40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Kyllä mä tossa jotain näen =). Toivottavasti säästit/ säästät sen viimeisen testin aamuun tai sit sinne maanantaille. Peukkuja ihan satasella :heart:!

WP Kiva, ett päänsäsrky meni ohi. Mä huomasin tässä yksi päivä, kun on taas töissä tullut juotua enemmän kahvia, että mulla tulee kahvista pää kipeäksi ja eilisestä lähtien olenkin jättänyt kupittelun taas pelkkään aamukahviin, sillä ilman kahvia en totisesti lähde käyntiin :(.

Onni71 Dippaisit nyt kuitenkin :). Peukkuja, ett plussa tulis testiin :heart:!

ON Ollut pitkä ja tylsä ilta, kun sain mehut keitettyä jo päivällä eikä ole illalla ollut mitään tekemistä :(. Ukon kanssa käytiin kävelyllä ihan mun selkäni vuoks, ett se vähän vetreytys ku tuntui niin jäykältä. Kummasti sitä on tottunut taas touhuamaan siihen malliin, että jos on iltakaan ilman sen kummempaa tekemistä, ett sitten on ihan helisemässä ittensä kanssa ku ei töllöstäkään tule mitään mielenkiintoista. Ja väsyttäis kyllä, mutt ku ei osaa rauhaantua nukkumaan :ashamed:.

Mutt nyt, pyllyn pesulle ja huomenna uudet kujeet. se on kp7 eli vois katella miten onnistuis miehen kaato. Hänelle viime viikonloppuna pidin sellaisen saarnan pihtailusta, ett taisi vähän jo kuunnellakin. Varsinkin, kun kieltäydyin hyvin päättäväisesti seksistä ja ihan siihen vedoten, että en saanut viimeksi simppasia ajoillaan. Tosin pupuilla olisi ollut ihan fiksua, sillä olishan siinä tullut vanhoja simppasia jo ajettua alta, mutt tehty mikä tehty ja vaikka en oikeastikaan yleensä pihtaile, tuntui mieheen kolahtavan puhe paremmin, kun tunsi konkreettiseti (pili pystyssä) miltä se tuntuu, kun ei saakaan mitä tahtoo ja kovasti tekis mieli =).
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

PippuriPiia-70 (41)....kp1/30..................yk2........5.
Perhis (44)................kp?/?....................yk9.5v....(n. 11) 3.
AnnaPauliina (41)......kp2/28..................yk5............4.
lippis (43).................kp11/25-28............yk5(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp11/26-31............yk6.......5/1.yht.
Rominas 42v............ kp13/26-27............yk1....3.
anjamarita (43).........kp16/28-35...........yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp18/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp25/23-26...........yk4.....4.
tattinen (42)..............kp28/22-28...........yk23(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra(41)....kp30/32-35............yk yli 1v...2.
Hanhimamma (42).....kp30/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp30/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp34/25-27...........yk1......?
Fiialiia (40+)..............kp39/27-30...........yk3............1.
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp26/25................yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia






anjamarita (43).....
dpo2
*mur-mur*...........dpo10(11)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mrs Bree, Voi mahoton, kovasti onnitteluja!!! :flower:
*mur-murille* toivon myös samanlaista tulosta, olis se vaan mahtava juttu!

Tää päivä alkoi hyvin, nimittäin täti tuli vihdoinkin!!! :) Enää ei tarvihe ootella ja ounastella, ja pääsee yrittämään ihan luvan kanssa ja tosissaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Rominas
*mur-mur*...minä näen tuossa kyllä kaksi viivaa, toinen on hyvin haalakka, mutta siinä se on:heart: Voi kun kun kun kun kun......nyt peukut ja kaikki karvaiset varpaatkin pystyyn!!!

Minulla ei vielä ovista näy, ei ole kyllä tuntemuksiakaan, eikä liuskassa kahta viivaa, eikä ole kyllä vielä sen aikakaan. Mutta sen minä jo näen miehen aamuisesta katseesta, että ihanaa kun on viikonloppu...se tietää sitä, että lapset kun nukahtaa, niiiiiiin, koko sänky on meidän ja vain meidän koko viikonlopun:D Ja joo, meillä siis mies nukuttaa lapset meidän sänkyyn kun se on jotenkin helpompaa, kun saa itsekin siinä nukkua ja nukkuuhan se, useammin ensin nukahtaa kun lapset. Ja kun töistä tuun, niin kuorsaus saattaa kuulua, mutta pari silmäparia saattaa vielä hyvässä lykyssä tuikkia peiton alta. Sinnepä ne nukahtaa ja minä en jaksa niitä yläkertaan viedä, vaan sulaudun sinne jonnekin seinän ja seinän ja sängyn rakoon. Mies jossain vaiheessa herää kylki tuusan paskana ja kantaa lapset sänkyyn ja minä jatkan kuorsausta...siis lempeää tuhinaa;)
 
Ottis
Onni71 :( Kurja nega, mutt kuten sanottu, ei se mitään =) jos kerran olet myöhäinen plussaaja :). Sitä plussaa odotellessa...

mur-mur Dippasitko? Taas on niin jännät paikat, etten millään malttais odotella mitä kuuluu =).

PippuriPiia-70 Onnittelut tädin tulosta ja onnea tosi toimiin myös :kiss:!

Tintti-Tiivari :) Kivaa viikonloppua teille siinä ihan teille kuuluvassa sängyssä :kiss:.
 
Ottis
MrsBree ja Sussu-72 Olen teidät ekalle sivulle laittanut plussanneisiin, mutt strategisia tietoja puuttuu eli voitteko tsekata tietonne ja laittaa tänne sen mitä puuttuu, niin korjaan???

ON Ovislimoittelut alkaneet tänään ja reippaana. Nyt kp7.
 
Ottis: Noh, hitto kun ei tässä ole ehtinyt vielä edes kaatajaisiin alkaa... ja tänään meen iltavuoroon töihin...

Tosin vasemmalta masua nippailee niin taitaa olla turha ees murehtia asiaa... Siis jos nippailut meinaa, että siltä puolelta olis munanen irtoamassa??
 
Ottis
Rominas Muistaisin jostain lukeneeni, että se miltä puolelta nippailut tuntuu ei paljoa sano. Meinaan, ett toisen puolen munis olisi se josta tuntemukset tulee, vaikka toisella puolella tapahtuisikin, joten älä laita vielä hanskoja naulaan. Ja: Onnea kaatoon, sitten kun kerkiät =)!!

Ps. Mulla tuntuu nippailut yms. sellaiset nykyään aina oikealla puolella, on tuntunut varmaankin jo puoli vuotta, jos ei kauemminkin. Joskus saattaa vasemmallakin nippasta, mutt silloin yleensä voimakkaammin.
 
Rominas - heti kun vain mahdollista, mies sänkyyn ja simot hyvään talteen!;):heart:

Onnille ISOT d=)b:heart:

Tintti-Tiivari - ihunalta kuulosta tuo kuvauksesi perhepedistä.:heart:
..voittehan te sitten lempiä siellä lastenhuoneessa jos se tyhjillään;)

Ottis - onnekasta oviksen&simojen mettästystä!:wave::heart:
..eipä ole miulla testejä, kuin vasta maanantaina(tilaisinhan mie nyt sitten muutaman:saint:)

..vaan, rahan haaskaustahan se kun nyt jo kourii niiiiin tätimäisesti!:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Jos sallitte, niin mun on nyt pakko käydä kylässä täällä teidän ihanassa olkkarissa, ja tunnustaa että jo jonkun viikon olen ollut teidän salamatkustajana! Mahtavia tyyppejä täällä, olen jäänyt ihan koukkuun juttuihinne ja pakko käydä aina "oman pinon" (elikkäs pikkukakkoshartailijoiden) lisäksi kurkkimassa teidän kuumeiluja! Tällä hetkellä fanitan erityisesti mur-murille sitä plussaa, mutta toki kaikille muillekin tasapuolisesti! :heart:
 
Harmittaa niin pirusti, että laitoin kuvan tuonne. Ultra tänään kertoi totuuden. Keskeytynyt keskenmeno.
Sieltä siis löytyi pienoinen, jolla ei sykkinyt :heart: Minä olen ihan satatuhat varma siitä ja nyt sitten odotettava vielä maanantaille jolloin tehdään uusi ultra josko löytyisi sydänäänet tai jos alkaa vuoto ennen sitä.
Nyt tekisi mieli niin kovasti ottaa lasillinen punkkua!!! mutta ei voi jos olisi kuitenkin jotain toivoa... minä sen olen menettänyt.
 
Ottis
Voi MrsBree :hug:, olen pahoillani :'(, todella pahoillani. Vaikeaa tuollaista on uskoakaan :(. Muistan vieläkin elävästi 'kuolemanultrani', vaikka siitä jo aikaa 3 vuotta.

mur-mur Kurjuuksien kurjuus jos jo tätimäisesti juilii :'( :hug:. Olen pahoillani. Ihan sun dippailujasi tulin tänne kurkkimaan. Peukutellaan vielä :heart:!

Kolmekymppinen Ei haittaa :), saa täällä salamatkustaa :kiss:.
 
  • Tykkää
Reactions: Kolmikymppinen
Tintti-Tiivari Hei ! Ikää on mulla mittarissa reilun parin kk kuluttua 48. Jonkinlainen (kamala!!) ikäkriisi puristaa rintaa. Sielu käy vielä rippikoulua, mutta vuosille ei mahda mitään ja se on hyväksyttävä.
Monesti olen kuullut sanottavan myös, että jos luomusti raskautuu, ei ikää tarvitse (kannata?) liiaksi miettiä. Ehkä se on niinkin. Väistämättä ajatus kyllä käy siinäkin, miten sitten kun lapsi menee tarhaan,kouluun ym ym ja oltaisiin jo iäkkäitä vanhempia. Jos miettii nuorempia vanhempia, eivät hekään eikä kukaan tiedä miten elämä kulkee ja kohtelee.....
Nuorempana itsekin ajattelin,,, ajattelin 35 vuotiaana, että olen liian iäkäs synnyttämään.... :D

Primoja söin tässä muutaman kuukauden, nyt jätin ne pois ja Kp 19. on tänään. Silloin pari vuotta sitten kun plussa tärppäsi oli myös Primot alla. Katsotaan nyt miten käy. :p Ei tässä liikoja toivota. Yllätytään ja ehkä jopa pienoinen järkytys on ,jos onnistumme. Yrittämisestä ei ole kiinni :rolleyes:

Mukavaa viikonloppua kaikille !! Pikaliimaa plussanneille :heart:, pahoittelut tädin riivaamille ja isosti vipinää vällyihin kaikille muille haaveilijoille :wave:

-AinoEmppu-
 
Voi MrsBree miten pahoillani olen:kiss:
Mur-mur Näen ihan selvästi kaksi viivasta että nyt peukutan SATASELLA ja puhallan hurjasti plussatuulosia :)
Ottis Liukkaita kelejä siulle ja simppojen bongaamista ;):heart:
AnnaPauliina Pahoittelut negasta:heart:
Tintti-Tiivari Ihku ihanaa iltaa/yötä siulle ja miehellesi:heart:

ON: Tänään tuli pari kertaa verinen lima pyyhkiessä eli täti sittenkin tulloo kylään:'(
Olin jo toiveikas että nytkö se sitten tärppäs ja oviskin oli niin kohillaan mutta tippu ja korkeelta. Alkaa olemaan sitten vimppa haaveilu ja sydän tuntuu painavalta :(
Jos ja kun se täti tulee niin huokasen ja syvää ja itken silmät umpee :':)'(

Noh ootan ja toivon ja pelkään että aukeeko hanat...vaikkakin tiedän jo että aukeehan ne..
Nyt kivat illat kaikille ja palaan taas asiaan..piakoin :)
 

Yhteistyössä