40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kipeänä :( Yöllä heräsin polttavaan kurkkukipuun, mutta sain sen kuosiin että pääsin töihin. Meille piti tulla vieraita huomenna, mutta peruttiin, koska EN JAKSA. Lämpöä oli 37, vaikka koko päivän oon nappaillu vaikka mitä roppia.

Mutta jotain positiivista, eli negatiivista: tilaamani testit tulivat tänään, ja Davidin raskaustesti näytti puhdasta negaa! Viime viikolla tein edellisen testin ja siihen tuli selkeä plussa. Toivottavasti ensi viikon verikokeet vahvistavat saman asian, eli kroppa on toipunut tuulimunasta ja päästään pian taas tositoimiin.

Ihanaa viikonloppua meille kaikille, Putuselle tsemppiä ja kaikille muille myös :heart:

Ps. Meillä myös kissat aikoinaan asettuivat katseluasemiin, kun seksihommiin alettiin.. Pikkaisen häiritsevää joo, ja huutia saivat :D
 
Mahtavaa putunen!!! Kaksi pikkumatkustajaa, ONNENHALAUS matkaan :kiss: Uskon kanssa, että toisella pienellä on parempi olla lämpimässä kohdussasi kuin pakkasessa. Harmi, että ei tullut huuruneniä, mutta toivottavasti ette tarvitsekaan niitä, vaan näistä saatte vauvan tai kaksi syliin asti :heart: Onnea piinistelyyn, ja sitten se varsinainen piina vasta alkaa, kun plussaat :D

Kiitos mur-mur :heart:, täältä laitan takaisin ylläripyllärisyksyn -toivotukset. Teidän Salli on syötävän suloinen nappisilmä :)
 
Kiitos kaunis Soili:kiss:
..en mie sitä ylläriä taida enää jaksaa..aika ajoi miun ohitse..peloittaa pelkkä a-ja-tus-hin tärpistä ja siitä huolesta, mitä se toisi tullessaan..ei jaksa enää..samalla tietenhin nyt näitä luopumisfiiliksiä sitten poden..:'(

..juu, Salli ON söpöinen..ja TOSI VIRKEÄ!..;)
 
Ottis
WP Hienoa, ett Hcg-arvot jo laskeneet =). Toivottavasti kierto tasoittuu pian ja pääsette tositoimiin :heart:.

Ps. Meillähän Poju saattoi vaikka nukkua samassa sängyssä, kun pupusteltiin, eikä se ekojen kertojen jälkeen häirinnyt, mutt toi neitosen toiminta oli kyllä jo vähän liikaa :LOL:.

mur-mur Niinhän se olikin, ett päätit ton piinailun jättää kokonaan välistä. Oletkos nyt miettinyt tarkemmin minkälaisen ehkäisyn otat käyttöön, ettei tarvitse jännäillä eikä pelätä?
 
Ottis - en ole ehkäisyasiaa päättänyt vielä..on veto ollunna niin poijjes..
..kierukkaa EN ainakaan ota!
Kunhan vastaus tulee siitä kontrolli papasta, olen yhteydessä Naistenpolille..jos ne nipsut munanjohtimiin sitten..pitäis vaan saada ekaksi painoa tippumaan muutama kiloinen, miullahan jemmassa viikoksi ne pussikeitot&smoothiet.

Mie sitä lemmiskelyä ihan omaksi ilokseni vaan(ja miehenhin):)
..en raskaustumis mielessä ollenkaan..jos saisi sellaisen kokovartalohieronnan - ai ai..:p
 
Viimeksi muokattu:
Putunen: Onnittelut kahdesta kyytiläisestä!!=)..Plussaa myös kahden viikon päähän toivon!:heart:

Ninni: Pahoittelut negasta, vielä se voipi plussaksi muuttua kyllä, toivon sitä!:heart:

Ottis: Uudelleen paremmalla Onnella miehen kaatoon:)

Mafinka: Kivaa vkloppua miehen luona!:heart:

Minttu: OvisOnnea tähän kiertoon!!:heart:

Soili Onnekasta raskausaikaa edelleen!:heart:

Oliivitar: Kiitos toivotuksista!:)Onnekasta raskausaikaa edelleen!:heart:

Pikkutirri: Sinulla taitaa olla yllätys tulossa, eli plussa!!:heart:..Sama täällä en uskalla ja halua testata, katsotaan alkaako minulla nyt kerralla vaihdevuodet? :))

Hyvää vkloppua kaikille!

mahdotontako
 
Ottis
mahdotontako Ei taida kaato-onnea riittää tälle päivälle :'(. Miehellä kiireinen urakka ja on edelleen töissä. Voipi olla, että kun sää on näin hyvä, ett yrittävät saada sen tänään valmiiksi, ett voi pitää huomenna vapaata. Ja lupailin mä vähän, ett voitais lähteä pentujen kanssa mökillekin. Tänään en vaan saanut puhtia itestäni, ett olisin yksin niiden kanssa lähtenyt. Sit toiseks, pelkään vähän, ett Pojun ikävä iskee uudelleen ja eri tavalla ja sillä vähän pentujen tutustuttamista mökkiin vitkutan.
 
Ottis
mur-mur Juu, minä muistan, ett teillä on ihan kivasti lemmiskelty muutenkin kuin vauvan kuva silmissä =). Tai se on ainakin kuulostanut kivemmalta kuin vastaavat aktit meillä :). Korkkasin ekan lonkeron, kun ei sitä ruojaketta näy kotona. Kääk jos menee tämä kierto kokonaan huti :headwall:. Töissä jo laskeskelin, että jos nyt tulisin raskaaksi, olisi jouluna jo rv 20 menossa ja LA äitienpäivän tienoilla :saint:.
 
Niin Ottis, monastihan se lempiminen maistuuhin silloin makiammalta kun Ei ole tärppi aika!=)
..nyt on meillähin ollunna hiljaiseloa sen suhteen..jospa se tästä..

Kyllä tuo karvakorva pitää miut liikekannalla, huh huh - mahdoton meno päällänsä:O;)..ulkosalla teki pisut ja sitten lasten kera riehkamaan..sisälle tuli sitten kakkendaalit, onneksi nätisti paperille.

..on tämä jotain u s k o m a t o n t a, tämä väsymys..ei tahdo ajatuskaan enää juosta:ashamed:
..olen taas alkanut valvoskelemaan aamun tunteihin:|..sittenpä se unukka maistaa kun poikanen lähtenyt kouluun ja koiruli syötetty, sekä ulkoilutettu..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Herranjee, mur-mur, minä en kärsiny kattoa tuota rieputusta loppuun asti.

ON Meillä ukko varmaankin huomas mun ottaneen kupposta ku syötyään hyppäs sanaakaan sanomatta siviiliauton rattiin ja lähti jonnekin. Luulin ensin, ett kävis vaan kaupassa, vaan kun herraa ei kuulu, oletan hänen olevan käymässä mökillä ku eilen illalla puhui, ett vene on tyhjentämättä (vedestä) ja tänään kysyi minulta olenko käynyt mökillä. Miks ihmeessä mä siellä lähtisin vain käymään, kysyn minä :confused:. Toivoin, ett olis kääpä lähtenyt sinne yöks, ett mä olisin saanut viettää laaatuaikaa kisuleiden kanssa =).
 
Mie en siis ymmärrä, MIKÄ tuossa on tarkoitus?????
..jumpata vauvaa/saada notkeaksi - TÄÄÄÄÄH!!!?|O

..tuolla oli vielä toinenhin videopätkä, missä naiset(äidit?)uittivat(uppeluksiin koko ajan) pikkisiä meressä - ei kovin vaavi nauttinut kun itki pieni niin kovin..:(
..onneksi mammat sitten nostivat vaavit syliin pyyhkeiden sisään..

Kyllä mie vauvauinnin ymmärrän..mutta k y l m ä s s ä merivedessä pari viikkoista pientä..voi v***u näitä!:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tämä elo on!!

Mie olen ittiäni pitänyt 3.8 lähtien 47vuotiaana..v a s t a h a n mie 46 täytin!:D

Eikä ole eka kerta kun olen ittiäni vanhemmaksi tituleerannut, voi minua dementikkoa!:headwall:
..miehen kera tuossa haasteltiin ja tämä miule sitten valkeni - tämä ikäni..:LOL:

Kummasti se vaan piristi kun vuosi hupsahti iästä lähteä yx kax..

Mukavaista iltaa ihunaisille!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkutirri
Huomenta :)
Kummastelee hän näitä tätejä kun kaks päivää ihan tuhrua tippa kaks ja tänä aamuna tuli ensin "pissana" veri ja sen jälkeen vasta pissa:LOL: Nyt sitten kunnon normia vuoto ja kipu:mad:
Oisko terolut tabuilla osuutta asiaan kun en niitä nyt ottanut tälle kierokselle..tiedä häntä.
Teidän juttuja niin muksua lukea piristää monesti päivää..eihän tämä elämä liian vakavaa saa olla vaikka vastustaa kyllä nyt ihan satasella mutta huomenna voi olla jo paljon parempi päivä :)
Pitäkää ihanaiset muksu päivä ja niitä plussapuhureita tietenkin hönkäilen täältä:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


tattinen (41).............kp3/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp8/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp13/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp13/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (41).............kp15/25-26.......ykyli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp23/28...........yk 1.......................1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp23/23-30.......yk 3v.....................1.
Nöpsö (43)................kp27/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp29/23-30.......yk14.......................1. yht.
pikkutirri (42)............kp30/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (41).............ppo1
Mafinka (49)..............dpo6
Ninni69 (42)..............dpo12
Pikkutirri (42)............dpo17 :heart::heart::heart:
mahdotontako (46)....dpo18

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako ja pikkutirri Jokohan olis aika testailla? Ihan pikkasen vain =)?

Ninni69 Peukutuksia :heart:!

tetu68 Mitä sulle kuuluu, loppuiko vuoto? Toivotaan näin olevan. Olet ajatuksissani :kiss:.

tattinen Hyvä, että vuoto nyt normaalia. Saat kohdun taas kondikseen uutta yritystä varten :heart:.

ON Mies töissä ja jäi illalla pili tosiaankin saamatta :(. Lähdin eilen käymään yhden kaverin luona ja tulin kotiin kymmenen aikaan. Saunoin, töllötin "Mullan alla"-sarjan ja aloin nukkumaan kissojen kanssa olohuoneessa. Aamulla Tytti herätteli mut lempeästi. Oli kieltämättä kiva nousta rauhassa ja makoilla siihen asti, ett vain yksinkertaisesti teki mieli nousta ylös. Siis jo ennen yhdeksää =). Onneksi en illalla juonut kaikkia lonkeroitani, olis muuten saattanut olla huivi kireällä tänään. Nyt olen pessyt jo kaksi satsia pyykkiä, keittänyt kaalikeiton ja roudannut jätteitäkin kierrätykseen. Pian aletaan olla valmiita lähtemään mökille kisuleiden kanssa. Mies näyttää ottaneen lääkeensä mukaan, joten varmaankin menee sinne. Taisi nokkiintua siitä ku illalla motkotukseensa sanoin, että "Olis kiva ku vois joskus olla kotonaan kotonaan".
 
Ottis
ON Elättelen toivoa, että josko jospa sittenkin :heart:, sillä yllättäen greippilasillisen jälkeen ei alapää olekaan kuiva kuin Saharan autiomaa. Mutt ukko edelleen tipotiessään:'(, joten ei auta ku pelkästään toivoa =).

En viihtinytkään lähteä pentujen kanssa mökille, ku alko taas sataa ja siellä noille aivan liian vähän tilaa telmiä ku ei voi päästää uloskaan.
 
Uskaltauduin ja testasin äsken...
Davidin Pregnancy sillä herkällä testillä ja tuli sinne haljuakin haljumpi haamu...ei ehkä ois pitän testata mut kun aloin olee ihan varma jo..nyt taas tuntuu et pois se tulee kun ei tullu vahvaa viivaa:'( Saa peukuttaa...

Pakko vaan saada ajatukset pois ja yrittää olla positiivisin mielin ja ehkä "uskoa" siihen että hyvin tässä vois vielä käydä...

Sori ihan omaanapaa...
 
voi pikkutirri ihunainen - OLISPA NYT SIUN AIKA!!!:kiss:

Toivon niin kovin tärpille vahvistumista:heart::heart::heart:

..:attn:ja muistithan/tiesithän, että nuo David liuskat(herkät)eivät näytä kuin hailua viivasta alkumetreillä - näin hyvin monen kertomana täällä kaksplus pinoissa!!!
(esim. plussapinossa)ja itselläni samaisia kokemuksia kyseisestä testistä - myös puikkomallista, sekin sitkiään näyttää monesti haaleaa viivasta kun muut testit jo selkeämpää.
 
Viimeksi muokattu:
Mie heräilin aamusta ennen kasia koiran uikkamiseen - ei ollut reipas tytteli tehnyt pisuja, eikä kakkeja sisälle..käytin ulkona ja sitten menin parisänkyyn jatkamaan unosia - aina tuonne klo 14.00 saakka!!!:O:rolleyes::D

..ja s i l t i k i n minua vaan vätystää!!!!!!!!!!!!!!!|O
..jos kaffetta vähän(aamu sellaista)nauttisi..olin ulkosalla Sallin kera, kovasti naapurin lasten kera juosta laukkasi, nyt maistuupi unukka:)

Ps. miulla eilen kävi mielessä - vain hetken..että kun olen V A S T A 46..voisin e h k ä kuumeilla hetken vielä:ashamed:..mutta järki käteen täytyypi ottaa..JOS tärppää ilman ehkäisyä, kattellaan taas ja ihmetellään(surraan?)..huokaus

Ps.Ps. pikkutirri - kuvaa miustahin olisi kiva kattella siitä R-haamuisesta?!:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi

Yhteistyössä