40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
pikkutirri - miepä kepitänhin sen akan kuvatuksen poijjes siu tyköntä..huuuuus määtkös:stick:
..ja ihuna PLUSSA tilalle:heart::kiss:

Ps. Sallin kera maattiin makoisat unukat..N Y T sitten jaksaa taas valvoo!:p
..miusta tuntuu, että nykyisin voisin nukkua kellon ympär, vaikka kahdenhin kerran.

Nati nati, teille muille..:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia perjantaiaamuun Ihanaiset


pikkutirri Tunteet on samat ja pettymys aina yhtä suuri kun sitten täti saapuukin... mur-murin lailla kepitän tätiä kauemmas ja kauemmas sinusta :stick:

Mahdotontako Hyvä ettei tätsy sinnekkään tullut :stick: eikä tulekkaan :D

mur-mur Oletkos huomannut josko ravinto jotenkin vaikuttaisi tuohon väsyneeseen olotilaan? Itse olen huomannut että jos syön kovin raskaita ruokia niin veto on aivan lopussa.


Minttu2010 Lemmekästä Tallinnanmatkaa


Tattinen Pahoittelut täältäkin :hug:

ON: Tänään matkustan taas kullan luokse
Toivotaan että sateet pysyvät poissa ja saadaan kisuaitaus vihdoinkin valmiiksi :D

Plussatuulia kaikille - jään odottamaan niitä positiivisia uutisia :D ...


Ihanaa viikonloppua kaikille olkkarilaisille ja palstaa seuraaville
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


tattinen (41).............kp2/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp7/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp12/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp12/25-32......yk24( 08/09)...1.
putunen (41).............kp14/25-26.......ykyli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp22/28...........yk 1.......................1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp22/23-30.......yk 3v.....................1.
Nöpsö (43)................kp26/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp28/23-30.......yk14.......................1. yht.
pikkutirri (42)............kp29/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Mafinka (49)..............dpo5
Ninni69 (42)..............dpo11
Pikkutirri (42)............dpo16
mahdotontako (46)....dpo17

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Pikaisesti huomenet, kohta lähdetään ajelee Hesaan.... mulla yks o-testi mukana jotta saan siellä laivalla testattua..pitää vaan mieheltä salaa.
Kiitos kommeneista! Päivästä tulossa aurinkoinen:cool:
Mahtavaa viikonloppua! Palailen taas kun kerkeen!!!:heart:PLUSSATUULET++++++++
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Testissä niin puhdas nega ettei mitään toiveita alkiosta....:|:(:'( Mielessä pyörii vain että miksi, miksi, miksi, miksi ??????? Kai se on hyväksyttävä ettei meille pikkuista koskaan tule......... :':)'( Niin kun olen aikaisemminkin kirjoittanut niin mieheni tuntuu olevan asian kanssa ihan tyytyväisenä.... Ei kaipaa enää lasta. Hänen osaltaan sitä kuumeilua taisi kestää muutaman kk:n...
 
Huomenta! =)

Kiitos Ninni päivityksistä ja plussapuhallus! ++++++

Pikkutirrille ja Mahdotontakolle hirmu iso plussapuhuri!! Voi kunpa tämä elokuu toisi tänne monta plussaa ja paljon hyvää mieltä!

Soilille ja tetulle onnea edelleen matkaan! Ja soilille lisäksi hyvää juhlapäivän odotusta ja valmistelua! Toivottavasti päivä on kaikin puolin ihana! :kiss:

Kiitos kaikille toivotuksista!

Nukuin hyvin vaikka perhosia on vatsassa. Klinikalta ei ole tullut ainakaan vielä puhelua, ettei tarvitse tulla, mutta sellaista tässä olen pelännyt tulevaksi ja vielä ehtii.... itse en uskalla sinne päin nyt soittaa : / eikä ole pyydettykään soittamaan... niin kovin toivon että olisi edes jotain siirtokelpoista vielä. Niin - yksi tai kaksi siirretään, jos hyvin siis käy, ja se lukumäärä riippuu mahdollisten alkioiden laadusta.
 
Ninni Iso voimahali täältä :hug: On se pettymys aina niin kovin kamala asia


putunen Toivotaan että puhelin pian pärähtää ja kutsuu siirtoon



Mutta nyt suihkuun ja töihin... kauhia kiirus - täältä vaan ei tahdo malttaa pysyä poissa
 
Putunen, olet varmaan parhaillaan siirrossa, ihanaa ja jännää :kiss: Pääsen koneelle vasta illalla kurkkimaan, montako siirrettiin =) Sitten alkaakin piinapäivät :D Iso sylillinen onnea matkaan :heart:

Kiitos juhlapäivän toivotuksesta :heart: Naimisiinmeno tuntuu ihanalta ja häät rauhoittavat mieltä, kun muuten niin seesteiseen mieleen on vaivihkaa tullut jännitystä, joka tiivistyy päivä päivältä Seulat ensi viikolla, huhhuh. Häihin ei ole paljon valmisteluja, ovat pienet perhepiirissä ja ystäville myöhemmin bileet =) Tänään käyn sovittamassa valmisteilla olevaa sormusta ja ensi viikolla mekkoa.

Nyt olen hiukan pihalla, missä kukin menee. Ottiksen bongasin: nyt vonkaamaan :whistle: Ja paljon onnea matkaan. Onnea kaikille muillekin, kenellä Oili ovella tai piinapäivät meneillään. Negan testanneille voimia ja onnea seuraavaan kiertoon. :hug:
 
No niin - kaksi matkassa :). Sain valita laitettaisiinko toinen hieman huonompi (mutta pakastuskelpoinen) pakkaseen, mutta otin senkin kyytiin. Pakastettavaa ei nyt jäänyt, mutta paremmat mahikset sillä yhdellä selviytyä ilman pakastusta ja sulatusta, jos yleensä selviytyy... 9 solusta siis kaksi alkiota... piinapäivät alkakoot =)... mutta nämä tulevat piinapäivät ovat jo tuttuja (kai melko samanlaisia kuin normikierrossa). Tähän saakka kaikki oli outoa ja uutta, ja olisi ollut tosi surku jollei mitään olisi päästy edes siirtämään. Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä ja plussaa kovasti jokaiselle!! :wave:
 
Voi Ninni...pahoitteluni negasta:(:hug:, jospa se vielä kääntyisi ylläri pylläriksi..sulla dpo11 kumminkin vasta.

Putuselle hurjasti onnea piinapäiviin!!!

Kiitokset tädin pois kepityksistä=) mulla jotenkin on niiiiiin piina olo nyt...aaaarrrrkkkk ku ahistaa!!!! En siis oo testannu enkä haluu..vielä...kuulostelen ja kuulostelen ja oon jotenkin niin varma että oon raskaana..ihan hullua kun en kerran uskalla ees testata... Vieraatkin lähti joten enää ei oo niin sutinaa mikä veis omia ajatuksia muualle...sit en uskalla ääneen sanoo kellee mitää, tännekin ihan nippanappa kehtasin tuntojani laittaa...siis ihan hullua!!!varma olo että raskaana..menkat ei oo alkanu..mut silti ei uskalla testata...mä oon ihan "pimee":confused:

Mahdottomalle kans tsemppiä=) tuntuu että samassa "junassa" mennää taas...plussaa sun testiin ku testaat..sunnuntaina?? mä alunperin aattelin et lauantaina aikasintaan..sit jos menkat on ollu 2 päivää myöhässä...nyt kyllä tuntuu että en uskalla...jos oottelis pidempään eikä vieläkään ois menkat alkan ni sitten vasta...pelkään sitä negaa tai sitte et on vaan haamu ja pitäs olla jo näillä päivillä ihan vahva...taas tuli omaa napaa..pöh...

Liljan terveiset:
hgddssadghjlöä'uourewqqetuop<zbm-qeewewertuipp

Kaikille onnea!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Pikkutirri: Nuo Liljan terveiset on aina ihania=):heart:
Mafinka, Putunen:ym...ihanaiset !Itsekin toivon, että tässä saisi iloita tästä kierrosta. Musta tuntuu, että mulla on koko ajan nälkä, ja sitten kun syön niin kuvottaa,masu on turvonnut, tisut tuntuu" isommilta", mieliala menee laidasta laitaan... Mitäköhän vielä??
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
mur-mur Puhaltaisin sulta alivireen pois :whistle:, jos se vaan mitenkään täältä sinne puhurina yltäis :kiss:.

Voi Pikkutirri sinuakin, kun meitä tolleen jännityksessä pidät :ashamed:. Etsä millään vois jo testata :confused:. Eihän sitä tiedä, vaikka olis plussa tuloillaan :) :heart:.

Dippasin o-testin ja tässä alla kuvat sekä eilisestä (ylempänä) että tän päivän dipistä. Onko viiva yhtään vahvistunut? Vai pitääkö mun jo ajatella, ett ovis oliskin tänään :confused:? Tän päivän pisu ehti olla rakossa vain puoltoista tuntia ku on tullut tuota kahvia juotua niin, etten pitempään pystynyt pidätellä :ashamed:.

Apuva!!

 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mukavaista perjantai päivästä!:flower:

Mahdotontako
- huiiiii, miten jännät paikat siulla!
..kuin myöskin pikkutirrillä!!!

PLUSSAA molemmille!

Ninni - ei tätiä sinne, huuuuuus:stick:..tilalle
..näin mie sen ajattelin!:kiss:

Mafinka - tämä ihan sama vetämättömyys miut yllätää nykyisin joka syksy..:ashamed:
..ja tiedän, että vihanneksia&marjoja täytyis popsia enämpi..juuuuh

Ihuna, jotta kultais tykö taasen pääset!

Soilille ihunaisia&ikimuistettavia hääjuhlasia täältä toivottelen!

Ottis - nytpä vaan pupustelemaan, jotta siekin kyytiläisen saisit matkaan!:kiss:

..ja PUTUNEN..OI Oi, miten ihunainen juttu - tarratkoon pikkiset taimet lujaa kiinni!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Putunen Onnittelut kahdesta kyytiläisestä :heart:! Toivottavasti edes toinen matkassa pysyy, mieluummin molemmat =) :kiss:. Haluatko RKTT-listalle?

Ninni69 Pahoittelut negasta :hug:. Kurjalta se tuntuu, mutt toivosta ei kannata kokonaan luopua. Eihän sitä koskaan tiedä milloin onni kääntyy ja pikkuinen aloittaa matkan kohti elämää. Tsemppiä sulle :kiss:.

Ps. Jos lisäät Putusen RKTT-listalle, niin mene ensin listalle kohdasta 'muokkaa viestiä' ja ota sieltä vaikka Mafinkan tiedot, värjää ne siniseksi ja klikkaa hiiren oikealla puolella ja valitse kohta 'kopioi', sitten menet Mafinkan yläpuolelle tyhjään kohtaan ja klikkaat sitä hiiren oikealla puolella ja siitä 'liitä'. Saat Mafinkan tiedot näytölle, mutt siihen vaan sit muutat Mafinkan nimen kohdalle Putunen ja dpon kohdalle ppo 0 (eiks se niin ollut :confused:) ja sitten tallennat muutokset klikkaamalla ruudun alapuolelta kohtaa 'tallenna muutokset'.

Mafinka Ihanaista viikonloppua sulle kultasi luona :heart:. Peukutellaan hyvien säiden puolesta, että saatte kissa-aitauksen valmiiksi =).

Pikkutirri Peukutuksia edelleen :kiss::heart:!!

Minttu2011 Onnekasta dippailua ja risteilyä myös :heart:!

ON Minä aamulla yllätin ennen kaikkea itseni, mutta myös miehen, käymällä kimppuunsa kuin sika limppuun (no ko teki mieli =)), mutt eihän me kovasta yrityksestä huolimatta päästy ns. puusta pitkään ku miehellä soi herätys siinä touhutessa ja tuli vähän suorituspaineita ;). Lopulta puhalsin pelin poikki ja 'komensin' miehen suihkuun ja töihin. Mies vähän hätäili, että pitäis sittenkin vielä yrittää, mutt mä sanoin vain, että 'ehtiihän sitä vielä', vaikken ollut siitä ollenkaan niin varma, enkä ole vieläkään :ashamed:. Luulin, ettei mies olis osannut yhdistää pupusteluintoani kiertoon, mutt niinpä vain näytti tekevän. Poikkeuksellisesti päätin näet olla kertomatta, että 'pitäis pupuilla' ku jotenkin alkaa ihteä ahdistaa pakkopupuilut. Välillä jo ajattelin, ett olkoon ja menköön tää kierto, ett mitä sitä stressaamaan ku ei kuitenkaan onnaa, mutt kävipä kuitenkin niin onnekkaasti, ett itsellä heräs himot. Ja nyt sit heikkohermoiset saavat hypätä tän yli, sillä tunnustanpa, ett meinasi mullakin mennä 'vire' vähän huti ku miehen 'lipsutellessa' mun alapäätä tyttökissa vonkas koko ajan apajille :LOL:. Kolme kertaa nakkasin sen sängystä pois ennenkuin ymmärsi, ettei ne ollu mitään kissajuttuja ne =).
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Tässä eilinen testi (ylempänä) ja tän päivän testi samassa kuvassa. Mun mielestä noi on niin samanveroisia, ett sanoisinpa viivalla vielä olevan varaa vahvistua. Mulla ei nyt ole enempää testejä, joten loppu on arvailujen varassa :).
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


tattinen (41).............kp2/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp7/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp12/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp12/25-32......yk24( 08/09)...1.
putunen (41).............kp14/25-26.......ykyli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp22/28...........yk 1.......................1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp22/23-30.......yk 3v.....................1.
Nöpsö (43)................kp26/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp28/23-30.......yk14.......................1. yht.
pikkutirri (42)............kp29/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (41).............ppo0
Mafinka (49)..............dpo5
Ninni69 (42)..............dpo11
Pikkutirri (42)............dpo16
mahdotontako (46)....dpo17

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis - ei kun vaan nyt pilin kanssa vehtaamaan!:p:D
..miustahin aika tasavahvat nuo O-testin viivaset.

Ps. miekin vähän sellaisia leikkejä mielessäin suunnittelin..;)
..jos se miun oloinenhin siitä reipastuis:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Outs, päivitinpä RKTT-listalle putusen ja omat tietoni. Juu, niinkuin voisin olla varma, ett enää kannattaa pupustella, mutt luulen, ett miehellä on ainakin tuleva olemaan yritystä tänä iltana. Poistelen itteni RKTT-listalta jos ei hommasta tule illallakaan mitään, sillä eihän tässä nyt ihan voida touhutippojen varassa RKTT-listalla roikkua =).

ON Toi alun Outs tuli siitä, että mulla iski aivan älytön masupipi ku join ison lasillisen greippimehua. Ei hyvä yhdistelmä kahvintäyteisen päivän jälkeen. Olis pitänyt ottaa jotain hapanta väliin :ashamed:. Sitten toisekseen, kun noita tikkujani tiirailin kirkkaassa auringonpaisteessa ja vertailin keskenään, niin eilinen t-viiva on suhteessa c-viivaan himpun verran vahmempi kuin tän päiväinen. Ja kolmanneks, koska mulla jo viikko sitten oli ovislimoja havaittavissa, en jaksa uskoa, ett Oili vielä tekis tuloaan. Viime kierrossa mulla oli vahva ovisviiva, mutt ei pienintäkään yritystä hedelmöittyä, joten eipä noiden viivojen varassa voi kovin suuria toivoa, mutt toivonpa silti vain =), siis jos sitä piliä vielä saisin :).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos kommentista :kiss:. Hyvä sinä ku jaksat jo 'vehtaamista' =) suunnitella. Varmasti se mieli siitä vähän virkistyy ja tiedä vaikka olis plussakin parin viikon päästä tulossa jos ja kun sulla ovistuntemuksia jo. Mikä kp sulla nyt on?
 

Yhteistyössä