40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
MrsBree, Hmmm, kohtalotoveri! Tätiä tosiaan ootellaan täälläkin jokusen päivän takaisen negan jälkeen, tiistaina olis vanhojen kaavojen mukaan viimeistään pitänyt menkkojen alkaa, eikä elettäkään. :/ Alavattassa on kummallinen tunne, en tiedä osaanko selittää, mutta niinkuin "tuntisi" kohdun ja sellainen painon tunne etenkin seisomaan noustessa ja liikkuessa, olen myös ollut tuntevinani jonkinasteisia repäisykipuja äkkiä liikahtaessa tuolla munasarjojen seutuvilla. Ei ymmärrä ei, oottelen nyt alkuviikkoon ja kai se on sitten taas uhrattava rahaa testeihin (oliskos se digitesti varmempi?) jollei tätiä vieläkään kuulu.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :) Meillä huomenna tyttären 8-v kaverisynttärit, toivon mukaan ilma on suosiollinen ulkona olemiselle, ettei tarvihe kaitsea yli kymmenpäistä, touhukasta tyttöjoukkoa sisätiloissa. ;)
 
Viimeksi muokattu:
AinoEmilia Käymme Riiassa, Latviassa. Avalla, ja yhteys henkilö täältä suomen avalta Tampereelta.
Niin, samoin minulle on sanottu että missään ei ole mitään vikaa. Mutta kun on tuo ikä jo mikä on niin ei niin helpolla enään vauvoja tehdä. :(
Jotenkin jos kuitenkin se lapsonen nyt saataisiin. kuitenkin..

Lilleriina Kiitos kauniista toivotuksesta, jospa saataisiin tosiaan. Elämä olisi silloin täynnä onnea.
 
Moiks! :wave:

Hengissä selvitty ekasta työviikosta, just just |O väsyttää....

Muuten ihan hyvä fiilis siitä huolimatta, että

a) alan epäillä, että mulla ei tosiaan enää ole oviksia. Ainakaan tässä kierrossa. Kp 14 (km:n jälkeiset kierrot 22, 21 ja 26) eikä jo monena päivänä dippaamassani tikussa ole näkynyt kuin se yksi viiva. :LOL: hih, olen siis kyllä käyttänyt uutta tikkua joka kerta ;) mutta saattaa tietenkin olla, että näin kokemattomana dippailijana teen jotain muita perustavanlaatuisia virheitä...

b) mies sai nyt sitten kutsukirjeen jonnekin muuallekin kuin hampulääkäriin syyskuun puoleen väliin.

Vähissä alkaa olla tjottailut täällä, mutta juuri nyt asian kanssa ihan sujut. Ja ehkä se ylläri tulee juuri nyt kun selkeästi alan olla tjottailun loppumisen kanssa sujut, who knows? :)

:hug: Halit teille, jotka negoja saaneet, tulisi nyt edes tätikurjake ajallaan jos ei plussaa anna! :hug: sekä niille, joilla onnea, kuin myös niille joilla ollut surua! Halaus on kyllä käypä väline niin moneen, varsinkin niihin paikkohin joissa sanat on jo vähän turhia.... Tänä aamuna kuulin, että yhdellä työkaverilla mennyt kesken jo neljännellä kuulla ollut raskaus :'(

:hug: myös Lilleriinalle, kurjia moiset salakuvaajat! Itsekin ainokaisen sakkoni saanut juuri tuollaisen tolpan vuoksi. Mokomat eivät poliisilaitoksella edes suostuneet antamaan minulle omaksi kuvaa, josta olin niin paljon maksanut ;)

Onpas oikeasti onnellinen olo ihan vain siitä, että on viikonloppu, huomenna saan nukkua pitkään rakkaani viekussa, eikä ole mihinkään kiire!

mur-mur, täytyypä kokeilla tuota piimää pohjaksi joskus smoothieen. Itse teen nykyään aamupalaksi vähän energiapitoisemman smoothien: avokadoa, banaania, mustikkaa ja/tai vadelmaa, neitsytkookosöljyä nokare, turkkilaista jugurttia, luomuhunajaa makeutukseen. Todella hyvin pysyy nälkä poissa lounaaseen asti! Tosin taitaa olla melkoinen kaloripommi myös ;)

Ja tänä iltana lisää kaloripommeja: ostin juustoja ja punaviinipullon. Kunhan tuo rakkaani :heart: on leikannut nurmikon valmiiksi, naatiskelemme vähän. Olenkos koskaan kertonut, että minulla on aivan ihana mies...?:p :rolleyes: juu, juu, tiedetään, ärsyttävää hehkutusta mutta minkäs teet kun SE VAAN ON NIIN IHANA! :heart:

No, totuudessa tuskin hän teidän mielestänne niin ihana olisi, ihan tavallinen suomalainen mies, sillä erotuksella vain, että sekä puhuu että pussaa. Mutta onpa vain minun oma rakkaani, jonka kanssa on niin hyvä olla :heart: Ehkä tähän onneen olisikin ollut vähän liikaa pyydetty, että olisi vielä yhteisen vauvankin saanut..........

Rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja plussatuulia niitä halajaville! Nauttikaa tekin rakkaistanne :)

toivottaa Kastis, tällä tuulella tänään ;)
 
Moiks! :wave:

Hengissä selvitty ekasta työviikosta, just just |O väsyttää....

Muuten ihan hyvä fiilis siitä huolimatta, että

a) alan epäillä, että mulla ei tosiaan enää ole oviksia. Ainakaan tässä kierrossa. Kp 14 (km:n jälkeiset kierrot 22, 21 ja 26) eikä jo monena päivänä dippaamassani tikussa ole näkynyt kuin se yksi viiva. :LOL: hih, olen siis kyllä käyttänyt uutta tikkua joka kerta ;) mutta saattaa tietenkin olla, että näin kokemattomana dippailijana teen jotain muita perustavanlaatuisia virheitä...

b) mies sai nyt sitten kutsukirjeen jonnekin muuallekin kuin hampulääkäriin syyskuun puoleen väliin.

Vähissä alkaa olla tjottailut täällä, mutta juuri nyt asian kanssa ihan sujut. Ja ehkä se ylläri tulee juuri nyt kun selkeästi alan olla tjottailun loppumisen kanssa sujut, who knows? :)

Toivotaan, jotta pylläri kerkeis yllättää:kiss:

:hug: Halit teille, jotka negoja saaneet, tulisi nyt edes tätikurjake ajallaan jos ei plussaa anna! :hug: sekä niille, joilla onnea, kuin myös niille joilla ollut surua! Halaus on kyllä käypä väline niin moneen, varsinkin niihin paikkohin joissa sanat on jo vähän turhia.... Tänä aamuna kuulin, että yhdellä työkaverilla mennyt kesken jo neljännellä kuulla ollut raskaus :'(

:hug: myös Lilleriinalle, kurjia moiset salakuvaajat! Itsekin ainokaisen sakkoni saanut juuri tuollaisen tolpan vuoksi. Mokomat eivät poliisilaitoksella edes suostuneet antamaan minulle omaksi kuvaa, josta olin niin paljon maksanut ;)

Onpas oikeasti onnellinen olo ihan vain siitä, että on viikonloppu, huomenna saan nukkua pitkään rakkaani viekussa, eikä ole mihinkään kiire!

mur-mur, täytyypä kokeilla tuota piimää pohjaksi joskus smoothieen. Itse teen nykyään aamupalaksi vähän energiapitoisemman smoothien: avokadoa, banaania, mustikkaa ja/tai vadelmaa, neitsytkookosöljyä nokare, turkkilaista jugurttia, luomuhunajaa makeutukseen. Todella hyvin pysyy nälkä poissa lounaaseen asti! Tosin taitaa olla melkoinen kaloripommi myös ;)

No, ei se ole varmasti sellainen kaloripommi kuin joku: pizza tms "roskaruoka" ei olleskaan - tuossahan on marjoja, jotka ON terveellisiä!=)
(sain toisesta pinosta vinkkinä, tehdä pirtelön: vanilja tai kaakao soijamaitoon)

Ja tänä iltana lisää kaloripommeja: ostin juustoja ja punaviinipullon. Kunhan tuo rakkaani :heart: on leikannut nurmikon valmiiksi, naatiskelemme vähän. Olenkos koskaan kertonut, että minulla on aivan ihana mies...?:p :rolleyes: juu, juu, tiedetään, ärsyttävää hehkutusta mutta minkäs teet kun SE VAAN ON NIIN IHANA! :heart:

Saa täällä kuule omaa kultaa hehkuttaa täysillä jos se on ihuna:rolleyes:
..ja se on hyvä, että puhuu&pussaa:D

No, totuudessa tuskin hän teidän mielestänne niin ihana olisi, ihan tavallinen suomalainen mies, sillä erotuksella vain, että sekä puhuu että pussaa. Mutta onpa vain minun oma rakkaani, jonka kanssa on niin hyvä olla :heart: Ehkä tähän onneen olisikin ollut vähän liikaa pyydetty, että olisi vielä yhteisen vauvankin saanut..........

Rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja plussatuulia niitä halajaville! Nauttikaa tekin rakkaistanne :)

Kuin myöskin sinulle:wave:(miullahin viinilasi tässä edessä, pikku palkinto)
..painoa on tippunut 5vrk/-500g..hyvä mie:saint:

toivottaa Kastis, tällä tuulella tänään ;)
.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Huomenta :)

Taas ylhäällä VAPAA pvänä klo 6 reikä, reikä:mad: Mikä helvattu mua vaivaa kun arki aamuina väsyttää ihan sikana ja nyt sitten melkein ylipirtee:p

Paikat huutaa hoosiannaa kun innostuin haravoimaan ja touhuileen uudessa kodissa ja lenkillä käyny joka päivä..taitaa olla että pitänee hetkeksi hiljentää hieman tahtia.
En ole kerennyt lukea teitin raapustuksi että nyt pahoittelut täteistä ja negoista:kiss:
jahas poijaa ja haspendi heräs uuteen aamuun eli alan jutskaan heidän kaa :)
Muksua päivää kaikille ja +++++tuulosia:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Heipat kaikille tasapuolisesti!

Kyllä on ollut ihanan aurinkoisia päiviä ja niinhän se aina on, että kun koulut alkavat niin kesäpäivät myös. Pitäis olla niin kuin joskus muinoin on ollut, että koulut alkaisivat vasta syyskuulla ja loppuisivat juhannuksen aikoihin. Kesäkuun alku kun tuppaa olemaan niin kylmää ja monilla perheillä kesälomat alkavat juhannukselta, joten senkin puolesta olis ok.

Täällähän oli peltipoliisista ollut kokemuksia, liitämpä minäkin tällä viikolla saadun sakon teidän kokemustenne joukkoon. Siis sakkoa en minä saanut, vaan mies. Ja joku kyseli ylityksistä, niin meillä oli 80 rajoituksen alueella 91, ja siitä muistutuksena 70 e sakko. Ei kamalan suuri, mutta kyllähän se päähän ottaa. Muistaakseni poliisin nettisivuilla on laskentakaavio tjs. Pitäähän sitä valtiota tukea, että saavat sitä sitten jakaa ulospäin :stick:

ON sainpa tilattua neuovolan ajankin, joten tiistaina käydään kurkkaamassa mitä näkyy. Oli sijainen, mutta tuntui tosi mukavalta ja varasi aikaa jopa 1,5 tuntia, että selvitetään kunnolla tilanne, kun minullahan ei tätiä käynyt km jälkeen. Saas nähdä mitä löytyy. Olo on kyllä ihan raskaana olevan ihmisen olo. Ällöttää, väsyttää ja tissit on arat, joten jotakin on kehitteillä, toivottavasti oikeassa paikassakin.

Ottis kiva että olet löytänyt jotain uutta, toivotaan, että muutenkin saat uudet tuulet elämääsi.

Mur-mur hyvin olet saanut painon pudotuksen alkuun, voi jospa minäkin, mutta kun nyt ei voi syödä kun leipää joka tuntuu auttavan parhaiten ällötykseen. Se taas on huono radia ajatellen, koska joudun kuitenkin taas mittarilla itseäni tarkkailemaan.

Mutta kaunista päivää kaikille, en aio liittyä maaliskuisiin, jos masussa oikeasti asukki on. Täällä vain lueskelen ihan joka päivä, vaikka ei kirjoitella ehdikään.


Olenpa tainnut ennenkin laitta tämän, mutta menkööt uudestaan.
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

lippis (43).................kp6/25-28.............yk5(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp9/26-31.............yk6.......5/1.yht.
anjamarita (43).........kp11/28-35...........yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp13/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp20/23-26...........yk4.....4.
tattinen (42)..............kp23/22-28...........yk23(2km.)5/1.yht.
AnnaPauliina (41)......kp24/28................yk4............4.
sarialeksandra(41)....kp25/32-35............yk yli 1v...2.
Hanhimamma (42).....kp25/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp25/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp29/25-27...........yk1......?
Fiialiia (40+)..............kp34/27-30...........yk3............1.
PippuriPiia-70 (41)....kp37/30................yk1........5.
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp?/25..................yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia





*mur-mur*.......dpo5(6)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
ON..ittelläni on tämä kierto nega, tunnen sen jo nyt.

Rätnään täällä, miten tuon mieheni saisin sitä koiranpentua kattomaan ensi viikolla..:confused:..Oi oi:rolleyes:

Laskin pikaiseen - miulla on painoa tippunut 2.5kk:n aikana -4.6kg-->reilu 500g/vko
..ovat aamupaino mittauksia..ihan kivasti lähtenyt ja tuo sopiva vauhti miulle toistaiseksi.:)

Mukavaa päivää kaikille ihunaisille:kiss:
..en aina ole jaksanut kommentoida juttujanne - luen ne kyllä kaikki hyvin tarkasti.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hienosti tippunut paino sinulla, mur-mur. Harmi että negatuntuma jo nyt, mutta minkäs teet....

Täällä kp 16 tänään, eikä dippaustuloksena edelleenkään muuta kuin yksi viiva. Eli kyllä mitä todennäköisimmin ovista ei tässä kierrossa tulekaan... Mutta niin se vain menee, elämä... etteenpäin. Taitaapi olla jo toisten vuoro vauvoja saada! Ja ihan hyvällä mielellä jopa :) tänään olen iloinnut yhdestä aikuisesta lapsestani ihan erityisesti. Kävimme kylässä pojallani ja hänen vaimollaan, ja ilo on katsoa nuorenparin kodinrakentamista! Ihanaa kun voi olla ylpeä ja onnellinen myös aikuisista lapsistaan - heissähän sen kasvatusurakan lopputuloksen vasta näkee!


bugsylle ultraonnea täältäkin päin!

Tulekee nyt hyvä immeiset porisemaan olkkariin, jotta olis jotain luettavaa aamulla aamukahvin kera :)
 
PippuriPiia Mitäs sinne kuuluu? Tänne sitä samaa, en kyllä uutta testiä ole vaivautunut tekemään. Huomenna neuvolaan Roanin kanssa, siellä pyydän lääkäriä tutkimaan tms.
murmur sinä ihanuus olet laihtunut ja tiedätkös mitä? Luulen että sinulle käy myös niin kuin monelle muulle, että kun on tietyn määrän laihtunut niin poksahtaakin raskaaksi :) :heart: Yksi ystäväni laihdutti 18kg ja alkoi pyörtyillä jatkuvasti ja meni lääkäriin. Ja hops lääkäri sanoi että rouva hyvä olette kolmannella kuulla raskaana. :)
 
Hyvä mur-mur, siitä se painonpudotus lähtee. :) Itsekin on saanut muutaman kilon pois, itse asiassa toissa päivän pudota tupsahdina alemmalle kymmenluvulle (tosin alkaa vielä ihan väärällä numerolla) ja se tuntui hyvältä se.

Täti on edelleen vieraisilla ja voihan vitsi mitkä krampit ja vuodot. Huh huh. Mutta kyllä tämän kestää jos meinaisi sitä että kierto alkaa normalisoitua taas.
 
Yön kähmuräistä:wave:..

Kiitos tsempeistänne miun "painorintamalla" ihunat.:kiss:

MrsBree - missä se täti nyt luuraa?..voi kun olis se + tupsahtanut pyllärinä testiin.:heart:
(pyydäppä toisiaan lääkäriä tekemään ultraus)

..ja miehän olen raskautunut näillähin kiloilla - siinä ei miulla ole se ongelma(ovuloinut siis olen, vaikka se monella ylipainoisella ongelmana)
..mutta kun ei kestä pien matkassa, niin ei..

Olenpa 100% varma, ettei omalla kohden pääsisi niin hassusti käymään, etten mahdollista raskautta huomaisi 3kk:een - olen kyllä niin kova kroppaani kuulostelemaan.:D

Raskauduinhin -09 10kg painon pudotuksen myötä..sekään ei kestänyt..

1v.7kk:n sisään,(2009 eka/2010 2x ja 2011 kerran-->ikä: 44-46v)olin raskaana kaikkiaan 4 kertaa!..sinällään jo kovaa yritystä näin vanhalla kanasella.:)

Kyllä mie pudotan nyt painoain ihan muista syistä, kuin raskautumisen toivossa - toivossa, että 2-tyypin disbetes ei iske ja eloni kohenee reppahanlaisesti tästä.
Toiveena leikkaus, sillä se pysyvä tulos miun kohdilla sitten saavutetaan.

Tätä olen niin pitkään vatvonut mielessäin ja aina asian työntänyt taka alalle - nyt on sen aika!=)

Morticia - Onnea siullehin painosi pudotuksesta:kiss:
Onneksi vuotelee se vanha limis sieltä poijjes, pääset uutta&ehompaa kasvattamaan.:heart:

Kastehelmi
- siulla voi olla vaan tämä kierto ovuloimaton.
..nyt kun ittiäis enempi tarkkailet ja on yritystähin, sen panee helpommin merkille.:kiss:

Minähin nautin vanhimman lapsen kera jutustelusta ja taustalta seurailen hänen eloaan.
Aina tietenhin jollahin tapaa huolehtien, ettei elo niin kovin päähän lasta potkisi..hänkin on jo mielestäni osansa saanut siitä vastoinkäymisten raskaasta taakasta..suoraan sanottuna - pa****ta.:ashamed:

Onneksi hänellä nyt hyvä omissa nahoissaan olla..ja toivottavasti vain ajan saatossa paranee - kokee olenvansa eheä ihminen.:heart:


Woe mahoton..yt pitäis pää painua miullahin tyynyyn, aamulla kello herättää reilusti ennen seiskaa!:O
..nukkua porskuttelin lauantaina iltapäivään..häpeäkseni tunnustanhin..melkein klo. 15.00 saakka..:whistle:..:saint:

..Hyv yöt:heart:
 
Viimeksi muokattu:
PippuriPiia Mitäs sinne kuuluu? Tänne sitä samaa, en kyllä uutta testiä ole vaivautunut tekemään. Huomenna neuvolaan Roanin kanssa, siellä pyydän lääkäriä tutkimaan tms.
Ei kuulu edelleenkään mitään, paitsi nuo alavatsan tuntemukset jos mahdollista lisääntyneet... :/ Viimeistään huomenna ajattelin tehdä testin, edellisestä on sitten viikko. Ukko tuossa jatkuvasti mun huonoihin oloihini sun muihin hymyssä suin toimittaa, että "sulla on pulla uunissa!", ja mun tekis mieli motata. ;) Mä olen muutenkin jotenkin jatkuvasti ärtsy, tiedä sitten johtuuko tästä koulujen alun sun muun stressistä, vai siitä että noita menkkoja ei vaan nävy.

MrsBreeToivottavasti sulla huomenna selviää, mistä tuo tädin puuttuminen johtuu, ja mieluiten olisi sellainen "plussa-yllätys"! :)

*mur-mur* Onnea onnistuneesta painon pudotuksesta! :)
 
Syystervehdykset Murmurille. Muita en tunnistanutkaan tuolta listasta. Tulin katsomaan pitkästä aikaa, että mitä täällä tapahtuu, ja hyvä meininki on edelleen! Ja listasta luin, että minun kirjoittelunaikaisista ainakin Oivikki, nillanilla ja Rominas olis saaneet vauvat. Tulipas hyvä mieli!
Ihanaa syksyä kaikille ja tärppionnea rutkasti!!!
 
Uusi aika ultraan tuli. Ei halunut sanoa juuta eikä jaata. Keskittyi enemmän poikaan, tämän kasvuun ja kehitykseen. 90cm ja 10kg, painoa kuulema liian vähän. Minkäs tuolle menevälle suursyömärille mahtaa ja en minä itsekään mikään jättiläinen ole. Liamiin poika tullut kuitenkin pituuden suhteen.
PP samoja tuntemuksia tekee mieli motata :)
murmur en tarkoittanut asiaa niin. Vaan siten että tämä ihminen oli rutkasti ylipainoinen esikon saadessaan. Meni 3v ei toista lasta ja sitten se painon pudotus ja uusi raskaus.
 
Pippuri-Piia-70..minne kummaan se tätsy on voinut jäädä?
..jospa se mieheis olisi kui-ten-hin oikiassa..:):heart:

MrsBree
- Ok:)
..meillä myöskin hoikka poikanen - ihan siellä normipainon rajoissa.
Isänsä saman mallinen ja mie nuorempana - pitkä&hoikka.=)

Hei Wiara - olipa kiva kun kävit tervehtimässä!:wave:
..mie kuumeilen viimeistä kiertoa, yli 3v tahkonut ja saldona vain 4 keskenmenoa..aika jo luovuttaa viimeinhin.:)

Oikein ihunaa syksyn aikaa siulle toivottelen!:flower::kiss:
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Perhis (44)................kp?/?....................yk9.5v....(n. 11) 3.
lippis (43).................kp7/25-28..............yk5(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp10/26-31............yk6.......5/1.yht.
anjamarita (43).........kp12/28-35...........yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp14/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp21/23-26...........yk4.....4.
tattinen (42)..............kp24/22-28...........yk23(2km.)5/1.yht.
AnnaPauliina (41)......kp25/28................yk4............4.
sarialeksandra(41)....kp26/32-35............yk yli 1v...2.
Hanhimamma (42).....kp26/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp26/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp30/25-27...........yk1......?
Fiialiia (40+)..............kp35/27-30...........yk3............1.
PippuriPiia-70 (41)....kp38/30................yk1........5.
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp?/25..................yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia





*mur-mur*.......dpo6(7)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Iltaa ihunaiset :)

Taikkeri että tämä täti ihan tööt :p Pakannu ja siivonnut,puunannut ja viennyt tavaroita uuteen kotiin,Väsynyt mutta onnellinen olo :) Haspendi reissu hommissa että yksin ja hieman lapsi työvoimalla menny kakki:D
Hieman taitaa olla täti kolkutusta ovella kun pakottelee massua tai sitten....aina toivoa siihen asti kun rätti housussa.
6.9 ois sitten lekuria ja aika sata varmasti kierukan laitto että vimppa yritys pukkaa toistaiseksi :(
Perhis tervetuloa haaveilemaan meidän olkkariin:wave:
Mur-mur loistavasti alkanut siulla paino laskeen. Onnea siittä:kiss:
Nyt alan kiljuun poijaan veks suihkusta että pääsen itsekkin.
Öitä kauniita:heart: ja +++++tuulosia:heart:
 
Hei Aino-Emilia, saanko udella minkä ikäinen olet? Onnea mummoudestasi ja toivon kovasti, että saisitte yhteisen lapsen<3

Minä en taas omasta kierrosta kovinkaan tiedä, kun jos maanantaista ajattelis kun eka vuoto alkoi, niin niin nyt ois jo kp 8-9, mut tilasin ovistestejä, niin eiköhän kohta sekin taas selviä;)

Hermot vaan tuppaa olee vähän kireenä....on ollut niin paljon hommia ja eskarilaisen kanssa meinaa mennä se viimenenkin hermo:|:mad: ja juuri nyt, se babykuume on jossain hyvin hyvin hyvin kaukana ja sit pitäs nyt tunteella touhuta, niin ei nappaa tai tekemällä tehdä, niin ei nappaa....mutta onneksi huomenna on uusi päivä, onneksi:)
 

Yhteistyössä