40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
WP - miulla ON jalat tulessa silloin kun täti tulollaan -polttelee aina sikana!|O

Ottis, WP, Minttu - kiitos:)
..ja muuthin joita en muistanut:heart:

Saisitpa nyt Ottis suosiolla taleteltua?..peukutuksia sille d=)b kovin!
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp2/27-29.......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp6/29-31.......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp7/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp9/28-32.......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp9/20-30.......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp10/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)....kp11/32-35......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp11/26-27......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp12/25-28......yk2.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
anjamarita (43).........kp15/28-41......yk4.......................2.
Whisky Peat (36).......kp16/30-35......yk4...(tm 7/11)..3.
mariikka70 (41).........kp21/24...........yk6.........1.
tattinen (41).............kp24/22-28.......yk13(2km.)5/1.yht.
annekristina(46)........Kp43/26...........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






Whisky Peat (36)......dpo1
mur-mur (46)...........dpo11





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Minttu kiitos!

WP
hyvää RKTT aikaa. Toivottavasti saat yskän selätettyä.

mur-mur voi mikä jännitys tilanne sinulla päällä, nyt vaan kiltisti jatkat ne luget siihen asti, kun on varma nega testissä. Voitko lisätä minut tonne taustailija listalle.

ottis onnkos teillä useampikin kissa?
 
Viimeksi muokattu:
Jouduin rekisteröitymään uudestaan - en päässyt enää vanhoilla tunnuksilla?:(

Olen nyt sitten *mur-mur*..se sama vanha:)

Kiitos kaunis Uudi , WP ja putunen tsempeistänne:kiss:..vaan niin taitaa käydä, että ei se tärppi(mahdollinen) kestä..iltapäivällä herkkä liuska aivan blanco..

Juuri on posti tulossa ja dippaan kohta sen puikon..mutta tunnen että turhaan..

Oireet, ne eilen palanneet - hävisi:'(..ja lämmöt enää 37..

Uudi, en pääse muokkaamaan tuota päivittämääni listaa kun muokkasin nimimerkkiäni(rekisteröidyin uudestaan)..voin kyllä uuden listan laitella..TAI sitten laittelen/joku muu laitaa siut taustailijoihin huomenna - kiva kun tulit:heart:

((muoks)) aivan täysin NEGA..tätiä odotellessa..olo ihan p**ka!:headwall:

Kiitos vielä ihunaiset tsempeistä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Plop, plop täältä sinne :heart:! Eihän toi 37 lutislämpönä ole pahakaan. Toivotaan, toivotaan. Dippasitkos tänään?

ON Minä dippasin töistä tultuani o-testin ja siinä viiva niin hailu, ett sitä tuskin erottaa eli jos mulla joskus ovis on niin tänään. Mahakin on niin pömppö ja turvoksissa, ett kertoisi sen olleen. Piliä en illalla saanut, sillä sen 'tarjoamisen' jätin miehen kontolle. Kyllä hän illan kiehnäs kyljessä, taputteli pyllylle ja kehuipa peräti farkkujani hyvin istuviksi, mutt en oikein lämmennyt. Niin suututti, kun ei koskaan saa piliä ajoissa. Mulla alkoi limoittelut sunnuntaina aika runsaina. Eilen ne oli hurjan runsaat suorastaan häiritsevät ja suihkussa bongasin pitkää sitkeää limaa. Se jo kertoi, ett ovis ihan käsillä. En vaan luonnolleni voinut mitään, vaan kun mies huusi nukkumaan mentyään sänkyyn ensin Tyttiä ja sitten 'muita', en ollut kuulevinani. Vartin nielin kiukkua ja lähdin jo alakertaan, ett kipasen piliä pyytämään, kuului jo makkarista kuorsaus. Illalla sitten varmaan ihan eka kerran elämässäni söin ja munttasin ihan suruun ja pettymykseen. Sen verran otti päähän :stick:. Miehelle sit aamulla sanoin, että tulen olemaan to-del-la katkera jos tämäkin kierto menee hukkaan :'(. Mies älähti siihen jotain, ett mitä oon missäkin. Mun olis kai pitänyt mennä ku marionetti sänkyynsä ja vain saadakseni piliä sen yhden ainoan kerran kuukaudessa :headwall: ja kun olin just ajatellut, että olen mieluummin vaikka ilman kuin että alkaisin elätellä toiveita yhden pupuilun varassa :'(. Ottaa päähän suunnattomasti edelleen ja pyydän anteeksi tätä omanapaista vuodatusta. Olis ollut niin ihana saada jännäpäivä kerrankin torstaille ku se on toivoa täynnä, vaan ei :(.

Nyt ei auta kuin laskea sen varaan, ett joulun aikaan onnaisi vähän paremmin. Mutt siis tämäkin, ett oireet olivat niin vahvat, sekin kiukuttaa ku tietty kuvittelen, ett tämä olis ollut vuosisadan ovis ja siellä kunnon folli kehittymässä. Tästä kierrosta tulee siis vain 23 päivän mittainen. Hyvää siinä se, ettei tarvi kovin pitkään seuraavaa ovista odotella.
 
mur-mur harmitus ja halitus :hug:

Ja ottis sulle kans, kun vuosisadan mahikset tuntuu menneen, mutta jospa vielä ehtisit saamaan tänään ;)

niinhän se on monesti, tuntuu että se ainoa hyvä mahdollisuus menee päin seiniä ja pelkkä ajatuskin hukkaan menneestä mahdollisuudesta käy todellakin hermoon. Ja jos toinen vielä tieten tahtoen töppöilee ja on esteenä tai ainakin hidasteena.

on täällä tuli tänään postista 30kpl r-testejä, niin heti tietenkin testasin, että toimivatko kunnolla :LOL: no tietenkihän se vielä viivaa näytti, mutta ei se kuitenkaan ihan heti pärähtänyt siihen. laitoin ylös kaikki tiedot kellonajoista lähtien, niin sitten tässä ajan kuluessa vertailen viivoja.

Nyt sitten en haluais nähdä sitä viivaa kovin kauaa siinä tikussa.

Välillä vähän hirvittää, että loppuuko tuo kuumeilu oikeasti sitten koskaan, vai roikutaanko täällä vielä eläkepäivilläkin ihmettä odotellen :LOL: no toivottavasti laantuu oikeasti jossain vaiheessa ja pääsee nauttimaan muustakin elämästä. Mutta nyt vielä täyttää vauvantuoksu kaikki ajatukset. Nuuh, nuuh...

Loppuis tämä vuotelu nyt nopsaan, että ainakin ajatuksissa voisi siirtyä eteenpäin. Mutta niin kauan kuin tuota punaista näkyy vähääkään, niin masentaahan se. Vaikka vähäistä se nyt jo on verrattuna alun niagaraan.

Onneksi tuo miekkonen on niin samoilla ajatuksilla, ainakin nyt. Heti kun meen kehumaan sitä, niin sitten taas töpeksii jotain. No toivottavasti ei. :p

jaksuja kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy Kiitos :kiss:. Hätistellään se sun vuoto pois heti :stick:. Varmasti masentaa sua vuoto, kun takana kuitenkin ihan vast'ikään koettu tm. Sehän tässä mulla on kun ittensä kanssa kamppailee, ett vielä vois ehtiä mutt toisaalta kiukuttaa ihan suunnattomasti, että taasko pitää panna toivonsa yhden kortin (0pupuilun) varaan :(, kun mies kuitenkin on saatavilla joka päivä?? Nyt on taas sellainen olo, ett joutuu koko suhde punnitukseen. Tai sitähän se on ollut jo pitkään, mutt täytyy myöntää, ettei ole itku kaukana ja mä en todellakaan ole niitä pahimpia vollaajia.
 
Ottis
Putunen Kiitos :kiss:. Lohtuja tässä tarviikin. Tuon miehen kanssa puhuminen vaan on niin raskasta ja toivotonta ku ei ota kuuleviin korviinsa sama mitä sille sanoo. Eilen illalla mm. vempuloi pyykkiensä kanssa. Yleensä laitan kaiken mutisematta kaappeihin, mutt illalla sit sanoin, ett mies saa laittaa omat vaatteensa kaappeihin. Teline olis jäänyt pyörimään hänen vaatteissaan esille, jos en niitä ottanut siitä. Nakkasin ne miehelle yläkertaan, kun istui töllöttämässä ja niin mokoma malttoi istua vaatekasa sylissään monta tuntia tekemättä niille mitään, kunnes mä nakkasin ne alakertaan. Siitä mies alusvaatteensa sit poimi saunaan mennessään ja vinoili, ett: "Voi täällä on sukatki, voi ku mukavaa, ett otit ne mulle esille valmiiks". Ts. leikki aivan aivotonta taukkia ja takuulla odotti, ett alkaisin pyykeistä räyhätä, ett olis laittanut ne vasta sitten. Vaan enpä räyhännytkään.

Aikalailla muuten paukkuu ja natisee oikeanpuolen muniksessa. Ts. jos mies tulis pikapikaa kotiin, vois periaatteessa vielä shaansseja ollakin.
 
Ottis
Kiitos mur-mur :kiss: ja pahoittelut päivitysmokasta. Luulin päivittäneeni myös RKTT-listan, mutt taisi jäädä ajatuksen tasolle :ashamed:. Miestä nakkasin tekstarilla, jossa kerroin tänään olevan oviksen ja ett mehtään meni tämäkin kierto. Kerroin myös mahtavista oireista ja vuosisadan follikkelista. Jos en olis nyt näin maatani myynyt, lähtisin jonnekin, vaan en jaksa :'(. Alamaha niin kipeä, ett liikkuminen sattuu :(.
 
Mie sain eilen s.postiini eräästä firmasta tiedon, että sinne on tehty tietosuojamurto!
..ja kehoittivat vaihtamaan s.postiosoitteeni salasanan ja varsinhin jos käytän salasanaa muissahin paikoissa..ja käytänhän mie - aina melkeinpä, täällähin.

Kyllä vi***ti suoraan sanoen!:kieh:
..hirmuinen homma nyt yrittää muistella, missä kaikissa paikoissa olen tuota kyseistä salasanaa käyttänyt.

Jos käytän joka paikassa ERI salasanaa..arvatkaa vaan muistanko ne kaikki tarvittaessa????
..on niiiin laho pää!!!!!:O

..ja siksi yöllä salasanani tännehin vaihdoin omassa profiilissani - enkä päässytkään enää kirjautumaan.: /
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mur-mur Kiitos :hug:. Minä pidin käyttäjätilejäni suljettuna varuulta parin päivän ajan, vaikka ei se kai auta. Kurjaa tuommoset jutut :(. Mulla on sama salasana melkein joka paikassa :stick:. Toivottavasti saat nyt kaikki paikat kaivettua mielestäs missä sitä salasanaa olet käyttänyt.

ON Pikkasen on muuten nopeata palvelua r-keijulla. Eilen sieltä testejä tilasin 3:n jäljestä vasta ja oli tikut postilaatikossa jo tänään. Lupaavat sivuillaan, ett ennen 3:ea tilatut lähetetään samana päivänä, mutt petrasivat siitäkin. Tosin mun ei tarvi enää ovista dippailla, kyllä se viivan haileus niin selvää oli ja nämä oireet kanssa. Mutt jos sitten joululomalla vähän...

Ps. Ottaa niin toi ukko päähän, ettei tee mieli paljon turista.
 
mur-mur mua kans ärsyttää nuo tietomurron, on siinä jollakin "hauska" harrastus, ei voi ymmärtää. Täytynee vaihdella salasanoja oikein urakalla..
Ottis kyllä harmittaa sun puolesta. Ukkos jotenkin yrittää kontrolloida, kun tietää että häntä tuossa vauvan hankkimisessa tarvittas kovastikin. Tuntee varmaan olonsa tärkeäksi, kunsaa hallita tuolla keinoin. Mutta harmittaa kyllä vietävästi sun puolesta.
 
Juu, R-keijulla on nopia toimitus!
..olen joskus tilannut neljänhin pintaan ja testit olleet postilaatikossa seuraavana päivänä.
Olen maksellut Op:n kautta..Visalla maksettaessa saatais ehkä mennä pidempään?..

Verkkopankimaksut ja Tilisiirto Nordealta= lähetykset lähtee samana päivänä, mikäli tilaus tehty klo: 15.00 mennessä.=)
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin mammaksi.fi kautta sunnuntaina noita r-testejä ja vasta tänään sain ne. Onneksi ei ollut kauhea hätä saada, kun tiesin tilanteen, mutta jos olis ollut hätäinen, niin olis saanu kynsiä pureskella monta päivää. Liekö mennyt varpaan kynnetkin samaan syssyyn.
Maksoin verkkopankissa heti nuo mammaksin testit ja silti kesti. Mutta en enää muista mistä firmasta ne halvat ovistestit silloin tilailin ja taisipa joku muukin niitä tilata. Sieltä tuli tosi nopsasti.

Vaihtelin salasanat ja vieläpä sähköpostiosoitteenkin tuonne. On nyt yksi paikka muutettu, mutta mihin kaikkiin sitä onkaan tullut kirjauduttua samoilla tunnuksilla |O

Olin muuten tuolla helistimessäkin samoilla tunnuksilla, mutta en tosin ole piiitkään aikaan siellä ollut kirjautuneena. Joten en tiedä sitten sen tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos bugsy :kiss:. Mies lähti käymään jossain, varmaankin äitinsä luona, kun oli yrittänyt tavallisen tapaan praatailla, enkä vastannut. Miettiköön nyt mitä haluaa. Olin makkarissa lueskelemassa eli jos hän olisi halunnut tehdä asian eteen jotain, olisi hän voinut lähestyä minua vieläkin ja kysyä, ett auttasko asiaa yhtään jos vielä pupuiltaisiin. Näin on joskus käynyt, kun hän on 'herännyt' myöhään oivaltamaan missä mennään. Harmittaa vietävästi, sille ei voi mitään, mutt eiköhän tästä yli päästä, on ennenkin päästy. Ja tiedä tuota jos tämä on Luojan tai kenenlie tapa kertoa minulle, ett haaveilen turhia, sillä pitäishän ihmisen ymmärtää, ett jos jokin asia ei onnistu, ei sitä ole tarkoitettukaan tapahtumaan.

mur-mur Minäkin maksan maksupalvelussa OP:n kautta välittömästi. Jeps, nyt kekkasinkin :). Käyn vähän rapistelemassa ja lämmitän samalla itselleni glögin, sillä onhan mulla oikea lomailta. Olin tosin ajatellut viettää sen ihan selvinpäin, mutt näin asiat muuttuu, kun jotkut asiat ei muutu. Ja sit toisekseen, ei lasillinen glögiä tarkoita kännejä, vai tarkoittaako ;)?
 
Ottis
bugsy Mistä Mammax lähettää tuotteensa? R-keiju ainakin Suomesta, joten sillä tulevat varmaan nopeasti, mutt mm. kotitesti lähettää Ahvenanmaalta ja sieltähän posti väistämättä seilaa aikansa.
 

Yhteistyössä