40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mitä testejä nuo on mur-mur? Ehkä ihan aavistuksen viivaa olen näkevinäni, kunpa saisit huomenna selkeämpää viivaa sekä kuvaa! on niin rakeista nyt ettei mun miniläppärillä saa kovin paljoa selkoa : /

Nyt kovasti paljon viivan vahvistumista sinne! :kiss: :heart: Toivon niin että plussaisit viimein ja ihan pysyvästi, 9kk verran :heart:
 
pikkuinen - huutiksesta tilailin, pitäis olla herkkiä..ei lue merkkiä, eikä valmistajaa.
..aivan surkean ohkaisia, tällaiselle ikänäköiselle tulkittaviksi!!!:mad:..:D

Ei tuossa dipatussa tosiaankaan mitään näy.:ashamed:
..noita kuvasia pitää(ainahin miun näytöllä)kattella hieman alaviistosta..sitten jotahin haaaaailuraista voi näkyä..

Tilailin vielä 4puikkoa R-keijulta, saa nyt riittää..tilaillaan lisää jos tarvetta..enään..

Henk koht tykkään enämpi leveistä liuskatesteitä, noissa puikkotesteissä se muovi ikkuna heijastelee ärsyttävästi ja ne saa sit purkaa tuhannen pi**un päreiksi, jotta saa tulkittua - onko haamuista, vaiko ei!:kieh:

Ei kyllä ole t i p p a a k a a n raskautunut olo!

..lähdenhin tästä kaffen keittoon ja lämmittelen valmiita lettuisia pannulla-Nams!:p
Maistuvat yllättävän hyville kun pannulle lirauttaa rasvaa, tirisevät siinä ihunan "lihottavasti!..:LOL:..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ovis+. Eilen ei juuri mitään, ja tänään Davidin vanhentuneessa puikossa ja wondfon tuoreessa testissä vahva viiva. Eilen talleteltiin omiksi iloiksi, voi olla että tänään ei irtoa sitten... Mutta en oo niin huolissani, aiemmissa kierroissa ollaan puuhattu just ovis+ -päivinä ja ilman tulosta. Nyt tyypit ovat siellä ikään kuin ennakkona :) Ja hei, ovis+ nyt kp 14, kun kahdesti aiemmin se on ollut kp 20 ja 19. Silläpä en sitä odottanutkaan vielä.

dpo0.
 
Hei taasen Ihunaiset Naiset!

Uusiakin on tullut näemmä TERVETULOA! Itse täällä taustalla hääräilen ja käyn aina välillä lukemassa edesottamuksianne!

mur-mur -kulta! Kyllä minun näytössäni jostain syystä tässä jälkimmäisessä testissä näkyy selvää punaviivaa :D

Kiirettä taas pukkaa joten ++++++-tuulosia aivan kaikille bongailuihin :kiss: ja :stick: -kepitystä tädin kaukaa kiertäväksi lähetän :D

Kuulumisia taas jos on kerrottavaa :D :wave: Halit ihan jokaiselle!
 
Kyllä minäkin olin murmurin testissä jotakin näkevinäni :)

ON: 9 munasolua saatiin kerättyä, nyt ne siellä labrassa sittiöiden kanssa kellii :LOL:
Huomenna vois soittaa onko hedelmöittyneitä yksilöitä, mutta enpä taida uskaltaa, jos kyselis sit torstaina et tietää kannattaako perjantaina mennä ja vaik en soittaskaan kait ne ilmoittaa jos yhtään alkiota ei onnistu. Vähän on sellaista matalapainetta mielialassa ja sellainen jotenkin surullinen olo. En tiedä miksi, olisikohan siksi kun on jännittänyt et saadaanko yhtään munasolua jne ja nyt ne on siellä poissa minusta. Ihan kuin olisi luopunut osasta itseään sinne labran kippoon :|

Aika kipeenä paikat on ja aamulla pitäis raahautua töihin hoitamaan mummukoita ja papparaisia. Jospa sitä buranan voimin. Huomenna pitää myös aloittaa luget + klexane, ihan uus juttu mulle et pistellään klexanee, ei ole aikaisemmissa hoidoissa sellaista ollu. Kuulemma auttaa jotenkin kiinnittymiseen....
 
Heippa kaikki ihanaiset :) mur-mur, kyllähän siinä testissä näkyi punaviiva :) toivottovasti viiva vahistuisi ja pikkuinen kestäisi loppuun asti :heart: Ja tietysti kaikille paljon plussatuulia :heart: ja plussanneille paljon tarroja pikkuisille, että jaksaisivat matkassa pysyä :)

Mulla on ollut närästystä jo pari päivää mitä ei yleensä ole ja tietysti vilkas mielikuvitus alkoi jo työskentelemään, että oiskohan se merkki jostain :D No joo, eihän se voi olla merkki siitä mitä haluaisin, mutta näin se vaan mieli tekee tepposia. Onneks on kuitenkin paljon muuta tekemistä ettei ehdi ajatella liikaa vauvajuttuja, sillä sitten sitä odottaa ihan liikaa ja pettymys on aina kurja, kun täti tulee kyläilemään. Toisaalta pitäis yrittää olla stressaamatta liikaa, mutta kun ei sekään aina onnistu, vaikka miten yrittäisi. Tosin syksy ja talvi on ollut sitä aikaa, kun on yhdeksän kuukauden odotuksia tullut, jospa se nytkin toisi sellaisen tullessaan. Syksyllä on pimeät illat ja joulun alla pitkä joululoma:D
 
Voi kiitos kaunis teillehin: Mafinka:kiss: anjamarita:kiss: ja Tiazza:kiss:..kun-pa olisitte oikiassa:)

Koppasin tuolta heinäkuun pinosta miun tärpistä kuvasen ja silloin oli menossa dpo10-11..

..eipä viivaset olleet tuon vahvempia Pregcheckin liuskatestillä(sama herkkys kuin nuo aiemmat dippailuni - Wondfon testit halpatestiltä)

Nyt tuo viimonen dippaus saattais olla 10mIU/ml herkkyyttä..en ole varma?
..mutta herkemmät näyttäneet miulle aiemminhin myöhempään sen plussan.

..IIIIIIKS, nyt alkaa ihan jännittämään..
 
anjamarita - Oi Oi ihunaa

Onnea ja hedelmöittyköön nyt mahdollisimman moni:heart::heart::heart::heart::heart:

Tiazza - närästyhän todellahin ON yksi vanhimmista R-oirehista..;)
..plussatuuloisia:heart:

Miun molemmat lasoset ovat saaneet alkunsa kevättalvella - maalis/huhtikuulla.

Mitä kuuluu annekristiinalle?..HuHuuuuu!!!:wave:

Huomenna jääkin miun dippailut iltapäivään..aamusta niin kiirus aina, ettei ennätä jäädä "tiirailemaan".:cool:

Mukavaista iltaa
..mie painun suihkuun ja jotahin muruista vielä jos rinnan alle laitteleis!:popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA!
Ei oo menkat tullu vielä... koko pv kytännyt ja ravannu veskissä.. ja sit mahaa tur-vot-taa aivan hirveesti. Ei muita oireita joitain tuikkaisuja lukuunottamatta,
alamasussa ja nivusissa.. mut niinku aiemmin totesin, dippasin eilenaamulla r-testinkin ja oli blanco!

MUR MUR ihuna! On siinä jotain väriä munkin silmään! IHUNAA!! Nyt vaan vahvistumista!! :heart:

Huomenna jos ei täti tuu niin ajattelin torstaina dipata testin, mulla on vielä yks herkkis tallella.. pitää kaupasta ostaa niitä pregcheckin testejä.
No mut nyt hyvät yöt!
NE +++++++TUULET MEILLE KAIKILLE!!!! PUUUHH!!!!++++++
 
Miepä kepitän Minttu sen akan kuvatuksen ennemminhin tänne huuuus:stick:..ja+++++++tilalle:heart:

Mie tunsin nyt äskettäin s e l k e ä s t i, että jos jotahin oli yrittämässä tapahtua kohdussa..se ei kestänyt:'(..tunsin sen H Y V I N selkeästi.

Alkuillasta vielä maha hieman painava, rinnat toooo-si kipiät(niin kuin aina illasta/yöstä olleet)..ja se väsy..NYT ei niin mitään - EI MITÄÄN!
..rintoja saa puritella rauhassa, ei satu..maha ihan tyhjä..ja ei väsytä tippakaan!

..ja tuo KN..se ei ole enään, kuin kypsä luumu..muuttui ihan lötteröksi ja avautunuthin hieman, niin kuin aina kun täti tulossa - ero h y v i n selvä.

Lämmöt myöskin pudonneet sen pikku dipin alespäin - 37.3-->37.1..eikä enää palele yhtään!
..sitten vielä: Mie rähjäsin(räjähdin:'() lapselle ihan kunnolla..huusin naama punaisena, kuin mikähin - oli mennyt kokeilemaan koulumatkalla, kestääkö jää!:O
..että mie säikähdin..siitä huutokin sitten..:(

Jos ei olisi täti ovella, olisin hillinnyt itteni paremmin..hormooni huuruisena vaikiampaa..*huoks*..on niin paha olo siitä huutamisesta:ashamed:

Hyv Yöt ihunaisille

..toivottelee niin pettynyt mur-mur
..putosin taas maan pinnalle sieltä pilvistä..ei miulle enää pieniä tule, miun täytyis se vaan saada kallooni taottua!
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti tänne piipahdin. Kiitos tervetulo toivotuksista!

Millä sivuilla olisi ohjeita siitä koska kannattaa aloittaa ovis testailut?

Mur-Mur
tuossa näkyy punaista kyllä, voi kuinka surullista, että tunnet jo muutokset kehossa. Tuo testi tulos oli niin lupaava....

Minttu
peukutkset sinne, että täti jättäisi tulematta.

Anjamarita toivottavasti mahdollisimman monesta tulee hyvä alko!! Kaikki vaiheet tuntuvat niin pitkille, kun joutuu odottamaan miten käy.

WB hyvä, kun on siimahännät jo valmius asemissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kopsaan, kun olo ihan kökkö.. siis fyysisesti.

"Hei, kiitokset ladyt :D Eilen ei talleteltu, ei kumpaakaan niin paljoa kiinnostanut. Mulla varsinkin on niin kamala yskä, että valvoin taas viime yön ja meen kohta lääkäriin. Luotan miehen simppoihin kyllä, että kun eilen oli se ovis+ niin toissaillan kaverit hoitaa hommansa :LOL: Ja jollei hoida, niin aina tulee se seuraava kierto. Ellei sitten tänään innostuta, mutta kyllä se varmaan myöhäistä sitten jo on. Meillä on aikaa, siihen haluan uskoa vielä."

Alkuun pelotti, kun näin myöhään herättiin tähän iltatähteen, mutta toisaalta juuri täytin 36v, joten sen puoleen voin vaikka vuoden vielä kitua jos palkinnon saan :) Kai mussa jokin masokisti asuu, pieni kipu on aina jossain oltava, jos ei keuhkossa, niin sitten syvällä sydämen sopukoissa :heart:
 
Ja mur-mur :hug: Sinä ihana, kultainen. Kaikkea hyvää sinullekin niin toivoisin, ja murheet mielelläni pois puhaltelisin. Niin kuin sinäkin aina meiltä muilta. Minä en tajua sitä logiikkaa, jolla tullaan 3-4 kertaa "vahingossa" raskaaksi, ja toiset itkevät ja kaipaavat sitä omaa pientä. Yritän aina olla vitsikäs "ei se määrä, vaan laatu", mutta ei se itseäkään oikein naurata.


Kyllä tässä tämän kuluneen yrityksen aikana itsellekin on selväksi käynyt, ettei näitä asioita ymmärrä kuin toinen sellainen, joka tässä samassa tilanteessa on. Niin kuin te. Enkä itse edes halua kuormittaa läheisiä omilla fiiliksillä. Mieheltäkin eilen varovasti kysyin, että mites olis, mutta sanoi että ei nyt kai joka ilta.. Heitin sitten, että nyt olis hoo-hetki, mutta peruinkin saman tien "ei vaineskaan". Vaikka siis oli. En vain halua sitä painostusta ja itkun tihrustusta jos ei onnistukaan.

Halaus meille ja huolehditaanhan toisistamme :hug:
 
MOIKS taas täältä :'(suruinen on fiilis vaiks sitä ehkä ootinkii tapahtuvan, täti tuli tänään just kävin veskissä ja ihan kunnolla oli verta paperissa..
Ehdin jo tossa 8 aikaan dipata herkkistestin ja tavallisen... tietty molemmat puhtaita negoja:(
Nyt on uus kierto päällänsä ka siis kp1. Ens viikolla ultrataan perjantaina, clomit aloittelen nyt perjantaina eli kp3 ja syön 5vrk peräkkäin..
Juups, ei se oo helppoa, ei! Mut ei kun nenä kohti uutta kiertoa vaan! Viel EN anna periksi! EN!!!
Se vaan ett minä oon todennut menkkojen tulevan tasan 4 viikon välein ja ei oo juur poikkeuksia.. päivän lyhyempi kierto korkeintaan.. nyt tuntui olevan jo 2 päivää pidempi.. liekö clomeilla osuutta asiaan?? Vaiko oliko mulla joku kiinnittymisyritys mikä sitte ei onnannu?? Kun oli joitain oireitakii.. Mene ja tiedä..
Mut on kieltämättä helpottuneempi olo kun nyt tietää missä mennään..

MUR MUR!! surkuinen jos sullakaan ei onnistunut! Mutta kai se vielä voi muuttua?? Vaikka jo ehkä tiedätkin oman kehosi tuntemukset paremmin kuin ehkä kukaan tällä palstalla;). Niin perehtynyt tunnut olevan ja annat tosi hyviä ohjeita muille ja tuet.. OOT IHUNA IMMEINEN!! :hug::heart:

WB Samaa mieltä täälläkin, toiset tuntuvat vain jäävän raskaaksi ilman mitään erityistä keinoa vaikka eivät olisi edes yrittäneet ja toiset taas vuosikausia yrittävät ilman mitään tulosta! On se niin väärin! :kieh:

Mutta kaikesta huolimatta toivon sitä ylläriä meille kaikille!! TSEMPPIÄ NAISET!!!:heart: OOTTE TÄRKEITÄ!!!!:hug: Mie oon vapaalla tänään ja huomenna ja aion jotain ehkä saada aikaankin kun ei tarvii miettiä tuleeko täti vai ei.. Palaan asiaan joku päivä.. ettei mee koko päivät netissä roikkumalla mulla alkaa se lomakii (2vkoa!!!!) sunnuntaina!! IHANAA!!! Pitäs vaan koittaa ottaa rennosti ettei liikaa stressaa mm. joulusta.. mut oon jo päättänyt olla stressaamatta!! (Helpommin sanottu kuin tehty!!:ashamed:)
PLUSSATUULIA IHUNAT!!! PUUUHHH!!!+++++++++
 
Ottis
bugsy Tervetuloa taas mukaan piinailemaan. Mulla on tässä viel pari tuntia luppoaikaa ku pitää taas lähteä palaveeraamaan, joten koitan saada nakkattua sut tonne listalle. Kiitos tarkoista tiedoista. Haluatko enkulinsiivet? Jos, niin sit on parasta ehkä odotella, ett mur-mur sittenkin päivittää ku mä en ole mikään mestari noissa, mutt katellaan =)..

anjamarita Toivottavasti siellä labrassa jotain jännää ja kauaskantoista par'aikaa tapahtuu :heart:!

mur-mur Täplä viimeisimmässäkin testissä on ihan 'selvästi' nähtävissä, vaikkei suurentelekaan. Toivottavasti noi sun tuntemukset on vaan sellasta henkistä valmistautumista pettymykseen, eikä totta ollenkaan :kiss:.

WP Onnittelut oviksen bongaamisesta. Käsittääkseni on parempi, ett simppaset ovat tallessa hyvissä ajoin, joten uskon teillä mahiksia plussaan olevan. Onnea matkaan :heart:! Saako sut RKTT-listalle laittaa?

Tiazza Peukkuja, ett närästys olisi r-oire :heart:!

Minttu2011 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Hienoa, ett seuraava kierto on kuitenkin jo noin valmiiksi suunniteltu. Eiku onnea matkaan siis :heart:!

ON Minä en saanut sitten eilen illallakaan piliä ja fiilikset tän kierron suhteen on aika nollissa, sillä mua ihan oikeasti vi*uttaa ku mies kuvittelee, ett yhdellä ns. oikeaan aikaan ajoitetulla pupuilulla saadaan jotain aikaan. Illalla käytiin kimpassa saunassa ja menin viereensäkin 'kiehnäämään', kun mies meni yöpuulle, vaan eipä mennyt montakaan minuuttia ku ärähti, ett TV pitäis käydä sammuttamassa, ettei se ole suotta päällä. Kello oli siis ab. kymmenen ja hänen pitäisi kyllä tietää, että MINÄ en silloin tule vielä nukkumaan. Nooh.. lähdin töllöä sammuttamaan ja hetken itseni kanssa neuvoteltuani päätin, ett antaa olla, jos on aina noin vaikeata, ylipäätään kaikki. Mieltäni en kuitenkaan ihan täysin malttanut, vaan kipasin alakertaan kertomaan miehelle, ett tänään olis ollut hyvä pupuilla ja sit to tai pe seuraavan kerran. Kerroin myös, ett sellasista kertapupuiluista 4, 6-7, 11 viikon välein ei näissä hommissa ole mitään apua. Ja nyt on sitten omat tuntemukset sitä luokkaa, etten todellakaan suostu enää tänään pupuilemaan, sillä se on myöhäistä ku niillä kauan pusseissa viruneilla simpoilla ei kuitenkaan tehdä mitään. Vaikka toisaalta.. jos ovis tulee lauantaina (mitä epäilen, ettei..) ei tänään olisi myöhäistä, vaan ihan ok, jos sitten perjantaina seuraavan kerran pupuilis. Ottaa vaan niin päähän tämä ett lasta muka pitäis yrittää saada aikaan ja suhde on kuítenkin sitä tasoa, ett rakkautta ja hellyyttä ei totisesti näy noin vain saavan eikä seksikään kiinnosta. Onko siis järkeeeee vai eiiiiiii??? Pitänee miestä illalla tän suhteen laadusta pikkasen valistaa.

Aloin mä risteilyäkin vähän suunnitella. Jos olisin sen perjantaille saanut, olis ollut ok, mutt menis väkisten lauantaille ja vaikka mulla 5 päivää onkin vapaata, jotenkin tuntuu, etten siitä viittis kahta päivää uhrata siihen, ett miehen kanssa istumaan mököttäen samassa autossa, kinataan ja tapellaan ilta laivalla ja tullaan toisena päivänä katkipoikkiväsyneinä kotiin. Pysyn siis ns. alkuperäisessä suunnitelmassa ja lähden kattien kanssa mökille, mieluiten ilman ukkoa launtaihin asti, ettei ole vaaraa pupuilusta ennenkuin ovis on varmasti ohi :mad:.

ONON Mulla oli 2 o-testiä jäljellä ja niistä toisen tänään dippasin, kun limottelu on ollut hurjan runsasta ja nippailut ja painon tunne myös. Voimakkaammat oireet ku Clomi-kiertojen aikaan itseasiassa (ja sekös ottaa päähän :stick:), mutt viivanen siis aika vahva, mutt ei tasavahva kuitenkaan. Jos entiset merkit pitää paikkansa, o-plussa saattaisi tulla jo huomenna, mutt viimeistään ylihuomenna. Tässä nyt käynkin sit Jaakobinpainia itteni kanssa, ett tilaanko pikana itelleni viel perjantaille testin vai luotanko noihin kahteen sen suhteen, ett vahvistuuko viiva tosta vielä vaiko ei.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp1/27-29.......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41).................kp5/29-31.......yk2......................9.
Euphonia (40)............kp6/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp8/28-32.......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp8/20-30.......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp9/27-35.......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)....kp10/32-35.......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp10/26-27.......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp11/25-28.......yk2.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
anjamarita (43).........kp14/28-41......yk4.......................2.
Whisky Peat (36).......kp15/30-35......yk4...(tm 7/11)..3.
mariikka70 (41).........kp20/24...........yk6.........1.
tattinen (41).............kp23/22-28.......yk13(2km.)5/1.yht.
annekristina(46)........Kp42/26...........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur







Whisky Peat (36)......dpo0
mur-mur (46)...........dpo9
Minttu2011 (43).......dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis kiitos päivityksestä, ei tarvi laittaa noita siipiä, kun ei asukkaitakaan ollut :'(
Sen verran joudun sua vielä kiusaamaan, että nyt tänään on kp 5. Muuten kaikki ihan ok. Kiitos!


Harmi tuo sun ukkos tapaus. Luulisi, että jos lasta haluaa, niin osallistuisi sitten siihen tekovaiheeseenkin innolla. Halitukset ja jaksuja. On se joskus niin paskaa tuo elämä.

ON tänään tuli ovistestit, ja mies siinä kyseli, että mitäs ne nuo on. Sitten siinä puhuttiin asioita ja sovittiin, että yhdessä uutta aletaan yrittämään heti kun tämä vuoto loppuu.
Huomenna on se verikoe klo 10, mutta täältä kytykylästä lähtee nuo testit isompaan kaupunkiin, joten saan taas vasta maanantaina tietää mitä tulos oli.

Olen tosiaan selaillut ja yrittänyt löytää selvyyttä asialle, että voiko ovista tulla, jos hcg on koholla. En suoranaisia vastauksia ole löytänyt mistään, mutta pesun sivuilla oli sellainen mielenkiintoinen tieto, että kopionpa sen tähän:
Hormonien puutteellisesta erityksestä kärsivät potilaat reagoivat hyvin gonadotropiinihoidolle: FSH-HCG-hoito. Gonadotropiinipistokset aloitetaan kierron 3.-5. päivänä ja hoitoa jatketaan vastetta huolellisesti estradiolimäärityksin ja ultraäänitutkimuksin (munarakkuloiden koko sekä kohdun limakalvon paksuus) seuraten. Seuranta parantaa raskaaksitulon mahdollisuutta ja vähentää mahdollisia riskitekijöitä (monisikiöisyys). Kun käytetään FSH-pistoshoitoa, ovulaatio laukaistaan antamalla HCG-hormonia, joten kotitestien käyttö ei tällöin ole tarpeen.

Täytyy nyt sitten yrittää vuodon jälkeen bongailla ovista, tai sitten touhuta niin, että aina jotain simppasia toivon mukaan olisi uiskentelemassa. Kun jos elimistössä on tuota hcg hormoonia, niin ovistestikin näyttää varmaankin väärin. Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?

Mutta toisaalta olen lukenut useamman kohdalla, jotka ovat raskautuneet heti km jälkeen ilman yksiäkään menkkoja, joten täytyyhän oviksenkin sitten tulla. ja monilla on tullut siis kahden viikon kuluttua km. Tuo on tietenkin ihan yksilöllistä, mutta periaate kuitenkin.

Halitukset kaikille ihunaisille ja pahoittelut mu-mur, sinä parhaiten itsesi tunnet ja tiedät, silti toivottelen ihmettä :heart:

Nyt on pakko kipasta muualle!
 
Ottis
bugsy Kiitos :kiss:. Ei tämä mulle nyt mitään uutta ole, joten en jaksa kovin pelihousujani reviskellä. Ja sen verran jo mieli muuttui, ett just käväsin r-keijulta tilaamassa ovis- ja r-testejä. Sen verran tuota ikää jo mittarissa, ettei ole enää varaa kiertoja haaskata, varsinkaan kun olen omassa päässäni ajatellut, ett yrittäminen jää sit tän kierron jälkeiseen kiertoon eli vuoden vaihteeseen, jos ei silloin viimeistään mitään tapahdu. Tai... kaikkihan on nyt miehestä kiinni, hän tietää mikä on tilanne, sillä tein eilen ajatukseni hyvin selviksi.

Kiitos korjauksesta. Ei hätiä mitiä, mielelläni korjaan virheeni. Jotenkin noista enkulinsiivistä osasin ajatella sun just noin ajattelevan. Metkaa, ett näin netin välityksellä voi tosiaankin oppia tuntemaan ihmisiä =). Toivottavasti ne Hcg-arvot alkaa pian laskea ja tulee oviskin. Mulla on jotenkin sellainen fiilis, ett LH-arvot ei alkas nousemaan ennenkuin Hcg on laskenut, mutt en vanno. Kerrohan jos löydät vastauksen netin syövereistä.
 
Ottis: saa merkata rktt-listalle, joskaan tuolla yhdellä lojautuksella tuskin raskaaksi tullaan. Ja tänään oli myös viiva vielä ovistestissä, vahva muttei eilisen vahvuinen kuitenkaan.

Oon saikulla kaiken lisäksi, tuo piiiiitkä yskä iski taas päälle, huomenna keuhkokuviin jne, tänään alkoi 10 päivän kortisonikuuri. Eli tänään tuskin a) pupuilusta olisi enää hyötyä b) jaksaisi moinen edes kiinnostaa, kun hengittämisessäkin on jo haastetta. Josko sitten ensi vuoden puolella olisi mahkuja. Kohtahan sitä ollaan taas siinä huhtikuussa, missä kuluneen vuoden kohdalla kierukka poistettiin ja hetsilleen raskauduin. Niin se vuosi pyörähtää.

Pääasia, että saan itseni kuntoon ENNEN mahdollista raskautta, sitten en mihinkään keuhkokuviin noin vain suostuisi. Ja lääkärikin sanoi, että kyllä äidin pitää voida hyvin ja hänet kuntoon saada <3 Ihana lääkäri oli muutenkin, minä kun itkuun puhkesin siinä vastaanotossa, kun olivat varanneet lääkärin väärälle päivälle... vastaanottoapulainen sitten kävi supisemassa lääkärille, ja hän otti minut ihan ajan kanssa ylimääräisenä :) Näki vissiin, ettei ole lääkitys kohdallaan :snotty:
 
Minttu - halitus täältä siulle:hug:..kurja, kurjake täti:vampire:


Minttu
..mie kyllä kroppani nyt jo tunnen, ei kauhiasti pääse enää yllättämään.

Moni noista lämmöistä kirjoittelee, ettei niihin voi luottaa määritellessä esim. raskautta - miun kohdilla voi: AINA, jos lämmöt dipanneet hetkeksi ales ja nousseet samoihin lukemiin takaisin tai jopa ylemmä n. 1vrk:n sisään..on se tienny miulle tärppiä.

..ja jos näihin aikoihin tippuvat(dpo10)monasti kuitenhin siinä dpo11-13 ja jää-vät sitten alemma..on se merkki nega kierrosta..nyt juuri näin: Eilen illasta myöhään lämmöt laski 37.3--> 37.1 - nyt enää 36.9 - olleet koko päivän.

Tokihan myös dippasin - aamullahin kerkesin..nega..ja töistä tullessa toinen nega.
Viivanpaikka molemmissa, en jaksanut alkaa enää kuvailemaan ja tiiraamaan, onko värillistä viivasta näkyvissä kenties kameran linssin läpi..turhaa ittensä kidutusta vaan..
Lugeja en enää laitellut aamulla, vuoto tulee viimeistään viikonlopuksi(pe-la)

On ainahin selvää miun kohdilla, että Lugetkaan ei lämpöjä pidä ylhäällä nega kierrolla.
Olen aika vakuuttunut, että alkio hedelmöittyi, ei vain pysynyt kiinni.

Yksi oli nuo "viivaset" ja oireet(tisut)..sitten vahva "tunne", että tärppäs, sekä korkeat lämmöt - tärppikierroilla nousseethin aina tuonne 37.4C asti.

On jotenhin niin tyhjä oloinen miulla..
Tänään onneksi tapasin erään ihmisen - Neuvolan TH:n aivan ihuna ihminen:heart:
..oli niin empaattinen kun kertoilin hieman kuulumisiani ja hän kertoili mm. kuinka hän 20 vuotiaasta lähtien lasta miehensä kera yritti ja vasta 7v päästä tärppäs.
..keskenmenoja hällähin siinä välillä ollut ja lääkärit hälle sanoneet, että raskaus ei onnistu koska kohtu viallinen..niin vain kuitenhin on 2 luomu lasta hällä.:)

Kyllä tämä elon alkutaival onhin vaikiaa ja niin herkästi rikkoutuvaa..miksihän?..:ashamed:


Kiitos kun olette ihunaiset..siellä jossahin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
..lämmöt nousi taas 37.4!!!..voih..en jaksais t u r h i a toivoa..mutta ei ne ole i-ku-na nouseet noin ylös takaisin kerran laskettuaan, mikäli täti tulollaan..laski jopa 36.8..ja nyt taas nousi noin ylös?

Oli niin huono oloinen kun heräilin soffalta tirsojen: 18.30-20.30 jälkeen, että okse meinasi tulla:$
..vielähin sellainen krapulainen olo..ja tisut taas kosketus arat(nännit)
KN aika alhaalla ja oli alkuillasta pienempi..nyt jotenhin lätyskä, leveä..ei niin selvästi sormelle tunnu, nurkan takan pikkasen.

Arvatkaas, mitä mies tuumasi kun sitä huonoa oloistani valittelin?..
..tuumasi: "se on tuo alkuraskaus, mikä sen tekee"..siis TÄH????:eek:

..se juutas on v a r m a s t i bongannu miun testilöitä veskin pikku roskiksesta..varppina!:whistle:


..niinhän siinä kävi, jotta heti kaivelin päivän toisen dippaukseni esille..vai dippasinkohan mie vielä kolmannenhin?..en siis muista enää:O

..oli miten oli - kuvasta siis siitä ottamaan..vaikia oli taas kuvata ilman salamaa ja yhden otoksen sainhin, jossa iiiiihan ohkainen viiva(valkoinen)ja reunat punertavat(näin on joissahin liuskoissa tärppi saattanut ensin näkyä)..mutta..vahingossa sen kuvasen kamerasta poistin ja soppelisti loppui virtahin sit!:mad:

Nyt kamera latauksessa ja laitan kuvasen jos jaksan, viitsin tai kehtaan:p..
..löysin eilisen illan dippailuni ja siinä määrätyssä valossa viivanen, väriä en tietenkään näe..eli nega!

Huomenna pitäis postin tuoda 20mIU/ml puikkoja 4kpl..niihin kyllä jotahin odottaisin JOS on jotahin taphtumassa masussa..

Hulluhan mie olen kun vielä elättelen ja toiveksin..ittiäni kiusaan..katotaan nyt tuonne dpo12 asti..mikäli silloin ei testilöissä haamuun poikasta - SELKEÄÄ..vihellän pelin poikki!

Yhden Lugen nyt illasta laittelin, aamulla en oleskaan..pitäisköhän vielä toinen?
Miehän olen aamusta sen yhden ja illasta 2 laitellut.

((muoks)) en niin millään saa kuvaa noista "joistahin"..Ääääh olkoon..jos huominen toisi jotahin näytettävää..

Ihunaisia unosia teille kaikille:heart:

..niin..huomenna onhin TOTT-päivä:)..jospa..jospa

Ps. anteeksi kun on niin omanapaista miulla tämä teksti..olette kyllä kaikki ihunaiset mielessäin ja tsemppaan täysillä täällä kotosalla teitä joka ikistä!:kiss:
Plop Plop jokaiselle++++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä