40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
bugsy Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Parempaa onnea tulevaan. Kamaliahan noi luvut on mitä tilastot näyttää, mutt sovitaan, ett totuus on toinen =). Hih! Kiva toi kuva :).Mainio myös toi sun luonnekuvaus susta ja miehestäs ;). "Pohojalaanen".. Näin vklna kaupoilla paidan, jossa luki "Siunaa ittes, pohojalaanen tulloo". Arvatkaas vaan, ettenkö olis ostanut, ellei velipoika olis imenyt mua rahallisesti kuiviin? - Olisin.

Pikkutirri Onnea lemmenpuuhiin :heart:!

Gb Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Jospa sulla pieni pesää jo ehti rakennella jos vasta dpo18 alkoi vuoto?? Tai tiedä tuota, tarkkaa näyttää kuitenkin olevan :).

Minttu2011 Synttärionnittelut :heart::kiss::hug:.

Putunen Lutusta nähdä noi sun rv:t =). Onnea masunkasvatteluun :heart:!

Wienna Hienoa, hyvä follitilanne :). Millos punktio on? Olen vähän pihalla :ashamed:.

mur-mur Eikö ovisviiva ota tummetakseen?Tsemppiä testailuun!!

Mrs Bree Voi kuinka surullista edelleen :'(. Olet ollut paljon ajatuksissani :hug:. Mun sisko pelkäsi myös ensimmäisinä päivinä poikansa poismenon jälkeen, ett hän tulee hulluksi. Voin kuvitella tunteen, vaikkakaan en koskaan sitä kautta, että oma lapsi olisi kuollut. Kuolemia olen kuitenkin kokenut ja kovinkin rakkaita on rinnalta pois otettu :'(. Voimia sinulle ja perheellesi jokaiseen päivään :hug:.

Ps. Tulipa mieleen, ett mikähän hulluus tuohon mun 'armaaseeni' oikein on iskenyt, kun olen nyt vkl:n jälkeen ollut huomaavinani, ett hän ei syö mitään iltaisin? Istuu vaan tai makaa lukemassa. Alan ihan masista epäillä :confused:. Tai sit toi on vain miehen tapa saada mut huolestumaan itsestään.
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Hei,

Taas näkyy koko elämän kaari, iloineen ja suruineen, ihminen on tämän edessä voimaton.

----------------------------------------------------------------------------

Minttu2011 Synttärionnittelut :)

-----------------------------------------------------------------------------

Putunen, Onnea masun kasvatteluun :)




-----------------------------------------------------------------------------
Mrs Bree Voi kuinka surullista, kovasti toivon sinulle ja perheellesi voimia. Äkillinen poismeno, tuntuu aina pahimmalta, ei ehdi käsittää, epäoikeudenmukaista ja niin voimaton olo, kun mitään ei pysty tekemään, jää muistot kauniit, pahimman surun poistuttua.

------------------------------------------------------------------------------
( . ), ei mitään tuntemuksia, viimoiset punaiset puserrettu, kohti uutta koittoa.

Stressi pois, päässyt takaisin rakkaan harrastuksen pariin, viime yö menikin valvoessa, kipu niin voimakasta, ettei edes nukkumaan pystynyt, mitään ei voi pureskella, ikenet tuntuu kuin hampaat putoisi suusta,hammassuojat ostettu nyt, leuka sinipunainen, ja kuin jyrän alle jäänyt olo. Ja, sitten sanon että, tämä on niin ihanaa;).
Brassi Jujutsu, 10 matsia, vapaaottelutyyliin, menin sitten kokeilemaan miltä tuntuu, tuntuu kyllä.
Ystävä kävi vatsan pienennysleikkauksessa, 50 kiloa jäi pöydälle, olen saanut innostumaan liikunnasta, viime vuonna kuntosaliohjasin, aloitin vetämään työporukalle judotreenejä kerran vkossa, innostuin BJJ n treeneistä, on just passeli mun työkaverille, ikinä edes oikein liikkunut, lupauduin 2 kk peruskurssin käymään, mulle tuttuja juttuja, samoja kuin judossa, pystytekniikat vain pois, kuristetaan ja lukotetaan, kovaa treeniä 2xvko, 1.5h. Itse käyn vielä, judossa ja pidemmän aikaa harrastaneiden treeneissä sekä Pumpissa. Lumin jälkeen kilot pudotettu, ja nyt jos tärppi käy, en kerää kiloja, oli täys työ ja tuska pudottaa;). Tärppikin kävi kun olin oman kokoinen, 57 kiloa, jostain kuullut että pienikin pudotus edes auttaa, tiedä sitten tuosta. Olo ainakin on nyt tosi hyvä, stressi jää treeneihin, kevät tulee kohinalla, ihanaa!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaikille täältä toivotan suotuisia tuulia, Ottikselle voimia ukon kanssa oloon, mur-muri lle sitä ylläripylläriä, kuten tietty kaikille muillekkin, tämä nimimuistini niiiiin hatara:(.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Annekristina
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
annekristiina - sie olet löytänyt tuon liikkumisen ilon=)
..mie vaan mietin, jotta milloinhan se minua "puraisee"..

Ottis - en mie vuota O-testiin viivasia..on menossa tänään dpo6
..tänään dipaillut 2x..ja nyt vimosessa "mukamas" jotahin?..juupa juu, näitä miun kuviteltuja viivasia - näkyy vain miun silmin(erikois linssit):cool:

Pitänee odotella vielä muutama päivä ihan aikuisen oikiasti..mutta..on ollunna jänniä tuntemuksia..kattellaan nyt, suuren suurena ihmeenä pitäisin jos kerta tallettelusta tärppi kävis!

Illan jatkoja olkkariin!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys ihanat naiset! Sopiiko liittyä joukkoon? Olen jo jonkin aikaa seuraillut sivusta kuulumisianne ja nyt sitten sain vihdoin aikaiseksi kirjoittaa.

Ihan ensimmäiseksi suuret osanotot Mrs Bree ja Ottis, kovin raskaita menetyksiä joudutte käymään läpi...

Omaa taustaa: 42v ja 1,5v pikkumiehen äiti, haaveissa vielä toinen kullanmuru. Km-historiaa löytyy, mutta luomuna on toistaiseksi menty, raskausvitamiinien ja kalaöljyn voimalla. Imetyksen jäljiltä kahdet tädit takana ja nyt menossa dpo 8, joten jännät päivät edessä, josko sitä la-aamuna uskaltautuisi testailemaan...?

Kirjoittelen myöhemmin lisää, pahoittelut vielä tädin kiusaamille ja oikein paljon puhureita ja tsemppiä ihanat naiset!

ulpunen
 
Ottis
annekristiina Kiitos :kiss:. Voi ku tosta sun energiasta sais vähän pihistettyä tännekin =). Musta tuntuu, ett mitä enemmän valoa, sitä väsyneempi minä olen. Onko se piilevää hulluutta vaiko masista sitten? Hienoa, ett olet saanut ystäväsi innostumaan liikkumisesta. Jos 50 kg lähtee ns. mitään itse tekemättä, se varmaan vähän velvoittaakin, jos ei muuhun, niin pitämään ne 50 kg poissa :).

mur-mur Ahaa :ashamed:. Tässä se nähtiin, ett mä olen pihalla ku lumiukko :(. Ihunaa oli lukea, ett sulla jänniä tuntemuksia :heart:. Jospa olisivat plussaisia sellaisia :saint:. Peukutuksia!

Ulpunen Kiitos! Ja tervetuloa joukkoon hurjaan. Teillä näyttää nyt mur-murin kanssa olevan jännät paikat miltei yht'aikaa. Toivottavasti päästään testikuvasia kattelemaan. Peukutuksia :heart:!

ON Eilen oivalsin, ett tämän kotielämän täytyy olla mulle henkisesti raskaampaa kuin olen osannut ajatellakaan, sillä töissä jaksan kyllä ihan hyvin, mutta kun tulen kotiin, iskee totaalinen väsymys. Olen joka päivä torkkunut jonkun aikaa, ennenkuin olen kyennyt tekemään mitään. Tänään on kuitenkin niin paljon puuhaa, ett päätin pysytellä tolpillani, vaikka pahalla sisulla. Eikä nyt sit ole niin kamalaa väsyäkään. Aamulla ajattelin, ett olis vaan pitänyt tän suhteen alussa pitää kiinni siitä toisestakin työpaikasta, sillä kun tein kahta työtä, ei yksinkertaisesti ollut varaa tuntea väsymystä ja tulipa siinä työstettyä ohessa yksi gradukin valmiiksi. Jonkinlainen tyhjiö mun elämässäni siis, joka imee mehut :(.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä mä saisin tuollaisen samalaisen boostin liikuntaan kun annekristiinalla on? Tarvitsin sellaisen kipeästi! :)
Uskaltauduin vaalle ja voi siunakkoon voitteko kuvitella että vajaassa kahdessa
vuodessa oli tullut 15 kg ???? Ei juma - no ei ne vaatteet olletkaan kaapissa itsekseen kutistunut....
Tilasin jonkun laihdutusaineen Facebookin kautta :) Jee...mainoksen uhri!

Onpa ollut hirveä viikko täällä - ensin se hampaan poisto, siitä penissiliini ja siitä
seurauksena sitten tietty haavaa, turvotusa ja kaikkea muuta kivaa alapäähän, taivas varjele - no minä ajattelin että hiiva ja painelin apteekkiin tabun ostoon ja kuvittelin että se on sitten siinä - ja ei - haavaa pukkasi ja loppujen lopuksi olin aivan varma että on kaikki laskeumat tulleet - ihan kun sisuskalut kaikki työntyisi emättimestä ulos.

Bepantenia ja hygieniaa - ja haavat lähti parantumaan, mutta sitten tein sen -
googletin vaivojani - ja sehän on mulle hyvä juttu (lue:noup) - yhtä äkkiä en pystynyt edes kävelemään kunnolla kun tunsin kun virtsarakko, kohtu ja kaikki mikä ikuna voi ulos tulla
roikkui emättimestä ulkon...lääkäriinkö mun nyt pitää mennä?

Tänään päätin että katsotaan nyt jos olisikin vaan turvotusta - ja aamulla teki mieli pupuilla - kuiva olin kun sahara - ja avot haavat jotka ei olleet vielä kokonaan parautuneet avautuivat - joten ei tullut mitään...

Apteekkiin ja nyt on ACO hoitosarja kokonaisuudessaan kotona - pesu ja rasvaus -
ja mitä?mitä? nyt ei tunnu enää että kauhiasti siltä että mitään tunkisi ulos emättimestä (pikkasen on vielä sellanen tunne) kutina poissa ja muutenkin aika kiva tunne alakerrassa :)
Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni liukuvoidetta....eikä ees nolottanut - mies
raukka oli niin nolona kun tajusi mitä olin menemässä ostamaan että kysyi onko ok että käy sillä aikaa punkkua hakemassa.
Kun sitten ylpeänä esitin saalistani keskellä S-Markettia se meinas pyörtyä ja muuttu
punaiseksi kun rapu, otti mua kädestä kiinni ja melkein kisko pois hyllyn luota kun
ilmoitin että haluan tutustua myös S-Marketin valintaan....pitää vissiin tutustua ominpäin.

Tätiä ei näy ei kuulu - liekö eksynyt matkallaan lopullisesti...

Ai kauheeta nyt tuli tuutin täydeltä juttua....JÄTTIHALIT kaikille :)
 
Heipsutirallaa:wave:!

Meillä ollu nuorimmainen kipiänä; kuumetta ja hirveää yskää sekä semmosta nuhaa, ettei mitään tahdo tulla pihalle, vaikka röörit aivan tukossa: /! No, reipas hän on ollut, mutta kyllä nuo taudit aina riepoo..Ja se meiän varusmies tulossa vissiin tänään lomille, mutta laitto eilen viestiä, jotta kuumeinen olo ollut jo pari pvää, vaan ei voi valitella oloaan ja pyytää lääkettä, kun sitten ei ehkä pääsekään lomille:O! Mitä hittoa tommonen peli on? Mulla siis kaiketi sairastupa tiedossa viikonloppuna ja saan leikkiä sisar hento valkoista:D! Tosin lauantaina töihin, mutta tässä kohtaa se tuntuu jo lähes nautinnolta; vois melkein sanoa, että "kyllä se kotiolot voittaa"!!

Annekristina ; sä oot kyllä kone, etkä normi ihminen!! Siis hyvällä (ja ihan hilppasen kateellisena) tämän tarkoitan; kuinka joku voi olla noin energinen ja jaksava?? Oiskohan jostakin saatavilla reseptiä tommoseen liikunnanhimoon?? Mulla se vesijuoksuvyö juurikin kuivaharjoittelee kaapin ylähyllyllä...

Ulpunen Sydänlämpöisesti tervetuloa olkkariin!! Täällä niin mahtavan mainio meininki, ja lupa iloita ja surra, itkeä ja nauraa, valittaa ja kehua..Kaikesta saapi puhua, mikä ihmiseloon kuuluupi:heart:!

Murmur: kiva, kiva, jos jotakin jänskättävää onkin!! Voi kunpa tämä kevätaurinko saisikin jotain ihanaa kasvamaan sydämesi alla:kiss:!

Ottis; mä oon kanssa niin mahottoman väsynyt näin keväällä(kin) ja se on kyllä ihan tosi, että mitä enempi nukkuu ja loisii, niin kahta kauheemmin väsyttää! Mä oon kyllä semmonen nukkumatti, ettei tosikaan, mutta voiskohan johtua siitä, että olen syntynyt ihan lähellä unikeon päivää;)??

OOAK; Elähän yhtään sitä tätiä mieti, se tulikin tänne:attn::wave:!! Muutaman pvän etuajassa Hilkka-perkule hiihti koputtamati ovesta sisään:mad:! No juu, kyllä mä vähän tossa ihmettelin eilen, kun kumma siivousvimma iski, ja jatkui vielä tänäänkin, joten oishan se pitäny arvata! Paitsi vaan, mullehan ei yleensä ikinä tule siivousvimmaa, eiei, missään oloissa, heh!

Päivän ihanat ja parhaat naurut sain tota OOAK;n tekstiä lukiessa..Mahtava veto ruveta tutkailemaan suureen ääneen S-marketin liukuvoidetarjontaa:LOL:! Mun kaveri kanssa kerran ukkoansa vähän "jekutti", kun joutui itselleen ostamaan peräpukamavoidetta..Sitten kun apteekkari ojensi ostokset rouvalle, niin hän suureen ääneen jutusteli miehelleen, että "onpa hyvä kun saimme Harri nämä sun peräpukamavoiteet vihdoinkin"..Ukko oli naama punasena, mutta tää kaverini on semmosta "hjuumori-tyyppiä", että olihan miehensä toki jo tottunutkin pieniin "vitseihin".

Minttuli on ollut päivänsankarina; Hurjasti onnea näin pikkumyöhäsesti:flower:!

Mrs Bree: kiitos kun jaksat käydä meitäkin tervehtimässä; Edelleenkin kaikkea hyvää ja kaunista matkallenne, koko perheellenne; koittakaa yhdessä suru elää läpi, ja iloita niistä hetkistä, jotka olette saaneet elää Tinan kanssa! Voimia ja jaksamista:kiss:

Mun täytyy nyt lähteä paistamaan lohimedaljongeja, ja ehkä vielä vähän imuriakin tanssittaa, mutta sitä ennen toivotan kaikille ihquille naisille aivan ylivetoa loppuviikkoa; hellitään rakkaitamme, tänäänkin;)!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni liukuvoidetta....eikä ees nolottanut - mies
raukka oli niin nolona kun tajusi mitä olin menemässä ostamaan että kysyi onko ok että käy sillä aikaa punkkua hakemassa.
Kun sitten ylpeänä esitin saalistani keskellä S-Markettia se meinas pyörtyä ja muuttu
punaiseksi kun rapu, otti mua kädestä kiinni ja melkein kisko pois hyllyn luota kun
ilmoitin että haluan tutustua myös S-Marketin valintaan....pitää vissiin tutustua ominpäin.

Ihuna ooot!!!!!:LOL:
.
 
ON..aika vetämätön oloinen ja huomenna töihin-Pläääh!:O..en ole jaksanut päivitellä listaakaan..jos joku muu jaksais vaikka..:)

Ne "oloiset" hävis tosiaan kuin pieru saharaan!:(
..olishan se pitänyt arvata..

Olettekos huomanneet tämän:
MeNaiset: Kiinteistö-Kaisalle syysvauva! | Viihde | Iltalehti.fi
..että silleen..ei imetellä eikä pidetä äippälomia, ei..kovin on hänen elonsa hektistä jos ei iltatähden synnyttyä pienestä ihmeestään malta nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa :)

Luin tuon jutun missä Kaisa Liski odottaa kolmatta lastaan. Tuli vähän sellanen olo, etttä osaako se nainen olla ihan oikeasti onnellinen saadessaan vauvan. Nyt jo julistaa isoon ääneen, ettei aijo imettää eikä pitää äitiyslomaa ollenkaan. Hän haluaa olla nainen ei imettäjä eikä orja. Vois kysyä Kaisalta, että millä tavoin vauvan imettäminen vie naiseutta pois tai tekee orjaksi. No tuli vähän vuodatettua, mutta ärsyttää tuollaset julistukset, pitäis mölyt mahassaan. Nih. Ugh.

Ulpunen lämpimästi tervetuloa minunkin puolesta tänne olkkariin :)

Harmistelut niille keille täti tuli taas ihan ominpäin kyläilemään. *mur-mur* jospa ne "oloiset" ovat vaan nyt piilossa, mutta eivät poistuneet ja toivottu tulos pärähtäis testiin :) samoin kaikille muillekin jotka odottelevat sitä parasta tulosta :)

OOAK, päivän piristynaurut, ihanan elävästi kerrottu. :)

Tää on ihan pakko kertoa täällä, pieni juttu, mutta sai mut hyvälle tuulelle :) Olen peruskoulussa tekemässä omaan opiskeluun liittyvää työharjottelua. Tänään yhdellä tunnilla oli sijaisena miesopettaja joka on erittäin mukava ja ihan sitä mielellään katseleekin :). Tunnilla se pyyhälsi mun ohi ja mikä ihanan deodorantin tuoksu siitä jäi jälkeen :). Sillä pienellä hetkellä tuli sellanen aah mikä tuoksu elämys. :D Pieniä asioita, mutta joskus isoja juttuja piristämään päivää. Sitä on niin paljon ikävien asioiden kanssa tekemisissä, että tuollaset pienet jutut on ihan mukavia :)

Nyt koirien kanssa iltaulkoilemaan :) joten heippa morjens ihanaiset :))
 
Pikanen kommentointi ennen matin treffaamista:
Kiitos *mur-mur* tervehtelytoivotuksista;Sotapoika paremmassa kunnossa kuin oletin, nuorukainen liian yskäinen vieläkin: /! Nyt on jo tuplalääkkeet käytössä astman kanssa + avaavat lääkkeetkin ihan kunnolla menossa, eikä helpota..Pitänee katsoa yön yli ja soitella aamusella arvauskeskukseen, jos tarvis...

Mutta, mutta..Tuota tulinkin juuri kommentoimaan; Kaisa ja 44v, raskaana! Eikös oo aikasta hienoa? Ja näyttikin vielä uskomattoman hehkeältä Me Naiset-kannessa!! Ja Seiskassa hehkutti, että tämä lapsi on niin toivottu ja odotettu!! Ihanaa!! Mutta, tömähdys maan pinnalle; Aha, vai kovasti odotettu ja toivottu ja seuraavassa lauseessa ei aio pitää äippälomaa eikä imettää:x! Pidän suuni kiinni nyt tässä kohtaa...

Toinen asenne taas tohon Kaisan juttuun on, että nythän mulle vasta kuume alkaakin!! Jos hän voi noin hienon näkösesti ootella vauvaansa, ja reilusti yli 4-kymppinen, niin miksei meistäkin kuka tahansa??

Kuhan Hilkka nostaa kytkintä ja petaa petinsä, vaihtaen osoitetta (=unohtaa samalla ainakin OOAK:n osoitteen), niin josko mä kuiteskin ihan reippahasti ilmoittasin isännälle, tjotta tjottailtaisko??? No, kahtellaan, mutta siltä musta ny vahvasti tuntuu..Sano pohojalaanen tai ainaskin häjy:vampire:!

Nyt painun petiin ja toivon, että saan nukuttuakin, kun tuo nuorukaisen yskä on niin kaameaa...

Nati, nati

Lillis
 
Ottis
Ohhoijakkata |O. Viimein on hautajaisten ohjelmalehtinen tulostusta vaille valmis. Tai kyllähän mä sen kotona jo tulostin pariinkin kertaan, ku testailin miltä näyttää vihkosena. Ja onneksi testailin ku kansikuva olis ollut väärin, vaan sitten kun sain sen viimein ojennukseen, loppui meidän tulostimesta musta väri :(. Eiku tallentamaan tikulle, ett tulostan sen töissä huomenna ja saa mun kakkonen laittaa monistaen koko komeuden omalla työpaikallaan, kun siellä se on luvallista :). Positiivista tässä on, että tänä iltana kuulin siskon miehen nauravan. Alkoi olla jo epätoivoista sähläystä virsien sun muiden kanssa. Lupasipa mies samantien, ettei enää tänään häiritse. Nyt peukkuja pystyyn, ett olis detaljit kohillaan.

Mun mies sen sijaan ei ole nauranut, vaan kehtasipa panna oikein urakalla vittuillen ennenkuin meni nukkumaan. Kaikki hautajaisiin liittyen enkä viiti nyt alkaa niitä tässä toistamaan. Sanoinpa muruselleni kuitenkin, että hän on uskomattomaan tunteeton ihminen plaa, plaa, plaa.. en kaikkea edes muista, mutt on tosiaankin uskomaton tyyppi. En uskois, ett tuollaista on olemassakaan, ellen omin korvin kuulis. Miehen toivotan huomenna mökille, ett saan valmistautua rauhassa hautajaisiin ja aionpa vietellä täällä sitten la-iltaa yksikseni tai pikemminkin kolmikseni kisuleiden kanssa, kun kotiudun. En todellakaan kaipaa tuollaista sydämetöntä olentoa seuraani.

Hiljalleen näemmä opin minäkin ns. sanomaan ei eli välittämään siitä miten minä jaksan ja toimimaan nimenomaan omaa etuani ajatellen. Siks olenkin nyt törkymöykky ja enempiä kommentoimatta (luin kaiken, joka tavun!) toivottelen kaikille kauniita ja hyviä unia ja onnellista huomista :kiss:!
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Voi Ottis.... voimia hautajaisiin. Miehesi on kyllä nätisti sanottuna oikea pöljäke.:mad:
Ulpunen, tervetuloa!:wave:

OOAK, nauroin vedet silmissä tuolle kertomuksellesi, kiitos siitä!
Lilleriina, tjottailu kuulostaa hyvältä! Jos kerran kiinteistökuningatar onnistuu niin miksi ei me muutkin. Ehkä meillä olisi jopa aikaa hoitaa sitä vauvaa....
Olen itsekin varsinainen uraohjus, mutta kyllä minä nyt sentään imettäisin ja äitiyslomaa pitäisin..hyvä ihme. Kerranhan ne vaan on pieniä.

ON; ultrassa näkyi tänään 8 hyvää follia! Oho. Nyt jo lääkärikin oli positiivisella mielellä. Punktio suunniteltiin tiistaille ja siirto (jos saadaan ihan alkioitakin...) olisi torstaina. HUH, näin se vaan homma etenee.
Nyt pitää ottaa rauhallisesti eli raskasta liikuntaa ei saa harrastaa ennen punktiota ettei möllykkämunasarjat ihan mene solmuun. Hassulta tuntuu kun alamahassa on rakon molemmin puolin selvä paineen tunne, jättiläisovariot!:O
 
Mie täällä poikasen kera kotosalla.
..taisi miun vetämätön oloinen olla osaksi tästä kierron vaiheesta johtuvaa:(..ja poikasella kurkku kipiä, niin jäätiin sitten kotio.

Huomenna esikoinen tulee kylään ja kokkaillaan kolmisin jotahin oikein hywää=) ..miehellä työpäivä ja sitten hän jää saunomaan&rentoutumaan työkavereiden kera.







:heart: *mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
hei :)
Ulpunen Tervetuloa miunkin puolesta :wave:
Begsy ja Gb isot pahoittelut menkoista:hug:
Minttu2011Onneeeeee hurrrrjan paljon:kiss:
Ottis Voimahali :hug: tuleviin hautajaisiin.
Mur-murJänniä aikoja elät..pidän peukutusta ja puhallan puh,puh puhureita:heart::heart:
ON: Kävin tänään lekurissa ja anto miulle keltarauhashormooneja vuodeksi ja nyt kysäsen että onkos kellään tietoo tämmösestä lääkkeestä kun VISANNE 2MG?
Tosi,tosi kalliita lääkkeitä ja kaikenlaisia sivuoireita nuissa lääkkeissä ja pakko varmaan vaihtaa halvempiin lääkkeisiin :(
Lekuri meinas että poden endometrioosi tautia eli limakalvoa kasvaa ja kasvaa koko ajan jos en jotain tabuja syö tai kierukka hormooni sellaista laita tai ehkäsypillerit...nuita ehkäisyjä en vielä haluais kun jos miulla oisi pienen pieni mahdollisuus raskautua. Munatorvet ovat kyllä vaurioituneet mutta lekuri meinas että pieni mahdollisuus oisi kunhan saatas endo kuriin lääkkeillä.
noh nyt tikutin ovista ja aika vahvat viivat oli ja limat kohillaan ja kipuilu eli peitot pöllyävät meillä ihan sata varmasti näin 6 viikon jälkeen vaikka ei ovista oliskaan :D:D
Nyt toivotan muksua iltaa kaikille ja puhureita tietenkin :):heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
tattinen - on kallis kyllä lääkkeesi, ei kuulu edes kelakorvauksen piiriin:(..
..mutta jotainhan hoitoa sinun olisi tuohon endoon saatava/otettava..

Tällaisen löysin tuosta progestiinista..
Progestiinit

Jatkuvana hoitona suuret annokset progestiinia estävät gonadotropiinien eritystä, minkä seurauksena munasolun kehitys estyy, estrogeenin eritys vähenee ja kuukautiset jäävät pois. Progestiinien oletetaan vaikuttavan myös suoraan endometrioosipesäkkeisiin ja aiheuttavan niiden surkastumisen

Oliko tuosta alleviivaamastani lääkärisi kera puhetta?

Ihan sillä kysyin kun näyttäisi, että hoidon aikana munasolun kehitys estyy..
..joten, sama varmaanhin olis E-pillereitä tai kierukkaakin sitten harkita?
Tulisi ainakin pillerit huokeammiksi..ja sairauden hoitoon kierukasta saa kelakorvauksenkin(Mirenalle jäisi hintaa 100e pintaan)

Löysin hyvän jutun, lueppa!:wave:
..tuolla eri hoitomuodoista asiaa..
http://www.cosmopolitan.fi/henk-koht/gyne/art891-Ala-turhaan-karsi-kivuista---Endometrioosia-voidaan-hoitaa.html
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos, Rakkaat, voimahaleista ja muistamisesta :kiss:. Mun onneni ton tunteettoman pöljäkkeen rinnalla oli tänä iltana, ett silittäessäni poltin lahkeen housuista, jotka olin ajatellut laittaa hautajaisiin. Jouduin siis soittaa hätiin kamua housuineen ja hänen olkaansa vasten sain itkeä tän illan katkerimmat kyyyneleet. Teidän lailla antoi hän kyytiä tolle mun ukkelilleni tunteettomuudestaaan.

Ukko on nyt nukkumassa ja mä saunon kera kattien ja aion ottaa viel toisenkin lasillisen valkoviiniä, ett saan unenpäästä kiinni.

Minä tiesin, että ***in kuolinpäivä tulisi ennen minua, mutt en osannut ajatella, ett se ottaisi näin koville :'(. Mun kakkonen hankki meille yhteisen kukkalaitteen ja siitäkin olin nurista, että kukat ovat väärää sävyä :ashamed:. Huomisen kovin temppu lienee sanoa alttarilla jäähyväiset yhdelle rakkaimmista :'(.

Ukosta viel sen verran, ett hän on tän illan ollut selvinpäin ja OK, vaikk alkuillasta piilottikin mun valkkarini. Ei paljastanut minne piilotti sen, mutt oli tuonut esiin sillä välin, kun olin puita hakemassa. Tulin nimittäin sanoneeks, ett sellaisen, joka jatkaa aamusta juomista, ei ole tarpeen missään tilanteessa piilottaa toisten juomisia ja ett mä tänä iltana TOTISESTI tarvin ryyppyni, etten koko iltaa panikoi huomisen vuoksi.

Auttoipa ukko mua ohjemalehtisten tulostamisessakin toimistolla, vaikka lähtikin aiemmin kotiin ku mä kiukkusin, kun en saanut toimistolla haluamaani 'hohtoa' kirjaimiin, mitä olin suunnitellut. Noloa tunnustaa, mutt totta!! ja päähän otti viel enemmän ku ukko sanoi, ett jos hän olis asentanut uuden koneen, sen saisi silläkin. Ko. kone haettiin hätiämitiä jouluaatonaattona satojen km:en päästä!!

Niinpä niin. Nyt olen naputellut niin, ett on totisesti aika joutua loppulöylyihin ja toivoa PLUSSAKKAITA TUULIA TÄNNE :heart:!!
 
Ottis, voi sinua, koko tilanteen tekee kaksinverroin raskaammaksi se, ettei tuo tonttu-ukkosi osaa yhtään ottaa huomioon sinun tunteitasi. :hug: Kuulostaa niin tutulta tuo mitä kirjoitit jäähyväisien jättämisestä, se tuntuu niin kestämättömältä, mutta muistathan, että sinulla on lupa surra ihan omalla tavallasi eikä se kuulu miehellesi eikä kenellekään muulle . Oikein paljon voimia sinulle! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tervetulontoivotuksista ja kiitos ihanaiset, kun saan liittyä kanssanne jutustelemaan! Kyllä sitä vertaistukea todellakin tarvitaan, kun ei tuo miesparkakaan jaksa alituiseen kuumeilujuttuja kuunnella...:)

Liikunnasta: Mullakin on jäänyt aktiivisempi liikkuminen juniorin syntymän jälkeen, mikä tekosyy...Mutta täydestä sydämestä suosittelen liikuntaa kaikille, sillä on ihan hurja vaikutus mielialaan ja jaksamiseen! Liikunta antoi itselleni tosi paljon energiaa vuoden km-rumban jälkeen ja ties vaikka osittain edesauttoi vihdoista viimein onnistunutta raskautta, kuka näistä tietää...Mutta vakavasti olen kyllä miettinyt, että mikä jottei liikunnalla voisi saavuttaa ainakin osan samoista hyödyistä kuin akupunktiolla, molemmat vaikuttaa aineenvaihduntaan?

mur mur, testaillaan yhdessä sitten vähän myöhemmin, eikös!

OOAK, minäkin nauroin ihan kippurassa tuolle liukkarijutulle! :LOL: Oltiin muuten kerran miehen kanssa Yliopiston apteekissa hakemassa kumeja ja liukkaria, olin toipumassa km-kaavinnasta. No mies tietenkin liukeni muina miehinä jonnekin hyllyjen sekaan ja minä siinä sitten ostosten kera kassalle. Kassalla oleva (komea) nuorimies toivotteli lopuksi hymyillen "hauskaa illanjatkoa"...siinä olisi kainompi saattanut punastua. :)

Lilleriina, no pitikös sen tädin teille tuppautua, jep, tjottailua peliin vaan! Toivottavasti lapsosten olo helpottaa jo...

Wienna:n folleille kovasti peukutuksia - nokka kohti punktiota, vau! :)

mur mur: Ei tarvitse laittaa vielä listalle, seurailen ainakin tämän kierron, mihin tuo kierron pituus asettuu. Ensimmäinen kierto oli niin lyhyt ettei voi pitää paikkaansa ja sitä ennen olen päässyt laskemaan kierron pituuden yli 3 vuotta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
tetu onnea + toivottavasti jatkuu hyvin tästä eteenkinpäin raskaus.

OOAK harmi,että viiva ei sitten vahvistunutkaan. Hyvmyilytti tuo sinun kauppareissu kuvaus =).

Ottis jaksamista.

Minttu myöhästyneet synntäri onnittelut.

Annekristiina vähän tarvitsini tännekin liikunta innostusta, huomaan vaunuja lykkiessä, että välillä ihan hengästyn mäessä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ulpunen tervetuloa mukaan.

Wienna ihanaa, että follit ovat kasvaneet hyvin. Onnea punktioon.

ON tämä kierto osottautui erilaiseksi kuin aikaisemmat. kävin ultrassa soivttuna päivänä, jolloin tavallisesti hyvän kokoinne folli ja limus näkyy. Nyt oli vain pieni folli ja ohut limis. Ovis testi oli lopulta + ja sovitusti menin kontrollin ja ei ollut limis kasvanut niin kuin yleensä. Joten alkion siirto siirtyy seuraavan kiertoon.
 

Yhteistyössä