40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
tetu - ihan hirmusti nyt laitan tarraa&SUPER-liimaa, jotta pikkinen jaksaisi tarrata lujaa kiinni!
..voimasia&jaksuja:hug:

putunen - wauuu, mikä määrä soluja!:heart::)
..kunpa usia niistä selviäisi - olisivat EXTRA laatua:kiss:


Kaikille hywäistä mieltä ja plussa aaltoinen!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Iltasia ihanaiset :wave:

Tetu68 Toivottavasti tuhruttelu on harmitonta :hug: Kovasti lähettelen jarrusukkia pienelle elämänalulle :heart:

Putunen Kuulostipa hurjalta tuo solumäärä =) Paljooooooooon Onnea Perjantain siirtoon :heart:

Täällä masua kasvatetaan (Lue: Iltaturvotus on vallan mahdotonta :D) Oireet riepottavat ja päivä kerrallaan mennään eteenpäin :heart:

Plussatuulosia
 
Ottis Ihanainen meni kyllä ikäni muistaminen päin metsää :LOL::LOL::kiss: mutta suloinen sinä, kiitos kuitenkin, oikeesti olen 49 vielä muutaman kuukauden joten "tik-takista" on tullut "TIK-TIK-TIK-TAK" :LOL::LOL:

Putunen todella mahtavaa, kaikkea Onnea että saatte pienokaisen matkaan :heart:

tetu hirmuisesti tsemityksiä täältäkin että vuoto on harmitonta ja kaikki sujuu kuitenkin loppuun asti paremmin kuin hyvin :hug:

oliivitar :heart::kiss::LOL:

mur-mur :kiss: ihan vaan siitä että olet olemassa :heart:

Kaikille Ihanaisille Naisille ja palstaa seuraaville Hyvää yötä |O|O ja :kiss:
 
Huomenta! Pikaisesti ilmoitan että täti tuli kylään jo näin aikaisin eli kp 23/26. kierto meni hieman sekaisin kun lopeti ne terolut tabut 3kk syönnin jälkeen: / Saapas nähdä jatkossa kuinku lyhyt kierto on vai venähtääkö seuraava liiankin pitkäksi...Oikein isot Plussapuhurit ja muksua päivää kaikille:heart:
tetu Halitus täältä toivotaan hurjasti tarrasukkia vaaville:hug:
 
Putunen, onnea oikein paljon kolmesta alkiosta :heart: Mitä olen eri pinoja seurannut, se on käsittääkseni hyvä tulos ikäisillemme nuorikoille ;) Toivon kovasti, että pääsette huomenna siirtoon :kiss: Käyn täällä harvakseltaan, mutta nyt olen piipahtanut päivittäin jännittämässä kanssasi =) Tiedän niin niin hyvin tuon Huhhuh-tunteesi just nyt, se on just sitä: huhhuh. Meillä on molemmilla kerroilla ollut vain yksi vaivainen munasolu ja ensin ollaan jännitetty mahat kuralla sen hedelmöittymistä ja sitten vielä alkion jatkojakaantumista ja siirtokelpoisuutta. Aivan mahtavasti laitan onnea matkaan, jotta pääsette levollisesti piinailemaan :D

Kaikille kuumeilijoille onnea ja tsemiä vaiheisiinne :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
OTTIS KATTIS!=):heart:MITES KISULIT JAKSELEEPI???? JOKS ON SISÄSIISTEJÄ??? EIKÖ OO IHANAA KUN ON JOTKUT IHANAT HELLITTÄVÄT OOTTAMASSA KOTONA KUN TULET TÖISTÄ??

ENTÄS MUR MUR JA KOIRULI?:D

KIITOS MUUTEN TIEDOISTA MITÄ KYSELIN, AINAKII TETU ... JA JOKU MUUKIN...

ON: TÄNÄÄN KP11, O-TESTIN DIPPASIN JO KP 9 JA TÄNÄÄN, KUMMATKII HAILUJA VIIVASIA... TÄNÄÄN JOPA HAALEEMPI KUIN TIISTAINA.. NO MULHAN ON YLEENSÄ OVIS NOIN KP14.. ELI MENIS SUNNUNTAILLE. EILEN AAMULLA PUPUILTIIN JA KÄYTETTIIN SITÄ PRE-SEED-LIKASTETTA MITÄ SAA APTEEKISTA...TOSI KALLISTA JA MUN MIELESTÄ JOS SITÄ ON LIIKAA NIIN MULLA MENEE AINAKII SIIHEN ETTEN OIKEIN TUNNE EMÄTTIMESSÄ SILLEEN KUIN SE 'KITKA' JOTENKII NIIN VÄHÄISTÄ, NAURAKAA POIS. :LOL:MUT ORGASMIA EN SILLOINKAAN SAANUT, VAIN MIES. JÄIN SIT MAKOILEE 2 TYYNYÄ PYLLYN ALLA NOIN 15-20 MINUUTTIA. JUU, VÄHÄN VARHAISTAHAN TUO VIELÄ OLI.
HUOMENNA MENNÄÄN MIEHEN KANS KAKSIN TALLINNAAN AUTOLLA PÄIVÄMATKALLE KUN MIEHELLÄ ON VIP-LIPPU MIKÄ OIKEUTTAA MYÖS HYTTIIN! JA KYLLÄ AIOTAAN HYÖDYNTÄÄ :heart:KOKO RAHAN EESTÄ! TOIVOTTAVASTI 'NATSAA'!! TUO MATKA EI EES TUU KALLIIKS, ONPAHAN JOKU VAIHTELUPÄIVÄ NÄIHIN KOTONA OLEMISIIN!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja mur-mur
JA SIT VIEL YKS VIESTI: MUN KILPIRAUHASARVO OLI NORMAALI...P-TSH 1.60mU/l KUN NORMAALI ON TUON TIEDON MUKAAN 0.3-4.2. JA SOITIN NEUVOLAAN NIIN TÄTI SANOI ETTÄ EI OLE PAHA OLLENKAAN. NYT VAAN PITÄÄ OOTELLA JOS EI TÄSSÄ KIERROSSA NATSAA NIIN MEEN SINNE YKSITYISGYNELLE JA SAA TUTKIA ULTRALLA JA OTTAA SIT NE TARPEELLISET KOKEET FSH JA MUUT... OTAN KYL TUONKIN PLAKAATIN MATKAAN SITTE, NIIN ON JOTAIN MUSTAA VALKOISELLA. PELOTTAA NIIN VIETÄVÄSTI ETTÄ JOS NYT TAAS JÄISIN JA SITTE ETTEI SE KESTÄ... MUT EI KAI NOITA ETUKÄTENN PITÄIS MIETTIÄ?
KUMMINKII OO VIEL SAISSULLA SUNNUNTAIHIN ASTI JA SIT ENS VIIKOKS TÖIHIN JA SIT 3 VIIKKOA LOMAA... JA OON ILMOITTAUTUNUT JUMPPAAN, RSV ELI REISI-VATSA-PAKARAT, KERRAN VIIKOSSA KESKIVIIKKOISIN, JA TIISTAISIN ON TUO SÄHLY, ENS VIIKOLLA AION MENNÄ KOKEILEE MILTÄ TUNTUU, JA OTTAA RAUHALLISESTI. JUMPPA ALKAA 2 VIIKON PÄÄSTÄ. SIT VIEL ILMOITTAUDUIN ENSIAPUKOULUTUKSEEN, SE ON 1-OSIO, NELJÄNÄ PERJANTAINA PERÄKKÄIN, ALKAEN 9.9. KESTÄÄ 3 JA PUOL TUNTIA KERRALLAAN. VAIKKA ON LOMAA NIIN ON JOTAIN OHJELMAAKIN. MULLA ON PITKÄÄN OLLU MIELESSÄ TUO JA NYT KUN SE TULI NIIN VARASIN PAIKAN. MAKSAA 60 EUROA MUT KAI ON HINTANSA VÄÄRTI JOS JOTAIN SATTUU NIIN OSAA AINAKII JOTAI TEHDÄ ETTEI OO HOO MOILASENA... SAAN TOSTA JUMPASTA (KESTÄÄ MAALISKUUN LOPULLE) JA EA-KOULUTUKSESTA ALENNUSTA TYKY-SETELEILLÄ NIIN ETTEI MUN TARVI ITSE MAKSAA KUIN 36 EUROA YHTEENSÄ. TULEE SETELITKIN HYÖDYNNETTYÄ.
TOKI OON PUOL V SITTE MAKSANU 20 KAPPALEESTA 40 EUROA KUN NIIDEN ARVO ON 80 E.
SE SIITÄ JAARITTELUSTA!!!

TUNNIN PÄÄSTÄ MENEN VIEMÄÄN MEIDÄN KAHTA VAALEAA KOIRAA TRIMMATTAVAKSI. SAMALLA KÄYN KAUPASSA.
OON ALOITTANU KUNTOILUNKIN VAIKKEI SE VIEL VAA'ASSA NÄYKÄÄN.
EILEN 8 KM HÖLKKÄÄ JA SIT LIHASLIIKKEITÄ PÄÄLLE JA MYÖHEMMIN VENYTTELYT. TÖISSÄ OLLESSA EI OO KAUHEESTI AIKAA TUOLLASEEN MUT KUN KIPINÄ ISKEE NIIN SIITÄ TULEE TAPA JA SE MOTIVOI!!!
TUPAKKIA EN OO NYT POLTTANU PAITTI MAANANTAINA KUN OLI SE VUOSIPÄIVÄ, JA ALKOHOLIA EN NYT OLE OTTANU... LÄÄKKEITÄKII SE MINIMI. MITES MUUTEN ONKS KELLÄÄN TIETOA KAHVINJUONNISTA JA RASKAUTUMISESTA? SE ON KYL MUN AAMUNKÄYNNISTYSJUTTU, KOSKA ILMAN SITÄ EN MEINAA HERÄTÄ VARSINKAAN JOS OON NUKKUNU HUONOSTI.
KYL SILLÄ MUKILLISELLA USKON PÄRJÄÄVÄNI. JA SITTE AION JÄTTÄÄ NUO ALKOHOLITTOMAT OLUETKIN POIS. HINTA ON NOUSSU SELVÄSTI, MAKUVISSYISTÄ TYKKÄÄN.
JOO, NYT MEEN KÄYMÄÄN SISKOLLA PIKAISEEN NAAPURISSA JA SIT SINNE TRIMMAUSLIIKKEESEEN, SON MORO!!:wave:pÄIVÄNJATKOT!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Putunen Onnittelut kolmesta talteen saadusta munasolusta. Hirmusesti peukutuksia, ett kaikki hedelmöittyisivät ja saisit valioyksilön huomenna kyytiin :heart:!

Soili Kiva, ett jännäät meidän kanssa putusen puolesta :kiss:. Onnellista masunkasvattelua sinulle :heart:!

Minttu2011 Hyvin menee kisuleitten kanssa, paitsi ett just miehen kanssa päätettiin, ett tänä iltana ei oteta tyttöä sänkyyn nukkumaan ku pienestä koostaan huolimatta valtaa kaiken tilan ja kehrää niin mahdoton, ettei meistä kumpikaan saanut viime yönäkään kunnolla nukuttua. Puol kolmen aikaan heräsin kakan hajuun. Tytteli oli käynyt päästämässä hiekka-astiaan lörtsyt ja haju tuli makkariin asti. En viittinyt alkaa astiaa yöllä vaihtaa, vaan siirryin itse olkkariin nukkumaan ja poika tulikin mun jalolle nukkumaan sohvalle. Jossain välin olen siitä sänkyyn siirtynyt ku aamulla sieltä heräsin, vaan eipä ole tapahtumasta minkäänlaista mielikuvaa :LOL:. Molemmat pennut nukkuivat mun herätessä miehen paikalla. Ja kyllä, kun tulen töistä, on aivan ihanaa, ett kaksi tihrusilmää juoksee vastaan just päikkäreiltä heränneinä vielä askeleet pikkasen haparoiden :heart:.

Sinähän olet ohjelmoinut itses tosireippaaksi =). Meillä näyttää olevan nyt melkein sama kierto, sillä tänäänkin o-testin dippasin ja kyllä se eilisestä oli vahvistunut, muttei vielä niin vahva, ett plussaa näyttäis vielä huomenna. Tai tiedä tuota :confused:. Olettaisin ett ovis aikaisintaan lauantaina, voi mennä sunnuntaillekin, joten tänään on pakko saada 'pahat' simppaset alta. Mies lähti veljensä luona käymään työasioissa ja tulee sieltä melko myöhään, mutt pitää silti yrittää saada hänestä jotain irti. Ja seuraava pupustelu sitten lauantaina ja saa huokaista helpotuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Minttu2011 Jostain olen lukenut ettei ainakaan raskaana ollessa sais juoda kuin max kolme pikku kupillista kahvia päivässä. Ja silloin kun minä tulin raskaaksi, oli jättänyt kahvinjuonnin jo pari-kolme kuukautta aikaisemmin ihan minimiin eli join vain mukillisen aamulla. Mutt sen mun mukillinen ei ihan pieni olekaan :LOL:.
 
Ottis
tattinen Voi harmin paikka sitä tätiä ku nyt tolleen kylään rynni ja vielä etuajassa :'( :hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :heart:!

Mafinka Sehän ei haittaa yhtään jos naisen iän aliarvioi, eihän =)?
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


tattinen (41).............kp1/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp6/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp11/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp11/25-32......yk24( 08/09)...1.
putunen (41).............kp13/25-26.......ykyli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp21/28...........yk 1.......................1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp21/23-30.......yk 3v.....................1.
Nöpsö (43)................kp25/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp27/23-30.......yk14.......................1. yht.
pikkutirri (42)............kp28/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Mafinka (49)..............dpo4
Ninni69 (42)..............dpo10
Pikkutirri (42)............dpo15
mahdotontako (46)....dpo16

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Vielä minttu2011:lle =). Noi pennut ovat olleet alusta asti sisäsiistejä eli tehneet tarpeensa kiltisti hiekka-astiaan, mutt mä olen täällä valitellut hiekka-astian hajusta :ashamed:. Sitä kun aikuisten kissojen kanssa ehti jo oppia siihen, ett asiat hoidetaan ulkona, eikä hiekka-astiaa tarvittu kuin poikkeustilanteissa. Vanhalle herralle loppuaikoina hiekka-astiaa pidettiin, ettei sen tarvinnut mennä enää asioilleen ulos ja viime kesänä pojulle yhden yön ajan, kun pidettiin se sisällä, kun oli edellisenä yönä loukkaantunut ja yksi aggressiivinen kissa kuljeskeli pihalla. Luonnetta vaati meiltä molemmilta, ettei annettu sille periksi, mutt lopulta Poju tuli nukkumaan mun kanssani ullakolle ja rauhaantui sinne.
 
Tetu: Toivottavasti vuoto on aivan harmitonta ja ei mitään vakavaa!!:hug:

Putunen: Onnea huomiseen siirtoon hirmusti!!:heart:

Pikkutirri: Mitä kuuluu??:heart:

Ottis: OvisOnnea suunnattomasti ja plussaaaaaa!:)

NinnI: Koska aiot testailla? Onnea plussauksen suhteen!:heart:

Oma napa: 17vrk jo ovisplussasta , hymynaamasta, näillä mennään, ei vielä menkkatuntemuksia:)

Mukavaa pvn jatkoa kaikille!

mahdotontako
 
Ottis
mahdotontako Kiitos :kiss:. Ihan piti tulla tarkistamaan, että onko mulla nyt oikeasti kp11, sillä jos näin on niin ovis menee mahdollisesti kp13:sta ja se olis mainio juttu :saint:. Viimeksi se oli muistaakseni kp12. Mulle saa totisesti peukutella, ettei mies olis liian väsynyt tänään, kun tulee kotiin. Eilen en yrittänytkään piliä vongata, ku jo alkuillasta valitteli väsymystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
putunen - Oi kun ihunaa!!!!
..montako ajattelit, jotta siirrettäisiin?:)
(jos kaikki soluiset huomenna ovat kunnossa)

Minttu
- siun TSH arvo on ainahin hyvä.:)
..mutta pelkästään sitä ei pidä tuijottaa, myös T4V on tärkeässä asemassa.
(virheelleisesti monasti esim. raskautumisen kannalta, tuijotetaan vain pelkästään tuota TSH arvoa)


ON..mie olen jotenhin todella v ä s y ja alavireinen ollut muutaman päivän..taitaa Oilikin kolkutella ovella kun niin munasarjoja juimii ja reisiä repii:x
Täti viipyili aika pitkään - 5vrk ja se miulle harvinaista, ei edes keskenmenoissa ole vuodellut näin!: /

Mistähän sitä saisi sellaisen piristysruiskeen?!
..olen kyllä unohdellut noita Seromexejä ottaa päivittäin, myös C-vitsku unohtuu-pläääh:O
..saattaa sekin tehdä siis tehtävänsä..tosin, AINA miulla nämä alkusyksyn viikot on ihan pe******ä!:headwall::ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsut kaikille! Meillä on ollu "pitkänmatkan vieraita" ja empä oo kerinny täällä käymään...nyt kaikki muut menneet nukkuu ni pikasesti...

Tetu68, toivottavasti ois ollu vaan harmitonta vuotelua ja pieni ois sinnikkäästi kiinni!!! Iso halitus kumminkin koska pelko on varmaan valtava...

Putunen..onnea tuhannesti huomiseen!!!:heart:

Voi Minttu...sä oot niin eläväinen kirjotuksissa että tuot piristystä päivään ja hymyn huulille=) Sulle ja Ottikselle vahvaa ovista ja plussaa testiin sitten parin viikon päähän!!!

Voi harmitus Tattinen tädin aikasesta tulosta..pöh..:(

Mahdotontakolle PUHHHHHHH:whistle:plussaa testiin sitten kun teet!!! Samoin Ninnille:heart:

Terkkuja mur-mur, Ottis ja Mafinka ja kaikki muutkin ketkä lukee...teillekin jotka ette kirjota=)...tää on ihana "olkkari" kiitos että ootte olemassa!!!

on: En oo testannu...en oo uskaltanu...menkat ei oo alkanu mutta täytyy myöntää että jänskättää kyllä aina kun veskissä käy ja eilen alko alamasussa tuntuu siltä et vois alkaa koskavaan...jotenkin mä meen niin päivä kerrallaan nyt, eilen tuli kierto mun mielestä täyteen ja tänään toka päivä...viime kierrossa myöhästy täti 2 päivää, mutta muuten mulla on aina ollu kellon tarkka kierto...jotenkin tuntuu että ...ehkä..ehkä...rinnat kipeemmät kun ehkä ikinä nyt kuumeilun aikana ja niitä pitääkin aina välillä"sivuilta painaa ja tunnustella että onhan vielä"..sillai salaa ettei kukaan huomaa:D...on tää aika jännää aikaa ja koko ajan koittaa itteä toppuutella et menkat voi alkaa koska vaan ja myöhästyä tarkottamatta sen kummempaa...mut täytyy myöntää et toivo on kyllä aikalailla heränny ja kun ne menkat alkaa ni pettymys on varmaan sen mukainen...
Näihin tunnelmiin...

Hyvät yöt kaikille!!!
 

Yhteistyössä