40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
IHANAA, ku joku sanoo nuoreksi:LOL:,Ja kiitos kaunis vinkeistä.. En oo vielä mummi mutta keväällä tulossa=), jänniä hetkiä, paljon plussatuulta testaajille..mulla vois ehkää olla kierron noin 5pv, voi olla kyllä myös mitä muuta vaan. Meillä ei oo mitään ehkäisyä ollut käytössä pariin vuoteen.. tosin eipä oo osunu päivätkään kohdalleen, siis silloinkaan, kun vielä oli ees aavistus koska vois tärpätä. Ja niin vaan tytär tuli raskaaksi pillereistä huolimatta:confused:mutta josko se tästä sitten tärppäisi.
 
Ottis
Valkeakuulas R-testit näyttää aamulla tuloksen luotettavammin, joten eiku aamulla dippaamaan taas =). Peukkuja :heart:!

Minä sain sittenkin siivottua ja ihanaa ku kotiin tullessa tuoksui terassikin puhtaalta. Haettiin samoilla hikoiluilla myös kärryllinen puita ja viimein grillattiin pihalla makkaraa. Miestä meinasin jo taas moittia ku oli jumittua koneelle eikä kuule eikä näe mitään. Pojun päästi livahtamaan ulos ku ei kato kinttuihinsa yhtään :( ja minä tietty sit etin sitä taskulampun valossa ulkoa ku ukko taas vain nettailee.
 
Hyvää iltaa ihanaiset!!! :heart:
Minulla on yllättävä ilmoitusluontoinen asia!!! :attn: :ashamed: :)
Minä teen paluun tälle palstalle. Pitkän keskustelun jälkeen päätimme Liamin kanssa että meille saa tulla kolmas yhteinen lapsi jos on tullakseen. Liam täyttää pian 33v jos toiveemme toteutuisi kahden vuoden sisällä se olisi mahtavaa. Mutta jos ei olemme tyytyväisiä siihen mitä meillä on. Varsinaisen "yrittämisen" aloittanemme vuoden vaihteen jälkeen. Pääosin mennään rennolla fiiliksellä tulee jos tullakseen.
 
Tervetuloa MrsBree taas kuumeilemaan :wave:

Plussatuulia jokaiselle! +++++PUUH! Ja tarrasukkasia ja teippiä jo plussanneille!

Mulle voisi päivittäjä päivittää kp5 tälle päivälle. Itse ehdin iltapäivän puolella vasta päivityspuuhiin, jos ei kukaan sitä ennen ole ehtinyt =)
 
Mukavaa päivää kaikille toivottelen näin pikaisesti! :flower: Töihin tästä kohta lähdössä.

Mittailin tuossa tänä aamuna ovulaatiota, tänään kp14/28, eipä plussaa näkynyt, josko mie olisin sen sitten missanut. Melkein tasavahva viiva oli siinä digin testitikussa. Eli olisiko ollut jo eilen tai vasta tulossa (jos tulee)..? Kun niitä inseminaatioita on tehty, niin ne on aina tehty kp13 tai kp14 -- aina juuri ennen ovista. Mie kun oon jättänyt tuon mittailun melkein kokonaan, oviksestakin kun yleensä niin selkiät oireet ja raskaustestejä miulla ei ole ollenkaan kaapissa. Taidan olla turhankin pessimistinen tähän luomusti raskautumiseen! :D (Me ollaan tuon miehen kanssa näitä "selittämättömiä" tapauksia; mitään estettä ei pitäis olla raskautumiseen..) Onneksi mökkireisussa tuli pupuiltua:heart:, ettei tämä kierto "hukkaan" ole mennyt vaikka ovis olisikin ollut jo eilen.

Plussapuhureita puhkun kaikille täältä!! Ihanaa kun ei sada ja välillä aurinkokin pilkistää pilvien raosta. Hyvää päivää, leidiset! =)
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Ja erityisesti Mrs. Breelle koskapa oltiin tuolla odottajissa samaan aikaan. Synnytit hieman minun jälkeeni. Meille syntyi 18.3 tyttö ja lapsi numero 8, joten täällä minäkin T A A S taustalla oleskelen ja jos vielä saisi yhden pienen lahjan, pienen pienen vauvan.....
Eli itse olen samoilla ajatuksilla, että max kaksi vuotta on tässä aikaa itselle annettu, mutta yritystä ei vielä tosissaan ole aloitettu.

Nyt on kierto päässyt käyntiin imetysten loputtua, mikä sinänsä on haikeaa, koskapa rakastan imettämistä, mutta en näköjään ole kovin kummoinenkaan ravinnon lähde. On aina loppuneet liian aikaisin tuo imetys, vain yhden lapsen kohdalla olen saanut imettää 1,5 vuotta.

Nyt on siis kp 7, ja minut saa laittaa listalle jos joku haluaa, mutta en siis vielä ihan niin pitkällä ole raskautumis-ajatuksella kuin muut. Ikää on 41v.
Lapsia siis kokonaista 8 kpl, mutta keskenmenojakin on muutama. Kesällä 2006, jonka jälkeen heti kaksosraskaus yllätti, sekä joulun alla 2009, jonka jälkeen plussasin kesällä 2010.

Kotona on siis 3 alle kouluikäistä ja muut ovat jo osa aikuisia ja osa ylä-asteikäisiä, yksi alakuoulun 5. luokalla.

Tämä palstailu on vähän koukuttavaa, mutta on ihanaa olla mukana joukossa, jossa toiset kannustavat kaikesta huolimatta.

 
MrsBree tervetuloa täältäkin suunnasta!

Vielä tästä ovistesti hommasta: päädyin itse siihen että aloitin halvoilla tikkutesteillä ja kun tuli vaalea viiva, siirryin clearbluen digitestiin jossa ei tarvitse arpoa viivan väriä. Saas nyt nähdä, auttoiko testi tekemään tulosta!;)

Hirveällä kiireellä käyn nyt kurkistamassa, olisi paljon kommentoitavaa vähän jokaiselle mutta jää nyt. Sen sijaan ISOT TERKUT ja paljon plussatuulia kaikille!:wave:
 
Mrs Bre, welcome back =)

mur-muren nähnyt kyseistä dokumenttia kun vähän lopusta.. pahalta tuntui esim. poikien puolesta kun äiti sanoo, että elämästä tulee aina puuttumaan jotain jos ei sitä tyttöä siunaannu. Itellä ei onneksi ole koskaan ollut mitään "pakkomiellettä" sukupuolen kanssa ja nyt varsinkin olisi ihan sama kunhan se vauva suotaisiin.

Veritestin tulos 471. OK se ei ole korkea mutta sopii vielä "haarukkaan" Tuossa olis vielä se 3 päivää kuukautisista laskien siihen vk 6 jolloin pitäisi yli tuhannen päästä. Teoreettisesti mahdollista vielä... luin toki jostain palstalta ihmisistä joilla yli 2000 tässä vaiheessa ja niin vaan keskenmeno tuli ennen 7. viikkon täyttymistä. Ja joku jolla oli 5+6 ja arvo 270 jonka lääkäri oli todennut normaaliksi ja vielä oli raskaana ainankin 13+3.. tähän oljenkorteen sitten minä takerrun : /

Ei auta kun odottaa se muutama viikko ja jos sitte varais tonne yksityiselle sen varhaisultran..jos sinne asti päästään!!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (42).............kp 5/25-26.....yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp6/?.............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp6/28-41.......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp7/?.............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp12/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp17/20-30......yk.3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp17/30-50.....yk2...(tm 7/11)..3
Minttu2011 (43)........Kp20/27-29......yk12( 04/11)...3.
Euphonia (40)...........kp19/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp22/24...........yk3.......................3.
Minni007 (47)............kp26/27..........yk 1.......................3.
Zillian (42)................kp32/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp33/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
Nöpsö (43)................kp36/29-32......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp37/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Minni007 (47)....................pp6
Whisky Peat (35)...............dpo3
Minttu2011 (43)................dpo7
Zillian (42)........................dpo18
Pikkutirri (42)....................dpo18
nöpsö(43).........................pp20:)heart:pp8)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Tetu68, eikös tuo sun arvo ole raja-arvoissa.

Tervetuloa MrsBree, mehän oltiin yhtäaikaa tuolla odottajissa, minä kun en edellisessä raskaudessa kuumeillut tällä palstalla. Olen tosin aikaisemmin silloin kun luomuna yritettiin kuumeillut.

ON. Tänään siis pp6 ja tässä aamupäivällä alkoi pahoinvointi. Ei "laattaa" tule mutta öklö olo. En kyllä usko että voisi nyt jo alkaa pahoinvointi, mutta kun tietää että on ehkä mahdollista olla raskaana, niin hetihän tämä on raskausoire. Normaalisti luulisi että olenkohan tulossa kipeäksi
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis
bugsy ja mrsBree Tervetuloa takas piinailemaan teille molemmille :heart:!

Piitu73 Ellen väärin muista niin mulla ei digitaalinen ovistesti ole viivoissa näyttänyt koskaan vahvempaa testiviivaa, vaikka onkin hymynaamaa näyttänyt. Voi siis ovis olla hyvinkin lähellä. Mutt mulla on käynyt niillä sit samoin kuin mur-murilla myös, ett hymynaama on tullut kahtena päivänä peräkkäin. Ohjeessahan tietty on, että kun testi huippua näyttää, ei enää tarvis testailla ja siihen olis uskominen, mutt olenpahan vaan joskus testannut ihan testiä testakseni =). Toivottavasti se plussa nyt tän kierron lopussa sitten tulee :heart:!

keskeneräinen Mitäs se sun digiovistesti näyttikään =)?

Valkeakuulas Dippasitkos aamulla r-testin?? Peukutuksia :heart:!

Minni007 Toivottavasti et ole tulossa sairaaksi, vaan tuo ällötys olis merkki jostain plussakkaammasta :heart:!

ON Mulla taitaa tämä piinailu pikkuhiljaa silleen luontevasti vähentyä tän nettailunkin suhteen, sillä huomenaamuna lähden kahden päivän työreissulle ja vaikka varmasti perjantaina ehdinkin koneelle, tulee taas viikonloppuna taukoa, kun lähdetään perjantaina miehen veljen luokse ja ihan yökylään. En tiedä varmaks vielä tullaanko takas lauantaina vaiko sunnuntaina. Mua tosin jo nyt hirvittää a) jättää pennut miehen hoiviin kahdeks illaks, vaikka hän vannoikin niiden kanssa pärjäävänsä ja sitten b) heti perään viikonlopuksi veljentytön hoidettaviksi. Veljentyttö tosin käy huomenna ja ylihuomenna jo päiväseltään pentuja kattomassa ja leikittämässä ku mies tekee kuitenkin huomattavasti pidempää päivää ku minä eikä ole kiva, ett pennut joutus olla täällä lähes 12 ilman että niitä kukaan rapsuttelis tai muuten vaan hoivailis.
 
Viimeksi muokattu:
bugsy, nyt se kuumeilu alkaa sit kunnolla;) aivan ihunaa, jotta JO 8 lahjaa siulla:kiss:

Minni
..hmmm..vai huonoa oloista - IHUNAA sinnehin, se ON varppina :heart:SE:heart: oire!!!!!!

Ottikselle oikkein mukavaa työmatkaa ja rentoista lomailua miehen sululaisissa:wave::heart:


ON..mie tänään porskuttelein mammia sen jäkeen kun poikanen läksi kouluun - klo. 8-11.20..nyt on taas hiukka enämpi virtaa..

Juuri nostin uunista poijjes simpukkapasta-kana laatikon - Namis!:p
..illasta mennään kyläilemään lapsen kera vanhan tuttavan tuttavani tykö - hällä kaksi vilperoista poikasta=)
..ollaan vimeiks nähty/istuttu nenätysten jutustellen ja viiniä nautiskellen n. 19v sitten!
 
Viimeksi muokattu:
tetu - siihen haarukkaan mahtuu HCG arvosi hyvin:kiss:
..niin kovasti toivon sitä yli 1000 arvoa kuudennen viikon täyttyessä.:heart:
..koska: usein korkeampi HCG arvo tietää raskauden onnistumiselle hyvää:)(poikkeuksia lukuun ottamatta)

Kuudennen viikon jälkeen ei HCG enään tuplaannu 2-3vrk:n välein, vaan esim. n. viikon..mutta sitten ei enään kannata seurailla verikokein - ultra sitten jo paras.

Kaik raajat täällä siulle peukuttelee!d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos peukutuksista ;) .. aikas epätoivonen on tämä fiilis näillä arvoilla. Neukkulan täti sanoi, että 1.5 vuorokauden jälkeen tuplaantuisi tässä vaiheessa. Eli ihan hätäseen olis vielä mahkuja siihen mutta ..mie olen ikuinen pessimisti...kääk :O
 
Hei :)
Nooraneeamaria Tervetuloa miunkin puolesta:wave:
mrsBree Tervetuloa takaisin :wave:
ON: ovista tässä 4 päivää pyydystelly mutta joka päivä hailakka viivanen että saapas nähdä tummuuko ollenkaan:( Muutenkin väsy päiviä että huh,huh..
Noh päivä kerrallaan porskutetaan menemään ja toivossa aina parempi päivä=)
Plussapuhureita kaikille hurrrrrrrrjasti:heart::heart:
 
Ottis
mur-mur Työmatkasta ainakin tulee rentoinen, toivon mukaan. Väsy voi iskeä jossain välissä, kun pitää olla skarppina 24/7, mutt ei se mitään. Meillä on mahtava porukka ja paikka, jonne mennään on aivan ihana näin syksyllä. Miehen veljen luona on odotettavissa mm. kotitekoista ruokaa ja paljuilua, sillä hän oli sanonut, ettei hävitä paljua ennenkuin me ollaan kerran siel käyty polskimassa ja muuten olis kuulema kokolailla kiire päästä ko. laitoksesta eroon =). Mies peräti jo hyväksyi minun ulkotulisuunnitelmani.
 
Pikaseen taasen heipsaukset!!!

Tervetuloa uudet "vanhat" mrsBreen ja bugsy minunkin puolestani!!!

Kiitos Putunen päivityksesta ja onnekasta uutta kiertoa!!!

Ottikselle hyvää reissua ja Mur-murille ihanaa iltaa hyvässä seurassa...

Tetu68...mä niin toivon että kaikki menis hyvin...onnen pimpiloita pikkiselle!!! Ja Nöpsölle kans!!

Mafinka kiva kun kävit moikkaas:wave:

Ja Piitulle ja Valkeakuulaalle ja keskeneräiselle ja Minni007 ja nooaneeamarialle kans heipsaukset!!!

RKTT-laisille onnen pimpuloita!!! ja mut vois päivittäjä poistaa tuolta rktt-lisalta...tänä aamuna testasin ihan puhtaan negan..empähän ees pikkistä kuvittele ja haaveile tästä kierrosta enää...niitä lugeja meinaan perjantaihin asti laitella(ellei vuoto sitä ennen ala) josko se sitä kiertoa siirtäis, ni ois se pupustelu ovis aikaan "tuhannesti" helpompaa ilman kuulevia korvia:D
 
Ottis
tattinen Peukuttelen, ett saisit Oilia hameenhelmasta kiinni ja pääsisitte sitä hyödyntelemäänkin. Väsy on täälläkin, tuntuu, ett siitä on tullut ainainen kumppani. Eilen tosin oli hyvä päivä, mutt täytyy tunnustaa, ett koville otti siivouksen aloittaminen ku päikkärit olisivat tuntuneet niin hyvältä. Jospa tässä alkas pikkuhiljaa keuhkot putsaantua ku olen päässyt kuitenkin jo muuttamaan uuteen työtilaan ja nyt saan olla loppuviikon pois koko rakennuskompleksista.
 

Yhteistyössä