todennäköisyys huonolle tuurille kasvaa. Ihan loogista. Sanonkin, että mietin jo aiemmin, että kaksi raskautta on mennyt loistavasti, niin voiko kolmas mennä samoin. Tätä hänkin juuri tarkoitti. Raskautumista saadaan yrittää uudelleen yksien kuukautisten jälkeen. 80% seuraavista raskauksista päätyy kuulema elävän vauvan syntymään tällaisen tilanteen jälkeen. Tiedä sitten.

Nyt ollaan siis kotona, kahvia keitellään ja istuskellaan vaan. Pahoittelen sekavaa sepustusta, mutta pikkaisen oon vielä laillisessa pilvessä :rolleyes:

Luulen, että jään eloon, ja seuraavia menkkoja odotellessa ajattelin tilailla ovis- ja raskaustestejä iiiiiiiiiiiiiison kasan. Periksi ei perkele anneta!!!! (sori)

Aurinkoa päiväänne :heart:

WP 0+0, mutta ei kauan (hope so)
 
WP, voimia toipumiseen :hug: Itselläni oli lääkkeellinen tyhjennys toukokuussa, se päivä oli henkisesti ja fyysisesti todella kivulias, itkin vaan (itku tulee nytkin). Raskauduin uudestaan ekoista menkoista kkm:n jälkeen. Nyt mennän varovasti päivä kerrallaan. Tärppionnea kovasti toivon :heart:

Ninni, me ei taidettu kuumeilla yhätaikaa, mutta sulla taitaa olla sama tilanne kuin mulla. Ikää just tullut 42 v ja esikoista on yritetty. Voi, niin kovasti toivon, että saatte jokaisen kierron hyödynnettyä, avuilla tai ilman :hug: Pikkutirrille toion samaa :kiss: Putunen, oikein valtavasti onnea uuteen kiertoon :kiss: Mahdotontako, sait kierron hyödynnettyä, hienoa :D

Pikaiset terveiset taustalta teille kaikille :wave:
 
Heipsun kaikille täältäkin:wave:

Tervetuloa joukkoon ihanaiseen piinailemaan PerNilla=) sitä yhteistä teille toivon:heart:

WB: aurinkoa sinunkin rankkaan päivääsi ja toivon pikaista raskautumista uudelleen ja sitä pysyvää:heart:

Bugsy, harmitus ettet sitten ollutkaan raskaana...pikaista yllätyspyllätystä teille toivottelen:heart:

Voi Putunen...harmitus ettei sitä plussaa testissä näkyny:(...PÖH!!

Kiitokset Putunen ja Mahdotontako toivotteluista ja JEEEE!!!! ne on tepsineet...äsken tein ovistestin ku eilisestä niin jännältä on tuolla alamasussa tuntunu...ja tällästä näytti=)
[URL=http://aijaa.com/v.php?i=000278409435.jpg][/URL]
Ja nyt siis kp12!!!! Mulla ei ikinä oo ovisplussa tullu näin aikasin...JEEEE!!!Ettei mee ensi viikkoon...nyt vaan pähkäilyä että maltanko lähteä sovitulle reissulle huomenna vai pitäskö vielä huomen illalla koittaa varmistella???
 
Pikkutirri: Onnittelut , sinullakin ovisplussa!!..Minusta kannattaa varmistella vielä huomennakin, meillä silleen , että , kun eilen aamulla tuli plussa aamulla 6n aikaan, touhuilua aamulla, illalla ja vielä tänä aamuna, mies olikin kovilla, samoin minä :):heart:

PlussailuOnnea jatkoonkin!!:heart:

mahdotontako
 
Mahdotontako: kiitos!!! Mä en vaan millään pysty enkä kykene samaan tahtiin kun te...kun on tuo 4v tässä hereillä koko päivän, eikä mitään mummoja tms. jolle sen vois ees lykätä ni näillä on vaan mentävä, eli silloin kun hän nukkuu...
Mulla hirvee stressi päällä...ei hyvä ei, mutta minkäs teet???? Päässä vaan koko ajan ajatukset risteilee ja kellee ei voi puhua...järki sanoo et ehtii ku rakastellaa tänä iltana..tunne sit taas hoputtaa kiire kiire kiire...kello on seittemän ja Liljaa voi aikasintaa 21 käyä laittaa nukkuu...kokoajan sormet ristissä et älä irtoa vielä...sit vasta ku ollaa rakasteltu......vaikka..niinhän se kirjoissa lukee et aikaa on enemmän ku 1 hetki, vaan kun nyt TUNTUU!!!! Ja puol vuotta menny niin et tuntuu et aina ajotukset vähän pielessä...ja koskaan ei oo sellanen olo et nyt siellä ON siemeniä takuusti...vaan aina on sellanen tunne et oiskin pitän eilen...tai jos ollaa oltu eilen, ni on tunne et paras aika oiskin vasta huomenna...ja mieshän ei kahta päivää peräkkäin suostu...tai harvoin suostuu, mut jos huomaa et homma on tarkotuksenmukasta ni sit ei suostu ainakaan..koska hänellehän riittäisi tämä yksi yhteinen vain ja tulee jos on tullakseen...vaan mulla se kaipuu siihen pieneen vauvaan on käynny ihan tuskaseksi...menotkin nykyään ajattelen kierron mukaan ja huomisen reissunkin olin suunnitellu ajatuksella että mulla on AINA ovis myöhemmin...ei koskaan näin aikasin...mutta siis siitä oon onnellinen että nyt tuntuu muniksissa toiminta ja tuntuu ehkä eniten koko piinailun aikana, kun mullahan ei oikeen oo mitään tuntunu(niinku silloin nuorena...)nyt siis clomit apuna...

Anteeksi tää surkea yksin puputtaminen...helpotti ehkä kun sai "avautua"...

p.s. koitin sitä huomista menoa jo siirtää et ois "pelipaikoilla" huomennakin...ku eihän sitä tiedä koska se irtoaa...saa nähdä sopiiko ystävälle siirto...ja voihan se olla et tää tilanne kestäis monta päivää niinku ovis+ Oliivittarellakin..ja Ottiksella...mulla yleinsä nopeesti tullu ja nopeesti viiva hävinny, vaan tää tuntuu nyt niin poikkeukselliselta muutenkin koko juttu(että siis näin aikasin...)
 
WP:kiss:

..kirjoitit:
Periksi ei perkele anneta!!!! (sori)
..ihuna olet:) ISOT peukutukset pikaisen pysyvän plussan:heart: puolesta!

bugsy - voi harmitus kun ei sitten plussaa testiin tullunnakaan:hug:
Pikaista sellaista kuiteshin siulle toivon!:heart:

..kuin myöskin putuselle - vielä se tärppää varmasti ja kestää 9kk!:heart:
Mahdotontako(lle) ja pikkutirrille - oikein onnekasta RKTT-listalla oleilua!!!:heart::wave:

Soili - siullehin sitä ylläri pylläriä kovasti toivon!:heart::)

Tervetuloa miunhin puolestani olkkariin PerNilla!!:flower:
..täällä on aivan ihunia naisia:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
..ja koskaan ei oo sellanen olo et nyt siellä ON siemeniä takuusti...vaan aina on sellanen tunne et oiskin pitän eilen..tai jos ollaa oltu eilen, ni on tunne et paras aika oiskin vasta huomenna..
..menotkin nykyään ajattelen kierron mukaan..

Voi pikkutirri, miten TUTULTA tuo kuullostaakaan:hug:

..Anteeksi tää surkea yksin puputtaminen...helpotti ehkä kun sai "avautua"...

Tännehän sie ihunainen NIMEN OMAAN saathin noita tuntehias kirjoitella:kiss:
.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta... Kiitos teille kaikille mukana elämisestä :heart: Ja pahoittelen, että hieman huonosti olen sisäistänyt teidän muiden murheitanne/kokemuksianne viime aikoina :ashamed:

Voi mur-mur.. koiravauva olisi ihana.. meillä vaan ollaan myös jossain määrin allergisia, kissoistakin jouduttiin luopumaan :(

Ja pikkutirri... meillä oli jo tuo yksi ainoa yk aikamoista stressiä ja elämä pyöri ovistestien ympärillä. En tiedä, mikä tuon tuulimunan lopulta aiheutti, mutta missään muotoa sellainen vouhkaaminen ei ainakaan hyväksi voinut olla :( En itseäni syytä, mutta eipä siitä apuakaan ollut. Nyt himoan taas salille, en ole koko kesänä "päässyt" olen ollut niin väsynyt ja huonovointinen. Sitä kautta lähdetään taas rakentamaan uutta yritystä, mulla on ennenkin auttanut se, että mieli ja keho ovat balanssissa :)

ON Yö meni huonosti :'( Klo 1.30 valvoin vielä, uni ei tullut ja kipuja oli aikalailla. Sitten kun nukahdin, heräsin samaan kipuun klo 6.30. Lääkkeitä olen ottanut sen mikä lupa on. Mitään tappavaa tämä ei ole, mutta tietää operaatiossa olleensa. En uskalla ajatella, millainen lääkkeellinen tyhjennys olisi ollut... Kun SE voi olla kuulemani mukaan kovinkin kivulias.
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

PerNilla (41)..............kp6/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp6/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp8/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp10/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp12/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp13/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp18/25-26.....yk20..........1
Ottis (44)..................Kp21/26-32.....yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp22/27-29......yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp24/25..........yk yli 1v...........3./1.yht.
AinoEmilia (46)..........kp?/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, Salme71, mur-mur





Pikkutirri (42)............dpo0
mahdotontako (46)....dpo2
Minttu (43)................dpo5
Ottis (44)..................dpo10


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ottis on täällä taas :wave:. Illalla en yksinkertaisesti jaksanut koneelle, vaikka oltiin ns. ihmisten aikaan (klo23.00) jo kotona. Ihan ekana purettiin laukut ja laitoin ekan satsin pyykkiä pyörimään ja oli mullakin totisesti tekemistä, ett jaksoin odottaa, ett sain pyykit kuivumaan. Ja nyt sit pyörii toinen koneellinen ja kahvia tässä lipittelen.

Whisky Peat Pahoitteluni kaikesta kokemastasi :hug:. Just tuon vuoksi olen minä vannoutunut varhaisultran kannattaja, ku me aletaan jo olla siinä iässä, ettei kaikki mene aina ihan nappiin ja mun mielestä on parempi saada siitä tieto mahdollisimman pian ku esim. kkm:eek:issahan saattaa olla ihan tulehdusvaara, kun vuodon alku pitkittyy, tai näin gyne mulle selitti. Hyvä, että olet saanut hyvää hoitoa. Mulle jäi kaavinnasta myös positiiviset fiilikset. Tosi osuvasti sanottu tuo "vauvahaaveet valuvat housuihin", naurattaisi jos ei ihan itkettäisi, kun ajattelen miltä susta tuntuu :hug:.

mur-mur Minä jotenkin käsitin, että tuulimunassa alkiokin on, mutta sykettä ei löydetä. En ala kuitenkaan asiasta väittelemään =). Meinaan, ett mullahan ekassa varhaisultrassa näkyi ruskuaispussi sun kaikki muu mitä pitikin, kohtukin oli niin mahtavan pyöreä, ett gyne sanoi kyseessä olevan hyvin alkaneen raskauden ja hän sai peräti alkion pää-perämitan (4,3 mm) otettua, mutt ei vain löytänyt sykettä. Menkkojen mukaan silloin oli rv 6+2 ja gyne sanoi, että "Jos olisit tullut päivänkään myöhemmin, niin syke saattaisi jo näkyä" ja niinpä kontrolli varattiin sitten noin viikon päähän ja silloin näkyi enää istukan ja alkion riekaleita, näin luki lähetteessä kaavintaan ja silti gyne kirjoitti sairaslomalappuun "tuulimunaraskaus" ja sen käsitin tulevan just siitä, kun sykettä ei ehditty nähdä, vaikka alkio näkyikin. Ääh, taitaa olla vähän vaikeasti selitetty :ashamed:. Whisky Peat Minäkin sain muuten ihan suosiolla viikon saikkua, vaikka normaalisti yksi päivä mukamas riitti, mutt lekuri näki kai, että mä olin ihan pois päältä ja sääli vähän ;).

Mahdotontako Hieno testiarsenaali ollut sulla siellä taas =). Onnittelut oviksen bongaamisesta. Sut jo RKTT-listalle lisäsin. Onnekasta ja ennenkaikkea hedelmällistä RKTT-aikaa :heart:.

pikkutirri Hienoa, ett ovis tuli ihan ajoissa eikä antanut odotuttaa itseään :kiss:. Etkös sä Clomeja nytkin käyttänyt :confused:. Ihanaa, ett ne auttaa tuohonkin suuntaan. Hedelmällistä RKTT-aikaa sinullekin :heart:. Listalla olet, kuten näkyy =).

mur-mur Surullista, ett vetäydyt taustalle, vaikka useilla meistä se varmasti on muillakin vielä edessä joku päivä :hug:. Kiva tietää, ettet kuitenkaan kokonaan katoa =). Mulla tuli nyt kotimaahan palatessa vähän samanlainen olo, ettei viittis piinailla ja ylipäätään olin reissussa onnellinen, etten ollut ottanut R-testejä mukaan. Oli miten oli, mutt olisihan mulla eilen 5 tuntia aikaa autossa istuessa ollut aikaa kurkata esim. tänne tai facebookiin, mutt en viittinyt, en halunnut. Oli jotenkin kiva olla edelleen ns. puhelimettomassa tilassa :LOL:. Sitä mä en muuten oikein tajua, ett miten kaiken maailman puhelinkauppiaatkin osasivat olla lomaviikon aikana soittelematta ;). Jos nimittäin olisivat soitelleet, mä olisin saattanut antaa puhua koko litanian ennenkuin olisin sanonut, ett olet Kreikassa ja etten nyt lomalla viiti alkaa ajatella tollasia. Hyi mya :ashamed:, no saahan sitä tuhmia ajatella, en kuitenkaan olis tehnyt niin, vaikka välillä näin kotioloissa jurppii ku kukaan muu ei soittele ku kauppiaat. Äskenkin ku ukko soitti, meinasin, etten mene edes vastaamaan ku se oli kuitenkin joku pikkuhousukauppias :headwall:.

bugsy Sä oot hurja :LOL:. Toivottavasti saat pian pienen salaisuuden mukaan matkan :heart:.

Soili Kiva nähdä sua :kiss:. Ihanaa, ett ultrassa oli kaikki hyvin. Onnekasta masunkasvattelua :heart:.

Pernilla Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Täällä se vauvakuume viimeistään iskee päälle ja voimistuu jos onkaan ollut pikkasen laimeata aikaisemmin =).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
PerNilla Sitä piti viel sulle kirjoittamani, ett mä uskon teillä olevan vielä hyvät shaanssit vauvaan, kun sun miehes on noin paljon nuorempi kuin sinä =). Simppaset ainakin ovat iskukykyisiä ja sinäkin vielä niin nuori, ett munasoluista varmasti löytyy Se Yksi toimiva tapaus :heart:.

Pikkutirri Nuo tuntemukset pilin saannin suhteen ovat mullekin hyvin tuttuja. Keskenmenon jälkeen ekoilla yrityskerroilla en antanut miehelle rauhaa jos ei vielä illalla pupuiltu, kun siltä tuntui, vaikka olis aamullakin pupuiltu =).

Putunen Kiitos ahkerasta päivittelystä :). Mä yritän sua taas vähän autella, kun olen maisemissa. Korjaa mua jos nyt virheitä tuolla listalla.

ON Mulla on ollut jo kaksi päivää tisut tosi kipeinä ja nyt par'aikaa nippailee kohdun paikkeilla, niin että jos kysyttäs tuntemusten perusteella olenko raskaana vai en, niin tietenkin olen =). Tulee kiire juoda tuliaisviinit pois tai sit niitä tulee vuosikertaviinejä :LOL:. Testin kuitenkin tänä aamuna tein, itseasiassa kaksikin ja niin heikkoa viivaa näyttää, ett pitäis enemmän jotain näkyä jos on näkyäkseen, kun jo dpo10 menossa. Tai sit siinä ei ole viivaa ollenkaan ku ne on vain piirtyneet mun sarveiskalvolle ;).
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina

Yhteistyössä