40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur mul on jo kp 8on varmaan päivittäessä mennyt sekaisin :)

Täällä Alanyan helteessä tytön kanssa ollaan, tytön sukulaisia nähty alkuviikosta. Hikeä pukkaa kun on niiiiin kuuumaaa!!!!

En nyt muista mitä piti kommentoida, mut Tarrasukkia plussanneille ja +++++puhureita niitä odotteliville =)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Oi onnea plussanneille ja peukkuja ylöspäin jännäilijöille :)

Mullakin kierto alkaa olemaan loppupuolella, tässä kuussa ei vaan kauheasti ole kerinnyt jännäilemään. Naimisiin menen tasan viikon päästä ja töitä painan niska limassa. Ei kerkiä ei. Välillä jo ajattelen, onko koko vauvakuumeilu kovinkaan järkevää kun tekemistä tuntuu muutenkin olevan ihan liikaa. Toisaalta taas... :)

Minkäänlaisia oireita ei ole, edes niitä nykyisiä omituisia menkkaoireita. Tosin en niitäkään nyt ihan vielä odottele. Mulla kyllä mahdolliset oviskivut olivat tässä kuussa täysin erilaiset. Pari päivää hieman tykytti muistaakseni vasemman muniksen kohdalta, ei muuta. Yleensä mulla on parin tunnin ajan ihan järkyt kivut, mutta epäilen sen olevan vasta aina oviksen jälkeen, tai mistäs minä tiedän.

Osasyy voi olla taas aloittamani ruokavalio ja muutaman kilon pudotus. Viimeksi ko. ruokavalio poisti menkkakivut kokonaan. Tai sitten en ole edes ovuloinut tässä kierrossa.

Fakta kuitenkin on, että jos ei tässä lähikuukausina ala tärppäämään, lopetan tällaisen aktiivisen kuumeilun. Yrityksen puutteesta meitä ei ainakaan voi syyttää, peitto kun heiluu vähintään kerran vuorokaudessa kierron ympäri :)

Mutta tsemppiä vielä teille muille :)
 
Hei vaan !
Piti pitkästä aikaa tulla kurkistamaan mitä tänne kuuluu. annekristiinan ja Iida-Karoliinan bongasin joukosta, jotka ovat samoilla ikävuosilla vielä haaveilemassa. Ihanaa että on muitakin jotka vielä jaksavat :wave:

Itselle on tapahtunut kaikenlaista parin vuoden aikana. Vauvaa ei tosin ole kuulunut. Pari vuotta sitten meillä tärppäsi ihan luomusti, mutta vk 12 syke oli hiipunut. Sen jälkeen ei ole plussaa ollut.
Vuosi sitten rakennutettiin uusi talo maalle, jonka pihaa nyt laitamme. Mummoksi tulin 8 kk sitten. Ihanan pojanpojan kasvua saamme nyt seurata... Pieni kaiho sielussa ja ikävä omasta pikkuisestä on jäänyt :ashamed:
Mennä täräytimme myös naimisiin mieheni kanssa :heart: yhteistä eloa takana 7 vuotta. Exän kanssa lapsia on kolme, 24, 22 ja 18 v. Nykyisellä miehellä ei omia lapsia ja siksikin olisi ollut niin mukava onneamme täydentää yhteisellä lapsella.

Vähitellen haave on siis hiipunut ja sielun sopukoihin kaipaus arpeutunut... Onnistuimme kuitenkin, vaikkei raskaus edennytkään pidemmälle. Silti meillä on yhteinen enkeli-vauvamme, jolle kynttilän sytytämme tiettynä päivänä. Muisto keskenmenneestä onnesta säilyy.

Tsemppiä jokaiselle pinossa olijalle :heart: halausten :hug: kera !!

-AinoEmilia-
 
Crissy72 - härre guud, että olettekin ahkeria pupuilijoita miehesi kera!:D
..peukutellaan d=)b loppuun tämä kierto:heart:

AinoEmilia - Hei!:wave:

Onnea kovasti naimisiin menon johdosta ja pienen pienestä lapsen lapsesta.:flower:
..voi että, on varmaan ihuna se pien:rolleyes:

Kaipaus ja muisto tietenhin jäänyt siitä oman pienen menetyksestä, se on selvä.:hug:
..kauniisti häntä kuitenhin muistelette:heart:
 
Viimeksi muokattu:
AinoEmilia Paljon on ehtinyt tapahtua teille parissa vuodessa.
Onnea vihillä käymisestä!
Kyllä täällä vielä haaveillaan , vaikka välillä se tuntuukin jo niin turhalta touhulta.
Hoidotkin aloitettu nyt ja jos kaikki kuten pitääkin niin siirto olisi n, 15.10.
Tässä kierrossa tasataan vaan kiertoa ja sitten alan lääkkeet.
Hoitosuunnitelma on jo tehty.
Ja sitten vielä meillä alkaa se pride koulutus joka tähtää siihen että saisimme sijoitus lapsen/lapset kotiimme. Viimeinen kurssi päivä on marraskuussa.
Jospa meille jollain keinoin vielä lapsukainen tänne saataisiin, näin toivon :)

Onnea plussanneille !!:flower:

ninni Hienoa että kaikki tuntuu olevan kunnossa. Ihanaa että teillä tulossa vauva!
 
Kiitos " mur- mur":) joo, kolme vuotta vaan kun on kuumeillut ja ollut ilman ehkäisyä, kaksi keskenmenoa takana, niin välillä tuntuu niin höperöhommalta jo tämä kun alkaa mittariin tulla kohta 43v, nytkin tuo vuoto alkoi tuhrulla jo 4 päivää sitten ja vasta nyt alkoi kunnon vuoto mutta tämäkin sellasta ei niin siteeseen tulevaan vaan mustaa verta. Taitaa kohtu alkaa vedellä viimesiä ja vaihdevuodet kohta iskee päälle, mutta kyllä mulla haaveissa se oien iltatähti on ja siit en luovu en sit millään;) en nyt hirveesti ole ehtinyt täällä kirjoitella mutta nyt lomien jälkeen tuossa muutaman viikon päästä alkaa hiljesempi ajanjakso ja kerkeän enemmän, meillä on menossa just nyt monta juttua jotka vie aikaa niin kiirettä pukkaa:)
 
Iida-KaroliinaKiitos onnitteluista.
Onnea myös teille kovasti paljon !! :flower: Toivotaan että kaikki menee hienosti loppuun asti. Saako kysyä missä hoidon saatte ? Itse olen jotenkin "hoito-kammoinen" ja yleensäkin "lääke-vastainen", vaikka mies ehkä olisi siihenkin valmis. Tosin hänkin on jo muutamaan kertaan sanonut ääneenkin,että meillä on kyllä hyvä näinkin, kahdestaan. Mitään ehkäisyä ei ole kuitenkaan suunnitelmissa aloittaa. Jos luomusti tärppää, otetaan vastaan mitä tulee. Viimeksi keväällä gynellä käydessäni sain kuulla ettei värkissä mitään estettä ole... :ashamed: Eli siis näillä mennään.

ninni-70 ja Sussu-72 teille isot onnittelut :hug:
 
Onnittelut kaikille ja tsemppiä & plussatuulia muille. Pahoittelen etten tän paremmin ehdi taaskaan.... Mies on lähdössä omille teilleen (=harrastamaan) viikonlopuksi ja mua ketuttaa kun pientä oravaa jonka käpy on jäässä.

On mullakin tuuletuksen aihe. TÄTI saapui vihdoinkin eli mulla on kp1. JIPPIII!!!!
 
Ottis
AinoEmilia :hug: enkelivauvan johdosta ja :kiss: onnittelut naimisiinmenon johdosta =) :flower:!

Sussu-72 Saa tuulettaa :heart::kiss::hug:!

Chrissy72 Onnittelut naamiaisiin (mun kummitytön sanonta ja varmasti monen muunkin =) menon johdosta :kiss:!

Morticia Onnittelut tädin saapumisesta :kiss:, nyt pääsette tositoimiin :heart:!

Ninni-70 Onnittelut mahtavista ultrakuulumisista :heart:!

PP-70 Jospa se täti sinne pian tulisi, peukutellaan.

anjamarita Leppoisaa lomanjatkoa teille ja lämmintä myös =).

ON Luulin, ett olisin jossain välissä ehtinyt lukemaan kunnolla noi 2 lukematta jäänyttä sivua, mutt jospa ensi viikko olisi vähän rauhallisempi. On tainnut jäädä kertomatta, ett aloitin työt. Melkein samaa puuhaa kuin aiemminkin, mutt eri yksikössä ja uudet haasteet. Kiva viikko ollut eikä ahdista ollenkaan niinkuin keväällä. Silloin tunsin olevani umpijujassa ja kuin hakkaavani päätä yhteen ja samaan seinään kun ei mikään koskaan (töissäkään) muuttunut.

Eilen mentiin kattien kanssa mökille ja nyt onkin kiire mennä sinne takaisin, sillä kissat jäivät ulos ja mies just soitti, että siellä päin on satanut kamalasti. Satoi täälläkin ja ukkonenkin jyrähteli, mutt jospa se siitä taas illaksi selkenisi.

Kivaa viikonloppua kaikille :kiss:!
 
Morjens taasen kaikille:wave:

Tää wanha kääpä yrittää taas pikaseen muistaa, mitä piti kullekin sanoman;

-AinoEmilia Onnea morsmaikku/vaimo, ja ihanaa, yhteistä elon taivalta teille!

-Sussu; no hitsi, Saa Ja PITÄÄkin tuulettaa!! Wauuuuuuu:D

-Ottis; ONNEA uuteen jobiin! Sä ihan selvästi teet jotain pientä pesäeroa olkkariin, veikkaan mä;)!

-Iida-Karoliina; hurjasti tsemiä ja onnea seuraavaan hoitoon, ja sitten myös siihen sijaislapsi-hommaan! Ihan satavarmasti Te saatte lapsen/lapsia, tavalla tai toisella:heart:!

Kaikille muillekin, kauhiasti paljon Onnea raskautumisen kanssa, ja kivat niille, jotka ilahtuneita tädin tulosta, ja tarrasukkia ja enkeleitä Teille, joilla se piskuinen aarre jo sydämen alle pesää rakentaa:kiss:!

).(; Täti-perk*le sukelsi esiin sieltä mökin järvestä, ja kettuillessaan tulikin sitten jo muutaman pvän etuajassa:kieh:! On eukolla pokkaa!! Justiin oli suunnitelma, että kun niin on paljon ukkelini taas töitä paiskinut, eikä paljon olla ehditty ees näkemään toisiamme, niin viikonloppuna sitten otetaan menetetty petiaika takasin:whistle:, joten kakka, sanos tää eukko!! Taitaa mullakin jo tuolta vyötärön alapuolelta kuulua ehtookellojen soitantaa, kun näin lyhyt kierto ny sitte oli..vissiin kait 24 vrk!

Mutta eipähän tässä kaikki ketutuksen aiheet sentäs; Musta tuli eilen sitten ihan valokuvamalli!!Eipä muuta vikaa, mutta kun se kuvaaja ja kamera sattus olee poliisin valvontakamera:headwall::headwall:!! Ai tana sentäs, ku ketuttaa!! Mä en oo ikinä saanut ylinopeussakkoa, ja mulla on kortti ollut ainakin 25 vuotta! Eilen sitten ajelin äitikän luo, ja päätinkin jostain syystä ajaa vähän eri kautta ku yleensä; Kehä 3:lla on siellä aikas loppupäässä pitkä pätkä satasen nopeusrajotus, ja niinhän mä ajelin hilkun alle sataa, kunnes räpsähti!! Ja voihan villahousut ja hiton hiivasienet sentäs; tajusinkin samalla sekunnin sadasosalla, jotta *auts*, se satasen rajotus taiskin loppua jo!|O Nyt sitten oottelen kivaa kirjettä postilootaan, ja sitä ylimäärästä lottovoittoa vallankin; jotta kuin perkuleen paljon sekin sakko tulee olemaan:vampire:!!

Jotta tämmöstä tänne tällä erää, toki toi sakkokin sopii justiinsa tähän hyväntahtoiseen olotilaani, joka on aina tädin ollessa kylässä:saint:!

Toivon muille mukavampaa loppuviikkoa ja viikonloppua, pitäkää toisianne hyvänä:hug:!

Lille
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
ÖÖ!!! Täällä oon ihan sormi suussa. nyt kp:31/26. Nytkö se mummotauti tuli? yksi nega siis testattu keskiviikkona. Ei ole oikeastaan edes oireita suuntaan tai toiseen. No ainoastaan väsymystä.
No jokatapauksessa meillä tänään koko perhe koolla äiti ja isäpuoli mukaan lukien, joten hilpaisen kauppaan ja tarjoilen tuplasuklaa juustokakkua :p namskis!!!
Viikonloppuja ihanaiset!!!
 
Voi Lilleriina, piti tulla pikaseen kommentoimaan, että samassa veneessä ollaan, nimittäin tuota postia ootellaan peltipoliisilta täälläkin. Viime viikolla onnistuin myös päästä salamavalojen loisteeseen Kehä Kolmosella ajaessani, enkä tainnut hämmennyksissäni edes hymyillä...: / Voi jumpe, että harmitti. No ei niinkään se, etten hymyillyt, vaan kun tiedän tasan tarkkaan missä kohtaa ne kamerat on ja mikä on nopeusrajoitus, mutta annas olla, kun ajatuksissaan ajelee, niin sen siitä saa... kasikympin alueella oli vauhtia satasen paikkeilla.
 
Voi Iippis!

Mulle tuli heti parempi mieli, kun sain kohtalotoverin:ashamed:! Mua siis eniten vaan kyrsii se, että mä ajoin tosi tarkkaan rajoitusten mukaan koko matkan, sitä tuttua reittiä, ja sitte ku päätinkin ajaa ei-niin-tuttua-reittiä, niin kävi noin! Mulla on mies kanssa Kehä 3:lla saanut samanlaista fotoa itsestään, joten siksikin olin niin varovainen!! Mitähän ne poliisisedät tuumii? Kuunteleekohan ne mitään koottuja selityksiä tmv.. Onko sulla AIEMPAA kokemusta:whistle:? Mulla mielestäni mittari näytti 96 km, ja kuulemma siitä vähennetään heti 3km virhemarginaalin välttämiseksi..Sillon mulla ois 93km/80-rajotuksella, joten eipä taida rikesakolla selvitä.. Voihan vi''u, enpä muuta sano!

PS: On tääkin aihe keskustella vauvakuumepalstalla:LOL:!!

Mukavaa viikonloppua kaikesta huolimati, ja voidaanhan me sitten verrata ees sakkolappuja keskenään, jos ei oo tikkuja, joita vertailla:xmas:!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Lillis&lippis - voi teitä hurjastelijoita!.. ..;)

..paljonhan lie se sakko?..ittelläni ei ole kuin kirjasto, pankki ja kelakortti:D

MrsBree - minnehän jääny täti kupeksimaan, jos ei tärppikään kerta?..
..ihanat herkut siulla siellä:p

Mie sallin ittellen punaviiniä pari lasia viikonlopulla..muutoin mennään terveellisemällä linjalla - mie ihan ihastuin noihin pirtelöihin.=)
..piimä on pohjana, marjoja, hedelmiä&kauraleseitä lisänä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä