40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Euphonia, lämmin halitus:hug:..voi miten surullista kun nyt ei tärpännyt:'(
..onko jotahin jatko suunnitelmia olemassa?..voimasia kovasti:kiss:

Zillian - mie olen myös tänä vuonna, reagoinu hyvin vahvastai tähän pimeyteen..kaiki niin likaista ja harmaata:ashamed:
..nuo jouluvalojen laittamiset varmaanhin helpottaa pikkasen oloista.:)
Jaksuja siulle:kiss:

Ottis - ei se "Oili" taida ihan vielä..odottele vain hetki=)..ja ne Kp 3 kipuiset, on varmaanhin niitä munarakkulan kasvuvaiheen kipuisia.
(miulla ne alkaa yleensä Kp4)

Tästäpä vähän++++++++++tälle kiertoa.:heart:

Minttu
- voihan kurjake jos tämä nyt nega kierto:(halitus täältä:hug:
..pikkasen mie vielä puhallan++++++:kiss:



ON..dippasin kuitenhin aamupisusta kun sattui sopiva sauma(mies läksi poikasta kouluun viemään)
..ja ihan blanco...en parhaalla tahdollakaan - saatikka kameralla, saa mitään muuta näkyviin.

Huomenna saattais tulla niitä herkkiä postin mukana..nyt vain vuotellaan..
..lämmöt on aamusta jo korkeat(Luget?)..nyt esim. 37.3
Nousivat kyllä jo ennen Lugejen aloitusta tuonne 37.1..

Tisut vielä kipiät ja KN roikuskellut oviksesta lähtein turpeisena ihan alhaalla.
Masulla ehkä pikkasen painon tunnetta, hy-vin vähän..ei mitään nipistelyjä, eikä nippasuja.
Jalkoja repii: jalkateristä ja pohkeista(vasen jalka)siinä kun se pinnallinen, kipiä tukos!:x

Makoilin iltapäivään klo:15.00 melkeinpä!:O(heräilin aamusta aikaiseen ja vaivuin uneen taas klo. 11.00) ja heräillessä kovasti selkään sattui(liika makoilu?)ja alavattaanhin jomotteli(aivan täti tuntemuksia)

Pinnaa kiristelee kovin:kieh:
..jätin Seronilit poijjes reilu 2vko sitten, joten siinähin yksi syy..kait ne on vain haettava taas käyttöön kun ei meinaa ittensä kera edes pärjätä - räiskähtelen pienistähin asioista..:(

Eihän miulle ole ennenkään tullunna mitään haamulaisia dpo8..ai-kai-sin-taan dpo10 vasta..niitä viivanpaikkoja todistetusti kyllä ainahin dpo9

Täytyy vain toivoa parasta:)
 
WP - Kp:t korjailtu!

Kävin kurkkimassa muutaman sivun taaksepäin..ja ainahin 22.11 lähtien - tähän päivään, olisi siun Kp NYT tuo 12..mutta itsehän tiedät parhaiten=)

Noita virheistä sattuu helposti kun teksti hyppii(ainahin miulla)silmissä ja siellä on muutahin, kuin pelkkää tavallista kirjoitusta ja numeroita - on noita piiiiiiitkiä kirjain/numero/merkki litanioita..

Hyvä kun huomasit!:wave:
 
MurMur...mulle voi listalle laittaa kp 7. Elikkäs viikon päästä sitten taas pakkonaintia ;) Ei no...ihan kivaa puuhaahan se on,mutta alan olla tosi väsynyt siihen ajoittamiseen.Ja jos ei ajoittele, niin sitten ei ainakaan paljoa toivoa ole. Musta tuntuu, että mun miehen suurimmat halut ajoittuu aikaan just jälkeen menkkojen ja kun alkaa olla ovis lähellä, se on jo väsynyt koko juttuun ja saan keksiä vaikka mitä metkuja, että saan vokoteltua sen peiton alle.
Olen ollut tämän päivän etätöissä ja katsellut tuota pimeyttä ulkona...voi kun pääsisi täältä jonnekin lämpimään...ei vaan ole mitään toivoa, mätkyveroja maksettavana tänä vuonna, joten ei voi kuin haaveilla matkasta.
Nyt sitten taas tyhmä kysymys...onko luteaalivaiheen pituus aina 14 pvää? Ihmettelen, kun mulla viime kierrossa hymynaama kp 13 ja menkat alkoi vasta kp 29...mikäköhän päivä se oikea ovis sitten on? Mietin vaan tuota ajoitustakin, että jos simppojen liikkuvuudessa on vähän heikentymää, niin jaksavatko nuo edes päivää-kahta pysytellä hengissä vai pitäiskö tuota ajoitusta yrittää just tasan siihen ovishetkeen eikä siihen hymynaamapäivään? Tajusikohan tästä mun sepustuksesta nyt yhtään mitään?

Z
 
Ottis
mur-mur Aamupisu ei sulla sit tosiaankaan näy toimivan. Mullakin saattaa se aamun toinen pisu olla silleen vahvinta. Toivottavasti Posti-Pate ei petä, vaan saat niitä uusia testejä huomenna.

Olet varmasti oikeassa niiden munisten kasvukipusten kanssa. Jotenkin vaan hullua, kun ei edellisen kierron jätökset ole kunnolla tulleet ulos ku jo uutta pukkaa.

Ja mulla muuten menee hermot justiinsa ku joku lehtikauppias alvariinsa soittelee. En vastaa, mutt aina vain sama numero vilkkuu näytöllä :(. Taitaa tämä kaamos kiristää itsekunkin pinnaa ;).
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on päivittäjällä mennyt ohi yksi viestini !täällä nyt kp 6 !!!
Ottis ja bugsy::hug::'(
ON: elämässä tuntuu olevan nyt kaikki sekaisin. Onneksi mieheni kanssa tuemme toisiamme, eikä vaikeudet ole loitontaneet meitä.
 
Ottis
Zillian Luteaalivaihe on siitä neljästätoista eteenpäin. Joillakin saattaa olla lyhyempikin, mutt käsittääkseni 18 päivää pidempi sen ei pitäisi olla. Ei tyhmä kysymys ollenkaan =). Simppasille on parempi jos ne ehtii vähintäänkin sen 7 tuntia muhia sisuksissa ennen munarakkulan puhkeamista. Ainakin digitaalisen o-testin ohjeissa on, ett on parasta ajoittaa pupustelu siihen, kun ovishuippu havaitaan, ts. ovista edeltävään päivään. Simppaset jaksaa ainakin sen kaksi vuorokautta, nuoret ja viriilit pidempäänkin :)

Ninni69 Minä ainakin muistan, kun ilmoitit kp1:n, mutt voi olla ett se onkin jäänyt sit just multa päivittämättä :(. Olen pahoillani. Mur-mur varmaankin tänään korjailee tai sit huomisen päivittäjä, kuka lieneekään.

Kiitos halista ja hali sulle takas:hug:. Hienoa, ett miehenne kanssa tuette toisianne, kun elämässä on vaikeuksia. Musta joskus tuntuu, ett meillä on päinvastoin, siis ett jos minä saan siipeeni, mies varmasti tekee parhaansa saadakseen tilanteen tuntumaan entistä pahemmalta tms. Eiliseltä vaan tuli mieleen, kun hän sanoi mun jotain särkeneen ja minä ihmettelemään, että se on kumma kun häneltä asioita särkyy, kun minä taas särjen. Ihan sama systeemi puheissa hällä kuin äitivainaallani =).
 
Viimeksi muokattu:
Joo, en tiiä missä vaiheessa on kp:t pieleen mennyt. Toissa viikon ke oli kp1, joten tänään sitten kp13. En itsekään ole noita päiviä niin tarkkaan seurannut, on tuo pahin kyttääminen ja vouhkaaminen nyt onneksi jo jäänyt :) Pimeys tekee sen, ettei sitäkään jaksa, keväällä ehkä taas hullutus alkaa :) Eikös se oo aika paha merkki, kun ovistestitkin unohtaa tehdä :DD
 
Ottis
mur-mur Tuo pävitys ei todellakaan ole ihan iisi juttu, vaan joutuu olla tositarkkana, kun ruutu on pieni ja siinä paljon tekstiä ja mulla esim. just nyt niin, etten saa yhteensopivuusnäkymää toimimaan, vaan teksti hyppii ruudulla ihan miten lystää eikä laidoilta kaikkea nääkään. Ja sit ku yrittää klikata jonnekin, hyppää teksti taas ja aloitetaan kadonneen kursosin metsästys uudelleen :headwall:.
 
Mulla muuten ainakin luteaalivaihe on kohillaan... viimeksikin ovis+ testiin kp 19, eli ovis kp20, ja menkat alkoi kp 35. Ettei ainakaan liian lyhyt oo... Vaikka kierto saisi olla kyllä "normi"mittainen, nyt 32-35 päivää.

Mullakin meni hermo puhelinmyyjiin n. kk sitten.. otin robinsonin kautta kiellon, ja vain Allerin myyjä on kerran soittanut sen jälkeen. Toimii!! Netistä löytyy kaikki tarjoukset ja tilauslahjat, jos jotain halajan.

Tsemppiä taas kaikille, jaksetaan vaan, pian ne päivätkin taas alkavat pitenemään :)
 
Niin ja ajoituksesta... siinä tm-tärpissä meillä oli toimintaa maanantaina ja torstaina kun oli ovis+. Luulisi, ettei maanantai-illan veitikat perjantaille jaksaisi kroolailla, kun ovis oli sillo :)

Ja viime kierroissa ollaan ajoitettu äksönit ovis+ -päiviin, eikä tulosta. Kun mulla se ovis voi olla kp 15 tai kp 21, niin ei vaan jaksa pupuilla säännöllisesti. Vanhuus ;) Ota näistä sitten selvää.
 
WP - se on hiinä ja hiinä jaksavatko simot 4vrk kroolata?
(huippu yksilöt kuulemma jopa 7vrk!)
..mutta torstain "lähetys" olihin sitten osunut nappiin:)..kurjaa vain, ettei kestänyt:hug:

Miulla ovis ollut yleensä välilä Kp10-13..pisimmillään Kp18(tämä kierto)
Luteaalivaihe kyllä myös se vaikio 14 jos-kus 15(paitti keskeytyneissä sitten pidempi)

..ja vielä..oikissa olet - ei sitä jaksa enään tällä ikää päivittäin, joka toinen tai joka kolmaskaan lempiä:eek:..meillä se 1-3krt/kierrollansa..joskushan me vanhathin intoudutaan, hih!:p


Miulla on kyllä nyt pinna kuin viulun kieli - niiiiiin kiiiireäällä!!!!!!
..mikään ei tunnu menevän putkeen...nyt mie haluisin hemmotella ittiäni lohturuoalla, olla peiton alla ja katella hyvää, itkettävää:'( elokuvaa - olla siis YKSIN..I H A N YKSIN!:ashamed:

..ja se itku ei kaukana..ja eilenhin silmät kostui ihan pikku jutuista..Juu ja Joo - voishan se merkata SITÄ..kun jaksaishin vaan uskoa?..

Tää menee nyt jotahin hywäistä ittelleen kaapista penkomaan(vaan EI pitäis!)ei meillä kyllä onneksi ole mitään herkkuja, tavan evästä vaan:p
((muoks))jääkaapissa onhin iso kippo miehen tekemää, nami salaattia!

Poikanen nukkuu, kohta mieshin menee..sit miun OMA aika alkaa:)
..pakko on helpottavat sauhutkin käydä vetelemässä:whistle:..on ollut taukoa 3vko:a..ei vaan nyt mahda mittään!!!

Mie kyllä nyt sanon jotta: JOKO täti kurvaa ra-ju-na..TAI sitten..ehkä..voi kunpa..


..T. hieman alavireinen ja takakireä mur-mur Kp26/dpo8
..jospa uusi päivä huomenna, pahan mielen pyyhkielee poijjes:heart:

Ihunaiset..onneksi ootte siellä jossahin:kiss:..saa syväntään purkaa:)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)............kp5/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp7/28-32.......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp7/20-30.......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp8/27-35.......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)....kp9/32-35.......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp9/26-27.......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp10/25-28.......yk2.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
anjamarita (43).........kp13/28-41......yk4.......................2.
Whisky Peat (36).......kp14/30-35......yk4...(tm 7/11)..3.
mariikka70 (41).........kp19/24...........yk6.........1.
tattinen (41).............kp22/22-28.......yk13(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp29/27-29.......yk1v 2kk( 04/11)...3.
annekristina(46)........Kp41/26...........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur







mur-mur (46).......dpo9
Minttu2011 (43)...dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]
 
Huomenia kaikille!
Ja kiitos kaikille myötäelämisestä, olette ihania, kun olette huomioinut minua! Ja osanotto myös kaikille muille paskoja asioita kohdanneille!

Kyllä liian moni joutuu kokemaan samoja asioita, ei voi mitään.

Eilen th soitti, ja kertoi, että viime pe 25. päivä oli ollut hcg jotain 9000, eli oli lasku suunnassa ollut jo, vaikka vielä ei ollut mitään vuotoja tms, vain tuo murskaava tieto ennen testiä, että ei elämää masussa.

Nyt tämän viikon torstaina käyn taas hcg-testissä, ja on mielenkiintoista seurata kuinka nopeasti laskee. Jostain luin, että niin kauan kun vuotoa on, niin on tuota hormooniakin, mutta en tiedä sitten ihan lääketieteellistä totuutta, enkä jaksa penkoa. On nimittäin tullut nyt selattua aika tiuhaan näitä netin syövereitä.

Ja jostain luin, kuten jo aikaisemminkin mainitsin, niin ihan oli lääkäri todennut jollekin, että km jälkeen elimistö voi herätä ja laittaa liikkeelle useampiakin munasoluja. Mutta en usko, että teoria ihan yks yhteen toimii, koska silloinhan olisi kaksosraskauksia paljonkin km jälkeen. Ja jostakin luin, että raskautuu helpommin km jälkeen juuri siksi, että tuo hormooni on koholla ja elimistö jotenkin hereillä. Ja sitten kun hcg laskee nollaan, niin ollaan ihan samalla tasolla kuin ihan normaalistikin raskautta yrittäessä. Eli aika nopsasti palataan alkuasetelmiin, ainakin jos kaikki tapahtuu kuin oppikirjoissa, mutta elämässähän ei todellakaan kaikki toimi niin.

Eli kaiketi voitte päätellä, että taistelutahto on herännyt.

Päivittäjä minut saa laittaa listoille keikkumaan, mutta en tiedä miten tuon kierron kanssa on. Laitetaanko km päivä kierron 1. päiväksi, kertokaa, jos joku tietää!

Kierto on siis normisti minulla ollut 29-31 päivää, joten nyt olisi km laskien kp 4/29-31.

Ja tilasin raskaustestejä 30 kpl, että voin seurata kotioloissakin tuota hormooninlaskua. Mutta tunnustan, että tilasin clearbluen digiovistestipaketin, joten ei kai auta kuin suunnata ajatukset eteenpäin.

Mulla on nämä nyt yhteensä siis 4 km tapahtunut kaikki samalla tavalla, eli ihan kaikki on kerralla tullut ulos, spontaanisti, joten toivottavasti kaikki tuli täälläkin kertaa pois. Nyt normi vuoto, ei mitään kipuja tms.

Muistan aika elävästi edellisen km, joka tapahtui 19.12.2009, "mukavasti" joulun alla. Oli niin haikea joulu silloin. Tuosta sitten seuraavan vuoden kesäkuussa oli viimeiset kk ja tuolla tuo ihanainen tytön pallero köllöttelee isin kainalossa nytkin.

Ennen kaksosia sain km joskus ehkä n. elokuulla 2006 ja sitten raskauduin heti lokakuulla ja kaksoset oli tulossa. Olisko tuossa kohden sitten elimistö laittanut liikkeelle enemmän munasoluja, en tiedä, kun meidän suvussa kaksosia on aika monet ja jopa luomu kolmosetkin!

Mutta nyt lähden juomaan greippimehua, joo, näin hurahtanut sitten jo olen taas!
Ja syön vielä greipin lisäksikin, koska en täältä kytykylästä löytänyt muuta kuin jotain morgonin greippi-appelsiinituoremehua, jossa hedelmälihat mukana. No, parempi kuin ei mitään.

Niin ja ajattelin muutaman viikon syödä 50mg disperiiniä, auttaa kuulemma km jälkeen, mutta en jatka kuin hetken aikaa, ja vitamiinejä myös.

Jaksuja kaikille, mur-mur mulle on kans vaikeata aikaa tämä loka-joulukuun väli. Liian pimeää minulle, masentaa koko pimeys. Minä haluan valoa!
No, joulusta lähtien on päivä aina kukonaskeleen verran pidempi ja molemmista päistä!!!
Sitä odotellessa.
 
MOIKKA VAAN TÄÄLTÄ!!!

BUGSYLLE
TSEMPIT KUUMEILUUN!!! Kiva että olet toipunut näin nopeesti ja jatkat yrittämistä!! :hug: Eikun eteenpäin sanoi mummo lumessa!!!!!:)

VOI MUR MUR Lohtuhalitukset sulle!!! :hug:Koita pitää häntä pystyssä!! Masentaa tää vuodenaika aika monia... Kohta taas mennään kohti kevättä kuten WB ja Bugsykin sanoi...:heart: Ai niin testasitko tänään? =)

NINNILLE lohtuhalitus myöskin!!!:hug::heart:Tsempit simppajahtiin!!!

OTTIS! Saitteko miehen pussit tyhjiksi???:D Mun pitänee tänään tehdä 'välityhjennys' miehen pusseista:LOL:kun se ei vissinä ite tyhjentele... jotta tulis huonot simpat taas ulos ja sitte kohti seuraavaa ovista... kai pussit on syytä myös 'rytmittää' noin 3 pv välein??;)
Onks miehes yhtään parantanut käytöstään sitten sen jälkeen kun kerroit niistä ilkeilyistä jne? Toivottavasti, ei ole kiva elää sellaisessa suhteessa (anteeks vaan!) jos koko ajan saa kuunnella syytöksiä ja sitä että itse on väärässä... Älä tykkää huonoa ystäväni rakkaani!:heart:

Tänään pitäis menkat alkaa ... tein halpisovistestin ja kyl se näytti jkverran hailukkaa mutten oikein luota siihen... ei oireita oo muuta kuin masua koski eilen menkkamaisesti ja tuli yks pyyhkäisy vaaleanpunaista mut se loppui siihen, valkovuotoa ollut enemmin kuin silloin viime kuussakin. Saas nähdä, oottelen ett iltapvstä alkais kunnolla. Sit clomit kierron 3:s päivä alan.

Nyt meen laittaa siteen housuun, klo 13:ksi meen töihin.. ilmoitan sit kun täti tulee ryminällä! Vaiks koitan kepitellä hus hus!!:stick:
 
Ottis
mur-mur Kiva, ett sun oloinen muuttui sitten jo loppuillasta vähän paremmaksi. Tuo oman ajan ja rauhan kaipuu on mullekin hyvin hyvin tuttua, vaikka en voi sanoa kaamosmasennuksesta kärsiväni, sillä minä oikein nautin näistä hämäristä hetkistä ja siitä kun aurinko iltapäivästä paistaa jo hyvin matalalta ja luo aivan erilaiset varjot kuin valoisempaan aikaan. Ja näkyypähän jouluvalotkin sitten kunnolla =). Tsemppiä, voimia ja jaksamista :hug:.

Kamalia nuo tietomurrot. Päivällä alko jo tuntua, ett pitääkö poistaa koko profiili täältä kohta ku nämä minunkaan juttuni täällä eivät olet olleet mitään lokoisimpia :).

bugsy Hienoa, ett jaksat jo elää täysillä uutta kiertoa :kiss:. Onnea matkaan :heart:!

Minttu2011 Täti pysyköön poissa :stick:.

Kyselit mun ukostani millainen se on ollut. Kyllä se kortisonikuurin aikainen äkäpää on muuttanut jonnekin muualle eli arki on ollut paljon helpompaa. Suorastaan lupsakkaakin välillä, vaikka eihän sitä muista täällä aina kertoa. Silloin kolmisen viikkoa sitten, kun piti olla koko sakilla mökillä ja lähdin sieltä pois ku ukko marmatti kissankakasta terassin matolla, oli sellanen viikonloppu, ett ukko kotiutui sitten vasta maanantaina. Seuraavana viikonloppuna kun äkäpää ilmaantui taas heti perjantaina alkuillasta, lähdin minä yksin mökille ja siinä taisi olla miehelle oppituntia, sillä viime perjantaina, kun hän alkoi taas kiukutella, sanoin, etten aina jaksaisi karata kotoani enkä tykkää, ett elämä on yhtä räyhäämistä, alkoi mies ottaa selvästi sanojaan takaisin ja vaikka vklna ei paljoa juteltukaan, oltiin sentään samassa talossa ja la-iltakin meni suht rauhallisesti, ainakaan konflikteja ei ollut, mutt en voi sanoa, ett oltas yhdessäkään aikaa vietetty. Toivon mukaan tuleva viikonloppu on jo ihan erilainen eli parempaan suuntaan.


ON Ovislimoja on ihan hurjana, vaikken ole edes avannut eilen ostamaani greippimehua. Alkoihin vähän tuntua, ett mitäpä jos kattosin tän kierron ihan ilman yhtään mitään. Ainoa mistä pidän kiinni, on ett syön foolihappoa reippaita annoksia. Ei pusseja illallakaan tyhjennetty, sillä mies oli illasta niin sippi, ettei edes suihkuun jaksanut. Jos tänään piliä saan, osuu ajoitus ihan nappiin jos sitten to tai pe seuraavan kerran pupustelis ja tekis ne varsinaiset talletukset :).
 
bugsy - miusta UUSI kierto lasketan alkavaksi km vuodosta..luulisin näin?:confused:

Hyvä, jotta taistelutahtoa siulla siellä - hedelmällisiä hetkiä toivon!:kiss:

Ninni69 - sie varmaanhin voit bugsyn tiedot laitella listaan..:)
Eli..bugsy (ikä?) 4/29-31 yrityskerta? monesko mukelo?..en muista noita muita;)


Minttu kurja jos ei nyt tärppi käynyt, halitus:hug:

..miullahin meinaa olla samoja aatoksia..vuoto ei vain ala ennen Lugejen lopetusta(n. 3-4vrk lopetuksesta)

Dippasin kuitehin sellaisen huutis ostokseni - R-testin..ja testiajan sisään näkyi tuollainen:

..ja testiajan jälkeen n. 5-8min tällainen:

..no höh - tuossa jälkimmäisessä ei näykkään mitään!:O

MIUN näytöllä _aavistus_ haaleeaa punaista mutta tosi tosi hiukka vain..
..pakko oli ilman salamaa ottaa, muuten tuo viivanen ei olisi näkynyt..paljaalla silmällä en näe mitään..on saamari niiiiin ohkainen testi(ärsyttävä!:kieh:)

Niin..ja tämä dippaus oli päivän toinen - aamupisukasta ei mitään viivasta.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kyllä minä olen tuossa ylemmässä jotain näkevinäni, vaikka kuva epätarkka onkin, tai ehkä just siks =). Peukutuksia hirmusesti, että viiva tuosta vahvistuisi :heart:. Ihanata :kiss:!
 
Laitan vielä tuon kolmannenhin kuvasen, siinä viivasen kohdalla vain punertava piste..


Juu Ottis - ihan livenä paljain silmin, en näe testissä mitään!
..ja ovat epätarkkoja, rakeisia kun ilman salamaa räpsin.

Kumma sekin..kun tänne aijaan kautta ne laittelen, ovat e-pä-tar-kem-pia, kuin omassa kansiossani?: /
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

Yhteistyössä