40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
OIVIKKI: Ei tosiaa kannata hyviä alkioita tuhlata huonoon kiertoon. Josko seuraava sit parempi.

WIENNA: mahtavan spurtin on follisi ottaneet. Toivotaan munarikasta pääsiäistä :D Onnea tiistaille!

ULPUSELLE myös puolestani tervetuloa!

OMAA NAPAA: Odottaa ensiviikkoa, kaksi jännää tapahtumaa; ensikäynti lapsettomuuspolilla sekä seuraavana päivänä tyttären kanssa sairaalaan tyrän poistoon. Täällä peräti kolme innokasta virpojaa odottaa huomista, hauska, kun yksi lapsista opetteli virpomis värssyä, muutoin meni oikein, mutta loppu meni näin:" Palkka mulle, vitsi sulle" :D eli jos teillä ilmestyy huomenna vitsikäs noita oven taakse, niin se on se meidän neiti :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ottis
Gb Ihana sun pikkunen vitsinoita :). Meilläpäin ei virvota palmusunnuntaina, vaan lankalauantaina vasta.

ON En muista kiertopäiviä, mikä nyt, mutt sen muistan, ett ovislimottelu alkoi taas kp6 ja tuntuu jatkuvan edelleen.

Hautajaisista selvittiin itkien ja hurjalla rakkauden määrällä. Kyllä se onkin rikkaus, kun meitä sisaruksia on näin paljon. Halattavia riitti sisarustenlapsissakin. Hautajaiset oli kauniit ja koskettavat. Oli suoraansanoen ihana nähdä, että miehetkin osaa itkeä. Tuntuu melkein kuin olisin rakastunut :). Hullu ja hoopo tunne, mutt ihan oikeasti mä tällä hetkellä kunnioitan suunnattomasti isoja raavaita miehiä (lähinnä siskonpojan ystäviä), jotka eivät pidätelleet itkuaan arkun äärellä. Yksi mun veljistäkin sanoi kukkalaitettaan laskiessaan, että hän ei voi lukea lausetta ja purskahti itkuun. Samalla näin myös kaksoisveljeni itkevän ja voitte uskoa, ett niin parkuivat kaikki muutkin. Yksi nuori mies sanoi kukkalaitetta lukiessaan, että hän yrittää lukea ja aloittikin 'reippaasti', mutt lopussa pääsi itku valloilleen. Tuntui, että pakahdun, mutt en varmaankaan ollut ainoa. Oman lauseeni sain luettua, mutt itkien senkin. Jotenkin on sellainen olo kuin olisi saanut sisäisen pesun (puhdistunut), kun on saanut antaa itkun taas tulla ja nähnyt, että se ei todellakaan ole häpeä. Nämä olivat varmaankin elämäni ensimmäiset hautajaiset, joista on saanut voimaa. Edellisten viikkojen piina tuntuu kuin poispyyhityltä ja on rauhallinen olo.

Siskolle soitin melkein tunnin puhelun ja heti perään soitti yksi veli. Hyvä, ettei mies ole kotona, sillä hänhän repisi pelihousunsa ja varmasti sanois, että "Eikö tuo jo riitä, tehän ootte olleet hautajaisissa tänään". Ei riitä, sillä me tarvitaan toisiamme ja Luojan kiitos, me ollaan tärkeitä toisillemme. Vaikka miehen kanssa menis kuinka huonosti, on mun elämässäni onni (joskin myös suru), että sisaruksia on paljon ja, ett me ollaan monien surujen ja hautajaisten kautta opittu puhumaan kaikista asioista ja myös rakastamaan tässä elämässä.
 
Ottis
Jo on jollakin otsaa. Mies on illan aikana soittanut pariin kertaan. On selvästi humalassa. Toisen puhelun aikana oli aikeissa periä mun veljeltä velkojani, mutt sanoin, ett ne ei kuulu hänelle. Sitten alkoi pyytää, ett tulisin Tytin kanssa mökille, johon minä, että jättäisinkö Pojun yksin kotiin. Siihen mies ei osannut kuin alkaa vittuilla, ett juu nyt hän hokas, ett mä oon niin päissään, etten voi sillä tulla. Siihen en voinut vastata, ku että "just niin, joo". Maltoin olla kysymättä, kuka onkaan päissään. Sen verran kuitekin suivaannuin, ett laitoin perään tekstarina miehelle kyssärin, että a) miks mun pitäis tulla sinne vain toisen kissan kanssa tai b) ylipäätään tulla, kun saan kerrankin olla yksin ja rauhassa, eikä kukaan rähise. Siihen tuli vastaus, että "tarttis pimpsaa". Siihen vastasin, että "Kyliltä varmasti saa", sillä omasta mielestään mun mies on maailman suosituin mies, varsinkin sänkyhommissa. No joo.. tuon jälkeen laitoin puhelimen äänettömälle ja päätin, etten enää vastais jos mies soittaa ja kuuntelis vittuiluja, mutt hänpä olikin laittanut viestin takas, että "Jos vain jaksais lähteä". Hih, mua ihan naurattaa ajatus, ett hän lähtis pimpsajahtiin ihan oikeasti :LOL:. Teki mieli vastata, ett "rahalla saa ja taksilla pääsee", mutt maltoinpa mieleni, sillä ei ole reilua huijata humalaista tekemään tyhmyyksiä.

Nyt mä lähden saunaan ja aion korkata sidukan ja tiedä vaikka ottasin valkkariakin :). Pääasia, etten ole selvinpäin, ku mua juomisesta jo syytetään.
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis, anteeksi, mutta miehesi vaikuttaa tosi kypsymättömältä ja itsekkäältä, kun tuolla tavalla kohtelee sinua, älä anna sen jatkua, ethän! :( Mutta on sinulla vaan aivan upea rakastava suku ympärilläsi, tuollaista voimavaraa kannattaa vaalia! :heart:

Oivikki, harmittaa varmasti, kun suunnitelmat siirtyvät, mutta hyvä juttu, että säästyy alkiot parempaan kierrokseen.

Gb, voi kun meidän ovelle tupsahtaisi pikkuinen vitsinoita. :heart: Tsemppiä ensi viikon koitoksiin!
 
Gb:n pikkanen "vitsi noitanen olis meillekin oikein tervetullut!:heart:

Meitin poikanen myöskin askarteli sisarensa kera monta hienoa pajunoksaa huomiselle virpomareissulle.=)
..lähtee naapurin lasten kera yhdessä..miullahin varailtu virpojille namupalkkaa - on ne aina niin ihunia:)

Meillähin poikanen viime vuonna luikautteli litanian loppua.."vitsa mulle, palkka sulle"..:D


Kokkailtiin täällä kolmisin jokaiselle omanlaisensa pizzat ja mämmillä lapsoset herkkutelivat vaniljakastikeen kera..takapää pikku poikasella rupsaa ja sitten naurua piisaa!:LOL:

On niin nautinnollista olla vaan:)..mies siellä "rentoutumassa"..
..oli kyllä niin känässä kun soitteli, ettei kiel oikkein meinannut suussa kääntyä..aamulla ei hampahia naurata - koskee ja kovvoo yläpiähän!:headwall:..;)

Oivikki - voihan kurjake kun follit ei olleet kasvaneet nyt sopplisti ja limiskin ohkanen:hug:
Paremmalle kiertoa kannattaa se arvokas huurunenu säästää:heart:

Ottis
- uskonpa, jotta nuo niin rakkaan läheisen hautajaiset oli jotenhin terapeuttiset siulle.:kiss:
..ja mieheis on ihan..uskomaton tapaus,(lievästi sanottuna)en paremmin sano!:kieh:
Anteeks ihunainen, pakko vaan oli sanoa, mitä hänestä ajattelen:ashamed:

Ihunaa illan jatkoa olkkariin kaikille:heart:

Ps. Dippailtu on tyylipuhtaita negoja..enää ei plussa miulle tälle kiertoa pärähdä.
Teille muille piinailijoille sitä kovasti toivon

..ulpunen - plussaa sie miunhin edestä..joohan?:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis: Kerroit hienosti tuntemuksistasi hautajaisten suhteen.

Se lause: Nämä olivat varmaankin elämäni ensimmäiset hautajaiset, joista on saanut voimaa. Edellisten viikkojen piina tuntuu kuin poispyyhityltä ja on rauhallinen olo.. Itku helpottaa ja mahtavaa että sinulla on nuon iso ja hieno suku, joka tukee toinen toistaan :heart: - turvaudu siihen edelleen hädän hetkellä!

Kaikkea hyvää tuleviin päiviisi ja mitä tulee mieheesi, olisihan se jo aika saada vastaus sinunkin että miksi hän käyttäytyy noin typerästi ja että mitä tästä eteenpäin....
 
Hei Olohuoneen Naiset!

Raskausviikkoja kertyi 40+1 kunnes pieni poikani näki päivänvalon mitoilla 4100g ja 53cm :heart: Kotona on monta hoitajaa ja nuuskuttajaa pieniäiselle. Aloittelemme arkea uudenlaisilla kujeilla ja tuntuu että sitähän pakahtuu rakkauteen :heart:

Ihanaa kun sain olla teidän kanssanne aloittaessani tätä matkaa :kiss:

Puhallan ja puuskutan plussatuulia Tähän pinoon, me olemme sen kaikki ansainneet!

Ottikselle erityisHalit :hug:

Oliivitar ja Poika 5vrk
 
Rakkaat ihunaiset...mie olen shokissa!:eek:
Tämä alkuillasta..sitä tiirasin - ollakko, vaiko ei?
(käänsin kuvaa, jotta saa paremmin selvää)

....ja myöhempi dippaus - oli se sitä:heart:


..kyllä on pääkopassa hälinää nyt..voiko tämä ihuna onni miulle vielä käydä..itkettää niin - ONNESTA!:)

Huom! Suurennettuna muuttui viivanen epäselväksi, PÖH:(..mutta kyllä se siinä liuskassa livenä kauniisti nököttää näkyä=)

Tänään dpo10..ei ainakaan enempää ja kerran vain lemmittiin.
O+/Kp10 22.3 ja samana iltana lemmiskelyt&kovat kivut - ovis.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä dippauksesta..

Nämä ovat niitä ulkolaisesta nettikaupasta tilailtuja One Step 25mIu/ml testejä
dippasin myöskin Mammaksin liuskan - 25mIU/ml ja siinä en näe mitään..ehkä viivanpaikan..

Nyt kun enin järkytys ohi..iskee epäilys..näin se aina menee: /
..dippaus oli aika tarkkaan testiajalla kuvattu..nyt viivanen hieman vaalennut, mutta punertaa silti.

Niin..ja dippasinhan mie One Step O-testinkin, jotta näen, olisko sittenhin vain LH koholla - haalean haalea viivanen vain juuri näkyi..kyllä tämä ehkä on sitä ittiään.

Oireita ei muuta, kuin kuumotusta välillä ja sitä tyypillistä vi*****ta.:kieh:
..tisut aivan löpsöt ja masulla ei mitään tuntemuksia..sehän minua juuri häiritseekin kun ei tunnu missään, mitään!:|

Mikäli täällä vielä valvoskelen myöhään, pakko dipata uudemman kerran ja seuraava sitten aamupisukkaan kun heräilen klo. 7.30

Voi, kunpa osaisin pienen hetken nauttia ja antaa ajan mennä panikoimati..kun mitään en itse tälle voi - kestää jos niin määrätty.

Sweet Dreams ihunat:heart:

ps. Muistatteko kun kirjoittelin, että plussasin poikasesta 2.4.2004..
..nyt haamuilen 1.4.2012
Poikaseni La oli 10.12 2004..jos tämä raskaus kestää LA olisi 14.12 2013
..näinhän mie menen aina asioiden edelle..:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
ONNEA OLIIVITAR sinulle!!!:heart:

Ja tärppi onnea meille kaikille!!!!

on: GB:n(muistaakseni hän) "avittamana" sain minäkin idean suunnitelma B:stä, eli jos(ja kun) tämä olotila ei vaan raskaaksi muutu(paitsi syömällä, heh, jota koitamme toki välttää) ja näinollen vauvavapaa jää haaveeksi vain, ni keksin että vuorotteluvapaa maksimi määräisenä vois olla aika jees juttu( mun mielestä, pomo ei niin innostunut)...mutta joskos se lämpenis, meinasin sitä vasta Liljan eskari vuodeksi eli n.puolentoista vuoden päähän. Katsotaan..onhan sinne vielä aikaa, mut ois niin ihana olla välivuosi kotona ja reissailla ja matkustella Liljan kanssa... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Maanantaiaamua ihanat naiset :)

ottis:hug: Hienoa ja lohdullista, että olitte sisarukst toistenne tukena ja saitte jaksamista ja voimaa toisistanne hautajaisissa.

Miehesi käytös oli kyllä aika kypsymätöntä, mutta jospa hän selvinpäin osaisi ja haluaisi keskustella mikä sitä vaivaa ja mietityttää.


*mur-mur* jeee :) täällä on sormet, varpaat ja tassut pystyssä, että nyt ois tärpännyt kunnolla ja kaikki olisi hyvin :heart:

oliivitar, paljon onnea koko perheelle uudesta tulokkaasta :)


Plussapuhuria edelleen kaikille ja niille keillä on onnistanut, tarratuulia :)
 
Ihan ensimmäiseksi lämpimät onnittelut oliivitar!

mur-mur, ihan selvä viiva tuossa testissä näkyy!!:heart: JIHUU! Jostainhan se viiva alkunsa saa, ei niitä tyhjästäkään tule. Toivon niin kovasti että saisit vielä pienen syliin asti!

oivikki, harmi ettei siirto onnistunut tälle kiertoa, toivottavasti ensi kierron olosuhteet ovat optimaaliset!

sarialeksandra, pikkutirri, GB ja kaikki muutkin tietysti; oikein mukavaa pääsiäisviikon alkua!:wave:

ON; Pistelyt ja sumuttelut nyt ohi, tänään vaan kulutetaan aikaa ennen huomisaamun punktiota. Kovasti on ollut kipeä olo mahassa, aivan kuin ovulaatiokivut, mutta paljon isompana. Miesparka on joutunut minua passaamaan koko viikonlopun, rasitus tekee heti huonon olon. Viimeksi ultrassa hyviä folleja oli siis 8 kpl, toivottavasti niissä on solutkin sisällä! Jos kaikki menee hyvin niin siirto olisi torstaina. Sitten voi ainakin vähän aikaa olla ihan oikeasti raskaana ensimmäistä kertaa elämässään... HUIH. Olisihan se toisaalta hirveä ihme jos kaikki natsaisi heti ensimmäisellä kerralla!
 
Huomenta ihunat ja kiitos kaunis tsempeistä ja peukutuksistanne.:kiss:

Voi kun näiden voimalla tämä oliskin onnistunut..näyttää vain surukseni(taas)siltä, että hipaisu tais olla..:'(

Yön aikana jo kerkesin käydä tätä läpi..olis se ihan oikiasti ollut v a l-
t a va ihme:heart:..olin ainahin pie-nen hetken raskaana.

Aamuisessa dippauksessa niin hailu viiva, että melkein se piti kuvitella..sopivassa valossa aavistus näkyi enään..

Ihan on fyysinen huono olo, pitänee keitellä kaffet ja syödä jotahin, sitten mammimaan hetkeksi..jospa se tästä..

Mukavaista alkanutta viikkoa kaikille:wave:

ps. Dippaan vielä myöhemmin uudemman kerran..ehkä..
 
Viimeksi muokattu:
Mutta mur-mur :kiss: - eikös sinulla aamupisu ole aina ollut laimeampaa?? Peukuttelen ja toivon puolestasi vielä kovasti!! Itsellänikin oli ekana dippauspäivänä pp9 tummempi viiva kuin pp10, ja vasta pp 11 lähtien alkoi vähän vahvistua. Tsemppiä! :heart:
 
Heips =)

Pääsiskös vauvakuumeinen (kohta) 42v äitihenkilö mukaan juttuihin?
Mulla on ennestään 2 lasta, tyttö 11v ja poika 8v (exmiehen kanssa). Olen eronnut 3v sitten, ja nyt uuden miehen kanssa ollaan päätetty, että pikkuinen saa tulla jos on tullakseen. Ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi, mutta mitäs tässä odottelemaan kun hyvältä tuntuu. Ei meistä kumpikaan tästä enää nuorru (mies 40v, ei lapsia) joten pakko laittaa hösseliks jos meinataan vielä se yksi yhteinen joskus saada ;) Ennen eroa roikuin enemmänkin näillä palstoilla, Huhtis nikillä silloin muistaakseni. Kolmisen vuotta silloin exän kans kolmatta lasta yritettiin, tuloksena yksi keskeytys vauvan vaikean kehitysvamman vuoksi, sekä yksi keskenmeno. Jännittää, että mitä nyt tulee eteen, vaiko mitään...
En taida oikeen osata edes käyttää tätä systeemiä, mutta yritän kovasti :xmas:

Terveisin Hanhimamma
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä